Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9278

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 23.11.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 21. 10. 2013

Výrobní číslo: 9920

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem Eustacha Mölzera

Najeto: cca 437 540 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 303 so 17.4. 6:3717.4. 22:06 9278
10 314 pá 16.4. 5:2516.4. 21:06 9278
 3  304 čt 15.4. 5:2115.4. 19:21 9278
15 303 po 12.4. 5:4612.4. 16:50 9278*MU
10 317 pá 9.4. 6:059.4. 21:54 9278
18 304 čt 8.4. 5:548.4. 20:23 9278
10 301 st 7.4. 6:257.4. 22:06 9278
 7  311 út 6.4. 4:256.4. 20:11 9278
20 309 po 5.4. 4:125.4. 22:51 9278
 5  305 ne 4.4. 4:484.4. 22:37 9278
 5  306 so 3.4. 4:483.4. 22:52 9278
16 309 pá 2.4. 5:102.4. 22:13 9278
36 301 čt 1.4. 4:501.4. 22:06 9278
 5  315 st 31.3. 6:1531.3. 20:48 9278
12 313 út 30.3. 4:2230.3. 21:06 9278
20 303 po 29.3. 6:2829.3. 22:51 9278*Z
 7  307 ne 28.3. 4:4528.3. 23:04 9278
20 309 so 27.3. 4:1227.3. 22:51 9278
 5  312 pá 26.3. 5:4726.3. 22:40 9278
12 313 čt 25.3. 4:2225.3. 21:06 9278
20 303 st 24.3. 4:1224.3. 22:51 9278
36 315 út 23.3. 6:0723.3. 23:24 9278
1+98 354 po 22.3. 20:1023.3. 5:22 9278
36 302 po 22.3. 16:2822.3. 19:36 9278
36 319 po 22.3. 5:1222.3. 8:18 9278
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9336

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.