Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9257

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 23. 8. 2012

Výrobní číslo: 9899

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 325 891 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 424 út 23.10. 5:5224.10. 1:04 9257
 3  411 po 22.10. 4:4722.10. 19:29 9257
17 402 ne 21.10. 4:3122.10. 1:02 9257
17 402 so 20.10. 4:1521.10. 1:02 9257
14 416 pá 19.10. 5:1119.10. 20:32 9257
14 414 čt 18.10. 7:0518.10. 20:30 9257
14 409 st 17.10. 5:2617.10. 19:18 9257
 3  410 út 16.10. 4:4716.10. 19:29 9257
 3  414 po 15.10. 17:2516.10. 0:17 9257*Z
14 411 po 15.10. 6:5715.10. 10:08 9257
14 409 pá 12.10. 5:2612.10. 19:18 9257
14 403 čt 11.10. 4:3811.10. 18:28 9257
18 409 st 10.10. 6:4611.10. 0:28 9257
18 412 út 9.10. 11:109.10. 23:08 9257*Z1
14 406 po 8.10. 4:588.10. 21:00 9257
17 403 ne 7.10. 7:397.10. 23:12 9257
17 426 pá 5.10. 6:155.10. 19:32 9257
18 405 čt 4.10. 4:334.10. 20:07 9257
11 406 st 3.10. 4:283.10. 20:38 9257
14 415 út 2.10. 6:032.10. 22:26 9257
11 411 po 1.10. 4:571.10. 19:23 9257
 3  403 ne 30.9. 9:4030.9. 23:57 9257
14 406 so 29.9. 4:1829.9. 23:54 9257
11 406 čt 27.9. 4:2827.9. 20:38 9257
14 402 st 26.9. 4:1826.9. 22:39 9257
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.