Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2012
V provozu od: 26. 7. 2012
Výrobní číslo: 9898
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 555 257 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2022 | ||||||
18 | 408 | pá 15.7. 5:59 | 15.7. 19:14 | 9256 | ||
11 | 407 | čt 14.7. 5:57 | 15.7. 0:39 | 9256 | ||
17 | 432 | čt 30.6. 15:56 | 30.6. 18:48 | 9256 | ||
21 | 404 | čt 30.6. 5:45 | 30.6. 10:09 | 9256 | ||
18 | 402 | st 29.6. 14:59 | 29.6. 18:31 | 9256 | ||
3 | 410 | st 29.6. 6:19 | 29.6. 9:54 | 9256 | ||
18 | 402 | út 28.6. 14:59 | 28.6. 18:31 | 9256 | ||
3 | 408 | út 28.6. 6:30 | 28.6. 10:14 | 9256 | ||
21 | 404 | po 27.6. 14:47 | 27.6. 19:12 | 9256 | ||
3 | 410 | po 27.6. 6:19 | 27.6. 9:54 | 9256 | ||
14 | 419 | pá 24.6. 14:44 | 24.6. 21:02 | 9256 | ||
21 | 404 | pá 24.6. 5:45 | 24.6. 10:09 | 9256 | ||
3 | 409 | čt 23.6. 14:58 | 23.6. 20:29 | 9256 | ||
3 | 409 | čt 23.6. 5:53 | 23.6. 9:25 | 9256 | ||
11 | 409 | st 22.6. 5:18 | 22.6. 21:11 | 9256 | ||
21 | 406 | út 21.6. 5:01 | 21.6. 19:28 | 9256 | ||
11 | 406 | po 20.6. 4:49 | 21.6. 0:53 | 9256 | ||
11 | 402 | ne 19.6. 4:33 | 20.6. 0:33 | 9256 | ||
14 | 406 | so 18.6. 5:29 | 18.6. 23:17 | 9256 | ||
18 | 404 | pá 17.6. 7:55 | 17.6. 22:53 | 9256 | ||
17 | 405 | čt 16.6. 4:38 | 16.6. 19:08 | 9256 | ||
11 | 403 | st 15.6. 4:33 | 16.6. 0:33 | 9256 | ||
18 | 410 | út 14.6. 4:56 | 14.6. 23:53 | 9256 | ||
11 | 406 | po 13.6. 4:49 | 14.6. 0:53 | 9256 | ||
6 | 408 | ne 12.6. 4:10 | 12.6. 21:46 | 9256 |