Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9271

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 9. 2013

Výrobní číslo: 9913

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 260 471 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 408 st 25.4. 6:2826.4. 0:35 9271
3+6 415 út 24.4. 4:4224.4. 19:59 9271
12 406 po 23.4. 4:5024.4. 0:29 9271
3+6 410 pá 20.4. 4:2620.4. 19:42 9271
17 428 čt 19.4. 5:2920.4. 1:05 9271
17 418 st 18.4. 4:5219.4. 0:43 9271
20 408 út 17.4. 5:5118.4. 0:37 9271
12 406 po 16.4. 4:5017.4. 0:29 9271
17 413 ne 15.4. 7:0116.4. 1:13 9271
5+14 401 so 14.4. 4:5814.4. 21:31 9271
18 410 pá 13.4. 14:5414.4. 0:48 9271
18 415 pá 13.4. 5:4513.4. 9:35 9271
3+6 410 čt 12.4. 4:2612.4. 19:42 9271
17 430 st 11.4. 5:4611.4. 22:53 9271
3+6 426 út 10.4. 6:2111.4. 1:18 9271
12 406 po 9.4. 4:5010.4. 0:29 9271
 5  408 ne 8.4. 5:478.4. 21:08 9271
3+6 401 so 7.4. 6:518.4. 0:50 9271
17 421 pá 6.4. 14:556.4. 19:56 9271
14 412 út 3.4. 4:583.4. 15:00 9271*MU
14 403 pá 30.3. 4:5830.3. 21:54 9271
17 426 čt 29.3. 5:3230.3. 1:13 9271
11 414 st 28.3. 15:0128.3. 23:45 9271
 4  401 st 28.3. 6:0428.3. 9:56 9271
11 406 út 27.3. 4:2827.3. 20:38 9271
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.