Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9273

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 10. 2013

Výrobní číslo: 9915

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 252 092 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 413 ne 22.7. 7:0123.7. 1:12 9273
5+16 416 čt 19.7. 6:2219.7. 22:31 9273
14 405 st 18.7. 6:3618.7. 20:45 9273
3+6 404 út 17.7. 6:4517.7. 19:31 9273
11 405 po 16.7. 4:5617.7. 1:04 9273
3+6 408 so 14.7. 4:5215.7. 0:57 9273
 7  411 pá 13.7. 5:2313.7. 20:16 9273
11 405 čt 12.7. 4:5613.7. 1:04 9273
14 404 st 11.7. 4:1811.7. 22:34 9273
3+6 408 út 10.7. 4:2610.7. 20:08 9273
17 408 po 9.7. 5:4410.7. 1:27 9273
17 418 ne 8.7. 4:329.7. 1:04 9273
3+6 401 so 7.7. 5:028.7. 0:49 9273
1+96 462 st 4.7. 22:105.7. 4:46 9273*Z
11 402 st 4.7. 5:384.7. 20:12 9273
14 404 út 3.7. 4:183.7. 22:34 9273
17 418 po 2.7. 5:243.7. 1:04 9273
3+6 406 ne 1.7. 4:511.7. 22:41 9273
14 406 so 30.6. 5:4630.6. 22:54 9273
17 428 pá 29.6. 5:2930.6. 1:05 9273
17 422 čt 28.6. 5:2029.6. 0:58 9273
14 402 st 27.6. 7:2427.6. 22:09 9273
14 409 út 26.6. 4:3826.6. 21:23 9273
14 411 po 25.6. 14:3625.6. 19:38 9273
 4  401 po 25.6. 6:0425.6. 9:56 9273
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8422+8421

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.