Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9249

Evidované reklamní polepy:

AW LAB

 
 
 
AW LAB (od 16. 10. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 7. 2. 2012

Výrobní číslo: 9891

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 290 966 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 415 po 22.1. 5:0922.1. 17:00 9249*MU
3+31 402 ne 21.1. 8:4322.1. 1:16 9249
4 402 pá 19.1. 13:4419.1. 19:21 9249
11 410 pá 19.1. 5:0219.1. 11:18 9249
17 429 čt 18.1. 5:4918.1. 23:03 9249
17 421 st 17.1. 14:5517.1. 19:56 9249
4 407 st 17.1. 5:4017.1. 9:16 9249
11 410 út 16.1. 15:0717.1. 1:21 9249
3 413 út 16.1. 5:0316.1. 10:00 9249
14 413 po 15.1. 6:2915.1. 20:15 9249
14 413 pá 12.1. 5:1412.1. 10:24 9249
4 403 čt 11.1. 14:0511.1. 19:21 9249
4 401 čt 11.1. 5:5611.1. 9:31 9249
4 401 st 10.1. 13:4510.1. 19:01 9249
3 412 st 10.1. 5:0410.1. 10:03 9249
14 413 út 9.1. 5:149.1. 10:24 9249
17 420 po 8.1. 5:498.1. 22:43 9249
14 405 ne 7.1. 4:437.1. 21:49 9249
3 403 so 6.1. 4:427.1. 0:56 9249
3 406 pá 5.1. 5:416.1. 1:16 9249
3 411 čt 4.1. 14:264.1. 22:48 9249
4 401 čt 4.1. 5:564.1. 9:31 9249
14 406 st 3.1. 4:443.1. 21:00 9249
14 405 út 2.1. 6:352.1. 22:39 9249
17 402 po 1.1. 6:342.1. 1:05 9249
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.