Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9260

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PRE ekoproud (od 2. 5. 2021 do 26. 2. 2022)

PRE ekoproud

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2012

Výrobní číslo: 9902

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 538 347 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 406 dnes 5:0628.6. 19:09 9260
12 413 po 27.6. 6:0527.6. 21:40 9260
 6  407 ne 26.6. 5:2426.6. 21:31 9260
3+17 433 so 25.6. 5:2626.6. 0:26 9260
14 408 pá 24.6. 5:0924.6. 22:36 9260
18 407 čt 23.6. 4:3623.6. 19:14 9260
18 410 st 22.6. 4:5622.6. 23:53 9260
 3  408 út 21.6. 14:4922.6. 0:21 9260
11 405 út 21.6. 5:5621.6. 9:35 9260
18 402 po 20.6. 14:5920.6. 18:31 9260
 3  407 po 20.6. 4:1220.6. 9:45 9260
17 405 ne 19.6. 9:4119.6. 23:28 9260
21 404 pá 17.6. 14:4717.6. 19:12 9260
14 419 pá 17.6. 6:0617.6. 9:39 9260
17 428 čt 16.6. 15:4017.6. 0:18 9260
21 404 čt 16.6. 5:4516.6. 10:09 9260
17 411 st 15.6. 7:0616.6. 0:45 9260
17 418 út 14.6. 5:3014.6. 19:53 9260
24 402 po 13.6. 5:5513.6. 19:59 9260
11 404 so 11.6. 7:3812.6. 0:53 9260
14 408 pá 10.6. 5:0910.6. 22:36 9260
17 418 čt 9.6. 5:309.6. 19:53 9260
17 405 st 8.6. 4:388.6. 19:08 9260
11 403 út 7.6. 4:338.6. 0:33 9260
24 407 po 6.6. 6:456.6. 20:49 9260


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.