Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9275

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od srpna 2021 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami) (od 21. 3. 2020 do srpna 2021)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 27. 10. 2019 do 21. 3. 2020)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 12.8.2023)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 558 278 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 202 dnes 6:5527.2. 8:43 9275
24 202 po 26.2. 6:5526.2. 8:43 9275
24 202 pá 23.2. 6:5523.2. 8:43 9275
12 215 čt 22.2. 7:2122.2. 9:39 9275
24 202 st 21.2. 6:5521.2. 8:43 9275
12 210 út 20.2. 6:4120.2. 8:59 9275
12 215 po 19.2. 7:2119.2. 9:39 9275
14 201 pá 16.2. 6:0916.2. 19:30 9275
14 201 čt 15.2. 6:0915.2. 19:30 9275
14 201 st 14.2. 6:0914.2. 19:30 9275
14 201 út 13.2. 6:0913.2. 19:30 9275
14 201 po 12.2. 6:0912.2. 19:30 9275
12 209 ne 11.2. 10:4612.2. 0:48 9275
14 208 so 10.2. 8:0211.2. 0:45 9275
12 209 pá 9.2. 4:289.2. 21:18 9275
14 201 čt 8.2. 6:098.2. 19:30 9275
14 201 st 7.2. 6:097.2. 19:30 9275
14 201 út 6.2. 6:096.2. 19:30 9275
14 202 po 5.2. 6:196.2. 0:09 9275
12 202 ne 4.2. 4:284.2. 23:08 9275
12 201 so 3.2. 6:174.2. 0:48 9275
14 201 pá 2.2. 6:092.2. 19:30 9275
12 214 čt 1.2. 5:221.2. 19:43 9275
14 201 st 31.1. 6:0931.1. 19:30 9275
14 201 út 30.1. 6:0930.1. 20:00 9275


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.