Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9264

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
BirGo (od 24. 3. 2024 do současnosti)

BirGo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Calvin Klein (od 15. 10. 2023 do 23. 3. 2024)

Calvin Klein

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Calvin Klein (od 1. 4. 2023 do 14. 10. 2023)

Calvin Klein

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Benefit Plus Visa (od 7. 1. 2022 do 2. 4. 2023)

Benefit Plus Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 29.4.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 9. 2013

Výrobní číslo: 9906

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 634 683 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 218 st 4.9. 5:024.9. 10:00 9264*MU*1
12 211 út 3.9. 6:113.9. 23:52 9264
29 221 po 2.9. 5:432.9. 20:27 9264
12 205 pá 30.8. 5:0230.8. 23:33 9264
24 204 čt 29.8. 6:1729.8. 19:55 9264
29 204 st 28.8. 4:3128.8. 19:29 9264
12 205 út 27.8. 5:0227.8. 23:33 9264
15 213 po 26.8. 5:0626.8. 21:42 9264
12 202 pá 23.8. 4:2523.8. 19:59 9264
29 203 čt 22.8. 5:3723.8. 0:17 9264
29 204 st 21.8. 4:3121.8. 19:29 9264
29 204 út 20.8. 4:5121.8. 0:38 9264
12 205 po 19.8. 5:0219.8. 23:33 9264
12 202 ne 18.8. 5:0619.8. 0:13 9264
12 211 so 17.8. 19:0817.8. 23:13 9264*Z1
24 207 st 14.8. 16:0714.8. 19:15 9264
24 206 út 13.8. 14:5713.8. 18:05 9264
24 206 út 13.8. 6:3713.8. 10:43 9264
29 217 pá 9.8. 6:439.8. 9:41 9264
12 202 čt 8.8. 4:258.8. 19:59 9264
12 204 st 7.8. 4:457.8. 20:24 9264
29 201 út 6.8. 6:036.8. 23:38 9264
29 213 po 5.8. 5:285.8. 20:20 9264
29 206 ne 4.8. 5:315.8. 0:18 9264
12 212 so 3.8. 5:063.8. 23:33 9264
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s bagrem za zast. Plzeňka DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9268

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.