Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 327 823 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 413 út 11.12. 5:5512.12. 1:15 9248
 3  414 po 10.12. 14:2111.12. 0:17 9248
 4  407 po 10.12. 5:3810.12. 9:16 9248
 3  411 pá 7.12. 4:417.12. 19:39 9248
17 406 čt 6.12. 5:107.12. 1:27 9248
11 409 st 5.12. 14:235.12. 19:03 9248
 4  403 st 5.12. 6:135.12. 10:04 9248
17 411 út 4.12. 5:464.12. 19:12 9248
 4  410 po 3.12. 13:143.12. 18:44 9248
11 412 pá 30.11. 4:2830.11. 21:31 9248
11 415 čt 29.11. 6:2929.11. 20:13 9248
 3  405 st 28.11. 4:0628.11. 19:10 9248
18 409 út 27.11. 6:4628.11. 0:28 9248
 4  410 pá 16.11. 13:1416.11. 18:44 9248
17 429 pá 16.11. 5:2016.11. 9:47 9248
 4  407 čt 15.11. 14:3015.11. 19:59 9248
 4  403 čt 15.11. 6:1315.11. 10:04 9248
 4  412 st 14.11. 15:1014.11. 19:01 9248
14 410 st 14.11. 4:5814.11. 10:08 9248
17 424 út 13.11. 5:5214.11. 1:04 9248
14 413 po 12.11. 4:1812.11. 22:22 9248
17 417 ne 11.11. 7:1012.11. 1:37 9248
14 408 so 10.11. 7:1710.11. 10:25 9248*MU*1
 3  402 pá 9.11. 5:429.11. 23:01 9248
Zvl 415 čt 8.11. 22:389.11. 0:15 9248*2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Invalidovně DC
*2 = posílení provozu po utkání v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.