Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9249

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AW LAB (od 16. 10. 2017 do 23. 6. 2018)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 7. 2. 2012

Výrobní číslo: 9891

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 499 413 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 402 čt 13.5. 5:4713.5. 23:24 9249
17 411 st 12.5. 5:4012.5. 20:17 9249
18 401 út 11.5. 4:1811.5. 19:43 9249
17 424 po 10.5. 5:3410.5. 23:19 9249
17 418 ne 9.5. 15:309.5. 22:19 9249*Z
 5  442 pá 7.5. 5:157.5. 6:00 9249*MU
17 420 čt 6.5. 4:496.5. 20:03 9249
17 422 st 5.5. 5:075.5. 22:49 9249
17 406 út 4.5. 4:484.5. 22:09 9249
18 401 po 3.5. 4:183.5. 22:37 9249
17 405 ne 2.5. 7:462.5. 22:00 9249
17 141 so 1.5. 7:351.5. 22:19 9249
 7  101 pá 30.4. 4:2430.4. 22:43 9249
11 111 čt 29.4. 4:3929.4. 22:23 9249
 8  109 st 28.4. 12:4028.4. 21:31 9249*Z1
 3  114 út 27.4. 5:4127.4. 9:14 9249
11 108 po 26.4. 6:0026.4. 23:30 9249
 5  441 ne 25.4. 4:0425.4. 19:46 9249
17 415 so 24.4. 4:4824.4. 22:29 9249
18 403 pá 23.4. 4:3523.4. 22:56 9249
18 401 čt 22.4. 4:1822.4. 22:37 9249
17 407 st 21.4. 4:3021.4. 22:29 9249
 3  412 út 20.4. 5:3520.4. 22:37 9249
18 402 po 19.4. 5:4719.4. 19:54 9249
11 408 ne 18.4. 4:2218.4. 21:13 9249
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9238
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9252

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.