Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9273

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Air Arabia (od 8. 9. 2019 do 15. 3. 2020)
 
 
 
Magnum (od 26. 8. 2018 do 17. 8. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 10. 2013

Výrobní číslo: 9915

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 495 658 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 203 dnes 4:345.7. 1:31 9273
14 210 ne 3.7. 4:384.7. 1:30 9273
 6  202 so 2.7. 4:483.7. 0:41 9273
12 204 pá 1.7. 5:042.7. 0:25 9273
24 205 st 29.6. 7:2329.6. 19:25 9273
 3  203 út 28.6. 7:1928.6. 18:09 9273
24 208 po 27.6. 6:0727.6. 18:05 9273
 6  203 ne 26.6. 5:0827.6. 0:22 9273
 6  203 pá 24.6. 5:0824.6. 19:26 9273
 6  203 čt 23.6. 5:0823.6. 19:26 9273
 3  203 st 22.6. 7:1922.6. 18:09 9273
24 205 út 21.6. 7:2321.6. 19:25 9273
24 205 po 20.6. 7:2320.6. 19:25 9273
1+6 231 pá 17.6. 4:2817.6. 18:43 9273
 6  209 čt 16.6. 5:5417.6. 0:42 9273
 6  201 st 15.6. 4:4815.6. 21:30 9273
14 209 út 14.6. 4:1415.6. 0:14 9273
 3  217 po 13.6. 6:4714.6. 0:20 9273
 1  213 st 8.6. 4:598.6. 9:30 9273*MU
 6  201 út 7.6. 4:487.6. 21:28 9273
 3  217 po 6.6. 6:477.6. 0:20 9273
12 206 ne 5.6. 4:446.6. 0:16 9273
12 206 so 4.6. 4:445.6. 0:16 9273
12 207 pá 3.6. 4:243.6. 23:45 9273
14 210 čt 2.6. 14:322.6. 23:52 9273
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.