Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9269

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 248 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 414 čt 18.10. 3:4918.10. 10:13 9269
17 409 st 17.10. 5:2918.10. 1:42 9269
11 404 út 16.10. 4:0916.10. 22:25 9269
11 410 po 15.10. 14:3115.10. 21:01 9269
 4  401 po 15.10. 6:0415.10. 9:54 9269
11 407 so 13.10. 8:0013.10. 20:53 9269
17 428 pá 12.10. 6:2113.10. 0:52 9269
 3  411 st 10.10. 4:4110.10. 12:26 9269*MU
 3  401 út 9.10. 5:3610.10. 0:55 9269
11 411 po 8.10. 4:578.10. 19:23 9269
 5  408 ne 7.10. 11:067.10. 21:02 9269
14 405 so 6.10. 6:056.10. 21:15 9269
 6  407 pá 5.10. 6:096.10. 0:23 9269
17 423 čt 4.10. 5:445.10. 0:12 9269
20 408 st 3.10. 5:514.10. 0:43 9269
14 411 út 2.10. 14:173.10. 0:25 9269
11 414 út 2.10. 3:492.10. 10:13 9269
17 409 po 1.10. 5:292.10. 1:42 9269
17 408 ne 30.9. 8:081.10. 0:32 9269
 5  409 so 29.9. 4:4929.9. 22:26 9269
11 406 pá 28.9. 4:0928.9. 22:34 9269
 6  410 čt 27.9. 4:2128.9. 1:03 9269
 6  410 st 26.9. 4:2127.9. 1:03 9269
 4  407 út 25.9. 14:3025.9. 19:59 9269
 4  402 út 25.9. 6:0625.9. 9:40 9269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.