Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 347 897 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 705 čt 23.1. 5:2523.1. 9:35 9277
26 714 st 22.1. 15:0122.1. 23:45 9277
22 727 st 22.1. 6:2822.1. 9:23 9277
18 711 út 21.1. 5:2921.1. 18:22 9277
26 718 po 20.1. 5:3121.1. 0:21 9277
26 708 ne 19.1. 4:2220.1. 0:41 9277
26 710 so 18.1. 4:4219.1. 1:19 9277
25 710 pá 17.1. 14:3018.1. 1:04 9277
18 706 pá 17.1. 6:5117.1. 9:42 9277
18 701 čt 16.1. 6:0316.1. 19:02 9277
26 705 st 15.1. 6:1815.1. 22:25 9277
26 702 út 14.1. 5:5414.1. 18:58 9277
18 701 po 13.1. 6:0313.1. 19:02 9277
26 708 ne 12.1. 4:2213.1. 0:41 9277
18 705 so 11.1. 4:3612.1. 1:07 9277
18 703 pá 10.1. 4:1610.1. 21:24 9277
 8  706 čt 9.1. 14:459.1. 23:39 9277
25 705 čt 9.1. 5:029.1. 10:43 9277
18 701 st 8.1. 6:038.1. 19:02 9277
18 711 út 7.1. 5:297.1. 18:22 9277
22 720 po 6.1. 5:306.1. 23:01 9277
26 712 ne 5.1. 10:595.1. 20:22 9277
Rok 2019
26 708 út 12.11. 4:2212.11. 12:50 9277*MU*1
18 703 po 11.11. 4:1611.11. 21:24 9277
22 717 ne 10.11. 4:4311.11. 1:13 9277
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola v zast. Hadovka ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.