Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9264

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Benefit Plus Visa (od 7. 1. 2022 do současnosti)

Benefit Plus Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 9. 2013

Výrobní číslo: 9906

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 530 924 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 414 st 19.10. 7:0719.10. 8:47 9264
18 414 út 18.10. 7:0718.10. 8:47 9264
18 402 po 17.10. 14:5917.10. 18:31 9264
 3  409 po 17.10. 5:5817.10. 9:26 9264
11 405 pá 14.10. 14:4014.10. 19:34 9264
17 424 pá 14.10. 6:2914.10. 9:12 9264
18 402 čt 13.10. 14:5913.10. 18:31 9264
 3  408 čt 13.10. 6:2713.10. 10:14 9264
17 414 st 12.10. 14:4812.10. 19:46 9264
17 418 st 12.10. 6:0712.10. 8:48 9264
 3  407 út 11.10. 14:4211.10. 20:14 9264
 3  409 út 11.10. 5:5811.10. 9:26 9264
 3  409 po 10.10. 14:5710.10. 20:29 9264
 3  410 po 10.10. 6:1910.10. 9:54 9264
17 414 pá 7.10. 14:487.10. 19:46 9264
12+14 411 pá 7.10. 5:407.10. 9:21 9264
17 414 čt 6.10. 5:496.10. 8:32 9264
17 419 st 5.10. 5:336.10. 0:48 9264
17 417 út 4.10. 5:184.10. 22:06 9264
17 419 po 3.10. 5:334.10. 0:48 9264
17 405 pá 30.9. 6:4930.9. 19:02 9264
11 405 út 27.9. 14:4027.9. 19:34 9264
11 410 út 27.9. 5:1627.9. 10:05 9264
12+14 402 po 26.9. 4:2926.9. 19:26 9264
11 406 ne 25.9. 4:4826.9. 0:59 9264


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.