Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 570 163 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 402 čt 23.3. 4:1924.3. 0:13 9254
17 427 st 22.3. 5:5123.3. 1:07 9254
11 403 út 21.3. 4:2822.3. 0:19 9254
17 406 po 20.3. 4:1620.3. 21:25 9254
17 408 ne 19.3. 7:0420.3. 1:27 9254
17 409 so 18.3. 8:0219.3. 0:27 9254
18 407 pá 17.3. 4:3717.3. 19:14 9254
18 404 čt 16.3. 7:5516.3. 22:56 9254
11 401 st 15.3. 4:0815.3. 22:42 9254
16 407 út 14.3. 4:5914.3. 20:14 9254
11 401 po 13.3. 4:0813.3. 22:42 9254
17 414 ne 12.3. 7:5412.3. 21:36 9254
 3  402 so 11.3. 7:2912.3. 1:01 9254
14 402 pá 10.3. 4:1911.3. 0:13 9254
17 401 čt 9.3. 4:4610.3. 1:27 9254
14 402 st 8.3. 4:199.3. 0:13 9254
17 428 út 7.3. 15:448.3. 1:17 9254
 3  412 po 6.3. 4:316.3. 18:30 9254*MU*1
12+17 415 ne 5.3. 8:066.3. 0:53 9254
 6  404 so 4.3. 6:035.3. 0:20 9254
 3  415 pá 3.3. 4:493.3. 19:16 9254
18 409 čt 2.3. 6:332.3. 21:29 9254
 3  415 st 1.3. 4:491.3. 19:16 9254
17 424 út 28.2. 15:2828.2. 22:25 9254
18 414 čt 23.2. 7:0723.2. 8:47 9254
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem ve Vyšehradském tunelu DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.