Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9257

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 23. 8. 2012

Výrobní číslo: 9899

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 396 822 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  402 út 26.5. 15:0226.5. 18:37 9257
14 404 pá 22.5. 4:5222.5. 22:03 9257
24 413 čt 21.5. 6:3121.5. 20:48 9257
 4  406 st 20.5. 15:4220.5. 18:17 9257
17 426 st 20.5. 5:0420.5. 9:55 9257
 6  410 út 19.5. 6:0619.5. 20:21 9257
11 414 po 18.5. 4:5618.5. 9:53 9257
24 401 pá 15.5. 6:1715.5. 19:27 9257
 3  414 čt 14.5. 14:1614.5. 20:07 9257
 3  416 čt 14.5. 4:0714.5. 10:02 9257
14 401 st 13.5. 4:1813.5. 20:31 9257
14 403 út 12.5. 6:3612.5. 22:54 9257
 4  405 po 11.5. 15:3511.5. 18:24 9257
14 408 po 11.5. 5:1311.5. 10:25 9257
11 401 so 9.5. 6:179.5. 10:35 9257*MU
18 401 pá 8.5. 6:539.5. 0:31 9257
11 412 čt 7.5. 14:337.5. 21:38 9257
14 408 čt 7.5. 5:137.5. 10:25 9257
11 412 po 4.5. 14:334.5. 21:38 9257
14 408 po 4.5. 5:134.5. 10:25 9257
11 408 čt 30.4. 5:3930.4. 20:53 9257
 6  402 st 29.4. 14:4629.4. 22:45 9257
18 408 po 27.4. 6:3027.4. 14:30 9257*MU*1
17 401 ne 26.4. 8:0827.4. 1:22 9257
17 424 pá 24.4. 5:0325.4. 0:52 9257
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Zelená DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.