Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9267

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 11.4.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 24. 9. 2013

Výrobní číslo: 9909

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 396 634 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 103 čt 13.5. 5:3313.5. 21:01 9267
14 111 st 12.5. 5:0412.5. 22:27 9267
11 105 út 11.5. 5:3411.5. 21:46 9267
25 105 po 10.5. 4:4010.5. 20:58 9267
 6  108 ne 9.5. 9:579.5. 22:53 9267
 6  109 pá 7.5. 4:317.5. 20:57 9267
25 109 čt 6.5. 5:176.5. 20:54 9267
16 101 st 5.5. 5:315.5. 21:42 9267
Cvič 125 út 4.5. 6:004.5. 14:00 9267
 4  108 po 3.5. 6:173.5. 10:15 9267
15 105 ne 2.5. 5:322.5. 22:07 9267
16 103 so 1.5. 4:301.5. 22:53 9267
11 105 pá 30.4. 5:3430.4. 21:04 9267
 7  103 čt 29.4. 6:1829.4. 19:26 9267
 7  104 st 28.4. 4:4428.4. 23:03 9267
11 108 út 27.4. 10:0527.4. 23:30 9267*Z
 4  109 po 26.4. 15:2926.4. 19:26 9267
11 102 pá 23.4. 5:0123.4. 20:41 9267
 7  104 čt 22.4. 4:4422.4. 23:03 9267
11 108 st 21.4. 6:0021.4. 23:30 9267
11 111 čt 15.4. 4:3915.4. 15:05 9267*MU*1
 6  104 st 14.4. 5:5414.4. 22:33 9267
 4  108 út 13.4. 6:1713.4. 10:15 9267
 3  114 po 12.4. 5:4112.4. 9:14 9267
11 102 ne 11.4. 4:2011.4. 23:30 9267
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9226
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Chmelnici DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.