Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9277

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 10. 2013

Výrobní číslo: 9919

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 305 267 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 713 čt 25.4. 4:2026.4. 1:44 9277
 1  708 st 24.4. 14:3625.4. 1:22 9277
22 727 st 24.4. 6:2824.4. 9:24 9277
22 731 út 23.4. 6:3623.4. 20:10 9277
18 701 po 8.4. 6:038.4. 10:00 9277*MU
25 705 pá 5.4. 5:025.4. 10:43 9277
 1  701 čt 4.4. 4:404.4. 18:36 9277
 1  703 st 3.4. 5:013.4. 20:46 9277
22 727 út 2.4. 14:233.4. 0:53 9277
25 710 út 2.4. 6:312.4. 10:03 9277
18 711 po 1.4. 5:291.4. 18:22 9277
 8  705 ne 31.3. 4:471.4. 0:56 9277
 8  705 so 30.3. 4:4731.3. 0:56 9277
22 734 pá 29.3. 15:1929.3. 23:40 9277
18 701 čt 28.3. 6:0328.3. 19:02 9277
6+8 704 st 27.3. 6:0027.3. 19:38 9277
25 709 út 26.3. 14:4026.3. 21:25 9277
25 703 út 26.3. 5:1626.3. 10:03 9277
26 702 po 25.3. 5:5425.3. 18:58 9277
26 712 ne 24.3. 10:5924.3. 20:22 9277
25 701 so 23.3. 4:0023.3. 22:41 9277
 1  708 pá 22.3. 14:3623.3. 1:22 9277
26 714 pá 22.3. 7:1122.3. 10:08 9277
18 704 čt 21.3. 4:3621.3. 23:28 9277
22 701 st 20.3. 5:4320.3. 20:32 9277
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.