Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9275

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 276 129 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 405 st 21.8. 14:2521.8. 22:15 9275
17 407 st 21.8. 5:1321.8. 9:13 9275
17 408 út 20.8. 14:0621.8. 0:12 9275
 7  405 út 20.8. 6:1020.8. 11:19 9275
24 408 po 19.8. 6:0819.8. 20:08 9275
14 401 ne 18.8. 5:2818.8. 23:14 9275
 7  403 so 17.8. 7:2617.8. 22:23 9275
14 406 pá 16.8. 5:2716.8. 22:25 9275
15 403 čt 15.8. 6:0215.8. 20:15 9275
15 404 st 14.8. 6:0714.8. 22:23 9275
15 410 út 13.8. 5:1013.8. 19:38 9275
18 405 po 12.8. 6:0012.8. 19:47 9275
 7  403 ne 11.8. 9:2611.8. 22:23 9275
 6  409 so 10.8. 4:4110.8. 23:18 9275
14 412 pá 9.8. 6:359.8. 23:16 9275
14 401 čt 8.8. 4:588.8. 21:30 9275
17 421 st 7.8. 5:297.8. 22:43 9275
14 412 pá 2.8. 6:352.8. 23:16 9275
 3  403 čt 1.8. 13:471.8. 19:51 9275
 3  408 čt 1.8. 6:211.8. 10:05 9275
17 402 st 31.7. 5:5631.7. 19:52 9275
18 408 út 30.7. 6:3031.7. 0:09 9275
 3  403 po 29.7. 13:4729.7. 19:51 9275
17 421 po 29.7. 4:4129.7. 9:12 9275
18 408 ne 28.7. 10:5129.7. 0:29 9275


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.