Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9259

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 4. 9. 2012

Výrobní číslo: 9901

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 250 904 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 414 so 21.4. 4:4122.4. 0:30 9259
11 406 pá 20.4. 4:2820.4. 20:38 9259
3+6 411 čt 19.4. 6:1119.4. 23:03 9259
14 415 po 16.4. 5:3716.4. 10:28 9259
3+6 405 so 14.4. 4:2614.4. 22:34 9259
17 422 pá 13.4. 5:2014.4. 0:58 9259
14 408 čt 12.4. 4:1812.4. 20:33 9259
14 407 út 10.4. 6:0310.4. 19:08 9259
11 411 po 9.4. 4:579.4. 19:23 9259
14 402 so 7.4. 4:187.4. 21:39 9259
17 426 pá 6.4. 5:327.4. 1:13 9259
12 406 čt 5.4. 4:506.4. 0:29 9259
11 408 st 4.4. 6:285.4. 0:35 9259
17 421 út 3.4. 14:553.4. 19:56 9259
17 402 pá 9.3. 6:029.3. 22:30 9259*MU*1
 4  406 čt 8.3. 14:228.3. 19:38 9259
 4  407 čt 8.3. 5:388.3. 9:16 9259
 4  401 st 7.3. 13:347.3. 19:11 9259
 4  406 st 7.3. 5:317.3. 9:08 9259
3+6 411 út 6.3. 6:116.3. 23:03 9259
12 406 po 5.3. 4:506.3. 0:29 9259
3+6 405 ne 4.3. 4:345.3. 0:39 9259
17 410 so 3.3. 6:294.3. 1:03 9259
11 411 pá 2.3. 4:572.3. 19:23 9259
 4  402 čt 1.3. 13:441.3. 19:21 9259
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = rozbité zadní okno

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.