Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9268

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 281 616 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 402 so 16.2. 6:2817.2. 1:02 9268
11 414 pá 15.2. 14:5115.2. 21:48 9268
14 403 pá 15.2. 4:5815.2. 10:38 9268
17 418 čt 14.2. 5:0414.2. 20:02 9268
 3  411 st 13.2. 4:4113.2. 19:39 9268
17 403 út 12.2. 4:1512.2. 20:17 9268
 3  402 po 11.2. 5:4212.2. 1:15 9268
14 403 ne 10.2. 10:5510.2. 22:15 9268
 3  410 pá 8.2. 4:478.2. 19:29 9268
 3  418 čt 7.2. 5:187.2. 20:26 9268
 3  410 st 6.2. 4:476.2. 19:29 9268
 4  403 út 5.2. 13:545.2. 19:31 9268
17 406 út 5.2. 5:105.2. 6:50 9268*MU
 3  415 po 4.2. 14:294.2. 22:21 9268
17 427 po 4.2. 4:324.2. 9:23 9268
 6  403 ne 3.2. 5:013.2. 21:46 9268
17 414 so 2.2. 11:503.2. 1:12 9268*Z
14 409 pá 1.2. 5:261.2. 19:18 9268
17 416 čt 31.1. 3:5531.1. 21:54 9268
14 402 st 30.1. 4:1830.1. 22:41 9268
17 425 út 29.1. 6:0729.1. 23:12 9268
17 411 po 28.1. 5:4628.1. 19:12 9268
14 409 ne 27.1. 5:0927.1. 22:41 9268
14 405 so 26.1. 6:0526.1. 21:16 9268
14 414 pá 25.1. 6:0326.1. 0:28 9268
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9204

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.