Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9275

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami) (od 21. 3. 2020 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 27. 10. 2019 do 21. 3. 2020)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 306 473 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 414 út 7.4. 5:527.4. 20:47 9275
 3  414 po 6.4. 14:166.4. 20:07 9275
 4  407 po 6.4. 6:556.4. 9:44 9275
 3  416 pá 27.3. 14:3527.3. 20:26 9275
 4  407 pá 27.3. 6:5527.3. 9:44 9275
18 405 čt 26.3. 6:0026.3. 19:47 9275
18 401 st 25.3. 5:3026.3. 0:48 9275
 4  406 út 24.3. 15:4524.3. 18:34 9275
 4  404 út 24.3. 6:2524.3. 9:14 9275
14 409 po 23.3. 5:2623.3. 21:45 9275
 5  406 ne 22.3. 9:3222.3. 21:17 9275
 3  413 pá 20.3. 14:1220.3. 19:46 9275
 3  415 pá 20.3. 6:3220.3. 10:04 9275
11 413 čt 19.3. 5:3819.3. 19:12 9275
14 401 st 18.3. 4:5818.3. 18:57 9275
11 405 út 17.3. 6:2817.3. 22:07 9275
11 414 po 16.3. 15:0116.3. 21:38 9275
17 429 po 16.3. 6:1016.3. 9:47 9275*Z
Cvič 404 ne 15.3. 6:0015.3. 14:00 9275
17 403 pá 13.3. 4:1413.3. 20:17 9275
18 405 čt 12.3. 4:3312.3. 20:07 9275
17 424 st 11.3. 5:5211.3. 22:52 9275
17 426 út 10.3. 6:1510.3. 19:32 9275
 6  401 po 9.3. 4:509.3. 18:50 9275
 5  409 ne 8.3. 4:498.3. 22:26 9275
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9263

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.