Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9267

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 24. 9. 2013

Výrobní číslo: 9909

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 305 802 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 407 pá 15.11. 6:2715.11. 20:18 9267
24 405 st 13.11. 6:0213.11. 19:58 9267
 4  406 út 12.11. 14:2212.11. 19:38 9267
14 411 út 12.11. 6:5712.11. 10:08 9267
9+38 403 pá 8.11. 5:488.11. 19:34 9267
16 413 čt 7.11. 4:557.11. 21:07 9267
 3  415 st 6.11. 14:296.11. 22:21 9267
21 401 st 6.11. 5:326.11. 9:24 9267
14 401 út 5.11. 4:185.11. 22:41 9267
21 405 po 4.11. 15:384.11. 19:27 9267
 6  408 po 4.11. 6:424.11. 9:50 9267
11 407 so 2.11. 8:002.11. 20:53 9267
21 402 pá 1.11. 15:141.11. 19:07 9267
17+18 406 pá 1.11. 5:301.11. 9:35 9267
 6  412 čt 31.10. 15:3231.10. 21:02 9267
17+18 413 st 30.10. 6:2130.10. 22:04 9267
 3  415 čt 24.10. 14:2924.10. 22:21 9267
 3  414 čt 24.10. 4:2624.10. 9:56 9267
17 429 st 23.10. 5:4723.10. 20:54 9267
17+34 412 út 22.10. 14:3923.10. 1:12 9267
18 415 út 22.10. 5:4522.10. 9:35 9267
 3  410 po 21.10. 4:4721.10. 19:29 9267
14 401 ne 20.10. 4:3820.10. 23:14 9267
 7  403 so 19.10. 7:2619.10. 22:23 9267
17 420 pá 18.10. 6:3118.10. 19:46 9267


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.