Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 300 456 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 421 po 22.1. 14:5522.1. 19:56 9261
17 421 po 22.1. 4:1522.1. 9:23 9261
17 408 ne 21.1. 3:5522.1. 0:58 9261
17 414 so 20.1. 4:3221.1. 1:31 9261
17 426 pá 19.1. 5:3220.1. 1:13 9261
5 408 čt 18.1. 6:1518.1. 19:36 9261
20 408 st 17.1. 5:5118.1. 0:37 9261
18 415 út 16.1. 15:3416.1. 19:28 9261
3 410 út 16.1. 6:0916.1. 8:10 9261*MU
3 412 po 15.1. 14:1215.1. 20:52 9261
4 402 po 15.1. 6:0415.1. 9:40 9261
4 401 pá 12.1. 5:5612.1. 9:31 9261
14 404 čt 11.1. 6:3911.1. 20:45 9261
4 404 st 10.1. 14:1510.1. 19:31 9261
4 401 st 10.1. 5:5610.1. 9:31 9261
3 405 út 9.1. 4:079.1. 20:08 9261
3 408 po 8.1. 6:108.1. 20:37 9261
7 405 so 6.1. 6:526.1. 21:57 9261
14 405 pá 5.1. 4:285.1. 20:47 9261
11 405 čt 4.1. 4:354.1. 21:38 9261
Rok 2017
3 408 čt 28.12. 6:2128.12. 10:03 9261
17 423 st 27.12. 5:5827.12. 20:40 9261
17 402 út 26.12. 4:1627.12. 1:05 9261
17 402 po 25.12. 6:3426.12. 1:05 9261
17 416 ne 24.12. 4:3224.12. 19:13 9261
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.