Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9263

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Zoot (od 5. 4. 2020 do 28. 1. 2024)

Zoot

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 20. 9. 2013

Výrobní číslo: 9905

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka) s dolepeným pryžovým sedákem

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 623 342 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 212 dnes 5:0730.4. 20:52 9263
14 210 út 29.4. 6:3929.4. 23:32 9263
 1  205 po 28.4. 6:4028.4. 19:37 9263
25 202 čt 24.4. 5:4324.4. 7:45 9263*MU
14 217 st 23.4. 14:3624.4. 0:12 9263
 3  209 út 22.4. 6:0322.4. 19:05 9263
14 205 čt 17.4. 5:3318.4. 0:32 9263
25 212 st 16.4. 5:0716.4. 20:52 9263
25 212 út 15.4. 5:0715.4. 20:52 9263
14 205 po 14.4. 5:5914.4. 22:32 9263
14 212 pá 11.4. 4:3611.4. 21:14 9263
10 214 čt 10.4. 5:2811.4. 1:07 9263
10 206 st 9.4. 4:2410.4. 0:07 9263
10 214 út 8.4. 5:289.4. 1:07 9263
10 206 po 7.4. 4:248.4. 0:07 9263
14 205 ne 6.4. 4:507.4. 0:41 9263
 6  205 so 5.4. 4:196.4. 0:30 9263
10 206 pá 4.4. 4:245.4. 0:07 9263
10 206 čt 3.4. 4:243.4. 23:50 9263
 3  212 st 2.4. 4:313.4. 0:20 9263
 3  211 út 1.4. 6:232.4. 0:00 9263
25 214 po 31.3. 15:1831.3. 19:12 9263
 6  205 ne 30.3. 8:0231.3. 0:54 9263
22 210 so 29.3. 7:4529.3. 23:04 9263
14 202 pá 28.3. 5:3328.3. 19:52 9263
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.