Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9273

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Air Arabia (od 8. 9. 2019 do 15. 3. 2020)
Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Magnum (od 26. 8. 2018 do 17. 8. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Žižkov (od 31.8.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 10. 2013

Výrobní číslo: 9915

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 410 338 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 806 ne 24.1. 9:0224.1. 21:35 9273
 9  818 so 23.1. 6:3723.1. 21:28 9273
25 803 čt 21.1. 4:3721.1. 20:17 9273
25 801 st 20.1. 4:1720.1. 21:33 9273
 6  809 út 19.1. 5:3719.1. 20:59 9273
 9  815 po 18.1. 5:2818.1. 20:13 9273
 9  818 ne 17.1. 6:4917.1. 21:28 9273
 9  801 so 16.1. 4:3116.1. 21:38 9273
 9  801 pá 15.1. 6:4815.1. 22:10 9273
 9  807 st 13.1. 5:0813.1. 19:56 9273
 1  809 út 12.1. 6:1812.1. 20:37 9273
16 819 po 11.1. 14:2011.1. 21:16 9273
 8  805 ne 10.1. 4:1410.1. 22:43 9273
9+16 831 so 9.1. 6:089.1. 22:56 9273
16 819 st 6.1. 14:206.1. 21:16 9273
16 819 st 6.1. 6:386.1. 10:48 9273
16 819 út 5.1. 6:385.1. 10:48 9273
11 806 ne 3.1. 9:023.1. 21:35 9273
 1  804 so 2.1. 4:282.1. 20:52 9273
 1  806 pá 1.1. 6:281.1. 20:52 9273
Rok 2020
 9  801 út 22.12. 12:0022.12. 22:10 9273*Z
 9  811 po 21.12. 5:4521.12. 22:36 9273
 9  801 pá 18.12. 6:4818.12. 22:10 9273
25 813 čt 17.12. 4:3017.12. 19:38 9273
 9  813 st 16.12. 5:5516.12. 22:46 9273
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.