Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 437 671 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 415 ne 24.1. 8:0024.1. 22:52 9248
 3  404 so 23.1. 5:2223.1. 22:47 9248
11 403 pá 22.1. 4:1522.1. 20:24 9248
 5  407 čt 21.1. 4:4921.1. 20:35 9248
 3  402 st 20.1. 5:1920.1. 21:06 9248
18 405 út 19.1. 5:3019.1. 21:21 9248
11 408 ne 17.1. 4:2917.1. 16:50 9248*MU*1
11 402 so 16.1. 4:2916.1. 21:45 9248
17 413 pá 15.1. 5:4415.1. 23:33 9248
11 403 čt 14.1. 4:1514.1. 20:24 9248
11 406 st 13.1. 4:2913.1. 22:55 9248
 3  409 út 12.1. 4:2712.1. 22:17 9248
 3  416 po 11.1. 15:2311.1. 20:53 9248
 3  414 po 11.1. 5:5611.1. 9:00 9248
11 408 ne 10.1. 4:2910.1. 22:55 9248
11 407 so 9.1. 7:589.1. 20:45 9248
11 405 pá 8.1. 5:518.1. 20:38 9248
 4  407 čt 7.1. 15:137.1. 19:03 9248
 3  414 čt 7.1. 5:567.1. 9:00 9248
14 402 st 6.1. 4:386.1. 21:01 9248
 3  411 út 5.1. 4:475.1. 19:56 9248
17 412 po 4.1. 5:344.1. 23:03 9248
 3  401 ne 3.1. 4:433.1. 21:57 9248
11 405 so 2.1. 4:152.1. 20:23 9248
Rok 2020
16+94 462 čt 31.12. 4:551.1. 7:31 9248
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Bruselské ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.