Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9245

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Sedita Lina (od 4. 11. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 12. 2011

Výrobní číslo: 9887

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 323 451 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  411 pá 22.2. 4:4122.2. 19:39 9245
 3  413 čt 21.2. 14:1221.2. 19:47 9245
14 408 čt 21.2. 4:1821.2. 9:58 9245
 3  401 st 20.2. 5:3621.2. 0:55 9245
17 424 út 19.2. 5:5220.2. 1:04 9245
17 423 po 18.2. 5:4419.2. 0:12 9245
17 421 pá 15.2. 5:2515.2. 18:52 9245
17 427 čt 14.2. 15:0314.2. 22:02 9245
 4  407 čt 14.2. 5:3814.2. 9:16 9245
 4  409 st 13.2. 13:0413.2. 18:36 9245
 4  412 st 13.2. 6:1213.2. 9:48 9245
 3  413 út 12.2. 14:1212.2. 19:47 9245
11 408 út 12.2. 4:5612.2. 10:13 9245
11 414 po 11.2. 14:5111.2. 21:48 9245
 3  413 po 11.2. 6:0911.2. 9:40 9245
 4  410 pá 8.2. 13:148.2. 18:44 9245
 4  409 pá 8.2. 5:488.2. 9:24 9245
 4  412 čt 7.2. 15:107.2. 19:01 9245
11 415 st 6.2. 6:296.2. 20:13 9245
17 411 út 5.2. 5:465.2. 19:12 9245
17 424 po 4.2. 5:525.2. 1:04 9245
17 403 ne 3.2. 13:053.2. 23:12 9245*Z
17 416 pá 1.2. 3:551.2. 21:54 9245
17 406 čt 31.1. 5:101.2. 1:27 9245
17 418 st 30.1. 5:0430.1. 20:02 9245
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9227

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.