Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 362 871 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  414 čt 6.12. 14:217.12. 0:17 9261
 3  414 čt 6.12. 4:266.12. 9:48 9261
 3  418 st 5.12. 5:185.12. 20:26 9261
17 418 út 4.12. 5:044.12. 20:02 9261
 3  413 po 3.12. 14:123.12. 19:47 9261
 4  412 po 3.12. 6:123.12. 9:48 9261
16 413 pá 30.11. 4:5530.11. 21:07 9261
18 414 čt 29.11. 5:3029.11. 21:37 9261
16 413 st 28.11. 4:5528.11. 21:07 9261
 4  409 út 27.11. 5:4827.11. 9:24 9261
18 410 po 26.11. 14:5427.11. 0:48 9261
17 420 po 26.11. 6:0226.11. 10:02 9261
14 402 ne 25.11. 4:1826.11. 0:14 9261
17 403 so 24.11. 3:5524.11. 23:12 9261
18 407 pá 23.11. 15:4523.11. 18:43 9261*Z
17 428 čt 22.11. 5:3923.11. 1:04 9261
17 423 st 21.11. 6:1522.11. 1:12 9261
14 412 út 20.11. 6:2520.11. 20:30 9261
14 409 po 19.11. 6:0319.11. 21:39 9261
17 401 ne 18.11. 7:0018.11. 22:43 9261
 6  404 so 17.11. 7:4418.11. 0:23 9261
11 410 pá 16.11. 5:4916.11. 10:33 9261
 3  411 čt 15.11. 4:4115.11. 19:39 9261
 6  407 st 14.11. 6:0915.11. 0:23 9261
12 406 út 13.11. 4:5014.11. 0:29 9261
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9214

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.