Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 428 143 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 102 ne 20.9. 9:4220.9. 22:06 9254
 7  105 so 19.9. 5:2319.9. 21:28 9254
 4  405 pá 18.9. 15:2518.9. 18:20 9254
22 418 čt 17.9. 5:5817.9. 9:21 9254
22 417 st 16.9. 6:1516.9. 10:22 9254
14 416 út 15.9. 5:0115.9. 10:38 9254
 4  401 po 14.9. 6:0914.9. 9:52 9254
14 416 pá 11.9. 5:0111.9. 10:38 9254
 3  415 čt 10.9. 6:1810.9. 10:03 9254
 4  401 st 9.9. 6:099.9. 9:52 9254
 4  403 út 8.9. 15:128.9. 18:47 9254
 3  418 út 8.9. 5:408.9. 9:23 9254
 3  416 po 7.9. 14:518.9. 1:16 9254
 4  405 po 7.9. 6:417.9. 10:24 9254
18 408 pá 4.9. 6:104.9. 19:45 9254
22 441 čt 3.9. 5:513.9. 9:17 9254
17 402 st 2.9. 5:292.9. 21:32 9254
17 414 út 1.9. 5:491.9. 23:22 9254
18 411 po 31.8. 4:531.9. 0:08 9254
18 406 ne 30.8. 4:5331.8. 0:08 9254
14 408 so 29.8. 16:3029.8. 23:17 9254*Z
22 426 pá 28.8. 6:4229.8. 0:55 9254
14 414 čt 27.8. 6:0227.8. 21:25 9254
11 409 st 26.8. 4:1526.8. 23:56 9254
 6  412 út 25.8. 4:4125.8. 21:03 9254
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9217

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.