Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9274

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 10. 2013

Výrobní číslo: 9916

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 284 894 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 414 út 19.2. 14:5119.2. 21:48 9274
 4  406 út 19.2. 5:3119.2. 9:08 9274
18 405 po 18.2. 4:3318.2. 20:07 9274
16 408 ne 17.2. 4:5518.2. 0:24 9274
11 405 so 16.2. 3:4916.2. 22:45 9274
17 409 pá 15.2. 21:4516.2. 1:42 9274*Z
 3  413 pá 15.2. 14:1215.2. 19:47 9274
 4  403 pá 15.2. 6:1315.2. 10:04 9274
 3  410 čt 14.2. 4:4714.2. 19:29 9274
17 426 st 13.2. 6:1513.2. 19:32 9274
17 424 út 12.2. 5:5213.2. 1:04 9274
 3  405 po 11.2. 4:0611.2. 19:10 9274
17 403 ne 10.2. 7:3910.2. 23:12 9274
14 403 so 9.2. 4:189.2. 22:15 9274
 3  401 pá 8.2. 5:369.2. 0:55 9274
 3  410 čt 7.2. 4:477.2. 19:29 9274
 3  411 st 6.2. 4:416.2. 19:39 9274
14 408 út 5.2. 13:575.2. 23:14 9274
 4  406 út 5.2. 5:315.2. 9:08 9274
 6  405 po 4.2. 5:085.2. 1:08 9274
11 403 ne 3.2. 4:363.2. 21:53 9274
 6  404 so 2.2. 7:443.2. 0:23 9274
 3  415 pá 1.2. 14:291.2. 22:21 9274
14 416 pá 1.2. 5:351.2. 10:58 9274
17 418 čt 31.1. 5:0431.1. 20:02 9274
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9237

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.