Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9268

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mionetto (od 30. 5. 2021 do současnosti)

Mionetto

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 1.4.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 525 612 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  207 dnes 4:2828.11. 23:47 9268
12+14 208 ne 27.11. 4:2128.11. 0:48 9268
12+14 204 so 26.11. 4:4427.11. 0:08 9268
 6  209 pá 25.11. 4:0725.11. 20:53 9268
 6  212 čt 24.11. 4:2725.11. 1:02 9268
 6  212 st 23.11. 4:2724.11. 1:02 9268
 6  212 út 22.11. 4:2723.11. 1:02 9268
 6  212 po 21.11. 4:2722.11. 1:02 9268
 6  204 ne 20.11. 4:0721.11. 1:27 9268
12+14 233 so 19.11. 5:0320.11. 0:44 9268
24 203 pá 18.11. 6:1618.11. 19:58 9268
 6  209 st 16.11. 4:0716.11. 20:53 9268
 6  216 út 15.11. 5:0115.11. 22:16 9268
12+14 201 po 14.11. 6:2515.11. 0:48 9268
 3  204 ne 13.11. 10:1813.11. 23:59 9268
17 206 so 12.11. 7:2112.11. 12:00 9268*MU
 3  218 čt 10.11. 15:1911.11. 0:23 9268
 6  203 čt 1.9. 5:081.9. 18:10 9268*MU*1
14 201 st 31.8. 4:221.9. 0:42 9268
14 205 út 30.8. 5:0031.8. 1:10 9268
 6  205 po 29.8. 5:0929.8. 23:41 9268
6+14 232 ne 28.8. 4:2229.8. 0:22 9268
12 206 so 27.8. 4:4428.8. 0:05 9268
14 201 pá 26.8. 4:2227.8. 0:42 9268
14 205 čt 25.8. 5:0026.8. 1:10 9268
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Nádraží Holešovice od Ortenova nám.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.