Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9249

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AW LAB (od 16. 10. 2017 do 23. 6. 2018)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 7. 2. 2012

Výrobní číslo: 9891

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 625 137 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  417 pá 29.9. 17:4029.9. 22:23 9249*Z1
30 410 čt 28.9. 7:3129.9. 0:21 9249
30 419 st 27.9. 5:5727.9. 20:13 9249
16 401 út 26.9. 14:4626.9. 19:48 9249
14 416 út 26.9. 4:5626.9. 9:51 9249
14 411 po 25.9. 14:2626.9. 0:12 9249
11 404 po 25.9. 5:2725.9. 9:55 9249
30 421 pá 22.9. 14:4822.9. 20:23 9249
30 421 pá 22.9. 5:0022.9. 10:05 9249
 3  412 čt 21.9. 5:3921.9. 20:00 9249
18 407 st 20.9. 4:3720.9. 20:02 9249
11 401 út 19.9. 4:5920.9. 0:14 9249
 3  415 po 18.9. 14:4118.9. 20:15 9249
14 416 po 18.9. 4:5618.9. 9:51 9249
 6  407 ne 17.9. 4:0717.9. 22:01 9249
 6  407 so 16.9. 4:0717.9. 0:25 9249
11 401 pá 15.9. 5:0016.9. 0:14 9249
11 401 čt 14.9. 5:0015.9. 0:14 9249
22 407 st 13.9. 5:3013.9. 22:54 9249
22 430 út 12.9. 5:1412.9. 23:12 9249
14 414 po 11.9. 6:1911.9. 20:19 9249
18 405 st 16.8. 6:1316.8. 12:10 9249*MU*1
14 414 út 15.8. 15:3715.8. 21:21 9249
 3  413 út 15.8. 6:0715.8. 9:38 9249
18 401 po 14.8. 5:2814.8. 19:13 9249
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9115
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Malostranská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.