Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9246

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 7. 2012

Výrobní číslo: 9888

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 371 277 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 403 po 19.8. 6:0219.8. 18:40 9246*MU
3+26 402 so 17.8. 5:3317.8. 21:29 9246
24 409 pá 16.8. 6:2116.8. 20:18 9246
26 402 čt 15.8. 5:3616.8. 0:09 9246
16 404 st 14.8. 4:5514.8. 20:52 9246
 7  412 út 13.8. 15:1413.8. 22:55 9246
 7  412 út 13.8. 5:1113.8. 10:29 9246
18 401 po 12.8. 5:3013.8. 0:48 9246
16 408 ne 11.8. 4:5512.8. 0:24 9246
18 402 so 10.8. 5:1311.8. 0:48 9246
17 422 pá 9.8. 5:4910.8. 1:04 9246
 3  402 čt 8.8. 4:448.8. 19:39 9246
11 401 st 7.8. 4:287.8. 20:02 9246
 3  406 út 6.8. 14:166.8. 19:58 9246
 3  408 út 6.8. 6:216.8. 10:02 9246
17 405 po 5.8. 4:346.8. 1:12 9246
16 410 ne 4.8. 8:054.8. 22:10 9246*Z
18 412 pá 2.8. 15:102.8. 18:58 9246
17 421 pá 2.8. 4:412.8. 9:11 9246
17 410 čt 1.8. 4:502.8. 1:26 9246
11 401 st 31.7. 4:2831.7. 20:03 9246
11 401 út 30.7. 4:2830.7. 20:03 9246
18 401 po 29.7. 5:1230.7. 0:49 9246
12 407 st 24.7. 4:1925.7. 1:25 9246
 7  406 út 23.7. 4:2623.7. 23:22 9246
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9274

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.