Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9250

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 13. 2. 2012

Výrobní číslo: 9892

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 327 676 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 413 út 12.11. 4:5512.11. 21:07 9250
 6  407 po 11.11. 6:0612.11. 0:23 9250
38 405 ne 10.11. 5:0310.11. 23:58 9250
8+38 426 pá 8.11. 5:108.11. 20:07 9250
14 409 čt 7.11. 5:257.11. 19:18 9250
20 408 st 6.11. 5:517.11. 0:37 9250
14 409 út 5.11. 5:255.11. 19:18 9250
17+18 409 po 4.11. 4:275.11. 0:02 9250
14 405 ne 3.11. 8:243.11. 23:17 9250
 6  401 pá 1.11. 4:501.11. 18:50 9250
17+18 401 čt 31.10. 22:301.11. 1:12 9250*Z
27 405 čt 31.10. 5:3431.10. 21:16 9250
17+18 414 st 30.10. 4:2031.10. 0:42 9250
 3  401 út 29.10. 5:3630.10. 0:55 9250
18 405 po 28.10. 4:3328.10. 21:52 9250
11 401 ne 27.10. 4:2928.10. 1:15 9250
17 411 so 26.10. 7:1527.10. 1:12 9250
 6  407 pá 25.10. 6:0626.10. 0:23 9250
 3  402 čt 24.10. 5:4225.10. 1:15 9250
16 413 st 23.10. 4:5523.10. 21:07 9250
17 431 út 22.10. 6:0122.10. 23:44 9250
18 415 po 21.10. 15:3421.10. 19:28 9250
17 424 po 21.10. 4:3121.10. 9:47 9250
17 413 so 19.10. 4:3220.10. 1:42 9250
 3  414 pá 18.10. 14:2119.10. 0:17 9250
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9204

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.