Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9260

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
HalfPrice (od 31. 3. 2024 do současnosti)

HalfPrice

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PRE ekoproud (od 2. 5. 2021 do 26. 2. 2022)

PRE ekoproud

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2012

Výrobní číslo: 9902

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 642 663 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+26 408 dnes 4:5917.6. 19:53 9260
18 403 ne 16.6. 4:5817.6. 0:13 9260
6+14 405 so 15.6. 4:4215.6. 23:08 9260
6+14 403 pá 14.6. 6:2114.6. 22:48 9260
18 411 čt 13.6. 6:2813.6. 18:52 9260
18 403 st 12.6. 12:3012.6. 20:18 9260*Z1
11 407 pá 7.6. 5:597.6. 19:31 9260
24 410 čt 6.6. 7:106.6. 20:35 9260
3+26 411 st 5.6. 4:325.6. 19:50 9260
11 405 út 4.6. 14:395.6. 0:56 9260
17 411 út 4.6. 7:024.6. 9:59 9260
16 410 po 3.6. 5:043.6. 20:44 9260
18 402 ne 2.6. 4:382.6. 23:53 9260
3+26 408 so 1.6. 4:482.6. 1:00 9260
3+26 409 pá 31.5. 4:121.6. 0:40 9260
11 401 čt 30.5. 4:5231.5. 0:16 9260
17 410 st 29.5. 5:4229.5. 19:59 9260
24 408 út 28.5. 5:1328.5. 20:06 9260
 5  402 po 27.5. 14:0027.5. 21:42 9260*Z2
 5  411 pá 24.5. 5:3624.5. 19:00 9260*MU
17 403 čt 23.5. 16:0623.5. 23:55 9260
17 401 čt 23.5. 6:4123.5. 9:34 9260
3+26 405 st 22.5. 6:5422.5. 19:32 9260
11 407 út 21.5. 5:5921.5. 19:31 9260
17 411 po 20.5. 14:5421.5. 1:08 9260
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9348
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.