Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9245

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Sedita Lina (od 4. 11. 2018 do 2. 11. 2019)

Sedita Lina

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 12. 2011

Výrobní číslo: 9887

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 413 714 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 412 ne 5.7. 4:226.7. 0:55 9245
17 407 so 4.7. 5:325.7. 1:33 9245
18 412 pá 3.7. 15:103.7. 18:56 9245
22 426 st 1.7. 6:421.7. 15:00 9245*MU
 7  408 út 30.6. 4:2630.6. 21:31 9245
22 409 po 29.6. 5:4029.6. 21:39 9245
22 419 ne 28.6. 8:5028.6. 23:46 9245
14 408 so 27.6. 4:1827.6. 23:17 9245
 6  401 pá 26.6. 4:4126.6. 21:02 9245
24 407 čt 25.6. 5:4025.6. 19:48 9245
 4  402 st 24.6. 15:0224.6. 18:37 9245
22 444 st 24.6. 6:4024.6. 9:53 9245
24 407 út 23.6. 5:4023.6. 19:48 9245
11 413 po 22.6. 4:1522.6. 10:33 9245
18 401 ne 21.6. 5:1322.6. 0:48 9245
18 401 so 20.6. 8:5121.6. 0:28 9245
22 419 pá 19.6. 4:5419.6. 22:47 9245
18 411 čt 18.6. 4:5319.6. 0:08 9245
14 404 st 17.6. 4:5217.6. 22:03 9245
11 404 út 16.6. 5:3716.6. 20:53 9245
18 404 po 15.6. 5:4516.6. 0:48 9245
14 401 ne 14.6. 4:5814.6. 21:33 9245
14 401 so 13.6. 4:5813.6. 21:33 9245
22 419 pá 12.6. 14:0012.6. 22:47 9245*Z
14 415 pá 12.6. 4:3812.6. 10:08 9245
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9206

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.