Domovská vozovna: Pankrác
Aktuální vozovna: Kobylisy (od 12.9.2024)
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2012
V provozu od: 27. 2. 2012
Výrobní číslo: 9893
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 656 047 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
14 | 212 | dnes 6:31 | 21.11. 19:09 | 9251 | ||
14 | 212 | st 20.11. 6:31 | 20.11. 19:09 | 9251 | ||
14 | 209 | út 19.11. 6:01 | 19.11. 18:45 | 9251 | ||
25 | 208 | po 18.11. 4:48 | 18.11. 20:36 | 9251 | ||
14 | 215 | pá 15.11. 5:02 | 15.11. 23:48 | 9251 | ||
14 | 206 | čt 14.11. 5:45 | 15.11. 0:44 | 9251 | ||
14 | 204 | st 13.11. 5:20 | 14.11. 0:28 | 9251 | ||
25 | 208 | út 12.11. 4:48 | 12.11. 20:36 | 9251 | ||
12 | 213 | po 11.11. 4:21 | 12.11. 0:31 | 9251 | ||
12 | 209 | ne 10.11. 4:21 | 11.11. 1:31 | 9251 | ||
12 | 211 | so 9.11. 4:41 | 9.11. 23:12 | 9251 | ||
12 | 213 | pá 8.11. 4:21 | 9.11. 0:31 | 9251 | ||
12 | 213 | čt 7.11. 4:21 | 8.11. 0:31 | 9251 | ||
12 | 213 | st 6.11. 4:21 | 7.11. 0:31 | 9251 | ||
12 | 213 | út 5.11. 4:21 | 6.11. 0:31 | 9251 | ||
12 | 213 | po 4.11. 4:21 | 5.11. 0:31 | 9251 | ||
12 | 209 | ne 3.11. 4:21 | 4.11. 1:31 | 9251 | ||
12 | 209 | so 2.11. 4:21 | 3.11. 1:31 | 9251 | ||
24 | 213 | pá 1.11. 6:38 | 1.11. 19:34 | 9251 | ||
24 | 210 | čt 31.10. 15:27 | 31.10. 19:07 | 9251 | ||
3 | 205 | čt 31.10. 6:44 | 31.10. 9:04 | 9251 | ||
1 | 204 | st 30.10. 5:04 | 30.10. 19:36 | 9251 | ||
3 | 203 | út 29.10. 6:24 | 29.10. 23:39 | 9251 | ||
14 | 212 | pá 25.10. 6:29 | 25.10. 19:12 | 9251 | ||
12 | 212 | čt 24.10. 14:12 | 25.10. 0:12 | 9251 |