Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9272

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 331 736 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 429 pá 15.11. 15:1916.11. 1:12 9272
 4  407 pá 15.11. 5:3815.11. 9:16 9272
 3  401 po 11.11. 8:4011.11. 10:45 9272*Z
17+38 445 pá 8.11. 4:148.11. 20:43 9272
17 423 čt 7.11. 5:448.11. 0:12 9272
27 403 út 5.11. 5:245.11. 20:01 9272
27 402 po 4.11. 6:274.11. 22:31 9272
14 401 ne 3.11. 4:584.11. 0:26 9272
11 408 so 2.11. 4:303.11. 1:15 9272
14 401 pá 1.11. 4:181.11. 22:41 9272
 6  410 čt 31.10. 4:401.11. 1:03 9272
17+18 406 st 30.10. 15:3130.10. 23:32 9272
 3  414 st 30.10. 4:2630.10. 9:56 9272
17+18 407 út 29.10. 5:2629.10. 21:09 9272
11 401 po 28.10. 4:2929.10. 1:15 9272
17 401 ne 27.10. 8:0828.10. 1:04 9272
24 406 pá 25.10. 6:1025.10. 20:08 9272
14 409 čt 24.10. 5:2524.10. 19:18 9272
17 431 st 23.10. 6:0123.10. 23:44 9272
14 409 út 22.10. 4:1822.10. 23:16 9272
17 421 po 21.10. 4:1422.10. 1:03 9272
17+34 405 ne 20.10. 4:4721.10. 1:33 9272
17 412 so 19.10. 4:1420.10. 1:22 9272
11 406 pá 18.10. 4:2818.10. 22:25 9272
14 409 čt 17.10. 4:1817.10. 23:16 9272
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9205

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.