Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9247

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
VisitSharjah.com (od 15. 12. 2019 do současnosti)
 
 
 
Air Arabia (od 9. 12. 2018 do 15. 6. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 1. 2012

Výrobní číslo: 9889

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 395 154 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 423 út 21.1. 5:4422.1. 0:12 9247
14 416 po 20.1. 14:5720.1. 20:18 9247
 4  406 po 20.1. 5:2720.1. 9:08 9247
18 405 ne 19.1. 4:3319.1. 21:52 9247
18 407 so 18.1. 4:5318.1. 23:48 9247
17 424 pá 17.1. 5:5217.1. 22:52 9247
14 403 čt 16.1. 4:3816.1. 18:28 9247
 3  418 st 15.1. 5:1815.1. 20:26 9247
24 403 út 14.1. 5:4714.1. 19:40 9247
18 410 po 13.1. 14:5414.1. 0:48 9247
11 410 po 13.1. 4:0913.1. 10:43 9247
 3  403 ne 12.1. 9:4012.1. 23:57 9247
17 403 so 11.1. 4:3212.1. 0:52 9247
17 425 pá 10.1. 6:0711.1. 1:33 9247
11 405 čt 9.1. 6:049.1. 18:33 9247
14 409 st 8.1. 5:258.1. 19:18 9247
14 411 út 7.1. 14:177.1. 21:45 9247
17 427 út 7.1. 4:517.1. 9:39 9247
 6  408 po 6.1. 14:537.1. 0:43 9247
 3  414 po 6.1. 4:266.1. 9:56 9247
18 406 ne 5.1. 4:535.1. 23:48 9247
18 401 so 4.1. 8:515.1. 0:28 9247
18 412 pá 3.1. 15:103.1. 18:58 9247
Rok 2019
18 406 so 28.12. 4:3328.12. 12:00 9247*MU
17 423 pá 27.12. 5:5827.12. 20:39 9247
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.