Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 498 645 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+18 409 pá 30.7. 6:1430.7. 11:14 9258
 3  411 čt 29.7. 5:5629.7. 9:28 9258
 3  412 st 28.7. 14:2628.7. 20:21 9258
 3  411 st 28.7. 5:5628.7. 9:28 9258
7+18 412 út 27.7. 5:2927.7. 20:51 9258
7+18 413 po 26.7. 5:4526.7. 21:06 9258
7+18 412 pá 23.7. 5:2923.7. 20:51 9258
13 401 čt 22.7. 5:1722.7. 21:47 9258
32 409 st 21.7. 5:4321.7. 23:49 9258
 3  409 út 20.7. 5:0220.7. 19:56 9258
10+15 413 po 19.7. 4:2519.7. 21:16 9258
18 406 so 17.7. 4:3217.7. 21:51 9258
14 410 čt 15.7. 5:0515.7. 20:16 9258
18 404 st 14.7. 4:3214.7. 22:32 9258
 3  405 út 13.7. 5:3513.7. 23:55 9258
 3  408 po 12.7. 4:2512.7. 19:29 9258
 3  402 ne 11.7. 4:2612.7. 0:15 9258
 7  408 so 10.7. 7:5110.7. 20:43 9258
 3  410 pá 9.7. 4:459.7. 19:51 9258
24 405 čt 8.7. 6:328.7. 20:19 9258
17 406 st 7.7. 5:047.7. 17:20 9258*MU
17 405 út 6.7. 8:457.7. 0:10 9258
21 401 po 5.7. 6:145.7. 21:56 9258
11 408 ne 4.7. 4:294.7. 23:33 9258
21 406 so 3.7. 4:433.7. 23:26 9258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.