Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9269

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 29.3.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 405 373 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 103 st 21.4. 5:3321.4. 15:20 9269*MU*1
 6  107 út 20.4. 6:2420.4. 20:37 9269
25 109 po 19.4. 5:1719.4. 20:54 9269
 5  107 so 17.4. 16:2517.4. 21:31 9269*Z
 4  106 pá 16.4. 5:5916.4. 9:55 9269
 7  109 čt 15.4. 5:2815.4. 20:24 9269
11 102 st 14.4. 5:0114.4. 20:41 9269
 3  116 út 13.4. 15:0813.4. 21:12 9269
 4  109 út 13.4. 6:2913.4. 10:26 9269
11 102 po 12.4. 5:0112.4. 20:41 9269
14 103 ne 11.4. 4:4311.4. 22:42 9269
16 103 so 10.4. 4:3010.4. 22:51 9269
25 114 pá 9.4. 6:059.4. 20:00 9269
14 110 čt 8.4. 5:298.4. 21:03 9269
11 102 st 7.4. 5:017.4. 20:41 9269
 7  101 út 6.4. 4:246.4. 22:43 9269
 7  105 po 5.4. 5:245.4. 21:13 9269
15 105 ne 4.4. 5:324.4. 22:07 9269
11 102 so 3.4. 6:203.4. 23:30 9269
 7  105 pá 2.4. 5:242.4. 21:13 9269
14 109 čt 1.4. 4:451.4. 23:01 9269
14 111 st 31.3. 5:0431.3. 22:27 9269
14 109 út 30.3. 4:4530.3. 21:53 9269
 8  109 po 29.3. 5:4629.3. 21:31 9269
13+95 156 út 23.3. 18:4524.3. 4:59 9269*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s nákladním vozem na Teplárně Michle DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9099
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8351

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.