Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9255

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 7. 2012

Výrobní číslo: 9897

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 387 348 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  410 st 20.11. 4:4720.11. 19:29 9255
12 405 út 19.11. 5:5419.11. 19:42 9255
14 415 po 18.11. 6:0819.11. 0:25 9255
16 407 ne 17.11. 4:5517.11. 23:44 9255
17 411 so 16.11. 7:1517.11. 1:12 9255
 3  405 pá 15.11. 4:0615.11. 19:10 9255
17 409 čt 14.11. 5:2815.11. 1:42 9255
17 416 st 13.11. 4:4213.11. 21:54 9255
17 424 út 12.11. 5:5213.11. 1:04 9255
 7  411 po 11.11. 5:5111.11. 22:38 9255
3+38 405 pá 8.11. 4:068.11. 19:38 9255
11 413 čt 7.11. 15:408.11. 1:15 9255*Z
16 413 st 6.11. 4:556.11. 21:07 9255
27 402 út 5.11. 6:275.11. 22:31 9255
21 401 po 4.11. 15:064.11. 18:59 9255
21 404 po 4.11. 5:584.11. 9:47 9255
14 407 so 2.11. 4:182.11. 21:26 9255
17+18 401 pá 1.11. 14:512.11. 1:12 9255
17+18 401 pá 1.11. 6:391.11. 9:53 9255
21 404 čt 31.10. 15:3031.10. 19:20 9255
27 409 čt 31.10. 6:0731.10. 9:25 9255
17+18 407 st 30.10. 5:2630.10. 21:09 9255
17+18 401 út 29.10. 14:5130.10. 1:12 9255
17+18 406 út 29.10. 5:3029.10. 9:35 9255
14 401 po 28.10. 4:5829.10. 0:26 9255
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9237

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.