Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9266

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 9. 2013

Výrobní číslo: 9908

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 313 905 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  412 st 21.8. 5:0021.8. 21:01 9266
15 403 út 20.8. 6:0220.8. 20:15 9266
14 401 po 19.8. 4:5819.8. 21:30 9266
18 406 ne 18.8. 4:5318.8. 23:48 9266
14 410 so 17.8. 8:1617.8. 22:50 9266
15 404 pá 16.8. 6:0716.8. 22:23 9266
24 406 st 14.8. 5:5514.8. 19:49 9266
11 410 út 13.8. 14:3314.8. 1:15 9266
14 405 út 13.8. 4:3813.8. 10:00 9266
18 412 po 12.8. 15:1012.8. 18:58 9266
15 408 pá 9.8. 14:389.8. 21:55 9266
18 412 pá 9.8. 5:129.8. 8:58 9266
14 411 čt 8.8. 4:188.8. 21:01 9266
17 413 st 7.8. 4:148.8. 1:42 9266
17 402 út 6.8. 4:427.8. 1:27 9266
17 406 po 5.8. 5:215.8. 23:12 9266
 3  406 ne 4.8. 4:074.8. 22:20 9266*MU
14 401 so 3.8. 5:394.8. 0:33 9266
17 420 pá 2.8. 5:462.8. 23:42 9266
17 419 čt 1.8. 5:372.8. 1:05 9266
 3  408 st 31.7. 14:3831.7. 22:39 9266
17 408 st 31.7. 4:1231.7. 9:42 9266
17 418 út 30.7. 5:3430.7. 23:28 9266
17 417 po 29.7. 5:2929.7. 20:07 9266
 3  403 ne 28.7. 9:4128.7. 23:59 9266
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.