Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 449 505 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  112 st 25.11. 6:1625.11. 20:05 9258
14 111 út 24.11. 5:0424.11. 22:07 9258
 7  102 po 23.11. 20:0023.11. 23:03 9258*Z
 7  102 po 23.11. 5:0323.11. 19:00 9258*MU
 8  107 ne 22.11. 4:3922.11. 23:05 9258
25 108 so 21.11. 4:4021.11. 22:29 9258
11 102 pá 20.11. 5:0020.11. 20:41 9258
 7  102 čt 19.11. 5:0319.11. 23:03 9258
14 102 st 18.11. 4:2118.11. 20:46 9258
 7  102 út 17.11. 4:4317.11. 22:43 9258
11 109 po 16.11. 6:0916.11. 23:32 9258
14 107 út 3.11. 4:493.11. 20:35 9258
 5  102 po 2.11. 4:372.11. 21:01 9258
 7  104 ne 1.11. 5:031.11. 21:13 9258
 7  104 so 31.10. 5:0331.10. 21:13 9258
16 104 pá 30.10. 6:0331.10. 0:48 9258
11 107 čt 29.10. 4:1230.10. 1:12 9258
 7  104 st 28.10. 5:2328.10. 21:13 9258
 5  103 út 27.10. 4:3627.10. 20:36 9258
 7  107 po 26.10. 6:2227.10. 0:43 9258
24 112 pá 23.10. 6:4823.10. 20:25 9258
14 104 čt 22.10. 6:0522.10. 21:15 9258
 5  109 st 21.10. 5:2821.10. 21:36 9258
11 105 út 20.10. 3:5220.10. 22:23 9258
15 108 po 19.10. 5:3820.10. 0:27 9258
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.