Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 404 873 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 408 st 20.11. 8:5021.11. 0:55 9261*Z
 3  410 út 19.11. 4:4719.11. 19:29 9261
17 403 po 18.11. 4:1418.11. 20:17 9261
17 409 ne 17.11. 8:1818.11. 1:42 9261
11 406 so 16.11. 4:0916.11. 22:47 9261
17 409 pá 15.11. 5:2816.11. 1:42 9261
11 408 čt 14.11. 6:2814.11. 19:10 9261*MU
 3  405 st 13.11. 4:0613.11. 19:10 9261
17 406 út 12.11. 5:1013.11. 1:27 9261
14 409 po 11.11. 5:2511.11. 19:18 9261
22+38 407 pá 8.11. 6:018.11. 19:23 9261
 6  412 čt 7.11. 15:327.11. 21:02 9261
17+18 410 st 6.11. 13:006.11. 19:03 9261*Z1
17+18 410 út 5.11. 6:015.11. 19:03 9261
17+18 403 po 4.11. 7:034.11. 20:24 9261
17+18 402 čt 31.10. 4:4931.10. 18:15 9261
 6  409 st 30.10. 4:2130.10. 22:30 9261
11 406 út 29.10. 4:2829.10. 22:25 9261
 7  403 ne 27.10. 9:2627.10. 22:23 9261
 3  401 so 26.10. 19:0026.10. 23:38 9261*Z2
11 404 pá 25.10. 5:5325.10. 20:23 9261
14 411 čt 24.10. 6:5724.10. 10:08 9261
24 405 st 23.10. 6:0223.10. 19:58 9261
18 414 út 22.10. 5:3022.10. 21:37 9261
24 405 po 21.10. 6:0221.10. 19:58 9261
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9243
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9234

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.