Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 343 862 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 708 út 12.11. 4:2212.11. 12:50 9277*MU*1
18 703 po 11.11. 4:1611.11. 21:24 9277
22 717 ne 10.11. 4:4311.11. 1:13 9277
26 709 so 9.11. 4:2210.11. 1:01 9277
18 701 pá 8.11. 4:538.11. 20:15 9277
26 717 čt 7.11. 5:188.11. 0:03 9277
18 723 st 6.11. 4:167.11. 0:43 9277
22 727 út 5.11. 14:246.11. 0:54 9277
22 729 út 5.11. 4:515.11. 10:19 9277
22 734 po 4.11. 15:204.11. 23:41 9277
22 729 po 4.11. 4:514.11. 10:19 9277
18 711 ne 3.11. 4:364.11. 0:43 9277
26 709 so 2.11. 4:223.11. 1:01 9277
22 715 pá 1.11. 4:382.11. 1:17 9277
22 715 čt 31.10. 4:381.11. 1:17 9277
18 723 st 30.10. 4:1631.10. 0:43 9277
18 725 út 29.10. 14:4330.10. 1:03 9277
22 734 út 29.10. 6:5229.10. 9:47 9277
22 701 po 28.10. 4:0428.10. 22:33 9277
22 718 ne 27.10. 4:5528.10. 1:33 9277
22 705 so 26.10. 7:0027.10. 0:37 9277
18 711 pá 25.10. 5:2925.10. 18:22 9277
18 703 čt 24.10. 4:1624.10. 21:24 9277
22 715 st 23.10. 4:3824.10. 1:17 9277
22 723 út 22.10. 5:4522.10. 19:09 9277
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola v zast. Hadovka ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.