Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9253

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 8. 8. 2012

Výrobní číslo: 9895

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 314 044 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 429 út 16.10. 5:2016.10. 9:47 9253
 3  415 po 15.10. 14:2915.10. 22:21 9253
 4  409 po 15.10. 5:4815.10. 9:22 9253
11 401 so 13.10. 6:1713.10. 21:23 9253
 3  401 pá 12.10. 5:3613.10. 0:55 9253
11 413 st 10.10. 7:0111.10. 1:15 9253
14 403 út 9.10. 4:389.10. 18:28 9253
14 402 po 8.10. 4:188.10. 22:39 9253
 3  414 pá 5.10. 14:216.10. 0:17 9253
11 410 pá 5.10. 5:535.10. 10:33 9253
11 408 čt 4.10. 6:285.10. 0:55 9253
17 421 st 3.10. 5:253.10. 18:52 9253
17 406 út 2.10. 5:103.10. 1:27 9253
11 408 po 1.10. 6:282.10. 0:55 9253
11 408 ne 30.9. 10:0930.9. 20:53 9253
14 407 so 29.9. 4:3829.9. 10:00 9253*MU
17 418 čt 27.9. 5:0427.9. 20:02 9253
 3  402 st 26.9. 5:4227.9. 1:15 9253
12 406 út 25.9. 4:5026.9. 0:29 9253
14 406 po 24.9. 7:4024.9. 21:00 9253*Z
 3  401 ne 23.9. 9:0123.9. 23:38 9253
 3  407 so 22.9. 4:0723.9. 1:15 9253
11 408 pá 21.9. 6:2822.9. 0:55 9253
17 428 čt 20.9. 6:2121.9. 0:52 9253
14 403 st 19.9. 4:3819.9. 18:28 9253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9234

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.