Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 358 292 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 406 pá 19.4. 4:0619.4. 22:43 9258
17 402 čt 18.4. 6:0319.4. 1:22 9258
17 418 st 17.4. 5:0417.4. 20:02 9258
14 415 út 16.4. 6:0816.4. 22:11 9258
11 408 po 15.4. 6:2815.4. 20:53 9258
18 407 pá 12.4. 6:3012.4. 18:23 9258
 3  405 čt 11.4. 4:0611.4. 19:10 9258
17 406 st 10.4. 5:1011.4. 1:27 9258
14 411 út 9.4. 14:179.4. 21:45 9258
 4  403 út 9.4. 6:139.4. 10:04 9258
 4  403 po 8.4. 13:548.4. 19:31 9258
 4  402 po 8.4. 6:068.4. 9:57 9258
11 407 ne 7.4. 4:067.4. 22:31 9258
17 409 so 6.4. 9:307.4. 0:12 9258
14 411 pá 5.4. 14:175.4. 21:45 9258
14 415 pá 29.3. 6:0829.3. 19:45 9258*MU
17 418 čt 28.3. 5:0428.3. 20:02 9258
17 418 st 27.3. 5:0427.3. 20:02 9258
14 411 út 26.3. 15:0026.3. 21:45 9258*Z
 3  414 po 25.3. 14:2126.3. 0:17 9258
18 410 čt 21.3. 7:0221.3. 8:55 9258
 4  402 st 20.3. 13:4420.3. 19:21 9258
11 410 st 20.3. 4:0720.3. 10:43 9258
 4  401 út 19.3. 15:2019.3. 19:11 9258
 4  409 út 19.3. 5:4819.3. 9:41 9258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9241

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.