Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9252

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 11. 9. 2012

Výrobní číslo: 9894

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 262 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
4 401 po 18.12. 6:0418.12. 9:56 9252*MU*1
4 407 pá 15.12. 14:3015.12. 19:59 9252
17 429 pá 15.12. 5:2015.12. 9:47 9252
4 410 čt 14.12. 13:1414.12. 18:44 9252
4 403 čt 14.12. 6:2314.12. 10:12 9252
4 409 st 13.12. 13:0413.12. 18:36 9252
4 401 st 13.12. 6:0413.12. 9:56 9252
11 405 út 12.12. 6:0712.12. 18:33 9252
4 401 po 11.12. 13:3411.12. 19:11 9252
4 412 po 11.12. 6:1111.12. 9:48 9252
7 411 pá 8.12. 5:558.12. 21:14 9252
3 401 čt 7.12. 5:288.12. 1:03 9252
3 410 st 6.12. 4:386.12. 19:41 9252
20 413 út 5.12. 4:195.12. 20:33 9252
3 415 po 4.12. 14:174.12. 22:29 9252
11 414 po 4.12. 3:494.12. 10:14 9252
5 406 ne 3.12. 4:353.12. 22:25 9252
11 402 so 2.12. 4:293.12. 1:14 9252
17 418 pá 1.12. 4:541.12. 20:11 9252
14 403 čt 30.11. 4:5630.11. 21:40 9252
12 401 st 29.11. 5:2229.11. 21:18 9252
11 411 út 28.11. 5:0428.11. 19:24 9252
17 418 po 27.11. 4:5427.11. 20:11 9252
3 410 pá 24.11. 4:3824.11. 19:41 9252
20 413 čt 23.11. 4:1923.11. 20:33 9252
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = 8:58 - najetí 9252 do 9414 u vjezdu do smyčky Hlubočepy

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.