Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9275

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od srpna 2021 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami) (od 21. 3. 2020 do srpna 2021)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 27. 10. 2019 do 21. 3. 2020)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 475 523 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  212 út 6.12. 4:277.12. 1:02 9275
 6  207 po 5.12. 4:285.12. 23:47 9275
12+14 208 ne 4.12. 4:215.12. 0:48 9275
12+14 204 so 3.12. 4:444.12. 0:08 9275
 6  215 pá 2.12. 4:473.12. 1:27 9275
 6  207 čt 1.12. 4:281.12. 23:47 9275
12+14 220 st 30.11. 4:411.12. 0:28 9275
12+14 220 út 29.11. 4:4130.11. 0:28 9275
12+14 220 po 28.11. 4:4129.11. 0:28 9275
12+14 233 ne 27.11. 7:3528.11. 0:44 9275
 1  205 pá 25.11. 4:5825.11. 18:35 9275
12+14 220 čt 24.11. 4:4125.11. 0:28 9275
12+14 201 st 23.11. 6:2524.11. 0:48 9275
12+14 220 út 22.11. 4:4122.11. 6:45 9275*MU
12+14 212 po 21.11. 4:4422.11. 0:44 9275
 6  212 pá 18.11. 4:2818.11. 22:16 9275
12+14 233 čt 17.11. 5:0318.11. 0:44 9275
 6  203 so 12.11. 4:2813.11. 1:02 9275
 6  212 pá 11.11. 4:2712.11. 1:02 9275
 6  216 čt 10.11. 5:0110.11. 22:16 9275
 6  216 st 9.11. 5:019.11. 22:16 9275
 6  207 út 8.11. 4:288.11. 23:47 9275
17 204 po 7.11. 14:598.11. 0:07 9275
6+22 227 pá 4.11. 6:374.11. 20:53 9275
6+22 227 čt 3.11. 6:373.11. 20:53 9275
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.