Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9257

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Everli (od 10. 10. 2021 do 2. 4. 2022)

Everli

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 23. 8. 2012

Výrobní číslo: 9899

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 563 787 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 404 dnes 5:5825.9. 19:34 9257
 6  409 ne 24.9. 4:2725.9. 0:45 9257
16 401 so 23.9. 5:0223.9. 22:27 9257
 7  416 pá 22.9. 6:1722.9. 21:04 9257
 6  412 čt 21.9. 6:3921.9. 19:35 9257
 3  402 st 20.9. 6:1821.9. 0:37 9257
17 437 út 19.9. 15:4019.9. 21:11 9257
11 404 út 19.9. 5:2719.9. 9:55 9257
 3  412 po 18.9. 5:3918.9. 20:00 9257
17 424 pá 15.9. 6:0915.9. 21:26 9257
22 407 čt 14.9. 5:3014.9. 22:54 9257
17 424 st 13.9. 6:0913.9. 21:26 9257
17 435 út 12.9. 15:2412.9. 20:56 9257
17 437 út 12.9. 6:1512.9. 9:07 9257
 3  402 po 11.9. 6:1812.9. 0:37 9257
Cvič 433 so 9.9. 14:009.9. 22:00 9257
Cvič 473 so 9.9. 6:009.9. 14:00 9257
22 403 pá 8.9. 5:418.9. 19:32 9257
11 409 čt 7.9. 6:237.9. 19:45 9257
14 411 st 6.9. 5:387.9. 0:12 9257
17 430 út 5.9. 14:446.9. 0:43 9257
18 413 po 4.9. 5:264.9. 19:34 9257
14 412 čt 31.8. 5:1131.8. 9:00 9257
17 414 st 30.8. 5:1230.8. 20:41 9257
17 409 út 29.8. 6:3930.8. 0:44 9257


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.