Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9258

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Máj – Lvíčkov & Levels Prague (od 14. 7. 2024 do současnosti)

Máj – Lvíčkov & Levels Prague

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 1.7.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 665 767 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 201 dnes 5:449.10. 19:31 9258
24 201 út 8.10. 6:478.10. 19:54 9258
25 201 po 7.10. 5:447.10. 19:31 9258
14 207 ne 6.10. 20:307.10. 0:30 9258*Z1
14 201 pá 4.10. 15:285.10. 0:10 9258
14 201 pá 4.10. 6:564.10. 9:12 9258
14 209 čt 3.10. 5:593.10. 18:48 9258
 3  203 st 2.10. 6:242.10. 23:39 9258
25 201 út 1.10. 5:441.10. 19:31 9258
14 212 po 30.9. 6:2930.9. 19:12 9258
14 202 so 28.9. 13:0028.9. 21:14 9258*Z2
12 218 pá 27.9. 5:0227.9. 21:47 9258
29 209 čt 26.9. 7:2526.9. 19:51 9258
12 216 st 25.9. 4:4625.9. 18:41 9258
29 205 út 24.9. 4:5125.9. 0:28 9258
 1  209 po 23.9. 5:5223.9. 20:27 9258
25 210 pá 20.9. 5:0620.9. 22:56 9258
29 213 čt 19.9. 5:5819.9. 23:58 9258
29 213 st 18.9. 5:5818.9. 23:58 9258
 1  209 út 17.9. 5:5217.9. 20:27 9258
12 216 po 16.9. 4:4616.9. 18:41 9258
29 212 ne 15.9. 12:4516.9. 0:38 9258*Z3
29 223 pá 13.9. 15:3213.9. 21:49 9258
29 222 čt 12.9. 6:0312.9. 18:31 9258
12 212 st 11.9. 14:1212.9. 0:12 9258
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9255
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9260

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.