Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9268

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mionetto (od 30. 5. 2021 do současnosti)

Mionetto

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 1.4.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 609 362 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 206 čt 5.12. 4:356.12. 0:32 9268
6+14 218 st 4.12. 4:365.12. 0:34 9268
12 213 út 3.12. 4:214.12. 0:31 9268
 8  206 po 2.12. 5:072.12. 19:39 9268
6+14 217 pá 29.11. 6:0530.11. 0:14 9268
6+14 207 čt 28.11. 4:5528.11. 19:06 9268
 8  206 st 27.11. 5:0727.11. 19:39 9268
25 203 út 26.11. 7:0326.11. 22:36 9268
6+14 207 po 25.11. 4:5525.11. 19:06 9268
36 201 ne 24.11. 4:3824.11. 21:44 9268
14 202 so 23.11. 6:0224.11. 0:44 9268
 1  209 pá 22.11. 5:5223.11. 0:26 9268
14 213 čt 21.11. 4:4221.11. 21:26 9268
14 206 st 20.11. 5:4521.11. 0:44 9268
14 210 út 19.11. 6:1119.11. 20:56 9268
14 214 po 18.11. 6:5018.11. 21:41 9268
14 210 pá 15.11. 6:1115.11. 20:56 9268
25 213 čt 14.11. 15:1814.11. 19:11 9268
24 207 čt 14.11. 5:5714.11. 9:39 9268
14 210 st 13.11. 6:1113.11. 20:56 9268
25 213 út 12.11. 15:1812.11. 19:41 9268
24 207 út 12.11. 5:5712.11. 9:39 9268
14 204 po 11.11. 5:2012.11. 0:28 9268
14 207 ne 10.11. 5:1711.11. 0:28 9268
36 205 so 9.11. 5:179.11. 22:43 9268


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.