Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 405 031 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 433 st 1.7. 5:041.7. 7:30 9248*MU
18 406 ne 28.6. 4:5328.6. 14:20 9248*MU*1
 3  404 so 27.6. 7:4028.6. 0:55 9248
18 403 pá 26.6. 5:1326.6. 18:56 9248
22 425 čt 25.6. 5:2426.6. 0:06 9248
Cvič 424 st 24.6. 10:0024.6. 14:00 9248
17 426 st 24.6. 5:0424.6. 9:55 9248
11 404 út 23.6. 5:3723.6. 20:53 9248
 7  408 po 22.6. 5:2922.6. 20:54 9248
11 408 ne 21.6. 4:2922.6. 1:15 9248
11 408 so 20.6. 4:2921.6. 1:15 9248
24 408 pá 19.6. 5:5119.6. 19:57 9248
17 431 čt 18.6. 6:1418.6. 9:19 9248
 4  405 st 17.6. 6:4117.6. 10:24 9248
22 419 út 16.6. 4:5416.6. 22:57 9248
 7  406 po 15.6. 10:2015.6. 20:40 9248*Z
22 419 ne 14.6. 11:5014.6. 23:46 9248*Z1
17 517 so 13.6. 15:1013.6. 17:00 9248*Z2
22 417 pá 12.6. 5:1012.6. 20:54 9248
14 410 čt 11.6. 5:4411.6. 20:45 9248
14 411 st 10.6. 6:0010.6. 23:14 9248
14 404 út 9.6. 4:529.6. 22:03 9248
14 404 po 8.6. 4:528.6. 22:03 9248
 7  401 ne 7.6. 4:268.6. 0:41 9248
 7  401 so 6.6. 4:267.6. 0:41 9248
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada podvozku
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9253
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9216
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8529+8396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.