Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 438 030 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  406 út 22.9. 4:3822.9. 19:17 9258
17 404 po 21.9. 6:0822.9. 0:29 9258
17 401 ne 20.9. 4:3020.9. 23:49 9258
17 416 so 19.9. 6:1520.9. 1:01 9258
 3  411 pá 18.9. 4:4718.9. 19:18 9258
16 403 čt 17.9. 4:5517.9. 20:19 9258
22 404 st 16.9. 5:4116.9. 20:13 9258
14 409 út 15.9. 5:2715.9. 20:33 9258
 4  405 po 14.9. 15:2514.9. 17:58 9258
 3  416 po 14.9. 4:0714.9. 9:59 9258
16 407 ne 13.9. 4:5514.9. 0:25 9258
 3  401 so 12.9. 4:4712.9. 21:57 9258
 7  413 pá 11.9. 5:1111.9. 10:14 9258
14 402 čt 10.9. 6:4510.9. 21:54 9258
24 415 st 9.9. 6:439.9. 9:56 9258
24 407 út 8.9. 5:398.9. 19:49 9258
11 402 po 7.9. 4:568.9. 1:15 9258
15 403 ne 6.9. 5:176.9. 21:54 9258
15 405 so 5.9. 4:575.9. 22:09 9258
22 441 pá 4.9. 5:514.9. 9:17 9258
11 402 čt 3.9. 4:564.9. 1:15 9258
26 420 st 2.9. 5:392.9. 9:29 9258
26 418 út 1.9. 6:151.9. 10:09 9258
 3  412 po 31.8. 5:0331.8. 20:07 9258
14 408 ne 30.8. 4:1830.8. 23:17 9258


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.