Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9275

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od srpna 2021 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami) (od 21. 3. 2020 do srpna 2021)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 27. 10. 2019 do 21. 3. 2020)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 524 978 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  206 st 7.6. 5:167.6. 23:52 9275
 6  213 út 6.6. 6:287.6. 0:32 9275
 6  206 po 5.6. 5:165.6. 23:52 9275
12 201 ne 4.6. 9:275.6. 0:14 9275
 6  207 so 3.6. 7:473.6. 23:52 9275
 6  213 pá 2.6. 4:292.6. 20:35 9275
 6  205 čt 1.6. 5:092.6. 0:21 9275
12 211 st 31.5. 4:3031.5. 19:30 9275
12 201 út 30.5. 4:5030.5. 22:03 9275
17 228 po 29.5. 15:1929.5. 19:45 9275
12 201 pá 26.5. 4:5026.5. 22:03 9275
 6  213 čt 25.5. 4:2925.5. 20:35 9275
14 213 st 24.5. 7:0225.5. 1:10 9275
24 214 út 23.5. 15:3223.5. 19:40 9275
 3  214 út 23.5. 4:5223.5. 9:37 9275
 6  205 po 22.5. 5:0923.5. 0:21 9275
 6  209 ne 21.5. 4:2922.5. 0:21 9275
14 210 so 20.5. 4:5921.5. 1:29 9275
12 211 pá 19.5. 4:3019.5. 19:30 9275
14 213 čt 18.5. 7:0219.5. 1:10 9275
12 211 st 17.5. 4:3017.5. 19:30 9275
14 212 út 16.5. 4:3817.5. 0:49 9275
14 209 po 15.5. 4:1916.5. 0:10 9275
12 208 ne 14.5. 5:2515.5. 0:44 9275
 6  201 so 13.5. 4:2814.5. 0:21 9275


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.