Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9271

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 9. 2013

Výrobní číslo: 9913

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 239 231 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7 404 ne 7.1. 12:327.1. 21:42 9271
17 414 so 6.1. 4:327.1. 1:31 9271
17 425 pá 5.1. 14:015.1. 21:10 9271
4 404 pá 5.1. 6:245.1. 10:01 9271
4 401 čt 4.1. 13:454.1. 19:01 9271
3 412 čt 4.1. 5:044.1. 10:03 9271
4 403 st 3.1. 6:143.1. 9:51 9271
Rok 2017
4 410 pá 22.12. 13:1422.12. 18:44 9271
4 410 pá 22.12. 5:5522.12. 9:32 9271
4 410 čt 21.12. 13:1421.12. 18:44 9271
4 403 čt 21.12. 6:2321.12. 10:12 9271
4 409 st 20.12. 13:0420.12. 18:36 9271
4 410 st 20.12. 5:5520.12. 9:32 9271
4 410 út 19.12. 13:1419.12. 18:44 9271
4 411 út 19.12. 6:0319.12. 9:40 9271
4 410 po 18.12. 13:1418.12. 18:44 9271
14 416 po 18.12. 5:3518.12. 10:58 9271
3 418 pá 15.12. 12:3015.12. 20:27 9271*Z
4 411 pá 15.12. 6:0315.12. 9:40 9271
3 415 čt 14.12. 14:2914.12. 22:22 9271
4 407 čt 14.12. 5:3914.12. 9:16 9271
3 418 st 13.12. 5:1813.12. 20:27 9271
3 418 út 12.12. 5:1812.12. 20:27 9271
14 411 po 11.12. 14:1711.12. 21:45 9271
4 411 po 11.12. 6:0311.12. 9:40 9271
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.