Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 494 221 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  405 dnes 4:484.12. 22:22 9248
18 414 pá 3.12. 16:354.12. 0:33 9248
18 402 pá 3.12. 5:583.12. 9:27 9248
 3  409 čt 2.12. 14:582.12. 20:29 9248
 3  409 čt 2.12. 5:542.12. 9:25 9248
18 411 po 29.11. 5:1329.11. 17:51 9248
20 406 ne 28.11. 4:2429.11. 0:17 9248
20 405 so 27.11. 5:3127.11. 23:37 9248
 6  408 pá 26.11. 6:0126.11. 19:05 9248
 6  414 čt 25.11. 4:5025.11. 19:51 9248
 6  402 st 24.11. 5:2325.11. 0:42 9248
18 408 út 23.11. 6:3223.11. 19:24 9248
14+19 432 po 22.11. 5:4822.11. 19:19 9248
 3  408 ne 21.11. 4:1222.11. 0:38 9248
17 401 so 20.11. 4:3821.11. 1:25 9248
17 421 pá 19.11. 15:4420.11. 0:16 9248
 3  408 pá 19.11. 6:3019.11. 10:09 9248
 3  402 čt 18.11. 5:2218.11. 10:45 9248*MU*1
18 401 st 17.11. 6:1717.11. 23:53 9248
 3  402 út 16.11. 5:2216.11. 22:01 9248
11 411 po 15.11. 4:4915.11. 19:58 9248
11 403 ne 14.11. 4:3315.11. 0:53 9248
17 416 so 13.11. 8:3114.11. 0:16 9248
 6  411 pá 12.11. 4:3012.11. 19:25 9248
18 404 čt 11.11. 7:5511.11. 22:53 9248
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby na Florenci DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.