Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9278

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 21. 10. 2013

Výrobní číslo: 9920

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 577 690 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 706 st 7.6. 5:507.6. 18:47 9278
 8  703 út 6.6. 4:317.6. 0:17 9278
18 413 po 5.6. 22:105.6. 22:54 9278*Z1
25 714 po 5.6. 13:325.6. 21:34 9278
26 715 po 5.6. 6:365.6. 9:32 9278
20 705 ne 4.6. 5:084.6. 23:39 9278
18 708 so 3.6. 7:354.6. 0:30 9278
25 711 pá 2.6. 4:282.6. 21:17 9278
18 712 čt 1.6. 6:132.6. 0:12 9278
26 701 st 31.5. 5:2631.5. 18:16 9278
20 713 út 30.5. 5:2330.5. 19:18 9278
 1  711 po 29.5. 4:4630.5. 0:45 9278
22 721 ne 28.5. 6:0529.5. 0:16 9278*Z2
 1  712 pá 26.5. 4:5626.5. 20:10 9278
26 717 čt 25.5. 15:2726.5. 0:04 9278
 8  702 čt 25.5. 4:5425.5. 9:46 9278
18 702 st 24.5. 4:4325.5. 0:51 9278
 8  703 po 22.5. 6:3722.5. 19:37 9278
 1  702 ne 21.5. 4:4721.5. 21:42 9278
22 721 so 20.5. 6:5121.5. 0:16 9278
 1  707 pá 19.5. 6:1419.5. 21:27 9278
26 717 čt 18.5. 15:2719.5. 0:04 9278
25 714 čt 18.5. 6:0318.5. 9:30 9278
26 717 st 17.5. 15:2718.5. 0:04 9278
25 708 st 17.5. 6:4217.5. 10:10 9278
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9228
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8574

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.