Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 290 380 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 410 st 25.4. 6:3525.4. 23:04 9256
17 421 út 24.4. 14:5524.4. 19:56 9256
11 414 út 24.4. 3:4924.4. 10:13 9256
17 429 po 23.4. 5:4923.4. 23:03 9256
11 408 pá 20.4. 6:2820.4. 22:46 9256
14 415 čt 19.4. 15:0619.4. 22:00 9256
3+6 425 st 18.4. 6:0919.4. 0:58 9256
14 415 út 17.4. 15:0617.4. 22:00 9256
18 415 út 17.4. 5:4517.4. 9:35 9256
 4  412 po 16.4. 15:1016.4. 19:01 9256
3+6 405 po 16.4. 5:4416.4. 10:31 9256
16 401 ne 15.4. 4:5515.4. 22:47 9256
 7  405 so 14.4. 6:4314.4. 22:53 9256
14 409 pá 13.4. 4:3813.4. 21:23 9256
17 402 čt 12.4. 6:0213.4. 1:28 9256
11 410 st 11.4. 14:3112.4. 1:15 9256
 4  402 st 11.4. 6:0611.4. 9:40 9256
3+6 411 út 10.4. 6:1110.4. 23:03 9256
17 421 po 9.4. 14:559.4. 19:56 9256
 4  406 po 9.4. 5:319.4. 9:08 9256
 4  412 pá 6.4. 15:106.4. 19:01 9256
 4  407 út 3.4. 5:383.4. 9:16 9256
14 406 po 2.4. 11:542.4. 18:30 9256*MU
17 409 ne 1.4. 5:541.4. 22:33 9256
16 401 so 31.3. 4:5531.3. 22:47 9256
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.