Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9271

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Žižkov (od 27.8.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 9. 2013

Výrobní číslo: 9913

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 350 523 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 po 18.1. 5:4518.1. 22:36 9271
 9  809 ne 17.1. 10:1017.1. 22:36 9271
 6  809 st 6.1. 5:376.1. 14:20 9271*MU*1
 9  813 út 5.1. 5:555.1. 22:46 9271
 1  809 po 4.1. 6:184.1. 20:37 9271
 9  808 ne 3.1. 5:103.1. 22:27 9271
 9  808 so 2.1. 7:402.1. 22:27 9271
 9  818 pá 1.1. 6:321.1. 21:28 9271
Rok 2020
16 809 čt 31.12. 4:2831.12. 23:27 9271
11 804 ne 27.12. 4:2927.12. 22:50 9271
11 806 so 26.12. 9:0226.12. 21:35 9271
 9  803 út 22.12. 4:5122.12. 22:18 9271
16 807 po 21.12. 4:0821.12. 22:29 9271
 9  806 ne 20.12. 4:5120.12. 22:18 9271
 9  806 so 19.12. 5:0819.12. 22:18 9271
 6  809 pá 18.12. 5:3718.12. 20:59 9271
 9  811 čt 17.12. 5:4517.12. 22:36 9271
 9  820 st 16.12. 6:2516.12. 20:41 9271
 6  809 út 15.12. 5:3715.12. 20:59 9271
 9  815 po 14.12. 5:2814.12. 20:13 9271
25 809 ne 13.12. 7:3413.12. 20:37 9271
 9  806 so 12.12. 5:0812.12. 22:18 9271
 9  801 po 30.11. 6:4830.11. 16:50 9271*MU
25 813 pá 27.11. 4:3027.11. 19:38 9271
 9  803 čt 26.11. 4:5126.11. 22:18 9271
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda u zast. Nuselské schody DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.