Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 567 278 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 405 dnes 4:2221.11. 19:39 9262
17 414 st 20.11. 15:3121.11. 1:28 9262
11 405 st 20.11. 5:2020.11. 9:58 9262
11 406 út 19.11. 5:4020.11. 0:56 9262
18 401 po 18.11. 8:3518.11. 23:13 9262*Z1
18 406 ne 17.11. 7:1917.11. 21:02 9262
22 405 so 16.11. 8:0516.11. 23:11 9262
 3  402 pá 15.11. 4:4616.11. 1:00 9262
 3  407 čt 14.11. 5:0414.11. 19:32 9262
14 408 st 13.11. 6:2313.11. 9:25 9262
22 422 út 12.11. 5:4112.11. 19:59 9262
18 412 po 11.11. 15:2811.11. 20:47 9262
18 412 po 11.11. 7:2811.11. 9:18 9262
18 405 pá 8.11. 5:488.11. 23:53 9262
11 401 čt 7.11. 6:498.11. 0:16 9262
14 402 st 6.11. 5:446.11. 19:14 9262
17 415 út 5.11. 5:555.11. 20:41 9262
 3  417 po 4.11. 15:045.11. 0:40 9262
17 412 po 4.11. 5:344.11. 10:41 9262
22 417 ne 3.11. 10:193.11. 22:24 9262
11 411 pá 1.11. 4:511.11. 20:01 9262
18 410 čt 31.10. 4:381.11. 0:33 9262
17 404 st 30.10. 4:4730.10. 21:41 9262
 3  402 út 29.10. 4:4630.10. 1:00 9262
11 410 pá 25.10. 4:3325.10. 21:48 9262
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9257

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.