Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 475 153 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  401 ne 13.6. 4:0613.6. 23:55 9254
14 407 so 12.6. 4:5713.6. 0:04 9254
18 404 pá 11.6. 5:1211.6. 23:31 9254
11 411 čt 10.6. 4:5610.6. 21:19 9254
14 404 st 9.6. 4:549.6. 22:13 9254
 3  415 út 8.6. 5:028.6. 20:25 9254
17 406 po 7.6. 4:427.6. 22:32 9254
17 417 ne 6.6. 4:426.6. 23:32 9254
 3  405 so 5.6. 7:225.6. 22:37 9254
17 412 pá 4.6. 5:464.6. 23:52 9254
17 420 čt 3.6. 4:493.6. 20:03 9254
17 413 st 2.6. 6:002.6. 23:49 9254
17 406 út 1.6. 4:481.6. 22:09 9254
17 402 po 31.5. 5:4931.5. 23:40 9254
 3  403 ne 30.5. 4:3830.5. 22:57 9254
 3  405 so 29.5. 4:5829.5. 23:17 9254
17 407 pá 28.5. 4:3028.5. 22:34 9254
 3  409 čt 27.5. 4:5827.5. 23:37 9254
17 142 st 26.5. 5:4427.5. 0:10 9254
11 102 út 25.5. 5:0125.5. 20:42 9254
 7  105 po 24.5. 5:0324.5. 21:44 9254
 6  101 ne 23.5. 5:1123.5. 23:32 9254
16 106 so 22.5. 5:1222.5. 23:09 9254
11 111 pá 21.5. 12:2021.5. 22:24 9254*Z1
16 102 čt 20.5. 4:5220.5. 20:09 9254
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9265

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.