Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9259

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 4. 9. 2012

Výrobní číslo: 9901

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 387 473 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 319 st 30.9. 6:1530.9. 8:59 9259
 3  316 út 29.9. 14:5029.9. 20:41 9259
14 107 pá 25.9. 4:4525.9. 21:03 9259
 5  109 čt 24.9. 5:2824.9. 21:36 9259
 8  109 st 23.9. 5:4823.9. 23:49 9259
 5  107 út 22.9. 5:0422.9. 23:11 9259
 7  344 po 21.9. 4:2321.9. 21:28 9259
14 442 ne 20.9. 5:1720.9. 22:53 9259
17 405 so 19.9. 7:5220.9. 0:29 9259
 3  404 pá 18.9. 5:2218.9. 20:38 9259
14 416 čt 17.9. 5:0117.9. 10:38 9259
 2  404 st 16.9. 5:1017.9. 1:06 9259
11 407 út 15.9. 4:2916.9. 0:55 9259
14 413 po 14.9. 6:1114.9. 23:35 9259
17 431 po 7.9. 6:147.9. 9:19 9259
17 408 pá 4.9. 6:304.9. 20:11 9259
14 411 čt 3.9. 6:003.9. 21:00 9259
14 411 st 2.9. 6:002.9. 21:00 9259
24 415 út 1.9. 6:431.9. 9:56 9259
11 401 čt 27.8. 4:0927.8. 22:25 9259
22 412 st 26.8. 15:5927.8. 1:37 9259
22 425 út 25.8. 15:4426.8. 0:45 9259
 7  406 út 25.8. 4:5225.8. 9:35 9259
22 423 po 24.8. 6:1725.8. 0:37 9259
22 418 pá 21.8. 14:0721.8. 23:16 9259


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.