Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9249

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
AW LAB (od 16. 10. 2017 do 23. 6. 2018)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 7. 2. 2012

Výrobní číslo: 9891

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 393 157 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 405 pá 23.8. 14:2523.8. 22:15 9249
26 413 pá 23.8. 5:2223.8. 10:19 9249
 6  408 čt 22.8. 4:2123.8. 0:43 9249
24 409 st 21.8. 6:2121.8. 20:18 9249
18 408 út 20.8. 6:3021.8. 0:08 9249
11 408 po 19.8. 4:0919.8. 20:02 9249
15 408 pá 16.8. 4:5716.8. 21:23 9249
14 406 čt 15.8. 5:2715.8. 22:25 9249
26 402 st 14.8. 5:3615.8. 0:09 9249
14 411 út 13.8. 4:1813.8. 21:01 9249
14 405 po 12.8. 14:2512.8. 22:15 9249
 7  412 po 12.8. 5:1112.8. 10:29 9249
17 405 čt 8.8. 8:539.8. 1:12 9249*Z
 3  403 st 7.8. 13:467.8. 19:48 9249
18 412 st 7.8. 5:127.8. 8:58 9249
14 404 út 6.8. 5:247.8. 0:25 9249
14 401 po 5.8. 4:585.8. 21:30 9249
 3  403 pá 2.8. 13:472.8. 19:50 9249
18 412 pá 2.8. 5:122.8. 8:58 9249
18 405 čt 1.8. 6:001.8. 19:48 9249
18 405 st 31.7. 6:0031.7. 19:48 9249
17 406 út 30.7. 6:1331.7. 0:55 9249
17 415 po 29.7. 5:5230.7. 0:43 9249
14 405 ne 28.7. 8:2428.7. 23:19 9249
11 405 so 27.7. 4:1527.7. 22:45 9249
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9221

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.