Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9249

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AW LAB (od 16. 10. 2017 do 23. 6. 2018)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 7. 2. 2012

Výrobní číslo: 9891

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 528 753 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 408 čt 2.12. 5:002.12. 20:00 9249
11 410 st 1.12. 6:281.12. 21:48 9249
18 402 út 30.11. 14:5930.11. 18:31 9249
18 402 út 30.11. 5:5830.11. 9:27 9249
18 412 po 29.11. 10:5029.11. 19:53 9249*Z1
18 408 st 24.11. 15:5024.11. 19:24 9249*Z2
18 709 st 24.11. 14:5324.11. 15:50 9249*Z2
18 408 st 24.11. 6:3224.11. 14:53 9249*MU
 3  401 út 23.11. 5:1923.11. 19:46 9249
14 410 po 22.11. 14:2523.11. 0:11 9249
14 410 po 22.11. 4:2222.11. 9:09 9249
11 402 ne 21.11. 4:1422.11. 0:33 9249
 6  408 so 20.11. 5:4421.11. 0:22 9249
11 403 pá 19.11. 5:3920.11. 0:33 9249
17 420 čt 18.11. 6:3119.11. 0:36 9249
18 408 út 16.11. 6:3216.11. 19:24 9249
17 417 po 15.11. 7:0615.11. 19:37 9249
6+15 411 ne 14.11. 5:3014.11. 21:05 9249
6+15 415 so 13.11. 4:5013.11. 23:46 9249
11 411 pá 12.11. 4:4912.11. 19:58 9249
11 407 čt 11.11. 4:1411.11. 19:31 9249
17 402 st 10.11. 5:4511.11. 1:26 9249
17 422 pá 5.11. 15:246.11. 0:46 9249
17 421 pá 5.11. 4:535.11. 9:24 9249
17 426 čt 4.11. 4:385.11. 1:06 9249
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.