Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9250

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aperol (od 14. 5. 2022 do současnosti)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Xiaomi (od 16. 5. 2021 do 13. 5. 2022)

Xiaomi

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 13. 2. 2012

Výrobní číslo: 9892

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 528 198 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 406 dnes 4:0810.12. 0:08 9250
17 428 čt 8.12. 15:449.12. 1:18 9250
 3  408 čt 8.12. 6:278.12. 10:14 9250
12+14 404 st 7.12. 4:457.12. 19:41 9250
11 410 út 6.12. 15:197.12. 0:39 9250
18 407 út 6.12. 4:376.12. 6:20 9250*MU
18 409 po 5.12. 6:335.12. 21:29 9250
18 411 pá 2.12. 5:142.12. 17:51 9250
17 417 čt 1.12. 5:161.12. 22:06 9250
18 414 st 30.11. 16:351.12. 0:33 9250
18 414 st 30.11. 7:0730.11. 8:47 9250
12+14 418 pá 25.11. 5:3225.11. 18:42 9250
17 431 čt 24.11. 6:1724.11. 18:42 9250
11 401 st 23.11. 6:0824.11. 0:59 9250
18 409 út 22.11. 6:3322.11. 21:29 9250
17 405 po 21.11. 6:4721.11. 19:02 9250
11 407 ne 20.11. 11:3821.11. 0:08 9250
18 406 so 19.11. 5:1719.11. 21:14 9250
11 407 st 16.11. 4:2016.11. 19:47 9250
17 428 út 15.11. 15:4416.11. 1:18 9250
12+14 411 út 15.11. 5:4015.11. 9:21 9250
12+14 408 po 14.11. 5:1115.11. 1:18 9250
18 401 ne 13.11. 9:1714.11. 0:16 9250
12+14 403 so 12.11. 4:5013.11. 0:18 9250
12+14 408 pá 11.11. 5:1111.11. 20:18 9250
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.