Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 555 458 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 419 pá 24.6. 14:4424.6. 21:02 9256
21 404 pá 24.6. 5:4524.6. 10:09 9256
 3  409 čt 23.6. 14:5823.6. 20:29 9256
 3  409 čt 23.6. 5:5323.6. 9:25 9256
11 409 st 22.6. 5:1822.6. 21:11 9256
21 406 út 21.6. 5:0121.6. 19:28 9256
11 406 po 20.6. 4:4921.6. 0:53 9256
11 402 ne 19.6. 4:3320.6. 0:33 9256
14 406 so 18.6. 5:2918.6. 23:17 9256
18 404 pá 17.6. 7:5517.6. 22:53 9256
17 405 čt 16.6. 4:3816.6. 19:08 9256
11 403 st 15.6. 4:3316.6. 0:33 9256
18 410 út 14.6. 4:5614.6. 23:53 9256
11 406 po 13.6. 4:4914.6. 0:53 9256
 6  408 ne 12.6. 4:1012.6. 21:46 9256
18 401 so 11.6. 6:1611.6. 23:53 9256
18 404 pá 10.6. 7:5510.6. 22:53 9256
18 408 čt 9.6. 6:329.6. 19:24 9256
17 424 st 8.6. 15:249.6. 1:05 9256
21 404 st 8.6. 5:458.6. 10:09 9256
17 420 út 7.6. 5:448.6. 0:35 9256
 3  402 po 6.6. 5:226.6. 22:02 9256
16 403 ne 5.6. 5:005.6. 20:59 9256
11 409 pá 3.6. 5:183.6. 21:11 9256
17 420 čt 2.6. 5:443.6. 0:35 9256


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.