Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9273

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Air Arabia (od 8. 9. 2019 do 15. 3. 2020)
 
 
 
Magnum (od 26. 8. 2018 do 17. 8. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 15.7.2023)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 10. 2013

Výrobní číslo: 9915

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 583 286 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 205 pá 29.9. 4:5629.9. 19:59 9273
12 208 čt 28.9. 4:4228.9. 23:28 9273
14 204 st 27.9. 6:2028.9. 0:12 9273
12 208 út 26.9. 4:2226.9. 20:54 9273
12 201 po 25.9. 7:1626.9. 0:48 9273
12+36 213 ne 24.9. 13:3024.9. 23:13 9273*Z1
12+36 213 ne 24.9. 4:2224.9. 8:30 9273*MU
 6  204 so 23.9. 4:3324.9. 0:18 9273
12 201 pá 22.9. 7:1623.9. 0:48 9273
24 205 čt 14.9. 6:3514.9. 20:42 9273
 6  211 st 13.9. 5:5214.9. 0:38 9273
 6  202 út 12.9. 4:3312.9. 23:38 9273
 6  211 po 11.9. 5:5212.9. 0:38 9273
12 207 ne 10.9. 4:2211.9. 0:08 9273
 6  206 so 9.9. 4:5310.9. 0:38 9273
12 208 pá 8.9. 4:228.9. 20:54 9273
12 201 čt 7.9. 7:168.9. 0:48 9273
25 216 st 6.9. 4:326.9. 10:03 9273
12 201 út 5.9. 7:166.9. 0:48 9273
14 212 po 4.9. 4:544.9. 23:15 9273
12 207 ne 3.9. 6:024.9. 0:48 9273
 6  201 so 2.9. 7:452.9. 21:43 9273
14 209 pá 1.9. 4:561.9. 20:19 9273
14 203 čt 31.8. 4:361.9. 0:33 9273
 6  208 st 30.8. 5:3031.8. 0:18 9273
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9151
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.