Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 381 731 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 343 po 28.9. 5:3029.9. 0:50 9277
14 441 ne 27.9. 4:4927.9. 21:54 9277
11 408 so 26.9. 15:1527.9. 1:17 9277*Z
10 308 pá 25.9. 4:1825.9. 20:03 9277
10 314 čt 24.9. 5:2425.9. 0:44 9277
 5  302 st 23.9. 4:4123.9. 22:27 9277
 5  302 út 22.9. 4:4122.9. 22:27 9277
10 311 po 21.9. 4:5722.9. 0:24 9277
12 303 ne 20.9. 4:5220.9. 21:47 9277
10 311 so 19.9. 5:3820.9. 0:24 9277
16 319 pá 18.9. 16:2019.9. 0:33 9277
10 322 pá 18.9. 6:0518.9. 9:47 9277
16 306 čt 17.9. 5:2717.9. 20:14 9277
22 302 st 16.9. 4:3917.9. 0:55 9277
17 303 út 15.9. 5:3815.9. 22:04 9277
10 314 po 14.9. 5:2415.9. 0:44 9277
22 306 ne 13.9. 7:1713.9. 22:52 9277
 5  306 so 12.9. 4:4112.9. 22:46 9277
22 311 pá 11.9. 5:1811.9. 20:20 9277
 5  301 čt 10.9. 6:1410.9. 21:47 9277
22 311 st 9.9. 5:189.9. 20:20 9277
10 308 út 8.9. 4:188.9. 20:03 9277
10 304 po 7.9. 6:328.9. 1:24 9277
10 301 ne 6.9. 9:357.9. 0:44 9277
12 301 so 5.9. 4:376.9. 1:20 9277
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9265

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.