Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9272

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Weleda (od 5. 12. 2021 do 2. 12. 2022)

Weleda

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 15.7.2023)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 574 776 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  202 dnes 4:3325.9. 23:38 9272
 6  206 ne 24.9. 4:5325.9. 0:38 9272
12+36 206 so 23.9. 4:2224.9. 0:28 9272
 6  211 pá 22.9. 5:5223.9. 0:38 9272
10 201 čt 21.9. 6:3821.9. 23:28 9272
12 208 st 20.9. 4:2220.9. 20:54 9272
12 201 út 19.9. 7:1620.9. 0:48 9272
14 205 po 18.9. 4:5618.9. 19:59 9272
12 204 ne 17.9. 5:0218.9. 0:28 9272
12 201 so 16.9. 5:0217.9. 0:08 9272
14 201 pá 15.9. 5:3315.9. 23:55 9272
 6  202 čt 14.9. 4:3314.9. 23:38 9272
14 205 st 13.9. 6:0314.9. 0:35 9272
14 212 út 12.9. 4:5412.9. 23:15 9272
14 205 po 11.9. 6:0312.9. 0:35 9272
14 205 ne 10.9. 5:1410.9. 20:43 9272
12 207 so 9.9. 9:0010.9. 0:08 9272*Z1
14 212 pá 8.9. 4:548.9. 23:15 9272
14 205 čt 7.9. 6:038.9. 0:35 9272
24 204 st 6.9. 14:436.9. 20:27 9272
24 209 st 6.9. 5:476.9. 9:25 9272
12 210 út 5.9. 14:365.9. 23:48 9272
12 210 út 5.9. 6:445.9. 9:08 9272
12 210 po 4.9. 14:364.9. 23:48 9272
 3  208 po 4.9. 7:184.9. 9:37 9272
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9270

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.