Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9279

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Datart (od 22. 7. 2023 do současnosti)

Datart

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 11. 2013

Výrobní číslo: 9921

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 642 999 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 dnes 4:2727.2. 20:39 9279
 8  711 po 26.2. 4:5727.2. 1:04 9279
22 705 ne 25.2. 9:3326.2. 0:21 9279
26 704 so 24.2. 5:2924.2. 22:02 9279
 8  709 pá 23.2. 4:3724.2. 0:44 9279
26 709 čt 22.2. 14:3122.2. 23:37 9279
 8  714 čt 22.2. 7:0422.2. 9:48 9279
18 704 st 21.2. 15:0021.2. 21:55 9279
26 714 st 21.2. 6:4921.2. 10:02 9279
20 706 út 20.2. 6:5720.2. 20:54 9279
22 715 po 19.2. 5:2419.2. 20:25 9279
20 708 so 17.2. 4:2718.2. 0:27 9279
20 711 pá 16.2. 5:5117.2. 0:07 9279
20 703 čt 15.2. 4:4715.2. 22:42 9279
26 709 st 14.2. 4:1814.2. 22:33 9279
 8  711 út 13.2. 5:2014.2. 1:01 9279
26 704 po 12.2. 6:0113.2. 0:37 9279
25 708 ne 11.2. 10:4711.2. 23:15 9279
18 708 so 10.2. 8:1610.2. 22:53 9279
26 717 pá 9.2. 5:319.2. 23:57 9279
22 702 čt 8.2. 5:088.2. 19:40 9279
22 726 st 7.2. 5:508.2. 0:05 9279
1+6 703 út 6.2. 5:466.2. 21:56 9279
22 724 po 5.2. 5:245.2. 20:33 9279
20 707 ne 4.2. 5:275.2. 0:27 9279


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.