Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9279

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 11. 2013

Výrobní číslo: 9921

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 253 725 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
1 704 pá 13.10. 6:4713.10. 9:45 9279
20 707 čt 12.10. 15:3713.10. 0:52 9279
8 701 út 10.10. 14:3010.10. 20:38 9279*Z
1 708 čt 5.10. 17:206.10. 1:21 9279*Z1
26 712 st 4.10. 15:034.10. 21:08 9279
1 704 st 4.10. 6:474.10. 9:45 9279
26 717 út 3.10. 15:433.10. 21:57 9279
26 712 út 3.10. 7:123.10. 10:09 9279
8 705 po 2.10. 14:372.10. 19:17 9279
20 707 po 2.10. 5:112.10. 9:26 9279
8 705 pá 29.9. 14:3729.9. 19:17 9279
1 704 pá 29.9. 6:4729.9. 9:45 9279
25 705 st 27.9. 13:5127.9. 19:32 9279
20 708 st 27.9. 5:1127.9. 9:26 9279
26 712 út 26.9. 15:0326.9. 21:08 9279
22 734 út 26.9. 6:5326.9. 9:47 9279
20 708 po 25.9. 15:3726.9. 0:52 9279
8 705 po 25.9. 5:2125.9. 9:58 9279
1 704 pá 22.9. 6:4722.9. 9:45 9279
8 705 čt 21.9. 14:3721.9. 19:17 9279
1 704 čt 21.9. 6:4721.9. 9:45 9279
1 704 st 20.9. 14:0620.9. 18:55 9279
8 705 st 20.9. 5:2120.9. 9:58 9279
26 712 út 19.9. 15:0319.9. 21:08 9279
1 704 út 19.9. 6:4719.9. 9:45 9279
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9304
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9286

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.