Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 353 192 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  825 čt 24.9. 6:5025.9. 0:08 9262
 9  833 st 23.9. 6:4223.9. 8:51 9262
 9  805 pá 18.9. 4:5119.9. 0:36 9262
25 801 čt 17.9. 4:1717.9. 22:22 9262
25 801 út 15.9. 4:1715.9. 22:22 9262
 9  829 po 14.9. 7:1015.9. 0:16 9262
25 806 ne 13.9. 11:3513.9. 22:22 9262*Z
 9  322 pá 11.9. 6:4011.9. 7:30 9262*Z1
 1  812 st 9.9. 6:389.9. 16:50 9262*MU
 9  820 út 8.9. 6:248.9. 20:41 9262
 1  812 po 7.9. 6:397.9. 21:23 9262
11 809 pá 4.9. 4:094.9. 21:35 9262
 1  810 čt 3.9. 4:274.9. 1:12 9262
 9  818 st 2.9. 5:502.9. 20:27 9262
25 801 út 1.9. 4:171.9. 22:23 9262
 1  810 po 31.8. 4:271.9. 1:12 9262
 1  802 ne 30.8. 4:2831.8. 1:12 9262
11 802 so 29.8. 4:0929.8. 22:15 9262
22 430 čt 27.8. 4:4527.8. 19:55 9262
14 414 st 26.8. 6:0226.8. 21:25 9262
14 414 út 25.8. 6:0225.8. 21:25 9262
 7  411 po 24.8. 14:4424.8. 21:07 9262
 4  404 po 24.8. 4:3424.8. 10:04 9262
18 405 ne 23.8. 4:3323.8. 23:48 9262
 6  409 so 22.8. 4:4122.8. 23:03 9262
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9440
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.