Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 384 842 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 401 út 19.11. 5:0720.11. 0:08 9256
11 408 po 18.11. 6:2819.11. 0:55 9256
17 425 pá 15.11. 6:0715.11. 23:12 9256
17 426 čt 14.11. 6:1514.11. 19:32 9256
 3  410 st 13.11. 4:4713.11. 19:29 9256
24 407 út 12.11. 6:2712.11. 20:18 9256
 3  401 po 11.11. 10:4512.11. 0:55 9256*Z
7+38 425 pá 8.11. 5:038.11. 20:37 9256
18 410 čt 7.11. 14:548.11. 0:48 9256
18 415 čt 7.11. 5:457.11. 9:35 9256
 3  413 st 6.11. 14:126.11. 19:47 9256
 6  412 st 6.11. 5:196.11. 10:30 9256
 3  414 út 5.11. 14:216.11. 0:17 9256
11 414 út 5.11. 4:155.11. 10:13 9256
27 407 po 4.11. 6:005.11. 1:42 9256
17+18 417 čt 31.10. 4:2931.10. 18:00 9256*MU
 7  411 st 30.10. 5:5130.10. 22:38 9256
21 405 út 29.10. 15:3829.10. 19:27 9256
 3  415 út 29.10. 6:3229.10. 10:05 9256
17 421 pá 25.10. 5:2425.10. 18:52 9256
 3  413 čt 24.10. 14:1224.10. 19:47 9256
14 416 čt 24.10. 5:3524.10. 10:58 9256
14 409 st 23.10. 4:1823.10. 23:16 9256
17+34 403 út 22.10. 5:3522.10. 23:27 9256
11 410 pá 18.10. 14:3118.10. 21:08 9256
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.