Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9253

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 8. 8. 2012

Výrobní číslo: 9895

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 423 923 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 107 pá 25.9. 4:1226.9. 1:12 9253
11 110 čt 24.9. 6:0924.9. 22:27 9253
14 109 út 22.9. 5:5322.9. 23:52 9253
 5  109 po 21.9. 5:2821.9. 9:00 9253*MU
18 408 pá 18.9. 6:1018.9. 20:46 9253
 4  405 čt 17.9. 6:4217.9. 10:23 9253
 4  402 st 9.9. 6:179.9. 10:00 9253
 3  412 út 8.9. 5:038.9. 20:07 9253
 4  403 po 7.9. 15:127.9. 18:47 9253
17 430 po 7.9. 6:087.9. 9:11 9253
18 406 ne 6.9. 4:536.9. 18:20 9253*MU
18 407 so 5.9. 4:536.9. 0:08 9253
18 404 pá 4.9. 5:455.9. 0:48 9253
17 431 čt 3.9. 6:143.9. 9:19 9253
11 413 út 1.9. 4:151.9. 9:54 9253
14 404 po 31.8. 4:5231.8. 22:03 9253
14 401 ne 30.8. 4:5830.8. 21:37 9253
 3  406 so 29.8. 4:0730.8. 1:15 9253
 3  403 pá 28.8. 5:0229.8. 1:16 9253
14 409 čt 27.8. 5:2627.8. 23:05 9253
 4  401 st 26.8. 6:2227.8. 0:36 9253
22 414 út 25.8. 6:3125.8. 19:42 9253
22 423 pá 21.8. 17:4022.8. 0:37 9253*Z
14 405 pá 21.8. 4:3821.8. 6:00 9253*MU
11 407 čt 20.8. 4:5821.8. 1:15 9253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9226

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.