Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 278 952 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 407 pá 19.1. 4:1619.1. 19:08 9258
14 415 čt 18.1. 6:5918.1. 20:30 9258
14 415 st 17.1. 6:5917.1. 20:30 9258
14 415 út 16.1. 6:5916.1. 20:30 9258
5 404 po 15.1. 14:4015.1. 21:16 9258*Z
18 410 po 15.1. 7:0215.1. 8:55 9258
14 401 ne 14.1. 4:0814.1. 20:49 9258
17 411 so 13.1. 11:3014.1. 1:13 9258*Z1
17 423 pá 12.1. 3:5613.1. 1:43 9258
11 403 čt 11.1. 4:1512.1. 1:22 9258
14 406 st 10.1. 4:4410.1. 21:00 9258
11 405 út 9.1. 4:359.1. 21:38 9258
14 411 po 8.1. 5:558.1. 19:45 9258
17 408 ne 7.1. 3:558.1. 0:58 9258
3 407 so 6.1. 4:277.1. 0:18 9258
11 403 pá 5.1. 4:156.1. 1:23 9258
3 406 čt 4.1. 12:205.1. 1:16 9258*Z2
14 405 st 3.1. 4:283.1. 20:47 9258
11 410 út 2.1. 4:093.1. 1:35 9258
16 406 po 1.1. 6:372.1. 0:16 9258
Rok 2017
24 408 pá 29.12. 6:1629.12. 20:08 9258
3 403 čt 28.12. 13:4628.12. 19:49 9258
3 401 út 26.12. 9:2226.12. 23:39 9258
14 409 po 25.12. 12:4925.12. 22:49 9258
14 402 ne 24.12. 6:0524.12. 18:37 9258
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9226
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9250
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.