Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 370 648 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 412 pá 23.8. 20:0023.8. 23:16 9254*Z
15 404 pá 23.8. 6:0723.8. 8:20 9254*MU
26 413 čt 22.8. 14:0822.8. 18:45 9254*MU
17 407 čt 22.8. 5:1322.8. 9:13 9254
15 401 st 21.8. 5:4221.8. 21:53 9254
26 413 út 20.8. 14:0820.8. 21:14 9254
 7  412 út 20.8. 5:1120.8. 10:29 9254
 7  405 po 19.8. 14:1819.8. 23:19 9254
18 412 po 19.8. 5:1219.8. 8:58 9254
6+15 418 ne 18.8. 5:0119.8. 0:43 9254
11 404 so 17.8. 4:3718.8. 1:15 9254
11 410 pá 16.8. 14:3317.8. 1:15 9254
11 410 pá 16.8. 5:3416.8. 9:43 9254
 7  412 čt 15.8. 15:1415.8. 22:55 9254
 7  405 čt 15.8. 6:1015.8. 11:19 9254
 7  412 st 14.8. 15:1414.8. 22:55 9254
14 405 st 14.8. 4:3814.8. 10:00 9254
14 405 út 13.8. 14:2513.8. 22:15 9254
11 410 út 13.8. 5:3413.8. 9:43 9254
 7  411 po 12.8. 5:2812.8. 22:23 9254
17 403 út 6.8. 5:347.8. 0:52 9254
17 423 po 5.8. 5:575.8. 18:08 9254*MU
11 401 so 3.8. 6:173.8. 21:23 9254
18 408 pá 2.8. 6:303.8. 0:08 9254
 3  410 čt 1.8. 5:171.8. 20:38 9254
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.