Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 416 651 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 pá 23.4. 4:1823.4. 19:46 9277
 8  701 čt 22.4. 10:0022.4. 22:34 9277*Z
26 715 čt 22.4. 6:0922.4. 9:10 9277*MU
26 707 út 20.4. 5:0420.4. 21:45 9277
26 704 po 19.4. 4:4419.4. 21:08 9277
26 707 pá 16.4. 5:0416.4. 21:45 9277
26 704 čt 15.4. 4:4415.4. 21:08 9277
26 713 st 14.4. 5:5214.4. 23:01 9277
26 709 út 13.4. 5:1813.4. 22:02 9277
26 709 po 12.4. 5:1812.4. 22:02 9277
26 715 pá 9.4. 6:099.4. 20:08 9277
26 707 čt 8.4. 5:048.4. 7:50 9277*MU
26 702 út 6.4. 4:246.4. 14:05 9277*MU
26 706 po 5.4. 9:335.4. 23:02 9277
26 711 ne 4.4. 4:444.4. 21:45 9277
26 702 so 3.4. 5:233.4. 22:42 9277
22 713 čt 1.4. 12:001.4. 21:17 9277*Z1
18 710 st 31.3. 6:1831.3. 21:49 9277
26 715 út 30.3. 6:0930.3. 20:08 9277
18 709 po 29.3. 4:3729.3. 20:15 9277
18 704 ne 28.3. 4:3828.3. 21:49 9277
26 709 pá 26.3. 5:1826.3. 22:02 9277
2+91 751 st 24.3. 5:1725.3. 5:41 9277
26 707 út 23.3. 5:0423.3. 21:45 9277
20 707 po 22.3. 6:2822.3. 19:23 9277
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9324
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9276

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.