Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 337 806 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 405 pá 20.7. 4:4620.7. 21:25 9261
11 407 čt 19.7. 3:4920.7. 1:15 9261
3+6 411 st 18.7. 18:3019.7. 0:37 9261*Z
12 409 pá 13.7. 5:0913.7. 22:12 9261
14 406 čt 12.7. 4:3812.7. 22:39 9261
11 409 st 11.7. 6:4111.7. 20:24 9261
14 411 út 10.7. 5:3710.7. 21:05 9261
 7  408 po 9.7. 6:349.7. 21:56 9261
14 403 ne 8.7. 4:388.7. 22:00 9261
3+6 409 so 7.7. 8:508.7. 1:17 9261
14 402 pá 6.7. 4:386.7. 21:39 9261
12+17 401 čt 5.7. 5:496.7. 0:56 9261
17 408 st 4.7. 10:305.7. 1:30 9261*Z1
5+16 411 út 3.7. 21:054.7. 1:06 9261*Z2
14 413 po 2.7. 14:372.7. 22:00 9261
14 413 po 2.7. 4:582.7. 10:12 9261
3+6 407 ne 1.7. 5:112.7. 0:57 9261
17 412 so 30.6. 4:1530.6. 22:52 9261
14 415 pá 29.6. 15:0629.6. 22:00 9261
18 415 pá 29.6. 5:4529.6. 9:35 9261
11 408 čt 28.6. 6:2829.6. 0:35 9261
14 411 st 27.6. 14:3627.6. 19:38 9261
3+6 407 st 27.6. 5:1727.6. 10:10 9261
11 406 út 26.6. 4:2826.6. 20:38 9261
 4  412 po 25.6. 15:1025.6. 19:01 9261
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9240
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9270
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8430+8431

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.