Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9279

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 11. 2013

Výrobní číslo: 9921

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 497 818 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 709 dnes 5:159.12. 9:51 9279
20 714 st 8.12. 14:599.12. 0:03 9279
25 703 st 8.12. 6:078.12. 9:31 9279
26 711 út 7.12. 4:337.12. 19:47 9279
26 703 po 6.12. 10:457.12. 0:23 9279*Z1
 8  703 so 4.12. 13:305.12. 0:38 9279*Z2
22 704 pá 3.12. 4:243.12. 18:53 9279
26 708 čt 2.12. 6:233.12. 0:43 9279
22 712 st 1.12. 4:141.12. 21:04 9279
22 703 út 30.11. 5:441.12. 0:57 9279
25 708 po 29.11. 14:4529.11. 22:48 9279
 1  705 po 29.11. 4:4829.11. 9:46 9279
22 731 pá 26.11. 15:1626.11. 23:17 9279
26 712 pá 26.11. 5:5326.11. 8:50 9279
22 719 čt 25.11. 5:4926.11. 0:37 9279
25 708 st 24.11. 14:4524.11. 22:48 9279
25 703 st 24.11. 6:0724.11. 9:31 9279
25 714 út 23.11. 5:2424.11. 0:04 9279
26 715 po 22.11. 7:2522.11. 20:39 9279
20 711 pá 19.11. 6:4719.11. 18:34 9279
18 709 čt 18.11. 14:3318.11. 20:56 9279
22 731 čt 18.11. 6:4818.11. 9:41 9279
26 706 st 17.11. 4:5318.11. 0:04 9279
22 721 út 16.11. 6:2117.11. 0:33 9279
 8  702 po 15.11. 14:3816.11. 0:06 9279
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9311
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9290

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.