Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9254

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 8. 2012

Výrobní číslo: 9896

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 532 738 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 406 út 31.5. 5:0131.5. 19:28 9254
17 431 po 30.5. 4:1830.5. 20:56 9254
 3  401 ne 29.5. 4:1230.5. 0:58 9254
12+17 416 so 28.5. 8:5229.5. 1:14 9254
11 403 pá 27.5. 4:3328.5. 0:33 9254
11 403 čt 26.5. 4:3327.5. 0:33 9254
17 418 st 25.5. 5:3025.5. 19:53 9254
14 402 út 24.5. 4:2225.5. 0:11 9254
 3  410 po 23.5. 15:0424.5. 0:38 9254
 3  409 po 23.5. 5:5323.5. 9:25 9254
14 402 pá 20.5. 4:2221.5. 0:11 9254
11 406 čt 19.5. 4:4920.5. 0:53 9254
 3  412 st 18.5. 4:3219.5. 0:58 9254
17 424 út 17.5. 15:2418.5. 1:05 9254
17 424 út 17.5. 6:5517.5. 9:44 9254
24 407 po 16.5. 6:4516.5. 20:49 9254
17 427 pá 13.5. 5:3513.5. 18:37 9254
17 422 čt 12.5. 15:2413.5. 0:46 9254
17 421 čt 12.5. 4:5312.5. 9:24 9254
12 401 st 11.5. 4:3112.5. 0:56 9254
18 403 út 10.5. 12:1511.5. 0:34 9254*Z1
18 415 po 2.5. 6:422.5. 8:30 9254
21 412 pá 29.4. 6:1129.4. 19:28 9254
18 410 čt 28.4. 4:5628.4. 23:53 9254
 3  402 st 27.4. 5:2227.4. 22:02 9254
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.