Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9245

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Sedita Lina (od 4. 11. 2018 do 2. 11. 2019)

Sedita Lina

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 12. 2011

Výrobní číslo: 9887

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 373 026 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 409 pá 15.11. 5:2515.11. 19:18 9245
 6  409 čt 14.11. 4:2114.11. 22:30 9245
11 414 st 13.11. 15:0113.11. 21:38 9245
17 429 st 13.11. 5:0313.11. 9:47 9245
18 410 út 12.11. 14:5413.11. 0:48 9245
17 427 út 12.11. 4:5112.11. 9:39 9245
24 403 po 11.11. 5:4711.11. 19:40 9245
11+38 433 pá 8.11. 5:548.11. 20:19 9245
17 428 čt 7.11. 18:208.11. 0:52 9245*Z
 4  407 st 6.11. 14:306.11. 19:59 9245
 4  407 st 6.11. 5:386.11. 9:16 9245
27 401 út 5.11. 5:595.11. 22:16 9245
11 406 po 4.11. 4:284.11. 22:25 9245
 6  410 pá 1.11. 4:402.11. 1:03 9245
27 401 čt 31.10. 5:5931.10. 22:16 9245
14 409 st 30.10. 5:2530.10. 19:18 9245
17+18 406 út 29.10. 15:3129.10. 23:32 9245
21 402 út 29.10. 5:4129.10. 9:32 9245
11 406 ne 27.10. 4:1527.10. 22:26 9245
17 414 so 26.10. 7:5827.10. 1:29 9245
18 415 pá 25.10. 15:3425.10. 19:28 9245
18 415 pá 25.10. 5:4525.10. 9:35 9245
24 405 čt 24.10. 6:0224.10. 19:58 9245
17 424 st 23.10. 15:0823.10. 20:17 9245
24 407 út 22.10. 6:2722.10. 20:18 9245
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9206

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.