Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9251

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 8. 12. 2019 do současnosti)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 16. 9. 2018 do 7. 12. 2019)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 27. 2. 2012

Výrobní číslo: 9893

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 378 068 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 411 po 6.4. 5:466.4. 22:04 9251
17 402 ne 5.4. 13:105.4. 23:22 9251*Z
 7  411 pá 3.4. 5:283.4. 21:41 9251
 4  403 čt 2.4. 15:152.4. 18:04 9251
18 412 čt 2.4. 5:122.4. 8:58 9251
 3  406 st 1.4. 4:571.4. 20:59 9251
17 417 út 31.3. 4:141.4. 1:04 9251
11 411 po 30.3. 4:2931.3. 1:15 9251
14 407 ne 29.3. 4:3829.3. 23:45 9251
17 407 so 28.3. 5:3229.3. 1:03 9251
11 407 pá 27.3. 4:1527.3. 22:45 9251
17 424 čt 26.3. 5:0327.3. 0:52 9251
 3  416 st 25.3. 14:3525.3. 20:26 9251
 3  416 st 25.3. 4:0725.3. 10:02 9251
 7  411 út 24.3. 5:2824.3. 21:41 9251
22 433 po 23.3. 5:3223.3. 23:20 9251
Cvič 441 ne 22.3. 14:0022.3. 22:00 9251
17 426 pá 20.3. 6:1420.3. 19:31 9251
11 402 čt 19.3. 6:0820.3. 1:14 9251
24 418 st 18.3. 6:1318.3. 19:38 9251
18 407 út 17.3. 6:3017.3. 18:22 9251
17 409 po 16.3. 5:2817.3. 1:22 9251
18 405 pá 13.3. 4:3313.3. 20:07 9251
17 428 čt 12.3. 6:2113.3. 0:52 9251
 3  405 st 11.3. 4:0611.3. 19:10 9251
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9262

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.