Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9253

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 8. 8. 2012

Výrobní číslo: 9895

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 558 087 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 412 pá 29.9. 4:4130.9. 0:31 9253
30 405 čt 28.9. 4:3129.9. 0:31 9253
11 411 st 27.9. 4:4827.9. 19:59 9253
18 411 út 26.9. 6:5727.9. 0:32 9253
11 404 ne 24.9. 4:3325.9. 0:34 9253
30 403 so 23.9. 4:4124.9. 0:11 9253
16 401 pá 22.9. 14:4622.9. 19:48 9253
18 410 pá 22.9. 5:1322.9. 8:56 9253
18 414 čt 21.9. 15:2121.9. 18:56 9253
18 410 čt 21.9. 5:1321.9. 8:56 9253
18 414 st 20.9. 15:2120.9. 18:56 9253
18 414 st 20.9. 5:2820.9. 9:20 9253
Cvič 413 út 19.9. 6:0019.9. 14:00 9253
Cvič 415 po 18.9. 6:0018.9. 14:00 9253
18 415 pá 15.9. 7:3615.9. 9:29 9253
18 415 út 12.9. 7:3612.9. 9:29 9253
17 431 po 11.9. 6:4111.9. 9:41 9253
18 406 pá 8.9. 6:329.9. 0:16 9253
18 401 čt 7.9. 5:567.9. 23:56 9253
11 409 st 6.9. 6:236.9. 19:45 9253
14 409 út 5.9. 5:225.9. 19:29 9253
18 410 po 4.9. 4:554.9. 18:57 9253
11 404 ne 3.9. 4:554.9. 0:34 9253
11 403 so 2.9. 6:573.9. 0:14 9253
11 402 po 28.8. 5:5729.8. 0:34 9253


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.