Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9271

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 9. 2013

Výrobní číslo: 9913

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 335 238 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 815 pá 25.9. 4:0825.9. 10:48 9271
 1  810 čt 24.9. 4:2725.9. 1:09 9271
16 808 st 23.9. 4:2824.9. 1:07 9271
 1  810 út 22.9. 4:2723.9. 1:09 9271
 6  809 po 21.9. 4:3322.9. 0:04 9271
11 803 ne 20.9. 4:0921.9. 0:51 9271
 9  811 so 19.9. 5:5220.9. 0:56 9271
 9  825 pá 18.9. 6:5019.9. 0:08 9271
 8  813 čt 17.9. 5:2317.9. 10:08 9271
 9  820 st 16.9. 6:2416.9. 20:41 9271
 9  821 út 15.9. 6:1415.9. 21:04 9271
14 808 po 14.9. 6:4514.9. 21:26 9271
 9  805 pá 11.9. 4:5112.9. 0:36 9271
 9  807 čt 10.9. 5:0810.9. 19:56 9271
 6  801 st 9.9. 5:1310.9. 0:44 9271
 6  809 út 8.9. 4:339.9. 0:04 9271
25 805 ne 6.9. 4:306.9. 22:08 9271
 1  804 so 5.9. 4:286.9. 1:12 9271
 1  810 pá 4.9. 4:275.9. 1:12 9271
15 812 čt 3.9. 4:583.9. 8:51 9271
 9  825 st 2.9. 6:503.9. 0:08 9271
 6  810 út 1.9. 6:382.9. 0:25 9271
 1  807 po 31.8. 6:0231.8. 20:26 9271
11 805 pá 28.8. 4:0928.8. 20:02 9271
16 801 čt 27.8. 4:1828.8. 0:47 9271


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.