Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 525 848 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 437 dnes 6:1521.9. 9:07 9262
 6  413 st 20.9. 4:4721.9. 0:25 9262
17 431 út 19.9. 14:5220.9. 1:04 9262
14 416 út 19.9. 4:5619.9. 9:51 9262
16 407 po 18.9. 5:0218.9. 22:27 9262
18 405 ne 17.9. 4:3518.9. 0:16 9262
17 421 so 16.9. 6:2417.9. 0:43 9262
 6  414 pá 15.9. 5:0616.9. 0:25 9262
18 411 čt 14.9. 5:1114.9. 22:56 9262
18 401 st 13.9. 5:5613.9. 23:56 9262
18 406 út 12.9. 6:3213.9. 0:16 9262
18 411 po 11.9. 17:1511.9. 22:56 9262*Z1
18 409 po 11.9. 6:5611.9. 8:49 9262
11 402 so 9.9. 5:0810.9. 0:34 9262
17 430 pá 8.9. 14:449.9. 0:43 9262
17 437 pá 8.9. 6:158.9. 9:07 9262
18 413 čt 7.9. 5:267.9. 19:34 9262
11 411 st 6.9. 4:486.9. 19:59 9262
17 437 út 5.9. 15:405.9. 21:11 9262
 3  415 út 5.9. 4:325.9. 10:05 9262
18 409 po 4.9. 14:565.9. 0:36 9262
14 416 po 4.9. 4:234.9. 9:28 9262
17 404 ne 3.9. 4:474.9. 0:43 9262
 3  404 so 2.9. 4:323.9. 0:35 9262
11 403 pá 1.9. 4:152.9. 0:54 9262
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.