Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9274

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 10. 2013

Výrobní číslo: 9916

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 329 399 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 403 st 13.11. 4:3813.11. 18:28 9274
18 412 út 12.11. 5:1312.11. 23:08 9274
18 409 po 11.11. 6:4612.11. 0:28 9274
8+38 429 pá 8.11. 5:518.11. 19:13 9274
14 403 čt 7.11. 4:387.11. 18:28 9274
20 410 st 6.11. 6:027.11. 1:03 9274
14 403 út 5.11. 4:385.11. 18:28 9274
 6  410 po 4.11. 4:405.11. 1:03 9274
 3  414 pá 1.11. 14:212.11. 0:17 9274
 6  412 pá 1.11. 5:191.11. 10:30 9274
17+18 411 čt 31.10. 22:151.11. 0:22 9274*Z
21 402 čt 31.10. 15:1431.10. 19:07 9274
21 404 čt 31.10. 5:5831.10. 9:47 9274
17+18 415 st 30.10. 6:2231.10. 0:59 9274
21 403 út 29.10. 15:2229.10. 19:13 9274
17+18 412 út 29.10. 6:0329.10. 9:13 9274
17 406 po 28.10. 9:3729.10. 1:12 9274
24 405 pá 25.10. 6:0225.10. 19:58 9274
11 411 čt 24.10. 4:5724.10. 19:23 9274
11 404 st 23.10. 5:5323.10. 20:23 9274
17 430 út 22.10. 5:5522.10. 21:04 9274
18 410 po 21.10. 7:0221.10. 8:55 9274
18 408 so 19.10. 6:5319.10. 12:40 9274*MU
14 407 pá 18.10. 5:4818.10. 22:54 9274
 3  418 čt 17.10. 5:1817.10. 20:26 9274
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.