Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9257

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 23. 8. 2012

Výrobní číslo: 9899

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 330 476 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 408 po 4.2. 14:014.2. 21:13 9257
17 409 pá 11.1. 5:2911.1. 12:00 9257*MU
11 402 čt 10.1. 6:0810.1. 20:02 9257
 4  407 st 9.1. 14:309.1. 19:59 9257
 4  412 st 9.1. 6:129.1. 9:48 9257
17 418 út 8.1. 5:048.1. 20:02 9257
17 429 po 7.1. 15:198.1. 1:12 9257
 4  401 po 7.1. 6:047.1. 9:56 9257
11 404 čt 3.1. 6:313.1. 20:38 9257
17 418 st 2.1. 5:192.1. 19:55 9257
11 407 út 1.1. 6:092.1. 0:55 9257
Rok 2018
11 401 po 31.12. 4:2831.12. 23:12 9257
14 405 ne 30.12. 4:3830.12. 21:38 9257
14 406 so 29.12. 4:1829.12. 23:54 9257
 3  413 pá 28.12. 5:4329.12. 1:15 9257
14 404 čt 27.12. 4:1827.12. 20:30 9257
14 408 st 26.12. 5:0526.12. 22:25 9257
11 409 pá 21.12. 4:0921.12. 10:23 9257
11 408 čt 20.12. 4:5620.12. 20:38 9257
 6  407 st 19.12. 6:1020.12. 0:23 9257
11 408 út 18.12. 4:5618.12. 20:38 9257
17 418 po 17.12. 5:0417.12. 20:02 9257
11 407 ne 16.12. 4:0917.12. 0:55 9257
17 417 so 15.12. 7:4516.12. 1:42 9257
 3  411 pá 14.12. 8:1514.12. 19:39 9257*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9236

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.