Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9265

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 7. 10. 2013

Výrobní číslo: 9907

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 361 194 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 406 čt 23.1. 6:1023.1. 20:08 9265
18 410 čt 16.1. 14:5417.1. 0:48 9265
18 410 čt 16.1. 7:0216.1. 8:55 9265
18 415 st 15.1. 15:3415.1. 19:28 9265
 4  407 st 15.1. 5:3815.1. 9:16 9265
 6  412 út 14.1. 15:3214.1. 21:02 9265
14 411 út 14.1. 6:5714.1. 10:08 9265
 4  407 po 13.1. 14:3013.1. 19:59 9265
 6  412 po 13.1. 5:1913.1. 10:30 9265
 3  414 pá 10.1. 4:2610.1. 9:56 9265
 6  410 čt 9.1. 4:4010.1. 1:03 9265
 6  408 st 8.1. 14:539.1. 0:43 9265
 3  414 st 8.1. 4:268.1. 9:56 9265
 3  402 út 7.1. 5:428.1. 1:15 9265
14 406 po 6.1. 4:586.1. 21:00 9265
14 401 ne 5.1. 4:586.1. 0:26 9265
14 405 so 4.1. 6:144.1. 23:03 9265
11 410 pá 3.1. 4:093.1. 21:31 9265
17 403 čt 2.1. 21:553.1. 0:52 9265*Z
17 423 čt 2.1. 5:582.1. 20:39 9265
18 405 st 1.1. 6:331.1. 21:52 9265
Rok 2019
 3  409 út 31.12. 5:0131.12. 23:02 9265
14 408 ne 29.12. 4:3829.12. 21:49 9265
18 401 so 28.12. 8:5129.12. 0:28 9265
 3  402 pá 27.12. 4:4727.12. 19:39 9265
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.