Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9266

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 9. 2013

Výrobní číslo: 9908

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 345 007 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 405 út 7.4. 4:587.4. 21:15 9266
 3  404 po 6.4. 5:026.4. 23:37 9266
16 402 ne 5.4. 4:555.4. 23:43 9266
16 403 so 4.4. 4:554.4. 23:43 9266
11 409 pá 3.4. 4:094.4. 0:55 9266
17 406 čt 2.4. 4:423.4. 1:33 9266
17 425 st 1.4. 5:192.4. 1:12 9266
18 410 út 31.3. 4:5331.3. 22:50 9266
18 409 po 30.3. 6:4031.3. 0:29 9266
 4  403 po 23.3. 15:1523.3. 18:04 9266
14 408 po 23.3. 5:1323.3. 10:25 9266
14 405 ne 22.3. 4:1822.3. 23:14 9266
17 415 so 21.3. 5:4522.3. 0:24 9266
 6  404 pá 20.3. 5:2020.3. 23:03 9266
 3  413 čt 19.3. 14:1219.3. 19:46 9266
17 427 čt 19.3. 4:5119.3. 9:38 9266
24 416 st 18.3. 6:1018.3. 18:46 9266
24 416 út 17.3. 6:1017.3. 18:46 9266
17 416 po 16.3. 4:4216.3. 21:54 9266
22 430 pá 13.3. 6:1113.3. 20:23 9266
 3  413 čt 12.3. 14:1212.3. 19:47 9266
18 410 čt 12.3. 7:0212.3. 8:55 9266
18 412 po 9.3. 5:139.3. 23:08 9266
 3  402 pá 6.3. 5:427.3. 1:15 9266
17 429 st 4.3. 15:195.3. 1:12 9266


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.