Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9275

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami) (od 21. 3. 2020 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 27. 10. 2019 do 21. 3. 2020)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 331 883 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 401 čt 16.7. 5:3017.7. 0:48 9275
 6  403 st 15.7. 5:3815.7. 21:44 9275
11 402 út 14.7. 5:5414.7. 20:38 9275
22 417 po 13.7. 4:2413.7. 22:56 9275
 3  404 ne 12.7. 9:4013.7. 0:55 9275
14 408 so 11.7. 4:1811.7. 23:17 9275
 7  405 pá 10.7. 4:0711.7. 0:41 9275
14 409 čt 9.7. 5:269.7. 23:05 9275
 4  406 st 8.7. 15:468.7. 19:21 9275
17 407 st 8.7. 4:518.7. 9:43 9275
18 407 út 7.7. 4:337.7. 22:09 9275
22 410 po 6.7. 7:257.7. 0:16 9275*Z
14 401 so 4.7. 4:584.7. 21:37 9275
14 412 pá 3.7. 5:453.7. 21:08 9275
22 430 čt 2.7. 4:452.7. 19:55 9275
22 426 st 1.7. 15:002.7. 0:55 9275*Z1
 7  405 út 30.6. 4:071.7. 0:41 9275
 3  403 po 29.6. 5:0230.6. 1:16 9275
 3  401 ne 28.6. 4:4728.6. 21:57 9275
14 409 so 27.6. 4:3827.6. 21:18 9275
22 442 pá 26.6. 5:5826.6. 9:17 9275
11 404 čt 25.6. 5:3725.6. 20:53 9275
 4  404 st 24.6. 15:2224.6. 18:57 9275
11 413 st 24.6. 4:1524.6. 10:33 9275
11 405 út 23.6. 4:0923.6. 20:55 9275
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9216
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9245

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.