Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9264

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Motol (od 5.5.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 9. 2013

Výrobní číslo: 9906

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 435 149 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 309 čt 13.5. 5:5013.5. 20:21 9264
10 307 st 12.5. 4:3612.5. 23:24 9264
10 310 út 11.5. 5:0512.5. 0:04 9264
 5  312 po 10.5. 5:4710.5. 22:46 9264
15 303 ne 9.5. 9:459.5. 22:00 9264
15 307 so 8.5. 5:398.5. 21:27 9264
14 307 pá 7.5. 4:517.5. 20:34 9264
10 310 čt 6.5. 5:056.5. 23:24 9264
 5  315 st 5.5. 6:155.5. 20:48 9264
 1  805 ne 2.5. 4:472.5. 20:37 9264
11 806 so 1.5. 5:091.5. 21:36 9264
 1  812 pá 30.4. 5:0630.4. 21:22 9264
16 807 čt 29.4. 4:0729.4. 22:32 9264
 6  813 st 28.4. 6:1728.4. 22:24 9264
 9  813 út 27.4. 5:5527.4. 22:46 9264
 6  808 po 26.4. 5:2526.4. 21:45 9264
11 806 so 24.4. 5:0924.4. 21:36 9264
 6  808 pá 23.4. 14:5523.4. 21:45 9264*Z
 1  810 st 21.4. 4:2721.4. 20:52 9264
 6  813 út 20.4. 6:1720.4. 22:24 9264
15 802 po 19.4. 6:3419.4. 21:26 9264
 1  806 ne 18.4. 4:2818.4. 20:52 9264
9+16 831 so 17.4. 6:0717.4. 22:56 9264
 1  812 pá 16.4. 5:0616.4. 21:22 9264
16 807 čt 15.4. 4:0715.4. 22:30 9264
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9268

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.