Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9253

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 8. 8. 2012

Výrobní číslo: 9895

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 329 510 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 402 pá 22.2. 6:4122.2. 22:28 9253
11 415 čt 21.2. 6:2921.2. 20:13 9253
14 409 st 20.2. 6:0320.2. 21:45 9253
16 413 út 19.2. 4:5519.2. 21:07 9253
11 415 po 18.2. 6:2918.2. 20:13 9253
14 402 pá 15.2. 5:0615.2. 20:45 9253
17 426 čt 14.2. 6:1514.2. 19:32 9253
11 406 st 13.2. 5:3713.2. 19:03 9253
14 405 út 12.2. 5:1712.2. 22:40 9253
 4  409 po 11.2. 13:0411.2. 18:36 9253
 4  406 po 11.2. 5:3111.2. 9:08 9253
14 409 čt 7.2. 6:037.2. 21:45 9253
14 408 st 6.2. 13:576.2. 23:14 9253
14 408 st 6.2. 4:186.2. 9:58 9253
17 418 út 5.2. 5:045.2. 20:02 9253
17 406 po 4.2. 5:105.2. 1:27 9253
 5  409 ne 3.2. 4:493.2. 22:26 9253
 3  403 so 2.2. 5:022.2. 23:57 9253
11 411 pá 1.2. 3:492.2. 0:55 9253
11 413 čt 31.1. 5:551.2. 1:15 9253
 3  415 st 30.1. 14:2930.1. 22:21 9253
11 414 st 30.1. 7:0130.1. 9:53 9253
17 418 út 29.1. 5:0429.1. 20:02 9253
 6  410 po 28.1. 4:2128.1. 20:00 9253*MU
 3  403 ne 27.1. 9:4027.1. 23:57 9253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.