Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9269

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 331 738 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  404 po 6.4. 5:296.4. 20:49 9269
 3  406 ne 5.4. 4:075.4. 22:37 9269
11 408 so 4.4. 4:295.4. 1:15 9269
 3  406 pá 3.4. 4:573.4. 20:59 9269
18 407 čt 2.4. 4:332.4. 22:07 9269
11 402 st 1.4. 6:191.4. 21:46 9269
 3  416 út 31.3. 14:3531.3. 20:26 9269
 4  405 út 31.3. 6:3531.3. 9:24 9269
11 412 po 30.3. 14:3330.3. 21:38 9269
11 412 po 30.3. 5:0630.3. 10:07 9269
17 403 ne 29.3. 4:4229.3. 23:42 9269
17 414 pá 27.3. 5:5227.3. 20:47 9269
 3  401 čt 26.3. 14:2326.3. 20:36 9269
 3  414 čt 26.3. 5:4426.3. 9:39 9269
24 401 st 25.3. 6:1725.3. 19:27 9269
18 412 út 24.3. 15:1024.3. 18:58 9269
 4  403 út 24.3. 6:1524.3. 9:04 9269
18 415 pá 20.3. 15:3420.3. 19:27 9269
18 410 pá 20.3. 7:0220.3. 8:54 9269
24 416 čt 19.3. 6:1019.3. 18:46 9269
 3  405 st 18.3. 15:3518.3. 19:09 9269*Z
18 410 st 18.3. 7:0218.3. 8:54 9269
17 426 út 17.3. 6:1417.3. 19:31 9269
18 407 pá 13.3. 6:3013.3. 18:23 9269
17 403 čt 12.3. 4:1412.3. 20:17 9269
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9262

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.