Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 310 817 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 402 ne 5.4. 8:285.4. 23:22 9262
 4  407 pá 3.4. 15:553.4. 18:44 9262
 4  407 pá 3.4. 6:553.4. 9:44 9262
 3  414 čt 2.4. 14:162.4. 20:07 9262
 3  416 čt 2.4. 4:072.4. 10:02 9262
 3  408 st 1.4. 5:151.4. 21:13 9262
14 411 út 31.3. 5:4631.3. 22:04 9262
17 406 po 30.3. 4:4231.3. 1:33 9262
18 412 pá 27.3. 15:1027.3. 18:58 9262
 4  406 pá 27.3. 6:4527.3. 9:34 9262
17 413 čt 26.3. 5:4326.3. 20:39 9262
 4  406 st 25.3. 15:4525.3. 18:34 9262
 4  407 st 25.3. 6:5525.3. 9:44 9262
17 411 út 24.3. 5:2424.3. 20:17 9262
17 421 po 23.3. 4:3424.3. 0:32 9262
11 405 pá 20.3. 6:2820.3. 22:07 9262
24 407 čt 19.3. 14:3819.3. 18:19 9262
 3  405 st 18.3. 4:0618.3. 15:35 9262*MU
11 409 út 17.3. 4:5717.3. 20:37 9262
18 405 po 16.3. 4:3316.3. 20:07 9262
18 401 ne 15.3. 5:1316.3. 0:48 9262
11 405 so 14.3. 4:1514.3. 22:45 9262
11 414 pá 13.3. 15:0113.3. 21:31 9262
 6  408 pá 13.3. 6:4213.3. 9:50 9262
14 413 čt 12.3. 19:3013.3. 0:05 9262*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.