Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 340 378 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 429 út 19.2. 5:2019.2. 9:47 9254
 3  418 po 18.2. 5:1818.2. 20:26 9254
11 406 ne 17.2. 3:4917.2. 22:26 9254
17 416 so 16.2. 4:3117.2. 1:30 9254
11 402 pá 15.2. 6:4115.2. 22:28 9254
 4  410 čt 14.2. 13:1414.2. 18:44 9254
17 409 čt 14.2. 5:2914.2. 9:15 9254*MU
 6  405 st 13.2. 5:0814.2. 1:08 9254
11 402 út 12.2. 6:4112.2. 22:28 9254
 3  414 po 11.2. 14:2112.2. 0:17 9254
14 408 po 11.2. 4:1811.2. 9:58 9254
17 416 ne 10.2. 9:1811.2. 1:27 9254
17 403 pá 8.2. 4:158.2. 20:17 9254
17 428 čt 7.2. 6:218.2. 0:52 9254
18 407 st 6.2. 6:306.2. 18:23 9254
14 412 út 5.2. 6:255.2. 20:30 9254
17 411 po 4.2. 5:464.2. 19:12 9254
 3  401 ne 3.2. 18:403.2. 23:38 9254*Z
 3  407 ne 3.2. 4:273.2. 10:30 9254*MU
 3  401 so 2.2. 4:272.2. 23:38 9254
 6  410 pá 1.2. 4:212.2. 1:03 9254
11 408 čt 31.1. 4:5631.1. 20:38 9254
 3  414 st 30.1. 14:2131.1. 0:17 9254
14 411 st 30.1. 6:5730.1. 10:08 9254
18 405 út 29.1. 4:3329.1. 20:07 9254
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9225

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.