Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9271

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 9. 2013

Výrobní číslo: 9913

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 277 784 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 407 čt 14.11. 6:3014.11. 8:30 9271*MU
18 407 st 13.11. 6:3013.11. 18:23 9271
11 408 st 6.11. 6:286.11. 14:45 9271*MU
27 409 út 5.11. 15:195.11. 19:39 9271
 3  414 út 5.11. 4:265.11. 9:56 9271
11 410 po 4.11. 14:314.11. 21:08 9271
27 409 po 4.11. 6:074.11. 9:25 9271
12 407 ne 3.11. 7:324.11. 0:34 9271
11 404 pá 1.11. 5:531.11. 20:23 9271
 7  411 čt 31.10. 5:5131.10. 22:38 9271
21 404 st 30.10. 15:3030.10. 19:20 9271
17+18 417 út 29.10. 4:2930.10. 0:52 9271
 3  407 po 28.10. 4:2729.10. 1:16 9271
18 406 ne 27.10. 4:5327.10. 23:48 9271
18 401 so 26.10. 8:5127.10. 0:28 9271
18 407 pá 25.10. 6:3025.10. 18:23 9271
12 405 čt 24.10. 5:2624.10. 22:57 9271
17+34 419 st 23.10. 14:2624.10. 0:52 9271
14 410 po 21.10. 4:3821.10. 12:30 9271*MU*1
 3  401 ne 20.10. 9:0120.10. 23:38 9271
18 407 so 19.10. 4:5319.10. 23:48 9271
 6  403 pá 18.10. 6:4218.10. 23:23 9271
 6  405 čt 17.10. 4:4017.10. 23:43 9271
24 405 st 16.10. 6:0216.10. 19:58 9271
14 410 út 15.10. 4:3815.10. 19:18 9271
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození projíždějícím automobilem ve Vodičkově ul.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.