Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9255

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 29.4.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 7. 2012

Výrobní číslo: 9897

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 623 184 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 208 čt 5.12. 5:396.12. 0:46 9255
24 214 st 4.12. 15:594.12. 19:44 9255
6+14 207 út 3.12. 4:553.12. 19:06 9255
6+14 206 po 2.12. 4:353.12. 0:32 9255
6+14 206 ne 1.12. 4:352.12. 0:46 9255
6+14 201 so 30.11. 4:351.12. 0:46 9255
6+14 208 pá 29.11. 5:3930.11. 0:46 9255
12 212 čt 28.11. 14:1229.11. 0:12 9255
24 214 čt 28.11. 6:1728.11. 9:55 9255
6+14 209 st 27.11. 5:5527.11. 19:22 9255
17 228 út 26.11. 5:5626.11. 19:27 9255
25 212 po 25.11. 14:5525.11. 22:16 9255
10 208 pá 22.11. 15:1422.11. 18:30 9255
24 207 pá 22.11. 5:5722.11. 9:39 9255
12 212 čt 21.11. 14:1222.11. 0:12 9255
12 212 čt 21.11. 5:5121.11. 9:45 9255
25 208 st 20.11. 4:4820.11. 20:36 9255
14 206 út 19.11. 5:4520.11. 0:44 9255
 3  208 po 18.11. 4:5119.11. 0:19 9255
14 202 ne 17.11. 10:1918.11. 0:44 9255
14 205 so 16.11. 5:0216.11. 21:26 9255
14 204 pá 15.11. 5:2016.11. 0:28 9255
14 212 čt 14.11. 6:3114.11. 19:09 9255
25 201 st 13.11. 5:4413.11. 19:31 9255
12 213 út 12.11. 4:2113.11. 0:31 9255


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.