Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9244

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 8. 12. 2011

Výrobní číslo: 9886

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 307 882 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 426 čt 21.2. 6:1521.2. 19:32 9244
 3  410 st 20.2. 4:4720.2. 19:29 9244
14 403 út 19.2. 4:5819.2. 10:38 9244
11 412 po 18.2. 4:2818.2. 21:41 9244
17 401 ne 17.2. 7:0017.2. 22:43 9244
11 407 so 16.2. 8:0016.2. 20:53 9244
14 410 pá 15.2. 4:3815.2. 22:00 9244
11 415 čt 14.2. 6:2914.2. 20:13 9244
 4  401 st 13.2. 13:3413.2. 19:11 9244
11 414 st 13.2. 3:4913.2. 10:33 9244
17 406 út 12.2. 5:1013.2. 1:27 9244
17 411 po 11.2. 6:5511.2. 19:12 9244*Z
 3  415 pá 8.2. 14:298.2. 22:21 9244
11 407 pá 8.2. 5:498.2. 10:20 9244*MU
 3  401 čt 7.2. 5:368.2. 0:55 9244
11 407 st 6.2. 5:497.2. 0:55 9244
14 409 út 5.2. 6:035.2. 21:45 9244
17 426 po 4.2. 6:154.2. 19:32 9244
14 405 so 2.2. 6:052.2. 21:16 9244
 3  410 pá 1.2. 4:471.2. 19:29 9244
16 408 ne 27.1. 4:5527.1. 16:00 9244*MU
14 401 so 26.1. 5:0526.1. 22:23 9244
 3  413 pá 25.1. 14:1225.1. 19:47 9244
17 411 čt 24.1. 5:4624.1. 19:12 9244
 6  407 st 23.1. 6:1024.1. 0:23 9244
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.