Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9275

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od srpna 2021 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami) (od 21. 3. 2020 do srpna 2021)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 27. 10. 2019 do 21. 3. 2020)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 394 403 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 425 pá 3.12. 6:463.12. 20:13 9275
11 410 čt 2.12. 6:282.12. 21:48 9275
16 408 st 1.12. 5:001.12. 20:00 9275
16 408 út 30.11. 5:0030.11. 20:00 9275
24 403 po 29.11. 6:1729.11. 20:10 9275
5+6 412 ne 28.11. 4:0928.11. 23:26 9275
 3  401 so 27.11. 20:0028.11. 0:58 9275*Z1
 6  406 pá 26.11. 5:4326.11. 23:06 9275
14 415 čt 25.11. 15:0525.11. 20:20 9275
 7  407 čt 25.11. 6:1825.11. 9:35 9275
 6  408 st 24.11. 6:0124.11. 19:05 9275
 3  412 út 23.11. 4:3224.11. 0:58 9275
18 413 po 22.11. 5:2823.11. 0:13 9275
18 401 ne 21.11. 4:3621.11. 23:53 9275
11 402 so 20.11. 4:1421.11. 0:33 9275
17 402 pá 19.11. 5:4520.11. 1:26 9275
11 411 čt 18.11. 4:4918.11. 19:58 9275
17 406 st 17.11. 7:0818.11. 0:45 9275
24 407 út 16.11. 6:4516.11. 21:19 9275
24 403 po 15.11. 6:1715.11. 20:10 9275
11 406 pá 12.11. 4:2012.11. 19:29 9275
24 402 čt 11.11. 11:1511.11. 19:59 9275*Z2
11 406 st 10.11. 4:2010.11. 19:29 9275
18 404 út 9.11. 7:559.11. 22:53 9275
 6  410 po 8.11. 4:108.11. 21:26 9275
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9274
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9270

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.