Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9278

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 21. 10. 2013

Výrobní číslo: 9920

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 253 877 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
8 705 st 11.10. 14:3711.10. 19:17 9278
8 705 st 11.10. 5:2111.10. 9:58 9278
22 709 po 9.10. 15:5010.10. 0:34 9278*Z
25 709 čt 5.10. 12:455.10. 22:23 9278*Z1
25 709 st 4.10. 8:304.10. 22:23 9278*Z2
25 705 út 3.10. 13:513.10. 19:32 9278
20 706 po 2.10. 11:402.10. 13:50 9278*Z3
26 717 po 25.9. 15:4325.9. 21:57 9278
8 701 pá 22.9. 14:0022.9. 20:33 9278*Z4
26 717 st 20.9. 15:4320.9. 21:57 9278
26 717 st 20.9. 6:2520.9. 9:19 9278
8 705 út 19.9. 14:3719.9. 19:17 9278
25 705 út 19.9. 5:0219.9. 10:42 9278
8 705 po 18.9. 14:3718.9. 19:17 9278
26 717 po 18.9. 6:2518.9. 9:19 9278
1 704 pá 15.9. 14:0615.9. 18:55 9278
26 717 pá 15.9. 6:2515.9. 9:19 9278
8 705 čt 14.9. 14:3714.9. 19:17 9278
26 717 čt 14.9. 6:2514.9. 9:19 9278
26 710 st 13.9. 5:0313.9. 20:19 9278
1 708 út 12.9. 14:3613.9. 1:21 9278
8 705 út 12.9. 5:2112.9. 9:58 9278
26 712 po 11.9. 15:0311.9. 21:08 9278
1 704 po 11.9. 6:4711.9. 9:45 9278
26 712 pá 8.9. 15:038.9. 21:08 9278
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9315
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9302
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9331
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9282
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.