Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9250

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 13. 2. 2012

Výrobní číslo: 9892

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 402 483 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  411 pá 22.1. 4:4722.1. 19:56 9250
17 412 čt 21.1. 5:3421.1. 23:03 9250
17 412 st 20.1. 5:3420.1. 23:03 9250
17 406 út 19.1. 4:4219.1. 22:32 9250
17 406 po 18.1. 4:4218.1. 22:32 9250
 4  408 pá 15.1. 6:2315.1. 10:13 9250
18 405 út 5.1. 5:305.1. 9:30 9250*MU
 3  412 po 4.1. 5:014.1. 22:55 9250
17 414 ne 3.1. 9:483.1. 22:32 9250
14 403 so 2.1. 4:172.1. 21:03 9250
11 408 pá 1.1. 6:291.1. 22:55 9250
Rok 2020
15 409 čt 31.12. 5:3331.12. 19:15 9250
14 410 st 30.12. 5:4530.12. 20:45 9250
 3  404 út 29.12. 5:2229.12. 21:21 9250
 6  410 po 28.12. 4:2128.12. 20:32 9250
11 408 ne 27.12. 4:2927.12. 22:55 9250
 5  401 so 26.12. 3:5826.12. 20:21 9250
14 408 pá 25.12. 7:1825.12. 22:18 9250
11 402 st 23.12. 5:1723.12. 20:23 9250
14 410 út 22.12. 5:4522.12. 20:45 9250
14 407 po 21.12. 5:0621.12. 20:17 9250
18 408 ne 20.12. 10:5120.12. 22:49 9250
 5  401 so 19.12. 4:2019.12. 20:21 9250
 3  412 pá 18.12. 5:0118.12. 22:55 9250
 3  412 čt 17.12. 5:0117.12. 22:55 9250
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.