Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9258

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Máj – Lvíčkov & Levels Prague (od 14. 7. 2024 do současnosti)

Máj – Lvíčkov & Levels Prague

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 1.7.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 694 132 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 205 dnes 5:0124.1. 23:32 9258
6+14 214 čt 23.1. 4:3524.1. 0:14 9258
 3  211 st 22.1. 5:2822.1. 20:50 9258
10 214 út 21.1. 6:2321.1. 22:14 9258
25 210 po 20.1. 5:5320.1. 19:30 9258
25 206 so 18.1. 8:2918.1. 22:16 9258
17 230 pá 17.1. 6:1718.1. 0:09 9258
31 203 čt 16.1. 5:5416.1. 19:46 9258
6+14 204 po 13.1. 6:0513.1. 19:34 9258
6+14 206 ne 12.1. 4:3613.1. 0:32 9258
6+14 211 so 11.1. 5:3111.1. 23:54 9258
12 202 pá 10.1. 4:2110.1. 19:59 9258
6+14 210 čt 9.1. 5:279.1. 23:54 9258
6+14 214 st 8.1. 4:359.1. 0:14 9258
6+14 202 út 7.1. 5:458.1. 0:32 9258
12 204 po 6.1. 4:416.1. 20:24 9258
6+14 206 ne 5.1. 6:476.1. 0:32 9258
6+14 206 so 4.1. 4:365.1. 0:32 9258
6+14 202 pá 3.1. 5:454.1. 0:32 9258
12 202 čt 2.1. 4:212.1. 19:59 9258
6+14 208 st 1.1. 6:352.1. 0:46 9258
Rok 2024
6+14 212 út 31.12. 4:3531.12. 22:52 9258
6+14 202 po 30.12. 5:4531.12. 0:32 9258
6+14 209 po 23.12. 5:2723.12. 23:54 9258
 8  206 pá 20.12. 5:0720.12. 19:39 9258


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.