Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9259

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 4. 9. 2012

Výrobní číslo: 9901

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 376 148 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 434 st 8.7. 6:008.7. 14:00 9259
Cvič 414 út 7.7. 6:007.7. 14:00 9259
17 405 po 6.7. 7:306.7. 15:55 9259*MU*1
 7  401 ne 5.7. 4:265.7. 18:50 9259*MU
 7  402 so 4.7. 4:404.7. 21:16 9259
 7  406 pá 3.7. 14:503.7. 21:12 9259
22 414 st 1.7. 6:311.7. 19:42 9259
22 409 út 30.6. 5:4030.6. 21:39 9259
 7  408 po 29.6. 4:2629.6. 21:31 9259
17 405 so 27.6. 7:3728.6. 0:52 9259
18 411 pá 26.6. 4:5327.6. 0:08 9259
 7  409 čt 25.6. 4:0726.6. 0:41 9259
22 409 st 24.6. 4:2825.6. 1:37 9259
11 407 út 23.6. 6:0723.6. 21:08 9259
 7  410 po 22.6. 4:2622.6. 21:10 9259
22 410 ne 21.6. 4:0422.6. 0:16 9259
22 404 so 20.6. 5:0421.6. 1:37 9259
11 404 pá 19.6. 5:3719.6. 20:53 9259
11 407 čt 18.6. 6:0718.6. 21:08 9259
 6  401 st 17.6. 4:4117.6. 21:02 9259
 6  412 út 16.6. 4:2117.6. 0:39 9259
22 405 po 15.6. 6:0616.6. 0:55 9259
14 408 ne 14.6. 4:1814.6. 23:17 9259
14 404 so 13.6. 7:4613.6. 22:23 9259
22 442 pá 12.6. 5:5812.6. 9:17 9259
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.