Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 511 901 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 712 dnes 5:027.12. 23:23 9277
25 716 út 6.12. 13:447.12. 0:05 9277
22 732 út 6.12. 6:496.12. 9:49 9277
20 711 po 5.12. 6:465.12. 18:34 9277
20 705 ne 4.12. 5:234.12. 23:43 9277
18 701 so 3.12. 4:453.12. 23:37 9277
9+26 717 pá 2.12. 15:132.12. 23:45 9277
25 716 pá 2.12. 6:102.12. 9:39 9277
 8  706 čt 1.12. 5:052.12. 0:38 9277
18 701 st 30.11. 4:2630.11. 17:45 9277*MU
9+26 704 út 29.11. 5:3730.11. 0:44 9277
20 713 po 28.11. 6:5929.11. 0:03 9277
20 714 pá 25.11. 5:1925.11. 9:14 9277
 8  706 čt 24.11. 5:0525.11. 0:38 9277
22 732 st 23.11. 15:4123.11. 21:40 9277
 1  704 st 23.11. 6:4123.11. 10:03 9277
26 715 út 22.11. 7:2622.11. 23:15 9277
26 718 po 21.11. 5:2621.11. 18:09 9277
 1  714 pá 18.11. 6:4018.11. 21:43 9277
26 715 st 16.11. 7:2616.11. 23:15 9277
26 707 po 14.11. 6:2514.11. 19:19 9277
18 707 so 12.11. 7:3513.11. 0:50 9277
18 705 pá 11.11. 6:3311.11. 20:24 9277
18 705 čt 10.11. 6:3310.11. 20:24 9277
18 701 st 9.11. 4:269.11. 19:54 9277
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.