Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9266

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 9. 2013

Výrobní číslo: 9908

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 237 245 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3 413 pá 19.1. 14:2119.1. 19:20 9266
4 407 pá 19.1. 5:4019.1. 9:16 9266
14 410 čt 18.1. 14:4218.1. 20:00 9266
4 409 čt 18.1. 5:4818.1. 9:24 9266
4 412 st 17.1. 15:1017.1. 19:01 9266
17 421 st 17.1. 4:1517.1. 9:23 9266
3 414 út 16.1. 4:4217.1. 0:56 9266
17 425 po 15.1. 15:1115.1. 20:10 9266
4 410 po 15.1. 5:5615.1. 9:32 9266
4 403 pá 12.1. 14:0512.1. 19:21 9266
4 403 st 10.1. 14:0510.1. 19:21 9266
4 404 st 10.1. 6:2410.1. 10:01 9266
14 411 út 9.1. 5:559.1. 19:45 9266
17 415 po 8.1. 14:319.1. 0:13 9266
4 401 po 8.1. 5:568.1. 9:31 9266
24 408 pá 5.1. 6:265.1. 20:18 9266
17 423 st 3.1. 13:104.1. 1:43 9266*Z
24 406 út 2.1. 5:562.1. 19:49 9266
Rok 2017
Cvič 417 čt 28.12. 6:0028.12. 13:59 9266
16 406 po 25.12. 6:3726.12. 0:16 9266
15 405 ne 24.12. 6:5724.12. 18:01 9266
6 416 so 23.12. 7:0523.12. 20:36 9266
4 407 pá 22.12. 14:3022.12. 19:59 9266
4 401 pá 22.12. 6:0422.12. 9:56 9266
4 402 čt 21.12. 13:4421.12. 19:21 9266
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9251

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.