Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9273

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Air Arabia (od 8. 9. 2019 do současnosti)
 
 
 
Magnum (od 26. 8. 2018 do 17. 8. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 10. 2013

Výrobní číslo: 9915

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 339 995 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 429 út 12.11. 15:1913.11. 1:12 9273
 6  412 út 12.11. 5:1912.11. 10:30 9273
 6  414 po 11.11. 5:0111.11. 21:19 9273
26+38 472 pá 8.11. 5:498.11. 20:26 9273
11 408 st 6.11. 14:456.11. 16:00 9273*Z
17+18 410 st 6.11. 6:016.11. 13:00 9273*MU
17+18 411 út 5.11. 4:486.11. 0:22 9273
17+18 412 po 4.11. 15:114.11. 19:36 9273
14 416 po 4.11. 5:354.11. 10:58 9273
11 411 pá 1.11. 4:571.11. 19:23 9273
14 401 čt 31.10. 4:1831.10. 22:41 9273
17+18 405 st 30.10. 5:0931.10. 1:33 9273
 6  407 út 29.10. 6:0630.10. 0:23 9273
 6  403 st 23.10. 6:4223.10. 9:25 9273*MU
16 413 út 22.10. 4:5522.10. 21:07 9273
17 432 po 21.10. 4:4221.10. 6:20 9273*MU
 3  410 čt 17.10. 4:4717.10. 19:29 9273
17 430 st 16.10. 5:5516.10. 21:04 9273
17+34 411 út 15.10. 5:1516.10. 0:42 9273
17+34 412 pá 11.10. 4:5811.10. 10:15 9273
 3  415 čt 10.10. 14:2911.10. 0:30 9273
17 424 čt 10.10. 4:3110.10. 9:47 9273
11 410 st 9.10. 14:319.10. 21:08 9273
 6  409 st 9.10. 4:219.10. 10:10 9273
11 410 út 8.10. 14:318.10. 21:08 9273
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9271
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.