Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9268

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 253 402 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
17 421 pá 22.9. 5:1622.9. 19:04 9268
6 415 čt 21.9. 15:0021.9. 18:06 9268
7 412 čt 21.9. 5:0021.9. 10:54 9268
7 412 st 20.9. 15:3020.9. 21:04 9268
7 407 st 20.9. 6:3620.9. 10:07 9268
6 415 út 19.9. 15:0019.9. 18:06 9268
14 406 út 19.9. 5:0619.9. 10:39 9268
7 412 po 18.9. 15:3018.9. 21:04 9268
11 414 po 18.9. 3:4918.9. 10:14 9268
3 405 ne 17.9. 3:5818.9. 0:45 9268
13 412 so 16.9. 4:5716.9. 17:52 9268
17 406 pá 15.9. 5:0116.9. 1:35 9268
11 405 čt 14.9. 6:0714.9. 18:34 9268
11 410 st 13.9. 14:3114.9. 0:54 9268
3 414 st 13.9. 4:1713.9. 10:00 9268
17 429 út 12.9. 15:1313.9. 1:20 9268
3 415 út 12.9. 6:1812.9. 10:17 9268
15 308 po 11.9. 13:3011.9. 21:14 9268*Z
7 407 po 11.9. 6:3611.9. 10:07 9268
6 415 pá 8.9. 15:008.9. 18:06 9268
6 415 pá 8.9. 5:568.9. 11:11 9268
3 418 čt 7.9. 5:097.9. 20:35 9268
20 414 st 6.9. 4:196.9. 20:39 9268
24 408 út 5.9. 5:485.9. 20:14 9268
5 412 po 4.9. 4:295.9. 1:09 9268
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9380

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.