Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9249

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
AW LAB (od 16. 10. 2017 do 23. 6. 2018)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 7. 2. 2012

Výrobní číslo: 9891

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 417 183 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 401 po 6.4. 4:186.4. 20:31 9249
17 407 ne 5.4. 7:406.4. 1:03 9249
24 413 pá 3.4. 5:563.4. 20:36 9249
24 413 čt 2.4. 5:562.4. 20:36 9249
 6  407 st 1.4. 5:591.4. 21:19 9249
14 403 po 30.3. 6:3630.3. 22:54 9249*MU
 3  416 po 23.3. 14:3523.3. 20:26 9249
14 402 ne 22.3. 9:2722.3. 22:25 9249
 3  415 pá 20.3. 14:2920.3. 22:20 9249
 4  402 pá 20.3. 6:1520.3. 10:00 9249
26 409 st 18.3. 4:2218.3. 19:40 9249
24 409 út 17.3. 5:5217.3. 20:37 9249
11 411 po 16.3. 4:5716.3. 19:23 9249
14 408 ne 15.3. 4:5816.3. 0:27 9249
17 420 so 14.3. 6:5515.3. 0:03 9249
24 405 pá 13.3. 6:0213.3. 19:58 9249
17 406 čt 12.3. 5:1013.3. 1:04 9249
 6  412 st 11.3. 15:3211.3. 21:02 9249
17 429 st 11.3. 5:0311.3. 9:47 9249
24 407 út 10.3. 6:2710.3. 20:18 9249
18 410 po 9.3. 7:029.3. 8:55 9249
17 429 pá 6.3. 15:197.3. 1:12 9249
17 427 pá 6.3. 4:516.3. 9:39 9249
17 416 čt 5.3. 4:425.3. 21:54 9249
18 409 st 4.3. 6:465.3. 0:28 9249
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.