Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9272

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 390 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  807 pá 25.9. 5:0825.9. 18:10 9272*MU*1
 6  810 čt 24.9. 6:3925.9. 0:24 9272
 1  812 st 23.9. 6:3823.9. 21:22 9272
16 806 út 22.9. 7:0623.9. 0:47 9272
15 814 po 21.9. 6:0521.9. 10:09 9272
11 802 ne 20.9. 10:0320.9. 22:15 9272
 1  805 so 19.9. 4:4619.9. 21:08 9272
 9  806 pá 18.9. 5:0118.9. 19:54 9272
11 803 čt 17.9. 4:2918.9. 0:51 9272
 9  811 st 16.9. 5:2817.9. 0:56 9272
 9  809 út 15.9. 5:2216.9. 0:46 9272
 9  805 po 14.9. 4:5115.9. 0:36 9272
9+16 831 ne 13.9. 5:0814.9. 0:46 9272
25 805 so 12.9. 4:3012.9. 22:07 9272
 1  810 pá 11.9. 4:2712.9. 1:09 9272
 1  809 čt 10.9. 6:1810.9. 22:35 9272
 9  816 st 9.9. 6:099.9. 23:18 9272
 9  829 út 8.9. 7:109.9. 0:16 9272
 6  813 po 7.9. 7:117.9. 20:09 9272
 1  803 ne 6.9. 4:476.9. 21:08 9272
 9  809 so 5.9. 5:296.9. 0:46 9272
16 815 pá 4.9. 5:194.9. 20:31 9272
25 801 čt 3.9. 4:173.9. 22:23 9272
 9  820 st 2.9. 6:242.9. 20:41 9272
 9  820 út 1.9. 6:241.9. 20:41 9272
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Chmelnici DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.