Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9261

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
NeoVize (od 10. 3. 2024 do současnosti)

NeoVize

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 673 977 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 409 út 23.7. 4:4723.7. 20:29 9261
19 405 po 22.7. 15:1222.7. 19:57 9261
19 405 po 22.7. 5:5122.7. 8:54 9261
3+9 402 ne 21.7. 4:1121.7. 22:40 9261
18 402 so 20.7. 4:3820.7. 23:53 9261
11 401 pá 19.7. 14:3120.7. 0:56 9261
5+14 403 pá 19.7. 6:2819.7. 9:50 9261
11 408 čt 18.7. 5:4618.7. 16:30 9261*MU
11 402 st 17.7. 4:5317.7. 19:46 9261
17 415 út 16.7. 15:5617.7. 0:48 9261
17 407 út 16.7. 5:5216.7. 8:59 9261
3+9 414 po 15.7. 5:4315.7. 20:31 9261
3+9 402 ne 14.7. 17:3914.7. 22:40 9261*Z1
22 422 so 13.7. 9:0913.7. 20:59 9261
3+9 408 pá 12.7. 4:4812.7. 19:51 9261
11 401 čt 11.7. 14:3112.7. 0:56 9261
11 404 čt 11.7. 5:4111.7. 10:33 9261
11 411 st 10.7. 4:3311.7. 0:36 9261
11 411 út 9.7. 4:3310.7. 0:36 9261
3+9 402 po 8.7. 14:589.7. 0:59 9261
5+14 404 po 8.7. 6:088.7. 9:50 9261
 4  406 pá 14.6. 6:2014.6. 20:43 9261
11 407 čt 13.6. 5:5913.6. 19:31 9261
3+26 419 st 12.6. 15:0412.6. 23:22 9261
19 405 st 12.6. 6:4512.6. 9:14 9261
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.