Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9279

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 11. 2013

Výrobní číslo: 9921

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 007 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 čt 21.2. 6:5722.2. 0:24 9279
25 116 po 18.2. 6:4518.2. 7:30 9279*Z
25 701 ne 17.2. 4:0018.2. 1:02 9279
 1  701 so 16.2. 4:2116.2. 21:31 9279
 1  714 pá 15.2. 4:2115.2. 20:31 9279
25 713 čt 14.2. 4:2015.2. 1:43 9279
26 708 st 13.2. 6:5014.2. 1:21 9279
 1  701 út 12.2. 4:4012.2. 18:36 9279
22 726 po 11.2. 5:5812.2. 0:56 9279
25 703 ne 10.2. 4:4010.2. 23:18 9279
22 706 so 9.2. 4:2310.2. 0:56 9279
18 702 pá 8.2. 6:209.2. 1:07 9279
 1  711 čt 7.2. 4:217.2. 23:42 9279
25 710 st 6.2. 14:307.2. 1:03 9279
22 734 st 6.2. 6:526.2. 9:48 9279
22 734 út 5.2. 15:195.2. 23:40 9279
18 706 út 5.2. 6:515.2. 9:42 9279
18 703 po 4.2. 4:164.2. 21:23 9279
22 718 ne 3.2. 4:554.2. 1:34 9279
25 703 so 2.2. 4:402.2. 23:10 9279
26 710 pá 1.2. 4:431.2. 20:22 9279
22 715 čt 31.1. 4:381.2. 1:16 9279
26 708 st 30.1. 6:5031.1. 1:21 9279
22 707 út 29.1. 6:2229.1. 18:37 9279
26 707 po 28.1. 4:2228.1. 22:45 9279
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8067+8087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.