Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9246

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 7. 2012

Výrobní číslo: 9888

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 384 117 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  401 st 13.11. 4:5013.11. 18:50 9246
 6  409 út 12.11. 4:2112.11. 22:30 9246
17 403 po 11.11. 4:1411.11. 20:17 9246
38 402 ne 10.11. 6:4310.11. 20:07 9246
38 409 so 9.11. 8:449.11. 20:59 9246
15+38 442 pá 8.11. 6:198.11. 20:12 9246
14 416 čt 7.11. 14:577.11. 20:18 9246
Cvič 424 st 6.11. 14:006.11. 22:00 9246
Cvič 437 st 6.11. 6:006.11. 14:00 9246
17+18 413 út 5.11. 13:005.11. 22:04 9246*Z
14 403 po 4.11. 4:384.11. 18:28 9246
17+18 409 ne 3.11. 10:404.11. 0:02 9246
17+18 404 pá 1.11. 21:101.11. 23:22 9246*Z1
 6  407 čt 31.10. 10:301.11. 0:23 9246*Z2
11 414 st 30.10. 4:1530.10. 10:13 9246
 3  402 út 29.10. 5:4230.10. 1:15 9246
14 408 po 28.10. 4:3828.10. 21:49 9246
18 407 ne 27.10. 6:5328.10. 0:08 9246
18 407 so 26.10. 4:5326.10. 23:48 9246
17 406 pá 25.10. 5:1026.10. 1:28 9246
18 414 čt 24.10. 9:3024.10. 21:37 9246*Z3
Zvl 403 st 23.10. 23:2424.10. 0:15 9246*1
 6  403 st 23.10. 9:2523.10. 23:23 9246*Z4
14 415 po 21.10. 14:5721.10. 19:57 9246
 6  409 po 21.10. 4:2121.10. 10:10 9246
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9216
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9247
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9234
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9219
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.