Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 461 029 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 404 čt 24.9. 6:0825.9. 0:29 9261
 9  312 st 23.9. 6:2623.9. 21:12 9261
 7  142 út 22.9. 5:1822.9. 20:37 9261
15 101 po 21.9. 6:1821.9. 21:23 9261
22 403 pá 18.9. 4:3918.9. 20:31 9261
11 407 čt 17.9. 4:2918.9. 0:55 9261
18 410 st 16.9. 4:3316.9. 22:10 9261
 3  404 út 15.9. 5:2215.9. 21:37 9261
18 412 po 14.9. 6:4615.9. 0:29 9261
11 408 ne 13.9. 4:2914.9. 1:15 9261
11 406 so 12.9. 4:0912.9. 20:38 9261
18 414 pá 11.9. 5:3011.9. 9:09 9261
17 412 čt 10.9. 5:1911.9. 1:04 9261
18 411 st 9.9. 4:5310.9. 0:08 9261
14 415 út 8.9. 4:388.9. 10:08 9261
11 407 po 7.9. 4:297.9. 22:25 9261
14 405 ne 6.9. 5:256.9. 22:36 9261
17 409 so 5.9. 4:145.9. 21:32 9261
 3  416 pá 4.9. 14:515.9. 1:16 9261
26 420 pá 4.9. 5:394.9. 9:29 9261
 3  414 čt 3.9. 4:543.9. 20:30 9261
 3  412 st 2.9. 5:032.9. 20:07 9261
 4  406 út 1.9. 15:421.9. 18:17 9261
18 414 út 1.9. 5:301.9. 9:09 9261
14 411 po 31.8. 6:0031.8. 21:00 9261


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.