Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9268

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Žižkov (od 26.8.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 422 247 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 809 st 21.4. 6:0521.4. 20:14 9268*Z
 1  812 út 20.4. 5:0620.4. 21:22 9268
 6  813 po 19.4. 6:1719.4. 22:24 9268
11 806 ne 18.4. 9:0218.4. 21:36 9268
 9  808 so 17.4. 7:3917.4. 22:26 9268
16 808 pá 16.4. 7:0716.4. 19:40 9268
11 809 čt 15.4. 5:4415.4. 20:14 9268
 9  811 st 14.4. 5:4514.4. 22:36 9268
 6  810 út 13.4. 5:4713.4. 22:05 9268
14 801 po 12.4. 5:5712.4. 22:18 9268
 1  806 ne 11.4. 4:2811.4. 20:52 9268
 9  809 so 10.4. 5:2910.4. 22:36 9268
25 801 pá 9.4. 4:179.4. 22:24 9268
 9  820 čt 8.4. 6:258.4. 20:40 9268
 6  813 út 6.4. 6:176.4. 22:24 9268
25 809 ne 4.4. 7:354.4. 20:37 9268
9+16 831 so 3.4. 6:073.4. 22:56 9268
25 805 pá 2.4. 4:302.4. 22:24 9268
 6  808 čt 1.4. 5:251.4. 21:45 9268
16 811 st 31.3. 4:0731.3. 21:21 9268
14 801 út 30.3. 5:5730.3. 22:18 9268
 1  810 po 29.3. 4:2729.3. 20:52 9268
 1  805 ne 28.3. 4:4728.3. 20:37 9268
 1  803 so 27.3. 4:4727.3. 20:37 9268
16 801 čt 25.3. 4:5725.3. 22:16 9268
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.