Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9245

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Sedita Lina (od 4. 11. 2018 do 2. 11. 2019)

Sedita Lina

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 12. 2011

Výrobní číslo: 9887

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 533 279 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 414 po 16.5. 7:0716.5. 8:47 9245
18 415 pá 13.5. 5:2813.5. 9:20 9245
18 415 čt 12.5. 15:4713.5. 0:14 9245
21 404 čt 12.5. 5:4512.5. 10:09 9245
14 419 st 11.5. 14:4411.5. 21:02 9245
17 421 st 11.5. 4:5311.5. 9:24 9245
17 421 út 10.5. 15:4411.5. 0:16 9245
24 404 út 10.5. 6:0710.5. 9:51 9245
11 405 po 9.5. 14:409.5. 19:42 9245
17 422 po 9.5. 5:259.5. 9:44 9245
24 402 pá 6.5. 5:556.5. 19:59 9245
14 402 čt 5.5. 4:226.5. 0:11 9245
14 403 st 4.5. 4:424.5. 21:36 9245
18 405 út 3.5. 17:553.5. 23:53 9245*Z1
11 405 po 2.5. 5:562.5. 9:35 9245
 3  408 pá 29.4. 14:4930.4. 0:21 9245
17 422 pá 29.4. 5:2529.4. 9:44 9245
11 404 čt 28.4. 5:5328.4. 20:26 9245
21 403 st 27.4. 5:2627.4. 19:41 9245
14 408 út 26.4. 5:0926.4. 22:36 9245
11 403 po 25.4. 4:3326.4. 0:33 9245
14 402 ne 24.4. 4:4124.4. 22:17 9245
22 419 so 23.4. 7:2723.4. 22:11 9245
18 408 pá 22.4. 6:3222.4. 19:24 9245
21 403 čt 21.4. 5:2621.4. 19:41 9245
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9250

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.