Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9251

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 27. 2. 2012

Výrobní číslo: 9893

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 268 339 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3 405 po 15.1. 4:0715.1. 19:48 9251
17 412 ne 14.1. 11:4914.1. 22:53 9251
15 405 so 13.1. 6:5713.1. 20:54 9251
11 410 pá 12.1. 3:5512.1. 20:38 9251
17 423 čt 11.1. 3:5612.1. 1:43 9251
17 423 st 10.1. 3:5611.1. 1:43 9251
17 407 út 9.1. 5:3910.1. 1:13 9251
14 405 po 8.1. 4:288.1. 20:47 9251
24 404 pá 5.1. 6:075.1. 19:48 9251
14 409 čt 4.1. 5:364.1. 21:45 9251
17 423 st 3.1. 3:563.1. 13:10 9251*MU
17 413 út 2.1. 4:163.1. 1:43 9251
Rok 2017
3+93 454 ne 31.12. 4:281.1. 6:34 9251
3 401 so 30.12. 4:2830.12. 23:39 9251
11 410 pá 29.12. 4:0930.12. 1:35 9251
11 405 čt 28.12. 4:5629.12. 0:55 9251
14 402 st 27.12. 6:1527.12. 22:34 9251
7 404 út 26.12. 12:3226.12. 21:42 9251
17 414 po 25.12. 8:0925.12. 22:23 9251
11 406 ne 24.12. 7:5824.12. 18:58 9251
7 411 so 23.12. 7:1023.12. 20:26 9251
11 410 pá 22.12. 14:3122.12. 21:08 9251
14 416 pá 22.12. 5:3522.12. 10:58 9251
4 412 čt 21.12. 15:1121.12. 19:01 9251
18 410 čt 21.12. 7:0221.12. 8:55 9251
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.