Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9250

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 13. 2. 2012

Výrobní číslo: 9892

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 283 151 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 408 po 15.10. 14:0015.10. 22:00 9250
Cvič 025 po 15.10. 6:0015.10. 14:00 9250
Cvič 434 pá 12.10. 6:0012.10. 14:00 9250
Cvič 412 čt 11.10. 6:0011.10. 14:00 9250
Cvič 408 st 10.10. 14:0010.10. 22:00 9250
Cvič 431 st 10.10. 6:0010.10. 14:00 9250
Cvič 424 út 9.10. 6:009.10. 14:00 9250
Cvič 407 ne 7.10. 6:007.10. 14:00 9250
18 415 pá 5.10. 15:345.10. 19:28 9250
18 410 pá 5.10. 7:025.10. 8:55 9250
18 410 čt 4.10. 7:024.10. 8:55 9250
18 410 st 3.10. 7:023.10. 8:55 9250
Cvič 443 po 1.10. 6:001.10. 14:00 9250
18 410 čt 27.9. 7:0227.9. 8:55 9250
Cvič 417 st 26.9. 6:0026.9. 14:00 9250
17 427 út 25.9. 18:0025.9. 22:02 9250*Z
14 416 út 25.9. 5:3525.9. 10:58 9250
Cvič 415 po 24.9. 6:0024.9. 14:00 9250
Cvič 412 út 18.9. 6:0018.9. 14:00 9250
Cvič 434 po 17.9. 6:0017.9. 14:00 9250
Cvič 441 pá 14.9. 6:0014.9. 14:00 9250
Cvič 407 út 11.9. 14:0011.9. 22:00 9250
Cvič 415 po 10.9. 6:0010.9. 14:00 9250
Cvič 441 ne 9.9. 6:009.9. 14:00 9250
Cvič 444 pá 7.9. 6:007.9. 14:00 9250
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9264

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.