Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9274

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 10. 2013

Výrobní číslo: 9916

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 342 256 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 413 po 6.4. 5:566.4. 20:36 9274
17 401 ne 5.4. 8:086.4. 1:22 9274
24 401 pá 3.4. 6:173.4. 19:27 9274
24 401 čt 2.4. 6:172.4. 19:27 9274
 6  401 st 1.4. 5:111.4. 20:22 9274
24 401 út 31.3. 6:1731.3. 19:27 9274
 3  414 po 30.3. 14:1630.3. 20:07 9274
 4  407 po 30.3. 6:5530.3. 9:44 9274
18 412 st 25.3. 15:1025.3. 18:58 9274
18 412 st 25.3. 5:1225.3. 8:58 9274
18 408 út 24.3. 6:3025.3. 0:08 9274
14 411 čt 19.3. 6:4819.3. 10:07 9274
26 413 st 18.3. 5:0718.3. 20:10 9274
 6  414 čt 12.3. 5:0112.3. 21:19 9274
17 409 st 11.3. 5:2812.3. 1:22 9274
24 403 út 10.3. 5:4710.3. 19:40 9274
11 411 po 9.3. 4:579.3. 19:23 9274
14 408 ne 8.3. 4:589.3. 0:27 9274
18 401 so 7.3. 8:518.3. 0:28 9274
11 411 pá 6.3. 4:576.3. 19:23 9274
 3  401 čt 5.3. 5:366.3. 0:55 9274
 6  401 st 4.3. 4:504.3. 18:50 9274
 3  415 út 3.3. 14:293.3. 22:21 9274
17 427 út 3.3. 4:513.3. 9:39 9274
24 406 po 2.3. 6:102.3. 20:08 9274


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.