Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9267

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 24. 9. 2013

Výrobní číslo: 9909

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 368 284 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  406 čt 3.12. 6:033.12. 9:53 9267
11 406 st 2.12. 4:292.12. 22:55 9267
11 410 út 1.12. 4:361.12. 21:45 9267
11 406 po 30.11. 10:3030.11. 22:55 9267*Z
 3  404 ne 29.11. 9:4029.11. 22:47 9267
20 405 so 28.11. 7:0128.11. 22:17 9267
 3  412 pá 27.11. 5:3527.11. 22:55 9267
17 407 čt 26.11. 4:3026.11. 22:29 9267
17 412 st 25.11. 5:5025.11. 22:40 9267
17 403 út 24.11. 6:0524.11. 21:20 9267
 3  408 po 23.11. 4:5823.11. 21:23 9267
10+17 402 ne 22.11. 5:0122.11. 23:02 9267
20 342 so 21.11. 4:5021.11. 23:24 9267
10+17 441 pá 20.11. 5:5420.11. 23:05 9267
 3  402 čt 19.11. 5:3319.11. 20:23 9267
14 405 st 18.11. 4:5518.11. 22:16 9267
17 401 út 17.11. 4:3017.11. 22:59 9267
17 422 po 16.11. 5:0816.11. 22:49 9267
17 417 ne 15.11. 10:4515.11. 23:10 9267*Z1
14 102 pá 13.11. 4:2113.11. 20:46 9267
11 109 čt 12.11. 6:0912.11. 23:32 9267
25 112 st 11.11. 5:3911.11. 21:14 9267
 7  108 út 10.11. 4:2310.11. 20:34 9267
 7  101 po 9.11. 6:329.11. 22:43 9267
 7  343 pá 6.11. 5:006.11. 20:24 9267
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9266

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.