Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 253 897 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
8 705 pá 6.10. 14:376.10. 19:17 9277
26 717 pá 6.10. 6:256.10. 9:19 9277
26 717 čt 5.10. 15:435.10. 21:57 9277
20 707 čt 5.10. 5:115.10. 9:26 9277
26 708 st 4.10. 12:004.10. 20:10 9277*Z
20 705 po 18.9. 9:1518.9. 11:20 9277*Z1
8 703 ne 17.9. 16:0018.9. 0:55 9277*Z2
26 709 so 16.9. 12:5016.9. 22:12 9277*Z3
26 717 pá 15.9. 15:4315.9. 21:57 9277
26 717 po 11.9. 15:4311.9. 21:57 9277
22 702 čt 7.9. 18:008.9. 1:31 9277*Z4
1 704 st 6.9. 14:066.9. 18:55 9277
8 705 st 6.9. 5:216.9. 9:58 9277
1 704 út 5.9. 14:065.9. 18:55 9277
25 710 út 5.9. 6:315.9. 10:02 9277
25 705 po 4.9. 13:514.9. 19:32 9277
26 712 po 4.9. 7:124.9. 10:09 9277
26 713 út 29.8. 19:1529.8. 21:57 9277*Z5
26 504 pá 11.8. 19:4511.8. 21:43 9277*Z6
26 706 út 1.8. 17:001.8. 20:38 9277*Z7
1 706 po 31.7. 4:0031.7. 22:07 9277
20 703 ne 30.7. 5:2531.7. 0:53 9277
20 706 so 29.7. 4:5129.7. 20:42 9277
20 703 pá 28.7. 6:1628.7. 22:06 9277
26 709 čt 27.7. 5:1727.7. 15:50 9277*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9333
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9294
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9339
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9335
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9331
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8161+8162
*Z7 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.