Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9272

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 313 481 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 401 po 19.8. 5:3020.8. 0:48 9272
6+15 416 ne 18.8. 4:4118.8. 22:38 9272
17 403 so 17.8. 4:3218.8. 0:52 9272
26 405 pá 16.8. 6:1917.8. 0:49 9272
17 402 čt 15.8. 4:4216.8. 0:47 9272
17 402 st 14.8. 4:4215.8. 1:27 9272
14 411 po 12.8. 4:1812.8. 21:01 9272
26 405 ne 11.8. 4:5412.8. 0:49 9272
14 408 so 10.8. 4:3810.8. 23:15 9272
17 407 pá 9.8. 14:319.8. 20:10 9272
11 406 pá 9.8. 4:159.8. 9:55 9272
 3  405 čt 8.8. 5:029.8. 0:17 9272
17 402 st 7.8. 4:428.8. 1:27 9272
17 405 út 6.8. 4:347.8. 1:12 9272
17 412 ne 4.8. 4:145.8. 0:12 9272
14 405 út 30.7. 4:3830.7. 10:00 9272
 3  406 po 29.7. 4:2729.7. 9:53 9272
 3  406 so 27.7. 8:1128.7. 0:56 9272
 3  403 pá 26.7. 13:4726.7. 19:51 9272
 3  406 pá 26.7. 4:2726.7. 9:53 9272
 3  406 čt 25.7. 14:1825.7. 20:00 9272
17 421 čt 25.7. 4:4125.7. 9:12 9272
 3  413 st 24.7. 5:4325.7. 1:17 9272
 3  413 út 23.7. 5:4324.7. 1:17 9272
 3  410 po 22.7. 5:1622.7. 20:37 9272


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.