Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9279

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Datart (od 29. 9. 2024 do současnosti)

Datart

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Datart (od 22. 7. 2023 do 28. 9. 2024)

Datart

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 11. 2013

Výrobní číslo: 9921

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 686 034 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 701 dnes 6:2621.11. 23:55 9279
 8  709 st 20.11. 4:3420.11. 19:00 9279
22 701 út 19.11. 6:2619.11. 23:55 9279
26 716 po 18.11. 4:5818.11. 18:41 9279
20 716 pá 15.11. 14:4816.11. 1:05 9279
25 707 pá 15.11. 6:3815.11. 9:54 9279
20 712 čt 14.11. 5:5014.11. 19:15 9279
25 704 st 13.11. 4:4413.11. 19:34 9279
20 713 út 12.11. 14:2813.11. 0:25 9279
18 706 út 12.11. 5:1812.11. 9:35 9279
 1  702 po 11.11. 5:1311.11. 20:56 9279
25 707 pá 8.11. 14:479.11. 0:07 9279
 8  714 pá 8.11. 7:058.11. 9:50 9279
22 737 čt 7.11. 5:217.11. 20:46 9279
26 701 st 6.11. 5:386.11. 19:21 9279
22 709 út 5.11. 4:535.11. 19:35 9279
26 709 po 4.11. 14:314.11. 23:35 9279
25 707 po 4.11. 6:384.11. 9:54 9279
22 709 pá 1.11. 4:531.11. 19:35 9279
26 713 čt 31.10. 7:111.11. 0:15 9279
18 702 st 30.10. 5:3630.10. 18:55 9279
22 715 út 29.10. 5:2329.10. 20:26 9279
26 707 so 26.10. 4:1826.10. 22:51 9279
20 716 pá 25.10. 14:4826.10. 1:05 9279
 8  714 pá 25.10. 7:0525.10. 9:50 9279


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.