Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9255

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 7. 2012

Výrobní číslo: 9897

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 558 944 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 414 st 7.6. 14:277.6. 20:22 9255
 3  417 st 7.6. 5:177.6. 10:37 9255
 6  411 út 6.6. 5:016.6. 19:48 9255
22 417 po 5.6. 7:006.6. 0:35 9255
12 403 pá 2.6. 5:362.6. 20:22 9255
14 411 čt 1.6. 5:491.6. 19:47 9255
 3  417 st 31.5. 14:5631.5. 22:25 9255
 3  414 st 31.5. 5:5431.5. 9:25 9255
14 411 út 30.5. 5:4930.5. 19:47 9255
 3  417 po 29.5. 14:5629.5. 22:25 9255
17 437 po 29.5. 6:0329.5. 8:51 9255
11 407 ne 28.5. 10:3029.5. 0:19 9255
17 426 so 27.5. 7:5127.5. 21:36 9255
 3  407 pá 26.5. 14:4126.5. 20:04 9255
18 409 pá 26.5. 7:5026.5. 9:37 9255*Z1
16 407 čt 25.5. 4:5925.5. 20:14 9255
11 406 st 24.5. 4:5625.5. 0:59 9255
17 416 út 23.5. 5:2824.5. 0:27 9255
11 406 po 22.5. 4:5623.5. 0:59 9255
11 406 ne 21.5. 4:4821.5. 21:26 9255
14 402 so 20.5. 4:1820.5. 22:13 9255
17 419 pá 19.5. 5:3220.5. 0:47 9255
14 404 čt 18.5. 4:5218.5. 18:49 9255
14 408 st 17.5. 5:1117.5. 22:33 9255
17 414 út 16.5. 14:4816.5. 19:45 9255
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9223

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.