Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9245

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Sedita Lina (od 4. 11. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 12. 2011

Výrobní číslo: 9887

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 332 901 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  407 út 23.4. 14:3023.4. 19:59 9245
 3  415 út 23.4. 6:3123.4. 10:05 9245
 3  406 pá 19.4. 8:1019.4. 15:00 9245*MU*1
 3  415 čt 18.4. 14:2918.4. 22:21 9245
14 411 čt 18.4. 6:5718.4. 10:08 9245
20 411 st 17.4. 4:5118.4. 1:20 9245
 4  401 út 16.4. 15:2016.4. 19:11 9245
 4  403 po 15.4. 13:5415.4. 19:31 9245
 3  415 po 15.4. 6:3115.4. 10:05 9245
 4  402 pá 12.4. 13:4412.4. 19:21 9245
14 411 pá 12.4. 6:5712.4. 10:08 9245
18 415 st 10.4. 15:3410.4. 19:28 9245
 4  409 st 10.4. 5:4810.4. 9:41 9245
18 415 út 9.4. 15:349.4. 19:28 9245
 3  413 út 9.4. 6:099.4. 9:40 9245
17 424 po 8.4. 5:529.4. 1:04 9245
 4  402 pá 5.4. 13:445.4. 19:21 9245
 4  401 pá 5.4. 6:045.4. 9:56 9245
 4  402 čt 4.4. 13:444.4. 19:21 9245
 4  401 čt 4.4. 6:044.4. 9:56 9245
 4  406 st 3.4. 14:223.4. 19:38 9245
 4  407 st 3.4. 5:383.4. 9:33 9245
12 411 út 2.4. 5:403.4. 0:50 9245
14 402 po 1.4. 4:181.4. 22:41 9245
 3  406 ne 31.3. 4:071.4. 0:55 9245
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem v Sokolovské ul.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.