Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9275

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami) (od 21. 3. 2020 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (s rouškami)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 27. 10. 2019 do 21. 3. 2020)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 14. 10. 2013

Výrobní číslo: 9917

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 347 258 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  801 út 29.9. 5:1330.9. 0:44 9275
11 802 po 28.9. 10:0328.9. 22:15 9275
 1  805 ne 27.9. 9:2127.9. 21:38 9275
 9  807 čt 24.9. 5:0824.9. 19:56 9275
 9  811 st 23.9. 5:2824.9. 0:56 9275
 1  811 út 22.9. 4:4722.9. 21:08 9275
 8  808 po 21.9. 4:1422.9. 1:03 9275
 9  806 ne 20.9. 7:2721.9. 0:36 9275
11 802 so 19.9. 4:0919.9. 22:15 9275
 9  811 pá 18.9. 5:2819.9. 0:56 9275
 1  809 čt 17.9. 6:1817.9. 22:35 9275
11 812 st 16.9. 6:1716.9. 10:14 9275
 9  807 út 15.9. 5:0815.9. 19:56 9275
 9  825 po 14.9. 21:3015.9. 0:08 9275*Z
 9  327 po 14.9. 20:0014.9. 21:30 9275*Z
 9  825 po 14.9. 11:3014.9. 20:00 9275*Z1
 6  814 po 14.9. 7:1914.9. 9:11 9275
25 805 ne 13.9. 4:3013.9. 22:07 9275
 9  818 so 12.9. 6:3712.9. 23:48 9275
 9  820 pá 11.9. 6:2411.9. 20:41 9275
25 801 čt 10.9. 4:1710.9. 22:22 9275
 9  829 st 9.9. 7:1010.9. 0:16 9275
 6  814 út 8.9. 4:538.9. 9:08 9275
 9  803 po 7.9. 4:318.9. 0:26 9275
16 808 čt 3.9. 7:064.9. 0:47 9275
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9344
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9447

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.