Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9263

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 20. 9. 2013

Výrobní číslo: 9905

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 253 290 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 411 pá 14.9. 5:4614.9. 19:12 9263
 3  410 čt 13.9. 4:4713.9. 19:29 9263
 4  407 st 12.9. 14:3012.9. 19:59 9263
 4  412 st 12.9. 6:1212.9. 9:48 9263
14 403 út 11.9. 4:3811.9. 18:28 9263
17 427 po 10.9. 4:3210.9. 9:23 9263
16 408 ne 9.9. 4:5510.9. 0:24 9263
 5  409 so 8.9. 4:498.9. 22:26 9263
14 415 pá 7.9. 6:037.9. 22:26 9263
 4  402 čt 6.9. 13:446.9. 19:21 9263
11 414 čt 6.9. 3:496.9. 10:13 9263
 3  402 st 5.9. 5:426.9. 1:15 9263
17 416 út 4.9. 3:554.9. 21:54 9263
17 409 po 3.9. 21:504.9. 1:42 9263*Z
 3  410 po 3.9. 4:473.9. 19:29 9263
11 408 ne 2.9. 10:092.9. 20:53 9263
11 401 pá 31.8. 4:0931.8. 22:45 9263
12 409 čt 30.8. 5:0930.8. 22:12 9263
5+16 416 st 29.8. 6:2229.8. 22:31 9263
3+6 408 út 28.8. 4:2528.8. 20:08 9263
17 405 po 27.8. 5:1928.8. 0:57 9263
3+6 417 pá 24.8. 5:2125.8. 0:57 9263
3+6 408 čt 23.8. 4:2523.8. 20:08 9263
11 403 st 22.8. 4:2922.8. 21:38 9263
17 407 út 21.8. 5:3922.8. 1:12 9263
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9282

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.