Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9270

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 9. 2013

Výrobní číslo: 9912

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 287 233 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 404 po 23.7. 6:4523.7. 19:31 9270
3+6 404 pá 20.7. 6:4520.7. 19:31 9270
3+6 415 st 18.7. 4:4018.7. 21:08 9270
17 422 út 17.7. 5:5817.7. 23:05 9270
3+6 405 st 11.7. 5:2911.7. 19:41 9270
11 407 út 10.7. 3:4911.7. 1:15 9270
17 418 po 9.7. 5:2410.7. 1:04 9270
12+17 402 ne 8.7. 6:099.7. 1:27 9270
Cvič 407 so 7.7. 6:007.7. 14:00 9270
2+91 452 st 4.7. 20:405.7. 4:06 9270*Z
17 408 st 4.7. 5:444.7. 10:30 9270*MU
11 409 út 3.7. 6:413.7. 20:24 9270
 4  402 pá 29.6. 13:4429.6. 19:21 9270
 4  412 pá 29.6. 6:1229.6. 9:48 9270
17 432 čt 28.6. 5:5228.6. 20:34 9270
3+6 410 st 27.6. 4:2627.6. 19:42 9270
11 408 út 26.6. 6:2827.6. 0:35 9270
11 406 po 25.6. 4:2825.6. 20:38 9270
3+6 413 ne 24.6. 4:4124.6. 23:02 9270
3+6 414 so 23.6. 4:4124.6. 0:31 9270
11 404 pá 22.6. 4:0922.6. 22:25 9270
17 427 čt 21.6. 5:4221.6. 20:19 9270
17 421 st 20.6. 14:5520.6. 19:56 9270
 4  406 st 20.6. 5:3120.6. 9:08 9270
11 414 út 19.6. 15:0119.6. 23:45 9270
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8424+8423
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.