Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9250

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 13. 2. 2012

Výrobní číslo: 9892

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 681 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 402 pá 19.1. 3:5619.1. 18:28 9250
11 402 čt 18.1. 3:5618.1. 18:28 9250
11 408 st 17.1. 4:3618.1. 1:04 9250
12 406 út 16.1. 4:5016.1. 21:57 9250
3 407 po 15.1. 5:4416.1. 1:16 9250
17 411 so 13.1. 6:3913.1. 11:30 9250*MU
3 407 čt 11.1. 4:2711.1. 23:58 9250
11 402 st 10.1. 11:3011.1. 1:04 9250*Z
4 403 út 9.1. 6:149.1. 9:51 9250
4 403 po 8.1. 14:058.1. 19:21 9250
4 402 po 8.1. 6:068.1. 9:41 9250
Rok 2017
17 408 čt 28.12. 5:4428.12. 9:43 9250
14 407 út 26.12. 4:5826.12. 22:19 9250
3 407 po 25.12. 15:0426.12. 1:16 9250
11 401 ne 24.12. 4:2924.12. 17:26 9250
14 406 so 23.12. 4:5823.12. 22:08 9250
17 426 pá 22.12. 6:1022.12. 19:33 9250
11 411 čt 21.12. 5:0421.12. 19:23 9250
3 401 st 20.12. 5:3621.12. 0:56 9250
17 429 út 19.12. 15:1820.12. 1:13 9250
Cvič 443 út 19.12. 6:0019.12. 13:59 9250
3 402 po 18.12. 5:4418.12. 20:30 9250*MU
6 404 ne 17.12. 7:3617.12. 21:19 9250
11 408 so 16.12. 7:5816.12. 23:05 9250
17 425 pá 15.12. 6:0615.12. 23:13 9250
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9248

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.