Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9276

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 9918

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 336 298 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 408 pá 23.8. 6:3024.8. 0:08 9276
18 405 čt 22.8. 6:0022.8. 19:47 9276
15 402 st 21.8. 5:5221.8. 22:08 9276
26 407 út 20.8. 4:3420.8. 20:17 9276
14 406 po 19.8. 5:2719.8. 22:25 9276
3+26 402 ne 18.8. 5:3318.8. 21:29 9276
16 401 so 17.8. 4:5517.8. 21:54 9276
 6  402 pá 16.8. 5:1716.8. 21:31 9276
14 404 čt 15.8. 5:2416.8. 0:26 9276
18 410 st 14.8. 4:5314.8. 22:50 9276
11 404 út 13.8. 19:0013.8. 22:45 9276*Z
11 410 po 12.8. 14:3313.8. 1:15 9276
17 408 čt 8.8. 5:448.8. 9:43 9276
15 408 st 7.8. 5:037.8. 10:40 9276
 3  403 út 6.8. 13:466.8. 19:48 9276
15 408 út 6.8. 5:036.8. 10:40 9276
18 410 po 5.8. 4:535.8. 22:50 9276
3+10 431 ne 4.8. 4:275.8. 1:03 9276
14 403 so 3.8. 5:263.8. 22:34 9276
17 415 pá 2.8. 5:523.8. 0:42 9276
11 406 čt 1.8. 14:332.8. 0:57 9276
 3  406 čt 1.8. 4:271.8. 9:53 9276
17 403 st 31.7. 5:1631.7. 22:59 9276
14 404 út 30.7. 5:2431.7. 0:26 9276
 3  410 po 29.7. 5:1729.7. 20:38 9276
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9425

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.