Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2012
V provozu od: 23. 8. 2012
Výrobní číslo: 9899
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Označovače: Mikroelektronika Camel Combi
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 330 476 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
11 | 408 | po 4.2. 14:01 | 4.2. 21:13 | 9257 | ||
17 | 409 | pá 11.1. 5:29 | 11.1. 12:00 | 9257*MU | ||
11 | 402 | čt 10.1. 6:08 | 10.1. 20:02 | 9257 | ||
4 | 407 | st 9.1. 14:30 | 9.1. 19:59 | 9257 | ||
4 | 412 | st 9.1. 6:12 | 9.1. 9:48 | 9257 | ||
17 | 418 | út 8.1. 5:04 | 8.1. 20:02 | 9257 | ||
17 | 429 | po 7.1. 15:19 | 8.1. 1:12 | 9257 | ||
4 | 401 | po 7.1. 6:04 | 7.1. 9:56 | 9257 | ||
11 | 404 | čt 3.1. 6:31 | 3.1. 20:38 | 9257 | ||
17 | 418 | st 2.1. 5:19 | 2.1. 19:55 | 9257 | ||
11 | 407 | út 1.1. 6:09 | 2.1. 0:55 | 9257 | ||
Rok 2018 | ||||||
11 | 401 | po 31.12. 4:28 | 31.12. 23:12 | 9257 | ||
14 | 405 | ne 30.12. 4:38 | 30.12. 21:38 | 9257 | ||
14 | 406 | so 29.12. 4:18 | 29.12. 23:54 | 9257 | ||
3 | 413 | pá 28.12. 5:43 | 29.12. 1:15 | 9257 | ||
14 | 404 | čt 27.12. 4:18 | 27.12. 20:30 | 9257 | ||
14 | 408 | st 26.12. 5:05 | 26.12. 22:25 | 9257 | ||
11 | 409 | pá 21.12. 4:09 | 21.12. 10:23 | 9257 | ||
11 | 408 | čt 20.12. 4:56 | 20.12. 20:38 | 9257 | ||
6 | 407 | st 19.12. 6:10 | 20.12. 0:23 | 9257 | ||
11 | 408 | út 18.12. 4:56 | 18.12. 20:38 | 9257 | ||
17 | 418 | po 17.12. 5:04 | 17.12. 20:02 | 9257 | ||
11 | 407 | ne 16.12. 4:09 | 17.12. 0:55 | 9257 | ||
17 | 417 | so 15.12. 7:45 | 16.12. 1:42 | 9257 | ||
3 | 411 | pá 14.12. 8:15 | 14.12. 19:39 | 9257*Z |