Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9263

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 20. 9. 2013

Výrobní číslo: 9905

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 259 710 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  410 po 24.6. 13:1424.6. 19:04 9263
11 414 po 24.6. 3:4724.6. 10:13 9263
11 413 pá 21.6. 7:0121.6. 21:17 9263
 4  409 čt 20.6. 13:0420.6. 18:54 9263
14 416 čt 20.6. 5:3520.6. 10:58 9263
17 416 st 19.6. 3:5519.6. 21:54 9263
17 409 út 18.6. 5:2919.6. 1:42 9263
18 405 po 17.6. 4:3317.6. 20:07 9263
11 407 ne 16.6. 4:0616.6. 22:31 9263
 3  406 so 15.6. 8:1016.6. 0:55 9263
18 409 pá 14.6. 6:4615.6. 0:28 9263
 3  401 čt 13.6. 5:3613.6. 9:08 9263
17 420 st 12.6. 6:1413.6. 1:27 9263
24 407 út 11.6. 6:2711.6. 20:18 9263
11 413 po 10.6. 7:0111.6. 1:16 9263
14 405 ne 9.6. 4:189.6. 21:23 9263
18 402 so 8.6. 5:139.6. 0:48 9263
14 406 pá 7.6. 4:587.6. 21:00 9263
24 406 čt 6.6. 6:096.6. 20:08 9263
 4  410 st 5.6. 13:145.6. 20:17 9263
 4  412 st 5.6. 6:125.6. 10:07 9263
17 410 út 4.6. 5:524.6. 10:00 9263*MU*1
17 424 po 3.6. 5:103.6. 23:32 9263
14 415 pá 31.5. 6:0831.5. 22:11 9263
14 406 čt 30.5. 4:5830.5. 21:00 9263
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda u Hercovky ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.