Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9272

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Weleda (od 5. 12. 2021 do současnosti)

Weleda

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 535 917 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  209 po 21.11. 4:0721.11. 20:53 9272
12+14 208 ne 20.11. 4:2121.11. 0:48 9272
 6  206 so 19.11. 4:2720.11. 1:27 9272
24 202 st 16.11. 7:0016.11. 8:45 9272
17 207 út 15.11. 7:1115.11. 9:23 9272
 1  216 pá 11.11. 7:1211.11. 9:47 9272
24 202 čt 10.11. 7:0010.11. 8:45 9272
17 204 st 9.11. 6:519.11. 9:03 9272
 1  216 út 8.11. 7:128.11. 9:47 9272
24 202 po 7.11. 7:007.11. 8:45 9272
Zvl 231 ne 6.11. 19:006.11. 21:00 9272*1
17 207 pá 4.11. 7:114.11. 9:23 9272
 1  216 čt 3.11. 7:123.11. 9:47 9272
6+22 225 st 2.11. 7:012.11. 10:25 9272
17 207 út 1.11. 7:111.11. 9:23 9272
 1  216 po 31.10. 7:1231.10. 9:47 9272
 1  216 út 25.10. 7:1225.10. 9:47 9272
 1  216 po 24.10. 15:1924.10. 20:01 9272
 1  210 po 24.10. 6:3224.10. 9:07 9272
 6  205 pá 21.10. 6:0321.10. 20:21 9272
 6  207 čt 20.10. 4:2820.10. 23:47 9272
12+14 201 st 19.10. 6:2520.10. 0:48 9272
 6  205 po 17.10. 6:0317.10. 20:21 9272
17 216 ne 16.10. 5:0617.10. 0:37 9272
 6  203 so 15.10. 4:2816.10. 1:02 9272
*1 = posílení provozu během fotbalového utkání v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.