Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9251

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 16. 9. 2018 do současnosti)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 27. 2. 2012

Výrobní číslo: 9893

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 346 813 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 429 po 18.3. 15:1919.3. 1:12 9251
 4  406 po 18.3. 5:3118.3. 9:25 9251
17 412 ne 17.3. 4:1518.3. 0:12 9251
11 408 so 16.3. 4:2616.3. 23:03 9251
 6  407 pá 15.3. 6:1016.3. 0:23 9251
11 408 čt 14.3. 6:2814.3. 20:53 9251
 3  402 st 13.3. 5:4214.3. 1:15 9251
17 416 út 12.3. 3:5512.3. 21:54 9251
17 429 po 11.3. 15:1912.3. 1:12 9251
 4  402 po 11.3. 6:0611.3. 9:57 9251
18 405 ne 10.3. 4:3310.3. 21:52 9251
 4  403 pá 8.3. 13:548.3. 19:31 9251
11 410 pá 8.3. 4:098.3. 10:43 9251
 6  410 čt 7.3. 4:218.3. 1:03 9251
17 423 st 6.3. 5:447.3. 0:12 9251
14 409 út 5.3. 5:265.3. 19:18 9251
14 406 po 4.3. 4:584.3. 21:00 9251
16 408 ne 3.3. 4:554.3. 0:24 9251
14 406 so 2.3. 4:182.3. 21:16 9251
14 411 pá 1.3. 14:171.3. 21:45 9251
 3  415 pá 1.3. 5:591.3. 9:40 9251
18 415 čt 28.2. 15:3428.2. 19:28 9251
18 410 čt 28.2. 7:0228.2. 8:55 9251
17 416 st 27.2. 3:5527.2. 21:54 9251
17 406 út 26.2. 5:1027.2. 1:27 9251


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.