Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 454 892 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 432 pá 17.6. 6:2117.6. 9:08 9262
14 403 čt 16.6. 4:4216.6. 21:36 9262
17 423 st 15.6. 4:4516.6. 1:25 9262
17 425 út 14.6. 6:0015.6. 1:15 9262
 3  407 po 13.6. 14:3913.6. 20:14 9262
 3  409 po 13.6. 5:5313.6. 9:25 9262
17 408 ne 12.6. 10:3213.6. 0:04 9262
22 413 so 11.6. 8:4511.6. 23:39 9262
17 411 pá 10.6. 7:0611.6. 0:16 9262
18 407 čt 9.6. 4:369.6. 19:14 9262
14 412 st 8.6. 6:048.6. 20:02 9262
 3  416 út 7.6. 5:047.6. 19:24 9262
11 409 po 6.6. 5:186.6. 21:11 9262
 6  405 ne 5.6. 4:315.6. 23:47 9262
 6  408 so 4.6. 4:505.6. 0:42 9262
 3  401 pá 3.6. 5:193.6. 19:46 9262
14 408 čt 2.6. 5:092.6. 22:36 9262
21 409 st 1.6. 5:371.6. 19:57 9262
14 412 út 31.5. 11:5531.5. 20:02 9262*Z1
14 403 po 30.5. 4:4230.5. 21:36 9262
 6  409 ne 29.5. 6:4930.5. 0:22 9262
18 405 so 28.5. 13:1528.5. 22:53 9262*Z2
24 404 pá 27.5. 14:4527.5. 20:21 9262
 3  407 pá 27.5. 4:1227.5. 9:45 9262
 3  412 čt 26.5. 4:3227.5. 0:58 9262
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9227
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9220

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.