Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9264

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Benefit Plus Visa (od 7. 1. 2022 do současnosti)

Benefit Plus Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 9. 2013

Výrobní číslo: 9906

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 541 799 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 418 dnes 6:0724.3. 8:47 9264
17 414 čt 23.3. 14:4823.3. 19:45 9264
17 424 čt 23.3. 6:2923.3. 9:11 9264
 3  415 st 22.3. 4:4922.3. 19:16 9264
14 403 út 21.3. 4:3821.3. 21:33 9264
 3  402 po 20.3. 5:0920.3. 22:00 9264
 3  401 so 18.3. 4:2919.3. 0:41 9264
 3  412 pá 17.3. 4:3118.3. 1:01 9264
17 420 čt 16.3. 5:3917.3. 0:57 9264
17 418 st 15.3. 15:0416.3. 0:37 9264
 3  408 st 15.3. 6:2715.3. 10:13 9264
 3  415 út 14.3. 4:4914.3. 19:16 9264
 3  410 po 13.3. 15:0714.3. 0:41 9264
17 414 po 13.3. 5:4813.3. 8:31 9264
14 406 pá 10.3. 5:0610.3. 18:59 9264
 6  410 čt 9.3. 5:019.3. 21:31 9264
18 414 st 8.3. 16:359.3. 0:33 9264
 2  416 st 8.3. 6:158.3. 8:46 9264
 6  410 út 7.3. 5:017.3. 21:31 9264
24 408 po 6.3. 13:456.3. 19:40 9264*Z1
 2  409 pá 3.3. 5:573.3. 19:24 9264
17 424 čt 2.3. 15:282.3. 22:25 9264
 3  409 čt 2.3. 5:582.3. 9:25 9264
11 405 st 1.3. 4:452.3. 0:39 9264
17 427 út 28.2. 5:511.3. 1:07 9264
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9252

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.