Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9266

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Generali Česká pojišťovna (od 10. 1. 2021 do současnosti)

Generali Česká pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 9. 2013

Výrobní číslo: 9908

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 416 902 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 422 st 21.4. 5:0721.4. 22:49 9266
17 406 út 20.4. 4:4820.4. 22:09 9266
17 412 po 19.4. 5:4619.4. 22:40 9266
 3  401 ne 18.4. 4:5818.4. 21:08 9266
17 405 so 17.4. 6:3617.4. 22:00 9266
16 402 pá 16.4. 4:5216.4. 20:07 9266
17 424 čt 15.4. 5:3415.4. 22:59 9266
18 403 st 14.4. 4:3514.4. 22:56 9266
17 411 út 13.4. 5:4013.4. 22:19 9266
17 420 po 12.4. 4:4912.4. 20:03 9266
18 406 ne 11.4. 5:2711.4. 22:56 9266
17 141 so 10.4. 7:3510.4. 22:19 9266
 7  104 pá 9.4. 4:449.4. 23:03 9266
11 111 čt 8.4. 4:398.4. 22:23 9266
 5  114 st 7.4. 5:437.4. 21:31 9266
14 109 út 6.4. 4:456.4. 23:01 9266
 7  102 po 5.4. 4:445.4. 22:43 9266
 6  108 ne 4.4. 9:574.4. 22:53 9266
14 102 so 3.4. 5:053.4. 22:42 9266
 5  104 pá 2.4. 4:372.4. 20:31 9266
14 103 čt 1.4. 5:331.4. 22:12 9266
15 108 st 31.3. 5:3731.3. 20:52 9266
15 104 út 30.3. 4:5230.3. 19:58 9266
36 110 po 29.3. 4:2129.3. 22:27 9266
 5  441 ne 28.3. 4:3328.3. 20:16 9266


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.