Domovská vozovna: Pankrác
Aktuální vozovna: Kobylisy (od 15.7.2023)
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 11. 10. 2013
Výrobní číslo: 9916
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 575 140 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
24 | 207 | pá 29.9. 6:51 | 29.9. 18:45 | 9274 | ||
14 | 208 | st 27.9. 6:42 | 27.9. 20:29 | 9274 | ||
24 | 205 | po 25.9. 6:35 | 25.9. 20:42 | 9274 | ||
24 | 205 | pá 22.9. 6:35 | 22.9. 20:42 | 9274 | ||
10 | 212 | čt 21.9. 4:40 | 21.9. 19:23 | 9274 | ||
6 | 202 | st 20.9. 4:33 | 20.9. 23:38 | 9274 | ||
6 | 211 | út 19.9. 5:52 | 20.9. 0:38 | 9274 | ||
12 | 213 | po 18.9. 5:01 | 19.9. 0:08 | 9274 | ||
12 | 207 | ne 17.9. 6:02 | 18.9. 0:48 | 9274 | ||
12 | 208 | so 16.9. 4:42 | 16.9. 23:28 | 9274 | ||
12 | 213 | pá 15.9. 5:01 | 16.9. 0:08 | 9274 | ||
12 | 213 | čt 14.9. 5:01 | 15.9. 0:08 | 9274 | ||
12 | 213 | st 13.9. 5:01 | 14.9. 0:08 | 9274 | ||
12 | 213 | út 12.9. 5:01 | 13.9. 0:08 | 9274 | ||
10 | 217 | po 11.9. 5:43 | 11.9. 19:34 | 9274 | ||
12 | 205 | ne 10.9. 6:02 | 10.9. 23:28 | 9274 | ||
12 | 206 | so 9.9. 4:22 | 9.9. 23:28 | 9274 | ||
14 | 205 | pá 8.9. 6:03 | 9.9. 0:35 | 9274 | ||
12 | 208 | čt 7.9. 4:22 | 7.9. 20:54 | 9274 | ||
12 | 201 | st 6.9. 7:16 | 7.9. 0:48 | 9274 | ||
12 | 208 | út 5.9. 4:22 | 5.9. 20:54 | 9274 | ||
12 | 215 | po 4.9. 15:16 | 5.9. 0:28 | 9274 | ||
12 | 210 | po 4.9. 6:44 | 4.9. 9:08 | 9274 | ||
12 | 211 | pá 1.9. 6:19 | 1.9. 10:55 | 9274*MU | ||
12 | 205 | čt 31.8. 4:42 | 31.8. 23:48 | 9274 |