Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9260

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2012

Výrobní číslo: 9902

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 371 846 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 413 po 11.11. 11:1012.11. 1:15 9260*Z
9+38 408 pá 8.11. 6:088.11. 19:54 9260
11 404 čt 7.11. 5:537.11. 20:23 9260
17+18 408 st 6.11. 5:466.11. 19:06 9260
17+18 414 út 5.11. 4:206.11. 0:42 9260
 6  412 po 4.11. 15:324.11. 21:02 9260
21 401 po 4.11. 5:324.11. 9:24 9260
14 405 so 2.11. 6:142.11. 23:03 9260
 7  411 pá 1.11. 5:511.11. 22:38 9260
 3  402 čt 31.10. 5:421.11. 1:15 9260
27 409 st 30.10. 15:1930.10. 19:39 9260
 3  413 st 30.10. 6:0930.10. 9:40 9260
17+18 412 út 29.10. 15:1129.10. 19:36 9260
21 404 út 29.10. 5:5829.10. 9:47 9260
 3  415 st 23.10. 6:3223.10. 10:05 9260
16 413 čt 17.10. 4:5517.10. 21:07 9260
17 429 st 16.10. 5:4716.10. 20:54 9260
17+34 419 út 15.10. 14:2616.10. 0:52 9260
18 410 út 15.10. 7:0215.10. 8:55 9260
14 407 po 14.10. 5:4814.10. 23:14 9260
 6  415 pá 11.10. 5:5712.10. 0:43 9260
14 403 čt 10.10. 7:3310.10. 18:18 9260
14 413 st 9.10. 4:569.10. 21:30 9260
14 407 út 8.10. 5:488.10. 23:14 9260
14 415 po 7.10. 14:577.10. 19:57 9260
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9275

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.