Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9253

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 8. 8. 2012

Výrobní číslo: 9895

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 500 468 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 402 dnes 4:365.12. 0:13 9253
 6  410 pá 3.12. 6:024.12. 0:50 9253
18 411 čt 2.12. 5:132.12. 17:51 9253
 3  401 st 1.12. 5:191.12. 19:46 9253
17 415 út 30.11. 6:1030.11. 21:50 9253
16 403 ne 28.11. 5:0028.11. 17:20 9253*MU*1
5+6 405 so 27.11. 4:2927.11. 22:42 9253
11 411 pá 26.11. 4:4926.11. 19:58 9253
11 407 čt 25.11. 4:1425.11. 19:31 9253
17 426 st 24.11. 4:3825.11. 1:06 9253
 6  410 út 23.11. 4:1023.11. 21:26 9253
17 411 po 22.11. 5:4923.11. 1:16 9253
16 403 ne 21.11. 5:0021.11. 7:15 9253*MU
17 405 so 20.11. 8:1721.11. 0:16 9253
 7  411 pá 19.11. 5:3219.11. 21:52 9253
11 403 čt 18.11. 5:3919.11. 0:33 9253
12 402 st 17.11. 4:3418.11. 0:37 9253
17 420 út 16.11. 6:3117.11. 0:36 9253
18 413 po 15.11. 5:2816.11. 0:13 9253
 5  401 ne 14.11. 4:4814.11. 21:30 9253
11 402 so 13.11. 4:1414.11. 0:33 9253
17 402 pá 12.11. 5:4513.11. 1:26 9253
18 411 čt 11.11. 5:1311.11. 18:11 9253
18 404 st 10.11. 7:5510.11. 22:53 9253
18 411 út 9.11. 5:139.11. 17:51 9253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Šumavská ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.