Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9273

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Air Arabia (od 8. 9. 2019 do 15. 3. 2020)
Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Magnum (od 26. 8. 2018 do 17. 8. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 10. 2013

Výrobní číslo: 9915

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 376 828 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  402 ne 12.7. 4:4012.7. 21:16 9273
11 407 so 11.7. 8:0011.7. 20:46 9273
 7  408 čt 9.7. 4:269.7. 21:31 9273
22 403 st 8.7. 4:578.7. 23:56 9273
22 404 út 7.7. 5:107.7. 20:56 9273
17 416 po 6.7. 8:197.7. 1:24 9273
 6  407 ne 5.7. 4:215.7. 22:43 9273
18 402 so 4.7. 5:135.7. 0:48 9273
22 404 pá 3.7. 5:103.7. 20:56 9273
14 414 čt 2.7. 6:022.7. 21:25 9273
18 408 st 1.7. 6:301.7. 20:21 9273
 6  405 út 30.6. 5:5630.6. 22:04 9273
24 405 pá 26.6. 5:1626.6. 19:29 9273
14 411 čt 25.6. 6:0025.6. 23:14 9273
22 425 st 24.6. 5:2425.6. 0:06 9273
 6  403 út 23.6. 4:5923.6. 21:19 9273
14 411 po 22.6. 6:0022.6. 23:14 9273
14 409 ne 21.6. 4:3821.6. 21:18 9273
18 402 so 20.6. 5:1321.6. 0:48 9273
11 406 pá 19.6. 4:2919.6. 23:05 9273
14 416 čt 18.6. 5:0118.6. 10:38 9273
14 415 st 17.6. 4:3817.6. 10:08 9273
17 427 út 16.6. 5:1216.6. 10:08 9273
24 415 po 15.6. 6:4315.6. 9:56 9273
18 412 pá 12.6. 6:4612.6. 12:40 9273*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.