Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9267

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 24. 9. 2013

Výrobní číslo: 9909

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 338 719 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 433 pá 3.7. 5:043.7. 20:16 9267
14 402 čt 2.7. 4:182.7. 21:54 9267
22 423 st 1.7. 6:172.7. 0:37 9267
 6  403 út 30.6. 5:3830.6. 21:44 9267
17 407 po 29.6. 14:3129.6. 21:24 9267
18 412 po 29.6. 5:1329.6. 8:56 9267
22 404 ne 28.6. 4:4429.6. 1:37 9267
22 402 so 27.6. 4:3428.6. 1:07 9267
11 407 pá 26.6. 6:0726.6. 21:08 9267
 7  404 čt 25.6. 4:4025.6. 20:24 9267
14 404 st 24.6. 4:5224.6. 22:03 9267
14 412 út 23.6. 4:1823.6. 23:17 9267
11 410 po 22.6. 6:3922.6. 21:38 9267
 7  401 ne 21.6. 4:2622.6. 0:41 9267
 6  404 so 20.6. 7:4320.6. 22:02 9267
18 411 pá 19.6. 4:5320.6. 0:08 9267
22 432 čt 18.6. 4:1419.6. 1:16 9267
22 409 st 17.6. 4:2818.6. 1:37 9267
22 405 út 16.6. 6:0617.6. 0:36 9267
 4  402 pá 12.6. 15:0212.6. 18:37 9267
17 427 pá 12.6. 5:1212.6. 10:08 9267
22 434 čt 11.6. 7:0012.6. 1:25 9267
17 430 st 10.6. 6:0810.6. 9:11 9267
 7  408 út 9.6. 5:299.6. 20:54 9267
22 442 po 8.6. 5:588.6. 9:17 9267


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.