Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9275

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 27. 10. 2019 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 305 169 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 426 út 21.1. 6:1521.1. 19:32 9275
 3  401 po 20.1. 5:3621.1. 0:55 9275
 7  403 ne 19.1. 9:2619.1. 22:23 9275
17 407 so 18.1. 5:3219.1. 1:02 9275
17 416 pá 17.1. 4:4217.1. 21:54 9275
11 406 čt 16.1. 4:2816.1. 22:25 9275
 6  414 st 15.1. 5:0115.1. 21:19 9275
16 413 út 14.1. 4:5514.1. 21:07 9275
17 416 po 13.1. 4:4213.1. 21:54 9275
 3  406 ne 12.1. 4:0713.1. 0:55 9275
11 401 so 11.1. 6:1711.1. 21:23 9275
 3  418 pá 10.1. 5:1810.1. 20:26 9275
 6  407 čt 9.1. 6:0610.1. 0:23 9275
 6  414 st 8.1. 5:018.1. 21:19 9275
24 407 út 7.1. 6:277.1. 20:18 9275
Rok 2019
17+93 455 út 31.12. 5:341.1. 7:00 9275
17 418 po 30.12. 5:1930.12. 19:55 9275
18 406 ne 29.12. 4:5329.12. 23:48 9275
17 414 so 28.12. 7:5829.12. 1:12 9275
18 401 pá 27.12. 5:3028.12. 0:48 9275
14 407 čt 26.12. 4:1826.12. 23:12 9275
18 407 st 25.12. 8:5326.12. 0:08 9275
17 408 po 23.12. 14:0624.12. 0:12 9275
 3  403 po 23.12. 4:0723.12. 9:39 9275
17 406 so 21.12. 7:4821.12. 22:36 9275


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.