Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9246

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 7. 2012

Výrobní číslo: 9888

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 702 919 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 407 st 20.11. 4:1320.11. 19:31 9246
18 405 út 19.11. 5:4819.11. 23:53 9246
 3  415 po 18.11. 14:4918.11. 22:20 9246
17 412 po 18.11. 5:3418.11. 10:41 9246
11 407 pá 15.11. 4:1315.11. 19:31 9246
 3  402 čt 14.11. 4:4615.11. 1:00 9246
19 402 st 13.11. 6:0313.11. 20:11 9246
 3  407 út 12.11. 5:0412.11. 19:32 9246
 5  405 po 11.11. 4:3412.11. 0:19 9246
17 401 ne 10.11. 5:1211.11. 1:08 9246
17 404 so 9.11. 8:0710.11. 0:28 9246
11 407 pá 8.11. 4:138.11. 19:31 9246
17 404 čt 7.11. 4:477.11. 21:41 9246
 5  405 st 6.11. 4:347.11. 0:19 9246
18 411 út 5.11. 6:285.11. 18:54 9246
18 401 po 4.11. 4:584.11. 23:13 9246
22 419 ne 3.11. 8:003.11. 22:52 9246
22 409 so 2.11. 6:322.11. 15:30 9246*MU
11 401 pá 1.11. 6:492.11. 0:16 9246
18 411 čt 31.10. 6:2831.10. 18:54 9246
17 416 st 30.10. 15:4730.10. 23:18 9246
17 410 st 30.10. 5:3030.10. 9:46 9246
 5  402 út 29.10. 6:1229.10. 21:38 9246
14 403 po 28.10. 5:0229.10. 0:12 9246
11 404 ne 27.10. 4:3328.10. 0:36 9246
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.