Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9273

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Air Arabia (od 8. 9. 2019 do 15. 3. 2020)
Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Magnum (od 26. 8. 2018 do 17. 8. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 10. 2013

Výrobní číslo: 9915

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 353 683 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 413 út 31.3. 5:4331.3. 20:39 9273
11 412 pá 27.3. 5:0627.3. 10:07 9273
14 401 čt 26.3. 4:1826.3. 20:31 9273
17 406 st 25.3. 4:4226.3. 1:33 9273
 3  416 út 24.3. 14:3524.3. 20:26 9273
 3  401 út 24.3. 6:0624.3. 9:39 9273
11 411 po 23.3. 4:2924.3. 1:15 9273
 3  407 so 21.3. 4:0722.3. 1:15 9273
11 402 pá 20.3. 6:0821.3. 1:14 9273
24 413 čt 19.3. 5:4719.3. 19:06 9273
 3  410 st 18.3. 4:4718.3. 19:28 9273
18 410 út 17.3. 14:5418.3. 0:47 9273
24 404 út 17.3. 6:0617.3. 9:30 9273
17 427 po 16.3. 15:0316.3. 22:02 9273
 4  402 po 16.3. 6:1516.3. 10:01 9273
 6  408 pá 13.3. 14:5313.3. 22:25 9273
 3  413 pá 13.3. 6:0913.3. 9:40 9273
11 405 čt 12.3. 6:0412.3. 18:33 9273
11 408 st 11.3. 6:2812.3. 0:55 9273
17 424 út 10.3. 5:5210.3. 22:52 9273
17 418 po 9.3. 4:329.3. 20:02 9273
17 415 ne 8.3. 14:409.3. 0:52 9273*Z
14 409 čt 5.3. 14:075.3. 19:08 9273
11 410 čt 5.3. 4:095.3. 10:43 9273
14 411 st 4.3. 6:034.3. 23:45 9273
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9258

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.