Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9269

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dáme jídlo (od 21. 11. 2021 do současnosti)

Dáme jídlo

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 514 303 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  209 po 7.11. 4:077.11. 15:30 9269*MU
12+14 233 ne 6.11. 7:357.11. 0:44 9269
 6  205 so 5.11. 4:075.11. 16:25 9269*MU
6+22 217 pá 4.11. 4:475.11. 0:42 9269
6+22 217 čt 3.11. 4:474.11. 0:42 9269
6+22 221 st 2.11. 5:582.11. 20:09 9269
6+22 215 út 1.11. 4:311.11. 23:33 9269
17 204 po 31.10. 14:591.11. 0:07 9269
6+22 213 čt 27.10. 6:1727.10. 20:24 9269
6+22 215 st 26.10. 6:3726.10. 23:13 9269
6+22 208 út 25.10. 6:1425.10. 20:18 9269
6+22 227 po 24.10. 6:3724.10. 20:53 9269
12+14 212 ne 23.10. 9:0724.10. 0:44 9269
 6  205 so 22.10. 4:0722.10. 22:16 9269
 6  216 pá 21.10. 5:0121.10. 22:16 9269
 6  216 čt 20.10. 5:0120.10. 22:16 9269
 6  205 st 19.10. 6:0319.10. 20:21 9269
 6  209 út 18.10. 4:0718.10. 20:53 9269
12+14 201 po 17.10. 6:2518.10. 0:48 9269
 6  205 ne 16.10. 4:2716.10. 22:16 9269
12+14 202 so 15.10. 4:4416.10. 0:44 9269
12+14 220 pá 14.10. 4:4115.10. 0:28 9269
 6  212 čt 13.10. 4:2714.10. 1:02 9269
 6  212 st 12.10. 4:2713.10. 1:02 9269
 6  212 út 11.10. 4:2712.10. 1:02 9269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.