Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 26. 9. 2013
Výrobní číslo: 9912
Profil kol: PR-K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Označovače: Mikroelektronika Camel Combi
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 309 923 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2018 | ||||||
17 | 403 | čt 22.11. 3:55 | 22.11. 15:25 | 9270*MU*1 | ||
17 | 413 | st 21.11. 6:21 | 22.11. 1:37 | 9270 | ||
17 | 406 | út 20.11. 5:32 | 20.11. 19:12 | 9270 | ||
17 | 406 | po 19.11. 5:32 | 19.11. 19:12 | 9270 | ||
14 | 406 | pá 16.11. 5:26 | 16.11. 19:18 | 9270 | ||
3 | 418 | čt 15.11. 5:18 | 15.11. 20:26 | 9270 | ||
3 | 411 | st 14.11. 4:41 | 14.11. 19:39 | 9270 | ||
6 | 407 | út 13.11. 6:09 | 14.11. 0:23 | 9270 | ||
14 | 403 | po 12.11. 7:04 | 12.11. 21:02 | 9270 | ||
17 | 426 | pá 9.11. 6:15 | 9.11. 19:32 | 9270 | ||
11 | 413 | čt 8.11. 6:59 | 9.11. 1:15 | 9270 | ||
14+36 | 408 | st 7.11. 14:26 | 7.11. 21:00 | 9270 | ||
14+36 | 408 | st 7.11. 5:23 | 7.11. 9:58 | 9270 | ||
11 | 414 | út 6.11. 15:00 | 6.11. 21:38 | 9270 | ||
11 | 414 | út 6.11. 3:49 | 6.11. 10:13 | 9270 | ||
17 | 427 | po 5.11. 15:03 | 5.11. 22:02 | 9270 | ||
4 | 402 | po 5.11. 6:06 | 5.11. 9:40 | 9270 | ||
11 | 404 | pá 2.11. 4:09 | 2.11. 22:17 | 9270 | ||
11 | 413 | čt 1.11. 7:01 | 2.11. 1:15 | 9270 | ||
11 | 408 | st 31.10. 6:28 | 1.11. 0:55 | 9270 | ||
32 | 416 | út 30.10. 5:34 | 30.10. 20:38 | 9270 | ||
17 | 403 | po 29.10. 4:15 | 29.10. 20:17 | 9270 | ||
3 | 406 | ne 28.10. 4:27 | 29.10. 1:22 | 9270 | ||
3 | 406 | so 27.10. 4:27 | 28.10. 0:07 | 9270 | ||
18 | 414 | pá 26.10. 9:30 | 26.10. 21:37 | 9270*Z |