Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9260

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2012

Výrobní číslo: 9902

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 447 117 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 403 pá 15.1. 5:1215.1. 18:55 9260
14 410 čt 14.1. 5:4514.1. 20:45 9260
17 420 st 13.1. 4:3413.1. 20:25 9260
14 412 út 12.1. 4:1712.1. 21:03 9260
17 411 po 11.1. 5:2411.1. 22:42 9260
17 415 ne 10.1. 8:0010.1. 22:52 9260
 3  406 so 9.1. 4:079.1. 23:15 9260
 3  415 pá 8.1. 5:028.1. 20:25 9260
17 402 čt 7.1. 5:387.1. 21:27 9260
 3  414 st 6.1. 15:036.1. 23:15 9260
 3  414 st 6.1. 5:566.1. 9:00 9260
11 410 út 5.1. 4:365.1. 21:45 9260
17 406 po 4.1. 4:424.1. 22:32 9260
18 407 ne 3.1. 6:523.1. 22:30 9260
18 405 so 2.1. 4:322.1. 21:51 9260
17 417 pá 1.1. 8:391.1. 23:33 9260
Rok 2020
14 402 čt 31.12. 4:3831.12. 21:01 9260
11 405 st 30.12. 5:5130.12. 20:38 9260
11 405 út 29.12. 5:5129.12. 20:38 9260
11 402 po 28.12. 5:1728.12. 20:23 9260
18 408 st 23.12. 6:0023.12. 19:44 9260
18 410 út 22.12. 4:3222.12. 22:10 9260
 5  409 po 21.12. 5:0821.12. 21:00 9260
17 410 ne 20.12. 4:4220.12. 21:42 9260
17 414 so 19.12. 7:5919.12. 22:32 9260


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.