Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9255

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 7. 2012

Výrobní číslo: 9897

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 428 369 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 442 ne 27.9. 5:1727.9. 22:53 9255
17 405 so 26.9. 7:5227.9. 0:29 9255
 3  402 pá 25.9. 15:4525.9. 20:23 9255*Z
 4  308 pá 25.9. 6:2225.9. 10:07 9255
 4  304 čt 24.9. 14:5824.9. 18:24 9255
 4  307 čt 24.9. 6:1124.9. 9:58 9255
 9  332 st 23.9. 6:3323.9. 9:14 9255
 4  308 út 22.9. 6:2222.9. 10:07 9255
 3  315 po 21.9. 6:1621.9. 10:05 9255
 3  418 pá 18.9. 5:4018.9. 9:23 9255
22 422 čt 17.9. 7:0117.9. 10:25 9255
 4  402 st 16.9. 6:1716.9. 10:00 9255
 4  406 út 15.9. 15:3515.9. 18:08 9255
 4  404 út 15.9. 6:3315.9. 10:16 9255
 4  406 po 14.9. 7:0514.9. 9:44 9255
 4  401 pá 11.9. 6:0911.9. 9:52 9255
14 413 čt 10.9. 6:1110.9. 21:18 9255
11 410 st 9.9. 6:299.9. 21:08 9255
 4  406 út 8.9. 7:058.9. 9:44 9255
 4  402 po 7.9. 15:027.9. 18:37 9255
 4  406 po 7.9. 7:057.9. 9:44 9255
 4  404 pá 4.9. 15:224.9. 18:57 9255
17 426 pá 4.9. 5:044.9. 9:55 9255
22 435 st 2.9. 6:422.9. 9:37 9255
17 427 út 1.9. 5:121.9. 10:08 9255
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9270

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.