Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9247

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Pražská teplárenská (od 28. 9. 2020 do současnosti)

Pražská teplárenská

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
VisitSharjah.com (od 15. 12. 2019 do 26. 9. 2020)

VisitSharjah.com

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Air Arabia (od 9. 12. 2018 do 15. 6. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 1. 2012

Výrobní číslo: 9889

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 448 907 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  404 čt 29.10. 5:3829.10. 20:38 9247
 5  341 st 28.10. 4:4128.10. 21:06 9247
 7  142 út 27.10. 5:1827.10. 20:37 9247
 7  108 po 26.10. 4:2327.10. 1:03 9247
 7  102 ne 25.10. 4:4325.10. 20:43 9247
16 104 so 24.10. 4:5325.10. 1:28 9247
25 112 pá 23.10. 5:3923.10. 22:13 9247
14 107 čt 22.10. 4:4522.10. 21:03 9247
14 108 st 21.10. 5:4121.10. 22:08 9247
14 112 út 20.10. 4:4420.10. 10:56 9247
 7  344 po 19.10. 4:2319.10. 21:28 9247
16 441 pá 16.10. 4:5216.10. 19:47 9247
17 411 čt 15.10. 5:5116.10. 0:59 9247
16 342 st 14.10. 6:0614.10. 17:10 9247*MU
 7  141 út 13.10. 5:0313.10. 20:13 9247
 5  109 po 12.10. 5:2812.10. 21:36 9247
 5  103 pá 9.10. 4:369.10. 20:36 9247
14 109 čt 8.10. 5:538.10. 23:52 9247
25 114 st 7.10. 5:567.10. 19:57 9247
 5  104 út 6.10. 6:276.10. 20:45 9247
14 107 po 5.10. 4:455.10. 21:03 9247
11 105 pá 2.10. 3:522.10. 22:23 9247
 5  111 čt 1.10. 7:311.10. 20:07 9247
 9  330 st 30.9. 7:4530.9. 8:58 9247*Z
 9  809 st 30.9. 6:4030.9. 7:45 9247*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8232+8233

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.