Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9270

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 9. 2013

Výrobní číslo: 9912

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 326 559 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  412 pá 22.1. 5:0122.1. 22:55 9270
18 402 čt 21.1. 4:5221.1. 20:51 9270
11 405 st 20.1. 5:5120.1. 22:36 9270
 3  404 út 19.1. 5:2219.1. 21:21 9270
18 411 út 12.1. 6:3012.1. 22:30 9270
18 408 po 11.1. 6:0011.1. 19:44 9270
18 408 pá 8.1. 6:008.1. 19:44 9270
18 408 čt 7.1. 6:007.1. 19:44 9270
 4  406 st 6.1. 15:046.1. 18:53 9270
 3  416 st 6.1. 6:356.1. 9:40 9270
 5  407 út 5.1. 4:495.1. 20:35 9270
17 404 po 4.1. 5:594.1. 21:57 9270
 5  401 ne 3.1. 3:583.1. 20:21 9270
11 408 so 2.1. 4:092.1. 22:55 9270
17 407 pá 1.1. 7:001.1. 23:03 9270
Rok 2020
 3  404 čt 31.12. 5:2231.12. 21:21 9270
17 412 st 30.12. 5:3430.12. 23:03 9270
 3  415 út 29.12. 5:0229.12. 20:25 9270
17 420 po 28.12. 4:3428.12. 20:25 9270
17 401 ne 27.12. 4:1427.12. 23:22 9270
17 417 so 26.12. 8:3926.12. 23:33 9270
 3  401 pá 25.12. 6:4725.12. 21:57 9270
 5  403 čt 24.12. 6:4824.12. 18:44 9270
 3  415 st 23.12. 5:0223.12. 20:25 9270
 3  415 út 22.12. 5:0222.12. 20:25 9270


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.