Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9263

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 20. 9. 2013

Výrobní číslo: 9905

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 305 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 415 ne 26.1. 7:3027.1. 0:52 9263
 3  403 so 25.1. 5:0225.1. 23:57 9263
14 415 pá 24.1. 6:0825.1. 0:25 9263
18 412 čt 23.1. 5:1323.1. 15:10 9263*MU
11 410 st 22.1. 14:3122.1. 21:08 9263
 3  413 st 22.1. 6:0922.1. 9:40 9263
17 416 út 21.1. 4:4221.1. 21:54 9263
11 413 po 20.1. 7:0121.1. 1:15 9263
18 407 ne 19.1. 6:5320.1. 0:08 9263
11 401 so 18.1. 6:1718.1. 21:23 9263
14 409 pá 17.1. 5:2517.1. 19:18 9263
 6  407 čt 16.1. 6:0617.1. 0:23 9263
17 424 st 15.1. 5:5215.1. 22:52 9263
24 406 út 14.1. 6:1014.1. 20:08 9263
18 408 po 13.1. 4:5314.1. 0:08 9263
 7  403 ne 12.1. 9:2612.1. 22:23 9263
17 407 so 11.1. 5:3212.1. 1:02 9263
18 409 pá 10.1. 6:4611.1. 0:28 9263
18 407 čt 9.1. 6:309.1. 18:23 9263
18 407 st 8.1. 6:308.1. 18:23 9263
18 415 po 6.1. 15:346.1. 19:28 9263
18 415 po 6.1. 5:456.1. 9:35 9263
Rok 2019
14 408 st 25.12. 6:5825.12. 21:49 9263
 3  403 út 24.12. 5:0224.12. 17:19 9263
11 406 po 23.12. 14:3324.12. 0:55 9263
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.