Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9263

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Zoot (od 5. 4. 2020 do 28. 1. 2024)

Zoot

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 8.7.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 20. 9. 2013

Výrobní číslo: 9905

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 582 407 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 dnes 6:249.10. 23:39 9263
 1  204 út 8.10. 5:038.10. 19:36 9263
14 213 po 7.10. 4:387.10. 21:29 9263
14 214 pá 4.10. 6:484.10. 21:43 9263
14 212 čt 3.10. 6:293.10. 19:12 9263
12 212 st 2.10. 14:123.10. 0:12 9263
12 212 st 2.10. 5:512.10. 9:45 9263
14 204 út 1.10. 5:182.10. 0:30 9263
14 214 po 30.9. 6:4830.9. 21:43 9263
12 210 pá 27.9. 6:0127.9. 20:40 9263
 1  211 čt 26.9. 6:1026.9. 18:43 9263
29 223 st 25.9. 15:3225.9. 21:49 9263
10 208 út 24.9. 15:1424.9. 18:30 9263
29 222 po 23.9. 6:0323.9. 18:31 9263
12 210 pá 20.9. 6:0120.9. 20:40 9263
12 208 čt 19.9. 5:4119.9. 20:19 9263
29 221 st 18.9. 5:4318.9. 20:27 9263
29 213 út 17.9. 5:5817.9. 23:58 9263
29 209 po 16.9. 7:2516.9. 19:51 9263
12 218 pá 6.9. 5:026.9. 16:55 9263*MU*1
12 212 čt 5.9. 14:126.9. 0:12 9263
12 212 čt 5.9. 5:515.9. 9:45 9263
29 205 st 4.9. 4:515.9. 0:28 9263
29 213 út 3.9. 5:583.9. 23:58 9263
12 210 po 2.9. 6:012.9. 20:40 9263
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Vysočanské DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.