Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9260

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PRE ekoproud (od 2. 5. 2021 do 26. 2. 2022)

PRE ekoproud

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2012

Výrobní číslo: 9902

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 554 532 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 402 dnes 4:587.12. 22:14 9260
17 418 út 6.12. 15:047.12. 0:38 9260
 3  408 út 6.12. 6:276.12. 10:14 9260
18 402 po 5.12. 14:595.12. 18:31 9260
18 414 čt 29.9. 7:0729.9. 8:47 9260
18 414 út 27.9. 7:0727.9. 8:47 9260
18 414 po 26.9. 7:0726.9. 8:47 9260
18 402 pá 23.9. 14:5923.9. 18:31 9260
18 414 pá 23.9. 7:0723.9. 8:47 9260
18 402 čt 22.9. 14:5922.9. 18:31 9260
18 414 čt 22.9. 7:0722.9. 8:47 9260
18 414 st 21.9. 7:0721.9. 8:47 9260
18 414 út 20.9. 7:0720.9. 8:47 9260
18 414 po 19.9. 7:0719.9. 8:47 9260
18 402 pá 16.9. 14:5916.9. 18:31 9260
18 402 pá 16.9. 5:5916.9. 9:27 9260
18 409 čt 15.9. 6:3315.9. 21:29 9260
17 414 st 14.9. 14:4814.9. 19:45 9260
18 402 st 14.9. 5:5914.9. 9:27 9260
18 414 út 13.9. 16:3514.9. 0:33 9260
18 414 út 13.9. 7:0713.9. 8:47 9260
18 411 po 12.9. 5:1412.9. 17:51 9260
21 404 pá 9.9. 14:479.9. 19:11 9260
18 402 pá 9.9. 5:599.9. 9:27 9260
14 415 čt 8.9. 6:228.9. 19:33 9260


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.