Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 537 049 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  403 dnes 5:4325.6. 21:31 9261
17 426 pá 24.6. 6:0325.6. 1:25 9261
14 408 čt 23.6. 5:0923.6. 22:36 9261
21 407 st 22.6. 5:1722.6. 19:38 9261
14 403 út 21.6. 4:4221.6. 21:36 9261
 3  412 po 20.6. 4:3221.6. 0:58 9261
12+17 412 ne 19.6. 4:4519.6. 23:54 9261
12+17 413 so 18.6. 8:0919.6. 0:14 9261
11 401 pá 17.6. 4:1417.6. 22:48 9261
17 424 čt 16.6. 15:2417.6. 1:32 9261
18 414 čt 16.6. 7:0716.6. 8:47 9261
 3  404 st 15.6. 5:3215.6. 19:45 9261
11 409 út 14.6. 5:1814.6. 21:11 9261
14 412 po 13.6. 6:0413.6. 20:02 9261
22 402 ne 12.6. 8:3712.6. 20:38 9261
17 427 pá 10.6. 6:1010.6. 20:40 9261
17 414 čt 9.6. 5:169.6. 19:39 9261
17 414 st 8.6. 5:168.6. 19:39 9261
17 411 út 7.6. 7:068.6. 0:16 9261
17 414 po 6.6. 5:166.6. 19:39 9261
17 413 so 4.6. 4:175.6. 0:54 9261
17 423 pá 3.6. 4:454.6. 1:25 9261
17 424 čt 2.6. 15:243.6. 1:05 9261
18 410 čt 2.6. 4:562.6. 9:15 9261*MU
17 422 st 1.6. 5:501.6. 20:13 9261
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.