Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 335 387 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  407 so 4.7. 4:064.7. 20:46 9262
 6  406 pá 3.7. 14:453.7. 22:24 9262
17 406 čt 2.7. 14:212.7. 23:52 9262
 4  405 čt 2.7. 6:362.7. 10:11 9262
 4  406 st 1.7. 6:461.7. 10:21 9262
 4  403 út 30.6. 15:1630.6. 18:51 9262
14 403 út 30.6. 5:0630.6. 10:55 9262
14 403 po 29.6. 14:0829.6. 22:11 9262
 4  404 po 29.6. 6:2629.6. 10:01 9262
Cvič 424 pá 26.6. 6:0026.6. 14:00 9262
 4  401 čt 25.6. 6:0925.6. 9:52 9262
 4  404 st 24.6. 6:3324.6. 10:16 9262
 4  401 út 23.6. 6:0923.6. 9:52 9262
 4  404 po 22.6. 6:3322.6. 10:16 9262
22 444 pá 19.6. 6:4019.6. 9:53 9262
 4  405 čt 18.6. 15:3218.6. 18:07 9262
22 444 čt 18.6. 6:4018.6. 9:53 9262
 4  401 st 17.6. 14:5217.6. 18:27 9262
22 444 st 17.6. 6:4017.6. 9:53 9262
24 407 út 16.6. 5:4016.6. 19:48 9262
24 408 po 15.6. 5:5115.6. 19:57 9262
 7  404 pá 12.6. 4:4012.6. 20:24 9262
 6  403 čt 11.6. 4:5911.6. 21:19 9262
22 425 st 10.6. 5:2411.6. 0:06 9262
11 413 út 9.6. 4:159.6. 10:33 9262


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.