Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 565 594 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 418 dnes 6:0728.11. 8:48 9261
18 402 čt 24.11. 14:5924.11. 18:31 9261
17 418 čt 24.11. 6:0724.11. 9:08 9261
 3  407 st 23.11. 14:4223.11. 20:14 9261
12+14 416 st 23.11. 5:4723.11. 10:29 9261
12+14 418 út 22.11. 5:3222.11. 18:42 9261
12+14 402 po 21.11. 4:2921.11. 19:26 9261
18 408 so 19.11. 5:5719.11. 16:00 9261*MU
18 401 pá 18.11. 4:5718.11. 23:56 9261
 3  415 st 16.11. 4:4916.11. 19:17 9261
12+14 409 út 15.11. 5:1915.11. 19:15 9261
 3  401 po 14.11. 5:1714.11. 19:47 9261
 3  404 pá 11.11. 5:2811.11. 19:45 9261
 3  408 čt 10.11. 14:5110.11. 22:26 9261
 3  410 čt 10.11. 6:1910.11. 9:54 9261
12+14 402 st 9.11. 4:299.11. 19:26 9261
 3  404 út 8.11. 5:288.11. 19:45 9261
 3  402 po 7.11. 5:097.11. 22:01 9261
11 403 ne 6.11. 10:517.11. 0:39 9261
11 406 so 5.11. 5:165.11. 7:38 9261*MU
18 401 pá 4.11. 6:424.11. 16:45 9261*MU
11 406 čt 3.11. 4:084.11. 0:08 9261
 3  412 st 2.11. 4:313.11. 1:02 9261
16 407 út 1.11. 4:591.11. 20:15 9261
17 426 po 31.10. 6:1031.10. 20:32 9261
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.