Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9245

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire N'Blue 4Season 2 (od 6. 10. 2024 do současnosti)

Nexen Tire N'Blue 4Season 2

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Jacobs (od 8. 4. 2024 do 5. 10. 2024)

Jacobs

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Ferrero (od 30. 9. 2023 do 6. 4. 2024)

Ferrero

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Sedita Lina (od 4. 11. 2018 do 2. 11. 2019)

Sedita Lina

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 12. 2011

Výrobní číslo: 9887

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 654 611 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 410 dnes 4:3321.11. 21:48 9245
 3  407 st 20.11. 5:0420.11. 19:32 9245
17 416 út 19.11. 15:4719.11. 23:18 9245
14 408 út 19.11. 6:2319.11. 9:25 9245
11 407 po 18.11. 4:1318.11. 19:31 9245
22 419 ne 17.11. 8:0017.11. 22:52 9245
11 405 so 16.11. 4:3317.11. 0:56 9245
11 409 pá 15.11. 6:1415.11. 19:46 9245
 5  405 čt 14.11. 4:3415.11. 0:19 9245
11 411 st 13.11. 4:5113.11. 20:01 9245
11 406 út 12.11. 5:4013.11. 0:56 9245
 3  407 po 11.11. 5:0411.11. 19:32 9245
14 403 ne 10.11. 5:0211.11. 0:12 9245
22 409 so 9.11. 6:3210.11. 0:12 9245
 3  406 pá 8.11. 5:148.11. 21:16 9245
18 403 čt 7.11. 5:187.11. 19:29 9245
18 410 st 6.11. 4:387.11. 0:33 9245
11 406 út 5.11. 5:406.11. 0:56 9245
14 407 po 4.11. 4:424.11. 19:54 9245
17 409 ne 3.11. 17:104.11. 0:48 9245*Z1
22 422 so 2.11. 9:082.11. 20:54 9245
18 406 ne 27.10. 7:1827.10. 21:02 9245
18 402 so 26.10. 4:3826.10. 23:53 9245
 3  402 pá 25.10. 4:4626.10. 1:00 9245
 5  411 čt 24.10. 5:3524.10. 21:35 9245
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.