Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9279

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 11. 2013

Výrobní číslo: 9921

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 593 788 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 706 st 7.6. 4:448.6. 0:45 9279
 8  706 út 6.6. 4:547.6. 0:37 9279
20 704 po 5.6. 4:485.6. 23:59 9279
 1  701 ne 4.6. 11:165.6. 0:46 9279
26 713 pá 2.6. 4:522.6. 11:30 9279*MU*1
25 706 čt 1.6. 4:452.6. 0:45 9279
22 719 st 31.5. 6:361.6. 0:32 9279
25 706 út 30.5. 4:4530.5. 10:40 9279*MU
20 705 po 29.5. 6:2230.5. 0:44 9279
22 734 st 24.5. 4:4824.5. 14:00 9279*MU
18 713 út 23.5. 6:3324.5. 0:31 9279
18 712 po 22.5. 6:1323.5. 0:12 9279
 1  705 út 16.5. 5:5416.5. 19:14 9279
22 718 po 15.5. 7:1015.5. 21:56 9279
 1  702 ne 14.5. 4:4814.5. 21:42 9279
20 709 so 13.5. 8:5514.5. 0:23 9279
22 736 pá 12.5. 5:1712.5. 19:50 9279
26 703 čt 11.5. 4:5212.5. 0:42 9279
 8  706 st 10.5. 5:0411.5. 0:38 9279
25 707 út 9.5. 6:089.5. 20:18 9279
20 714 pá 5.5. 5:255.5. 19:17 9279
26 710 čt 4.5. 5:355.5. 0:22 9279
 1  709 st 3.5. 14:283.5. 21:57 9279
25 708 st 3.5. 6:433.5. 10:10 9279
 8  704 út 2.5. 6:372.5. 19:37 9279
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8157+8173 do 9279 ve smyčce Nádraží Hostivař

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.