Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9265

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 7. 10. 2013

Výrobní číslo: 9907

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 384 025 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 414 út 26.5. 5:3026.5. 9:09 9265
14 415 po 25.5. 4:3825.5. 10:08 9265
11 405 so 23.5. 4:1524.5. 0:35 9265
11 409 pá 22.5. 4:3623.5. 1:15 9265
24 410 čt 21.5. 6:0421.5. 20:18 9265
24 408 st 20.5. 5:5120.5. 19:57 9265
17 407 út 19.5. 4:4220.5. 0:42 9265
 3  416 po 18.5. 14:5119.5. 1:16 9265
 4  402 po 18.5. 6:1718.5. 10:00 9265
 3  414 pá 15.5. 5:4415.5. 9:39 9265
18 410 čt 14.5. 4:5314.5. 22:50 9265
14 403 st 13.5. 6:3613.5. 22:54 9265
 4  407 út 12.5. 15:5512.5. 18:44 9265
 3  414 út 12.5. 5:4412.5. 9:39 9265
14 411 po 11.5. 5:4611.5. 17:40 9265*MU
 6  406 čt 7.5. 15:237.5. 21:09 9265
18 412 čt 7.5. 5:127.5. 8:57 9265
18 401 st 6.5. 9:257.5. 0:48 9265*Z
18 410 út 5.5. 4:535.5. 22:50 9265
11 408 po 4.5. 5:394.5. 20:53 9265
 3  406 ne 3.5. 4:073.5. 22:37 9265
16 408 so 2.5. 8:093.5. 0:46 9265
24 413 čt 30.4. 5:5630.4. 20:36 9265
24 413 st 29.4. 5:5629.4. 20:36 9265
24 413 út 28.4. 5:5628.4. 20:36 9265
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9221

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.