Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9272

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 259 067 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  410 po 22.10. 13:1422.10. 18:44 9272
 3  418 po 22.10. 4:0622.10. 9:55 9272
11 408 pá 19.10. 6:2820.10. 0:55 9272
 3  414 čt 18.10. 4:4118.10. 19:30 9272
18 409 st 17.10. 6:4618.10. 0:28 9272
 3  414 po 15.10. 14:2115.10. 17:25 9272*MU
 4  410 po 15.10. 5:5615.10. 9:30 9272
14 405 so 13.10. 6:0513.10. 21:15 9272
14 413 pá 12.10. 5:4912.10. 22:00 9272
11 404 čt 11.10. 4:0911.10. 22:25 9272
17 416 st 10.10. 3:5510.10. 21:54 9272
17 406 út 9.10. 5:1010.10. 1:27 9272
17 428 po 8.10. 6:219.10. 0:52 9272
11 408 ne 7.10. 10:097.10. 20:53 9272
14 401 so 6.10. 5:056.10. 22:39 9272
14 409 pá 5.10. 5:265.10. 19:18 9272
17 416 čt 4.10. 3:554.10. 21:54 9272
17 429 st 3.10. 15:194.10. 1:12 9272
14 411 st 3.10. 6:573.10. 10:08 9272
 3  405 út 2.10. 4:062.10. 19:10 9272
17 406 po 1.10. 5:102.10. 1:27 9272
14 405 ne 30.9. 13:541.10. 0:25 9272*Z
14 407 pá 28.9. 4:3829.9. 0:25 9272
18 410 čt 27.9. 14:5428.9. 0:48 9272
14 411 čt 27.9. 6:5727.9. 10:08 9272
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9215

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.