Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9244

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 8. 12. 2011

Výrobní číslo: 9886

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 285 355 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 416 po 15.10. 3:5515.10. 21:54 9244
14 404 ne 14.10. 4:1814.10. 16:40 9244*MU*1
 3  406 so 13.10. 8:1014.10. 0:55 9244
18 405 pá 12.10. 4:3312.10. 20:07 9244
17 428 čt 11.10. 6:2112.10. 0:52 9244
 3  405 st 10.10. 4:0610.10. 19:10 9244
14 413 út 9.10. 5:499.10. 22:00 9244
11 404 po 8.10. 4:098.10. 22:25 9244
11 406 ne 7.10. 3:497.10. 22:16 9244
 3  407 so 6.10. 4:077.10. 1:15 9244
 6  410 pá 5.10. 4:216.10. 1:03 9244
17 429 čt 4.10. 15:195.10. 1:12 9244
 3  413 čt 4.10. 6:084.10. 9:40 9244
18 409 st 3.10. 6:463.10. 18:50 9244*MU
20 408 út 2.10. 5:513.10. 0:37 9244
 4  412 po 1.10. 15:101.10. 19:01 9244
17 426 po 1.10. 6:151.10. 8:00 9244*MU
11 403 ne 30.9. 4:3630.9. 21:45 9244
11 407 so 29.9. 8:0029.9. 20:53 9244
14 408 pá 28.9. 4:5828.9. 22:00 9244
20 408 čt 27.9. 5:5128.9. 0:37 9244
11 414 st 26.9. 15:0126.9. 21:38 9244
17 426 st 26.9. 6:1526.9. 8:19 9244*MU
Rok 2017
11 410 pá 20.10. 14:3120.10. 21:09 9244
 3  415 pá 20.10. 6:1820.10. 10:17 9244
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení na Masarykově nádraží v 15:39

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.