Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9245

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire N'Blue 4Season 2 (od 6. 10. 2024 do současnosti)

Nexen Tire N'Blue 4Season 2

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Jacobs (od 8. 4. 2024 do 5. 10. 2024)

Jacobs

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Ferrero (od 30. 9. 2023 do 6. 4. 2024)

Ferrero

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Sedita Lina (od 4. 11. 2018 do 2. 11. 2019)

Sedita Lina

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 12. 2011

Výrobní číslo: 9887

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 666 896 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  412 st 22.1. 5:1422.1. 10:50 9245
6+14 405 po 20.1. 5:2420.1. 22:15 9245
11 404 ne 19.1. 4:3320.1. 0:36 9245
11 401 so 18.1. 5:0919.1. 0:16 9245
17 429 pá 17.1. 6:2917.1. 23:46 9245
17 428 st 15.1. 6:2315.1. 20:50 9245
11 407 út 14.1. 6:1514.1. 19:18 9245
 3  403 po 13.1. 4:4813.1. 21:01 9245
 5  403 ne 12.1. 4:3612.1. 21:06 9245
17 421 so 11.1. 6:4512.1. 0:47 9245
11 401 pá 10.1. 5:2810.1. 20:18 9245
17 429 čt 9.1. 6:299.1. 23:46 9245
 3  410 st 8.1. 5:449.1. 0:20 9245
11 401 út 7.1. 5:287.1. 20:18 9245
 3  401 ne 5.1. 4:485.1. 23:00 9245
18 404 st 1.1. 8:531.1. 22:33 9245
Rok 2024
17 433 út 31.12. 5:5431.12. 10:01 9245
12 401 po 30.12. 5:5031.12. 0:36 9245
11 404 st 25.12. 6:3326.12. 0:36 9245
6+14 403 út 24.12. 6:1224.12. 18:49 9245
18 410 po 23.12. 4:3823.12. 23:53 9245
 3  401 ne 22.12. 4:4822.12. 23:00 9245
11 405 so 21.12. 4:3322.12. 0:56 9245
 3  402 pá 20.12. 4:4621.12. 1:00 9245
6+14 416 čt 19.12. 14:3419.12. 22:18 9245


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.