Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9265

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 7. 10. 2013

Výrobní číslo: 9907

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 129 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 409 út 18.12. 5:2919.12. 1:42 9265
17 406 po 17.12. 5:1018.12. 1:27 9265
17 414 ne 16.12. 3:5517.12. 1:12 9265
17 416 so 15.12. 4:3116.12. 1:30 9265
17 418 pá 14.12. 5:0414.12. 20:02 9265
18 409 čt 13.12. 6:4614.12. 0:28 9265
16 413 st 12.12. 4:5512.12. 21:07 9265
14 403 út 11.12. 4:3811.12. 18:28 9265
17 418 po 10.12. 5:0410.12. 20:02 9265
14 407 ne 9.12. 9:529.12. 22:15 9265
17 423 pá 7.12. 5:448.12. 0:12 9265
14 403 čt 6.12. 4:386.12. 18:28 9265
 3  402 st 5.12. 5:426.12. 1:15 9265
14 416 čt 20.9. 14:5720.9. 20:17 9265
 4  402 čt 20.9. 6:0620.9. 9:40 9265
 4  401 st 19.9. 13:3419.9. 19:11 9265
 4  401 st 19.9. 6:0419.9. 9:56 9265
14 413 út 18.9. 5:4918.9. 22:00 9265
 4  409 po 17.9. 13:0417.9. 18:36 9265
 4  412 po 17.9. 6:1217.9. 9:48 9265
17 408 ne 16.9. 8:0817.9. 0:32 9265
14 408 so 15.9. 5:1215.9. 22:35 9265
17 427 pá 14.9. 15:0314.9. 22:02 9265
14 413 st 12.9. 5:4912.9. 19:20 9265*MU
11 410 út 11.9. 14:3111.9. 21:01 9265
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.