Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9259

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 4. 9. 2012

Výrobní číslo: 9901

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 267 899 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 406 pá 20.7. 6:2720.7. 20:40 9259
11 409 čt 19.7. 6:4119.7. 20:24 9259
11 402 st 18.7. 5:3818.7. 20:12 9259
17 418 út 17.7. 5:2418.7. 1:04 9259
17 407 po 16.7. 10:5517.7. 1:12 9259*Z
17 407 pá 13.7. 5:3914.7. 1:12 9259
11 404 čt 12.7. 4:4912.7. 20:23 9259
14 406 st 11.7. 4:3811.7. 22:39 9259
3+6 405 út 10.7. 5:2910.7. 19:41 9259
11 406 po 9.7. 6:279.7. 20:40 9259
14 404 ne 8.7. 4:588.7. 22:09 9259
3+6 408 so 7.7. 4:528.7. 0:57 9259
3+6 408 pá 6.7. 4:527.7. 0:57 9259
17 422 po 18.6. 5:2018.6. 12:05 9259*MU*1
17 425 pá 15.6. 15:1115.6. 20:11 9259
 4  406 pá 15.6. 5:3115.6. 9:08 9259
20 408 čt 14.6. 5:5115.6. 0:37 9259
17 427 st 13.6. 5:4213.6. 20:19 9259
11 404 út 12.6. 4:0912.6. 22:25 9259
17 429 po 11.6. 5:4911.6. 23:03 9259
11 411 pá 8.6. 4:578.6. 19:23 9259
 4  407 čt 7.6. 14:307.6. 19:59 9259
17 425 čt 7.6. 4:347.6. 9:47 9259
3+6 408 st 6.6. 4:067.6. 0:31 9259
14 412 út 5.6. 4:585.6. 21:03 9259
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9259 do boku 9158 na Staroměstské

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.