Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9263

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Zoot (od 5. 4. 2020 do současnosti)

Zoot

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 20. 9. 2013

Výrobní číslo: 9905

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 541 427 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 409 st 11.10. 6:0011.10. 14:00 9263
Cvič 414 út 10.10. 6:0010.10. 14:00 9263
Cvič 412 po 9.10. 6:009.10. 14:00 9263
 7  416 pá 6.10. 6:166.10. 21:04 9263
10 408 čt 5.10. 6:475.10. 15:15 9263*MU
11 415 st 4.10. 4:595.10. 0:36 9263
18 407 út 3.10. 4:373.10. 20:02 9263
 3  401 po 2.10. 4:122.10. 20:30 9263
 3  402 ne 1.10. 4:522.10. 0:57 9263
11 411 so 30.9. 4:3530.9. 21:30 9263
11 411 pá 29.9. 4:4829.9. 19:59 9263
18 410 st 27.9. 14:4927.9. 18:24 9263
11 404 st 27.9. 5:2727.9. 9:55 9263
 3  415 út 26.9. 14:4126.9. 20:15 9263
11 404 út 26.9. 5:2726.9. 9:55 9263
22 430 po 25.9. 5:1425.9. 23:12 9263
30 411 ne 24.9. 9:2025.9. 0:41 9263
18 410 pá 22.9. 14:4922.9. 18:24 9263
11 404 pá 22.9. 5:2722.9. 9:55 9263
14 416 čt 21.9. 15:0421.9. 20:21 9263
14 411 čt 21.9. 6:0221.9. 9:02 9263
17 424 st 20.9. 6:0920.9. 21:26 9263
30 421 út 19.9. 14:4819.9. 20:23 9263
17 430 út 19.9. 6:2119.9. 9:15 9263
14 416 po 18.9. 15:0418.9. 20:21 9263
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.