Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9272

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Weleda (od 5. 12. 2021 do současnosti)

Weleda

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 506 022 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 206 dnes 4:4427.6. 0:05 9272
12 207 so 25.6. 5:0426.6. 0:25 9272
 1  213 pá 24.6. 4:5924.6. 20:44 9272
12 207 čt 23.6. 4:2424.6. 0:05 9272
14 209 po 20.6. 4:1420.6. 18:05 9272*MU
 6  205 ne 19.6. 4:4820.6. 0:42 9272
6+14 231 so 18.6. 5:0819.6. 0:14 9272
 3  215 pá 17.6. 6:3218.6. 0:00 9272
 6  203 čt 16.6. 5:0816.6. 19:27 9272
14 211 st 15.6. 4:3516.6. 0:55 9272
 8  215 út 14.6. 15:0015.6. 0:58 9272
24 209 út 14.6. 5:5814.6. 9:25 9272
17 215 po 13.6. 15:4313.6. 22:19 9272
 3  203 pá 10.6. 7:1910.6. 18:09 9272
 3  203 čt 9.6. 7:199.6. 18:09 9272
 6  203 st 8.6. 5:088.6. 19:26 9272
 6  203 út 7.6. 5:087.6. 19:26 9272
14 210 po 6.6. 14:327.6. 0:34 9272
14 210 po 6.6. 4:366.6. 10:23 9272
 6  203 pá 3.6. 5:083.6. 19:26 9272
 6  203 čt 2.6. 5:082.6. 19:26 9272
17 210 st 1.6. 15:232.6. 0:28 9272
 6  201 út 31.5. 4:4831.5. 21:28 9272
14 214 po 30.5. 7:0231.5. 1:14 9272
 6  201 ne 29.5. 5:0829.5. 21:28 9272
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.