Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 422 250 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 419 út 7.7. 5:327.7. 20:54 9258
 3  406 po 6.7. 5:237.7. 1:15 9258
 7  404 ne 5.7. 4:065.7. 21:54 9258
 7  401 so 4.7. 4:265.7. 0:41 9258
18 407 pá 3.7. 4:333.7. 22:09 9258
18 407 čt 2.7. 4:332.7. 22:09 9258
11 407 st 1.7. 4:562.7. 1:15 9258
17 418 út 30.6. 4:131.7. 1:22 9258
17 406 po 29.6. 14:2129.6. 23:52 9258
22 412 po 29.6. 6:1229.6. 9:33 9258
17 407 ne 28.6. 7:0029.6. 1:33 9258
22 412 so 27.6. 4:2228.6. 0:37 9258
14 404 pá 26.6. 4:5226.6. 22:03 9258
 7  411 čt 30.4. 5:2830.4. 11:20 9258*MU*1
Cvič 415 st 29.4. 6:0029.4. 14:00 9258
Cvič 434 po 27.4. 6:0027.4. 14:00 9258
Cvič 404 ne 26.4. 6:0026.4. 14:00 9258
14 405 pá 24.4. 4:5824.4. 21:15 9258
17 417 čt 23.4. 4:1424.4. 0:42 9258
14 408 st 22.4. 14:0222.4. 23:45 9258
14 408 st 22.4. 5:1322.4. 10:25 9258
11 412 út 21.4. 14:3321.4. 21:38 9258
 4  406 út 21.4. 6:4521.4. 9:34 9258
Cvič 425 po 20.4. 6:0020.4. 14:00 9258
17 412 ne 19.4. 7:4020.4. 0:12 9258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s nákladním vozem na Kubánském nám.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.