Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9263

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Zoot (od 5. 4. 2020 do současnosti)

Zoot

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 20. 9. 2013

Výrobní číslo: 9905

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 335 630 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  401 so 4.7. 5:014.7. 21:18 9263
14 414 pá 3.7. 6:023.7. 21:25 9263
22 415 čt 2.7. 4:282.7. 19:51 9263
22 425 st 1.7. 15:442.7. 0:45 9263
22 405 st 1.7. 4:041.7. 10:08 9263
22 412 út 30.6. 15:591.7. 1:37 9263
 4  406 po 29.6. 15:4629.6. 19:21 9263
 4  405 po 29.6. 6:3629.6. 10:11 9263
14 403 ne 28.6. 9:4528.6. 22:03 9263
 7  407 so 27.6. 4:0627.6. 20:46 9263
22 428 pá 26.6. 6:1127.6. 0:37 9263
14 407 čt 25.6. 5:2625.6. 20:17 9263
22 428 st 24.6. 6:1125.6. 0:37 9263
 6  401 út 23.6. 4:4123.6. 21:02 9263
14 412 po 22.6. 4:1822.6. 23:17 9263
22 413 ne 21.6. 4:3422.6. 1:07 9263
14 404 so 20.6. 7:4620.6. 22:23 9263
 6  412 pá 19.6. 4:2119.6. 22:43 9263
18 410 čt 18.6. 4:3318.6. 22:06 9263
14 411 st 17.6. 6:0017.6. 23:14 9263
 7  409 út 16.6. 4:0716.6. 22:51 9263
22 434 po 15.6. 7:0016.6. 1:25 9263
14 404 pá 12.6. 4:5212.6. 22:03 9263
11 405 čt 11.6. 4:0911.6. 20:55 9263
11 404 st 10.6. 5:3710.6. 20:53 9263


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.