Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9267

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 15.7.2023)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 24. 9. 2013

Výrobní číslo: 9909

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 609 837 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 210 dnes 5:2724.1. 23:54 9267
31 203 čt 23.1. 5:5423.1. 19:46 9267
6+14 206 st 22.1. 4:3622.1. 19:49 9267
6+14 207 út 21.1. 5:0522.1. 0:46 9267
6+14 210 po 20.1. 5:2720.1. 23:54 9267
24 203 pá 17.1. 6:3817.1. 20:13 9267
6+14 204 st 15.1. 6:0515.1. 19:34 9267
12 202 út 14.1. 4:2114.1. 19:59 9267
6+14 216 po 13.1. 4:5514.1. 0:34 9267
6+14 202 pá 10.1. 5:4511.1. 0:32 9267
12 202 čt 9.1. 4:219.1. 19:59 9267
6+14 216 st 8.1. 4:559.1. 0:34 9267
6+14 210 út 7.1. 5:277.1. 23:54 9267
10 214 po 6.1. 6:236.1. 22:14 9267
12 202 pá 3.1. 4:213.1. 10:30 9267*MU
6+14 202 čt 2.1. 5:453.1. 0:32 9267
Rok 2024
6+97 262 út 31.12. 4:361.1. 7:28 9267
17 232 po 30.12. 6:2731.12. 0:41 9267
 1  209 pá 27.12. 5:3627.12. 19:35 9267
10 205 st 25.12. 7:0425.12. 22:46 9267
6+14 212 po 23.12. 4:3524.12. 0:14 9267
6+14 204 ne 22.12. 5:4423.12. 0:32 9267
6+14 204 so 21.12. 6:0722.12. 0:14 9267
 1  204 pá 20.12. 4:5820.12. 20:56 9267
 3  203 čt 19.12. 6:2519.12. 23:39 9267
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.