Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 403 316 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 724 st 27.1. 4:0527.1. 22:32 9277
22 729 út 26.1. 4:5426.1. 23:31 9277
26 701 po 25.1. 5:3025.1. 22:22 9277
18 704 ne 24.1. 4:3824.1. 23:06 9277
18 702 so 23.1. 7:5223.1. 22:29 9277
20 707 st 20.1. 6:2820.1. 19:24 9277
18 706 út 19.1. 4:1819.1. 22:46 9277
22 727 po 18.1. 4:5118.1. 23:11 9277
22 714 ne 17.1. 4:1617.1. 22:46 9277
22 717 so 16.1. 4:5416.1. 23:15 9277
18 704 čt 14.1. 5:4814.1. 22:29 9277*MU
22 707 st 13.1. 4:5413.1. 22:54 9277
26 713 út 12.1. 5:5212.1. 23:01 9277
26 707 po 11.1. 5:0411.1. 21:45 9277
26 704 pá 8.1. 4:448.1. 21:08 9277
26 710 čt 7.1. 5:307.1. 22:22 9277
18 704 po 4.1. 5:484.1. 22:29 9277
26 704 ne 3.1. 5:533.1. 22:42 9277
Rok 2020
22 711 st 30.12. 4:4030.12. 16:25 9277*MU*1
26 707 po 28.12. 5:0428.12. 21:45 9277
22 710 pá 25.12. 6:2525.12. 22:58 9277
22+97 767 čt 24.12. 6:2924.12. 23:49 9277
26 704 st 23.12. 4:4423.12. 21:08 9277
18 706 út 22.12. 4:1822.12. 22:46 9277
26 713 po 21.12. 5:5221.12. 23:01 9277
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem před Újezdem ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.