Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9250

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aperol (od 14. 5. 2022 do 4. 12. 2022)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Xiaomi (od 16. 5. 2021 do 13. 5. 2022)

Xiaomi

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 30.6.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 13. 2. 2012

Výrobní číslo: 9892

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka) s dolepeným pryžovým sedákem

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 570 400 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 212 st 17.7. 5:1117.7. 22:18 9250
12 204 út 16.7. 4:4516.7. 20:24 9250
29 213 po 15.7. 5:2815.7. 20:20 9250
12 205 pá 12.7. 5:0212.7. 23:33 9250
29 213 čt 11.7. 5:2811.7. 20:20 9250
29 213 st 10.7. 5:2810.7. 20:20 9250
29 209 út 9.7. 5:4810.7. 0:28 9250
17 202 po 8.7. 4:378.7. 22:34 9250
29 212 ne 7.7. 4:518.7. 0:38 9250
29 211 so 6.7. 4:317.7. 0:38 9250
29 211 pá 5.7. 4:316.7. 0:38 9250
10 219 čt 4.7. 16:134.7. 19:25 9250
12 206 út 2.7. 4:252.7. 20:54 9250
29 204 po 1.7. 4:512.7. 0:18 9250
12 212 ne 30.6. 4:461.7. 0:34 9250
12 209 so 29.6. 21:0530.6. 0:34 9250*Z1
6+14 410 pá 28.6. 5:2928.6. 20:42 9250
6+14 411 čt 27.6. 17:4127.6. 22:16 9250*Z2
6+14 410 st 26.6. 5:2926.6. 20:09 9250
17 411 út 25.6. 14:5426.6. 1:08 9250
17 411 út 25.6. 7:0225.6. 9:59 9250
12 414 po 24.6. 5:5124.6. 19:59 9250
18 406 ne 23.6. 7:1923.6. 21:01 9250
6+14 408 so 22.6. 4:3422.6. 21:32 9250
11 404 pá 21.6. 5:3122.6. 0:36 9250
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9370
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9246

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.