Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9269

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 9. 2013

Výrobní číslo: 9911

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 239 775 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
3 413 st 15.11. 5:5915.11. 9:52 9269
14 411 út 14.11. 15:0514.11. 18:19 9269
14 411 út 14.11. 6:3414.11. 9:49 9269
14 411 po 13.11. 15:0513.11. 18:19 9269
3 415 po 13.11. 6:1813.11. 10:17 9269
3 413 čt 9.11. 14:009.11. 19:58 9269
11 414 čt 9.11. 3:499.11. 10:14 9269
14 406 st 8.11. 14:248.11. 22:33 9269
17 429 st 8.11. 5:118.11. 9:53 9269
3 414 út 7.11. 14:098.11. 0:25 9269
17 429 út 7.11. 5:117.11. 9:53 9269
24 407 po 6.11. 5:316.11. 20:38 9269
7 408 pá 3.11. 5:403.11. 20:44 9269
17 427 čt 2.11. 14:572.11. 22:11 9269
3 413 čt 2.11. 5:592.11. 9:52 9269
7 408 st 1.11. 5:401.11. 20:44 9269
11 411 út 31.10. 5:0431.10. 19:24 9269
20 413 po 30.10. 4:1930.10. 20:33 9269
3 406 ne 29.10. 14:4630.10. 1:03 9269
14 404 so 28.10. 4:1728.10. 21:09 9269
12 411 pá 27.10. 5:3728.10. 1:13 9269
5 412 čt 26.10. 13:3027.10. 1:09 9269*Z
12 402 st 25.10. 4:2625.10. 21:32 9269
14 403 út 24.10. 4:5624.10. 21:40 9269
11 408 po 23.10. 6:2823.10. 22:53 9269
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9237

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.