Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 386 273 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 408 pá 23.8. 4:0923.8. 20:02 9261
18 410 čt 22.8. 4:5322.8. 22:50 9261
18 405 st 21.8. 6:0021.8. 19:47 9261
14 411 út 20.8. 4:1820.8. 21:01 9261
18 408 po 19.8. 6:3020.8. 0:08 9261
11+93 463 ne 18.8. 4:3719.8. 5:00 9261
18 406 so 17.8. 4:3317.8. 21:52 9261
17 408 pá 16.8. 14:0617.8. 0:12 9261
17 407 pá 16.8. 5:1316.8. 9:13 9261
 6  408 čt 15.8. 4:2116.8. 0:43 9261
14 412 st 14.8. 6:3514.8. 23:16 9261
18 408 út 13.8. 6:3014.8. 0:08 9261
26 405 po 12.8. 6:1913.8. 0:49 9261
 6  401 ne 11.8. 4:4111.8. 23:18 9261
14 401 so 10.8. 5:3911.8. 0:33 9261
17 421 pá 9.8. 5:299.8. 22:43 9261
11 401 čt 8.8. 4:288.8. 20:02 9261
 3  413 st 7.8. 5:438.8. 1:16 9261
17 421 út 6.8. 5:296.8. 22:43 9261
14 411 po 5.8. 4:185.8. 21:01 9261
14 404 ne 4.8. 16:004.8. 23:03 9261*Z
17 408 st 31.7. 15:051.8. 1:13 9261
18 412 st 24.7. 15:1024.7. 18:59 9261
17 408 st 24.7. 5:4424.7. 9:44 9261
15 411 út 23.7. 14:3023.7. 19:47 9261
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9233

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.