Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9270

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 9. 2013

Výrobní číslo: 9912

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 303 939 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  402 pá 25.9. 5:1725.9. 15:45 9270*MU
17 418 čt 24.9. 4:4624.9. 22:49 9270
17 410 st 23.9. 5:3724.9. 0:41 9270
 3  407 út 22.9. 4:5822.9. 23:37 9270
17 406 po 21.9. 4:4822.9. 1:10 9270
17 407 ne 20.9. 7:1621.9. 1:10 9270
 3  406 so 19.9. 4:3820.9. 0:37 9270
18 404 pá 18.9. 5:3019.9. 0:56 9270
 3  418 čt 17.9. 5:4017.9. 9:23 9270
18 408 st 16.9. 6:1016.9. 16:00 9270*MU
 3  415 út 15.9. 6:1815.9. 10:03 9270
 4  401 po 14.9. 14:4514.9. 18:18 9270
11 411 po 14.9. 6:1614.9. 10:43 9270
Rok 2018
17 403 čt 22.11. 3:5522.11. 15:25 9270*MU*1
17 413 st 21.11. 6:2122.11. 1:37 9270
17 406 út 20.11. 5:3220.11. 19:12 9270
17 406 po 19.11. 5:3219.11. 19:12 9270
14 406 pá 16.11. 5:2616.11. 19:18 9270
 3  418 čt 15.11. 5:1815.11. 20:26 9270
 3  411 st 14.11. 4:4114.11. 19:39 9270
 6  407 út 13.11. 6:0914.11. 0:23 9270
14 403 po 12.11. 7:0412.11. 21:02 9270
17 426 pá 9.11. 6:159.11. 19:32 9270
11 413 čt 8.11. 6:599.11. 1:15 9270
14+36 408 st 7.11. 14:267.11. 21:00 9270
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9164 do 9270 na Jiráskově nám. od Palackého nám.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.