Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9257

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Everli (od 10. 10. 2021 do současnosti)

Everli

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 23. 8. 2012

Výrobní číslo: 9899

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 500 922 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 417 dnes 4:4529.11. 0:35 9257
17 406 so 27.11. 7:0828.11. 0:45 9257
11 410 pá 26.11. 6:2826.11. 21:48 9257
 3  416 čt 25.11. 5:0425.11. 19:24 9257
17 425 st 24.11. 6:4624.11. 20:13 9257
17 406 út 23.11. 6:0023.11. 19:18 9257
 3  402 po 22.11. 5:2222.11. 22:01 9257
17 412 so 20.11. 4:1821.11. 0:55 9257
17 213 pá 19.11. 23:3020.11. 0:38 9257*Z1
17 422 čt 18.11. 15:2419.11. 0:46 9257
 3  408 čt 18.11. 6:3018.11. 10:09 9257
18 402 út 16.11. 14:5916.11. 18:51 9257
17 421 út 16.11. 4:5316.11. 9:24 9257
 3  409 po 15.11. 14:5815.11. 20:29 9257
14 415 po 15.11. 4:5515.11. 9:49 9257
3+26 402 ne 14.11. 9:5014.11. 22:28 9257
 7  407 so 13.11. 7:3813.11. 21:07 9257
17 420 pá 12.11. 6:3113.11. 0:36 9257
17 414 čt 11.11. 4:4511.11. 19:48 9257
17 415 st 10.11. 6:1010.11. 21:50 9257
 3  408 út 9.11. 14:4910.11. 0:21 9257
 3  407 út 9.11. 4:129.11. 9:45 9257
17 411 po 8.11. 5:499.11. 1:16 9257
17 406 pá 5.11. 6:005.11. 19:18 9257
17 415 čt 4.11. 6:104.11. 21:50 9257
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9146

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.