Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 390 073 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 425 po 6.4. 5:197.4. 1:12 9254
18 401 ne 5.4. 5:136.4. 0:48 9254
14 401 so 4.4. 4:184.4. 23:16 9254
17 411 pá 3.4. 5:243.4. 20:17 9254
11 408 čt 2.4. 5:392.4. 20:53 9254
17 421 st 1.4. 4:342.4. 0:32 9254
18 409 út 31.3. 6:401.4. 0:28 9254
 4  404 po 30.3. 15:2530.3. 18:14 9254
 3  416 po 30.3. 4:0730.3. 10:02 9254
17 402 ne 29.3. 8:2829.3. 23:22 9254
 3  406 pá 27.3. 4:5727.3. 20:59 9254
 3  402 čt 26.3. 4:4727.3. 1:16 9254
 7  411 st 25.3. 5:2825.3. 21:41 9254
11 411 út 24.3. 4:2925.3. 1:15 9254
 4  405 po 23.3. 15:3523.3. 18:24 9254
 4  406 po 23.3. 6:4523.3. 9:34 9254
 9  417 ne 22.3. 9:0722.3. 23:11 9254
22 430 pá 20.3. 6:1120.3. 20:22 9254
18 409 čt 19.3. 16:4520.3. 0:27 9254*Z
Cvič 414 čt 19.3. 6:0019.3. 14:00 9254
Cvič 407 st 18.3. 14:0018.3. 22:00 9254
Cvič 436 st 18.3. 6:0018.3. 14:00 9254
24 418 út 17.3. 6:1317.3. 19:38 9254
17 426 pá 13.3. 6:1513.3. 19:32 9254
17 416 čt 12.3. 4:4212.3. 21:54 9254
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9224

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.