Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9248

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 24. 1. 2012

Výrobní číslo: 9890

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 599 581 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  407 dnes 5:0421.11. 19:32 9248
19 103 st 20.11. 6:1520.11. 6:50 9248*Z1
20 401 út 19.11. 6:4719.11. 19:18 9248
14 402 po 18.11. 5:4418.11. 19:14 9248
14 408 pá 15.11. 15:0515.11. 22:27 9248
19 405 pá 15.11. 6:4515.11. 9:14 9248
 5  411 čt 14.11. 5:3514.11. 21:35 9248
12 414 st 13.11. 5:4913.11. 19:59 9248
 3  414 út 12.11. 4:3113.11. 0:20 9248
17 406 po 11.11. 5:1112.11. 0:28 9248
11 407 ne 10.11. 6:4011.11. 0:56 9248
18 403 so 9.11. 4:5810.11. 0:13 9248
17 406 pá 8.11. 5:119.11. 0:28 9248
14 402 čt 7.11. 5:447.11. 19:14 9248
14 402 po 4.11. 5:444.11. 19:14 9248
20 401 pá 1.11. 6:471.11. 19:18 9248
14 407 čt 31.10. 4:4231.10. 19:54 9248
18 405 st 30.10. 5:4830.10. 23:53 9248
11 405 pá 25.10. 14:4026.10. 0:36 9248
 3  416 pá 25.10. 6:1025.10. 9:43 9248
 3  407 čt 24.10. 5:0424.10. 19:32 9248
 3  415 st 23.10. 14:4923.10. 22:20 9248
17 407 st 23.10. 5:5423.10. 9:10 9248
17 416 út 22.10. 5:4323.10. 0:28 9248
 5  411 po 21.10. 5:3521.10. 21:35 9248
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8481+8394

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.