Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9272

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Weleda (od 5. 12. 2021 do 2. 12. 2022)

Weleda

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 15.7.2023)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 628 926 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 st 29.5. 6:0229.5. 20:39 9272
12 204 út 28.5. 4:5228.5. 19:55 9272
12 204 po 27.5. 4:5227.5. 19:55 9272
10 201 ne 26.5. 9:2227.5. 0:47 9272
17 207 so 25.5. 8:2025.5. 23:10 9272
12 208 pá 24.5. 5:4124.5. 20:18 9272
12 210 čt 23.5. 6:0223.5. 20:39 9272
12 211 st 22.5. 6:1122.5. 23:54 9272
12 211 út 21.5. 6:1121.5. 23:54 9272
12 211 po 20.5. 6:1120.5. 15:00 9272*MU
12 208 pá 17.5. 5:4117.5. 20:18 9272
12 211 čt 16.5. 6:1116.5. 23:54 9272
12 211 st 15.5. 6:1115.5. 23:54 9272
15 203 út 14.5. 6:0814.5. 20:12 9272
12 208 po 13.5. 5:4113.5. 20:18 9272
12 211 ne 12.5. 4:4512.5. 23:17 9272
15 201 pá 10.5. 5:5910.5. 19:57 9272
12 210 čt 2.5. 6:022.5. 20:39 9272
12 211 st 1.5. 4:451.5. 23:17 9272
10 209 út 30.4. 4:421.5. 0:27 9272
12 219 po 29.4. 4:3830.4. 1:14 9272
 6  204 ne 28.4. 10:4429.4. 0:18 9272
 6  202 so 27.4. 5:1727.4. 23:58 9272
12 212 pá 26.4. 6:3727.4. 0:04 9272
12 202 čt 25.4. 7:0126.4. 0:24 9272
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.