Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9257

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Everli (od 10. 10. 2021 do 2. 4. 2022)

Everli

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 23. 8. 2012

Výrobní číslo: 9899

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 552 207 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 414 po 17.10. 7:0717.10. 8:47 9257
18 414 út 11.10. 7:0711.10. 8:47 9257
18 402 po 10.10. 14:5910.10. 18:31 9257
18 414 po 10.10. 7:0710.10. 8:47 9257
18 402 pá 7.10. 14:597.10. 18:31 9257
11 405 pá 7.10. 4:407.10. 9:25 9257
17 428 čt 6.10. 15:447.10. 1:18 9257
 3  409 čt 6.10. 5:586.10. 9:26 9257
17 414 st 5.10. 14:485.10. 19:46 9257
21 404 st 5.10. 5:455.10. 10:09 9257
12+14 411 út 4.10. 14:034.10. 20:31 9257
 3  407 út 4.10. 4:114.10. 9:44 9257
12+14 411 po 3.10. 14:033.10. 20:31 9257
12+14 416 po 3.10. 5:473.10. 10:29 9257
11 405 pá 30.9. 14:4030.9. 19:34 9257
 3  409 pá 30.9. 5:5830.9. 9:26 9257
11 410 čt 29.9. 15:1930.9. 0:39 9257
12+14 411 čt 29.9. 5:4029.9. 9:21 9257
11 410 út 27.9. 15:1928.9. 0:39 9257
17 418 út 27.9. 6:0727.9. 8:48 9257
12+14 416 po 26.9. 14:4427.9. 0:18 9257
18 402 po 26.9. 5:5926.9. 9:27 9257
17 431 pá 23.9. 6:1723.9. 18:41 9257
21 406 čt 22.9. 5:0522.9. 19:27 9257
14 407 st 21.9. 15:0321.9. 23:33 9257


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.