Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9244

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 8. 12. 2011

Výrobní číslo: 9886

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 352 912 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 415 ne 17.11. 4:3218.11. 0:52 9244
16 406 so 16.11. 4:5516.11. 23:55 9244
17 423 pá 15.11. 5:4416.11. 0:12 9244
17 427 čt 14.11. 15:0314.11. 22:02 9244
 6  412 čt 14.11. 5:1914.11. 10:30 9244
18 412 st 13.11. 5:1313.11. 23:08 9244
24 406 út 12.11. 15:3012.11. 20:08 9244*Z
11 410 út 12.11. 4:0912.11. 10:43 9244
17 424 po 11.11. 5:5212.11. 1:04 9244
22+38 428 pá 8.11. 5:348.11. 19:06 9244
24 405 čt 7.11. 6:027.11. 19:58 9244
27 409 st 6.11. 15:196.11. 19:39 9244
27 409 st 6.11. 6:076.11. 9:25 9244
 7  411 út 5.11. 5:435.11. 22:38 9244
17+18 404 po 4.11. 5:134.11. 23:22 9244
17+18 401 ne 3.11. 4:204.11. 0:22 9244
17+18 406 so 2.11. 4:473.11. 1:32 9244
17+18 415 pá 1.11. 6:222.11. 0:59 9244
12+32 432 čt 31.10. 5:451.11. 5:18 9244
16 413 st 30.10. 9:4530.10. 21:07 9244*Z1
17 403 so 26.10. 4:3227.10. 0:52 9244
 6  414 pá 25.10. 5:0125.10. 21:19 9244
11 413 čt 24.10. 7:0125.10. 1:15 9244
 3  415 út 22.10. 14:2922.10. 22:21 9244
17 424 út 22.10. 4:3122.10. 9:47 9244
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8053+8063
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9221

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.