Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9269

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 318 468 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 411 po 18.11. 15:1018.11. 23:28 9269
17 427 po 18.11. 4:5118.11. 9:39 9269
18 414 pá 15.11. 5:3015.11. 11:30 9269*MU
18 407 čt 14.11. 8:3014.11. 18:23 9269*Z
 3  413 st 13.11. 6:0913.11. 9:40 9269
24 403 út 12.11. 5:4712.11. 19:40 9269
17 406 po 11.11. 5:1012.11. 1:27 9269
18+38 457 pá 8.11. 5:308.11. 18:48 9269
 6  409 čt 7.11. 4:217.11. 20:00 9269*MU
 7  411 st 6.11. 5:436.11. 22:38 9269
 6  407 út 5.11. 6:066.11. 0:23 9269
27 401 po 4.11. 5:594.11. 22:16 9269
27 406 so 2.11. 8:413.11. 1:42 9269
17+18 412 pá 1.11. 15:111.11. 19:36 9269
17+18 412 pá 1.11. 6:031.11. 9:13 9269
17+18 415 čt 31.10. 6:221.11. 0:59 9269
21 401 st 30.10. 15:0630.10. 18:59 9269
21 401 st 30.10. 5:3230.10. 9:24 9269
 3  410 út 29.10. 4:4729.10. 19:29 9269
17 403 po 28.10. 4:4228.10. 23:42 9269
18 408 ne 27.10. 10:5128.10. 0:28 9269
16 407 so 26.10. 4:5526.10. 21:54 9269
17 429 pá 25.10. 15:1926.10. 1:12 9269
 3  413 pá 25.10. 6:0925.10. 9:40 9269
18 409 čt 24.10. 6:4625.10. 0:28 9269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9271

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.