Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 279 808 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  402 čt 19.4. 13:4419.4. 19:21 9248
 4  407 čt 19.4. 5:3819.4. 9:16 9248
 4  409 st 18.4. 13:0418.4. 18:36 9248
17 425 st 18.4. 4:3418.4. 9:47 9248
3+6 410 út 17.4. 4:2617.4. 19:42 9248
14 409 po 16.4. 4:3816.4. 21:23 9248
3+6 411 ne 15.4. 4:5015.4. 23:53 9248
3+6 412 so 14.4. 8:3515.4. 0:23 9248
17 409 pá 13.4. 6:2513.4. 19:08 9248
 4  402 čt 12.4. 13:4412.4. 19:21 9248
 4  402 čt 12.4. 6:0612.4. 9:40 9248
17 428 st 11.4. 5:2912.4. 1:06 9248
17 402 út 10.4. 6:0211.4. 1:28 9248
 4  410 po 9.4. 13:149.4. 18:44 9248
 4  412 po 9.4. 6:129.4. 9:48 9248
20 408 pá 6.4. 5:517.4. 0:37 9248
18 409 čt 5.4. 6:466.4. 0:28 9248
 4  409 st 4.4. 13:044.4. 18:36 9248
11 410 st 4.4. 5:534.4. 10:33 9248
17 425 út 3.4. 15:113.4. 20:11 9248
17 421 út 3.4. 4:153.4. 9:23 9248
17 409 po 2.4. 5:542.4. 22:33 9248
17 413 ne 1.4. 17:402.4. 1:13 9248*Z
14 411 čt 29.3. 14:3629.3. 19:38 9248
17 421 čt 29.3. 4:1529.3. 9:23 9248
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9156

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.