Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 18. 10. 2013
Výrobní číslo: 9918
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 617 176 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 716 | dnes 5:43 | 21.9. 22:57 | 9276 | ||
8 | 703 | st 20.9. 4:35 | 21.9. 0:18 | 9276 | ||
1 | 701 | út 19.9. 4:46 | 20.9. 0:46 | 9276 | ||
26 | 701 | po 18.9. 4:52 | 18.9. 23:43 | 9276 | ||
1 | 704 | so 16.9. 4:27 | 16.9. 20:57 | 9276 | ||
22 | 729 | pá 15.9. 15:30 | 16.9. 0:53 | 9276 | ||
20 | 714 | pá 15.9. 5:23 | 15.9. 9:14 | 9276 | ||
22 | 702 | čt 14.9. 5:49 | 14.9. 23:57 | 9276 | ||
18 | 702 | st 13.9. 4:41 | 13.9. 19:29 | 9276 | ||
22 | 728 | út 12.9. 6:19 | 13.9. 0:33 | 9276 | ||
22 | 735 | po 11.9. 4:53 | 11.9. 19:50 | 9276 | ||
26 | 708 | ne 10.9. 4:38 | 10.9. 23:54 | 9276 | ||
20 | 707 | so 9.9. 7:46 | 10.9. 0:25 | 9276 | ||
26 | 712 | pá 8.9. 4:38 | 8.9. 19:33 | 9276 | ||
20 | 703 | čt 7.9. 6:53 | 8.9. 0:05 | 9276 | ||
20 | 702 | st 6.9. 6:37 | 6.9. 19:37 | 9276 | ||
20 | 714 | út 5.9. 15:33 | 5.9. 19:17 | 9276 | ||
25 | 714 | út 5.9. 6:02 | 5.9. 9:32 | 9276 | ||
8 | 706 | po 4.9. 4:54 | 5.9. 0:38 | 9276 | ||
22 | 717 | ne 3.9. 7:57 | 3.9. 22:36 | 9276 | ||
22 | 709 | so 2.9. 4:20 | 3.9. 0:06 | 9276 | ||
18 | 703 | pá 1.9. 6:17 | 2.9. 0:52 | 9276 | ||
8 | 706 | čt 31.8. 15:39 | 31.8. 19:47 | 9276 | ||
1 | 708 | čt 31.8. 6:44 | 31.8. 9:32 | 9276 | ||
1 | 710 | st 30.8. 5:00 | 30.8. 22:07 | 9276 |