Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9260

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PRE ekoproud (od 2. 5. 2021 do 26. 2. 2022)

PRE ekoproud

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2012

Výrobní číslo: 9902

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 574 272 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 413 čt 23.3. 5:2924.3. 0:16 9260
17 405 st 22.3. 6:4722.3. 19:01 9260
17 411 út 21.3. 4:3921.3. 19:26 9260
24 408 po 20.3. 6:0620.3. 19:40 9260
11 405 ne 19.3. 4:2819.3. 21:24 9260
11 401 so 18.3. 4:2819.3. 0:19 9260
14 408 pá 17.3. 5:1117.3. 22:33 9260
11 403 čt 16.3. 14:0617.3. 0:19 9260*Z1
24 405 st 15.3. 5:5515.3. 19:10 9260
 6  410 út 14.3. 5:0114.3. 21:31 9260
17 418 po 13.3. 15:0414.3. 0:37 9260
17 424 pá 10.3. 15:2810.3. 22:25 9260
 3  408 pá 10.3. 6:2710.3. 10:13 9260
 3  408 čt 9.3. 14:5110.3. 0:21 9260
 3  409 čt 9.3. 5:589.3. 9:25 9260
14 419 st 8.3. 14:448.3. 21:02 9260
 3  408 st 8.3. 6:278.3. 10:13 9260
17 431 út 7.3. 6:177.3. 18:41 9260
 3  401 po 6.3. 5:176.3. 19:46 9260
 2  405 ne 5.3. 10:355.3. 22:34 9260
14 406 so 4.3. 5:294.3. 23:13 9260
11 410 čt 2.3. 14:402.3. 19:40 9260
 3  407 čt 2.3. 4:112.3. 9:43 9260
17 428 st 1.3. 15:442.3. 1:17 9260
 3  407 st 1.3. 4:111.3. 9:43 9260
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9210

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.