Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9251

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 16. 9. 2018 do současnosti)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 27. 2. 2012

Výrobní číslo: 9893

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 364 768 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 407 po 18.11. 6:2718.11. 20:18 9251
17 406 pá 15.11. 5:1016.11. 1:28 9251
 6  407 čt 14.11. 6:0615.11. 0:23 9251
18 414 st 13.11. 5:3013.11. 21:37 9251
 3  402 út 12.11. 5:4213.11. 1:15 9251
17 416 po 11.11. 4:4211.11. 21:54 9251
38 407 ne 10.11. 4:3310.11. 20:44 9251
38 407 so 9.11. 4:3310.11. 0:18 9251
24+38 469 pá 8.11. 4:538.11. 20:34 9251
 6  407 čt 7.11. 6:068.11. 0:23 9251
 3  410 st 6.11. 4:476.11. 19:29 9251
 6  409 út 5.11. 4:215.11. 22:30 9251
 6  401 po 4.11. 4:504.11. 18:50 9251
14 402 ne 3.11. 5:253.11. 22:34 9251
 3  418 pá 1.11. 5:181.11. 20:26 9251
27 406 čt 31.10. 5:441.11. 1:22 9251
14 415 st 30.10. 6:0831.10. 0:25 9251
21 404 út 29.10. 15:3029.10. 19:20 9251
14 416 út 29.10. 5:3529.10. 10:58 9251
16 408 po 28.10. 4:5529.10. 0:24 9251
6+14 412 ne 27.10. 10:0927.10. 22:34 9251
6+14 415 so 26.10. 4:3826.10. 23:03 9251
14 401 pá 25.10. 4:1825.10. 22:41 9251
17 429 čt 24.10. 15:1925.10. 1:12 9251
 6  412 čt 24.10. 5:1924.10. 10:30 9251


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.