Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9257

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 23. 8. 2012

Výrobní číslo: 9899

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 381 326 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 406 st 22.1. 4:5822.1. 21:00 9257
17 428 út 21.1. 6:2122.1. 0:52 9257
17 428 po 20.1. 6:2121.1. 0:52 9257
16 407 so 18.1. 4:5518.1. 21:54 9257
17 418 pá 17.1. 4:3217.1. 20:02 9257
14 401 čt 16.1. 4:1816.1. 22:41 9257
18 414 st 15.1. 5:3015.1. 21:37 9257
18 414 út 14.1. 5:3014.1. 21:37 9257
16 413 po 13.1. 4:5513.1. 21:07 9257
24 405 pá 10.1. 6:0210.1. 19:58 9257
 6  408 út 7.1. 14:538.1. 0:43 9257
 3  413 út 7.1. 6:097.1. 9:40 9257
14 416 po 6.1. 14:576.1. 20:18 9257
 3  413 po 6.1. 6:096.1. 9:40 9257
Rok 2019
17 427 pá 20.12. 15:0320.12. 22:02 9257
14 411 pá 20.12. 6:5720.12. 10:08 9257
18 407 st 18.12. 6:3018.12. 18:23 9257
 4  407 po 16.12. 14:3016.12. 19:59 9257
14 416 po 16.12. 5:3516.12. 10:58 9257
18 405 ne 15.12. 14:0015.12. 21:52 9257*Z
17 406 so 14.12. 7:4814.12. 22:36 9257
18 405 pá 13.12. 4:3313.12. 20:07 9257
 7  411 čt 12.12. 5:5112.12. 22:38 9257
18 405 st 11.12. 4:3311.12. 20:07 9257
11 408 út 10.12. 6:2811.12. 0:55 9257
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9239

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.