Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9264

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 9. 2013

Výrobní číslo: 9906

Profil kol: PR-K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 393 194 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 so 26.9. 5:5226.9. 6:15 9264*MU*1
 6  809 pá 25.9. 4:3326.9. 0:04 9264
 9  803 čt 24.9. 4:3125.9. 0:26 9264
 9  806 po 21.9. 5:0121.9. 19:54 9264
 9  803 ne 20.9. 7:3021.9. 0:16 9264*Z
 8  815 út 15.9. 6:5315.9. 9:28 9264
11 803 ne 13.9. 4:0914.9. 0:51 9264
 1  804 so 12.9. 4:2813.9. 1:09 9264
 9  829 pá 11.9. 7:1012.9. 0:16 9264
15 812 čt 10.9. 4:5810.9. 8:51 9264
11 809 st 9.9. 4:099.9. 21:35 9264
 1  812 út 8.9. 6:388.9. 21:22 9264
 9  820 po 7.9. 6:247.9. 20:41 9264
 9  815 pá 4.9. 5:404.9. 20:13 9264
 9  835 čt 3.9. 6:543.9. 9:35 9264
25 801 st 2.9. 4:172.9. 22:23 9264
16 810 út 1.9. 4:282.9. 1:07 9264
 6  801 po 31.8. 5:121.9. 0:45 9264
25 806 ne 30.8. 4:1730.8. 22:23 9264
 9  808 so 29.8. 7:4029.8. 22:38 9264
 1  806 pá 28.8. 5:5028.8. 22:35 9264
11 810 čt 27.8. 15:0028.8. 0:50 9264*Z1
 6  811 st 26.8. 6:0627.8. 0:03 9264
22 401 út 25.8. 4:3225.8. 20:27 9264
18 409 po 24.8. 6:4025.8. 0:08 9264
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nacouvání 9232 do 9264 ve smyčce Spojovací
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9427
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8241

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.