Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9247

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Air Arabia (od 9. 12. 2018 do 15. 6. 2019)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 1. 2012

Výrobní číslo: 9889

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 370 614 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 422 po 5.8. 5:495.8. 7:00 9247*MU
17 405 pá 2.8. 4:322.8. 20:59 9247
 3  405 čt 1.8. 5:042.8. 0:19 9247
14 411 st 31.7. 4:1831.7. 21:01 9247
14 408 út 30.7. 5:4830.7. 23:14 9247
11 410 po 29.7. 4:0929.7. 21:38 9247
17 403 ne 28.7. 7:1629.7. 1:41 9247
11 406 so 27.7. 4:0927.7. 22:47 9247
14 412 pá 26.7. 6:3526.7. 23:16 9247
14 404 st 24.7. 5:2425.7. 0:26 9247
17 422 út 23.7. 5:4924.7. 1:05 9247
17 422 po 22.7. 5:4923.7. 1:05 9247
 9  406 ne 21.7. 4:3922.7. 0:55 9247
16 405 so 20.7. 4:5521.7. 1:10 9247
17 405 pá 19.7. 4:3420.7. 1:13 9247
18 407 čt 18.7. 4:3318.7. 22:08 9247
16 409 st 17.7. 4:5518.7. 1:10 9247
14 404 út 16.7. 5:2417.7. 0:26 9247
17 406 po 15.7. 5:2315.7. 23:13 9247
14 407 ne 14.7. 4:1814.7. 23:56 9247
11 406 so 13.7. 4:0913.7. 22:47 9247
18 410 pá 12.7. 4:5312.7. 22:51 9247
11 406 čt 11.7. 4:1511.7. 9:55 9247
11 406 st 10.7. 14:3311.7. 0:57 9247
17 423 út 9.7. 5:589.7. 20:40 9247
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.