Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9255

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 7. 2012

Výrobní číslo: 9897

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 520 109 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+14 416 dnes 5:479.12. 10:29 9255
24 408 čt 8.12. 6:068.12. 19:40 9255
 3  415 st 7.12. 4:497.12. 19:17 9255
 3  401 út 6.12. 5:176.12. 19:47 9255
18 404 po 5.12. 7:555.12. 22:56 9255
 7  414 pá 2.12. 5:422.12. 9:00 9255*MU
16 407 čt 1.12. 4:591.12. 20:15 9255
 3  401 st 30.11. 5:1730.11. 20:37 9255
 3  401 út 29.11. 5:1729.11. 19:47 9255
18 404 po 28.11. 7:5528.11. 22:56 9255
11 404 so 29.1. 4:5429.1. 5:30 9255*MU*1
24 403 pá 28.1. 6:0728.1. 21:04 9255
14+19 432 čt 27.1. 5:4827.1. 21:05 9255
11 404 st 26.1. 4:5426.1. 19:43 9255
 6  405 út 25.1. 5:3626.1. 0:42 9255
 3  411 po 24.1. 5:2224.1. 21:14 9255
18 401 ne 23.1. 4:3623.1. 23:53 9255
18 403 so 22.1. 4:5623.1. 0:33 9255
12+14 403 pá 21.1. 4:5921.1. 21:25 9255
18 411 čt 20.1. 5:2821.1. 0:33 9255
 3  413 st 19.1. 5:3219.1. 23:41 9255
 3  407 út 18.1. 5:0419.1. 0:58 9255
18 411 po 17.1. 5:2818.1. 0:33 9255
20 406 ne 16.1. 4:2417.1. 0:17 9255
18 411 pá 14.1. 5:2815.1. 0:33 9255
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození vozidla, rozbité okno

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.