Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9256

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 26. 7. 2012

Výrobní číslo: 9898

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 392 237 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 427 st 22.1. 4:5122.1. 9:39 9256
18 410 út 21.1. 14:5422.1. 0:48 9256
14 416 po 20.1. 5:3520.1. 10:58 9256
11 404 pá 17.1. 5:5317.1. 20:23 9256
18 414 čt 16.1. 5:3016.1. 21:37 9256
17 406 st 15.1. 5:1016.1. 1:04 9256
11 404 út 14.1. 5:5314.1. 20:23 9256
18 407 po 13.1. 6:3013.1. 18:23 9256
 3  414 pá 10.1. 14:2111.1. 0:17 9256
 3  415 pá 10.1. 6:3210.1. 10:05 9256
14 406 út 7.1. 4:587.1. 21:00 9256
17 427 po 6.1. 15:036.1. 22:02 9256
17 427 po 6.1. 4:516.1. 9:39 9256
14 401 pá 3.1. 4:583.1. 21:30 9256
18 405 čt 2.1. 6:002.1. 19:47 9256
Rok 2019
11 414 pá 20.12. 15:0120.12. 21:31 9256
 3  413 pá 20.12. 6:0920.12. 9:40 9256
14 409 čt 19.12. 5:2519.12. 19:18 9256
24 406 st 18.12. 6:1018.12. 20:08 9256
14 415 út 17.12. 6:0818.12. 0:25 9256
17 423 po 16.12. 5:4417.12. 0:12 9256
17 421 pá 13.12. 5:2413.12. 18:52 9256
17 421 čt 12.12. 5:2412.12. 18:52 9256
11 408 st 11.12. 6:2812.12. 0:55 9256
17 421 út 10.12. 5:2410.12. 18:52 9256


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.