Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9278

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 21. 10. 2013

Výrobní číslo: 9920

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 535 540 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 725 čt 8.12. 14:458.12. 20:18 9278
26 711 čt 8.12. 6:068.12. 8:59 9278
25 713 st 7.12. 4:457.12. 19:00 9278
 8  706 út 6.12. 5:057.12. 0:38 9278
25 707 po 5.12. 14:445.12. 22:45 9278
20 714 po 5.12. 5:195.12. 9:14 9278
 8  708 so 17.9. 5:5518.9. 0:18 9278
22 713 pá 16.9. 5:4816.9. 23:57 9278
25 713 čt 15.9. 5:2415.9. 19:01 9278
 1  708 st 14.9. 4:4814.9. 21:27 9278
 1  708 út 13.9. 4:4813.9. 21:27 9278
18 705 po 12.9. 15:2512.9. 20:24 9278*Z1
18 705 po 12.9. 6:3312.9. 13:30 9278*MU
18 705 pá 9.9. 6:339.9. 20:24 9278
22 723 st 7.9. 5:327.9. 17:25 9278*MU
18 703 út 6.9. 6:187.9. 0:14 9278
18 705 po 5.9. 6:335.9. 20:24 9278
 8  705 ne 4.9. 4:544.9. 21:49 9278
26 710 so 3.9. 8:153.9. 22:35 9278
25 703 pá 2.9. 4:462.9. 19:51 9278
26 719 čt 1.9. 15:242.9. 0:04 9278
25 704 čt 1.9. 6:071.9. 12:55 9278*MU
22 712 st 31.8. 6:081.9. 0:17 9278
26 711 po 29.8. 5:5329.8. 20:18 9278
20 708 ne 28.8. 10:4429.8. 0:03 9278
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9249
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.