Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9253

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 8. 8. 2012

Výrobní číslo: 9895

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 386 603 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  411 pá 27.3. 10:3027.3. 21:41 9253*Z
 3  401 čt 26.3. 6:0626.3. 7:40 9253*MU*1
 3  401 st 25.3. 6:0625.3. 9:39 9253
24 413 po 23.3. 5:5623.3. 20:36 9253
 3  405 pá 20.3. 4:0620.3. 19:09 9253
17 429 čt 19.3. 15:1920.3. 1:11 9253
17 429 čt 19.3. 5:0319.3. 9:46 9253
14 409 st 18.3. 5:4318.3. 22:03 9253
17 427 út 17.3. 15:0317.3. 22:01 9253
24 407 út 17.3. 6:3717.3. 10:06 9253
22 423 pá 13.3. 5:2313.3. 19:31 9253
17 421 čt 12.3. 5:2412.3. 18:52 9253
17 423 st 11.3. 14:0512.3. 0:12 9253*Z1
17 423 st 11.3. 5:4411.3. 9:15 9253*MU
11 414 út 10.3. 15:0110.3. 21:38 9253
 4  406 út 10.3. 5:2710.3. 9:08 9253
17 427 po 9.3. 15:039.3. 22:02 9253
11 403 ne 8.3. 4:368.3. 21:53 9253
17 407 so 7.3. 5:328.3. 1:02 9253
17 418 pá 6.3. 4:326.3. 20:02 9253
17 429 čt 5.3. 15:196.3. 1:12 9253
 4  406 čt 5.3. 5:275.3. 9:08 9253
 6  414 st 4.3. 5:014.3. 21:19 9253
 3  418 út 3.3. 5:183.3. 20:26 9253
 3  413 po 2.3. 14:122.3. 19:47 9253
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Technická závada
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9241

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.