Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9257

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 23. 8. 2012

Výrobní číslo: 9899

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 373 241 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 408 po 18.11. 4:2219.11. 0:37 9257
 3  402 pá 15.11. 5:4216.11. 1:15 9257
17 428 čt 14.11. 6:2115.11. 0:52 9257
18 415 st 13.11. 15:3413.11. 19:28 9257
 4  406 st 13.11. 5:2713.11. 9:08 9257
 3  413 út 12.11. 16:4012.11. 19:47 9257*Z
 6  409 po 11.11. 4:2111.11. 22:30 9257
38 405 so 9.11. 5:039.11. 20:29 9257
5+38 417 pá 8.11. 4:548.11. 20:30 9257
 3  414 čt 7.11. 14:218.11. 0:17 9257
14 416 čt 7.11. 5:357.11. 10:58 9257
11 406 st 6.11. 4:286.11. 22:25 9257
11 411 út 5.11. 4:575.11. 19:23 9257
17+18 414 po 4.11. 4:205.11. 0:42 9257
17+18 408 ne 3.11. 4:474.11. 1:33 9257
17+18 404 so 2.11. 5:092.11. 23:04 9257
14 411 pá 1.11. 14:171.11. 21:45 9257
 3  414 pá 1.11. 4:261.11. 9:56 9257
16 413 čt 31.10. 4:5531.10. 21:07 9257
 6  414 st 30.10. 5:0130.10. 21:19 9257
16 413 út 29.10. 4:5529.10. 21:07 9257
17 412 po 28.10. 4:1429.10. 0:12 9257
17 407 ne 27.10. 7:4028.10. 1:27 9257
24 407 pá 25.10. 6:2725.10. 20:18 9257
17 411 čt 24.10. 5:4624.10. 19:12 9257
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9262

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.