Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9267

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 24. 9. 2013

Výrobní číslo: 9909

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 240 206 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 427 út 23.1. 5:4223.1. 20:18 9267
Rok 2017
Cvič 444 st 20.12. 6:0020.12. 13:59 9267
4 409 út 19.12. 5:4719.12. 9:24 9267
4 412 po 18.12. 15:1118.12. 19:01 9267
4 409 po 18.12. 5:4718.12. 9:24 9267
4 411 pá 15.12. 13:2415.12. 18:52 9267
18 410 pá 15.12. 7:0215.12. 8:55 9267
4 412 čt 14.12. 15:1114.12. 19:01 9267
11 414 čt 14.12. 3:4914.12. 10:13 9267
11 408 st 13.12. 6:2813.12. 22:45 9267
4 412 út 12.12. 15:1112.12. 19:01 9267
4 412 út 12.12. 6:1112.12. 9:48 9267
3 413 po 11.12. 14:1211.12. 19:48 9267
4 409 po 11.12. 5:4711.12. 9:24 9267
3 413 pá 8.12. 14:008.12. 19:58 9267
3 415 pá 8.12. 6:188.12. 10:17 9267
7 411 st 6.12. 5:556.12. 21:14 9267
7 411 út 5.12. 5:555.12. 21:14 9267
3 413 po 4.12. 14:004.12. 19:58 9267
3 415 po 4.12. 6:184.12. 10:17 9267
18 402 pá 1.12. 13:591.12. 22:34 9267
17 427 pá 1.12. 4:241.12. 9:29 9267
18 406 čt 30.11. 15:301.12. 0:57 9267*Z
3 413 čt 30.11. 5:5930.11. 9:52 9267
21 402 st 29.11. 14:2229.11. 19:06 9267
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.