Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9253

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 8. 8. 2012

Výrobní číslo: 9895

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 370 760 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  411 st 13.11. 5:5113.11. 22:38 9253
 6  407 út 12.11. 6:0613.11. 0:23 9253
11 406 po 11.11. 4:2811.11. 22:25 9253
38 401 ne 10.11. 5:4310.11. 15:40 9253*MU
16+38 444 pá 8.11. 4:558.11. 20:40 9253
17 427 čt 7.11. 15:037.11. 22:02 9253
17 429 čt 7.11. 5:037.11. 9:47 9253
17+18 412 st 6.11. 15:116.11. 19:36 9253
17+18 412 st 6.11. 6:036.11. 9:13 9253
17+18 406 út 5.11. 15:315.11. 23:32 9253
17+18 406 út 5.11. 5:305.11. 9:35 9253
17+18 406 po 4.11. 15:314.11. 23:32 9253
 6  412 po 4.11. 5:194.11. 10:30 9253
 6  407 pá 1.11. 6:062.11. 0:23 9253
17+18 413 čt 31.10. 6:2131.10. 22:04 9253
17+18 403 st 30.10. 7:0330.10. 20:24 9253
21 401 út 29.10. 15:0629.10. 18:59 9253
21 403 út 29.10. 5:5029.10. 9:40 9253
20 410 ne 27.10. 10:1927.10. 22:04 9253
 7  403 so 26.10. 7:2626.10. 22:23 9253
 3  414 pá 25.10. 14:2126.10. 0:17 9253
 6  408 pá 25.10. 6:4225.10. 9:50 9253
18 415 st 23.10. 5:4523.10. 9:35 9253
17 424 út 22.10. 15:0822.10. 20:17 9253
 6  409 út 22.10. 4:2122.10. 10:10 9253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.