Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9250

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aperol (od 14. 5. 2022 do současnosti)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Xiaomi (od 16. 5. 2021 do 13. 5. 2022)

Xiaomi

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 13. 2. 2012

Výrobní číslo: 9892

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 498 123 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 409 pá 1.7. 4:181.7. 22:13 9250
Zvl 449 čt 30.6. 17:0030.6. 20:00 9250
16 410 čt 16.6. 5:0016.6. 9:00 9250*MU
12 413 st 15.6. 6:0515.6. 21:40 9250
 3  416 po 13.6. 5:0413.6. 16:35 9250*MU
12+17 415 ne 12.6. 10:2813.6. 0:54 9250
14 406 pá 10.6. 5:0610.6. 19:09 9250
12 413 čt 9.6. 6:059.6. 21:40 9250
21 404 st 8.6. 14:478.6. 19:12 9250
 3  409 st 8.6. 5:538.6. 9:25 9250
24 402 út 7.6. 5:557.6. 19:59 9250
18 410 po 6.6. 4:566.6. 23:53 9250
 6  404 ne 5.6. 9:305.6. 23:27 9250*Z1
 6  404 so 4.6. 4:104.6. 23:27 9250
14 402 pá 3.6. 4:224.6. 0:11 9250
18 413 čt 2.6. 5:283.6. 0:13 9250
17 423 st 1.6. 4:452.6. 0:55 9250
17 420 út 31.5. 5:441.6. 0:35 9250
 3  416 po 30.5. 5:0430.5. 19:24 9250
12+17 415 ne 29.5. 10:3030.5. 0:54 9250
Cvič 434 pá 27.5. 6:0027.5. 14:00 9250
22 133 čt 26.5. 21:2027.5. 0:08 9250*Z2
14 115 čt 26.5. 16:5026.5. 20:52 9250*Z3
 5  405 čt 26.5. 6:3926.5. 8:30 9250*MU
16 408 st 25.5. 5:0025.5. 19:58 9250
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9248
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8363+8364

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.