Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9259

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 4. 9. 2012

Výrobní číslo: 9901

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 333 241 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 415 so 27.7. 4:3127.7. 10:20 9259*MU
17 410 pá 26.7. 15:3027.7. 1:26 9259*Z
 3  402 čt 25.7. 4:4825.7. 19:42 9259
17 405 st 24.7. 4:3425.7. 1:13 9259
17 408 út 23.7. 14:0624.7. 0:13 9259
17 407 út 23.7. 5:1323.7. 9:14 9259
 3  402 po 22.7. 4:4422.7. 19:40 9259
14 402 ne 21.7. 5:2521.7. 22:36 9259
10 401 so 20.7. 4:2421.7. 1:20 9259
 3  413 pá 19.7. 5:4320.7. 1:17 9259
14 406 čt 18.7. 5:2718.7. 22:25 9259
11 401 st 17.7. 4:2817.7. 20:03 9259
20 404 út 16.7. 5:1017.7. 1:13 9259
10 408 po 15.7. 5:4716.7. 1:00 9259
17 402 ne 14.7. 8:2814.7. 23:23 9259
14 408 so 13.7. 4:3813.7. 21:45 9259
15 407 pá 12.7. 5:4612.7. 21:57 9259
 3  406 čt 11.7. 14:1611.7. 19:59 9259
 3  403 čt 11.7. 4:0711.7. 9:40 9259
 5  408 st 10.7. 4:3111.7. 0:24 9259
15 407 út 9.7. 5:4610.7. 0:52 9259
15 407 po 8.7. 5:469.7. 0:52 9259
17 401 ne 7.7. 8:088.7. 1:04 9259
16 407 so 6.7. 4:556.7. 22:05 9259
11 405 pá 5.7. 4:155.7. 22:45 9259
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9220

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.