Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 613 971 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+9 413 dnes 6:0024.7. 9:29 9256
5+14 406 út 23.7. 5:0423.7. 21:10 9256
5+14 410 po 22.7. 5:4422.7. 21:49 9256
3+9 405 ne 21.7. 8:4821.7. 23:20 9256
3+9 408 so 20.7. 4:3121.7. 1:00 9256
18 406 pá 19.7. 5:4820.7. 0:33 9256
12 816 čt 18.7. 14:3018.7. 15:30 9256*Z1
11 407 po 15.7. 5:3115.7. 20:31 9256
11 401 so 13.7. 5:1014.7. 0:16 9256
17 411 pá 12.7. 5:1212.7. 23:56 9256
17 409 čt 11.7. 4:4711.7. 20:29 9256
5+14 409 st 10.7. 5:0410.7. 21:40 9256
22 431 út 9.7. 5:239.7. 23:12 9256
17 414 po 8.7. 5:329.7. 0:28 9256
3+9 404 ne 7.7. 10:468.7. 1:00 9256
5+14 404 čt 4.7. 14:244.7. 23:07 9256
17 415 čt 4.7. 6:204.7. 9:29 9256
11 407 st 3.7. 5:313.7. 20:31 9256
3+9 414 út 2.7. 5:432.7. 20:31 9256
11 408 po 1.7. 5:462.7. 0:16 9256
18 402 ne 30.6. 4:3830.6. 23:53 9256
11 401 so 29.6. 5:1030.6. 0:16 9256
6+14 410 čt 27.6. 5:2927.6. 20:09 9256
11 407 po 24.6. 6:0024.6. 19:31 9256
17 410 pá 21.6. 5:4221.6. 19:59 9256
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236+8235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.