Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9257

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
O2 (od 23. 6. 2024 do současnosti)

O2

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Everli (od 10. 10. 2021 do 2. 4. 2022)

Everli

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 23. 8. 2012

Výrobní číslo: 9899

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 644 697 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 415 čt 5.12. 4:445.12. 23:18 9257
18 405 st 4.12. 5:484.12. 23:53 9257
 3  416 út 3.12. 14:563.12. 20:31 9257
17 436 út 3.12. 6:073.12. 9:02 9257
18 408 po 2.12. 5:583.12. 0:13 9257
22 404 ne 1.12. 8:021.12. 22:36 9257
18 404 so 30.11. 6:5330.11. 22:33 9257
18 412 pá 29.11. 15:2829.11. 20:47 9257
18 412 pá 29.11. 7:2829.11. 9:18 9257
18 412 čt 28.11. 7:2828.11. 9:18 9257
18 411 st 27.11. 6:2827.11. 18:54 9257
18 411 út 26.11. 6:2826.11. 18:54 9257
19 405 po 25.11. 15:2525.11. 19:14 9257
18 412 po 25.11. 7:2825.11. 9:18 9257
18 411 čt 21.11. 6:2821.11. 18:54 9257
18 412 st 20.11. 15:2820.11. 20:47 9257
14 408 st 20.11. 6:2320.11. 9:25 9257
18 408 út 19.11. 5:5820.11. 0:13 9257
18 412 po 18.11. 15:2818.11. 20:47 9257
18 401 po 18.11. 4:5818.11. 8:35 9257*MU
18 402 ne 17.11. 4:3917.11. 23:53 9257
18 405 pá 15.11. 5:4815.11. 23:53 9257
18 408 čt 14.11. 5:5815.11. 0:13 9257
18 411 st 13.11. 6:2813.11. 18:54 9257
18 405 út 12.11. 5:4812.11. 23:53 9257
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.