Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9271

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 9. 2013

Výrobní číslo: 9913

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 487 413 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+14 201 dnes 6:2529.11. 0:48 9271
 6  205 ne 27.11. 4:2727.11. 22:16 9271
 6  203 so 26.11. 4:2827.11. 1:02 9271
 6  207 pá 25.11. 4:2825.11. 23:47 9271
12+14 201 čt 24.11. 6:2525.11. 0:48 9271
 6  207 st 23.11. 4:2823.11. 23:47 9271
 6  215 út 22.11. 4:4723.11. 1:27 9271
12+14 220 po 21.11. 4:4122.11. 0:28 9271
12+14 204 ne 20.11. 4:4421.11. 0:28 9271
12+14 204 so 19.11. 4:4420.11. 0:08 9271
12+14 216 pá 18.11. 4:4119.11. 0:28 9271
 6  205 čt 17.11. 4:0717.11. 22:16 9271
 6  215 st 16.11. 4:4717.11. 1:27 9271
 6  207 út 15.11. 4:2815.11. 23:47 9271
 6  207 po 14.11. 4:2814.11. 23:47 9271
 6  204 ne 13.11. 4:0713.11. 7:25 9271*MU
 6  206 so 12.11. 4:2713.11. 1:27 9271
12+14 201 pá 11.11. 6:2512.11. 0:48 9271
 6  212 čt 10.11. 4:2711.11. 1:02 9271
12+14 201 st 9.11. 6:2510.11. 0:48 9271
 6  205 po 7.11. 6:037.11. 20:21 9271
12+14 208 ne 6.11. 4:217.11. 0:48 9271
 6  208 so 5.11. 4:475.11. 22:56 9271
6+22 211 pá 4.11. 15:254.11. 20:47 9271
6+22 208 po 24.10. 6:1424.10. 20:18 9271
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.