Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9246

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 7. 2012

Výrobní číslo: 9888

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 290 166 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 425 st 25.4. 15:1125.4. 17:20 9246*MU
14 411 st 25.4. 5:0625.4. 9:58 9246
14 402 út 24.4. 7:2424.4. 22:09 9246
17 409 po 23.4. 6:2523.4. 19:08 9246
17 414 ne 22.4. 4:3222.4. 13:00 9246*MU
17 416 so 21.4. 7:1922.4. 1:43 9246
17 402 pá 20.4. 6:0221.4. 1:30 9246
14 407 čt 19.4. 6:0319.4. 19:08 9246
 4  401 st 18.4. 13:3418.4. 19:11 9246
17 421 st 18.4. 4:1518.4. 9:23 9246
14 409 út 17.4. 4:3817.4. 21:23 9246
3+6 411 po 16.4. 6:1116.4. 23:03 9246
20 408 čt 12.4. 5:5113.4. 0:37 9246
17 432 st 11.4. 5:5211.4. 20:34 9246
18 414 út 10.4. 5:3010.4. 21:37 9246
17 418 po 9.4. 4:5210.4. 0:43 9246
14 403 ne 8.4. 4:388.4. 22:00 9246
3+6 406 so 7.4. 4:547.4. 22:40 9246
11 411 pá 6.4. 4:576.4. 19:23 9246
 4  410 čt 5.4. 13:145.4. 18:44 9246
11 410 čt 5.4. 5:535.4. 10:33 9246
20 408 st 4.4. 5:515.4. 0:37 9246
3+6 410 út 3.4. 4:263.4. 19:42 9246
17 414 po 2.4. 7:213.4. 1:30 9246
17 408 so 31.3. 3:551.4. 0:58 9246
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.