Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9245

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Sedita Lina (od 4. 11. 2018 do 2. 11. 2019)

Sedita Lina

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 12. 2011

Výrobní číslo: 9887

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 429 134 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 342 pá 25.9. 6:0625.9. 23:11 9245
 7  344 st 23.9. 4:2323.9. 10:30 9245*MU
 9  301 út 22.9. 5:3922.9. 20:14 9245
 7  142 po 21.9. 12:3021.9. 20:37 9245*Z
 4  306 po 21.9. 6:3921.9. 10:17 9245
14 416 pá 18.9. 5:0118.9. 10:38 9245
22 421 čt 17.9. 6:4117.9. 10:05 9245
 4  404 st 16.9. 6:3316.9. 10:16 9245
 4  402 út 15.9. 14:5515.9. 18:28 9245
 4  401 út 15.9. 6:0915.9. 9:52 9245
22 410 po 14.9. 6:0714.9. 19:36 9245
 7  403 pá 11.9. 6:3111.9. 22:14 9245
14 407 čt 10.9. 5:2410.9. 20:17 9245
11 406 st 9.9. 5:5410.9. 0:25 9245
18 408 út 8.9. 6:108.9. 19:45 9245
17 402 po 7.9. 5:297.9. 21:32 9245
17 401 ne 6.9. 4:147.9. 0:12 9245
17 416 so 5.9. 5:596.9. 1:24 9245
14 412 pá 4.9. 4:184.9. 21:03 9245
11 407 čt 3.9. 4:293.9. 22:25 9245
 3  415 st 2.9. 14:433.9. 0:56 9245
 4  404 st 2.9. 6:332.9. 10:16 9245
 3  415 út 1.9. 14:432.9. 0:56 9245
22 436 út 1.9. 6:021.9. 8:57 9245
 7  403 po 31.8. 6:3131.8. 22:14 9245
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.