Domovská vozovna: Pankrác
Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 9. 10. 2013
Výrobní číslo: 9914
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 537 042 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
6+14 | 231 | dnes 5:08 | 26.3. 0:10 | 9272 | ||
14 | 209 | pá 24.3. 4:19 | 25.3. 0:10 | 9272 | ||
14 | 213 | čt 23.3. 7:02 | 24.3. 1:10 | 9272 | ||
Rok 2022 | ||||||
6 | 209 | po 21.11. 4:07 | 21.11. 20:53 | 9272 | ||
12+14 | 208 | ne 20.11. 4:21 | 21.11. 0:48 | 9272 | ||
6 | 206 | so 19.11. 4:27 | 20.11. 1:27 | 9272 | ||
24 | 202 | st 16.11. 7:00 | 16.11. 8:45 | 9272 | ||
17 | 207 | út 15.11. 7:11 | 15.11. 9:23 | 9272 | ||
1 | 216 | pá 11.11. 7:12 | 11.11. 9:47 | 9272 | ||
24 | 202 | čt 10.11. 7:00 | 10.11. 8:45 | 9272 | ||
17 | 204 | st 9.11. 6:51 | 9.11. 9:03 | 9272 | ||
1 | 216 | út 8.11. 7:12 | 8.11. 9:47 | 9272 | ||
24 | 202 | po 7.11. 7:00 | 7.11. 8:45 | 9272 | ||
Zvl | 231 | ne 6.11. 19:00 | 6.11. 21:00 | 9272*1 | ||
17 | 207 | pá 4.11. 7:11 | 4.11. 9:23 | 9272 | ||
1 | 216 | čt 3.11. 7:12 | 3.11. 9:47 | 9272 | ||
6+22 | 225 | st 2.11. 7:01 | 2.11. 10:25 | 9272 | ||
17 | 207 | út 1.11. 7:11 | 1.11. 9:23 | 9272 | ||
1 | 216 | po 31.10. 7:12 | 31.10. 9:47 | 9272 | ||
1 | 216 | út 25.10. 7:12 | 25.10. 9:47 | 9272 | ||
1 | 216 | po 24.10. 15:19 | 24.10. 20:01 | 9272 | ||
1 | 210 | po 24.10. 6:32 | 24.10. 9:07 | 9272 | ||
6 | 205 | pá 21.10. 6:03 | 21.10. 20:21 | 9272 | ||
6 | 207 | čt 20.10. 4:28 | 20.10. 23:47 | 9272 | ||
12+14 | 201 | st 19.10. 6:25 | 20.10. 0:48 | 9272 |