Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9268

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mionetto (od 30. 5. 2021 do současnosti)

Mionetto

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 1.4.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 23. 9. 2013

Výrobní číslo: 9910

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 503 067 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 208 so 25.6. 4:3526.6. 1:14 9268
14 209 pá 24.6. 4:1425.6. 0:14 9268
 6  209 čt 23.6. 5:5424.6. 0:42 9268
12 210 st 22.6. 15:1623.6. 0:45 9268
24 209 st 22.6. 5:5822.6. 9:25 9268
 3  217 út 21.6. 6:4722.6. 0:20 9268
 6  208 po 20.6. 14:4921.6. 0:22 9268
 1  207 po 20.6. 6:2520.6. 8:48 9268
 1  209 pá 17.6. 4:4017.6. 20:06 9268
12 210 čt 16.6. 15:1617.6. 0:45 9268
1+6 231 st 15.6. 4:2815.6. 18:43 9268
14 211 út 14.6. 4:3515.6. 0:55 9268
 3  215 po 13.6. 6:3214.6. 0:00 9268
14 208 so 11.6. 4:3512.6. 0:55 9268
14 210 pá 10.6. 14:3211.6. 0:34 9268
14 210 pá 10.6. 4:3610.6. 10:23 9268
14 210 čt 9.6. 14:3210.6. 0:34 9268
14 210 čt 9.6. 4:369.6. 10:23 9268
14 210 st 8.6. 14:329.6. 0:34 9268
14 210 st 8.6. 4:368.6. 10:23 9268
14 210 út 7.6. 14:328.6. 0:34 9268
14 210 út 7.6. 4:367.6. 10:23 9268
 6  201 po 6.6. 4:486.6. 21:28 9268
 6  203 ne 5.6. 5:106.6. 0:42 9268
14 205 so 4.6. 4:365.6. 0:14 9268


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.