Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9269

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od 4. 5. 2024 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Dáme jídlo (od 21. 11. 2021 do 13. 5. 2023)

Dáme jídlo

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 579 148 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 207 st 29.5. 6:3829.5. 20:42 9269
15 215 út 28.5. 15:3628.5. 19:36 9269
ZkJ 221 ne 26.5. 8:0026.5. 20:00 9269
12 210 pá 24.5. 6:0224.5. 20:39 9269
12 204 čt 23.5. 4:5223.5. 19:55 9269
12 210 st 22.5. 6:0222.5. 20:39 9269
12 204 út 21.5. 4:5221.5. 19:55 9269
12 208 po 20.5. 5:4120.5. 20:18 9269
10 201 ne 19.5. 9:2220.5. 0:47 9269
12 204 út 14.5. 4:5214.5. 19:55 9269
12 211 po 13.5. 6:1113.5. 23:54 9269
12 210 pá 10.5. 6:0210.5. 20:39 9269
12 208 čt 9.5. 5:419.5. 20:18 9269
10 209 st 8.5. 5:438.5. 22:47 9269
12 208 út 7.5. 5:417.5. 20:18 9269
12 211 po 6.5. 6:116.5. 23:54 9269
12 204 pá 3.5. 4:523.5. 19:55 9269
12 211 čt 2.5. 6:112.5. 23:54 9269
10 202 st 1.5. 5:021.5. 11:30 9269*MU
12 213 út 30.4. 4:251.5. 0:34 9269
12 213 po 29.4. 4:2530.4. 0:34 9269
14 205 ne 28.4. 4:5829.4. 0:11 9269
14 204 so 27.4. 4:5828.4. 0:11 9269
 6  204 pá 26.4. 7:1827.4. 0:18 9269
24 214 čt 25.4. 15:5925.4. 19:44 9269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.