Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 422 903 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 410 čt 16.7. 6:0717.7. 1:16 9256
22 401 st 15.7. 4:3215.7. 20:27 9256
22 426 út 14.7. 6:4215.7. 0:55 9256
14 409 so 4.7. 4:384.7. 21:18 9256
17 418 pá 3.7. 4:134.7. 1:22 9256
22 419 čt 2.7. 5:322.7. 20:54 9256
22 417 st 1.7. 4:241.7. 22:56 9256
11 401 út 30.6. 4:0930.6. 22:25 9256
11 407 po 29.6. 4:5630.6. 1:15 9256
 3  408 ne 28.6. 4:2728.6. 23:57 9256
14 401 so 27.6. 4:5827.6. 21:37 9256
 6  403 pá 26.6. 4:5926.6. 21:19 9256
24 405 čt 25.6. 5:1625.6. 19:29 9256
18 411 st 24.6. 4:5325.6. 0:08 9256
11 406 út 23.6. 4:2923.6. 23:05 9256
 6  403 po 22.6. 4:5922.6. 21:19 9256
 4  403 pá 19.6. 15:1219.6. 18:47 9256
11 413 pá 19.6. 4:1519.6. 10:33 9256
22 437 čt 18.6. 5:0018.6. 11:03 9256
22 425 st 17.6. 5:2418.6. 0:06 9256
18 410 út 16.6. 4:3316.6. 22:06 9256
14 412 po 15.6. 4:1815.6. 23:17 9256
11 408 ne 14.6. 4:2915.6. 1:15 9256
 6  401 so 13.6. 5:0113.6. 21:17 9256
14 407 pá 12.6. 5:2612.6. 20:17 9256


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.