Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9276

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 9918

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 367 283 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  706 pá 3.4. 14:203.4. 21:37 9276*Z
20 701 čt 2.4. 5:222.4. 20:23 9276
22 718 st 1.4. 15:012.4. 0:37 9276
 1  702 st 1.4. 5:121.4. 9:51 9276
26 714 út 31.3. 5:1131.3. 22:27 9276
26 717 po 30.3. 14:0630.3. 20:22 9276
 1  702 po 30.3. 5:1230.3. 9:51 9276
26 708 ne 29.3. 19:2029.3. 22:05 9276*Z1
 8  706 st 25.3. 4:4725.3. 19:53 9276
26 717 út 24.3. 14:0624.3. 20:22 9276
22 713 út 24.3. 6:1524.3. 9:29 9276
20 708 po 23.3. 5:1923.3. 19:55 9276
18 703 ne 22.3. 4:1622.3. 22:50 9276
25 703 so 21.3. 4:4022.3. 1:43 9276
22 715 pá 20.3. 4:3821.3. 1:16 9276
25 710 čt 19.3. 5:5220.3. 1:03 9276
 1  702 st 18.3. 4:4018.3. 20:01 9276
22 715 út 17.3. 4:3818.3. 1:16 9276
 1  713 po 16.3. 6:0516.3. 20:16 9276
 8  712 pá 13.3. 5:3913.3. 18:58 9276
 8  714 čt 12.3. 5:5612.3. 23:39 9276
18 703 st 11.3. 4:1611.3. 21:30 9276
22 717 út 10.3. 4:5511.3. 1:13 9276
 8  701 po 9.3. 6:139.3. 22:00 9276
26 711 ne 8.3. 5:238.3. 23:05 9276
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9295
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.