Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9266

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 9. 2013

Výrobní číslo: 9908

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 377 872 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 341 st 30.9. 6:011.10. 0:19 9266
14 442 út 29.9. 5:1329.9. 20:34 9266
17 401 po 28.9. 4:3028.9. 23:49 9266
17 401 ne 27.9. 17:3028.9. 0:49 9266*Z
 3  407 st 16.9. 4:2716.9. 12:00 9266*MU
11 402 út 15.9. 9:0016.9. 1:15 9266*Z1
11 405 po 14.9. 14:0014.9. 22:05 9266*Z2
22 403 ne 13.9. 10:2413.9. 11:20 9266*MU
17 408 pá 11.9. 6:3011.9. 20:11 9266
16 403 čt 10.9. 4:5510.9. 20:19 9266
17 404 st 9.9. 5:5210.9. 0:52 9266
14 413 út 8.9. 6:118.9. 21:18 9266
11 405 po 7.9. 4:097.9. 22:05 9266
17 407 ne 6.9. 7:007.9. 1:33 9266
18 402 so 5.9. 5:136.9. 0:48 9266
18 412 pá 4.9. 6:465.9. 0:28 9266
17 408 čt 3.9. 6:303.9. 20:11 9266
14 409 st 2.9. 5:272.9. 20:33 9266
22 407 pá 28.8. 5:2429.8. 0:26 9266
22 407 čt 27.8. 5:2428.8. 0:26 9266
22 405 st 26.8. 14:5926.8. 21:04 9266
 6  406 st 26.8. 5:0126.8. 10:16 9266
22 405 út 25.8. 14:5925.8. 21:04 9266
22 412 pá 14.8. 6:1214.8. 9:33 9266
10+14 432 čt 13.8. 14:0814.8. 0:36 9266
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9215
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9246

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.