Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9268

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mionetto (od 30. 5. 2021 do současnosti)

Mionetto

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 1.4.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 596 927 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 216 út 8.10. 5:428.10. 19:35 9268
 3  208 po 7.10. 4:518.10. 0:19 9268
12 211 ne 6.10. 4:466.10. 23:12 9268
12 211 so 5.10. 4:465.10. 23:12 9268
14 210 pá 4.10. 6:094.10. 20:59 9268
24 214 čt 3.10. 15:593.10. 19:44 9268
25 201 st 2.10. 5:442.10. 19:31 9268
12 212 út 1.10. 14:122.10. 0:12 9268
12 212 út 1.10. 5:511.10. 9:45 9268
14 215 po 30.9. 15:4030.9. 23:50 9268*Z1
12 211 so 17.8. 4:4617.8. 19:08 9268*MU*1
29 209 pá 16.8. 5:4817.8. 0:28 9268
12 202 čt 15.8. 4:2515.8. 19:59 9268
29 217 st 14.8. 15:1315.8. 0:38 9268
29 217 st 14.8. 6:4314.8. 9:41 9268
29 213 út 13.8. 5:2813.8. 20:20 9268
12 204 po 12.8. 4:4512.8. 20:24 9268
29 213 ne 11.8. 10:4312.8. 0:28 9268
12 211 so 10.8. 11:1510.8. 23:13 9268*Z2
12 211 so 10.8. 4:4610.8. 9:40 9268*MU
29 209 pá 9.8. 5:4810.8. 0:28 9268
29 203 čt 8.8. 4:318.8. 23:58 9268
12 202 st 7.8. 4:257.8. 19:59 9268
29 212 út 6.8. 5:116.8. 22:18 9268
29 204 po 5.8. 4:516.8. 0:18 9268
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9261
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Geologická DC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9364

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.