Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9264

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 9. 2013

Výrobní číslo: 9906

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 322 692 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 407 ne 25.8. 6:5326.8. 0:08 9264
14 405 so 24.8. 5:5724.8. 23:03 9264
24 409 pá 23.8. 6:2123.8. 18:50 9264*MU
17 408 čt 22.8. 14:0623.8. 0:12 9264
18 412 čt 22.8. 5:1222.8. 8:58 9264
11 407 st 21.8. 4:1522.8. 0:55 9264
18 401 út 20.8. 5:3021.8. 0:48 9264
26 407 po 19.8. 4:3419.8. 20:17 9264
14 408 ne 18.8. 14:0018.8. 22:17 9264*Z
 7  412 pá 16.8. 15:1416.8. 22:55 9264
17 408 pá 16.8. 5:4416.8. 9:43 9264
18 408 čt 15.8. 6:3016.8. 0:08 9264
 7  411 st 14.8. 5:2814.8. 22:23 9264
 6  412 po 12.8. 5:0012.8. 21:01 9264
18 408 ne 11.8. 10:5112.8. 0:28 9264
10+16 432 pá 9.8. 4:5710.8. 1:03 9264
14 408 čt 8.8. 5:488.8. 23:14 9264
14 412 st 7.8. 6:357.8. 23:16 9264
17 406 út 6.8. 5:216.8. 23:12 9264
11 410 po 5.8. 4:095.8. 21:38 9264
17 409 ne 4.8. 8:185.8. 1:42 9264
14 401 pá 2.8. 4:582.8. 21:30 9264
17 417 čt 1.8. 5:291.8. 20:07 9264
17 415 st 31.7. 5:521.8. 0:43 9264
18 401 út 30.7. 5:1231.7. 0:49 9264
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9211

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.