Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9279

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 11. 2013

Výrobní číslo: 9921

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 532 738 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  706 st 29.6. 4:4829.6. 21:27 9279
 1  706 út 28.6. 4:4828.6. 21:27 9279
 1  706 po 27.6. 4:4827.6. 21:31 9279
 1  708 ne 26.6. 4:2826.6. 21:42 9279
1+37 719 so 25.6. 4:3526.6. 0:45 9279
25 704 pá 24.6. 4:4525.6. 0:46 9279
25 715 čt 23.6. 5:2424.6. 0:04 9279
26 719 st 22.6. 15:2523.6. 0:04 9279
 8  701 út 21.6. 6:2021.6. 19:16 9279*Z1
22 722 st 8.6. 15:168.6. 21:41 9279
22 731 út 7.6. 4:537.6. 19:52 9279
25 707 po 6.6. 4:276.6. 22:44 9279
22 710 ne 5.6. 9:106.6. 0:13 9279
22 728 pá 3.6. 4:344.6. 0:53 9279
22 725 čt 2.6. 15:403.6. 0:33 9279
20 714 čt 2.6. 5:182.6. 9:14 9279
25 710 st 1.6. 4:461.6. 20:48 9279
26 715 út 31.5. 7:2531.5. 20:39 9279
 1  706 po 30.5. 4:4830.5. 21:27 9279
20 702 ne 29.5. 5:0329.5. 23:43 9279
20 709 so 28.5. 6:5729.5. 0:43 9279
26 703 pá 27.5. 5:3628.5. 0:23 9279
22 704 čt 26.5. 4:2426.5. 18:53 9279
 8  706 st 25.5. 5:0526.5. 0:38 9279
26 703 út 24.5. 8:2525.5. 0:23 9279*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9278
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.