Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9271

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 9. 2013

Výrobní číslo: 9913

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 317 793 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 407 pá 3.7. 4:564.7. 1:15 9271
22 428 čt 2.7. 4:403.7. 1:25 9271
17 426 st 1.7. 5:492.7. 1:03 9271
22 404 po 29.6. 7:4029.6. 20:56 9271*Z
18 404 pá 26.6. 5:4526.6. 22:45 9271*MU
11 406 čt 25.6. 4:2925.6. 23:05 9271
22 405 st 24.6. 6:0625.6. 0:55 9271
24 408 út 23.6. 5:5123.6. 19:57 9271
14 415 po 22.6. 4:3822.6. 10:08 9271
11 401 ne 21.6. 4:3721.6. 21:23 9271
22 403 so 20.6. 4:4421.6. 1:07 9271
11 405 pá 19.6. 4:0919.6. 20:55 9271
 7  409 čt 18.6. 4:0719.6. 0:41 9271
11 402 st 17.6. 7:1617.6. 22:25 9271
 4  405 út 16.6. 15:3216.6. 18:07 9271
17 430 út 16.6. 6:0816.6. 9:11 9271
24 405 po 15.6. 5:1615.6. 19:29 9271
22 442 čt 11.6. 5:5811.6. 9:17 9271
 7  406 st 10.6. 5:1110.6. 20:40 9271
11 406 út 9.6. 4:299.6. 23:05 9271
14 402 po 8.6. 6:458.6. 21:48 9271
22 419 ne 7.6. 8:507.6. 23:46 9271
22 409 pá 5.6. 4:286.6. 1:37 9271
 6  401 čt 4.6. 4:414.6. 21:02 9271
14 415 st 3.6. 4:383.6. 10:08 9271
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.