Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9253

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Vokovice (od 29.6.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 8. 8. 2012

Výrobní číslo: 9895

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 615 762 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 733 pá 19.7. 6:3119.7. 9:50 9253
22 725 čt 18.7. 5:4918.7. 23:45 9253
25 707 st 17.7. 4:4217.7. 22:42 9253
26 717 út 16.7. 5:1716.7. 23:36 9253
20 704 po 15.7. 6:3216.7. 0:26 9253
26 712 čt 11.7. 14:1011.7. 20:24 9253*Z1
22 705 út 9.7. 5:089.7. 20:11 9253
 8  706 po 8.7. 4:349.7. 0:41 9253
22 720 ne 7.7. 4:138.7. 0:20 9253
20 704 so 6.7. 8:097.7. 1:05 9253
 1  704 pá 5.7. 4:575.7. 21:26 9253
22 714 čt 4.7. 6:375.7. 0:16 9253
18 707 st 3.7. 10:304.7. 0:13 9253*Z2
22 709 út 2.7. 6:012.7. 20:56 9253
22 721 po 1.7. 4:531.7. 20:04 9253
26 701 ne 30.6. 5:391.7. 0:36 9253
25 705 so 29.6. 6:4629.6. 21:36 9253
12 417 pá 28.6. 5:2728.6. 20:30 9253
 3  410 čt 27.6. 5:4528.6. 1:01 9253
33 402 st 26.6. 5:3626.6. 19:38 9253
12 417 út 25.6. 5:2725.6. 20:21 9253
 3  413 po 24.6. 4:1024.6. 21:18 9253
 4  407 ne 23.6. 4:3823.6. 21:54 9253
11 401 so 22.6. 5:1023.6. 0:16 9253
16 410 pá 21.6. 10:0021.6. 20:44 9253*Z3
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9331
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9337
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.