Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9268

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 305 046 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  405 po 24.6. 4:0624.6. 19:10 9268
18 407 ne 23.6. 6:5324.6. 0:08 9268
 3  401 so 22.6. 4:2722.6. 23:38 9268
11 408 pá 21.6. 6:2821.6. 20:53 9268
14 409 čt 20.6. 5:2620.6. 19:18 9268
Zvl 427 st 19.6. 22:0319.6. 23:30 9268*1
17 427 st 19.6. 15:0319.6. 22:02 9268
17 427 st 19.6. 4:3219.6. 9:23 9268
17 427 út 18.6. 15:0318.6. 22:02 9268
 3  415 út 18.6. 6:3118.6. 10:05 9268
24 405 po 17.6. 6:0217.6. 19:58 9268
11 404 pá 14.6. 5:5114.6. 20:23 9268
18 414 čt 13.6. 5:3013.6. 21:37 9268
14 406 st 12.6. 4:5812.6. 21:00 9268
24 405 út 11.6. 6:0211.6. 19:58 9268
17 421 po 10.6. 6:2111.6. 1:42 9268
14 405 so 8.6. 6:058.6. 23:15 9268
11 406 pá 7.6. 8:307.6. 22:16 9268*Z
12 303 čt 6.6. 18:406.6. 20:50 9268*Z1
11 404 st 5.6. 5:515.6. 20:23 9268
18 409 út 4.6. 6:465.6. 0:28 9268
18 415 po 3.6. 15:343.6. 19:28 9268
 4  406 po 3.6. 5:313.6. 9:25 9268
 3  406 ne 2.6. 4:163.6. 0:50 9268
18 402 so 1.6. 5:132.6. 0:48 9268
*1 = odovoz návštěvníků Prague Rocks z Edenu
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9217
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9377

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.