Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9252

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Fortuna (od 1. 5. 2022 do současnosti)

Fortuna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
University of New York In Prague (od 11. 10. 2020 do 13. 2. 2022)

University of New York In Prague

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 11. 9. 2012

Výrobní číslo: 9894

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 397 995 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 405 so 25.6. 5:1625.6. 22:53 9252
 3  402 pá 24.6. 5:2224.6. 22:02 9252
 3  412 čt 23.6. 4:3224.6. 0:58 9252
14 402 st 22.6. 4:2223.6. 0:11 9252
 3  409 út 21.6. 14:5821.6. 20:29 9252
18 402 út 21.6. 5:5821.6. 9:27 9252
11 401 po 20.6. 4:1420.6. 22:48 9252
17 408 ne 19.6. 10:3220.6. 0:04 9252
18 413 po 6.6. 5:286.6. 7:20 9252*MU
 6  406 ne 5.6. 7:305.6. 21:27 9252
14 403 so 4.6. 4:414.6. 22:16 9252
11 403 pá 3.6. 4:334.6. 0:33 9252
 3  412 čt 2.6. 4:323.6. 0:58 9252
 3  409 st 1.6. 14:581.6. 20:29 9252
17 428 st 1.6. 6:371.6. 9:28 9252
24 402 út 31.5. 5:5531.5. 19:59 9252
24 407 po 30.5. 6:4530.5. 20:49 9252
 3  409 pá 27.5. 14:5827.5. 20:29 9252
17 424 pá 27.5. 6:5527.5. 9:44 9252
24 407 čt 26.5. 8:4026.5. 20:49 9252*Z1
11 405 st 25.5. 14:4025.5. 19:42 9252
 3  407 st 25.5. 4:1225.5. 9:45 9252
17 213 út 24.5. 8:2524.5. 15:30 9252*Z2
16 408 po 23.5. 5:0023.5. 19:58 9252
12+17 413 ne 22.5. 4:1723.5. 0:14 9252
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9234
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9114

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.