Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9253

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 8. 8. 2012

Výrobní číslo: 9895

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 819 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 405 st 11.7. 5:1911.7. 20:55 9253*MU
11 404 út 10.7. 4:4910.7. 20:23 9253
14 404 po 9.7. 4:189.7. 22:34 9253
3+6 410 ne 8.7. 4:069.7. 1:17 9253
17 420 so 7.7. 4:328.7. 1:30 9253
12+17 409 pá 6.7. 6:596.7. 23:54 9253
14 406 čt 5.7. 5:465.7. 22:54 9253
12 405 st 4.7. 4:464.7. 21:25 9253
5+16 416 út 3.7. 6:223.7. 22:31 9253
11 406 po 2.7. 6:272.7. 20:40 9253
Cvič 434 so 30.6. 6:0030.6. 14:00 9253
18 410 pá 29.6. 14:5430.6. 0:48 9253
11 414 pá 29.6. 3:4929.6. 10:13 9253
17 427 čt 28.6. 5:4228.6. 20:19 9253
3+6 425 st 27.6. 6:0928.6. 0:58 9253
17 421 út 26.6. 14:5526.6. 19:56 9253
 4  406 út 26.6. 5:3126.6. 9:08 9253
3+6 413 po 25.6. 4:4326.6. 0:51 9253
17 413 ne 24.6. 7:0125.6. 1:13 9253
14+93 450 pá 22.6. 6:3523.6. 5:00 9253
3+6 411 čt 21.6. 6:1121.6. 23:03 9253
11 411 út 19.6. 4:5719.6. 12:10 9253*MU
17 418 po 18.6. 4:5219.6. 0:43 9253
17 427 pá 15.6. 5:4215.6. 20:19 9253
14 409 čt 14.6. 4:3814.6. 21:23 9253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.