Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9267

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 24. 9. 2013

Výrobní číslo: 9909

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 567 604 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  212 dnes 6:207.6. 18:40 9267
14 205 út 6.6. 4:566.6. 19:59 9267
14 205 po 5.6. 4:565.6. 19:59 9267
 6  202 ne 4.6. 4:365.6. 0:32 9267
 6  203 so 3.6. 4:564.6. 0:52 9267
12 211 pá 2.6. 4:302.6. 19:30 9267
14 209 čt 1.6. 4:192.6. 0:10 9267
14 213 st 31.5. 7:021.6. 1:10 9267
 6  205 po 29.5. 5:0930.5. 0:21 9267
6+14 231 ne 28.5. 5:0929.5. 0:33 9267
 6  202 so 27.5. 4:4928.5. 0:41 9267
 6  213 pá 26.5. 4:2926.5. 20:35 9267
14 213 čt 25.5. 7:0226.5. 1:10 9267
12 211 st 24.5. 4:3024.5. 19:30 9267
12 211 út 23.5. 4:3023.5. 19:30 9267
12 201 po 22.5. 4:5022.5. 22:03 9267
6+14 231 ne 21.5. 5:0922.5. 0:33 9267
14 205 so 20.5. 4:4021.5. 0:12 9267
 6  213 pá 19.5. 4:2919.5. 20:35 9267
 6  205 čt 18.5. 5:0919.5. 0:21 9267
12 201 st 17.5. 4:5017.5. 22:03 9267
12 211 út 16.5. 4:3016.5. 19:30 9267
 6  205 po 15.5. 5:0916.5. 0:21 9267
 6  209 ne 14.5. 4:2814.5. 18:15 9267*MU
14 208 so 13.5. 4:3914.5. 1:10 9267
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.