Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 326 327 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 čt 8.8. 4:368.8. 17:00 9277*MU
22 724 st 7.8. 14:458.8. 0:32 9277
18 703 po 5.8. 4:165.8. 22:50 9277
22 718 ne 4.8. 4:045.8. 1:12 9277
22 718 so 3.8. 4:044.8. 1:12 9277
22 727 pá 2.8. 5:133.8. 1:12 9277
22 712 čt 1.8. 5:282.8. 0:56 9277
22 707 st 31.7. 4:041.8. 0:29 9277
22 727 út 30.7. 5:1331.7. 1:12 9277
22 725 po 29.7. 5:3630.7. 0:36 9277
22 710 so 27.7. 8:0728.7. 0:19 9277
22 717 pá 26.7. 6:2326.7. 20:48 9277
22 712 čt 25.7. 5:2825.7. 20:50 9277*MU
18 703 st 24.7. 4:1624.7. 22:50 9277
22 723 út 23.7. 14:4524.7. 0:52 9277
18 702 út 23.7. 5:2923.7. 10:18 9277
22 714 po 22.7. 4:0423.7. 0:32 9277
22 718 ne 21.7. 4:5522.7. 1:34 9277
20 703 so 20.7. 6:5020.7. 8:30 9277*Z
22 714 pá 19.7. 4:0420.7. 0:32 9277
18 706 čt 18.7. 4:3619.7. 1:07 9277
22 701 st 17.7. 4:3817.7. 22:18 9277
18 711 út 16.7. 5:4816.7. 20:15 9277
26 706 po 15.7. 10:1515.7. 23:45 9277*Z1
22 715 ne 14.7. 8:0815.7. 0:56 9277
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9299
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9279

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.