Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9250

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aperol (od 14. 5. 2022 do 4. 12. 2022)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Xiaomi (od 16. 5. 2021 do 13. 5. 2022)

Xiaomi

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 30.6.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 13. 2. 2012

Výrobní číslo: 9892

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka) s dolepeným pryžovým sedákem

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 593 815 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 213 dnes 4:2122.11. 0:31 9250
14 201 st 20.11. 15:3021.11. 0:08 9250
14 215 út 19.11. 5:0219.11. 23:48 9250
 1  209 po 18.11. 5:5219.11. 0:26 9250
24 207 pá 15.11. 15:5915.11. 19:44 9250
14 201 pá 15.11. 6:5815.11. 9:09 9250
 1  201 čt 14.11. 4:4414.11. 19:07 9250
12 213 st 13.11. 4:2114.11. 0:31 9250
14 206 út 12.11. 5:4513.11. 0:44 9250
12 212 po 11.11. 14:1212.11. 0:12 9250
12 212 po 11.11. 5:5111.11. 9:45 9250
36 205 ne 10.11. 8:5710.11. 22:44 9250
14 204 so 9.11. 4:429.11. 21:11 9250
25 210 pá 8.11. 5:068.11. 22:56 9250
14 212 čt 7.11. 6:317.11. 19:09 9250
12 212 st 6.11. 14:127.11. 0:12 9250
12 212 st 6.11. 5:516.11. 9:45 9250
14 212 út 5.11. 6:315.11. 19:09 9250
25 208 po 4.11. 4:484.11. 20:36 9250
10 216 pá 1.11. 5:421.11. 19:35 9250
10 216 čt 31.10. 5:4231.10. 19:35 9250
25 208 st 30.10. 4:4830.10. 20:36 9250
14 206 út 29.10. 5:4530.10. 0:44 9250
14 204 po 28.10. 6:2228.10. 21:11 9250
14 207 ne 27.10. 5:1728.10. 0:28 9250


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.