Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9276

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 9918

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 355 588 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 715 st 20.11. 4:5120.11. 20:16 9276
35 706 út 19.11. 5:1019.11. 22:49 9276
 1  703 po 18.11. 5:0118.11. 20:46 9276
25 702 ne 17.11. 4:2017.11. 22:41 9276
22 713 so 16.11. 6:4817.11. 1:17 9276
20 704 pá 15.11. 6:5716.11. 0:24 9276
22 709 čt 14.11. 4:1515.11. 0:37 9276
22 702 st 13.11. 5:5314.11. 1:33 9276
 8  712 po 11.11. 6:1311.11. 8:30 9276*MU
18 704 ne 10.11. 4:1610.11. 22:30 9276
20 704 so 9.11. 6:0610.11. 0:44 9276
22 709 pá 8.11. 4:159.11. 0:37 9276
22 702 čt 7.11. 5:538.11. 1:33 9276
 8  705 st 6.11. 5:276.11. 19:17 9276
18 721 út 5.11. 4:365.11. 21:53 9276
 1  713 po 4.11. 6:054.11. 20:16 9276
25 701 so 2.11. 4:003.11. 1:03 9276
 8  712 pá 1.11. 6:131.11. 18:17 9276
20 702 čt 31.10. 5:1131.10. 23:24 9276
22 717 st 30.10. 4:5531.10. 1:13 9276
 1  713 út 29.10. 6:0529.10. 20:16 9276
20 707 po 28.10. 4:3229.10. 0:24 9276
20 707 ne 27.10. 4:3228.10. 0:24 9276
20 707 so 26.10. 4:3227.10. 0:24 9276
22 715 pá 25.10. 4:3826.10. 1:17 9276
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.