Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9270

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 9. 2013

Výrobní číslo: 9912

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 342 789 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  404 ne 18.4. 5:1818.4. 21:58 9270
 3  405 so 17.4. 4:3817.4. 22:17 9270
17 422 pá 16.4. 5:0716.4. 22:49 9270
 3  409 čt 15.4. 4:5815.4. 21:38 9270
17 142 st 14.4. 5:4414.4. 21:35 9270
11 102 út 13.4. 5:0113.4. 20:41 9270
 7  104 po 12.4. 4:4412.4. 23:03 9270
16 103 ne 11.4. 4:3111.4. 22:51 9270
 5  104 so 10.4. 4:3710.4. 20:31 9270
24 112 pá 9.4. 6:589.4. 20:24 9270
18 408 čt 1.4. 5:061.4. 6:30 9270*MU
17 141 st 31.3. 5:3531.3. 21:20 9270
 6  111 út 30.3. 4:5130.3. 21:18 9270
14 111 po 29.3. 5:0429.3. 22:27 9270
 6  106 ne 28.3. 10:4528.3. 22:13 9270
 7  102 so 27.3. 4:4427.3. 22:43 9270
11 409 pá 26.3. 6:2726.3. 23:30 9270
14 405 st 24.3. 5:0324.3. 16:35 9270*MU
 3  416 út 23.3. 15:2323.3. 20:53 9270
14 412 po 22.3. 4:1822.3. 21:02 9270
 3  404 ne 21.3. 9:4021.3. 22:47 9270
 3  401 so 20.3. 4:2720.3. 21:57 9270
 3  412 pá 19.3. 5:0119.3. 22:55 9270
11 409 st 17.3. 6:2717.3. 23:13 9270
18 403 po 15.3. 5:1215.3. 18:55 9270
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.