Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9265

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 9.5.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 7. 10. 2013

Výrobní číslo: 9907

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 430 810 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  105 čt 13.5. 5:0313.5. 23:43 9265
11 105 st 12.5. 5:3412.5. 21:46 9265
 7  105 út 11.5. 5:0311.5. 23:43 9265
14 109 po 10.5. 4:4510.5. 23:12 9265
11 102 ne 9.5. 4:209.5. 23:30 9265
 5  442 so 8.5. 6:548.5. 20:16 9265
18 402 pá 7.5. 5:477.5. 19:54 9265
 3  407 čt 6.5. 4:386.5. 21:08 9265
18 401 st 5.5. 4:185.5. 22:37 9265
18 408 út 4.5. 5:064.5. 22:24 9265
 3  409 po 3.5. 4:583.5. 21:38 9265
17 403 ne 2.5. 4:502.5. 21:30 9265
17 418 so 1.5. 6:461.5. 23:10 9265
18 401 pá 30.4. 4:1830.4. 22:37 9265
17 407 čt 29.4. 4:3029.4. 22:29 9265
17 407 st 28.4. 16:3028.4. 22:29 9265*Z
25 105 po 26.4. 4:4026.4. 20:58 9265
16 103 ne 25.4. 4:3125.4. 22:53 9265
 6  107 so 24.4. 4:3124.4. 22:33 9265
11 111 pá 23.4. 4:3923.4. 22:23 9265
25 105 čt 22.4. 4:4022.4. 20:58 9265
 8  109 st 21.4. 5:4621.4. 21:31 9265
 4  107 út 20.4. 15:0920.4. 19:06 9265
 5  108 po 19.4. 4:3719.4. 20:10 9265
 6  106 ne 18.4. 10:4518.4. 22:14 9265
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9242

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.