Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9273

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Magnum (od 26. 8. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 10. 2013

Výrobní číslo: 9915

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 329 120 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  410 čt 15.8. 4:4116.8. 1:03 9273
14 408 st 14.8. 5:4814.8. 23:14 9273
14 404 út 13.8. 5:2414.8. 0:26 9273
14 401 po 12.8. 4:5812.8. 21:30 9273
 3  413 čt 8.8. 5:439.8. 1:16 9273
17 422 st 7.8. 5:498.8. 1:04 9273
11 406 út 6.8. 14:337.8. 0:55 9273
17 407 út 6.8. 5:136.8. 9:13 9273
18 408 po 5.8. 6:306.8. 0:08 9273
18 407 ne 4.8. 6:535.8. 0:08 9273
18 407 so 3.8. 4:533.8. 23:48 9273
 3  410 pá 2.8. 5:172.8. 20:37 9273
14 404 čt 1.8. 5:242.8. 0:26 9273
14 404 st 31.7. 5:241.8. 0:26 9273
18 407 út 30.7. 4:3330.7. 22:08 9273
14 406 po 29.7. 5:2729.7. 22:25 9273
11 408 ne 28.7. 9:5828.7. 20:53 9273
17 417 so 27.7. 4:4127.7. 23:53 9273
17 408 pá 26.7. 15:0527.7. 1:13 9273
11 406 pá 26.7. 4:1526.7. 9:55 9273
 3  413 čt 25.7. 5:4326.7. 1:18 9273
18 407 st 24.7. 4:3324.7. 22:08 9273
14 412 út 23.7. 6:3523.7. 23:16 9273
14 411 po 22.7. 4:1822.7. 21:01 9273
18 407 ne 21.7. 6:5322.7. 0:09 9273


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.