Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9250

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 13. 2. 2012

Výrobní číslo: 9892

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 302 116 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  401 út 25.6. 5:3626.6. 0:55 9250
11 404 po 24.6. 5:5324.6. 20:23 9250
17 418 čt 20.6. 5:0420.6. 20:02 9250
16 413 st 19.6. 4:5519.6. 21:07 9250
 6  407 út 18.6. 6:1319.6. 0:23 9250
 4  407 po 17.6. 5:3717.6. 9:33 9250
14 405 ne 16.6. 4:1816.6. 21:23 9250
14 403 so 15.6. 5:2615.6. 22:39 9250
11 410 pá 14.6. 14:3114.6. 21:02 9250
17 427 čt 13.6. 6:0713.6. 9:03 9250
 3  411 st 12.6. 4:4712.6. 19:39 9250
11 408 út 11.6. 6:2811.6. 20:53 9250
14 409 po 10.6. 5:2710.6. 19:18 9250
12 406 so 8.6. 4:329.6. 0:44 9250
17 424 pá 7.6. 5:108.6. 0:52 9250
11 408 čt 6.6. 6:286.6. 20:53 9250
14 403 st 5.6. 4:385.6. 18:28 9250
 3  403 út 4.6. 15:185.6. 0:50 9250
 3  401 út 4.6. 5:364.6. 9:08 9250
11 406 po 3.6. 14:453.6. 22:23 9250*Z
17 426 po 3.6. 3:553.6. 8:55 9250
 6  404 so 1.6. 7:442.6. 0:23 9250
14 411 pá 31.5. 14:1731.5. 21:45 9250
 4  409 pá 31.5. 5:4831.5. 9:41 9250
 5  408 čt 30.5. 6:1530.5. 19:31 9250
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9243

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.