Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9252

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
University of New York In Prague (od 11. 10. 2020 do současnosti)

University of New York In Prague

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 11. 9. 2012

Výrobní číslo: 9894

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 363 600 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 429 st 8.12. 16:049.12. 0:56 9252
18 402 st 8.12. 5:588.12. 9:27 9252
18 408 út 7.12. 6:327.12. 19:24 9252
11 406 po 6.12. 4:146.12. 19:29 9252
 6  403 ne 5.12. 4:426.12. 0:10 9252
11 402 so 4.12. 4:145.12. 0:33 9252
 6  416 pá 3.12. 5:013.12. 23:26 9252
 3  416 čt 2.12. 5:042.12. 19:24 9252
24 407 st 1.12. 6:451.12. 20:49 9252
 7  402 út 30.11. 6:0830.11. 19:05 9252
 3  416 po 29.11. 5:0429.11. 19:24 9252
5+6 411 ne 28.11. 4:5028.11. 21:05 9252
18 404 pá 26.11. 7:5526.11. 22:53 9252
18 402 út 23.11. 14:5923.11. 18:31 9252
17 421 út 23.11. 4:5323.11. 9:24 9252
14 412 po 22.11. 4:4222.11. 19:50 9252
 6  408 ne 21.11. 4:3022.11. 0:42 9252
17 417 so 20.11. 8:0921.11. 1:05 9252
 6  411 pá 19.11. 4:3019.11. 19:25 9252
24 407 čt 18.11. 6:4518.11. 20:49 9252
16 406 st 17.11. 5:0017.11. 16:15 9252*MU
 6  402 út 16.11. 5:2317.11. 0:42 9252
 3  401 po 15.11. 5:1915.11. 19:46 9252
17 413 ne 14.11. 7:4114.11. 21:36 9252
3+26 416 so 13.11. 4:1314.11. 0:21 9252
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.