Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 488 284 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 404 čt 4.3. 5:524.3. 21:57 9261
 4  406 st 3.3. 15:043.3. 18:53 9261
 3  414 st 3.3. 5:553.3. 9:00 9261
20 305 po 1.3. 5:561.3. 22:49 9261
 5  303 čt 25.2. 4:2925.2. 21:10 9261
10 301 st 24.2. 6:2524.2. 22:06 9261
10 317 út 23.2. 6:0523.2. 21:54 9261
 4  303 po 22.2. 15:4222.2. 19:40 9261
 4  304 po 22.2. 6:1222.2. 10:04 9261
10 314 čt 18.2. 5:2518.2. 9:20 9261*MU
 7  306 st 17.2. 5:3417.2. 22:46 9261
20 305 út 16.2. 5:5616.2. 22:49 9261
16 303 po 15.2. 16:3515.2. 22:13 9261*Z
10 314 pá 12.2. 5:2512.2. 21:06 9261
12 309 čt 11.2. 5:3311.2. 22:59 9261
16 318 út 9.2. 16:209.2. 21:53 9261
 4  302 út 9.2. 5:519.2. 10:14 9261
16 305 po 8.2. 5:428.2. 22:53 9261
10 304 ne 7.2. 10:047.2. 22:24 9261
12 301 čt 4.2. 4:244.2. 5:00 9261*MU
16 305 st 3.2. 5:423.2. 22:53 9261
 5  301 út 2.2. 4:072.2. 21:08 9261
 5  305 po 1.2. 4:441.2. 21:46 9261
 4  301 út 19.1. 5:4319.1. 9:34 9261
20 309 po 18.1. 4:4918.1. 21:50 9261
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.