Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 274 951 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 427 pá 24.5. 15:4324.5. 20:17 9262
 3  401 pá 24.5. 5:3624.5. 9:08 9262
17 426 čt 23.5. 15:3523.5. 20:10 9262
11 414 čt 23.5. 3:4723.5. 10:13 9262
 3  403 st 22.5. 15:1823.5. 1:15 9262
17 427 st 22.5. 6:0822.5. 9:03 9262
18 410 út 21.5. 7:0221.5. 8:55 9262
12+14 417 po 20.5. 15:0920.5. 19:08 9262
11 410 po 20.5. 4:0720.5. 10:43 9262
11 404 pá 17.5. 5:5417.5. 20:23 9262
17 423 čt 16.5. 5:4417.5. 0:12 9262
17 427 st 15.5. 15:0315.5. 22:02 9262
14 411 st 15.5. 6:5715.5. 10:08 9262
14 416 út 14.5. 5:3514.5. 10:58 9262
17 424 po 13.5. 5:5214.5. 1:04 9262
 6  401 ne 12.5. 4:4712.5. 6:40 9262*MU
17 414 so 11.5. 7:5812.5. 1:29 9262
17 428 pá 10.5. 6:2111.5. 0:52 9262
14 411 čt 9.5. 14:179.5. 21:45 9262
17 429 čt 9.5. 5:209.5. 9:47 9262
18 406 st 8.5. 4:538.5. 10:20 9262*MU
18 414 út 7.5. 5:307.5. 21:37 9262
 6  408 po 6.5. 6:117.5. 0:31 9262
16 404 ne 5.5. 4:435.5. 13:38 9262
16 401 so 4.5. 4:554.5. 21:54 9262
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.