Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9255

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 7. 2012

Výrobní číslo: 9897

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 317 531 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  411 po 16.7. 5:2316.7. 18:50 9255*MU
17 415 ne 15.7. 4:3215.7. 23:12 9255
17 411 so 14.7. 6:3915.7. 1:12 9255
14 405 pá 13.7. 6:3613.7. 20:45 9255
11 403 čt 12.7. 4:2912.7. 21:38 9255
17 422 st 11.7. 5:5811.7. 23:05 9255
5+16 416 út 10.7. 6:2210.7. 22:31 9255
11 406 st 4.7. 6:274.7. 20:40 9255
11 409 po 2.7. 6:412.7. 20:24 9255
14 410 pá 29.6. 6:3529.6. 21:30 9255
 4  403 čt 28.6. 13:5428.6. 19:31 9255
17 425 čt 28.6. 4:3428.6. 9:47 9255
11 413 st 27.6. 7:0128.6. 1:35 9255
17 405 út 26.6. 3:5526.6. 18:53 9255
17 428 po 25.6. 5:2926.6. 1:05 9255
3+6 415 pá 22.6. 4:4222.6. 19:59 9255
11 404 čt 21.6. 4:0921.6. 22:25 9255
17 430 st 20.6. 5:4620.6. 22:53 9255
17 430 út 19.6. 5:4619.6. 22:53 9255
3+6 410 po 18.6. 4:2618.6. 19:42 9255
3+6 415 pá 15.6. 4:4215.6. 19:59 9255
17 427 čt 14.6. 5:4214.6. 20:19 9255
17 421 st 13.6. 14:5513.6. 19:56 9255
11 410 st 13.6. 5:5313.6. 10:33 9255
20 408 út 12.6. 5:5113.6. 0:37 9255
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.