Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9265

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 7. 10. 2013

Výrobní číslo: 9907

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 397 405 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 407 út 4.8. 4:565.8. 1:15 9265
 7  405 po 3.8. 4:074.8. 0:41 9265
11 404 ne 2.8. 4:352.8. 21:50 9265
14 406 so 1.8. 4:581.8. 21:26 9265
22 430 pá 31.7. 4:4531.7. 19:55 9265
22 409 čt 30.7. 5:4030.7. 21:39 9265
22 433 st 29.7. 5:0429.7. 20:16 9265
22 417 út 28.7. 4:2428.7. 22:56 9265
22 428 po 27.7. 4:4028.7. 1:25 9265
11 408 ne 26.7. 4:2927.7. 1:15 9265
22 411 so 25.7. 4:1126.7. 0:45 9265
14 409 pá 24.7. 5:2624.7. 23:05 9265
14 414 čt 23.7. 6:0223.7. 21:25 9265
22 414 st 22.7. 6:3122.7. 19:42 9265
14 414 út 21.7. 6:0221.7. 21:25 9265
 7  408 po 20.7. 4:2620.7. 21:31 9265
 3  401 ne 19.7. 4:4719.7. 21:57 9265
18 407 so 18.7. 4:5319.7. 0:08 9265
22 418 pá 17.7. 14:0717.7. 23:16 9265
22 412 čt 16.7. 15:5917.7. 1:37 9265
 4  403 čt 16.7. 6:1616.7. 9:51 9265
22 404 st 15.7. 5:1015.7. 20:56 9265
22 414 út 14.7. 6:3114.7. 19:42 9265
14 407 po 13.7. 4:5413.7. 20:23 9265
14 412 pá 10.7. 5:4510.7. 21:08 9265


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.