Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9269

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 368 698 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 402 út 29.9. 5:4429.9. 21:10 9269
 3  401 po 28.9. 5:1828.9. 21:08 9269
17 417 ne 27.9. 8:5528.9. 0:29 9269
17 417 so 26.9. 4:4826.9. 23:09 9269
17 411 pá 25.9. 5:5126.9. 0:59 9269
17 342 čt 24.9. 6:2924.9. 19:49 9269
 4  301 st 23.9. 15:2823.9. 18:54 9269
 4  303 st 23.9. 6:0023.9. 9:34 9269
14 442 út 22.9. 5:1322.9. 20:34 9269
17 403 po 21.9. 5:5421.9. 21:40 9269
 3  408 ne 20.9. 4:5820.9. 23:17 9269
 3  404 so 19.9. 8:1220.9. 0:17 9269
22 414 pá 18.9. 5:2918.9. 20:59 9269
18 412 čt 17.9. 6:4618.9. 0:29 9269
 4  406 st 16.9. 7:0516.9. 9:44 9269
 4  401 út 15.9. 14:4515.9. 18:18 9269
22 407 pá 21.8. 5:2421.8. 16:45 9269*MU*1
 6  410 čt 20.8. 4:2120.8. 20:47 9269
22 426 st 19.8. 6:4220.8. 0:55 9269
22 414 út 18.8. 6:3118.8. 19:42 9269
 6  405 po 17.8. 5:5617.8. 22:04 9269
14 401 ne 16.8. 4:5816.8. 21:37 9269
 6  404 so 15.8. 7:4315.8. 22:04 9269
11 403 pá 14.8. 4:2914.8. 22:45 9269
22 426 čt 13.8. 6:4214.8. 0:55 9269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vážná dopravní nehoda na Hostivařské DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.