Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 282 256 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 410 po 19.8. 5:1019.8. 19:38 9262
18 407 ne 18.8. 6:5319.8. 0:08 9262
14 407 so 17.8. 4:5817.8. 22:02 9262
11 407 pá 16.8. 4:1516.8. 21:31 9262
18+26 431 čt 15.8. 4:5415.8. 22:54 9262
14 405 st 14.8. 14:2514.8. 22:15 9262
11 410 st 14.8. 5:3414.8. 9:43 9262
 6  412 út 13.8. 5:0013.8. 21:01 9262
26 402 po 12.8. 5:3613.8. 0:09 9262
18+26 431 ne 11.8. 7:3311.8. 22:15 9262
 7  403 so 10.8. 7:2610.8. 22:23 9262
14 405 pá 9.8. 14:259.8. 22:15 9262
 3  403 pá 9.8. 4:079.8. 9:39 9262
17 413 čt 8.8. 4:149.8. 1:42 9262
18 401 st 7.8. 5:308.8. 0:48 9262
18 407 út 6.8. 4:336.8. 22:07 9262
18 409 po 5.8. 6:406.8. 0:28 9262
18 406 ne 4.8. 4:534.8. 23:48 9262
18 401 so 3.8. 8:514.8. 0:28 9262
17 402 pá 2.8. 5:562.8. 19:51 9262
 3  409 čt 1.8. 5:022.8. 0:56 9262
14 401 st 31.7. 4:5831.7. 21:30 9262
18 410 út 30.7. 4:5330.7. 22:51 9262
14 405 po 29.7. 14:2529.7. 22:15 9262
14 405 po 29.7. 4:3829.7. 10:00 9262


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.