Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9272

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 372 702 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 426 út 7.7. 5:498.7. 1:03 9272
14 403 po 6.7. 9:456.7. 22:03 9272
14 408 ne 5.7. 4:185.7. 23:17 9272
14 407 pá 3.7. 4:543.7. 20:23 9272
22 433 čt 2.7. 5:042.7. 20:16 9272
16 410 st 1.7. 4:552.7. 0:43 9272
22 404 út 30.6. 5:1030.6. 20:56 9272
17 426 po 29.6. 5:4930.6. 1:03 9272
18 407 ne 28.6. 6:5329.6. 0:28 9272
 3  408 so 27.6. 4:2727.6. 23:57 9272
16 403 pá 26.6. 4:5526.6. 20:19 9272
11 402 čt 25.6. 7:1625.6. 22:25 9272
24 405 st 24.6. 5:1624.6. 19:29 9272
18 404 út 23.6. 5:4524.6. 0:48 9272
22 417 po 22.6. 5:1022.6. 20:54 9272
 7  408 pá 19.6. 5:2919.6. 9:30 9272*MU
17 430 čt 18.6. 6:0818.6. 9:11 9272
22 438 st 17.6. 5:1717.6. 8:33 9272
24 408 út 16.6. 5:5116.6. 19:57 9272
24 407 po 15.6. 5:4015.6. 19:48 9272
11 405 pá 12.6. 4:0912.6. 20:55 9272
22 432 čt 11.6. 4:1412.6. 1:16 9272
11 409 st 10.6. 4:3611.6. 1:15 9272
22 428 út 9.6. 6:1110.6. 0:37 9272
14 411 po 8.6. 6:008.6. 23:14 9272
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.