Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9269

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 271 938 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 406 čt 21.2. 5:3721.2. 19:03 9269
11 410 st 20.2. 4:0920.2. 19:33 9269
11 411 út 19.2. 6:0820.2. 1:15 9269
17 411 po 18.2. 5:4618.2. 19:12 9269
14 408 pá 15.2. 13:5715.2. 23:14 9269
 3  413 pá 15.2. 6:0915.2. 9:40 9269
 4  409 čt 14.2. 13:0414.2. 18:36 9269
 3  415 čt 14.2. 6:3114.2. 10:05 9269
 4  410 st 13.2. 13:1413.2. 18:44 9269
18 405 út 12.2. 4:3312.2. 20:07 9269
17 428 po 11.2. 6:2112.2. 0:52 9269
 5  409 so 9.2. 4:499.2. 22:26 9269
 6  405 pá 8.2. 5:089.2. 1:08 9269
 6  405 čt 7.2. 5:088.2. 1:08 9269
14 405 po 4.2. 5:174.2. 12:30 9269*MU
17 402 ne 3.2. 4:314.2. 1:04 9269
11 408 so 2.2. 4:293.2. 1:15 9269
11 402 pá 1.2. 6:081.2. 20:02 9269
 4  410 čt 31.1. 13:1431.1. 18:44 9269
14 411 čt 31.1. 6:5731.1. 10:08 9269
14 403 st 30.1. 4:3830.1. 18:28 9269
17 416 út 29.1. 3:5529.1. 21:54 9269
17 406 po 28.1. 5:1029.1. 1:27 9269
11 403 ne 27.1. 4:3627.1. 21:53 9269
11 406 so 26.1. 4:0926.1. 16:00 9269*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.