Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9272

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 412 782 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  407 po 25.1. 4:4925.1. 20:35 9272
 5  403 ne 24.1. 4:2024.1. 20:51 9272
12 404 so 23.1. 7:1023.1. 22:07 9272
17 402 pá 22.1. 8:5522.1. 21:27 9272*Z
11 410 pá 22.1. 4:3622.1. 5:50 9272*MU
 3  414 čt 21.1. 15:0321.1. 23:15 9272
 4  409 čt 21.1. 6:3321.1. 10:23 9272
 3  416 út 19.1. 6:3519.1. 9:40 9272
 4  408 po 18.1. 15:2418.1. 19:13 9272
 3  416 po 18.1. 6:3518.1. 9:40 9272
17 405 ne 17.1. 7:3017.1. 22:22 9272
18 406 so 16.1. 4:5216.1. 22:10 9272
14 405 pá 15.1. 5:0315.1. 22:16 9272
11 406 čt 14.1. 4:2914.1. 22:55 9272
17 407 st 13.1. 4:1413.1. 22:52 9272
 3  402 út 12.1. 5:1912.1. 21:06 9272
 4  410 po 11.1. 15:4311.1. 19:33 9272
 5  401 ne 10.1. 3:5810.1. 20:21 9272
 9  807 pá 8.1. 5:088.1. 19:56 9272
 9  801 čt 7.1. 6:487.1. 22:10 9272
11 812 st 6.1. 6:176.1. 20:39 9272
 9  815 út 5.1. 5:285.1. 20:13 9272
 9  803 po 4.1. 4:514.1. 22:18 9272
11 804 ne 3.1. 4:293.1. 22:50 9272
 9  801 so 2.1. 4:312.1. 21:38 9272
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.