Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 380 128 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 415 po 18.11. 15:4218.11. 19:47 9254
21 402 po 18.11. 5:4118.11. 9:32 9254
17 427 pá 15.11. 4:5115.11. 9:39 9254
 6  410 čt 14.11. 4:4015.11. 1:03 9254
11 410 st 13.11. 14:3113.11. 21:08 9254
14 411 st 13.11. 6:5713.11. 10:08 9254
14 403 út 12.11. 15:0012.11. 18:28 9254*Z
18 405 út 12.11. 4:3312.11. 12:20 9254*MU
11 408 po 11.11. 6:2812.11. 0:55 9254
1+38 402 pá 8.11. 6:078.11. 11:20 9254*MU
14 406 čt 7.11. 4:587.11. 21:00 9254
11 408 st 6.11. 16:007.11. 0:55 9254*Z1
27 401 so 2.11. 6:102.11. 23:16 9254
27 403 pá 1.11. 5:241.11. 20:01 9254
 3  414 čt 31.10. 14:211.11. 0:17 9254
 3  415 st 30.10. 6:3230.10. 10:05 9254
 3  405 út 29.10. 4:0629.10. 19:10 9254
17 409 po 28.10. 8:1829.10. 1:42 9254
 3  403 ne 27.10. 9:4027.10. 23:57 9254
11 401 so 26.10. 6:1726.10. 21:23 9254
16 413 pá 25.10. 4:5525.10. 21:07 9254
 6  410 čt 24.10. 4:4025.10. 1:03 9254
 3  402 st 23.10. 5:4224.10. 1:15 9254
18 415 út 24.9. 15:3424.9. 19:28 9254
24 409 st 18.9. 5:5718.9. 20:40 9254
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9275
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.