Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9251

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
O2 TV (od 14. 6. 2020 do 8. 10. 2021)

O2 TV

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 8. 12. 2019 do 13. 6. 2020)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 16. 9. 2018 do 7. 12. 2019)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 27. 2. 2012

Výrobní číslo: 9893

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 549 983 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 413 dnes 5:2925.3. 0:16 9251
 2  416 čt 23.3. 15:3123.3. 20:19 9251
18 414 čt 23.3. 7:0723.3. 8:47 9251
24 408 út 21.3. 6:0621.3. 15:40 9251*MU
14 406 po 20.3. 5:0620.3. 18:59 9251
18 406 ne 19.3. 5:1719.3. 21:14 9251
18 403 so 18.3. 4:5719.3. 0:16 9251
 6  413 pá 17.3. 5:3518.3. 0:20 9251
 3  409 čt 16.3. 14:5716.3. 20:28 9251
 3  410 čt 16.3. 6:1916.3. 9:53 9251
18 407 st 15.3. 4:3715.3. 19:14 9251
14 411 út 14.3. 5:5014.3. 19:47 9251
18 409 po 13.3. 6:3313.3. 21:29 9251
 3  401 pá 10.3. 5:1710.3. 19:46 9251
 3  415 čt 9.3. 4:499.3. 19:16 9251
18 413 st 8.3. 5:299.3. 0:16 9251
11 406 út 7.3. 5:008.3. 0:59 9251
18 414 po 6.3. 16:357.3. 0:33 9251
14 419 po 6.3. 6:056.3. 9:39 9251
 3  412 pá 3.3. 4:313.3. 17:00 9251*MU
17 427 čt 2.3. 5:513.3. 1:07 9251
11 410 st 1.3. 14:401.3. 19:40 9251
14 419 st 1.3. 6:051.3. 9:39 9251
14 402 út 28.2. 4:191.3. 0:13 9251
 3  410 po 27.2. 15:0728.2. 0:41 9251
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.