Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9245

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 12. 2011

Výrobní číslo: 9887

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 249 819 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 409 pá 19.1. 6:2519.1. 19:08 9245
5 404 čt 18.1. 5:3818.1. 21:16 9245
17 422 st 17.1. 5:2018.1. 0:58 9245
3 408 po 15.1. 4:2715.1. 20:08 9245
7 404 ne 14.1. 12:3214.1. 21:42 9245
15 401 so 13.1. 5:5713.1. 21:54 9245
11 401 pá 12.1. 5:4012.1. 20:42 9245
17 425 čt 11.1. 14:0111.1. 21:10 9245
4 402 čt 11.1. 6:0611.1. 9:41 9245
14 401 st 3.1. 6:113.1. 20:15 9245
15 403 po 1.1. 6:221.1. 20:29 9245
Rok 2017
20+26 431 ne 31.12. 4:2331.12. 23:00 9245
16 407 so 30.12. 4:5530.12. 22:05 9245
3 409 pá 29.12. 5:0230.12. 0:56 9245
11 410 st 27.12. 4:0928.12. 1:35 9245
14 409 út 26.12. 12:4926.12. 22:49 9245
17 401 po 25.12. 6:1625.12. 9:10 9245*MU
17 408 ne 24.12. 8:0624.12. 19:28 9245
15 405 so 23.12. 6:5723.12. 20:54 9245
17 427 pá 22.12. 15:0222.12. 22:03 9245
11 410 pá 22.12. 5:5422.12. 10:33 9245
17 418 čt 21.12. 5:0521.12. 20:03 9245
4 402 st 20.12. 13:4420.12. 19:21 9245
14 411 st 20.12. 6:5720.12. 10:08 9245
11 411 út 19.12. 5:0419.12. 19:23 9245
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.