Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9260

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2012

Výrobní číslo: 9902

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 380 307 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 406 so 4.4. 7:484.4. 22:36 9260
11 411 pá 3.4. 4:294.4. 1:15 9260
17 425 čt 2.4. 5:193.4. 1:12 9260
 6  412 st 1.4. 4:411.4. 22:19 9260
22 433 út 31.3. 5:3231.3. 23:20 9260
14 409 po 30.3. 5:2630.3. 21:45 9260
 3  401 ne 29.3. 9:0129.3. 23:38 9260
17 415 so 28.3. 6:2029.3. 1:33 9260
11 412 pá 27.3. 14:3327.3. 21:38 9260
14 408 pá 27.3. 5:1327.3. 10:25 9260
18 412 čt 26.3. 15:1026.3. 18:58 9260
18 412 čt 26.3. 5:1226.3. 8:58 9260
17 412 st 25.3. 5:3125.3. 23:02 9260
 6  406 pá 20.3. 15:1320.3. 18:49 9260
24 404 pá 20.3. 6:0620.3. 9:30 9260
18 415 čt 19.3. 15:3419.3. 19:27 9260
 3  414 čt 19.3. 4:2619.3. 9:55 9260
17 429 st 18.3. 15:1919.3. 1:11 9260
11 413 út 17.3. 5:3817.3. 19:12 9260
17 418 po 16.3. 4:3216.3. 20:02 9260
11 403 ne 15.3. 4:3615.3. 21:53 9260
Cvič 404 so 14.3. 6:0014.3. 14:00 9260
11 404 pá 13.3. 5:5313.3. 20:23 9260
 3  415 čt 12.3. 6:3212.3. 10:05 9260
14 403 st 11.3. 4:3811.3. 18:18 9260


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.