Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 300 268 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+16 416 pá 20.7. 6:2220.7. 22:31 9248
12 405 čt 19.7. 4:4619.7. 21:25 9248
14 407 st 18.7. 5:0318.7. 23:03 9248
17 423 út 17.7. 3:5618.7. 1:42 9248
11 403 po 16.7. 4:2916.7. 21:38 9248
17 406 ne 15.7. 13:3015.7. 22:12 9248
17 406 so 14.7. 8:2914.7. 22:12 9248
3+6 404 pá 13.7. 13:4013.7. 19:31 9248*Z
18 412 pá 13.7. 5:1313.7. 8:58 9248
5+16 410 čt 12.7. 5:2012.7. 21:31 9248
17 418 st 11.7. 5:2412.7. 1:04 9248
14 402 út 10.7. 6:2010.7. 20:17 9248
3+6 413 ne 8.7. 4:418.7. 23:01 9248
17 419 so 7.7. 4:158.7. 1:12 9248
17 417 pá 6.7. 3:557.7. 0:42 9248
3+6 408 čt 5.7. 4:526.7. 0:57 9248
17 422 st 4.7. 5:584.7. 23:05 9248
11 404 út 3.7. 4:493.7. 20:23 9248
3+6 415 po 2.7. 4:402.7. 21:08 9248
3+6 404 ne 1.7. 4:312.7. 0:18 9248
3+6 413 so 30.6. 4:2630.6. 22:55 9248
11 404 pá 29.6. 4:0929.6. 22:25 9248
17 402 čt 28.6. 6:0229.6. 1:28 9248
3+6 405 st 27.6. 14:1227.6. 19:00 9248
17 425 st 27.6. 4:3427.6. 9:47 9248
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9208

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.