Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9267

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 24. 9. 2013

Výrobní číslo: 9909

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 294 222 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 413 pá 23.8. 14:0823.8. 21:14 9267
18 407 čt 22.8. 4:3322.8. 22:07 9267
18 407 st 21.8. 4:3321.8. 22:07 9267
18 410 út 20.8. 4:5320.8. 22:50 9267
15 406 po 19.8. 4:3719.8. 22:39 9267
18 408 ne 18.8. 10:5119.8. 0:28 9267
11 402 so 17.8. 4:2917.8. 21:08 9267
14 408 pá 16.8. 5:4816.8. 23:14 9267
15 410 čt 15.8. 5:1015.8. 19:38 9267
15 403 st 14.8. 6:0214.8. 20:15 9267
15 403 út 13.8. 6:0213.8. 20:15 9267
26 407 po 12.8. 4:3412.8. 20:17 9267
18 407 ne 11.8. 6:5312.8. 0:08 9267
18 407 so 10.8. 4:5310.8. 23:48 9267
17 405 pá 9.8. 4:3410.8. 1:12 9267
17 422 čt 8.8. 5:499.8. 1:04 9267
14 405 st 7.8. 14:257.8. 22:15 9267
14 405 st 7.8. 4:387.8. 10:00 9267
14 408 út 6.8. 5:486.8. 23:14 9267
14 406 po 5.8. 5:275.8. 22:25 9267
17 401 ne 4.8. 8:085.8. 1:04 9267
14 411 pá 2.8. 4:182.8. 21:01 9267
14 411 čt 1.8. 4:181.8. 21:01 9267
17 401 st 31.7. 5:1131.7. 20:37 9267
17 415 út 30.7. 5:5231.7. 0:43 9267


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.