Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9268

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 389 682 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 805 so 26.9. 4:3026.9. 22:07 9268
 1  810 pá 25.9. 4:2726.9. 1:09 9268
 6  809 čt 24.9. 4:3325.9. 0:04 9268
 1  810 st 23.9. 4:2724.9. 1:09 9268
 9  803 út 22.9. 4:3123.9. 0:26 9268
 1  812 po 21.9. 6:3821.9. 21:22 9268
 9  807 pá 18.9. 5:0818.9. 19:56 9268
16 810 čt 17.9. 4:2818.9. 1:01 9268
 9  803 st 16.9. 4:3117.9. 0:26 9268
 9  829 út 15.9. 7:1016.9. 0:16 9268
 9  833 po 14.9. 6:4214.9. 8:51 9268
 9  811 ne 13.9. 8:0313.9. 22:58 9268
 9  801 so 12.9. 4:3112.9. 23:58 9268
25 819 pá 11.9. 6:4011.9. 10:27 9268
 5  102 čt 10.9. 7:1010.9. 7:45 9268*Z
 6  809 st 9.9. 4:3310.9. 0:04 9268
 9  835 po 7.9. 6:547.9. 9:35 9268
 1  805 ne 6.9. 9:226.9. 21:38 9268
 9  808 so 5.9. 7:405.9. 22:38 9268
 6  813 pá 4.9. 7:114.9. 20:09 9268
11 804 čt 3.9. 6:413.9. 20:29 9268
 9  803 st 2.9. 4:313.9. 0:26 9268
 9  807 út 1.9. 5:081.9. 19:56 9268
16 810 po 31.8. 4:281.9. 1:07 9268
11 803 ne 30.8. 4:0931.8. 0:51 9268
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9094

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.