Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9247

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská teplárenská (od 28. 9. 2020 do současnosti)

Pražská teplárenská

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
VisitSharjah.com (od 15. 12. 2019 do 26. 9. 2020)

VisitSharjah.com

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Air Arabia (od 9. 12. 2018 do 15. 6. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 14.4.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 1. 2012

Výrobní číslo: 9889

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 479 867 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 104 so 17.4. 4:5117.4. 23:10 9247
14 111 pá 16.4. 5:0416.4. 22:27 9247
 4  109 čt 15.4. 15:2915.4. 19:26 9247
 3  114 st 14.4. 14:4814.4. 20:30 9247
 4  110 st 14.4. 6:3914.4. 10:36 9247
 5  441 út 13.4. 4:5513.4. 20:00 9247
17 422 po 12.4. 5:0712.4. 22:49 9247
18 402 ne 11.4. 4:3511.4. 22:05 9247
17 407 so 10.4. 5:5010.4. 22:40 9247
 3  409 pá 9.4. 4:589.4. 21:38 9247
17 141 čt 8.4. 5:358.4. 21:20 9247
 5  113 st 7.4. 5:307.4. 21:01 9247
Cvič 418 út 6.4. 6:006.4. 14:00 9247
 5  441 ne 4.4. 4:044.4. 19:46 9247
17 415 so 3.4. 6:363.4. 22:29 9247
 3  405 pá 2.4. 8:272.4. 22:17 9247
 3  407 čt 1.4. 4:381.4. 21:08 9247
18 401 st 31.3. 4:1831.3. 22:37 9247
18 408 út 30.3. 5:0630.3. 22:24 9247
17 142 po 29.3. 5:4429.3. 21:35 9247
11 101 so 27.3. 4:1427.3. 20:31 9247
14 407 pá 26.3. 5:0626.3. 20:35 9247
17 420 čt 25.3. 4:3325.3. 20:25 9247
17 424 st 24.3. 5:1824.3. 23:22 9247
17 422 út 23.3. 4:5123.3. 23:12 9247


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.