Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9268

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Žižkov (od 26.8.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 406 737 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 ne 17.1. 4:5117.1. 22:18 9268
 1  804 so 16.1. 4:2816.1. 20:52 9268
 9  822 pá 15.1. 18:2015.1. 20:56 9268*Z
11 812 po 11.1. 6:1711.1. 20:39 9268
 9  820 pá 8.1. 6:258.1. 20:41 9268
25 801 čt 7.1. 4:177.1. 22:24 9268
 9  813 st 6.1. 5:556.1. 22:46 9268
 9  820 út 5.1. 6:255.1. 20:41 9268
 1  812 po 4.1. 5:064.1. 21:22 9268
 8  805 ne 3.1. 4:143.1. 22:43 9268
9+16 831 so 2.1. 6:082.1. 22:56 9268
Rok 2020
16 819 po 28.12. 14:2028.12. 21:16 9268
16 819 po 28.12. 6:3828.12. 10:48 9268
25 801 st 23.12. 4:1723.12. 22:24 9268
 1  706 út 22.12. 11:5022.12. 13:00 9268*Z1
 9  801 po 21.12. 6:4821.12. 22:10 9268
11 808 čt 17.12. 5:4417.12. 20:01 9268
 9  811 st 16.12. 5:4516.12. 22:36 9268
25 801 út 15.12. 4:1715.12. 22:24 9268
 6  807 po 14.12. 5:2514.12. 22:44 9268
 1  806 ne 13.12. 4:2813.12. 20:52 9268
 9  808 so 12.12. 7:4012.12. 22:27 9268
 9  820 pá 11.12. 6:2511.12. 20:41 9268
 9  801 čt 10.12. 6:4810.12. 22:10 9268
 1  810 st 9.12. 4:279.12. 20:52 9268
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9437
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.