Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9276

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 9918

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 416 678 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 402 pá 23.10. 5:4423.10. 21:10 9276
 3  411 čt 22.10. 5:1822.10. 19:18 9276
17 412 st 21.10. 6:0521.10. 22:59 9276
14 344 út 20.10. 5:1220.10. 20:36 9276
14 441 po 19.10. 4:4419.10. 22:20 9276
11 406 ne 18.10. 6:3019.10. 0:57 9276*Z
17 407 so 17.10. 15:4518.10. 1:10 9276*Z1
14 442 pá 16.10. 5:1316.10. 20:34 9276
17 342 čt 15.10. 6:2915.10. 19:49 9276
14 441 st 14.10. 4:4414.10. 22:20 9276
17 404 út 13.10. 6:0814.10. 0:29 9276
14 344 po 12.10. 5:1212.10. 20:36 9276
14 442 ne 11.10. 5:1711.10. 22:53 9276
17 405 so 10.10. 7:5211.10. 0:29 9276
 3  402 pá 9.10. 5:179.10. 20:23 9276
17 418 čt 8.10. 4:468.10. 22:49 9276
17 410 st 7.10. 5:378.10. 0:41 9276
 3  407 út 6.10. 4:586.10. 23:37 9276
17 406 po 5.10. 4:486.10. 1:10 9276
17 406 ne 4.10. 8:045.10. 0:49 9276
17 417 so 3.10. 4:483.10. 23:09 9276
17 410 pá 2.10. 5:373.10. 0:41 9276
 7  104 čt 1.10. 5:581.10. 19:56 9276
11 102 st 30.9. 4:381.10. 1:32 9276
11 110 út 29.9. 6:0929.9. 22:27 9276
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8271+8570
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9250

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.