Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9244

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 8. 12. 2011

Výrobní číslo: 9886

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 387 159 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 402 čt 16.7. 5:5416.7. 20:38 9244
22 417 st 15.7. 4:2415.7. 22:56 9244
22 410 út 14.7. 6:0715.7. 1:16 9244
14 402 po 13.7. 4:1813.7. 21:54 9244
14 402 pá 10.7. 4:1810.7. 21:54 9244
18 401 čt 9.7. 5:3010.7. 0:48 9244
22 428 st 8.7. 4:409.7. 1:25 9244
18 401 út 7.7. 5:308.7. 0:48 9244
22 430 pá 3.7. 4:453.7. 19:55 9244
18 401 st 1.7. 5:302.7. 0:48 9244
16 410 út 30.6. 4:551.7. 0:43 9244
22 427 po 29.6. 4:1430.6. 1:07 9244
 6  409 ne 28.6. 4:4128.6. 23:03 9244
18 402 pá 26.6. 7:1026.6. 22:50 9244
16 403 čt 25.6. 4:5525.6. 20:19 9244
11 407 st 24.6. 6:0724.6. 21:08 9244
 7  410 út 23.6. 4:2623.6. 21:10 9244
22 433 po 22.6. 4:2223.6. 1:07 9244
 6  404 ne 21.6. 10:0421.6. 22:02 9244
11 401 so 20.6. 11:0020.6. 21:23 9244*Z
17 427 pá 19.6. 5:1219.6. 10:08 9244
11 410 st 17.6. 6:3917.6. 21:38 9244
 4  403 út 16.6. 6:2516.6. 10:08 9244
 4  405 po 15.6. 6:4115.6. 10:24 9244
 7  406 pá 12.6. 5:1112.6. 20:40 9244
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9266

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.