Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9269

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dáme jídlo (od 21. 11. 2021 do současnosti)

Dáme jídlo

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 480 838 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 231 dnes 5:0826.6. 0:14 9269
 6  209 pá 24.6. 5:5425.6. 0:42 9269
 6  201 čt 23.6. 4:4823.6. 21:28 9269
1+6 231 st 22.6. 4:2822.6. 18:43 9269
 3  215 út 21.6. 6:3222.6. 0:00 9269
 6  209 po 20.6. 5:5421.6. 0:42 9269
14 214 pá 17.6. 7:0218.6. 1:14 9269
 3  211 čt 16.6. 6:0216.6. 19:13 9269
 8  207 st 15.6. 4:1315.6. 19:15 9269
24 201 út 14.6. 6:4314.6. 20:41 9269
 6  203 po 13.6. 5:0813.6. 19:26 9269
 6  201 ne 12.6. 5:0812.6. 21:28 9269
12+17 224 so 11.6. 4:2412.6. 0:10 9269
12 207 pá 10.6. 4:2410.6. 23:45 9269
14 214 čt 9.6. 7:0210.6. 1:14 9269
12 207 st 8.6. 4:248.6. 23:45 9269
14 214 út 7.6. 7:028.6. 1:14 9269
12 207 po 6.6. 4:246.6. 23:45 9269
12 208 ne 5.6. 5:116.6. 0:45 9269
25 208 so 4.6. 4:144.6. 22:42 9269
14 214 pá 3.6. 7:024.6. 1:14 9269
 3  218 čt 2.6. 6:122.6. 8:41 9269
 6  203 st 1.6. 5:081.6. 19:26 9269
1+6 231 út 31.5. 4:2831.5. 18:43 9269
17 206 po 30.5. 6:3130.5. 23:58 9269


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.