Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9272

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 281 576 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 412 čt 21.2. 4:2821.2. 21:41 9272
 4  409 st 20.2. 13:0420.2. 18:36 9272
14 403 st 20.2. 4:5820.2. 10:38 9272
17 416 út 19.2. 3:5519.2. 21:54 9272
17 406 po 18.2. 5:1019.2. 1:27 9272
 3  403 so 16.2. 5:0216.2. 23:57 9272
 4  403 pá 15.2. 13:5415.2. 19:31 9272
11 408 pá 15.2. 4:5615.2. 10:13 9272
 3  418 čt 14.2. 5:1814.2. 20:26 9272
11 410 st 13.2. 4:0913.2. 19:33 9272
11 411 út 12.2. 12:0013.2. 1:15 9272*Z
17 208 út 12.2. 7:5512.2. 9:28 9272*Z1
 3  415 po 11.2. 14:2911.2. 22:21 9272
 3  414 po 11.2. 4:2611.2. 9:48 9272
11 401 ne 10.2. 4:2911.2. 1:15 9272
 3  406 so 9.2. 8:1010.2. 0:55 9272
 4  409 čt 7.2. 13:047.2. 18:36 9272
 4  406 čt 7.2. 5:317.2. 9:08 9272
 3  401 st 6.2. 5:367.2. 0:55 9272
17 425 út 5.2. 6:075.2. 23:12 9272
14 411 po 4.2. 6:144.2. 18:48 9272
17 415 ne 3.2. 4:154.2. 0:42 9272
17 416 so 2.2. 9:453.2. 1:30 9272*Z2
11 408 pá 1.2. 4:561.2. 20:38 9272
11 411 čt 31.1. 3:491.2. 0:55 9272
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9239
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8450+8451
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.