Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 332 560 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 427 po 22.10. 15:0322.10. 22:02 9256
18 410 po 22.10. 7:0222.10. 8:55 9256
17 415 ne 21.10. 4:1522.10. 0:42 9256
 3  402 so 20.10. 7:5721.10. 1:15 9256
11 413 pá 19.10. 7:0119.10. 21:16 9256
11 411 čt 18.10. 4:5718.10. 19:23 9256
 6  410 st 17.10. 4:2118.10. 1:03 9256
 6  410 út 16.10. 4:2117.10. 1:03 9256
 6  410 po 15.10. 4:2116.10. 1:03 9256
14 404 ne 14.10. 16:4015.10. 0:05 9256*Z
18 410 pá 12.10. 14:5413.10. 0:48 9256
 4  407 pá 12.10. 5:3812.10. 9:14 9256
 3  415 čt 11.10. 14:2911.10. 22:21 9256
17 429 čt 11.10. 5:2011.10. 9:47 9256
 3  415 st 10.10. 14:2910.10. 22:21 9256
 4  401 st 10.10. 6:0410.10. 9:54 9256
14 406 út 9.10. 4:589.10. 21:00 9256
 3  415 po 8.10. 14:298.10. 22:21 9256
 4  412 po 8.10. 6:128.10. 9:46 9256
11 404 pá 5.10. 4:095.10. 22:17 9256
17 403 čt 4.10. 4:154.10. 20:17 9256
18 409 st 3.10. 18:504.10. 0:30 9256*Z
17 423 st 3.10. 5:443.10. 7:40 9256*MU
17 416 út 2.10. 3:552.10. 21:54 9256
20 408 po 1.10. 5:512.10. 0:37 9256
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.