Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9250

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aperol (od 14. 5. 2022 do 4. 12. 2022)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Xiaomi (od 16. 5. 2021 do 13. 5. 2022)

Xiaomi

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 13. 2. 2012

Výrobní číslo: 9892

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 528 580 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 404 dnes 8:1829.11. 20:43 9250*Z1
16 410 út 28.11. 5:0428.11. 20:43 9250
11 405 po 27.11. 14:3928.11. 0:36 9250
 3  417 po 27.11. 6:4227.11. 10:12 9250
18 406 po 6.2. 5:596.2. 22:56 9250
16 407 pá 3.2. 4:593.2. 20:31 9250
18 404 čt 2.2. 5:443.2. 0:33 9250
18 401 st 1.2. 4:571.2. 23:56 9250
14 401 út 31.1. 5:3231.1. 20:47 9250
18 411 po 30.1. 6:5330.1. 21:29 9250
16 405 ne 29.1. 4:5930.1. 0:29 9250
18 408 so 28.1. 5:5728.1. 23:56 9250
24 407 pá 27.1. 7:2627.1. 20:19 9250
16 407 út 17.1. 4:5917.1. 20:31 9250
24 407 po 16.1. 7:2616.1. 20:19 9250
14 402 so 14.1. 4:1814.1. 22:13 9250
18 406 pá 13.1. 5:5913.1. 22:56 9250
 6  412 čt 12.1. 5:1512.1. 21:17 9250
11 402 po 9.1. 5:089.1. 19:29 9250
 6  409 pá 6.1. 4:486.1. 23:25 9250
 6  404 čt 5.1. 8:405.1. 22:05 9250*Z2
18 406 st 4.1. 17:004.1. 22:56 9250*Z3
 3  402 út 3.1. 5:273.1. 19:35 9250
18 401 po 2.1. 6:332.1. 19:53 9250
18 403 ne 1.1. 8:522.1. 0:16 9250
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9368
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9221
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9205

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.