Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9268

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mionetto (od 30. 5. 2021 do současnosti)

Mionetto

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 1.4.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 543 102 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 205 dnes 7:0723.3. 9:07 9268
24 207 st 22.3. 6:5222.3. 8:45 9268
 1  204 út 21.3. 7:2021.3. 9:54 9268
 1  204 po 20.3. 7:2020.3. 9:54 9268
17 204 pá 17.3. 6:5117.3. 9:03 9268
 1  204 čt 16.3. 7:2016.3. 9:54 9268
24 207 st 15.3. 6:5215.3. 8:45 9268
 1  204 út 14.3. 7:2014.3. 9:54 9268
17 204 po 13.3. 6:5113.3. 9:03 9268
12 210 čt 9.3. 15:159.3. 18:35 9268
 1  204 čt 9.3. 7:209.3. 9:54 9268
 1  215 st 8.3. 6:428.3. 9:14 9268
17 204 út 7.3. 6:517.3. 9:03 9268
24 202 po 6.3. 6:266.3. 19:40 9268
24 206 pá 3.3. 7:083.3. 19:58 9268
24 201 čt 2.3. 6:162.3. 19:30 9268
24 206 st 1.3. 7:081.3. 19:58 9268
24 202 út 28.2. 6:2628.2. 19:40 9268
24 203 po 27.2. 6:3627.2. 19:49 9268
24 201 pá 24.2. 6:1624.2. 19:30 9268
24 206 čt 23.2. 7:0823.2. 19:58 9268
24 211 st 22.2. 5:5622.2. 18:53 9268
 3  203 út 21.2. 7:1921.2. 18:09 9268
24 214 po 20.2. 15:3220.2. 19:20 9268
24 206 po 20.2. 7:0820.2. 9:00 9268*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.