Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 321 342 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 406 ne 22.7. 11:3822.7. 22:54 9258
3+6 408 so 21.7. 4:5222.7. 0:57 9258
 7  411 pá 20.7. 5:2320.7. 20:16 9258
17 405 čt 19.7. 5:1920.7. 0:57 9258
17 418 st 18.7. 5:2419.7. 1:04 9258
3+6 405 út 17.7. 5:2917.7. 19:41 9258
3+6 405 po 16.7. 5:2916.7. 19:41 9258
15+16 431 ne 15.7. 4:5216.7. 0:56 9258
5+16 405 so 14.7. 3:5015.7. 1:06 9258
3+6 411 pá 13.7. 4:4514.7. 0:37 9258
17 407 čt 12.7. 5:3913.7. 1:12 9258
11 405 st 11.7. 9:4512.7. 1:04 9258*Z
3+6 415 út 10.7. 4:4010.7. 21:08 9258
3+6 408 po 9.7. 4:269.7. 22:38 9258
3+6 407 ne 8.7. 5:159.7. 0:57 9258
14 401 so 7.7. 4:187.7. 21:30 9258
17 419 pá 6.7. 4:157.7. 1:12 9258
12+93 451 st 4.7. 21:135.7. 4:10 9258
3+6 404 út 3.7. 6:453.7. 19:31 9258
14 403 ne 1.7. 4:381.7. 22:00 9258
5+16 405 so 30.6. 3:501.7. 1:06 9258
3+6 425 pá 29.6. 6:0930.6. 0:58 9258
18 415 čt 28.6. 15:3428.6. 19:28 9258
 4  406 čt 28.6. 5:3128.6. 9:08 9258
14 415 st 27.6. 15:0627.6. 22:00 9258
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9201

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.