Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9252

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Fashion Arena (od 8. 10. 2023 do 8. 5. 2024)

Fashion Arena

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Fashion Arena (od 7. 5. 2023 do 7. 10. 2023)

Fashion Arena

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Fortuna (od 1. 5. 2022 do 7. 5. 2023)

Fortuna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
University of New York In Prague (od 11. 10. 2020 do 13. 2. 2022)

University of New York In Prague

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 11. 9. 2012

Výrobní číslo: 9894

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 525 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 403 dnes 5:1817.6. 19:28 9252
19 405 pá 14.6. 15:2514.6. 21:01 9252
19 405 pá 14.6. 6:4514.6. 9:14 9252
17 404 čt 13.6. 4:4713.6. 19:11 9252
11 410 st 12.6. 4:3312.6. 21:48 9252
 5  402 út 11.6. 6:1211.6. 21:42 9252
 4  403 po 10.6. 6:0210.6. 20:27 9252
6+14 405 so 8.6. 4:428.6. 16:00 9252*MU
11 404 pá 7.6. 5:318.6. 0:36 9252
24 404 čt 6.6. 6:246.6. 21:05 9252
6+14 410 st 5.6. 5:295.6. 20:09 9252
17 414 út 4.6. 15:184.6. 20:49 9252
3+26 418 út 4.6. 6:014.6. 9:50 9252
11 404 po 3.6. 5:314.6. 0:36 9252
17 403 pá 31.5. 6:0931.5. 9:02 9252
6+14 405 čt 30.5. 15:0330.5. 19:25 9252
17 411 čt 30.5. 7:0230.5. 9:59 9252
11 411 st 29.5. 6:2729.5. 20:01 9252
20 401 út 28.5. 6:4728.5. 19:17 9252
12 414 po 27.5. 5:4827.5. 19:59 9252
3+26 404 so 25.5. 5:1125.5. 23:42 9252
18 410 pá 24.5. 4:3825.5. 0:33 9252
24 405 čt 23.5. 15:1923.5. 21:20 9252
6+14 405 čt 23.5. 4:2223.5. 10:13 9252
24 404 st 22.5. 6:2422.5. 21:05 9252
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.