Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9274

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 10. 2013

Výrobní číslo: 9916

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 271 433 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  405 po 17.12. 4:0617.12. 19:10 9274
 3  403 ne 16.12. 9:4016.12. 23:57 9274
11 401 so 15.12. 6:1715.12. 21:23 9274
17 416 pá 14.12. 3:5514.12. 21:54 9274
11 411 čt 13.12. 3:4914.12. 0:55 9274
17 409 st 12.12. 5:2913.12. 1:42 9274
17 425 út 11.12. 6:0711.12. 23:12 9274
 4  410 po 10.12. 13:1410.12. 18:44 9274
17 427 po 10.12. 4:3210.12. 9:23 9274
14 408 ne 9.12. 5:059.12. 22:41 9274
11 413 pá 7.12. 5:557.12. 21:16 9274
 6  407 čt 6.12. 6:107.12. 0:23 9274
17 421 po 3.12. 5:253.12. 18:52 9274*MU*1
17 405 ne 2.12. 8:093.12. 0:42 9274
14 405 so 1.12. 4:582.12. 0:05 9274
 6  407 pá 30.11. 6:0130.11. 20:20 9274
17 417 čt 29.11. 3:5529.11. 22:32 9274
17 402 st 28.11. 4:5229.11. 1:12 9274
17 421 út 27.11. 5:5428.11. 0:42 9274
17 421 po 26.11. 5:5427.11. 0:42 9274
17 427 pá 29.6. 5:4229.6. 20:19 9274
14 402 čt 28.6. 7:2428.6. 22:09 9274
 4  412 st 27.6. 15:1027.6. 19:01 9274
 4  409 st 27.6. 5:4827.6. 9:24 9274
 4  402 út 26.6. 13:4426.6. 19:21 9274
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.