Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9249

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Direct pojišťovna (od 24. 3. 2024 do současnosti)

Direct pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
AW LAB (od 16. 10. 2017 do 23. 6. 2018)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 7. 2. 2012

Výrobní číslo: 9891

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 688 512 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 402 dnes 4:5324.7. 19:46 9249
19 402 út 23.7. 6:4223.7. 19:34 9249
18 411 po 22.7. 15:3822.7. 21:17 9249
17 407 po 22.7. 5:5222.7. 8:59 9249
17 409 ne 21.7. 5:1222.7. 1:08 9249
5+14 411 pá 19.7. 5:5019.7. 19:26 9249
11 402 čt 18.7. 4:5318.7. 19:46 9249
11 410 st 17.7. 4:1317.7. 22:47 9249
22 431 út 16.7. 5:2316.7. 23:12 9249
5+14 406 po 15.7. 5:0415.7. 21:10 9249
18 403 ne 14.7. 4:5815.7. 0:13 9249
3+9 407 so 13.7. 4:1114.7. 0:40 9249
19 402 pá 12.7. 6:4212.7. 19:34 9249
22 432 čt 11.7. 5:3511.7. 20:43 9249
22 432 st 10.7. 5:3510.7. 20:43 9249
11 404 út 9.7. 14:559.7. 19:53 9249
5+14 404 út 9.7. 6:069.7. 9:50 9249
19 405 po 8.7. 15:128.7. 19:57 9249
17 407 po 8.7. 5:528.7. 8:59 9249
22 417 so 6.7. 7:546.7. 14:10 9249*MU
11 407 čt 4.7. 5:314.7. 20:31 9249
17 409 st 3.7. 4:473.7. 20:29 9249
17 404 út 2.7. 5:343.7. 1:08 9249
5+14 406 po 1.7. 4:241.7. 23:38 9249
12 401 ne 30.6. 5:3130.6. 23:50 9249
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.