Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9246

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 7. 2012

Výrobní číslo: 9888

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 270 276 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 402 po 22.1. 6:0223.1. 1:28 9246
3 412 pá 19.1. 14:1219.1. 20:52 9246
4 409 pá 19.1. 5:4819.1. 9:24 9246
17 432 st 17.1. 5:5217.1. 20:33 9246
17 432 út 16.1. 5:5216.1. 20:33 9246
3 411 po 15.1. 4:4816.1. 0:18 9246
17 413 ne 14.1. 7:0115.1. 1:13 9246
17 404 so 13.1. 5:5114.1. 0:33 9246
3 412 pá 12.1. 14:3412.1. 19:40 9246
17 425 pá 12.1. 4:3412.1. 9:48 9246
17 422 čt 11.1. 5:5711.1. 23:06 9246
3 405 st 10.1. 4:0710.1. 20:08 9246
4 404 út 9.1. 6:249.1. 10:01 9246
4 404 po 8.1. 14:158.1. 19:31 9246
14 413 po 8.1. 5:148.1. 10:24 9246
17 410 ne 7.1. 4:158.1. 1:05 9246
17 420 pá 5.1. 5:495.1. 22:43 9246
17 420 čt 4.1. 5:494.1. 22:43 9246
3 401 st 3.1. 5:013.1. 19:49 9246
11 403 út 2.1. 4:292.1. 22:25 9246
17 414 po 1.1. 8:091.1. 22:23 9246
Rok 2017
14 413 pá 29.12. 14:3729.12. 22:17 9246
3 403 pá 29.12. 4:0829.12. 9:40 9246
3 410 čt 28.12. 5:1628.12. 20:37 9246
17 421 st 27.12. 5:2927.12. 12:25 9246*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.