Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9247

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
IKEA (od 7. 1. 2024 do současnosti)

IKEA

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
IKEA (od 30. 9. 2023 do 6. 1. 2024)

IKEA

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pražská teplárenská (od 28. 9. 2020 do 9. 8. 2021)

Pražská teplárenská

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
VisitSharjah.com (od 15. 12. 2019 do 26. 9. 2020)

VisitSharjah.com

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Air Arabia (od 9. 12. 2018 do 15. 6. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Motol (od 2.7.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 1. 2012

Výrobní číslo: 9889

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 673 121 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 310 pá 5.7. 9:006.7. 0:36 9247
5+14 301 čt 4.7. 4:434.7. 19:05 9247
 7  305 st 3.7. 4:313.7. 22:23 9247
22 302 út 2.7. 5:332.7. 22:46 9247
 3  404 pá 28.6. 5:1028.6. 20:02 9247
 3  402 čt 27.6. 5:1427.6. 20:53 9247
11 409 st 26.6. 4:1326.6. 19:46 9247
33 404 út 25.6. 5:4126.6. 0:24 9247
17 410 po 24.6. 5:4224.6. 19:59 9247
6+14 404 ne 23.6. 4:2223.6. 22:49 9247
33 403 so 22.6. 5:3722.6. 23:52 9247
 4  407 pá 21.6. 4:3821.6. 21:54 9247
 3  410 čt 20.6. 5:4521.6. 1:01 9247
17 404 st 19.6. 4:4719.6. 19:11 9247
17 403 út 18.6. 16:0618.6. 23:55 9247
17 414 út 18.6. 5:5418.6. 8:46 9247
17 404 po 17.6. 4:4717.6. 19:11 9247
11 407 ne 16.6. 5:2016.6. 23:47 9247
22 422 so 15.6. 9:0915.6. 20:54 9247
20 401 pá 14.6. 6:4714.6. 19:17 9247
18 405 čt 13.6. 5:4713.6. 23:53 9247
20 401 st 12.6. 6:4712.6. 19:17 9247
3+26 408 út 11.6. 4:5911.6. 19:53 9247
17 403 po 10.6. 16:0610.6. 23:56 9247
19 405 po 10.6. 6:4510.6. 9:14 9247


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.