Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9250

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 13. 2. 2012

Výrobní číslo: 9892

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 367 713 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 412 st 8.7. 15:599.7. 1:37 9250
14 402 út 7.7. 4:187.7. 21:54 9250
22 413 po 6.7. 4:347.7. 1:07 9250
17 407 ne 5.7. 7:006.7. 1:33 9250
 6  409 so 4.7. 4:414.7. 23:03 9250
14 402 pá 3.7. 4:183.7. 21:54 9250
11 409 čt 2.7. 4:152.7. 23:56 9250
16 410 po 29.6. 4:5530.6. 0:43 9250
22 409 so 27.6. 6:3027.6. 23:56 9250
22 431 pá 26.6. 6:3527.6. 0:45 9250
22 435 čt 25.6. 4:3925.6. 19:54 9250
 7  406 st 24.6. 5:1124.6. 20:40 9250
22 425 út 23.6. 5:2424.6. 0:06 9250
Cvič 424 po 22.6. 9:0222.6. 14:00 9250
22 440 po 22.6. 5:4122.6. 9:01 9250
14 408 ne 21.6. 4:1821.6. 23:17 9250
22 402 so 20.6. 4:3421.6. 0:55 9250
18 408 čt 18.6. 6:1018.6. 13:25 9250*MU
 7  409 st 17.6. 4:0718.6. 0:41 9250
 7  410 po 15.6. 4:2615.6. 21:10 9250
 7  401 ne 14.6. 4:2615.6. 0:41 9250
22 431 pá 12.6. 6:3513.6. 0:45 9250
11 410 čt 11.6. 6:3911.6. 21:38 9250
24 407 st 10.6. 5:4010.6. 19:48 9250
18 408 út 9.6. 6:109.6. 19:45 9250
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.