Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9269

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dáme jídlo (od 21. 11. 2021 do současnosti)

Dáme jídlo

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 539 353 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 212 čt 23.3. 4:3824.3. 0:49 9269
 3  218 st 22.3. 15:1922.3. 22:20 9269
 6  209 ne 19.3. 4:2819.3. 21:25 9269*MU
 6  201 so 18.3. 4:2819.3. 0:21 9269
14 212 pá 17.3. 4:3818.3. 0:49 9269
 6  209 čt 16.3. 5:5217.3. 0:41 9269
 6  203 st 15.3. 5:0816.3. 0:21 9269
14 209 út 14.3. 4:1915.3. 0:10 9269
14 212 po 13.3. 4:3814.3. 0:49 9269
14 210 ne 12.3. 4:4113.3. 1:29 9269
 6  202 so 11.3. 4:4812.3. 0:41 9269
12 209 pá 10.3. 6:1011.3. 0:24 9269
 6  201 čt 9.3. 4:489.3. 21:27 9269
12 203 st 8.3. 5:369.3. 0:04 9269
12 209 út 7.3. 6:108.3. 0:24 9269
12 203 po 6.3. 5:367.3. 0:04 9269
14 201 so 4.3. 5:184.3. 23:32 9269
 6  201 pá 3.3. 4:483.3. 21:27 9269
12 209 čt 2.3. 6:103.3. 0:24 9269
 6  201 st 1.3. 4:481.3. 21:27 9269
 6  203 út 28.2. 5:081.3. 0:21 9269
 6  201 po 27.2. 4:4827.2. 21:27 9269
14 208 ne 26.2. 4:4027.2. 0:49 9269
6+14 231 so 25.2. 5:0826.2. 0:10 9269
14 209 pá 24.2. 4:1925.2. 0:10 9269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.