Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 521 310 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 404 dnes 6:045.7. 0:13 9258
 6  403 ne 3.7. 5:433.7. 21:33 9258
18 402 so 2.7. 4:372.7. 22:17 9258
18 404 pá 1.7. 7:032.7. 0:33 9258
18 408 čt 30.6. 6:3230.6. 19:24 9258
11 402 st 29.6. 5:3829.6. 6:45 9258*MU
11 405 út 28.6. 14:4028.6. 19:42 9258
24 404 út 28.6. 8:0028.6. 9:51 9258*Z1
24 404 po 27.6. 14:4527.6. 20:21 9258
17 432 po 27.6. 6:2127.6. 9:08 9258
14 403 ne 26.6. 5:0226.6. 21:48 9258
22 402 so 25.6. 8:4725.6. 20:38 9258
18 407 pá 24.6. 4:3624.6. 19:14 9258
11 403 čt 23.6. 4:3324.6. 0:33 9258
 3  412 st 22.6. 4:3223.6. 0:58 9258
18 413 út 21.6. 5:2822.6. 0:13 9258
21 404 po 20.6. 14:4720.6. 19:12 9258
17 428 po 20.6. 6:3720.6. 9:28 9258
 7  405 ne 19.6. 4:2219.6. 21:40 9258
18 405 so 18.6. 5:1618.6. 22:53 9258
 3  416 pá 17.6. 5:0417.6. 19:24 9258
 3  410 čt 16.6. 15:0417.6. 0:38 9258
 3  407 čt 16.6. 4:1216.6. 9:45 9258
14 419 st 15.6. 14:4415.6. 21:02 9258
 3  408 st 15.6. 6:3015.6. 10:14 9258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9216

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.