Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9246

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 7. 2012

Výrobní číslo: 9888

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 479 593 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 424 út 11.5. 5:3411.5. 10:00 9246*MU
 3  407 po 10.5. 4:3810.5. 23:17 9246
17 415 ne 9.5. 4:309.5. 22:40 9246
18 404 so 8.5. 6:278.5. 22:37 9246
17 411 pá 7.5. 5:407.5. 22:19 9246
18 402 čt 6.5. 5:476.5. 19:54 9246
17 402 st 5.5. 5:495.5. 21:05 9246
 3  407 út 4.5. 4:384.5. 21:08 9246
18 408 po 3.5. 5:063.5. 22:24 9246
16 406 ne 2.5. 4:522.5. 21:44 9246
16 406 so 1.5. 4:521.5. 21:44 9246
17 413 pá 30.4. 6:0030.4. 23:10 9246
18 408 čt 29.4. 5:0629.4. 22:24 9246
17 142 st 28.4. 5:4428.4. 21:35 9246
 3  116 út 27.4. 6:2027.4. 9:54 9246
 5  441 po 26.4. 4:5526.4. 20:00 9246
17 415 ne 25.4. 8:1625.4. 22:29 9246
18 401 so 24.4. 4:3524.4. 20:24 9246
17 412 pá 23.4. 5:4623.4. 22:40 9246
16 402 čt 22.4. 4:5222.4. 20:07 9246
17 424 st 21.4. 5:3421.4. 22:59 9246
17 424 út 20.4. 5:3420.4. 22:59 9246
17 411 po 19.4. 5:4019.4. 22:19 9246
18 401 ne 18.4. 4:1818.4. 20:24 9246
 3  406 so 17.4. 4:5317.4. 22:37 9246
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.