Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 368 500 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  402 út 19.11. 5:4220.11. 1:15 9248
 6  409 pá 15.11. 4:2115.11. 22:30 9248
11 408 čt 14.11. 20:3015.11. 0:55 9248*Z
18 408 út 12.11. 4:5313.11. 0:08 9248
18 410 po 11.11. 14:5412.11. 0:48 9248
 6  408 po 11.11. 6:4211.11. 9:50 9248
24+38 467 pá 8.11. 5:478.11. 20:10 9248
11 410 čt 7.11. 14:317.11. 21:08 9248
 3  413 čt 7.11. 6:097.11. 9:40 9248
 3  401 st 6.11. 5:367.11. 0:55 9248
 6  401 út 5.11. 4:505.11. 18:50 9248
17+18 411 po 4.11. 4:485.11. 0:22 9248
17+18 402 ne 3.11. 4:374.11. 0:42 9248
17+18 407 so 2.11. 8:253.11. 0:02 9248
21 401 pá 1.11. 15:061.11. 18:59 9248
21 405 pá 1.11. 6:051.11. 9:57 9248
17+18 414 čt 31.10. 4:201.11. 0:42 9248
27 407 st 30.10. 6:0031.10. 1:42 9248
 6  401 út 29.10. 4:5029.10. 18:50 9248
12 407 po 28.10. 7:3229.10. 0:34 9248
6+14 417 ne 27.10. 5:2527.10. 23:12 9248
 3  406 so 26.10. 8:1027.10. 0:55 9248
17 416 pá 25.10. 4:4225.10. 21:54 9248
 3  418 čt 24.10. 5:1824.10. 20:26 9248
11 411 st 23.10. 4:5723.10. 19:23 9248
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9440

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.