Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 379 285 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 402 ne 19.1. 8:2819.1. 23:22 9248
 7  403 so 18.1. 7:2618.1. 22:23 9248
14 411 pá 17.1. 14:1717.1. 21:45 9248
 7  411 st 15.1. 5:5115.1. 22:38 9248
17 426 út 14.1. 6:1514.1. 19:32 9248
 6  407 po 13.1. 6:0614.1. 0:23 9248
17 416 ne 12.1. 7:3012.1. 22:20 9248
14 408 so 11.1. 4:3811.1. 23:15 9248
17 409 pá 10.1. 5:2811.1. 1:22 9248
17 424 čt 9.1. 5:529.1. 22:52 9248
17 421 st 8.1. 5:248.1. 18:52 9248
11 408 út 7.1. 6:288.1. 0:55 9248
14 401 po 6.1. 4:186.1. 22:41 9248
17 415 ne 5.1. 4:326.1. 0:52 9248
 3  407 so 4.1. 4:075.1. 1:15 9248
17 407 pá 3.1. 14:313.1. 20:10 9248
 3  403 pá 3.1. 4:073.1. 9:39 9248
17 402 čt 2.1. 4:423.1. 1:04 9248
18 407 st 1.1. 8:532.1. 0:08 9248
Rok 2019
 3  405 út 31.12. 5:0331.12. 22:06 9248
 3  408 po 30.12. 14:3530.12. 22:37 9248
14 405 po 30.12. 4:3830.12. 10:00 9248
17 401 so 28.12. 6:2829.12. 0:12 9248
14 405 pá 27.12. 14:2527.12. 22:15 9248
14 405 pá 27.12. 4:3827.12. 10:20 9248


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.