Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9263

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 20. 9. 2013

Výrobní číslo: 9905

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 292 095 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 418 út 12.11. 4:3212.11. 20:02 9263
24 407 po 11.11. 6:2711.11. 20:18 9263
14 403 pá 8.11. 4:388.11. 18:32 9263
14 415 čt 7.11. 6:088.11. 0:25 9263
 3  405 st 6.11. 4:066.11. 19:10 9263
27 406 út 5.11. 5:446.11. 1:22 9263
 6  408 po 4.11. 14:535.11. 0:43 9263
11 414 po 4.11. 4:154.11. 10:13 9263
14 407 ne 3.11. 4:183.11. 23:12 9263
 3  401 pá 1.11. 5:362.11. 0:55 9263
11 413 čt 31.10. 7:011.11. 1:15 9263
14 403 st 30.10. 4:3830.10. 18:28 9263
17+18 411 út 29.10. 4:4830.10. 0:22 9263
 7  403 po 28.10. 12:4528.10. 22:23 9263*Z
 7  102 po 28.10. 11:3028.10. 12:30 9263*Z1
 7  403 po 28.10. 9:2628.10. 12:00 9263*MU
17 402 ne 27.10. 8:2827.10. 23:22 9263
6+14 413 so 26.10. 4:1826.10. 22:34 9263
11 408 pá 25.10. 6:2826.10. 0:55 9263
11 404 čt 24.10. 5:5324.10. 20:23 9263
17 432 st 23.10. 4:4223.10. 19:17 9263
18 410 út 22.10. 14:5423.10. 0:48 9263
 3  413 út 22.10. 6:0922.10. 9:40 9263
 3  402 po 21.10. 5:4222.10. 1:15 9263
 3  406 so 19.10. 8:1020.10. 0:55 9263
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.