Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2012
V provozu od: 23. 8. 2012
Výrobní číslo: 9899
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 644 697 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
6+14 | 415 | čt 5.12. 4:44 | 5.12. 23:18 | 9257 | ||
18 | 405 | st 4.12. 5:48 | 4.12. 23:53 | 9257 | ||
3 | 416 | út 3.12. 14:56 | 3.12. 20:31 | 9257 | ||
17 | 436 | út 3.12. 6:07 | 3.12. 9:02 | 9257 | ||
18 | 408 | po 2.12. 5:58 | 3.12. 0:13 | 9257 | ||
22 | 404 | ne 1.12. 8:02 | 1.12. 22:36 | 9257 | ||
18 | 404 | so 30.11. 6:53 | 30.11. 22:33 | 9257 | ||
18 | 412 | pá 29.11. 15:28 | 29.11. 20:47 | 9257 | ||
18 | 412 | pá 29.11. 7:28 | 29.11. 9:18 | 9257 | ||
18 | 412 | čt 28.11. 7:28 | 28.11. 9:18 | 9257 | ||
18 | 411 | st 27.11. 6:28 | 27.11. 18:54 | 9257 | ||
18 | 411 | út 26.11. 6:28 | 26.11. 18:54 | 9257 | ||
19 | 405 | po 25.11. 15:25 | 25.11. 19:14 | 9257 | ||
18 | 412 | po 25.11. 7:28 | 25.11. 9:18 | 9257 | ||
18 | 411 | čt 21.11. 6:28 | 21.11. 18:54 | 9257 | ||
18 | 412 | st 20.11. 15:28 | 20.11. 20:47 | 9257 | ||
14 | 408 | st 20.11. 6:23 | 20.11. 9:25 | 9257 | ||
18 | 408 | út 19.11. 5:58 | 20.11. 0:13 | 9257 | ||
18 | 412 | po 18.11. 15:28 | 18.11. 20:47 | 9257 | ||
18 | 401 | po 18.11. 4:58 | 18.11. 8:35 | 9257*MU | ||
18 | 402 | ne 17.11. 4:39 | 17.11. 23:53 | 9257 | ||
18 | 405 | pá 15.11. 5:48 | 15.11. 23:53 | 9257 | ||
18 | 408 | čt 14.11. 5:58 | 15.11. 0:13 | 9257 | ||
18 | 411 | st 13.11. 6:28 | 13.11. 18:54 | 9257 | ||
18 | 405 | út 12.11. 5:48 | 12.11. 23:53 | 9257 |