Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9245

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Sedita Lina (od 4. 11. 2018 do 2. 11. 2019)

Sedita Lina

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 12. 2011

Výrobní číslo: 9887

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 383 091 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 407 pá 24.1. 6:3024.1. 18:23 9245
 6  401 čt 23.1. 14:1523.1. 18:50 9245*Z
24 406 st 22.1. 6:1022.1. 20:08 9245
17 411 út 21.1. 12:4521.1. 19:12 9245*Z1
14 416 út 21.1. 9:1521.1. 10:58 9245*Z2
 6  414 pá 17.1. 5:0117.1. 21:19 9245
11 408 čt 16.1. 6:2817.1. 0:55 9245
 3  410 st 15.1. 11:0015.1. 19:29 9245*Z3
17 423 po 13.1. 5:4414.1. 0:12 9245
 5  409 ne 12.1. 4:4912.1. 22:26 9245
11 406 so 11.1. 4:0911.1. 22:47 9245
 6  414 pá 10.1. 5:0110.1. 21:19 9245
 3  414 čt 9.1. 14:2110.1. 0:17 9245
17 423 st 8.1. 5:449.1. 0:12 9245
17 426 út 7.1. 6:157.1. 19:32 9245
17 421 po 6.1. 5:246.1. 18:52 9245
 7  403 ne 5.1. 9:265.1. 22:23 9245
17 418 čt 2.1. 5:192.1. 19:55 9245
Rok 2019
3+94 462 út 31.12. 14:351.1. 5:45 9245
11 406 út 31.12. 4:1531.12. 9:55 9245
17 408 po 30.12. 14:0631.12. 0:12 9245
17 429 pá 20.12. 15:1921.12. 1:12 9245
 6  406 pá 20.12. 6:4220.12. 9:50 9245
18 415 čt 19.12. 15:3419.12. 19:28 9245
 4  406 čt 19.12. 5:2719.12. 9:08 9245
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9266
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8368+8300
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9211

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.