Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9275

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami) (od 21. 3. 2020 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 27. 10. 2019 do 21. 3. 2020)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Žižkov (od 28.8.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 367 058 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  809 st 27.1. 5:3727.1. 20:59 9275
 1  807 út 26.1. 6:0226.1. 20:26 9275
 9  815 po 25.1. 5:2825.1. 20:13 9275
 1  806 ne 24.1. 4:2824.1. 20:52 9275
 9  811 so 23.1. 5:5223.1. 22:46 9275
 9  801 pá 22.1. 6:4822.1. 22:10 9275
16 808 čt 21.1. 7:0721.1. 19:39 9275
 9  815 st 20.1. 5:2820.1. 20:13 9275
 9  807 út 19.1. 5:0819.1. 19:56 9275
 9  803 po 18.1. 4:5118.1. 22:18 9275
11 803 ne 17.1. 4:0917.1. 20:35 9275
 1  805 so 16.1. 4:4616.1. 23:09 9275
16 819 pá 15.1. 14:2015.1. 21:16 9275
16 819 pá 15.1. 6:3815.1. 10:48 9275
 9  820 čt 14.1. 6:2514.1. 20:41 9275
 9  801 út 12.1. 6:4812.1. 22:10 9275
25 801 po 11.1. 4:1711.1. 22:24 9275
 9  808 ne 10.1. 5:1010.1. 22:27 9275
 8  805 so 9.1. 4:149.1. 22:43 9275
16 807 pá 8.1. 4:088.1. 22:29 9275
 9  813 čt 7.1. 5:557.1. 22:46 9275
 1  812 st 6.1. 5:066.1. 21:22 9275
 9  822 út 5.1. 6:355.1. 20:56 9275
 6  809 po 4.1. 5:374.1. 20:59 9275
Rok 2020
 9  806 st 30.12. 5:0130.12. 19:54 9275


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.