Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9267

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 24. 9. 2013

Výrobní číslo: 9909

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 313 332 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 410 pá 24.1. 14:3124.1. 21:08 9267
18 410 pá 24.1. 7:0224.1. 8:55 9267
18 405 čt 23.1. 4:3323.1. 20:07 9267
18 414 st 22.1. 5:3022.1. 21:37 9267
 3  418 út 21.1. 5:1821.1. 20:26 9267
17 421 po 20.1. 5:2420.1. 18:52 9267
17 428 pá 17.1. 6:2118.1. 0:52 9267
18 410 st 15.1. 7:0215.1. 8:55 9267
18 415 út 14.1. 15:3414.1. 19:28 9267
18 410 út 14.1. 7:0214.1. 8:55 9267
14 416 po 13.1. 14:5713.1. 20:18 9267
14 411 po 13.1. 6:5713.1. 10:08 9267
 4  406 čt 9.1. 5:279.1. 9:08 9267
18 415 st 8.1. 15:348.1. 19:28 9267
 4  406 st 8.1. 5:278.1. 9:08 9267
 4  407 út 7.1. 14:307.1. 19:59 9267
14 411 út 7.1. 6:577.1. 10:08 9267
11 410 po 6.1. 14:316.1. 21:08 9267
 6  408 po 6.1. 6:426.1. 9:50 9267
 7  403 so 4.1. 7:264.1. 22:23 9267
Rok 2019
18 412 pá 27.12. 5:1227.12. 8:58 9267
18 401 čt 26.12. 5:1327.12. 0:48 9267
17 412 st 25.12. 6:1426.12. 0:12 9267
 3  407 út 24.12. 4:0724.12. 18:58 9267
17 402 po 23.12. 4:4224.12. 1:04 9267


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.