Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9247

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
VisitSharjah.com (od 15. 12. 2019 do současnosti)

VisitSharjah.com

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Air Arabia (od 9. 12. 2018 do 15. 6. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 1. 2012

Výrobní číslo: 9889

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 424 187 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 415 so 4.7. 6:205.7. 1:03 9247
 4  405 pá 3.7. 15:363.7. 19:11 9247
11 401 čt 2.7. 4:092.7. 22:25 9247
 6  412 st 1.7. 4:411.7. 21:03 9247
 6  412 út 30.6. 4:4130.6. 21:03 9247
22 423 po 29.6. 6:1730.6. 0:37 9247
 4  403 pá 26.6. 6:2526.6. 10:08 9247
 4  402 čt 25.6. 6:1725.6. 10:00 9247
 4  405 st 24.6. 6:4124.6. 10:24 9247
 4  404 út 23.6. 15:2223.6. 18:57 9247
 4  404 út 23.6. 6:3323.6. 10:16 9247
 4  404 po 22.6. 15:2222.6. 18:57 9247
14 416 po 22.6. 5:0122.6. 10:38 9247
17 430 pá 19.6. 6:0819.6. 9:11 9247
 4  404 čt 18.6. 6:3318.6. 10:16 9247
22 433 st 17.6. 18:1018.6. 1:07 9247*Z
18 414 st 17.6. 5:3017.6. 9:09 9247
18 411 út 16.6. 4:5317.6. 0:08 9247
14 411 po 15.6. 6:0015.6. 23:14 9247
22 422 ne 14.6. 4:1415.6. 0:26 9247
22 421 so 13.6. 4:2814.6. 0:06 9247
22 425 pá 12.6. 5:2413.6. 0:06 9247
17 426 čt 11.6. 5:0411.6. 9:55 9247
18 411 st 10.6. 4:5311.6. 0:08 9247
 6  412 út 9.6. 4:219.6. 22:43 9247
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9221

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.