Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9278

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 21. 10. 2013

Výrobní číslo: 9920

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem Eustacha Mölzera

Najeto: cca 344 024 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 703 pá 22.11. 4:1622.11. 21:24 9278
35 704 čt 21.11. 4:0822.11. 1:14 9278
35 707 st 20.11. 14:1521.11. 1:34 9278
20 716 st 20.11. 5:1120.11. 9:34 9278
 8  705 út 19.11. 5:3019.11. 19:17 9278
20 714 po 18.11. 4:3118.11. 17:00 9278*MU
18 702 ne 17.11. 9:5218.11. 0:47 9278
36 704 so 16.11. 16:1216.11. 19:22 9278
36 706 so 16.11. 11:4216.11. 14:52 9278
20 701 pá 15.11. 6:3015.11. 19:11 9278
25 715 čt 14.11. 4:3914.11. 18:42 9278
20 701 st 13.11. 6:3013.11. 19:11 9278
26 705 út 12.11. 6:1812.11. 22:25 9278
22 720 po 11.11. 5:3011.11. 23:01 9278
25 702 ne 10.11. 4:2010.11. 22:41 9278
26 708 so 9.11. 6:5310.11. 0:41 9278
 1  711 pá 8.11. 12:208.11. 23:29 9278*Z
20 707 čt 7.11. 5:117.11. 20:05 9278
 8  702 st 6.11. 6:466.11. 20:53 9278
20 706 út 5.11. 9:005.11. 19:56 9278*Z1
 1  805 út 5.11. 7:455.11. 8:25 9278*Z2
26 702 po 4.11. 5:544.11. 18:58 9278
26 714 pá 1.11. 16:101.11. 21:07 9278*Z3
26 113 pá 1.11. 15:151.11. 16:10 9278*Z3
26 714 pá 1.11. 15:011.11. 15:15 9278*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9330
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9294
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9442
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9097

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.