Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9266

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
DM drogerie (od 25. 7. 2021 do 28. 1. 2023)

DM drogerie

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Generali Česká pojišťovna (od 10. 1. 2021 do 24. 7. 2021)

Generali Česká pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 9. 2013

Výrobní číslo: 9908

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 633 943 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 203 dnes 6:0522.11. 0:16 9266
12 213 st 20.11. 4:2120.11. 15:25 9266*MU
12 213 út 19.11. 4:2120.11. 0:31 9266
12 213 po 18.11. 4:2119.11. 0:31 9266
12 209 ne 17.11. 4:2118.11. 1:31 9266
12 209 so 16.11. 4:2117.11. 1:31 9266
 3  211 pá 15.11. 5:1116.11. 0:39 9266
14 214 čt 14.11. 6:5014.11. 21:41 9266
25 213 st 13.11. 15:1813.11. 19:11 9266
24 207 st 13.11. 5:5713.11. 9:39 9266
25 210 út 12.11. 5:0612.11. 22:56 9266
25 208 po 11.11. 4:4811.11. 20:36 9266
14 202 ne 10.11. 10:1911.11. 0:44 9266
36 201 so 9.11. 4:389.11. 21:44 9266
12 212 pá 8.11. 14:129.11. 0:12 9266
12 212 pá 8.11. 5:518.11. 9:45 9266
25 210 čt 7.11. 5:067.11. 22:56 9266
14 214 st 6.11. 6:506.11. 21:41 9266
17 202 út 5.11. 5:596.11. 0:09 9266
24 214 po 4.11. 15:594.11. 19:44 9266
 3  213 pá 1.11. 5:281.11. 18:24 9266
14 206 čt 31.10. 5:451.11. 0:44 9266
 3  208 st 30.10. 4:5131.10. 0:19 9266
14 204 út 29.10. 5:2030.10. 0:28 9266
14 207 po 28.10. 5:1729.10. 0:28 9266
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.