Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9269

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 357 853 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  406 st 15.7. 14:4515.7. 22:24 9269
 4  405 st 15.7. 6:3615.7. 10:11 9269
14 403 út 14.7. 13:2914.7. 21:56 9269
 4  406 út 14.7. 6:4614.7. 10:21 9269
22 407 po 13.7. 5:2414.7. 0:26 9269
 3  401 ne 12.7. 4:4712.7. 21:57 9269
14 409 so 11.7. 4:3811.7. 21:18 9269
18 409 pá 10.7. 6:4011.7. 0:08 9269
 4  403 st 8.7. 15:168.7. 18:51 9269
22 412 st 8.7. 6:128.7. 9:33 9269
14 414 út 7.7. 6:027.7. 21:25 9269
17 415 po 6.7. 8:007.7. 1:03 9269
 6  409 ne 5.7. 4:415.7. 23:03 9269
14 408 so 4.7. 4:184.7. 23:17 9269
17 416 pá 3.7. 4:424.7. 1:33 9269
 6  410 čt 2.7. 4:212.7. 20:47 9269
 7  405 st 1.7. 4:072.7. 0:41 9269
22 426 út 30.6. 6:421.7. 0:55 9269
22 430 po 29.6. 4:4529.6. 19:55 9269
 6  401 ne 28.6. 5:0128.6. 21:18 9269
17 401 so 27.6. 6:4828.6. 0:12 9269
 7  406 pá 26.6. 5:1126.6. 20:40 9269
 3  210 čt 25.6. 20:1525.6. 21:00 9269*Z
16 403 st 24.6. 4:5524.6. 20:19 9269
 6  412 út 23.6. 4:2123.6. 22:43 9269
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9159

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.