Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9272

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 9. 10. 2013

Výrobní číslo: 9914

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 345 087 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 403 pá 3.4. 6:363.4. 22:54 9272
Cvič 414 po 30.3. 14:0030.3. 22:00 9272
Cvič 423 po 30.3. 6:0030.3. 14:00 9272
 3  404 pá 27.3. 5:0227.3. 23:37 9272
11 411 čt 26.3. 4:2927.3. 1:15 9272
 3  406 st 25.3. 4:5725.3. 20:59 9272
17 424 út 24.3. 5:0325.3. 0:52 9272
17 417 po 23.3. 4:1424.3. 1:04 9272
17 401 ne 22.3. 8:0823.3. 1:22 9272
11 405 so 21.3. 4:1522.3. 0:35 9272
26 413 pá 20.3. 5:0720.3. 20:10 9272
18 407 čt 19.3. 6:3019.3. 18:22 9272
14 402 st 18.3. 5:0218.3. 21:14 9272
11 403 út 17.3. 4:2817.3. 21:40 9272
14 402 po 16.3. 15:1716.3. 20:17 9272
18 410 po 16.3. 7:0216.3. 8:55 9272
17 401 ne 15.3. 8:0816.3. 1:22 9272
17 427 pá 13.3. 15:0313.3. 22:02 9272
18 415 pá 13.3. 5:4513.3. 9:35 9272
18 408 čt 12.3. 4:5313.3. 0:08 9272
14 404 st 11.3. 5:0611.3. 22:25 9272
11 406 út 10.3. 4:2810.3. 22:16 9272
 3  415 po 9.3. 14:299.3. 22:21 9272
 3  414 po 9.3. 4:269.3. 9:56 9272
17 408 ne 8.3. 7:539.3. 1:33 9272


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.