Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 533 716 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
11 409 st 20.7. 6:0020.7. 10:02 9248
18 401 út 19.7. 6:3319.7. 19:53 9248
11 409 po 18.7. 15:2818.7. 19:25 9248
17 422 čt 14.7. 15:3114.7. 20:08 9248
11 409 čt 14.7. 6:0014.7. 10:02 9248
11 409 st 13.7. 15:2813.7. 19:25 9248
11 409 st 13.7. 6:0013.7. 10:02 9248
14 406 po 11.7. 6:0711.7. 10:08 9248
 6  403 čt 7.7. 14:327.7. 17:15 9248*MU
 6  403 čt 7.7. 5:157.7. 10:22 9248
 3  408 po 4.7. 4:485.7. 1:02 9248
18 406 ne 3.7. 5:173.7. 23:56 9248
11 404 so 2.7. 6:233.7. 0:19 9248
 3  412 pá 1.7. 14:512.7. 0:21 9248
 6  403 pá 1.7. 5:151.7. 10:22 9248
17 427 čt 30.6. 6:1030.6. 20:40 9248
17 427 st 29.6. 6:1029.6. 20:40 9248
24 407 út 28.6. 6:4528.6. 20:49 9248
18 412 po 27.6. 7:1527.6. 19:53 9248
17 418 pá 24.6. 5:3024.6. 19:53 9248
18 413 čt 23.6. 5:2824.6. 0:13 9248
14 403 st 22.6. 4:4222.6. 21:36 9248
17 411 út 21.6. 7:0622.6. 0:16 9248
 3  416 po 20.6. 5:0420.6. 19:24 9248
12+17 413 ne 19.6. 15:4020.6. 0:14 9248*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9206

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.