Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 357 340 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 407 st 24.7. 14:3124.7. 20:11 9248
 3  406 st 24.7. 4:2724.7. 9:51 9248
 3  406 út 23.7. 14:1623.7. 19:59 9248
17 408 út 23.7. 5:4423.7. 9:44 9248
 3  406 po 22.7. 14:1622.7. 19:59 9248
 3  406 po 22.7. 4:2722.7. 9:51 9248
14 412 pá 19.7. 6:3519.7. 23:16 9248
18 412 čt 18.7. 15:1018.7. 18:59 9248
18 412 čt 18.7. 5:3018.7. 9:19 9248
17 423 st 17.7. 5:5817.7. 20:40 9248
12 406 út 16.7. 5:3516.7. 20:19 9248
18 408 po 15.7. 6:3016.7. 0:09 9248
 3  402 pá 12.7. 4:4412.7. 19:40 9248
10 408 čt 11.7. 5:4712.7. 1:00 9248
12 401 st 10.7. 4:4311.7. 0:43 9248
 3  410 út 9.7. 5:169.7. 20:37 9248
11 410 po 8.7. 4:098.7. 21:38 9248
17 415 ne 7.7. 4:328.7. 0:52 9248
 3  406 so 6.7. 8:107.7. 0:55 9248
18 406 pá 5.7. 4:335.7. 21:52 9248
18 401 čt 4.7. 5:305.7. 0:48 9248
11 401 st 3.7. 4:283.7. 20:02 9248
16 404 út 2.7. 14:103.7. 0:36 9248*Z
14 405 ne 30.6. 8:2430.6. 23:17 9248
 5  409 so 29.6. 4:4929.6. 22:28 9248
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.