Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2012
V provozu od: 17. 7. 2012
Výrobní číslo: 9888
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 535 063 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
18 | 412 | pá 11.3. 7:07 | 11.3. 8:47 | 9246 | ||
18 | 412 | čt 10.3. 7:07 | 10.3. 8:47 | 9246 | ||
18 | 412 | st 9.3. 7:07 | 9.3. 8:47 | 9246 | ||
11 | 415 | út 8.3. 6:24 | 8.3. 9:34 | 9246 | ||
18 | 414 | po 7.3. 5:58 | 7.3. 9:27 | 9246 | ||
6 | 411 | pá 4.3. 6:12 | 4.3. 21:05 | 9246 | ||
8+19 | 431 | čt 3.3. 6:38 | 3.3. 19:49 | 9246 | ||
8+19 | 431 | st 2.3. 6:38 | 2.3. 19:49 | 9246 | ||
8+19 | 431 | út 1.3. 6:38 | 1.3. 19:49 | 9246 | ||
18 | 414 | po 28.2. 5:58 | 28.2. 9:27 | 9246 | ||
11 | 405 | pá 25.2. 5:39 | 25.2. 20:31 | 9246 | ||
17 | 409 | čt 24.2. 6:25 | 24.2. 20:11 | 9246 | ||
11 | 407 | út 22.2. 4:14 | 23.2. 0:13 | 9246 | ||
11 | 409 | po 21.2. 5:57 | 22.2. 0:53 | 9246 | ||
11 | 408 | ne 20.2. 11:27 | 21.2. 0:13 | 9246 | ||
7 | 407 | so 19.2. 7:32 | 19.2. 21:11 | 9246 | ||
18 | 412 | pá 18.2. 7:07 | 18.2. 8:47 | 9246 | ||
17 | 434 | čt 17.2. 6:14 | 17.2. 9:29 | 9246 | ||
7 | 407 | st 16.2. 6:11 | 16.2. 9:34 | 9246 | ||
7 | 407 | út 15.2. 6:11 | 15.2. 9:34 | 9246 | ||
3 | 411 | po 14.2. 5:22 | 14.2. 21:14 | 9246 | ||
4 | 410 | pá 11.2. 6:35 | 11.2. 10:20 | 9246 | ||
3 | 417 | čt 10.2. 6:06 | 10.2. 9:45 | 9246 | ||
5 | 413 | st 9.2. 5:51 | 9.2. 11:12 | 9246 | ||
6 | 405 | út 8.2. 5:36 | 9.2. 0:42 | 9246 |