Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9275

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od srpna 2021 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami) (od 21. 3. 2020 do srpna 2021)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 27. 10. 2019 do 21. 3. 2020)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 436 883 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 210 dnes 4:5526.6. 1:29 9275
1+6 231 pá 24.6. 4:2824.6. 18:43 9275
14 214 čt 23.6. 7:0224.6. 1:14 9275
12 207 st 22.6. 4:2422.6. 23:45 9275
14 214 út 21.6. 7:0222.6. 1:14 9275
 6  201 po 20.6. 4:4820.6. 18:25 9275*MU
12+17 223 ne 19.6. 4:4520.6. 0:10 9275
12+17 225 so 18.6. 4:4419.6. 0:20 9275
17 215 pá 17.6. 15:4317.6. 22:19 9275
24 205 čt 16.6. 7:2316.6. 19:25 9275
24 208 st 15.6. 6:0715.6. 18:05 9275
 6  201 út 14.6. 4:4814.6. 21:28 9275
14 211 po 13.6. 4:3514.6. 0:55 9275
Zvl 205 ne 12.6. 21:4513.6. 0:00 9275*1
 1  205 ne 12.6. 7:4112.6. 21:44 9275
 6  202 so 11.6. 4:4812.6. 0:42 9275
 1  213 pá 10.6. 4:5910.6. 20:44 9275
1+6 231 čt 9.6. 4:289.6. 18:43 9275
14 214 st 8.6. 7:029.6. 1:14 9275
 1  213 út 7.6. 4:597.6. 20:44 9275
 1  213 po 6.6. 4:596.6. 20:44 9275
14 206 ne 5.6. 4:366.6. 0:34 9275
12 207 so 4.6. 4:515.6. 0:25 9275
17 229 pá 3.6. 5:563.6. 18:51 9275
12 207 čt 2.6. 4:242.6. 23:45 9275
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = posílení provozu po koncertu The Offspring na Výstavišti

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.