Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9259

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 4. 9. 2012

Výrobní číslo: 9901

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 348 578 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 412 út 31.3. 5:1231.3. 8:58 9259
 4  405 po 30.3. 15:3530.3. 18:24 9259
 3  414 po 30.3. 5:4430.3. 9:39 9259
14 411 pá 27.3. 5:4627.3. 22:04 9259
14 408 st 25.3. 14:0225.3. 23:45 9259
14 408 st 25.3. 5:1325.3. 10:25 9259
18 409 út 24.3. 6:4025.3. 0:28 9259
18 407 po 23.3. 4:3323.3. 22:07 9259
18 401 ne 22.3. 5:1323.3. 0:48 9259
1+17 410 so 21.3. 6:1222.3. 1:03 9259
11 403 pá 20.3. 4:2820.3. 21:40 9259
24 404 čt 19.3. 14:1819.3. 20:07 9259
14 406 čt 19.3. 5:2619.3. 11:07 9259
14 414 st 18.3. 4:3718.3. 22:38 9259
17 423 út 17.3. 5:4418.3. 0:11 9259
11 406 po 16.3. 4:2816.3. 22:16 9259
24 403 čt 12.3. 5:4712.3. 19:40 9259
14 413 st 11.3. 4:1812.3. 0:05 9259
11 410 út 10.3. 14:3110.3. 21:08 9259
 3  414 út 10.3. 4:2610.3. 9:56 9259
11 413 po 9.3. 7:0110.3. 1:15 9259
14 403 pá 6.3. 4:386.3. 18:18 9259
 3  418 čt 5.3. 5:185.3. 20:26 9259
 3  405 st 4.3. 4:064.3. 19:10 9259
 3  414 út 3.3. 14:214.3. 0:17 9259


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.