Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9274

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 10. 2013

Výrobní číslo: 9916

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 255 143 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 432 po 23.4. 5:5223.4. 20:34 9274
3+6 425 pá 20.4. 6:0921.4. 0:58 9274
 4  407 čt 19.4. 14:3019.4. 19:59 9274
3+6 408 st 18.4. 4:0618.4. 20:25 9274*MU
17 418 út 17.4. 4:5218.4. 0:46 9274
17 425 po 16.4. 15:1116.4. 20:11 9274
 4  406 po 16.4. 5:3116.4. 9:08 9274
3+5 418 ne 15.4. 11:4115.4. 22:54 9274
14 415 pá 13.4. 15:0613.4. 22:00 9274
14 415 pá 13.4. 5:3713.4. 10:28 9274
14 411 čt 12.4. 14:3612.4. 19:38 9274
18 415 čt 12.4. 5:4512.4. 9:35 9274
17 427 st 11.4. 5:4211.4. 20:19 9274
11 413 út 10.4. 7:0111.4. 1:35 9274
17 409 po 9.4. 6:259.4. 19:08 9274
3+6 412 so 7.4. 4:068.4. 0:10 9274
11 408 pá 6.4. 18:456.4. 22:46 9274*Z
3+6 405 pá 6.4. 5:446.4. 10:31 9274
3+6 408 čt 5.4. 4:066.4. 0:30 9274
17 402 st 4.4. 6:025.4. 1:28 9274
3+6 413 út 3.4. 4:434.4. 0:50 9274
3+6 413 po 2.4. 4:412.4. 23:02 9274
3+6 406 ne 1.4. 4:541.4. 22:40 9274
17 414 so 31.3. 4:321.4. 1:31 9274
17 416 pá 30.3. 7:1931.3. 1:43 9274
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.