Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9279

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 11. 2013

Výrobní číslo: 9921

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 414 268 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  704 čt 29.10. 6:1929.10. 23:19 9279
26 704 út 27.10. 6:5027.10. 23:46 9279
20 710 po 26.10. 5:1926.10. 9:28 9279
25 709 pá 23.10. 4:2123.10. 6:50 9279*MU
25 711 čt 22.10. 4:3823.10. 1:44 9279
20 701 st 21.10. 6:3122.10. 0:39 9279
26 702 út 20.10. 6:3720.10. 20:38 9279
 1  715 po 19.10. 6:4819.10. 9:13 9279
26 701 ne 18.10. 5:2318.10. 19:20 9279*MU
25 803 pá 16.10. 18:5016.10. 20:33 9279*Z
25 718 pá 16.10. 6:3016.10. 10:33 9279
22 704 čt 15.10. 6:4116.10. 0:20 9279
22 708 st 14.10. 4:4014.10. 19:53 9279
22 718 út 13.10. 5:5714.10. 0:20 9279
22 740 po 12.10. 5:3712.10. 9:15 9279
20 709 pá 9.10. 6:029.10. 10:16 9279
25 718 čt 8.10. 6:308.10. 10:33 9279
 7  305 st 7.10. 5:007.10. 21:15 9279
 9  314 út 6.10. 6:457.10. 0:19 9279*Z1
16 441 po 5.10. 4:525.10. 19:47 9279
11 401 ne 4.10. 4:015.10. 0:57 9279
 3  406 so 3.10. 4:384.10. 0:37 9279
 3  414 pá 2.10. 5:103.10. 0:37 9279
17 402 čt 1.10. 5:441.10. 21:10 9279
 3  411 st 30.9. 5:1830.9. 19:18 9279
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8315+8316
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8417+8418

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.