Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 591 259 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 410 so 1.4. 4:422.4. 0:47 9261
18 414 pá 31.3. 16:351.4. 0:16 9261
 3  407 pá 31.3. 4:1131.3. 9:43 9261
17 401 čt 30.3. 4:4631.3. 1:27 9261
 3  402 st 29.3. 5:0929.3. 22:00 9261
18 412 út 28.3. 7:1528.3. 19:53 9261
18 411 pá 24.3. 5:1424.3. 17:51 9261
 2  401 čt 23.3. 4:5523.3. 20:20 9261
14 403 st 22.3. 4:3822.3. 21:33 9261
 6  410 út 21.3. 5:0121.3. 21:31 9261
18 414 po 20.3. 16:3521.3. 0:33 9261
18 414 po 20.3. 7:0720.3. 8:47 9261
 6  403 ne 19.3. 5:4219.3. 21:31 9261
 2  402 so 18.3. 6:1918.3. 22:34 9261
 3  410 pá 17.3. 15:0718.3. 0:41 9261
sjPA 484 pá 17.3. 10:0017.3. 11:00 9261
17 424 pá 17.3. 6:2917.3. 9:11 9261
16 407 čt 16.3. 4:5916.3. 20:14 9261
17 424 st 15.3. 15:2815.3. 22:25 9261
 3  410 st 15.3. 6:1915.3. 9:53 9261
Cvič 409 út 14.3. 14:0014.3. 22:00 9261
 2  707 po 13.3. 6:2513.3. 7:15 9261*Z1
 3  408 ne 12.3. 4:1113.3. 0:21 9261
17+27 401 so 11.3. 4:3912.3. 1:27 9261
 3  412 pá 10.3. 4:3111.3. 1:01 9261
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9309

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.