Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 273 184 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 731 čt 18.10. 6:3618.10. 20:10 9277
29 714 st 17.10. 6:1817.10. 20:15 9277
 1  703 út 16.10. 5:0116.10. 20:46 9277
22 715 po 15.10. 4:3916.10. 1:15 9277
22 703 ne 14.10. 10:1014.10. 23:01 9277
29 708 so 13.10. 5:1113.10. 23:45 9277
22 709 pá 12.10. 3:4613.10. 0:35 9277
 1  708 čt 11.10. 14:3612.10. 1:22 9277
 1  708 čt 11.10. 4:0111.10. 10:26 9277
22 711 st 10.10. 13:0010.10. 22:02 9277*Z
18 706 út 9.10. 14:529.10. 19:49 9277
29 717 út 9.10. 7:189.10. 9:44 9277
 1  701 po 8.10. 4:408.10. 18:36 9277
 8  706 pá 5.10. 14:465.10. 23:39 9277
26 714 pá 5.10. 7:115.10. 10:08 9277
20 705 čt 4.10. 15:275.10. 0:48 9277
 8  706 čt 4.10. 5:194.10. 9:57 9277
22 717 st 3.10. 4:554.10. 1:15 9277
22 731 út 2.10. 6:362.10. 20:10 9277
20 707 po 1.10. 5:111.10. 20:05 9277
26 706 ne 30.9. 6:331.10. 0:21 9277
22 712 so 29.9. 5:5530.9. 0:32 9277
22 712 pá 28.9. 5:5529.9. 0:32 9277
22 711 čt 27.9. 4:2327.9. 22:02 9277
22 711 st 26.9. 4:2326.9. 22:02 9277
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9418

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.