Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9276

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 9918

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 395 003 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 713 pá 3.7. 4:544.7. 0:15 9276
20 701 čt 2.7. 6:002.7. 20:21 9276
25 711 st 1.7. 5:441.7. 13:00 9276*MU
20 706 út 30.6. 6:3130.6. 19:33 9276
 1  703 po 29.6. 5:1429.6. 9:49 9276
22 705 so 27.6. 4:0528.6. 0:31 9276
22 718 pá 26.6. 6:2627.6. 1:31 9276
22 739 čt 25.6. 5:4925.6. 8:59 9276
26 704 st 24.6. 6:3724.6. 22:49 9276
20 707 út 23.6. 5:3623.6. 21:53 9276
26 716 po 22.6. 5:0422.6. 10:02 9276
26 709 ne 21.6. 5:0721.6. 21:10 9276
20 703 so 20.6. 4:3621.6. 0:19 9276
22 716 pá 19.6. 21:3020.6. 1:11 9276*Z
22 736 pá 19.6. 4:0519.6. 10:03 9276
22 718 čt 18.6. 6:2619.6. 1:31 9276
20 703 st 17.6. 5:1018.6. 0:19 9276
20 704 út 16.6. 6:5417.6. 0:39 9276
 1  715 po 15.6. 6:4815.6. 9:46 9276
26 704 so 13.6. 11:0013.6. 22:10 9276*Z1
 1  702 pá 12.6. 4:2912.6. 23:09 9276
 8  705 čt 11.6. 6:1911.6. 23:19 9276
22 743 st 10.6. 6:2910.6. 9:39 9276
 1  708 út 9.6. 5:029.6. 20:01 9276
22 707 po 8.6. 11:208.6. 21:03 9276*Z2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9285
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9339
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9309

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.