Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9271

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 9. 2013

Výrobní číslo: 9913

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 621 816 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 216 dnes 5:1630.4. 19:13 9271
 3  213 út 29.4. 14:5929.4. 19:42 9271
14 217 pá 25.4. 14:3626.4. 0:12 9271
 6  207 pá 25.4. 5:2625.4. 9:47 9271
10 206 čt 24.4. 4:2425.4. 0:07 9271
14 218 st 23.4. 7:4024.4. 0:32 9271
25 214 út 22.4. 15:1822.4. 19:12 9271
14 217 út 22.4. 6:1922.4. 8:33 9271
14 203 čt 17.4. 5:1618.4. 0:12 9271
25 202 st 16.4. 5:4316.4. 21:33 9271
25 202 út 15.4. 5:4315.4. 18:40 9271*MU
14 210 po 14.4. 6:3914.4. 23:32 9271
14 205 pá 11.4. 5:5911.4. 22:32 9271
10 206 čt 10.4. 4:2411.4. 0:07 9271
10 214 st 9.4. 5:2810.4. 1:07 9271
14 202 út 8.4. 5:338.4. 19:52 9271
14 205 po 7.4. 5:597.4. 22:32 9271
22 215 ne 6.4. 8:126.4. 23:44 9271
11+14 232 so 5.4. 5:476.4. 0:46 9271
 3  209 pá 4.4. 6:034.4. 19:05 9271
14 216 čt 3.4. 5:163.4. 19:13 9271
 6  207 st 2.4. 14:292.4. 22:17 9271
 6  207 st 2.4. 5:262.4. 9:47 9271
17 228 út 1.4. 6:061.4. 19:56 9271
25 202 po 31.3. 5:4331.3. 21:33 9271
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.