Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9249

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Direct pojišťovna (od 24. 3. 2024 do 6. 4. 2025)

Direct pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
AW LAB (od 16. 10. 2017 do 23. 6. 2018)

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Motol (od 27.2.2025)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 7. 2. 2012

Výrobní číslo: 9891

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 738 402 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 304 pá 23.5. 14:4323.5. 23:36 9249
16 306 pá 23.5. 6:5623.5. 9:27 9249
16 305 čt 22.5. 14:5122.5. 19:31 9249
 9  332 čt 22.5. 7:2222.5. 9:45 9249
20 307 st 21.5. 4:3721.5. 19:10 9249
 9  314 út 20.5. 5:4720.5. 23:46 9249
16 306 po 19.5. 14:5919.5. 23:56 9249
16 306 po 19.5. 6:5619.5. 9:27 9249
15 303 pá 16.5. 4:4816.5. 18:03 9249
 9  326 čt 15.5. 6:3316.5. 0:31 9249
20 308 st 14.5. 4:5715.5. 0:40 9249
10 307 út 13.5. 19:1513.5. 22:47 9249*Z1
15 304 út 13.5. 5:0813.5. 9:05 9249*MU
22 323 po 12.5. 6:0312.5. 22:09 9249
20 303 pá 9.5. 5:529.5. 19:20 9249
 7  314 st 7.5. 6:537.5. 20:48 9249
15 303 út 6.5. 4:486.5. 18:03 9249
 9  324 po 5.5. 6:256.5. 0:11 9249
20 304 ne 4.5. 4:575.5. 0:58 9249
15 308 pá 2.5. 6:022.5. 21:12 9249
15 307 čt 1.5. 4:481.5. 20:42 9249
16 306 st 30.4. 14:5930.4. 23:56 9249
 4  306 st 30.4. 5:3430.4. 10:28 9249
10 319 út 29.4. 4:4330.4. 0:47 9249
15 314 po 28.4. 15:5428.4. 21:27 9249
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9256
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.