Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 504 919 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  402 pá 18.6. 5:1718.6. 21:01 9261
24 406 čt 17.6. 6:1017.6. 19:11 9261
24 404 st 16.6. 5:5316.6. 18:51 9261
24 401 út 15.6. 7:1215.6. 20:09 9261
 4  406 po 14.6. 15:0414.6. 18:53 9261
24 407 pá 11.6. 6:2211.6. 19:21 9261
24 407 čt 10.6. 6:2210.6. 19:41 9261
18 406 st 9.6. 5:299.6. 19:25 9261
14 413 út 8.6. 6:118.6. 21:18 9261
17 413 po 7.6. 5:448.6. 0:12 9261
18 405 ne 6.6. 4:326.6. 22:12 9261
14 401 so 5.6. 5:265.6. 22:35 9261
11 105 pá 4.6. 5:344.6. 22:44 9261
 7  101 čt 3.6. 4:243.6. 20:54 9261
14 103 st 2.6. 5:332.6. 21:01 9261
 7  103 po 31.5. 6:1831.5. 21:14 9261
16 106 so 29.5. 5:1229.5. 23:09 9261
14 103 pá 28.5. 5:3328.5. 21:01 9261
 5  102 čt 13.5. 6:1613.5. 11:40 9261*MU
15 108 st 12.5. 5:3712.5. 23:26 9261
11 108 út 11.5. 6:0011.5. 20:28 9261
 4  106 pá 7.5. 14:597.5. 18:56 9261
 4  108 pá 7.5. 6:177.5. 10:15 9261
 4  109 čt 6.5. 15:296.5. 19:26 9261
 3  116 čt 6.5. 6:206.5. 9:54 9261
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.