Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9257

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 23. 8. 2012

Výrobní číslo: 9899

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 424 137 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  106 po 26.10. 4:4926.10. 21:08 9257
5+6 133 ne 25.10. 5:1625.10. 20:36 9257
15 106 so 24.10. 5:3224.10. 22:08 9257
 5  103 pá 23.10. 11:3023.10. 20:36 9257*Z
 6  116 pá 23.10. 4:5023.10. 9:38 9257
 7  109 čt 22.10. 5:4222.10. 9:42 9257
 7  101 st 21.10. 4:4321.10. 14:45 9257*MU
 8  110 út 20.10. 4:1920.10. 21:50 9257
 7  107 po 19.10. 6:2220.10. 0:43 9257
11 113 pá 16.10. 4:0116.10. 10:12 9257
 7  344 čt 15.10. 4:2315.10. 21:28 9257
14 442 st 14.10. 5:1314.10. 20:34 9257
17 403 út 13.10. 5:5413.10. 21:40 9257
 3  402 po 12.10. 5:1712.10. 20:23 9257
 3  404 ne 11.10. 10:1212.10. 0:17 9257
 3  408 so 10.10. 4:5810.10. 23:17 9257
17 418 pá 9.10. 4:469.10. 22:49 9257
17 410 čt 8.10. 5:379.10. 0:41 9257
 3  407 st 7.10. 4:587.10. 23:37 9257
17 406 út 6.10. 4:487.10. 1:10 9257
17 405 po 5.10. 4:306.10. 0:49 9257
17 405 ne 4.10. 7:465.10. 0:29 9257
 5  341 so 3.10. 4:413.10. 22:40 9257
 7  303 pá 2.10. 4:432.10. 23:06 9257
20 306 čt 1.10. 6:362.10. 1:05 9257
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.