Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9279

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 23.11.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 11. 2013

Výrobní číslo: 9921

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 447 028 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 309 st 21.4. 4:5721.4. 23:04 9279
20 314 út 20.4. 5:3820.4. 22:31 9279
 4  305 po 19.4. 16:0219.4. 19:57 9279
 4  301 po 19.4. 5:4319.4. 9:34 9279
12 301 pá 16.4. 4:4016.4. 23:19 9279
 7  307 čt 15.4. 5:3915.4. 23:04 9279
16 305 st 14.4. 5:4214.4. 22:53 9279
10 305 út 13.4. 4:1813.4. 22:24 9279
10 310 po 12.4. 5:0512.4. 23:24 9279
 4  302 pá 9.4. 15:329.4. 19:30 9279
 4  305 pá 9.4. 6:189.4. 10:14 9279
16 305 čt 8.4. 5:428.4. 22:53 9279
 7  311 st 7.4. 4:257.4. 20:11 9279
 7  307 út 6.4. 5:396.4. 23:04 9279
36 306 st 31.3. 4:5731.3. 22:44 9279
36 306 út 30.3. 4:5730.3. 22:44 9279
36 304 po 29.3. 5:1029.3. 20:53 9279
14 306 ne 28.3. 4:2528.3. 22:11 9279
36 301 so 27.3. 8:3527.3. 22:44 9279
36 309 čt 25.3. 6:2625.3. 21:21 9279
36 303 st 24.3. 4:3624.3. 22:24 9279
36 318 út 23.3. 6:1823.3. 21:54 9279
15+98 353 po 22.3. 20:4523.3. 4:58 9279
 5  315 pá 19.3. 6:1519.3. 20:38 9279
 5  301 čt 18.3. 4:0718.3. 21:08 9279


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.