Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9261

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2012

Výrobní číslo: 9903

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 319 086 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 413 st 25.4. 7:0126.4. 1:35 9261
3+6 410 út 24.4. 4:2624.4. 19:42 9261
3+6 413 po 23.4. 4:4324.4. 0:50 9261
17 418 pá 20.4. 4:5221.4. 0:43 9261
3+6 408 čt 19.4. 4:0620.4. 0:30 9261
3+6 411 st 18.4. 6:1118.4. 23:03 9261
 4  401 út 17.4. 13:3417.4. 19:11 9261
11 414 út 17.4. 3:4917.4. 10:13 9261
14 402 po 16.4. 15:4516.4. 22:09 9261*Z
3+6 407 pá 13.4. 14:2914.4. 0:10 9261
17 421 pá 13.4. 4:1513.4. 9:23 9261
18 409 čt 12.4. 10:5013.4. 0:28 9261*Z1
18 407 út 10.4. 6:3010.4. 18:23 9261
17 405 po 9.4. 3:559.4. 18:53 9261
14 402 ne 8.4. 4:188.4. 21:53 9261
16 401 so 7.4. 9:347.4. 22:47 9261
12 406 pá 6.4. 4:507.4. 0:29 9261
3+6 426 čt 5.4. 6:216.4. 1:18 9261
17 427 st 4.4. 5:424.4. 20:19 9261
17 430 út 3.4. 5:463.4. 22:53 9261
14 404 po 2.4. 4:582.4. 22:09 9261
17 409 so 31.3. 6:2131.3. 22:33 9261
17 411 pá 30.3. 6:3931.3. 1:13 9261
11 406 čt 29.3. 4:2829.3. 20:38 9261
17 422 st 28.3. 5:2029.3. 0:58 9261
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9233

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.