Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 341 372 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 407 út 19.2. 5:4920.2. 0:55 9256
17 421 po 18.2. 5:2518.2. 18:52 9256
 3  418 pá 15.2. 5:1815.2. 20:26 9256
11 408 čt 14.2. 14:0114.2. 21:13 9256
 4  401 čt 14.2. 6:0414.2. 9:56 9256
 3  413 st 13.2. 14:1213.2. 19:47 9256
 4  401 st 13.2. 6:0413.2. 9:56 9256
14 409 út 12.2. 6:0312.2. 21:45 9256
 3  418 po 11.2. 5:1811.2. 20:26 9256
17 417 so 9.2. 7:4510.2. 1:42 9256
17 427 pá 8.2. 15:038.2. 22:02 9256
14 408 pá 8.2. 4:188.2. 9:58 9256
18 412 čt 7.2. 5:137.2. 23:08 9256
18 408 st 6.2. 4:537.2. 0:08 9256
18 409 út 5.2. 6:466.2. 0:28 9256
11 406 po 4.2. 5:374.2. 19:03 9256
14 405 ne 3.2. 4:184.2. 0:05 9256
14 407 so 2.2. 4:382.2. 21:38 9256
17 406 pá 1.2. 5:102.2. 1:27 9256
 3  413 čt 31.1. 14:1231.1. 19:47 9256
 3  415 čt 31.1. 6:3131.1. 10:05 9256
11 409 st 30.1. 14:2330.1. 19:03 9256
17 429 st 30.1. 5:2030.1. 9:47 9256
14 414 út 29.1. 6:0330.1. 0:28 9256
14 409 po 28.1. 5:2628.1. 19:18 9256


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.