Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 447 176 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 710 st 8.12. 4:468.12. 20:48 9277
22 725 út 7.12. 15:408.12. 0:33 9277
26 719 út 7.12. 6:377.12. 9:39 9277
18 704 so 4.12. 7:324.12. 9:35 9277*MU
18 709 pá 3.12. 14:333.12. 20:56 9277
 8  702 pá 3.12. 4:543.12. 9:46 9277
26 719 čt 2.12. 15:253.12. 0:04 9277
22 726 čt 2.12. 6:022.12. 9:17 9277
22 731 st 1.12. 15:161.12. 23:17 9277
22 727 st 1.12. 6:151.12. 9:09 9277
25 714 út 30.11. 5:231.12. 0:04 9277
18 705 po 29.11. 6:3330.11. 0:29 9277
22 712 pá 26.11. 4:1426.11. 21:04 9277
22 703 čt 25.11. 5:4426.11. 0:57 9277
22 721 st 24.11. 6:2125.11. 0:33 9277
22 712 út 23.11. 4:1423.11. 21:04 9277
 8  712 po 22.11. 6:0923.11. 0:58 9277
25 708 ne 21.11. 4:2721.11. 22:44 9277
22 711 so 20.11. 4:1421.11. 0:33 9277
25 708 pá 19.11. 14:4519.11. 22:48 9277
26 719 pá 19.11. 6:3719.11. 9:39 9277
22 712 čt 18.11. 4:1418.11. 21:04 9277
 8  704 st 17.11. 6:5418.11. 0:58 9277
 8  702 út 16.11. 14:3817.11. 0:06 9277
26 712 út 16.11. 5:5316.11. 8:50 9277
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.