Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9255

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 7. 2012

Výrobní číslo: 9897

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 396 603 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  406 st 22.1. 5:2722.1. 9:08 9255
18 409 út 21.1. 6:4622.1. 0:28 9255
18 412 po 20.1. 5:1320.1. 23:08 9255
 3  418 pá 17.1. 5:1817.1. 20:26 9255
24 407 čt 16.1. 6:2716.1. 20:18 9255
24 406 st 15.1. 6:1015.1. 20:08 9255
14 406 út 14.1. 4:5814.1. 21:00 9255
17 411 po 13.1. 5:4613.1. 19:12 9255
 4  406 pá 10.1. 14:2210.1. 19:38 9255
17 429 pá 10.1. 5:0310.1. 9:47 9255
18 412 čt 9.1. 5:139.1. 23:08 9255
18 408 st 8.1. 4:539.1. 0:08 9255
 6  409 út 7.1. 4:217.1. 22:30 9255
24 407 po 6.1. 6:276.1. 20:18 9255
17 407 ne 5.1. 7:406.1. 1:03 9255
18 406 so 4.1. 4:334.1. 21:52 9255
17 413 pá 3.1. 4:144.1. 1:22 9255
 3  408 čt 2.1. 14:352.1. 22:37 9255
17 408 čt 2.1. 5:442.1. 9:43 9255
Rok 2019
16+94 456 út 31.12. 20:471.1. 7:18 9255
 3  408 po 30.12. 6:2130.12. 10:02 9255
 6  544 čt 19.12. 4:4119.12. 17:40 9255*MU*1
22 504 st 18.12. 4:4419.12. 0:22 9255
22 532 út 17.12. 6:2118.12. 0:32 9255
22 516 po 16.12. 6:2416.12. 23:49 9255
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada podvozku, vůz odstaven na Palmovce v Sokolovské ul.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.