Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9267

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 24. 9. 2013

Výrobní číslo: 9909

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 355 279 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 442 čt 24.9. 5:1324.9. 20:34 9267
17 403 st 23.9. 5:5423.9. 21:40 9267
 3  402 út 22.9. 5:1722.9. 20:23 9267
17 418 po 21.9. 4:4621.9. 22:49 9267
17 416 ne 20.9. 13:3021.9. 1:01 9267*Z
11 411 pá 18.9. 6:1618.9. 10:43 9267
22 402 čt 17.9. 5:4917.9. 19:56 9267
22 412 st 16.9. 5:1116.9. 23:25 9267
14 411 út 15.9. 6:0015.9. 21:00 9267
17 431 po 14.9. 6:1414.9. 9:19 9267
22 404 ne 13.9. 7:5013.9. 20:23 9267
 6  401 so 12.9. 5:0112.9. 21:18 9267
14 411 pá 11.9. 6:0011.9. 21:00 9267
 3  415 čt 10.9. 14:4311.9. 0:56 9267
17 420 st 9.9. 4:329.9. 23:12 9267
 3  407 út 8.9. 4:279.9. 0:17 9267
14 409 po 7.9. 5:277.9. 20:33 9267
 6  409 ne 6.9. 4:416.9. 23:03 9267
11 401 so 5.9. 6:175.9. 21:26 9267
14 407 pá 4.9. 5:244.9. 20:17 9267
18 404 čt 3.9. 5:454.9. 0:48 9267
11 410 út 1.9. 6:291.9. 21:08 9267
17 427 po 31.8. 5:1231.8. 10:08 9267
17 406 pá 28.8. 14:2128.8. 23:52 9267
11 403 út 25.8. 4:2925.8. 17:30 9267*MU*1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.