Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2011
V provozu od: 13. 12. 2011
Výrobní číslo: 9887
Kola: Bonatrans
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 645 956 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
24 | 403 | dnes 5:50 | 9.10. 19:22 | 9245 | ||
22 | 440 | út 8.10. 5:19 | 8.10. 19:24 | 9245 | ||
3 | 406 | po 7.10. 5:14 | 7.10. 21:16 | 9245 | ||
17 | 403 | pá 4.10. 5:36 | 4.10. 19:22 | 9245 | ||
3 | 406 | čt 3.10. 5:14 | 3.10. 21:16 | 9245 | ||
11 | 409 | st 2.10. 6:14 | 2.10. 19:46 | 9245 | ||
3 | 410 | út 1.10. 5:24 | 1.10. 19:53 | 9245 | ||
5 | 411 | po 30.9. 5:35 | 30.9. 21:35 | 9245 | ||
17 | 402 | ne 29.9. 5:32 | 30.9. 1:28 | 9245 | ||
19 | 405 | pá 27.9. 15:25 | 27.9. 19:14 | 9245 | ||
17 | 418 | pá 27.9. 5:22 | 27.9. 9:52 | 9245 | ||
18 | 410 | čt 26.9. 4:38 | 27.9. 0:33 | 9245 | ||
18 | 410 | st 25.9. 4:38 | 26.9. 0:33 | 9245 | ||
11 | 410 | út 24.9. 4:33 | 24.9. 21:48 | 9245 | ||
3+9 | 408 | po 23.9. 4:31 | 24.9. 0:59 | 9245 | ||
5+14 | 403 | ne 22.9. 9:31 | 22.9. 22:48 | 9245 | ||
6 | 405 | so 21.9. 4:29 | 21.9. 21:25 | 9245 | ||
3+9 | 411 | pá 20.9. 4:59 | 20.9. 21:17 | 9245 | ||
17 | 408 | čt 19.9. 4:47 | 20.9. 1:08 | 9245 | ||
3+9 | 406 | st 18.9. 15:08 | 19.9. 0:39 | 9245 | ||
17 | 409 | st 18.9. 6:21 | 18.9. 9:28 | 9245 | ||
5+14 | 405 | út 17.9. 5:04 | 17.9. 18:54 | 9245 | ||
3+9 | 408 | po 16.9. 4:31 | 17.9. 0:59 | 9245 | ||
17 | 409 | ne 15.9. 5:12 | 16.9. 1:08 | 9245 | ||
11 | 405 | so 14.9. 4:33 | 15.9. 0:56 | 9245 |