Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9269

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 303 438 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 408 po 12.8. 4:0912.8. 20:02 9269
17 409 ne 11.8. 8:1812.8. 1:42 9269
18+26 431 so 10.8. 4:5410.8. 22:15 9269
 3  403 pá 9.8. 13:469.8. 19:48 9269
14 405 pá 9.8. 4:389.8. 10:00 9269
18 401 čt 8.8. 5:309.8. 0:48 9269
11 410 st 7.8. 4:097.8. 21:38 9269
11 409 út 6.8. 5:317.8. 1:15 9269
17 421 po 5.8. 5:295.8. 22:43 9269
17 402 ne 4.8. 8:284.8. 23:22 9269
14 406 pá 2.8. 5:272.8. 22:25 9269
11 401 čt 1.8. 4:281.8. 20:03 9269
11 404 st 31.7. 6:3131.7. 22:26 9269
18 405 út 30.7. 6:0030.7. 19:48 9269
14 404 po 29.7. 5:2430.7. 0:26 9269
11 406 ne 28.7. 4:1528.7. 22:27 9269
17 406 so 27.7. 7:2228.7. 1:13 9269
11 401 pá 26.7. 4:2826.7. 20:03 9269
11 409 čt 25.7. 5:3126.7. 1:17 9269
17 423 st 24.7. 5:5824.7. 20:40 9269
11 410 út 23.7. 4:0923.7. 21:38 9269
10 412 po 22.7. 6:1123.7. 1:20 9269
18 405 ne 21.7. 4:3321.7. 21:53 9269
17 403 so 20.7. 4:3221.7. 0:53 9269
17 421 pá 19.7. 5:2919.7. 22:44 9269


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.