Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 440 863 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  107 pá 27.11. 5:3027.11. 20:00 9254
14 102 čt 26.11. 4:2126.11. 20:46 9254
11 109 st 25.11. 6:0925.11. 23:32 9254
 7  343 po 23.11. 5:0023.11. 20:24 9254
10+17 321 ne 22.11. 5:5722.11. 23:04 9254
20 301 so 21.11. 4:3421.11. 23:10 9254
3+17 428 pá 20.11. 4:4820.11. 11:15 9254*MU*1
17 424 čt 19.11. 5:3419.11. 22:59 9254
 3  412 st 18.11. 5:3518.11. 22:17 9254
17 406 út 17.11. 8:0417.11. 22:19 9254
17 407 po 16.11. 4:3016.11. 22:29 9254
17 406 ne 15.11. 8:0415.11. 22:19 9254
12 343 so 14.11. 7:4014.11. 22:14 9254
 7  141 pá 13.11. 4:4313.11. 20:13 9254
 7  102 čt 12.11. 5:0312.11. 23:03 9254
25 109 st 11.11. 5:1711.11. 20:54 9254
 5  114 út 10.11. 6:3610.11. 20:32 9254
 5  112 po 9.11. 6:169.11. 20:05 9254
15 108 pá 6.11. 5:386.11. 20:53 9254
14 110 čt 5.11. 5:275.11. 20:59 9254
25 112 st 4.11. 5:394.11. 21:14 9254
 7  108 út 3.11. 4:233.11. 20:34 9254
11 109 po 2.11. 6:092.11. 23:32 9254
14 102 pá 30.10. 6:2530.10. 20:46 9254
14 112 čt 29.10. 4:4429.10. 10:56 9254
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vykolejení na cizím předmětu před zast. Ke Stírce DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.