Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 592 102 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 414 dnes 4:4325.9. 19:58 9258
12+36 417 ne 24.9. 5:0224.9. 21:29 9258
30 407 so 23.9. 4:5123.9. 22:03 9258
11 410 pá 22.9. 4:3022.9. 21:50 9258
18 413 čt 21.9. 7:2121.9. 22:54 9258
11 408 st 20.9. 4:1520.9. 19:43 9258
10 413 út 19.9. 5:4319.9. 22:16 9258
17 424 po 18.9. 6:0918.9. 21:26 9258
11 410 pá 15.9. 4:3115.9. 21:50 9258
22 420 čt 14.9. 6:4515.9. 0:36 9258
14 409 st 13.9. 5:2213.9. 19:29 9258
 6  414 út 12.9. 5:0613.9. 0:25 9258
 6  412 po 11.9. 6:3911.9. 19:35 9258
18 408 pá 8.9. 6:488.9. 8:45 9258*MU
 6  408 čt 7.9. 4:277.9. 23:25 9258
16 405 st 6.9. 5:036.9. 20:46 9258
17 437 po 4.9. 15:404.9. 21:11 9258
17 437 po 4.9. 6:154.9. 9:07 9258
11 403 ne 3.9. 4:344.9. 0:14 9258
11 405 so 2.9. 4:143.9. 0:34 9258
 3  406 pá 1.9. 5:181.9. 23:41 9258
18 401 čt 31.8. 5:2831.8. 19:13 9258
11 403 st 30.8. 4:1531.8. 0:54 9258
17 412 út 29.8. 5:3930.8. 1:04 9258
18 401 po 28.8. 5:2828.8. 19:13 9258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.