Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9268

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 377 802 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 412 st 8.7. 15:108.7. 18:56 9268
17 406 st 8.7. 4:318.7. 9:33 9268
 6  403 út 7.7. 5:387.7. 21:44 9268
17 417 po 6.7. 8:396.7. 23:32 9268
 6  405 ne 5.7. 10:195.7. 22:04 9268
14 403 so 4.7. 5:254.7. 22:03 9268
17 410 pá 3.7. 5:234.7. 0:42 9268
11 402 čt 2.7. 5:542.7. 20:38 9268
17 418 st 1.7. 4:132.7. 1:22 9268
17 410 út 30.6. 5:231.7. 0:42 9268
22 415 po 29.6. 4:2829.6. 19:51 9268
14 401 ne 28.6. 4:5828.6. 21:37 9268
 6  404 so 27.6. 7:4327.6. 22:04 9268
 4  404 pá 26.6. 6:3326.6. 10:16 9268
22 440 st 24.6. 5:4124.6. 9:01 9268
24 405 út 23.6. 5:1623.6. 19:29 9268
22 438 pá 19.6. 5:1719.6. 8:33 9268
22 425 čt 18.6. 5:2419.6. 0:06 9268
11 406 st 17.6. 4:2917.6. 23:05 9268
14 402 út 16.6. 6:4516.6. 21:48 9268
11 404 po 15.6. 5:3715.6. 20:53 9268
11 405 ne 14.6. 4:1515.6. 0:35 9268
 6  404 so 13.6. 7:4313.6. 22:02 9268
 4  405 pá 12.6. 15:3212.6. 18:07 9268
22 438 pá 12.6. 5:1712.6. 8:33 9268


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.