Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9273

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Magnum (od 26. 8. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 10. 2013

Výrobní číslo: 9915

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 294 515 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  407 pá 15.2. 5:3815.2. 9:16 9273
17 421 čt 14.2. 5:2514.2. 18:52 9273
17 429 st 13.2. 15:1914.2. 1:12 9273
11 407 út 12.2. 5:4913.2. 0:55 9273
11 411 po 11.2. 6:0812.2. 1:15 9273
17 416 pá 8.2. 3:558.2. 21:54 9273
17 406 čt 7.2. 5:108.2. 1:27 9273
17 428 st 6.2. 6:217.2. 0:52 9273
17 426 út 5.2. 6:155.2. 19:32 9273
18 407 po 4.2. 6:304.2. 18:23 9273
17 416 so 2.2. 4:312.2. 9:45 9273*MU
 6  407 pá 1.2. 6:102.2. 0:23 9273
14 409 čt 31.1. 5:2631.1. 19:18 9273
 6  410 st 30.1. 4:2131.1. 1:03 9273
 3  402 út 29.1. 5:4230.1. 1:15 9273
17 403 po 28.1. 4:1528.1. 20:17 9273
11 407 ne 27.1. 4:0928.1. 0:55 9273
11 408 so 26.1. 4:2927.1. 1:15 9273
17 406 pá 25.1. 5:1026.1. 1:27 9273
 3  414 čt 24.1. 14:2125.1. 0:17 9273
14 416 čt 24.1. 5:3524.1. 10:58 9273
17 416 st 23.1. 3:5523.1. 21:54 9273
14 414 út 22.1. 6:0323.1. 0:28 9273
 3  413 po 21.1. 14:1221.1. 19:47 9273
 3  413 po 21.1. 6:0921.1. 9:40 9273
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.