Domovská vozovna: Pankrác
Aktuální vozovna: Motol (od 27.3.2021)
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2012
V provozu od: 13. 2. 2012
Výrobní číslo: 9892
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 418 068 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
16 | 310 | ne 18.4. 5:50 | 18.4. 22:33 | 9250 | ||
10 | 302 | so 17.4. 7:07 | 17.4. 21:55 | 9250 | ||
3 | 302 | pá 16.4. 5:18 | 16.4. 21:23 | 9250 | ||
3 | 315 | čt 15.4. 5:00 | 15.4. 20:45 | 9250 | ||
7 | 302 | st 14.4. 4:43 | 14.4. 20:20 | 9250 | ||
4 | 302 | út 13.4. 15:32 | 13.4. 19:30 | 9250 | ||
4 | 305 | út 13.4. 6:18 | 13.4. 10:14 | 9250 | ||
4 | 301 | po 12.4. 15:22 | 12.4. 19:20 | 9250 | ||
4 | 302 | po 12.4. 5:51 | 12.4. 9:44 | 9250 | ||
10 | 303 | ne 11.4. 6:37 | 11.4. 22:06 | 9250 | ||
4 | 301 | pá 9.4. 15:22 | 9.4. 19:20 | 9250 | ||
16 | 318 | pá 9.4. 5:55 | 9.4. 8:47 | 9250 | ||
4 | 304 | čt 8.4. 15:52 | 8.4. 19:50 | 9250 | ||
4 | 303 | čt 8.4. 6:03 | 8.4. 9:54 | 9250 | ||
10 | 317 | st 7.4. 6:05 | 7.4. 21:54 | 9250 | ||
15 | 303 | út 6.4. 5:46 | 6.4. 20:42 | 9250 | ||
12 | 305 | po 5.4. 9:40 | 5.4. 22:20 | 9250 | ||
3 | 315 | čt 1.4. 5:01 | 1.4. 20:45 | 9250 | ||
20 | 314 | st 31.3. 5:38 | 31.3. 22:31 | 9250 | ||
12 | 301 | út 30.3. 4:40 | 30.3. 23:19 | 9250 | ||
36 | 319 | po 29.3. 16:18 | 29.3. 22:33 | 9250 | ||
36 | 319 | po 29.3. 5:12 | 29.3. 8:18 | 9250 | ||
7 | 306 | so 27.3. 4:24 | 27.3. 22:44 | 9250 | ||
11 | 403 | pá 26.3. 4:15 | 26.3. 20:49 | 9250 | ||
3 | 402 | čt 25.3. 5:19 | 25.3. 21:06 | 9250 |