Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9276

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 9918

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 273 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 út 19.2. 6:5720.2. 0:24 9276
22 726 po 18.2. 5:5819.2. 0:56 9276
 1  701 ne 17.2. 4:5117.2. 22:01 9276
20 704 so 16.2. 6:0617.2. 0:44 9276
22 729 pá 15.2. 14:3915.2. 22:49 9276
26 719 pá 15.2. 6:2315.2. 9:18 9276
26 710 čt 14.2. 4:4314.2. 20:22 9276
22 726 st 13.2. 5:5814.2. 0:56 9276
 1  703 út 12.2. 5:0112.2. 20:46 9276
 8  706 po 11.2. 14:4611.2. 23:39 9276
22 734 po 11.2. 6:5211.2. 9:48 9276
20 705 ne 10.2. 5:4510.2. 11:00 9276*MU
25 703 so 9.2. 4:409.2. 23:10 9276
26 707 pá 8.2. 4:228.2. 22:45 9276
22 717 čt 7.2. 4:558.2. 1:12 9276
25 712 st 6.2. 6:096.2. 22:58 9276
20 701 út 5.2. 6:305.2. 19:11 9276
26 712 po 4.2. 5:034.2. 23:25 9276
25 703 ne 3.2. 4:403.2. 23:18 9276
22 710 so 2.2. 6:272.2. 23:09 9276
20 704 pá 1.2. 6:572.2. 0:24 9276
26 702 čt 31.1. 5:5431.1. 18:58 9276
26 712 st 30.1. 5:0330.1. 23:25 9276
22 727 út 29.1. 14:2330.1. 0:53 9276
26 710 po 28.1. 4:4328.1. 20:22 9276
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.