Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9266

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 9. 2013

Výrobní číslo: 9908

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 368 437 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 401 st 8.7. 5:309.7. 0:48 9266
 4  406 út 7.7. 15:467.7. 19:21 9266
 4  404 út 7.7. 6:267.7. 10:01 9266
17 410 po 6.7. 4:426.7. 21:42 9266
17 401 ne 5.7. 4:146.7. 0:12 9266
 3  404 so 4.7. 7:405.7. 0:55 9266
14 405 pá 3.7. 4:383.7. 22:26 9266
18 408 čt 2.7. 6:302.7. 20:21 9266
14 412 st 1.7. 5:451.7. 21:08 9266
14 405 út 30.6. 4:3830.6. 22:26 9266
22 428 po 29.6. 4:4030.6. 1:25 9266
 6  405 ne 28.6. 10:1928.6. 22:04 9266
17 417 so 27.6. 14:1527.6. 23:32 9266*Z
11 413 pá 26.6. 4:1526.6. 10:33 9266
14 404 čt 25.6. 4:5225.6. 22:03 9266
22 431 st 24.6. 6:3525.6. 0:45 9266
14 411 út 23.6. 6:0023.6. 23:14 9266
14 402 po 22.6. 6:4522.6. 21:48 9266
11 401 so 20.6. 6:1720.6. 11:00 9266*MU
24 407 pá 19.6. 5:4019.6. 19:48 9266
11 414 čt 18.6. 4:5618.6. 9:53 9266
11 414 st 17.6. 4:5617.6. 9:53 9266
11 407 út 16.6. 6:0716.6. 21:08 9266
18 412 po 15.6. 6:4616.6. 0:28 9266
 6  404 ne 14.6. 16:5014.6. 22:02 9266*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9205
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9225

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.