Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9266

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 9. 2013

Výrobní číslo: 9908

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 256 925 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  410 út 23.10. 6:1423.10. 18:54 9266
 9  410 po 22.10. 6:1422.10. 18:54 9266
17 409 pá 19.10. 5:2919.10. 16:08 9266*MU
 3  405 čt 18.10. 6:4218.10. 10:19 9266
 4  409 st 17.10. 13:0417.10. 18:34 9266
14 411 st 17.10. 6:5717.10. 10:08 9266
 4  409 út 16.10. 13:0416.10. 18:34 9266
17 418 po 15.10. 5:0415.10. 20:02 9266
11 408 ne 14.10. 10:0914.10. 20:53 9266
17 416 so 13.10. 4:3113.10. 16:25 9266*MU
 3  414 pá 12.10. 14:2113.10. 0:17 9266
 3  415 pá 12.10. 6:3112.10. 10:05 9266
11 406 čt 11.10. 4:2811.10. 20:38 9266
11 410 pá 13.4. 14:3113.4. 22:59 9266
 4  410 pá 13.4. 5:5613.4. 9:32 9266
 4  406 čt 12.4. 14:2212.4. 19:38 9266
11 414 čt 12.4. 3:4912.4. 10:13 9266
17 407 st 11.4. 6:1412.4. 1:51 9266
14 411 út 10.4. 14:3610.4. 19:38 9266
 4  402 út 10.4. 6:0610.4. 9:40 9266
18 405 po 9.4. 4:339.4. 20:07 9266
3+6 405 ne 8.4. 4:349.4. 0:39 9266
3+6 409 so 7.4. 4:148.4. 1:18 9266
 4  406 pá 6.4. 14:226.4. 19:38 9266
17 421 pá 6.4. 4:156.4. 9:23 9266
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.