Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 371 627 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 410 st 21.8. 5:3421.8. 9:43 9256
14 405 út 20.8. 14:2520.8. 22:15 9256
11 410 út 20.8. 5:3420.8. 9:43 9256
17 408 po 19.8. 14:0620.8. 0:12 9256
14 405 po 19.8. 4:3819.8. 10:00 9256
11 403 ne 18.8. 4:2919.8. 0:55 9256
18 401 so 17.8. 8:5118.8. 0:28 9256
24 408 pá 16.8. 6:0816.8. 20:08 9256
18 409 čt 15.8. 6:4016.8. 0:28 9256
24 407 st 14.8. 6:0614.8. 19:58 9256
11 407 út 13.8. 4:1514.8. 0:55 9256
15 401 po 12.8. 5:4212.8. 21:53 9256
18 405 ne 11.8. 4:3311.8. 21:52 9256
17 409 so 10.8. 4:1411.8. 0:12 9256
18 409 pá 9.8. 6:4010.8. 0:28 9256
18 407 po 22.7. 4:3322.7. 22:08 9256
17 402 ne 21.7. 8:2821.7. 23:23 9256
14 405 pá 19.7. 14:2519.7. 22:15 9256
11 406 pá 19.7. 4:1519.7. 9:55 9256
11 406 čt 18.7. 14:3319.7. 0:57 9256
11 406 čt 18.7. 4:1518.7. 9:55 9256
12 404 st 17.7. 5:2018.7. 1:03 9256
16 406 út 16.7. 5:5017.7. 0:50 9256
14 404 po 15.7. 5:2416.7. 0:26 9256
15 407 ne 14.7. 4:5715.7. 1:12 9256


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.