Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 557 003 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 403 st 3.4. 16:063.4. 19:01 9262
 3  417 st 3.4. 4:113.4. 10:00 9262
17 411 út 2.4. 14:543.4. 1:08 9262
11 405 út 2.4. 5:172.4. 9:57 9262
6+14 408 po 1.4. 9:272.4. 0:12 9262
18 406 ne 31.3. 5:1831.3. 21:02 9262
16 409 so 30.3. 8:2230.3. 23:04 9262
22 414 pá 29.3. 8:0830.3. 0:13 9262
22 422 čt 28.3. 5:5128.3. 19:59 9262
17 409 st 27.3. 5:2228.3. 0:48 9262
17 417 út 26.3. 5:3526.3. 20:59 9262
18 406 po 25.3. 4:5825.3. 18:35 9262
17+37 421 ne 24.3. 4:4725.3. 1:08 9262
16 406 so 23.3. 5:0423.3. 21:14 9262
 3  402 pá 22.3. 4:4623.3. 1:00 9262
 3  414 čt 21.3. 4:3122.3. 0:20 9262
22 420 st 20.3. 5:4120.3. 19:46 9262
11 411 út 19.3. 6:2719.3. 20:03 9262
14 411 po 18.3. 4:4218.3. 20:28 9262
18 414 pá 15.3. 5:5815.3. 19:38 9262
11 401 čt 14.3. 4:5015.3. 0:16 9262
17 414 st 13.3. 15:1813.3. 20:49 9262
18 406 út 12.3. 4:5812.3. 18:36 9262
 3  416 po 11.3. 14:5611.3. 20:31 9262
 3  415 po 11.3. 6:0111.3. 9:32 9262


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.