Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9264

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 9. 2013

Výrobní číslo: 9906

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 309 102 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 416 pá 21.6. 14:5721.6. 20:18 9264
 4  402 pá 21.6. 6:0621.6. 9:57 9264
11 414 čt 20.6. 15:0120.6. 21:38 9264
11 414 čt 20.6. 3:4720.6. 10:13 9264
17 428 st 19.6. 6:2120.6. 0:52 9264
 4  406 út 18.6. 14:2218.6. 19:38 9264
 4  401 út 18.6. 6:0418.6. 9:56 9264
14 415 po 17.6. 6:0817.6. 22:11 9264
11 406 pá 14.6. 4:2714.6. 22:16 9264
14 411 čt 13.6. 14:1713.6. 21:45 9264
 3  403 čt 13.6. 4:0613.6. 9:19 9264
17 421 st 12.6. 6:2113.6. 1:42 9264
 3  413 út 11.6. 4:4111.6. 19:47 9264
17 424 po 10.6. 8:0011.6. 0:52 9264*Z
 3  410 pá 7.6. 4:267.6. 19:29 9264
18 412 čt 6.6. 5:136.6. 23:08 9264
14 406 st 5.6. 4:585.6. 21:00 9264
12 411 út 4.6. 5:405.6. 0:50 9264
17 421 po 3.6. 6:213.6. 22:18 9264
17 422 pá 31.5. 4:1531.5. 19:32 9264
 3  417 čt 30.5. 5:1831.5. 0:37 9264
11 410 st 29.5. 14:3129.5. 22:45 9264
11 414 st 29.5. 3:4729.5. 10:13 9264
17 421 út 28.5. 6:2129.5. 1:42 9264
17 421 pá 24.5. 6:2124.5. 20:32 9264
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9228

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.