Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2012
V provozu od: 4. 9. 2012
Výrobní číslo: 9901
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 532 077 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2022 | ||||||
12+14 | 411 | čt 1.12. 5:34 | 1.12. 9:21 | 9259 | ||
3 | 407 | st 30.11. 14:42 | 30.11. 20:44 | 9259 | ||
3 | 410 | st 30.11. 6:19 | 30.11. 9:54 | 9259 | ||
3 | 407 | út 29.11. 14:42 | 29.11. 20:14 | 9259 | ||
11 | 415 | út 29.11. 5:15 | 29.11. 10:04 | 9259 | ||
17 | 428 | po 28.11. 15:44 | 29.11. 1:18 | 9259 | ||
18 | 414 | po 28.11. 7:07 | 28.11. 8:47 | 9259 | ||
3 | 407 | pá 25.11. 14:42 | 25.11. 20:14 | 9259 | ||
24 | 409 | pá 25.11. 5:55 | 25.11. 9:40 | 9259 | ||
12+14 | 418 | čt 24.11. 5:32 | 24.11. 18:42 | 9259 | ||
11 | 410 | st 23.11. 15:19 | 24.11. 0:39 | 9259 | ||
17 | 414 | st 23.11. 5:49 | 23.11. 8:32 | 9259 | ||
11 | 405 | út 22.11. 14:40 | 22.11. 19:34 | 9259 | ||
3 | 410 | út 22.11. 6:19 | 22.11. 9:54 | 9259 | ||
12+14 | 404 | po 21.11. 4:45 | 21.11. 19:41 | 9259 | ||
12+14 | 403 | ne 20.11. 4:50 | 21.11. 0:18 | 9259 | ||
6 | 407 | so 19.11. 6:30 | 19.11. 23:52 | 9259 | ||
12+14 | 418 | pá 18.11. 4:30 | 18.11. 20:04 | 9259 | ||
16 | 405 | čt 17.11. 4:59 | 18.11. 0:29 | 9259 | ||
18 | 413 | st 16.11. 5:29 | 17.11. 0:16 | 9259 | ||
18 | 410 | út 15.11. 4:57 | 15.11. 23:56 | 9259 | ||
17 | 401 | po 14.11. 4:46 | 15.11. 1:28 | 9259 | ||
6 | 406 | ne 13.11. 8:59 | 13.11. 23:32 | 9259 | ||
3 | 401 | so 12.11. 4:11 | 13.11. 0:42 | 9259 | ||
17 | 401 | pá 11.11. 4:36 | 12.11. 1:28 | 9259 |