Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Žižkov (od 1.12.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 382 682 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 814 čt 4.3. 5:154.3. 20:31 9262
14 806 st 3.3. 6:193.3. 21:08 9262
 6  809 út 2.3. 5:372.3. 20:59 9262
25 815 po 1.3. 4:171.3. 21:52 9262
25 809 ne 28.2. 7:3428.2. 22:59 9262
 9  801 so 27.2. 4:3127.2. 21:38 9262
16 809 pá 26.2. 4:2826.2. 22:48 9262
16 819 čt 25.2. 14:2025.2. 21:16 9262
16 819 čt 25.2. 6:3825.2. 10:48 9262
 1  810 pá 12.2. 4:2712.2. 20:52 9262
 6  803 čt 11.2. 4:3311.2. 22:05 9262
 6  807 st 10.2. 5:2510.2. 22:44 9262
25 815 út 9.2. 6:259.2. 21:52 9262*Z
 1  812 po 8.2. 5:068.2. 21:22 9262
 1  807 ne 7.2. 4:467.2. 23:09 9262
25 805 so 6.2. 4:306.2. 22:24 9262
16 807 pá 5.2. 4:085.2. 22:29 9262
 6  807 čt 4.2. 5:254.2. 22:44 9262
25 807 st 3.2. 5:163.2. 20:52 9262
16 807 út 2.2. 4:082.2. 22:29 9262
16 809 po 1.2. 4:281.2. 22:48 9262
25 809 ne 31.1. 7:3431.1. 22:59 9262
 9  809 so 30.1. 5:2930.1. 22:36 9262
 6  809 pá 29.1. 5:3729.1. 20:59 9262
 1  810 čt 28.1. 14:3028.1. 20:52 9262*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9426
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9427

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.