Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9273

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Air Arabia (od 8. 9. 2019 do 15. 3. 2020)
Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Magnum (od 26. 8. 2018 do 17. 8. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Žižkov (od 31.8.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 10. 2013

Výrobní číslo: 9915

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 425 848 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  326 st 5.5. 14:555.5. 15:50 9273*Z
16 807 út 4.5. 4:074.5. 22:32 9273
16 809 po 3.5. 4:263.5. 22:49 9273
9+16 831 ne 2.5. 9:062.5. 22:56 9273
 9  808 so 1.5. 7:391.5. 22:26 9273
16 819 pá 30.4. 14:2030.4. 21:17 9273
 9  807 st 28.4. 5:0828.4. 19:56 9273
 9  803 út 27.4. 4:5127.4. 22:17 9273
 6  813 po 26.4. 6:1726.4. 22:24 9273
 9  809 so 24.4. 5:2924.4. 22:36 9273
 9  801 pá 23.4. 8:2023.4. 22:10 9273*Z1
 9  829 pá 23.4. 7:0023.4. 8:20 9273*Z1
 9  801 pá 23.4. 6:4723.4. 7:00 9273*MU
 1  810 čt 22.4. 4:2722.4. 8:40 9273*MU
11 809 st 21.4. 5:4421.4. 6:05 9273*MU
 6  810 út 20.4. 5:4720.4. 22:05 9273
 6  808 po 19.4. 5:2519.4. 21:45 9273
 9  809 ne 18.4. 10:0918.4. 22:36 9273
25 801 pá 16.4. 4:1716.4. 22:24 9273
 6  808 st 14.4. 5:2514.4. 21:45 9273
16 807 út 13.4. 4:0713.4. 22:30 9273
16 809 po 12.4. 4:2612.4. 22:49 9273
9+16 831 ne 11.4. 9:0611.4. 22:56 9273
 6  813 pá 9.4. 6:179.4. 22:24 9273
 9  801 čt 8.4. 6:478.4. 22:10 9273
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9342
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225+8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.