Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9272

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 434 877 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  404 ne 13.6. 8:5113.6. 21:43 9272
18 405 so 12.6. 16:2012.6. 22:12 9272*Z1
 4  410 pá 11.6. 6:4311.6. 10:33 9272
 3  416 čt 10.6. 18:1510.6. 22:57 9272*Z2
 3  415 st 9.6. 5:029.6. 18:50 9272*MU
18 412 út 8.6. 6:408.6. 22:32 9272
14 401 po 7.6. 4:378.6. 0:04 9272
14+96 465 so 5.6. 20:256.6. 5:41 9272
 3  415 pá 4.6. 5:174.6. 20:29 9272
 3  412 čt 3.6. 5:353.6. 22:37 9272
 3  411 st 2.6. 5:182.6. 19:18 9272
16 409 út 1.6. 4:521.6. 22:51 9272
17 141 po 31.5. 12:5031.5. 23:59 9272*Z3
Cvič 133 po 31.5. 6:0031.5. 12:50 9272*MU
 3  409 st 19.5. 4:5819.5. 7:50 9272*MU
17 407 út 18.5. 4:3018.5. 22:34 9272
17 412 po 17.5. 5:4617.5. 23:29 9272
17 141 ne 16.5. 9:3416.5. 22:09 9272
 7  101 ne 9.5. 10:229.5. 20:28 9272
11 102 pá 7.5. 5:017.5. 20:41 9272
11 111 čt 6.5. 4:396.5. 22:23 9272
 5  106 st 5.5. 6:565.5. 22:29 9272
5+7 132 pá 30.4. 6:1630.4. 14:22 9272*MU
17 424 čt 29.4. 5:3429.4. 11:20 9272*MU
 3  411 st 28.4. 5:1828.4. 22:17 9272
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9270
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8394+8393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9228

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.