Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9244

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 8. 12. 2011

Výrobní číslo: 9886

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 544 569 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 416 pá 31.3. 5:261.4. 0:27 9244
17 419 čt 30.3. 5:3331.3. 0:47 9244
17 423 st 29.3. 5:5429.3. 20:16 9244
24 408 út 28.3. 6:0628.3. 19:40 9244
14 402 po 27.3. 13:0028.3. 0:13 9244*Z1
Zvl 442 po 27.3. 8:3027.3. 12:30 9244*1
14 406 ne 26.3. 5:1226.3. 23:13 9244
17 420 pá 24.3. 5:3925.3. 0:57 9244
17 406 čt 23.3. 4:1623.3. 21:25 9244
18 414 st 22.3. 16:3523.3. 0:33 9244
18 414 st 22.3. 7:0722.3. 8:47 9244
 2  404 út 21.3. 5:0821.3. 18:44 9244
18 412 po 20.3. 7:1520.3. 19:53 9244
17 411 ne 19.3. 10:0019.3. 21:16 9244
16 407 pá 17.3. 4:5917.3. 20:14 9244
17 411 čt 16.3. 4:3916.3. 19:26 9244
17 427 st 15.3. 5:5116.3. 1:07 9244
 2  401 út 14.3. 4:5514.3. 20:20 9244
14 403 po 13.3. 4:3813.3. 21:33 9244
Zvl 402 so 11.3. 18:0011.3. 22:00 9244*2
 3  206 so 11.3. 5:1211.3. 6:33 9244*MU
 6  410 pá 10.3. 5:0110.3. 21:31 9244
14 403 čt 9.3. 4:389.3. 21:33 9244
17 414 st 8.3. 14:488.3. 19:45 9244
18 402 st 8.3. 5:598.3. 9:27 9244
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9245
*1 = posílení provozu linky 9 po nehodě na Lipanské
*2 = prague's Barrel
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.