Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9244

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 7.4.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 8. 12. 2011

Výrobní číslo: 9886

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 436 314 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  109 čt 8.4. 15:298.4. 19:26 9244
11 108 st 7.4. 6:007.4. 23:30 9244
17 403 ne 4.4. 4:504.4. 10:20 9244*MU
17 401 so 3.4. 7:053.4. 22:59 9244
18 401 pá 2.4. 4:352.4. 20:24 9244
17 412 čt 1.4. 5:461.4. 22:40 9244
17 420 st 31.3. 4:4931.3. 20:03 9244
18 403 út 30.3. 4:3530.3. 22:56 9244
18 401 po 29.3. 4:1829.3. 22:37 9244
17 415 ne 28.3. 8:1628.3. 22:29 9244
 3  401 so 27.3. 4:5827.3. 21:08 9244
17 403 pá 26.3. 5:4526.3. 21:20 9244
18 408 čt 25.3. 6:0025.3. 19:44 9244
93 406 st 24.3. 22:5125.3. 4:30 9244
18 403 st 24.3. 5:1224.3. 18:55 9244
 3  412 út 23.3. 5:0123.3. 22:55 9244
 3  411 po 22.3. 4:4722.3. 19:56 9244
14 404 so 20.3. 4:3920.3. 21:17 9244
18 412 pá 19.3. 6:4019.3. 22:49 9244
 3  407 čt 18.3. 4:0718.3. 19:39 9244
 3  409 st 17.3. 4:2717.3. 22:17 9244
17 420 út 16.3. 4:3316.3. 20:25 9244
12 411 po 15.3. 4:4815.3. 23:06 9244
18 411 pá 12.3. 6:3012.3. 22:30 9244
 5  409 út 9.3. 5:099.3. 20:59 9244
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.