Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9246

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 7. 2012

Výrobní číslo: 9888

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 396 897 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 409 čt 23.1. 5:2523.1. 19:18 9246
11 408 st 22.1. 6:2823.1. 0:55 9246
 3  415 út 21.1. 14:2921.1. 22:21 9246
 3  414 út 21.1. 4:2621.1. 9:56 9246
 7  411 po 20.1. 5:5120.1. 22:38 9246
14 402 ne 19.1. 5:2519.1. 22:34 9246
 3  401 so 18.1. 4:2718.1. 23:38 9246
18 410 pá 17.1. 14:5418.1. 0:48 9246
18 415 pá 17.1. 5:4517.1. 9:35 9246
11 414 čt 16.1. 15:0116.1. 21:38 9246
17 429 čt 16.1. 5:0316.1. 9:47 9246
11 404 st 15.1. 5:5315.1. 20:23 9246
18 410 út 14.1. 14:5415.1. 0:48 9246
 3  414 út 14.1. 4:2614.1. 9:56 9246
14 406 po 13.1. 4:5813.1. 21:00 9246
14 405 ne 12.1. 8:2412.1. 23:17 9246
17 408 so 11.1. 5:5012.1. 1:24 9246
 6  407 pá 10.1. 6:0611.1. 0:23 9246
17 421 čt 9.1. 5:249.1. 18:52 9246
17 403 st 8.1. 4:148.1. 20:17 9246
17 429 út 7.1. 15:198.1. 1:12 9246
17 429 út 7.1. 5:037.1. 9:47 9246
 6  407 po 6.1. 6:067.1. 0:23 9246
Rok 2019
16 404 po 30.12. 4:5530.12. 20:52 9246
14 402 ne 29.12. 5:2529.12. 22:34 9246


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.