Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 309 796 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 407 ne 19.1. 4:1819.1. 23:12 9262
11 408 so 18.1. 4:2919.1. 1:15 9262
18 405 pá 17.1. 4:3317.1. 20:07 9262
 3  402 čt 16.1. 5:4217.1. 1:15 9262
 3  405 st 15.1. 4:0615.1. 19:10 9262
11 413 út 14.1. 7:0115.1. 1:15 9262
14 403 po 13.1. 4:3813.1. 18:28 9262
17 402 ne 12.1. 8:2812.1. 23:22 9262
 3  405 pá 10.1. 4:0610.1. 19:10 9262
11 413 čt 9.1. 7:0110.1. 1:15 9262
24 406 st 8.1. 6:108.1. 20:08 9262
11 411 út 7.1. 4:577.1. 19:23 9262
18 409 po 6.1. 6:467.1. 0:28 9262
Rok 2019
14+15 432 út 24.12. 4:5824.12. 17:44 9262
 3  410 po 23.12. 5:1623.12. 20:36 9262
11 406 ne 22.12. 4:1522.12. 22:26 9262
11 408 so 21.12. 4:2922.12. 1:15 9262
18 415 pá 20.12. 15:3420.12. 19:28 9262
14 416 pá 20.12. 5:3520.12. 10:58 9262
14 411 čt 19.12. 14:1719.12. 21:45 9262
 6  408 čt 19.12. 5:1919.12. 10:30 9262
17 421 st 18.12. 5:2418.12. 18:52 9262
18 405 út 17.12. 4:3317.12. 20:07 9262
 6  408 po 16.12. 15:3216.12. 21:02 9262
 4  406 po 16.12. 5:2716.12. 9:08 9262


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.