Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9259

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 4. 9. 2012

Výrobní číslo: 9901

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 240 524 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+31 409 út 23.1. 5:5423.1. 23:38 9259
ZkJ 441 po 22.1. 9:0022.1. 10:00 9259
Rok 2017
Cvič 473 ne 2.7. 14:002.7. 22:00 9259
Cvič 473 so 1.7. 6:001.7. 13:59 9259
Cvič 423 čt 29.6. 6:0029.6. 13:59 9259
4 412 pá 23.6. 15:1123.6. 19:02 9259
4 407 pá 23.6. 5:3923.6. 9:17 9259
7 405 čt 22.6. 4:4922.6. 18:56 9259
11 413 st 21.6. 7:0122.6. 1:14 9259
4 411 út 20.6. 13:2420.6. 18:53 9259
14 416 út 20.6. 6:0020.6. 10:59 9259*Z
3 401 po 19.6. 22:3020.6. 0:56 9259*Z1
14 411 pá 16.6. 14:1716.6. 21:46 9259
17 429 pá 16.6. 5:2016.6. 9:47 9259
17 416 čt 15.6. 20:0015.6. 21:56 9259*Z2
4 411 čt 15.6. 6:0315.6. 9:41 9259
4 411 st 14.6. 13:2414.6. 18:53 9259
4 409 st 14.6. 5:4714.6. 9:25 9259
6 415 út 13.6. 5:1913.6. 22:33 9259
3 418 po 12.6. 5:1812.6. 20:28 9259
17 401 so 10.6. 6:1110.6. 22:44 9259
4 409 pá 9.6. 13:049.6. 18:37 9259
11 414 pá 9.6. 3:499.6. 10:14 9259
17 409 čt 8.6. 5:299.6. 1:43 9259
17 411 st 7.6. 5:567.6. 19:14 9259
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9216
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9257
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.