Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9253

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 8. 8. 2012

Výrobní číslo: 9895

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 407 978 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 410 pá 3.7. 6:074.7. 1:16 9253
 3  404 ne 28.6. 9:4028.6. 14:20 9253*MU
 7  402 so 27.6. 4:4027.6. 21:16 9253
14 412 pá 26.6. 4:1826.6. 23:17 9253
11 413 čt 25.6. 4:1525.6. 10:33 9253
11 409 st 24.6. 4:3625.6. 1:15 9253
 4  402 út 23.6. 15:0223.6. 18:37 9253
 4  405 út 23.6. 6:4123.6. 10:24 9253
17 427 po 22.6. 5:1222.6. 10:08 9253
14 411 pá 19.6. 6:0019.6. 23:14 9253
11 406 čt 18.6. 4:2918.6. 23:05 9253
 4  405 st 17.6. 15:3217.6. 18:07 9253
 7  406 po 15.6. 5:1115.6. 10:20 9253*MU*1
11 401 so 13.6. 6:1713.6. 21:23 9253
 7  404 st 10.6. 4:4010.6. 20:24 9253
18 412 út 9.6. 6:4610.6. 0:28 9253
22 419 po 8.6. 4:548.6. 22:47 9253
14 404 pá 5.6. 4:525.6. 22:03 9253
11 402 čt 4.6. 7:164.6. 22:25 9253
24 411 st 3.6. 6:153.6. 20:27 9253
 6  405 út 2.6. 5:202.6. 21:43 9253
17 408 po 1.6. 6:301.6. 20:11 9253
 4  402 pá 29.5. 15:0229.5. 18:37 9253
 6  410 čt 28.5. 6:0628.5. 20:21 9253
17 431 út 26.5. 6:1426.5. 9:19 9253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s osobním automobilem na Smíchově

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.