Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 574 501 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 405 dnes 4:2230.5. 10:13 9248
17 415 st 29.5. 15:2030.5. 1:28 9248*Z1
 4  405 út 28.5. 11:5328.5. 20:33 9248*Z2
3+26 419 po 27.5. 15:0427.5. 23:22 9248
17 414 po 27.5. 5:5427.5. 8:46 9248
3+26 409 ne 26.5. 10:0827.5. 1:00 9248
15 401 so 25.5. 4:2525.5. 20:31 9248
24 404 pá 24.5. 6:2424.5. 21:05 9248
18 403 čt 23.5. 5:1823.5. 19:28 9248
17 403 st 22.5. 16:0622.5. 23:55 9248
11 405 st 22.5. 5:1922.5. 9:58 9248
17 401 út 21.5. 15:5021.5. 21:21 9248
6+14 405 út 21.5. 4:2221.5. 10:13 9248
18 405 po 20.5. 5:4720.5. 23:53 9248
15 401 so 18.5. 4:2518.5. 20:31 9248
12 414 pá 17.5. 12:5517.5. 20:19 9248*Z3
11 401 čt 16.5. 4:5217.5. 0:16 9248
6+14 410 st 15.5. 5:2915.5. 20:09 9248
24 404 út 14.5. 6:2414.5. 21:05 9248
12 414 po 13.5. 5:4813.5. 19:59 9248
22 414 ne 12.5. 9:3613.5. 0:32 9248
22 414 so 11.5. 7:0212.5. 0:13 9248
24 403 pá 10.5. 9:1011.5. 0:01 9248*Z4
15 403 so 4.5. 7:394.5. 21:01 9248
24 410 pá 3.5. 7:103.5. 20:35 9248
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9247
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9215
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9233
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9210

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.