Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 286 113 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 413 po 22.1. 7:0123.1. 1:35 9254
4 409 pá 19.1. 13:0419.1. 18:36 9254
3 412 čt 18.1. 14:1218.1. 20:52 9254
17 425 čt 18.1. 4:3418.1. 9:47 9254
Cvič 408 st 17.1. 14:0017.1. 22:00 9254
14 416 út 16.1. 15:3116.1. 20:39 9254
4 406 út 16.1. 5:3116.1. 9:08 9254
11 413 po 15.1. 6:5715.1. 19:56 9254
4 401 pá 12.1. 13:4512.1. 19:01 9254
14 401 st 10.1. 6:1110.1. 20:15 9254
14 404 út 9.1. 6:399.1. 20:45 9254
24 404 po 8.1. 6:078.1. 19:48 9254
11 401 čt 4.1. 5:404.1. 20:42 9254
3 405 st 3.1. 4:073.1. 20:08 9254
11 405 út 2.1. 9:003.1. 0:55 9254*Z
Rok 2017
17 403 pá 29.12. 21:4030.12. 0:33 9254*Z1
14 404 st 27.12. 4:1827.12. 20:30 9254
3 401 po 25.12. 9:2225.12. 23:39 9254
11 408 ne 24.12. 3:4924.12. 18:28 9254
3 407 so 23.12. 4:0824.12. 1:16 9254
11 414 pá 22.12. 15:0123.12. 1:35 9254
14 411 pá 22.12. 6:5722.12. 10:08 9254
11 408 čt 21.12. 6:2821.12. 22:45 9254
3 415 st 20.12. 14:2920.12. 22:22 9254
4 401 st 20.12. 6:0420.12. 9:56 9254
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9226
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8528+8529

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.