Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9251

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
O2 TV (od 14. 6. 2020 do 8. 10. 2021)

O2 TV

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 8. 12. 2019 do 13. 6. 2020)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 16. 9. 2018 do 7. 12. 2019)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Vokovice (od 29.6.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 27. 2. 2012

Výrobní číslo: 9893

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 634 972 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  706 dnes 4:3425.7. 0:41 9251
22 716 út 23.7. 4:2124.7. 0:36 9251
26 707 po 22.7. 6:2023.7. 0:56 9251
20 704 pá 12.7. 6:3212.7. 12:00 9251*MU
25 709 čt 11.7. 4:2411.7. 21:03 9251
22 733 st 10.7. 15:5811.7. 0:56 9251
22 730 st 10.7. 6:1910.7. 9:30 9251
 1  707 út 9.7. 4:259.7. 20:41 9251
22 704 po 8.7. 5:039.7. 1:16 9251
 1  701 ne 7.7. 4:257.7. 22:52 9251
20 709 so 6.7. 4:296.7. 23:45 9251
20 702 pá 5.7. 5:096.7. 0:25 9251
26 710 čt 4.7. 4:204.7. 22:33 9251
20 713 st 3.7. 5:524.7. 1:06 9251
26 712 út 2.7. 4:402.7. 20:24 9251
26 701 po 1.7. 5:331.7. 23:56 9251
26 707 ne 30.6. 4:1930.6. 22:53 9251
20 704 so 29.6. 8:0930.6. 1:05 9251
18 409 pá 28.6. 5:4928.6. 18:40 9251
11 411 čt 27.6. 6:2727.6. 20:01 9251
17 409 st 26.6. 5:3227.6. 0:48 9251
33 416 po 24.6. 7:0624.6. 23:24 9251
4+93 455 so 22.6. 4:3823.6. 5:04 9251
 3  405 pá 21.6. 14:3322.6. 0:21 9251
6+14 411 pá 21.6. 7:0321.6. 9:42 9251
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.