Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9270

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 9. 2013

Výrobní číslo: 9912

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 381 294 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 402 dnes 4:5629.11. 0:14 9270
18 402 so 27.11. 4:3628.11. 0:14 9270
 3  412 pá 26.11. 4:3227.11. 0:58 9270
24 402 čt 25.11. 12:5525.11. 19:59 9270*Z1
17 406 po 22.11. 6:0022.11. 19:18 9270
11 404 ne 21.11. 4:5421.11. 21:13 9270
11 408 so 20.11. 9:2720.11. 21:37 9270
14+19 432 pá 19.11. 5:4819.11. 19:19 9270
17 411 čt 18.11. 5:4919.11. 1:16 9270
17 427 po 15.11. 5:3515.11. 18:37 9270
24 402 čt 11.11. 5:5511.11. 11:15 9270*MU*1
24 407 st 10.11. 6:4510.11. 20:49 9270
17 427 út 9.11. 5:359.11. 18:37 9270
16 408 po 8.11. 5:008.11. 20:00 9270
 3  408 ne 7.11. 4:128.11. 0:38 9270
20 405 so 6.11. 5:316.11. 23:37 9270
24 406 pá 5.11. 6:275.11. 20:34 9270
11 407 čt 4.11. 4:354.11. 19:31 9270
6+19 432 st 3.11. 5:483.11. 20:18 9270
17 426 út 2.11. 4:382.11. 21:00 9270
17 415 po 1.11. 6:101.11. 21:50 9270
 7  407 ne 31.10. 9:1931.10. 21:07 9270
 7  403 pá 29.10. 6:0829.10. 19:05 9270
17 216 út 26.10. 19:4526.10. 20:35 9270*Z2
 3  408 po 25.10. 14:4926.10. 0:21 9270
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9217
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Karlínském nám. DC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9121

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.