Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 535 971 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 716 dnes 4:5729.11. 18:42 9277
 1  709 út 28.11. 5:4928.11. 21:41 9277
22 737 po 27.11. 5:2127.11. 20:40 9277
Zvl 778 ne 26.11. 19:0026.11. 21:00 9277
22 709 so 25.11. 4:3326.11. 0:35 9277
25 703 pá 24.11. 4:4225.11. 0:48 9277
22 721 čt 23.11. 15:0523.11. 23:45 9277
26 709 čt 23.11. 5:5923.11. 9:22 9277
 1  707 st 22.11. 4:3122.11. 19:29 9277
22 703 út 21.11. 6:4222.11. 0:19 9277
22 737 po 20.11. 5:2120.11. 20:40 9277
26 702 ne 19.11. 5:3720.11. 0:36 9277
26 711 so 18.11. 8:3018.11. 23:56 9277*Z1
 1  708 pá 17.11. 11:1517.11. 21:26 9277*Z2
26 709 čt 16.11. 14:3116.11. 23:36 9277
26 718 st 15.11. 5:1615.11. 21:52 9277
26 714 út 14.11. 15:1114.11. 21:31 9277
22 721 út 14.11. 5:3914.11. 9:21 9277
18 713 po 13.11. 4:4114.11. 0:50 9277
25 703 ne 12.11. 4:2412.11. 21:48 9277
22 710 so 11.11. 4:5312.11. 0:55 9277
 8  713 pá 10.11. 5:2610.11. 23:25 9277
26 713 čt 9.11. 7:1110.11. 0:16 9277
22 726 st 8.11. 4:219.11. 0:35 9277
26 720 út 7.11. 5:318.11. 0:56 9277
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9308
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9319

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.