Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 456 193 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  415 po 8.3. 5:028.3. 20:25 9254
14 402 pá 5.3. 4:395.3. 21:01 9254
 4  407 čt 4.3. 15:134.3. 19:03 9254
 4  406 čt 4.3. 6:034.3. 9:53 9254
17 413 st 3.3. 5:433.3. 23:33 9254
17 406 út 2.3. 4:422.3. 22:32 9254
18 403 po 1.3. 4:481.3. 19:51 9254
 4  408 pá 26.2. 15:2426.2. 19:13 9254
 4  408 pá 26.2. 6:2326.2. 10:13 9254
 4  407 čt 25.2. 15:1325.2. 19:03 9254
 3  416 čt 25.2. 6:3525.2. 9:40 9254
17 411 st 24.2. 7:3024.2. 22:42 9254*Z
 3  404 út 23.2. 5:2223.2. 21:21 9254
11 406 po 22.2. 4:3022.2. 22:53 9254
14 402 ne 21.2. 8:1521.2. 23:04 9254
17 409 so 20.2. 4:1420.2. 21:32 9254
16 402 pá 19.2. 4:5519.2. 20:18 9254
17 420 čt 18.2. 4:3418.2. 20:25 9254
 3  416 st 17.2. 15:2317.2. 20:53 9254
17 210 st 17.2. 9:3017.2. 10:50 9254*Z1
18 404 po 15.2. 5:0815.2. 7:15 9254*MU
14 412 čt 11.2. 4:1811.2. 21:08 9254
18 406 st 10.2. 5:2810.2. 22:32 9254
 3  414 út 9.2. 5:559.2. 9:00 9254
18 409 po 8.2. 5:538.2. 22:50 9254
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.