Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2012
V provozu od: 17. 7. 2012
Výrobní číslo: 9888
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 610 354 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 413 | dnes 5:43 | 21.9. 22:16 | 9246 | ||
30 | 418 | st 20.9. 6:12 | 21.9. 0:41 | 9246 | ||
6 | 412 | út 19.9. 6:39 | 19.9. 19:35 | 9246 | ||
11 | 409 | po 18.9. 6:23 | 18.9. 19:45 | 9246 | ||
6 | 406 | pá 15.9. 5:47 | 15.9. 18:40 | 9246 | ||
18 | 413 | čt 14.9. 5:26 | 14.9. 19:34 | 9246 | ||
11 | 404 | st 13.9. 14:39 | 14.9. 0:54 | 9246 | ||
17 | 435 | st 13.9. 6:03 | 13.9. 8:51 | 9246 | ||
6 | 408 | út 12.9. 4:27 | 12.9. 23:25 | 9246 | ||
6 | 408 | po 11.9. 4:27 | 11.9. 23:25 | 9246 | ||
11 | 404 | ne 10.9. 4:33 | 11.9. 0:34 | 9246 | ||
6 | 403 | so 9.9. 5:07 | 9.9. 21:21 | 9246 | ||
11 | 408 | pá 8.9. 4:15 | 8.9. 19:43 | 9246 | ||
7 | 416 | čt 7.9. 6:10 | 7.9. 21:04 | 9246 | ||
18 | 413 | st 6.9. 5:26 | 6.9. 19:34 | 9246 | ||
22 | 430 | út 5.9. 5:14 | 5.9. 23:12 | 9246 | ||
17 | 431 | po 4.9. 14:52 | 5.9. 1:04 | 9246 | ||
17 | 430 | po 4.9. 6:21 | 4.9. 9:15 | 9246 | ||
17 | 405 | ne 3.9. 5:01 | 4.9. 1:03 | 9246 | ||
17 | 409 | so 2.9. 7:24 | 3.9. 0:04 | 9246 | ||
3 | 413 | pá 1.9. 14:47 | 1.9. 20:22 | 9246 | ||
14 | 407 | pá 1.9. 6:35 | 1.9. 10:42 | 9246 | ||
11 | 407 | čt 31.8. 4:49 | 31.8. 19:51 | 9246 | ||
18 | 410 | út 29.8. 7:04 | 29.8. 11:00 | 9246*MU | ||
11 | 411 | po 28.8. 5:36 | 29.8. 0:14 | 9246 |