Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9252

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 11. 9. 2012

Výrobní číslo: 9894

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 282 750 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  104 po 28.9. 5:3628.9. 21:06 9252
 6  106 ne 27.9. 10:4428.9. 0:33 9252
 8  110 pá 25.9. 4:1925.9. 21:50 9252
14 109 čt 24.9. 5:5324.9. 23:52 9252
14 108 st 23.9. 5:4123.9. 22:08 9252
 5  105 út 22.9. 6:3522.9. 20:55 9252
25 112 po 21.9. 5:3921.9. 22:13 9252
14 412 pá 18.9. 4:1818.9. 21:28 9252
 2  404 čt 17.9. 5:1018.9. 1:06 9252
22 403 st 16.9. 4:2416.9. 20:08 9252
Cvič 414 út 15.9. 6:0015.9. 14:00 9252
22 415 po 14.9. 6:4314.9. 9:38 9252
17 417 so 12.9. 4:4212.9. 23:32 9252
14 404 čt 10.9. 4:5210.9. 22:03 9252
 3  416 st 9.9. 4:079.9. 9:59 9252
24 415 po 7.9. 6:437.9. 9:56 9252
18 407 ne 6.9. 6:537.9. 0:28 9252
18 406 so 5.9. 4:335.9. 23:48 9252
11 402 pá 4.9. 4:565.9. 1:15 9252
 2  509 čt 3.9. 10:303.9. 20:02 9252*Z
22 442 st 2.9. 6:212.9. 9:49 9252
17 406 út 1.9. 4:142.9. 1:12 9252
17 413 po 31.8. 5:351.9. 1:22 9252
 3  408 so 29.8. 4:2729.8. 23:57 9252
22 418 pá 28.8. 14:0728.8. 23:16 9252
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8251

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.