Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9267

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 24. 9. 2013

Výrobní číslo: 9909

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 265 991 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 407 pá 6.7. 4:357.7. 0:37 9267
17 419 čt 5.7. 4:156.7. 1:12 9267
11 404 st 4.7. 4:494.7. 21:46 9267
17 408 út 3.7. 5:444.7. 1:27 9267
17 408 po 2.7. 5:443.7. 1:27 9267
17 410 ne 1.7. 4:152.7. 1:04 9267
3+6 408 so 30.6. 4:521.7. 0:57 9267
17 426 pá 29.6. 5:3230.6. 1:13 9267
3+6 408 čt 28.6. 4:0629.6. 0:31 9267
3+6 407 st 27.6. 14:2928.6. 0:11 9267
11 414 st 27.6. 3:4927.6. 10:13 9267
14 415 út 26.6. 15:0626.6. 19:30 9267*MU
3+6 405 út 26.6. 5:4426.6. 10:31 9267
14 415 po 25.6. 15:0625.6. 22:00 9267
 4  402 po 25.6. 6:0625.6. 9:40 9267
17 418 pá 22.6. 4:5223.6. 0:43 9267
17 422 čt 21.6. 5:2022.6. 0:58 9267
17 422 st 20.6. 5:2021.6. 0:58 9267
 4  410 út 19.6. 13:1419.6. 18:44 9267
 4  403 út 19.6. 6:1319.6. 10:04 9267
11 406 po 18.6. 4:2818.6. 20:38 9267
3+6 405 ne 17.6. 4:3118.6. 0:39 9267
14 406 so 16.6. 5:4616.6. 22:54 9267
14 407 pá 15.6. 6:0315.6. 19:08 9267
17 421 čt 14.6. 14:5514.6. 19:56 9267
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.