Domovská vozovna: Pankrác
Aktuální vozovna: Hloubětín (od 7.4.2021)
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2012
V provozu od: 27. 2. 2012
Výrobní číslo: 9893
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 445 748 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
18 | 142 | so 17.4. 8:08 | 17.4. 22:56 | 9251 | ||
15 | 104 | pá 16.4. 4:52 | 16.4. 19:58 | 9251 | ||
14 | 103 | čt 15.4. 5:33 | 15.4. 22:12 | 9251 | ||
6 | 109 | st 14.4. 4:31 | 14.4. 20:57 | 9251 | ||
25 | 109 | út 13.4. 5:17 | 13.4. 20:54 | 9251 | ||
7 | 101 | po 12.4. 11:45 | 12.4. 22:43 | 9251*Z | ||
4 | 108 | čt 8.4. 6:17 | 8.4. 10:15 | 9251 | ||
3 | 114 | st 7.4. 5:41 | 7.4. 9:14 | 9251 | ||
5 | 442 | út 6.4. 5:15 | 6.4. 20:19 | 9251 | ||
18 | 402 | po 5.4. 4:35 | 5.4. 22:05 | 9251 | ||
17 | 416 | ne 4.4. 8:35 | 4.4. 22:49 | 9251 | ||
3 | 401 | so 3.4. 4:58 | 3.4. 21:08 | 9251 | ||
18 | 407 | pá 2.4. 4:18 | 2.4. 21:45 | 9251 | ||
17 | 407 | čt 1.4. 4:30 | 1.4. 22:29 | 9251 | ||
17 | 407 | st 31.3. 4:30 | 31.3. 22:29 | 9251 | ||
17 | 407 | út 30.3. 4:30 | 30.3. 22:29 | 9251 | ||
3 | 412 | po 29.3. 5:35 | 29.3. 22:37 | 9251 | ||
17 | 406 | ne 28.3. 8:06 | 28.3. 22:19 | 9251 | ||
18 | 401 | so 27.3. 4:35 | 27.3. 20:24 | 9251 | ||
17 | 422 | pá 26.3. 4:51 | 26.3. 22:49 | 9251 | ||
11 | 409 | čt 25.3. 6:27 | 25.3. 23:13 | 9251 | ||
11+93 | 461 | st 24.3. 19:37 | 25.3. 5:00 | 9251 | ||
94 | 405 | út 23.3. 21:47 | 24.3. 5:31 | 9251 | ||
14 | 407 | út 23.3. 5:06 | 23.3. 20:17 | 9251 | ||
18 | 412 | po 22.3. 6:40 | 22.3. 22:49 | 9251 |