Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Žižkov (od 1.12.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 388 787 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 801 pá 11.6. 4:1611.6. 22:07 9262
25 801 čt 10.6. 4:1610.6. 22:07 9262
 6  810 st 9.6. 5:479.6. 22:24 9262
25 805 út 8.6. 4:568.6. 20:37 9262
11 808 po 7.6. 13:507.6. 23:51 9262*Z1
14 802 ne 6.6. 5:006.6. 23:18 9262
14 802 so 5.6. 5:005.6. 23:18 9262
 6  812 pá 4.6. 6:074.6. 20:10 9262
 6  813 čt 3.6. 6:173.6. 20:19 9262
 6  812 st 2.6. 6:072.6. 20:10 9262
 6  812 út 1.6. 6:071.6. 20:10 9262
 6  813 po 31.5. 6:1731.5. 20:19 9262
 9  820 po 19.4. 6:2519.4. 20:40 9262
 9  307 so 17.4. 7:4517.4. 9:00 9262*Z2
16 814 pá 16.4. 12:0516.4. 20:32 9262*Z3
 9  820 st 14.4. 6:2514.4. 20:40 9262
 1  809 út 13.4. 6:1813.4. 20:37 9262
 6  810 po 12.4. 5:4712.4. 22:05 9262
25 809 ne 11.4. 7:3511.4. 20:37 9262
11 806 so 10.4. 5:0910.4. 21:36 9262
15+98 851 po 22.3. 20:4023.3. 2:35 9262*MU
11 803 ne 21.3. 14:3021.3. 20:35 9262*Z4
 1  804 so 20.3. 4:2820.3. 12:40 9262*MU
 1  812 pá 19.3. 5:0619.3. 7:00 9262*MU
 6  810 po 15.3. 5:4715.3. 22:05 9262
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9437
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9344
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8218
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9438

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.