Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 434 798 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 112 út 29.9. 6:4829.9. 20:25 9256
 5  105 pá 25.9. 6:3525.9. 20:55 9256
14 102 čt 24.9. 6:2524.9. 20:46 9256
 7  106 st 23.9. 6:1423.9. 20:15 9256
 5  106 út 22.9. 4:4922.9. 21:08 9256
 6  112 po 21.9. 5:5121.9. 23:33 9256
14 411 pá 18.9. 6:0018.9. 21:25 9256
18 408 čt 17.9. 6:1017.9. 19:46 9256
18 411 st 16.9. 4:5317.9. 0:09 9256
18 403 út 15.9. 5:1315.9. 18:57 9256
 3  416 po 14.9. 14:5115.9. 1:16 9256
 3  415 po 14.9. 6:1814.9. 10:03 9256
 3  414 pá 11.9. 4:5411.9. 20:30 9256
11 410 čt 10.9. 6:2910.9. 21:08 9256
14 413 st 9.9. 6:119.9. 21:18 9256
11 405 út 8.9. 4:098.9. 22:05 9256
17 407 po 7.9. 4:428.9. 1:33 9256
17 417 ne 6.9. 8:396.9. 23:32 9256
 3  401 so 5.9. 4:475.9. 21:57 9256
18 402 pá 4.9. 7:104.9. 20:51 9256
 7  403 st 2.9. 6:312.9. 22:14 9256
17 412 út 1.9. 5:192.9. 1:04 9256
11 410 po 31.8. 6:2931.8. 21:08 9256
22 423 pá 28.8. 6:1729.8. 0:37 9256
18 409 čt 27.8. 6:4028.8. 0:08 9256


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.