Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9260

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2012

Výrobní číslo: 9902

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 407 907 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 403 pá 3.7. 4:293.7. 22:45 9260
22 427 čt 2.7. 4:143.7. 1:07 9260
22 410 st 1.7. 6:072.7. 1:16 9260
18 405 út 30.6. 6:0030.6. 19:45 9260
14 407 po 29.6. 4:5429.6. 20:23 9260
 7  404 ne 28.6. 4:0628.6. 21:54 9260
22 404 so 27.6. 5:0428.6. 1:37 9260
22 405 pá 26.6. 6:0627.6. 0:55 9260
22 411 čt 25.6. 4:0425.6. 20:01 9260
22 434 st 24.6. 7:0025.6. 1:25 9260
14 402 út 23.6. 6:4523.6. 21:48 9260
16 403 po 22.6. 4:5522.6. 20:19 9260
22 401 ne 21.6. 9:4122.6. 0:55 9260
22 417 so 20.6. 5:4420.6. 23:26 9260
 7  408 pá 19.6. 9:3019.6. 20:54 9260*Z
 7  410 čt 18.6. 4:2618.6. 21:10 9260
22 431 st 17.6. 6:3518.6. 0:45 9260
18 403 út 16.6. 5:1316.6. 18:56 9260
18 402 po 15.6. 7:1015.6. 22:50 9260
 6  401 ne 14.6. 5:0114.6. 21:17 9260
11 405 so 13.6. 4:1514.6. 0:35 9260
 4  404 pá 12.6. 15:2212.6. 18:57 9260
11 414 pá 12.6. 4:5612.6. 9:53 9260
14 412 čt 11.6. 4:1811.6. 23:17 9260
11 402 st 10.6. 7:1610.6. 22:25 9260
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.