Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 11.5.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 481 065 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 142 út 11.5. 5:4412.5. 0:10 9258
 5  441 ne 9.5. 4:049.5. 19:46 9258
18 401 so 8.5. 4:358.5. 20:24 9258
18 401 pá 7.5. 4:187.5. 22:37 9258
18 408 čt 6.5. 5:066.5. 22:24 9258
17 142 st 5.5. 5:445.5. 21:35 9258
 4  106 út 4.5. 14:594.5. 18:56 9258
 3  114 út 4.5. 5:414.5. 9:14 9258
 7  101 po 3.5. 4:243.5. 22:43 9258
 5  441 ne 2.5. 4:042.5. 19:46 9258
18 407 so 1.5. 4:181.5. 21:45 9258
17 406 pá 30.4. 4:4830.4. 22:09 9258
17 422 čt 29.4. 5:0729.4. 22:49 9258
 3  409 st 28.4. 4:5828.4. 21:38 9258
17 141 út 27.4. 5:3527.4. 21:20 9258
14 108 ne 25.4. 4:4325.4. 22:34 9258
16 103 so 24.4. 4:3024.4. 22:53 9258
 3  114 pá 23.4. 14:4823.4. 20:30 9258
 4  109 pá 23.4. 6:2923.4. 10:26 9258
 4  108 st 21.4. 15:1921.4. 19:16 9258
 4  106 st 21.4. 5:5921.4. 9:55 9258
18 401 po 19.4. 4:1819.4. 14:30 9258*MU
17 406 ne 18.4. 10:1518.4. 22:19 9258
17 407 so 17.4. 4:4817.4. 21:30 9258
18 403 pá 16.4. 4:3516.4. 22:56 9258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.