Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9264

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Benefit Plus Visa (od 7. 1. 2022 do současnosti)

Benefit Plus Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 9. 2013

Výrobní číslo: 9906

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 509 729 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  406 dnes 8:2827.6. 0:06 9264
3+17 401 so 25.6. 4:3826.6. 0:58 9264
12 413 pá 24.6. 6:0524.6. 21:40 9264
 3  410 čt 23.6. 15:0424.6. 0:38 9264
 3  407 čt 23.6. 4:1223.6. 9:45 9264
11 406 st 22.6. 4:4923.6. 0:53 9264
21 408 út 21.6. 5:2721.6. 19:44 9264
18 413 po 20.6. 5:2821.6. 0:13 9264
20 406 pá 17.6. 4:3518.6. 0:10 9264
12 413 čt 16.6. 6:0516.6. 21:40 9264
18 407 st 15.6. 4:3615.6. 19:14 9264
24 407 út 14.6. 6:4514.6. 20:49 9264
21 406 po 13.6. 5:0113.6. 19:28 9264
 7  402 ne 12.6. 4:4212.6. 22:37 9264
 6  405 so 11.6. 4:3012.6. 0:22 9264
17 422 pá 10.6. 5:5010.6. 20:13 9264
17 423 čt 9.6. 4:4510.6. 0:55 9264
21 409 st 8.6. 5:378.6. 19:57 9264
21 406 út 7.6. 5:017.6. 19:28 9264
17 424 po 6.6. 15:247.6. 1:05 9264
18 414 po 6.6. 7:076.6. 8:47 9264
17 422 pá 3.6. 5:503.6. 20:13 9264
14 406 čt 2.6. 15:402.6. 19:09 9264*Z1
12 413 út 31.5. 6:0531.5. 21:47 9264
18 407 po 30.5. 4:3630.5. 19:14 9264
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.