Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9259

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 4. 9. 2012

Výrobní číslo: 9901

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 299 056 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 415 so 16.2. 7:1517.2. 0:42 9259
14 409 pá 15.2. 6:0315.2. 21:45 9259
14 405 čt 14.2. 5:1714.2. 22:40 9259
17 409 st 13.2. 5:2914.2. 1:42 9259
14 411 út 12.2. 6:1412.2. 18:48 9259
17 418 po 11.2. 5:0411.2. 20:02 9259
11 403 ne 10.2. 4:3610.2. 21:53 9259
17 415 so 9.2. 7:1510.2. 0:42 9259
14 409 pá 8.2. 6:038.2. 21:45 9259
14 411 čt 7.2. 6:147.2. 18:48 9259
14 410 st 6.2. 4:386.2. 22:00 9259
11 402 út 5.2. 6:415.2. 22:28 9259
 3  405 po 4.2. 4:064.2. 19:10 9259
17 416 ne 3.2. 9:184.2. 1:27 9259
 5  409 so 2.2. 4:492.2. 22:26 9259
17 403 pá 1.2. 4:151.2. 20:17 9259
 3  402 čt 31.1. 5:421.2. 1:15 9259
 4  406 st 30.1. 14:2230.1. 19:38 9259
 3  413 st 30.1. 6:0930.1. 9:40 9259
 4  402 út 29.1. 13:4429.1. 19:21 9259
 4  409 út 29.1. 5:4829.1. 9:24 9259
17 424 po 28.1. 5:5229.1. 1:04 9259
14 408 ne 27.1. 4:5827.1. 22:23 9259
14 407 so 26.1. 4:3826.1. 21:38 9259
11 403 pá 25.1. 4:2825.1. 21:46 9259


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.