Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 466 770 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  406 čt 25.2. 6:0325.2. 9:53 9258
 3  416 st 24.2. 15:2324.2. 20:53 9258
 4  406 st 24.2. 6:0324.2. 9:53 9258
17 420 po 22.2. 4:3422.2. 20:25 9258
14 406 ne 21.2. 4:3921.2. 21:54 9258
17 405 so 20.2. 7:3720.2. 22:22 9258
 3  415 pá 19.2. 5:0219.2. 20:25 9258
 3  402 čt 18.2. 5:1918.2. 21:06 9258
 3  402 st 17.2. 5:1917.2. 21:06 9258
18 404 út 16.2. 5:0816.2. 22:15 9258
Cvič 413 po 15.2. 14:0015.2. 22:00 9258
Cvič 473 po 15.2. 6:0015.2. 14:00 9258
18 404 pá 12.2. 5:0812.2. 22:15 9258
17 403 čt 11.2. 5:4511.2. 21:42 9258
 3  402 st 10.2. 5:1910.2. 21:06 9258
18 402 út 9.2. 4:289.2. 22:00 9258
11 409 po 8.2. 6:288.2. 23:13 9258
17 406 pá 5.2. 4:425.2. 14:35 9258*MU*1
17 413 čt 4.2. 5:434.2. 23:33 9258
 3  402 st 3.2. 5:193.2. 21:06 9258
 4  407 út 2.2. 15:132.2. 19:03 9258
 4  410 út 2.2. 6:432.2. 10:33 9258
16 402 po 1.2. 4:551.2. 20:18 9258
11 401 ne 31.1. 10:3131.1. 23:13 9258
17 407 so 30.1. 5:3430.1. 23:03 9258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před Jiráskovým nám. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.