Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9275

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 265 298 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 411 pá 22.6. 14:3622.6. 19:38 9275
 4  402 pá 22.6. 6:0622.6. 9:40 9275
 4  412 čt 21.6. 15:1021.6. 19:01 9275
 4  402 čt 21.6. 6:0621.6. 9:40 9275
3+6 407 st 20.6. 14:2921.6. 0:11 9275
 4  409 st 20.6. 5:4820.6. 9:24 9275
18 414 út 19.6. 5:3019.6. 21:37 9275
11 408 po 18.6. 6:2819.6. 0:35 9275
16 401 ne 17.6. 4:5517.6. 22:47 9275
14 403 so 16.6. 4:5816.6. 21:54 9275
 4  402 pá 15.6. 13:4415.6. 19:21 9275
 4  401 pá 15.6. 6:0415.6. 9:56 9275
18 415 čt 14.6. 15:3414.6. 19:28 9275
 4  401 čt 14.6. 6:0414.6. 9:56 9275
 4  403 st 13.6. 13:5413.6. 19:31 9275
 4  402 st 13.6. 6:0613.6. 9:40 9275
14 402 út 12.6. 7:2412.6. 22:09 9275
17 421 po 11.6. 14:5511.6. 19:56 9275
11 410 po 11.6. 5:5311.6. 10:33 9275
12 406 pá 8.6. 4:509.6. 0:29 9275
11 410 čt 7.6. 14:318.6. 1:15 9275
14 415 čt 7.6. 5:377.6. 10:28 9275
17 425 st 6.6. 15:116.6. 20:11 9275
18 414 út 5.6. 15:255.6. 21:37 9275*Z
 4  403 po 4.6. 6:134.6. 8:20 9275*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.