Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9260

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PRE ekoproud (od 2. 5. 2021 do 26. 2. 2022)

PRE ekoproud

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2012

Výrobní číslo: 9902

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 593 163 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 406 dnes 6:2221.9. 23:54 9260
18 411 st 20.9. 6:5721.9. 0:32 9260
16 401 út 19.9. 14:4619.9. 19:48 9260
17 437 út 19.9. 6:1519.9. 9:07 9260
11 410 po 18.9. 4:3018.9. 21:50 9260
16 405 pá 15.9. 5:0315.9. 20:46 9260
 6  407 čt 14.9. 4:0714.9. 20:49 9260
17 431 st 13.9. 14:5214.9. 1:04 9260
 3  414 st 13.9. 5:5413.9. 9:26 9260
 3  412 út 12.9. 5:3912.9. 20:00 9260
18 413 po 11.9. 5:2611.9. 19:34 9260
18 401 ne 10.9. 5:1510.9. 22:56 9260
 6  407 so 9.9. 4:0710.9. 0:25 9260
22 420 pá 8.9. 6:459.9. 0:36 9260
 6  406 čt 7.9. 5:477.9. 18:40 9260
 3  410 út 5.9. 5:165.9. 19:49 9260
11 409 po 4.9. 6:234.9. 19:45 9260
18 411 čt 31.8. 5:1331.8. 18:53 9260
 3  406 st 30.8. 5:1830.8. 23:41 9260
18 405 út 29.8. 6:1329.8. 23:54 9260
17 412 st 23.8. 5:5023.8. 20:00 9260
 3  410 út 22.8. 5:3722.8. 22:01 9260
11 406 po 21.8. 4:3321.8. 21:48 9260
11 404 ne 20.8. 4:5521.8. 0:34 9260
17 401 pá 18.8. 4:4719.8. 0:23 9260


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.