Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9265

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 7. 10. 2013

Výrobní číslo: 9907

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 412 495 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 so 24.10. 5:0725.10. 0:56 9265
 6  810 pá 23.10. 6:3924.10. 0:24 9265
 6  809 čt 22.10. 4:3323.10. 0:04 9265
 9  825 st 21.10. 6:5022.10. 0:08 9265
 9  829 po 19.10. 7:1020.10. 0:16 9265
25 805 ne 18.10. 4:3018.10. 22:07 9265
 9  801 so 17.10. 4:3117.10. 23:58 9265
 6  813 pá 16.10. 7:1116.10. 20:08 9265
 6  809 čt 15.10. 4:3316.10. 0:04 9265
25 817 po 12.10. 4:3012.10. 10:00 9265
 6  813 pá 9.10. 7:119.10. 20:08 9265
16 802 ne 4.10. 4:084.10. 23:48 9265
 9  811 so 3.10. 5:524.10. 0:56 9265
 6  801 pá 2.10. 5:133.10. 0:44 9265
16 815 čt 1.10. 4:081.10. 10:48 9265
 9  811 st 30.9. 5:281.10. 0:56 9265
 1  812 út 29.9. 6:3829.9. 21:22 9265
11 408 so 26.9. 13:3026.9. 15:15 9265*Z
 8  813 pá 25.9. 6:5325.9. 9:28 9265
25 801 st 23.9. 4:1723.9. 22:22 9265
16 808 út 22.9. 4:2823.9. 1:07 9265
 9  825 po 21.9. 6:5022.9. 0:08 9265
25 805 so 19.9. 4:3019.9. 22:07 9265
11 801 pá 18.9. 5:5818.9. 20:01 9265
 9  818 čt 17.9. 5:5017.9. 20:27 9265
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9210

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.