Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 360 917 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 415 čt 20.6. 6:0821.6. 0:24 9256
11 414 st 19.6. 15:0119.6. 21:38 9256
18 410 st 19.6. 7:0219.6. 8:55 9256
11 414 út 18.6. 15:0118.6. 21:38 9256
14 416 út 18.6. 5:3518.6. 10:58 9256
 3  414 po 17.6. 14:2118.6. 0:17 9256
 4  409 po 17.6. 5:4317.6. 9:41 9256
18 405 ne 16.6. 4:3316.6. 21:52 9256
18 402 so 15.6. 5:1316.6. 0:48 9256
12 409 pá 14.6. 4:4915.6. 0:50 9256
 3  413 čt 13.6. 4:4113.6. 19:47 9256
18 410 st 12.6. 14:5413.6. 0:48 9256
 4  407 st 12.6. 5:3712.6. 9:33 9256
14 402 út 11.6. 4:1811.6. 22:41 9256
11 404 po 10.6. 16:2010.6. 20:23 9256*Z
18 415 po 10.6. 5:4510.6. 9:35 9256
18 405 ne 9.6. 8:159.6. 21:52 9256*Z1
 3  404 pá 7.6. 15:267.6. 18:59 9256
 4  402 pá 7.6. 6:067.6. 9:57 9256
14 403 čt 6.6. 4:386.6. 18:28 9256
 3  411 st 5.6. 4:475.6. 19:39 9256
17 422 út 4.6. 4:154.6. 19:32 9256
 3  401 po 3.6. 15:154.6. 0:30 9256
14 411 po 3.6. 6:573.6. 10:08 9256
14 409 pá 31.5. 5:2731.5. 19:18 9256
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9257
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9265

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.