Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9249

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Direct pojišťovna (od 24. 3. 2024 do současnosti)

Direct pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
AW LAB (od 16. 10. 2017 do 23. 6. 2018)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 7. 2. 2012

Výrobní číslo: 9891

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 720 897 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 428 dnes 6:2324.1. 20:50 9249
24 409 čt 23.1. 6:2023.1. 20:30 9249
 3  412 st 22.1. 14:4522.1. 20:17 9249
 3  412 st 8.1. 5:148.1. 10:50 9249
11 405 út 7.1. 6:017.1. 22:47 9249
11 403 po 6.1. 5:457.1. 0:16 9249
18 404 so 4.1. 6:534.1. 22:33 9249
18 401 pá 3.1. 6:484.1. 0:13 9249
18 403 čt 2.1. 5:182.1. 18:59 9249
17 421 st 1.1. 6:252.1. 0:47 9249
Rok 2024
6+14 416 út 31.12. 6:0131.12. 23:06 9249
 3  413 po 30.12. 14:5630.12. 20:19 9249
17 433 po 30.12. 5:5430.12. 10:01 9249
18 404 so 28.12. 6:5328.12. 22:33 9249
11 404 pá 27.12. 14:4927.12. 19:48 9249
6+14 421 pá 27.12. 4:1227.12. 10:16 9249
18+26 431 čt 26.12. 4:2926.12. 22:38 9249
 3  407 st 25.12. 10:1826.12. 0:40 9249
6+14 402 út 24.12. 4:2424.12. 17:07 9249
 3  414 po 23.12. 15:0424.12. 1:00 9249
18 405 po 23.12. 5:3423.12. 9:19 9249
17 421 ne 22.12. 6:4523.12. 0:47 9249
22 416 so 21.12. 7:3921.12. 22:11 9249
24 403 pá 20.12. 5:5120.12. 19:22 9249
 3  406 čt 19.12. 5:1419.12. 21:16 9249


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.