Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9259

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 4. 9. 2012

Výrobní číslo: 9901

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 292 424 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 411 po 17.12. 3:4918.12. 0:55 9259
 3  402 pá 14.12. 5:4215.12. 1:15 9259
 4  412 čt 13.12. 15:1013.12. 19:01 9259
 4  406 čt 13.12. 5:3113.12. 9:08 9259
 4  410 st 12.12. 13:1412.12. 18:44 9259
 4  402 st 12.12. 6:0612.12. 9:40 9259
 3  410 út 11.12. 4:4711.12. 19:29 9259
11 414 po 10.12. 15:0110.12. 21:38 9259
 4  409 po 10.12. 5:4810.12. 9:24 9259
 3  410 pá 7.12. 4:477.12. 19:29 9259
17 429 čt 6.12. 15:197.12. 1:12 9259
17 427 čt 6.12. 4:326.12. 9:23 9259
 4  407 st 5.12. 14:305.12. 19:59 9259
 6  407 po 3.12. 6:104.12. 0:23 9259
11 410 pá 30.11. 4:0930.11. 19:33 9259
 3  418 čt 29.11. 10:5029.11. 20:26 9259*Z
 4  402 st 28.11. 13:4428.11. 19:21 9259
 4  412 st 28.11. 6:1228.11. 9:48 9259
 4  406 út 27.11. 14:2227.11. 19:38 9259
17 410 út 27.11. 5:2027.11. 9:19 9259
11 411 po 26.11. 6:0727.11. 1:15 9259
17 401 ne 25.11. 7:0025.11. 22:43 9259
14 403 so 24.11. 4:1824.11. 22:15 9259
17 406 pá 23.11. 5:1024.11. 1:29 9259
17 423 čt 22.11. 6:1523.11. 1:12 9259
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9240

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.