Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9260

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PRE ekoproud (od 2. 5. 2021 do současnosti)

PRE ekoproud

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2012

Výrobní číslo: 9902

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 504 807 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 414 pá 3.12. 4:453.12. 19:48 9260
17 415 čt 2.12. 6:102.12. 21:50 9260
14+19 432 út 30.11. 5:4830.11. 19:19 9260
11 410 po 29.11. 6:2829.11. 21:48 9260
11 406 pá 26.11. 4:2026.11. 19:29 9260
11 411 čt 25.11. 4:4925.11. 19:58 9260
11 403 st 24.11. 5:3925.11. 0:33 9260
11 410 út 23.11. 6:2823.11. 21:48 9260
 6  411 po 22.11. 4:3022.11. 19:25 9260
17 407 ne 21.11. 6:5522.11. 1:05 9260
 5  406 so 20.11. 7:4421.11. 0:23 9260
24 402 pá 19.11. 5:5519.11. 19:59 9260
18 404 čt 18.11. 7:5518.11. 22:53 9260
18 411 út 16.11. 5:1316.11. 18:11 9260
17 425 po 15.11. 6:4615.11. 20:13 9260
 6  402 ne 14.11. 7:3014.11. 23:26 9260
6+15 414 so 13.11. 4:3013.11. 23:26 9260
11 410 pá 12.11. 6:2812.11. 21:48 9260
 6  408 čt 11.11. 6:0111.11. 19:05 9260
 6  408 st 10.11. 6:0110.11. 19:05 9260
 3  408 út 9.11. 6:309.11. 10:09 9260
18 408 po 8.11. 6:328.11. 19:24 9260
18 411 pá 5.11. 5:135.11. 17:51 9260
12+14 413 čt 4.11. 5:054.11. 20:23 9260
11 407 st 3.11. 4:353.11. 19:31 9260


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.