Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 310 173 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 407 st 25.4. 14:2926.4. 0:10 9254
18 702 st 25.4. 7:5025.4. 9:40 9254*Z
14 412 út 24.4. 4:5824.4. 21:03 9254
17 427 po 23.4. 5:4223.4. 20:19 9254
14 408 pá 20.4. 4:1820.4. 20:33 9254
14 409 čt 19.4. 4:3819.4. 21:23 9254
3+6 426 st 18.4. 6:2119.4. 1:18 9254
17 405 út 17.4. 3:5517.4. 13:50 9254*MU
3+6 425 po 16.4. 6:0917.4. 0:58 9254
6+9 420 ne 15.4. 4:0815.4. 22:01 9254
17 416 so 14.4. 7:1915.4. 1:43 9254
11 408 pá 13.4. 6:2813.4. 22:46 9254
15 402 čt 12.4. 6:0112.4. 20:14 9254
14 408 st 11.4. 4:1811.4. 20:33 9254
20 408 út 10.4. 5:5111.4. 0:37 9254
17 427 po 9.4. 5:429.4. 20:19 9254
14 401 so 7.4. 4:387.4. 21:30 9254
11 404 pá 6.4. 4:096.4. 22:25 9254
17 428 čt 5.4. 5:296.4. 1:05 9254
17 430 st 4.4. 5:464.4. 22:53 9254
3+6 415 út 3.4. 4:423.4. 19:59 9254
3+6 405 po 2.4. 4:343.4. 0:39 9254
16 401 ne 1.4. 4:551.4. 22:47 9254
17 404 so 31.3. 5:511.4. 0:33 9254
3+6 409 pá 30.3. 8:5031.3. 1:18 9254
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9280
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.