Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9253

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 8. 8. 2012

Výrobní číslo: 9895

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 355 565 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 405 po 19.8. 6:0019.8. 19:47 9253
Cvič 452 čt 8.8. 6:008.8. 14:00 9253
11 406 út 30.7. 4:1530.7. 9:55 9253
18 412 po 29.7. 15:1029.7. 18:59 9253
 3  408 po 29.7. 6:2129.7. 10:05 9253
18 412 pá 26.7. 15:1026.7. 18:59 9253
 3  408 čt 25.7. 6:2125.7. 10:05 9253
 7  409 st 24.7. 5:0724.7. 9:50 9253*MU
14 411 út 23.7. 4:1823.7. 21:01 9253
 3  413 po 22.7. 5:4323.7. 1:17 9253
10 408 pá 19.7. 5:4720.7. 1:00 9253
18 405 čt 18.7. 6:0018.7. 19:48 9253
17 407 st 17.7. 14:3117.7. 20:11 9253
17 407 st 17.7. 5:1317.7. 9:14 9253
17 406 út 16.7. 5:2316.7. 23:13 9253
 5  408 po 15.7. 4:3116.7. 0:24 9253
17 415 ne 14.7. 4:3215.7. 0:53 9253
17 414 so 13.7. 7:5814.7. 1:30 9253
10 408 pá 12.7. 5:4713.7. 1:00 9253
14 401 čt 11.7. 4:5811.7. 21:30 9253
17 402 st 10.7. 4:4211.7. 1:28 9253
16 409 út 9.7. 4:5510.7. 1:10 9253
17 402 po 8.7. 4:429.7. 1:28 9253
11 403 ne 7.7. 4:367.7. 21:53 9253
17 408 so 6.7. 5:507.7. 1:02 9253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.