Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9268

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 334 716 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  409 ne 17.11. 4:4917.11. 22:26 9268
17 414 so 16.11. 7:5817.11. 1:29 9268
18 407 pá 15.11. 6:3015.11. 18:23 9268
18 415 čt 14.11. 15:3414.11. 19:28 9268
 3  415 čt 14.11. 6:3214.11. 10:05 9268
 3  415 st 13.11. 6:3213.11. 10:05 9268
38 404 ne 10.11. 8:0610.11. 23:48 9268
4+38 414 pá 8.11. 14:278.11. 20:04 9268
18+38 456 pá 8.11. 6:468.11. 8:41 9268
18 415 čt 7.11. 15:347.11. 19:28 9268
18 410 čt 7.11. 7:027.11. 8:55 9268
17+18 406 st 6.11. 15:316.11. 23:32 9268
17+18 406 st 6.11. 5:306.11. 9:35 9268
17+18 401 út 5.11. 14:516.11. 1:12 9268
17+18 412 út 5.11. 6:035.11. 9:13 9268
 3  405 pá 1.11. 4:061.11. 19:10 9268
 3  415 čt 31.10. 14:2931.10. 22:21 9268
 6  408 čt 31.10. 6:4231.10. 9:50 9268
 3  405 st 30.10. 4:0630.10. 19:10 9268
27 407 út 29.10. 6:0030.10. 1:42 9268
18 414 pá 25.10. 5:3025.10. 21:37 9268
 6  409 čt 24.10. 4:2124.10. 22:30 9268
17 428 st 23.10. 5:3824.10. 1:42 9268
 3  402 út 22.10. 5:4223.10. 1:15 9268
14 407 po 21.10. 5:4821.10. 23:14 9268


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.