Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9279

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 11. 2013

Výrobní číslo: 9921

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 362 038 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 705 po 6.4. 6:046.4. 19:25 9279
 1  702 ne 5.4. 4:285.4. 23:05 9279
 1  702 so 4.4. 4:214.4. 23:29 9279
20 707 pá 3.4. 5:084.4. 0:40 9279
20 703 čt 2.4. 4:353.4. 0:00 9279
 8  707 st 1.4. 5:311.4. 23:34 9279
 1  703 út 31.3. 4:2831.3. 20:27 9279
22 701 po 30.3. 5:1431.3. 0:37 9279
22 715 ne 29.3. 8:0830.3. 0:57 9279
26 708 so 28.3. 6:5328.3. 22:05 9279
20 704 pá 27.3. 17:3027.3. 20:55 9279*Z
 1  704 čt 26.3. 5:4927.3. 1:24 9279
26 714 st 25.3. 5:1825.3. 22:27 9279
25 715 út 24.3. 13:5824.3. 23:18 9279
 1  702 út 24.3. 5:1224.3. 9:51 9279
22 723 po 23.3. 15:2623.3. 21:33 9279
22 734 po 23.3. 6:2223.3. 10:04 9279
22 704 so 21.3. 6:4022.3. 0:30 9279
 8  709 pá 20.3. 5:2020.3. 18:42 9279
25 717 čt 19.3. 4:3919.3. 20:53 9279
18 703 st 18.3. 4:1618.3. 21:29 9279
22 717 út 17.3. 4:5518.3. 1:12 9279
18 706 po 16.3. 14:5216.3. 19:49 9279
18 706 po 16.3. 6:5116.3. 9:42 9279
20 707 ne 15.3. 6:0216.3. 0:40 9279
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9409

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.