Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9247

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 1. 2012

Výrobní číslo: 9889

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 291 160 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 429 čt 26.4. 5:4926.4. 23:03 9247
3+6 413 st 25.4. 4:4326.4. 0:50 9247
11 406 út 24.4. 4:2824.4. 20:38 9247
17 428 po 23.4. 5:2924.4. 1:05 9247
3+6 406 ne 22.4. 4:5422.4. 22:40 9247
3+6 407 so 21.4. 4:3422.4. 0:38 9247
3+6 413 pá 20.4. 4:4321.4. 0:50 9247
17 432 čt 19.4. 5:5219.4. 20:34 9247
 4  403 st 18.4. 13:5418.4. 19:31 9247
 4  409 st 18.4. 5:4818.4. 9:24 9247
 4  406 út 17.4. 14:2217.4. 19:38 9247
 4  403 út 17.4. 6:1317.4. 10:04 9247
11 411 po 16.4. 4:5716.4. 19:23 9247
14 404 ne 15.4. 4:5815.4. 22:09 9247
3+6 408 so 14.4. 5:4615.4. 1:09 9247
14 402 pá 13.4. 7:2413.4. 22:09 9247
3+6 408 čt 12.4. 4:0613.4. 0:39 9247
17 418 st 11.4. 4:5212.4. 0:46 9247
17 409 út 10.4. 6:2510.4. 19:08 9247
14 407 so 7.4. 8:087.4. 21:00 9247
14 411 pá 6.4. 14:366.4. 19:38 9247
 4  410 čt 5.4. 5:565.4. 9:32 9247
 4  402 st 4.4. 13:444.4. 19:21 9247
18 415 st 4.4. 5:454.4. 9:35 9247
17 418 út 3.4. 4:524.4. 0:43 9247


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.