Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9263

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 20. 9. 2013

Výrobní číslo: 9905

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 273 180 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 406 po 19.8. 5:5519.8. 19:49 9263
17 412 ne 18.8. 4:1419.8. 0:12 9263
3+26 408 so 17.8. 4:5418.8. 0:50 9263
14 405 pá 16.8. 14:2516.8. 22:15 9263
26 413 pá 16.8. 5:2216.8. 10:19 9263
15 401 čt 15.8. 5:4215.8. 21:53 9263
15 410 st 14.8. 5:1014.8. 19:38 9263
15 402 út 13.8. 5:5213.8. 22:08 9263
24 409 po 12.8. 6:2112.8. 20:18 9263
14 402 ne 11.8. 5:2511.8. 22:34 9263
18 406 so 10.8. 4:3310.8. 21:52 9263
17 402 pá 9.8. 4:4210.8. 1:29 9263
 3  409 čt 8.8. 5:019.8. 0:55 9263
17 408 st 7.8. 14:068.8. 0:12 9263
11 406 st 7.8. 4:157.8. 9:55 9263
 3  409 út 6.8. 5:017.8. 0:55 9263
17 422 po 5.8. 7:006.8. 1:04 9263*Z
18 406 so 3.8. 4:333.8. 21:52 9263
 3  413 pá 2.8. 5:433.8. 1:17 9263
16 404 čt 1.8. 4:551.8. 20:57 9263
 3  406 st 31.7. 14:1831.7. 20:00 9263
 3  406 st 31.7. 4:2731.7. 9:53 9263
17 403 út 30.7. 5:1630.7. 22:59 9263
17 403 po 29.7. 5:1629.7. 22:59 9263
18 407 ne 28.7. 6:5329.7. 0:09 9263
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9247

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.