Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9262

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 11. 9. 2013

Výrobní číslo: 9904

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 816 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  413 út 19.11. 6:0919.11. 9:40 9262
17 418 po 18.11. 4:3218.11. 20:02 9262
18 408 ne 17.11. 10:5118.11. 0:28 9262
 3  411 pá 15.11. 4:4115.11. 19:39 9262
 3  415 čt 14.11. 14:2914.11. 22:21 9262
 3  413 čt 14.11. 6:0914.11. 9:40 9262
 3  413 st 13.11. 14:1213.11. 19:47 9262
18 415 st 13.11. 5:4513.11. 9:35 9262
 3  413 út 12.11. 14:1212.11. 16:40 9262*MU
18 410 út 12.11. 7:0212.11. 8:55 9262
17 421 po 11.11. 5:2411.11. 18:52 9262
38 402 so 9.11. 6:439.11. 20:07 9262
5+38 416 pá 8.11. 6:148.11. 19:28 9262
17 426 čt 7.11. 6:157.11. 19:32 9262
14 409 st 6.11. 5:256.11. 19:18 9262
11 408 út 5.11. 6:286.11. 0:55 9262
27 404 po 4.11. 14:394.11. 19:00 9262
11 410 po 4.11. 4:094.11. 10:43 9262
14 408 ne 3.11. 4:383.11. 21:49 9262
17+18 402 so 2.11. 4:493.11. 0:59 9262
 6  414 pá 1.11. 5:011.11. 21:19 9262
17+18 407 čt 31.10. 5:2631.10. 21:09 9262
27 403 út 29.10. 5:2429.10. 20:01 9262
17 416 ne 27.10. 7:3027.10. 22:20 9262
14 406 pá 25.10. 4:5825.10. 21:00 9262
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.