Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 269 140 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3 414 pá 19.1. 4:4219.1. 13:15 9256*MU
12 412 čt 18.1. 14:2518.1. 20:27 9256
4 410 čt 18.1. 5:5618.1. 9:32 9256
17 430 st 17.1. 5:4617.1. 22:53 9256
17 425 út 16.1. 15:1116.1. 20:10 9256
17 421 út 16.1. 4:1516.1. 9:23 9256
11 408 po 15.1. 4:3616.1. 1:04 9256
17 410 ne 14.1. 4:1515.1. 1:05 9256
17 420 pá 12.1. 5:4912.1. 22:43 9256
11 410 čt 11.1. 3:5511.1. 20:38 9256
14 409 st 10.1. 5:3610.1. 21:45 9256
11 401 út 9.1. 5:409.1. 20:42 9256
17 418 po 8.1. 5:249.1. 1:05 9256
14 401 so 6.1. 4:086.1. 20:49 9256
3 408 pá 5.1. 6:105.1. 20:37 9256
24 404 čt 4.1. 6:074.1. 19:48 9256
14 413 st 3.1. 14:503.1. 22:24 9256
17 425 st 3.1. 4:343.1. 9:48 9256
17 405 út 2.1. 4:343.1. 0:58 9256
Rok 2017
17+92 461 ne 31.12. 3:561.1. 4:39 9256
17 403 so 30.12. 3:5631.12. 1:43 9256
11 402 pá 29.12. 6:1029.12. 22:09 9256
17 421 čt 28.12. 5:2928.12. 22:43 9256
14 405 po 25.12. 6:3825.12. 21:54 9256
3 403 ne 24.12. 5:0324.12. 19:19 9256
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.