Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9258

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 28. 8. 2012

Výrobní číslo: 9900

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 407 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  402 st 25.4. 6:0625.4. 9:40 9258
 4  412 út 24.4. 15:1024.4. 19:01 9258
 4  407 út 24.4. 5:3824.4. 9:16 9258
 4  410 po 23.4. 13:1423.4. 18:44 9258
11 414 po 23.4. 3:4923.4. 10:13 9258
3+6 410 ne 22.4. 4:0623.4. 1:18 9258
3+6 401 so 21.4. 5:0222.4. 0:50 9258
11 411 pá 20.4. 4:5720.4. 19:23 9258
14 402 čt 19.4. 7:2419.4. 22:09 9258
17 409 st 18.4. 6:2518.4. 19:08 9258
14 407 út 17.4. 6:0317.4. 19:08 9258
14 411 po 16.4. 14:3616.4. 19:38 9258
 4  410 po 16.4. 5:5616.4. 9:32 9258
3+6 408 pá 13.4. 4:0614.4. 0:30 9258
14 412 čt 12.4. 4:5812.4. 21:03 9258
14 410 st 11.4. 6:3511.4. 23:04 9258
14 408 út 10.4. 4:1810.4. 17:00 9258*MU
3+6 411 po 9.4. 6:119.4. 23:03 9258
 4  409 čt 5.4. 13:045.4. 18:36 9258
3+6 406 čt 5.4. 5:095.4. 10:01 9258
14 415 st 4.4. 15:064.4. 22:00 9258
 4  402 st 4.4. 6:064.4. 9:40 9258
 4  412 út 3.4. 15:103.4. 19:01 9258
18 410 út 3.4. 7:023.4. 8:55 9258
14 406 ne 1.4. 11:541.4. 22:54 9258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.