Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9247

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
IKEA (od 7. 1. 2024 do současnosti)

IKEA

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
IKEA (od 30. 9. 2023 do 6. 1. 2024)

IKEA

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pražská teplárenská (od 28. 9. 2020 do 9. 8. 2021)

Pražská teplárenská

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
VisitSharjah.com (od 15. 12. 2019 do 26. 9. 2020)

VisitSharjah.com

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Air Arabia (od 9. 12. 2018 do 15. 6. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 1. 2012

Výrobní číslo: 9889

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 700 316 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  402 čt 5.12. 4:466.12. 1:00 9247
18 401 st 4.12. 4:584.12. 23:13 9247
 3  406 út 3.12. 5:143.12. 21:16 9247
6+14 402 po 2.12. 6:212.12. 19:54 9247
18 406 so 30.11. 7:1830.11. 21:02 9247
12 414 pá 29.11. 6:0229.11. 19:59 9247
17 425 čt 28.11. 5:5728.11. 23:06 9247
24 405 st 27.11. 6:1127.11. 19:42 9247
6+14 416 út 26.11. 14:3426.11. 22:18 9247
6+14 404 út 26.11. 7:1926.11. 9:53 9247
22 440 po 25.11. 5:1925.11. 19:24 9247
17 406 ne 24.11. 10:2225.11. 0:28 9247
17+36 431 so 23.11. 4:4723.11. 23:58 9247
 3  402 pá 22.11. 4:4623.11. 1:00 9247
18 405 čt 21.11. 5:4821.11. 23:53 9247
 5  402 st 20.11. 6:1220.11. 21:38 9247
22 422 út 19.11. 5:4119.11. 19:59 9247
19 402 po 18.11. 6:0318.11. 20:11 9247
 3  416 pá 15.11. 14:5615.11. 20:31 9247
17 410 pá 15.11. 5:3015.11. 9:46 9247
14 402 čt 14.11. 5:4414.11. 19:14 9247
17 404 st 13.11. 4:4713.11. 21:41 9247
18 412 út 12.11. 15:2812.11. 19:00 9247*MU
11 405 út 12.11. 5:2012.11. 9:58 9247
11 410 po 11.11. 4:3311.11. 21:48 9247
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.