Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9264

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 9. 2013

Výrobní číslo: 9906

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 378 434 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 414 čt 9.7. 6:319.7. 19:42 9264
22 419 st 8.7. 5:328.7. 20:54 9264
16 410 út 7.7. 4:558.7. 0:43 9264
22 415 pá 3.7. 4:283.7. 7:30 9264*MU
17 426 čt 2.7. 5:493.7. 1:03 9264
22 415 st 1.7. 4:281.7. 19:51 9264
18 407 út 30.6. 4:3330.6. 22:09 9264
22 405 po 29.6. 14:5929.6. 21:04 9264
22 405 po 29.6. 4:0429.6. 10:08 9264
11 401 ne 28.6. 4:3728.6. 21:26 9264
 7  404 pá 26.6. 4:4026.6. 20:24 9264
22 428 čt 25.6. 6:1126.6. 0:37 9264
24 415 st 24.6. 6:4324.6. 9:56 9264
17 430 út 23.6. 6:0823.6. 9:11 9264
11 414 po 22.6. 4:5622.6. 9:53 9264
11 407 ne 21.6. 9:5821.6. 20:46 9264
22 421 so 20.6. 4:2821.6. 0:06 9264
14 407 pá 19.6. 5:2619.6. 20:17 9264
14 412 čt 18.6. 4:1818.6. 23:17 9264
22 417 st 17.6. 5:1017.6. 20:54 9264
18 402 út 16.6. 7:1016.6. 22:50 9264
 4  405 po 15.6. 15:3215.6. 18:07 9264
22 440 po 15.6. 5:4115.6. 9:01 9264
 6  407 ne 14.6. 4:2114.6. 22:43 9264
11 408 so 13.6. 4:2914.6. 1:15 9264
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.