Domovská vozovna: Pankrác
Aktuální vozovna: Kobylisy (od 1.4.2022)
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 23. 9. 2013
Výrobní číslo: 9910
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 596 927 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 216 | út 8.10. 5:42 | 8.10. 19:35 | 9268 | ||
3 | 208 | po 7.10. 4:51 | 8.10. 0:19 | 9268 | ||
12 | 211 | ne 6.10. 4:46 | 6.10. 23:12 | 9268 | ||
12 | 211 | so 5.10. 4:46 | 5.10. 23:12 | 9268 | ||
14 | 210 | pá 4.10. 6:09 | 4.10. 20:59 | 9268 | ||
24 | 214 | čt 3.10. 15:59 | 3.10. 19:44 | 9268 | ||
25 | 201 | st 2.10. 5:44 | 2.10. 19:31 | 9268 | ||
12 | 212 | út 1.10. 14:12 | 2.10. 0:12 | 9268 | ||
12 | 212 | út 1.10. 5:51 | 1.10. 9:45 | 9268 | ||
14 | 215 | po 30.9. 15:40 | 30.9. 23:50 | 9268*Z1 | ||
12 | 211 | so 17.8. 4:46 | 17.8. 19:08 | 9268*MU*1 | ||
29 | 209 | pá 16.8. 5:48 | 17.8. 0:28 | 9268 | ||
12 | 202 | čt 15.8. 4:25 | 15.8. 19:59 | 9268 | ||
29 | 217 | st 14.8. 15:13 | 15.8. 0:38 | 9268 | ||
29 | 217 | st 14.8. 6:43 | 14.8. 9:41 | 9268 | ||
29 | 213 | út 13.8. 5:28 | 13.8. 20:20 | 9268 | ||
12 | 204 | po 12.8. 4:45 | 12.8. 20:24 | 9268 | ||
29 | 213 | ne 11.8. 10:43 | 12.8. 0:28 | 9268 | ||
12 | 211 | so 10.8. 11:15 | 10.8. 23:13 | 9268*Z2 | ||
12 | 211 | so 10.8. 4:46 | 10.8. 9:40 | 9268*MU | ||
29 | 209 | pá 9.8. 5:48 | 10.8. 0:28 | 9268 | ||
29 | 203 | čt 8.8. 4:31 | 8.8. 23:58 | 9268 | ||
12 | 202 | st 7.8. 4:25 | 7.8. 19:59 | 9268 | ||
29 | 212 | út 6.8. 5:11 | 6.8. 22:18 | 9268 | ||
29 | 204 | po 5.8. 4:51 | 6.8. 0:18 | 9268 |