Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9274

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 15.7.2023)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 10. 2013

Výrobní číslo: 9916

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 636 655 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 207 dnes 8:4320.7. 23:58 9274
24 202 pá 19.7. 5:5719.7. 19:35 9274
29 201 čt 18.7. 6:0318.7. 23:38 9274
24 202 st 17.7. 5:5717.7. 19:35 9274
29 213 út 16.7. 5:2816.7. 20:20 9274
17 208 po 15.7. 5:3515.7. 8:00 9274*MU
29 212 pá 12.7. 5:1112.7. 22:18 9274
17 202 čt 11.7. 4:3711.7. 22:34 9274
29 209 st 10.7. 5:4811.7. 0:28 9274
29 212 út 9.7. 5:119.7. 22:18 9274
29 202 po 8.7. 6:138.7. 21:35 9274
29 205 ne 7.7. 4:317.7. 23:58 9274
29 208 so 6.7. 5:317.7. 0:18 9274
10 219 čt 4.7. 6:524.7. 10:10 9274
10 219 st 3.7. 16:133.7. 19:25 9274
12 209 út 2.7. 5:022.7. 21:15 9274
29 202 po 1.7. 6:131.7. 21:35 9274
29 213 ne 30.6. 10:4330.6. 14:05 9274*MU
29 207 so 29.6. 8:4329.6. 15:00 9274*MU
32 212 pá 28.6. 5:5828.6. 19:56 9274
32 211 čt 27.6. 5:4527.6. 20:06 9274
17 208 st 26.6. 15:2926.6. 22:35 9274
32 212 út 25.6. 5:5825.6. 19:56 9274
32 202 po 24.6. 6:5625.6. 0:12 9274
32 206 ne 23.6. 4:4524.6. 0:12 9274
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.