Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2011
V provozu od: 13. 12. 2011
Výrobní číslo: 9887
Kola: Bonatrans
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 666 896 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
3 | 412 | st 22.1. 5:14 | 22.1. 10:50 | 9245 | ||
6+14 | 405 | po 20.1. 5:24 | 20.1. 22:15 | 9245 | ||
11 | 404 | ne 19.1. 4:33 | 20.1. 0:36 | 9245 | ||
11 | 401 | so 18.1. 5:09 | 19.1. 0:16 | 9245 | ||
17 | 429 | pá 17.1. 6:29 | 17.1. 23:46 | 9245 | ||
17 | 428 | st 15.1. 6:23 | 15.1. 20:50 | 9245 | ||
11 | 407 | út 14.1. 6:15 | 14.1. 19:18 | 9245 | ||
3 | 403 | po 13.1. 4:48 | 13.1. 21:01 | 9245 | ||
5 | 403 | ne 12.1. 4:36 | 12.1. 21:06 | 9245 | ||
17 | 421 | so 11.1. 6:45 | 12.1. 0:47 | 9245 | ||
11 | 401 | pá 10.1. 5:28 | 10.1. 20:18 | 9245 | ||
17 | 429 | čt 9.1. 6:29 | 9.1. 23:46 | 9245 | ||
3 | 410 | st 8.1. 5:44 | 9.1. 0:20 | 9245 | ||
11 | 401 | út 7.1. 5:28 | 7.1. 20:18 | 9245 | ||
3 | 401 | ne 5.1. 4:48 | 5.1. 23:00 | 9245 | ||
18 | 404 | st 1.1. 8:53 | 1.1. 22:33 | 9245 | ||
Rok 2024 | ||||||
17 | 433 | út 31.12. 5:54 | 31.12. 10:01 | 9245 | ||
12 | 401 | po 30.12. 5:50 | 31.12. 0:36 | 9245 | ||
11 | 404 | st 25.12. 6:33 | 26.12. 0:36 | 9245 | ||
6+14 | 403 | út 24.12. 6:12 | 24.12. 18:49 | 9245 | ||
18 | 410 | po 23.12. 4:38 | 23.12. 23:53 | 9245 | ||
3 | 401 | ne 22.12. 4:48 | 22.12. 23:00 | 9245 | ||
11 | 405 | so 21.12. 4:33 | 22.12. 0:56 | 9245 | ||
3 | 402 | pá 20.12. 4:46 | 21.12. 1:00 | 9245 | ||
6+14 | 416 | čt 19.12. 14:34 | 19.12. 22:18 | 9245 |