Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9246

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 7. 2012

Výrobní číslo: 9888

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 339 912 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 409 út 19.2. 6:0319.2. 21:45 9246
 6  405 po 18.2. 5:0819.2. 1:08 9246
17 415 ne 17.2. 4:1518.2. 0:42 9246
11 408 so 16.2. 4:2917.2. 1:15 9246
18 408 pá 15.2. 4:5316.2. 0:08 9246
14 404 čt 14.2. 6:4715.2. 0:25 9246
14 411 st 13.2. 6:1413.2. 18:48 9246
11 415 pá 8.2. 6:298.2. 20:13 9246
11 412 čt 7.2. 4:287.2. 21:41 9246
17 427 st 6.2. 15:036.2. 22:02 9246
 4  410 st 6.2. 5:566.2. 9:32 9246
 3  411 út 5.2. 4:415.2. 19:39 9246
 3  401 po 4.2. 5:365.2. 0:55 9246
11 414 pá 1.2. 15:011.2. 21:31 9246
 4  410 pá 1.2. 5:561.2. 9:32 9246
17 428 čt 31.1. 6:211.2. 0:52 9246
 4  412 st 30.1. 15:1030.1. 19:01 9246
17 427 st 30.1. 4:3230.1. 9:23 9246
 3  411 po 28.1. 4:4128.1. 19:39 9246
 3  407 ne 27.1. 4:2728.1. 1:15 9246
17 408 so 26.1. 8:0627.1. 0:32 9246
 3  405 pá 25.1. 4:0625.1. 19:10 9246
17 424 čt 24.1. 5:5225.1. 1:04 9246
 4  401 st 23.1. 13:3423.1. 19:11 9246
11 409 st 23.1. 7:3023.1. 10:23 9246*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9221

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.