Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 532 601 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 701 čt 16.3. 14:4816.3. 19:52 9277
25 714 čt 16.3. 6:0216.3. 9:30 9277
18 705 st 15.3. 6:3215.3. 20:24 9277
15+20 709 út 14.3. 7:2514.3. 18:18 9277
12 708 po 13.3. 6:4113.3. 19:29 9277
15+20 709 pá 10.3. 7:2510.3. 18:18 9277
15+20 709 čt 9.3. 7:259.3. 18:18 9277
15+20 709 st 8.3. 7:258.3. 18:18 9277
15+20 709 út 7.3. 7:257.3. 18:18 9277
15+20 709 po 6.3. 7:256.3. 18:18 9277
15+20 702 pá 3.3. 4:483.3. 18:58 9277
18 708 čt 2.3. 13:593.3. 0:50 9277
18 708 čt 2.3. 5:152.3. 10:17 9277
 1  709 st 1.3. 14:271.3. 21:57 9277
25 708 st 1.3. 6:421.3. 10:10 9277
 1  709 út 28.2. 14:2728.2. 21:57 9277
25 708 út 28.2. 6:4228.2. 10:10 9277
15+20 706 po 27.2. 5:2627.2. 19:37 9277
 2  701 ne 26.2. 6:3127.2. 0:54 9277
32 706 so 25.2. 7:3525.2. 23:08 9277
 1  707 pá 24.2. 6:1524.2. 21:27 9277
18 705 čt 23.2. 6:3223.2. 20:24 9277
25 708 st 22.2. 14:5122.2. 23:05 9277
 1  709 st 22.2. 6:3822.2. 9:54 9277
15+20 707 út 21.2. 14:4521.2. 21:19 9277


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.