Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9245

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Sedita Lina (od 4. 11. 2018 do 2. 11. 2019)

Sedita Lina

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 12. 2011

Výrobní číslo: 9887

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 386 339 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 403 po 6.4. 5:487.4. 1:22 9245
14 409 pá 3.4. 5:263.4. 21:45 9245
11 407 čt 2.4. 4:152.4. 22:45 9245
 3  401 st 1.4. 14:231.4. 20:36 9245
 4  407 st 1.4. 6:551.4. 9:44 9245
 3  409 út 31.3. 5:2331.3. 19:51 9245
17 413 po 30.3. 5:4330.3. 20:39 9245
17 407 ne 29.3. 7:4030.3. 1:03 9245
18 408 so 28.3. 6:5329.3. 0:08 9245
11 409 pá 27.3. 4:0928.3. 0:55 9245
17 417 čt 26.3. 4:1427.3. 1:04 9245
14 403 st 25.3. 6:3625.3. 22:54 9245
24 413 út 24.3. 5:5624.3. 20:36 9245
11 410 po 23.3. 5:5823.3. 21:11 9245
11 413 pá 20.3. 5:3820.3. 19:12 9245
24 418 čt 19.3. 6:1319.3. 19:38 9245
11 414 st 18.3. 5:5518.3. 21:10 9245
 3  415 út 17.3. 14:2917.3. 22:20 9245
 3  413 út 17.3. 6:0917.3. 9:39 9245
17 423 po 16.3. 5:4417.3. 0:12 9245
17 402 ne 15.3. 8:2815.3. 23:22 9245
17 416 pá 13.3. 4:4213.3. 21:54 9245
18 415 čt 12.3. 15:3412.3. 19:28 9245
 6  408 čt 12.3. 6:4212.3. 9:50 9245
11 413 st 11.3. 7:0112.3. 1:15 9245


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.