Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9274

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 10. 2013

Výrobní číslo: 9916

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 398 566 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  809 po 30.11. 5:3730.11. 20:59 9274
 1  805 ne 29.11. 4:4729.11. 20:37 9274
 9  809 so 28.11. 5:2928.11. 22:36 9274
 9  803 pá 27.11. 4:5127.11. 22:18 9274
 1  810 čt 26.11. 4:2726.11. 20:52 9274
 9  813 st 25.11. 8:1025.11. 22:46 9274*Z
 9  314 st 25.11. 7:0025.11. 8:10 9274*Z
 9  813 st 25.11. 5:5525.11. 7:00 9274*MU
 1  809 út 24.11. 6:1824.11. 20:37 9274
 9  818 ne 22.11. 6:4922.11. 21:28 9274
11 806 so 21.11. 5:0921.11. 21:20 9274
11 812 pá 20.11. 6:1720.11. 20:39 9274
 6  809 čt 19.11. 5:3719.11. 20:59 9274
 9  811 st 18.11. 5:4518.11. 22:36 9274
 1  810 po 16.11. 4:2716.11. 20:52 9274
9+16 831 ne 15.11. 9:0715.11. 22:56 9274
 6  803 pá 13.11. 4:3313.11. 22:05 9274
 1  812 st 11.11. 5:0611.11. 9:00 9274*MU
 9  801 út 10.11. 6:4810.11. 22:10 9274
11 804 ne 8.11. 4:298.11. 22:50 9274
 9  808 so 7.11. 5:287.11. 22:08 9274
 9  811 pá 6.11. 5:456.11. 22:36 9274
 1  812 čt 5.11. 5:065.11. 21:22 9274
 1  810 st 4.11. 4:274.11. 20:52 9274
 6  803 po 2.11. 4:332.11. 22:05 9274
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9409
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.