Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9246

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 7. 2012

Výrobní číslo: 9888

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 358 572 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 427 čt 20.6. 4:3220.6. 9:23 9246
11 406 st 19.6. 4:2719.6. 22:23 9246
14 406 út 18.6. 4:5818.6. 21:00 9246
18 409 po 17.6. 6:4618.6. 0:28 9246
 4  402 pá 14.6. 13:4414.6. 19:21 9246
14 411 pá 14.6. 6:5714.6. 10:08 9246
11 413 čt 13.6. 7:0114.6. 1:16 9246
18 410 st 12.6. 7:0212.6. 8:55 9246
20 702 út 11.6. 10:0011.6. 11:35 9246*Z
12 415 po 10.6. 5:5610.6. 20:49 9246
12 415 pá 7.6. 5:567.6. 20:49 9246
18 414 čt 6.6. 5:306.6. 21:37 9246
11 408 st 5.6. 6:285.6. 20:53 9246
24 406 út 4.6. 6:094.6. 20:08 9246
24 406 po 3.6. 6:093.6. 20:08 9246
14 403 pá 31.5. 4:3831.5. 18:28 9246
12 411 čt 30.5. 5:3831.5. 0:50 9246
20 410 st 29.5. 6:0230.5. 1:00 9246
 3  404 út 28.5. 15:2628.5. 18:59 9246
18 415 út 28.5. 5:4528.5. 9:35 9246
 3  406 ne 26.5. 4:1627.5. 1:03 9246
11 414 pá 24.5. 3:4724.5. 10:13 9246
18 410 čt 23.5. 14:5424.5. 0:48 9246
18 415 čt 23.5. 5:4523.5. 9:35 9246
17 412 st 22.5. 4:5122.5. 19:12 9246
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9287

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.