Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9278

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 21. 10. 2013

Výrobní číslo: 9920

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 525 715 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 701 dnes 6:2130.6. 21:11 9278
 8  702 st 29.6. 14:3830.6. 0:06 9278
25 708 st 29.6. 6:4329.6. 10:11 9278
22 704 út 28.6. 4:2428.6. 18:53 9278
 8  702 po 27.6. 14:3828.6. 0:06 9278
22 725 po 27.6. 5:3527.6. 8:53 9278
20 705 ne 26.6. 5:4527.6. 0:23 9278
25 702 so 25.6. 4:4525.6. 22:44 9278
22 741 pá 24.6. 6:0524.6. 20:56 9278
 1  711 čt 23.6. 5:3223.6. 19:26 9278
22 725 st 22.6. 15:4023.6. 0:33 9278
26 712 st 22.6. 5:5222.6. 8:50 9278
22 722 út 21.6. 15:1621.6. 21:41 9278
 8  701 út 21.6. 4:3221.6. 6:20 9278*MU
20 713 po 20.6. 7:0020.6. 23:43 9278
22 119 ne 19.6. 14:3519.6. 17:30 9278*Z1
 8  707 so 18.6. 8:2419.6. 0:38 9278
20 704 pá 17.6. 5:5717.6. 19:27 9278
 1  703 čt 16.6. 4:2816.6. 20:25 9278
22 732 st 15.6. 5:4516.6. 1:13 9278
22 704 út 14.6. 4:2414.6. 18:53 9278
18 705 po 13.6. 6:3314.6. 0:29 9278
20 701 ne 12.6. 4:4212.6. 23:23 9278
18 706 so 11.6. 4:2312.6. 0:29 9278
26 107 pá 10.6. 22:4011.6. 0:20 9278*Z2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9100
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.