Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9259

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 30.6.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 4. 9. 2012

Výrobní číslo: 9901

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 561 555 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  208 dnes 4:5122.11. 0:19 9259
12 212 st 20.11. 14:1221.11. 0:12 9259
12 212 st 20.11. 5:5120.11. 9:45 9259
14 213 út 19.11. 4:4219.11. 21:26 9259
14 206 po 18.11. 5:4519.11. 0:44 9259
14 207 ne 17.11. 5:1718.11. 0:28 9259
14 206 so 16.11. 5:1717.11. 0:08 9259
25 203 pá 15.11. 12:0016.11. 0:16 9259*Z1
12 212 pá 15.11. 5:5115.11. 9:45 9259
12 212 čt 14.11. 14:1215.11. 0:12 9259
12 212 čt 14.11. 5:5114.11. 9:45 9259
14 214 st 13.11. 6:5013.11. 21:41 9259
25 201 út 12.11. 5:4412.11. 19:31 9259
25 210 po 11.11. 5:0611.11. 22:56 9259
14 204 pá 8.11. 5:209.11. 0:28 9259
 3  203 čt 7.11. 6:247.11. 23:39 9259
14 210 st 6.11. 6:116.11. 20:56 9259
 3  208 út 5.11. 4:516.11. 0:19 9259
14 210 po 4.11. 6:114.11. 20:56 9259
24 214 pá 1.11. 15:591.11. 19:44 9259
14 209 čt 31.10. 6:0131.10. 18:45 9259
14 209 st 30.10. 6:0130.10. 18:45 9259
14 213 út 29.10. 4:4229.10. 21:26 9259
14 204 ne 27.10. 6:2227.10. 21:11 9259
14 205 so 26.10. 5:0226.10. 21:26 9259
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9267

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.