Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9263

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Zoot (od 5. 4. 2020 do 28. 1. 2024)

Zoot

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 8.7.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 20. 9. 2013

Výrobní číslo: 9905

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 572 492 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 211 dnes 4:3121.7. 0:38 9263
29 204 pá 19.7. 4:5120.7. 0:18 9263
29 217 čt 11.7. 6:4311.7. 9:41 9263
24 207 st 10.7. 16:0710.7. 19:15 9263
29 213 út 9.7. 5:289.7. 20:20 9263
17 206 po 8.7. 15:328.7. 22:59 9263
29 217 po 8.7. 6:438.7. 9:41 9263
12 209 so 29.6. 4:4629.6. 19:35 9263*MU
6+14 403 pá 28.6. 6:2128.6. 23:20 9263
19 402 čt 27.6. 6:0327.6. 20:11 9263
 3  408 st 26.6. 14:5626.6. 20:31 9263
19 405 st 26.6. 6:4526.6. 9:14 9263
18 411 út 25.6. 4:3925.6. 19:17 9263
20 408 po 24.6. 5:4324.6. 20:18 9263
6+14 406 ne 23.6. 4:5224.6. 0:38 9263
11 405 so 22.6. 10:4723.6. 0:56 9263*Z1
6+14 401 pá 21.6. 6:0621.6. 22:29 9263
11 404 čt 20.6. 5:3121.6. 0:36 9263
18 406 st 19.6. 5:1920.6. 0:32 9263
11 411 út 18.6. 6:2718.6. 20:01 9263
19 402 po 17.6. 6:0317.6. 20:11 9263
3+26 418 pá 14.6. 6:0114.6. 9:50 9263
6+14 405 čt 13.6. 15:0313.6. 19:25 9263
3+26 419 čt 13.6. 6:3413.6. 10:20 9263
 4  405 st 12.6. 6:1412.6. 20:33 9263
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9246

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.