Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9266

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 9. 2013

Výrobní číslo: 9908

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 332 130 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 403 pá 15.11. 4:1415.11. 20:17 9266
14 406 čt 14.11. 4:5814.11. 21:00 9266
16 413 st 13.11. 4:5513.11. 21:07 9266
 6  408 út 12.11. 14:5313.11. 0:43 9266
18 415 út 12.11. 5:4512.11. 9:35 9266
14 403 po 11.11. 4:3811.11. 18:28 9266
17+38 447 pá 8.11. 4:328.11. 20:31 9266
18 409 čt 7.11. 6:468.11. 0:28 9266
21 401 st 6.11. 15:066.11. 18:59 9266
 3  413 st 6.11. 6:096.11. 9:40 9266
16 413 út 5.11. 4:555.11. 21:07 9266
 3  405 po 4.11. 4:064.11. 19:10 9266
27 404 ne 3.11. 7:304.11. 1:42 9266
16 407 so 2.11. 4:552.11. 21:54 9266
17+18 417 pá 1.11. 4:292.11. 0:52 9266
 3  418 čt 31.10. 5:1831.10. 20:26 9266
14 416 st 30.10. 14:5730.10. 20:18 9266
17 417 so 26.10. 4:4226.10. 23:32 9266
14 409 pá 25.10. 5:2525.10. 19:18 9266
17 423 čt 24.10. 5:4425.10. 0:12 9266
 6  419 st 23.10. 5:0023.10. 18:41 9266
 6  417 út 22.10. 6:0623.10. 1:03 9266
11 411 po 21.10. 4:5721.10. 19:23 9266
11 407 ne 20.10. 4:0921.10. 0:55 9266
17+34 405 so 19.10. 4:4720.10. 1:32 9266


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.