Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9272

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 301 031 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 413 út 18.6. 4:5518.6. 19:40 9272*MU
12 409 po 17.6. 4:4918.6. 0:50 9272
17 403 ne 16.6. 3:5516.6. 23:42 9272
17 414 so 15.6. 7:5816.6. 1:29 9272
24 403 pá 14.6. 5:4714.6. 19:40 9272
11 410 čt 13.6. 14:3113.6. 22:45 9272
11 414 čt 13.6. 3:4713.6. 10:13 9272
11 406 st 12.6. 4:2712.6. 22:23 9272
17 420 út 11.6. 6:1412.6. 1:27 9272
 4  401 po 10.6. 15:2010.6. 19:11 9272
 4  406 po 10.6. 5:2510.6. 9:25 9272
11 410 pá 7.6. 14:317.6. 21:02 9272
 3  403 pá 7.6. 4:067.6. 9:19 9272
17 421 čt 6.6. 6:216.6. 22:18 9272
17 412 st 5.6. 4:515.6. 19:12 9272
 4  403 út 4.6. 13:544.6. 19:31 9272
 4  412 út 4.6. 6:124.6. 10:07 9272
11 414 po 3.6. 3:473.6. 10:13 9272
14 408 ne 2.6. 4:582.6. 22:04 9272
18 407 so 1.6. 4:531.6. 23:48 9272
11 408 pá 31.5. 6:2831.5. 20:53 9272
 3  410 čt 30.5. 4:2630.5. 19:29 9272
17 407 st 29.5. 5:2430.5. 1:12 9272
14 403 út 28.5. 4:3828.5. 18:28 9272
17 427 po 27.5. 15:4327.5. 20:17 9272
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.