Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9257

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Everli (od 10. 10. 2021 do 2. 4. 2022)

Everli

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 23. 8. 2012

Výrobní číslo: 9899

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 536 487 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 412 čt 30.6. 6:0430.6. 20:02 9257
24 402 st 29.6. 5:5529.6. 19:59 9257
18 413 út 28.6. 5:2829.6. 0:13 9257
11 403 po 27.6. 6:3028.6. 0:33 9257*Z1
14 402 so 25.6. 4:2125.6. 22:08 9257
14 412 pá 24.6. 6:0424.6. 20:02 9257
17 414 čt 23.6. 5:1623.6. 19:39 9257
17 423 st 22.6. 4:4523.6. 0:55 9257
18 414 út 21.6. 16:3522.6. 0:33 9257
14 419 út 21.6. 6:0621.6. 9:39 9257
17 421 po 20.6. 5:4721.6. 0:45 9257
18 402 ne 19.6. 4:5620.6. 0:13 9257
11 401 so 18.6. 4:1418.6. 20:00 9257*MU
17 424 pá 17.6. 15:2418.6. 1:05 9257
18 402 pá 17.6. 5:5817.6. 9:27 9257
14 419 čt 16.6. 14:4416.6. 21:02 9257
24 404 čt 16.6. 6:0716.6. 9:51 9257
 3  409 st 15.6. 14:5815.6. 20:29 9257
14 419 st 15.6. 6:0615.6. 9:39 9257
14 402 út 14.6. 4:2215.6. 0:11 9257
17 424 po 13.6. 15:2414.6. 1:05 9257
Cvič 414 po 13.6. 9:5213.6. 14:00 9257
24 404 po 13.6. 6:0713.6. 9:51 9257
18 403 so 11.6. 4:5612.6. 0:33 9257
18 413 pá 10.6. 5:2811.6. 0:13 9257
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9259
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.