Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9265

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 7. 10. 2013

Výrobní číslo: 9907

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 351 444 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 429 po 18.11. 15:1919.11. 1:12 9265
 3  405 po 18.11. 10:5018.11. 11:20 9265*Z
 3  415 po 18.11. 6:3218.11. 10:05 9265
14 409 so 16.11. 4:5817.11. 0:33 9265
16 413 pá 15.11. 4:5515.11. 21:07 9265
11 406 čt 14.11. 4:2814.11. 22:25 9265
11 413 st 13.11. 7:0114.11. 1:15 9265
18 407 út 12.11. 6:3012.11. 18:23 9265
18 407 po 11.11. 6:3011.11. 18:23 9265
14 416 pá 8.11. 14:578.11. 20:18 9265
14 416 pá 8.11. 5:358.11. 10:58 9265
17 418 čt 7.11. 4:327.11. 20:02 9265
17+18 405 st 6.11. 5:097.11. 1:33 9265
17+18 407 út 5.11. 5:265.11. 21:09 9265
21 402 po 4.11. 15:144.11. 19:07 9265
 3  414 po 4.11. 4:264.11. 9:56 9265
17+18 407 ne 3.11. 4:284.11. 1:12 9265
17+18 405 so 2.11. 4:283.11. 1:12 9265
17+18 405 pá 1.11. 5:092.11. 1:33 9265
14 416 čt 31.10. 14:5731.10. 20:18 9265
21 403 čt 31.10. 5:5031.10. 9:40 9265
20 408 st 30.10. 4:1731.10. 1:26 9265
27 402 út 29.10. 6:2729.10. 22:31 9265
 7  411 pá 25.10. 5:5125.10. 22:38 9265
 3  401 čt 24.10. 5:3625.10. 0:55 9265
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9203

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.