Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9244

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Arkády Pankrác (od 1. 9. 2024 do současnosti)

Arkády Pankrác

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 8. 12. 2011

Výrobní číslo: 9886

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 656 751 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 408 ne 1.12. 8:581.12. 20:54 9244
6+14 406 so 30.11. 5:0430.11. 22:18 9244
22 440 pá 29.11. 5:1929.11. 19:24 9244
6+14 402 čt 28.11. 6:2128.11. 19:54 9244
19 405 st 27.11. 15:2527.11. 19:14 9244
11 405 st 27.11. 5:2027.11. 9:58 9244
 5  411 út 26.11. 5:3626.11. 21:36 9244
 3  414 po 25.11. 4:3126.11. 0:20 9244
 3  409 ne 24.11. 4:3125.11. 1:00 9244
17 408 so 23.11. 5:1224.11. 1:08 9244
11 411 pá 22.11. 4:5122.11. 20:01 9244
11 411 čt 21.11. 4:5121.11. 20:01 9244
14 407 st 20.11. 4:4220.11. 19:54 9244
19 402 út 19.11. 6:0319.11. 20:11 9244
14 405 po 18.11. 4:2218.11. 19:39 9244
17 401 ne 17.11. 5:1218.11. 1:08 9244
18 404 so 16.11. 6:5316.11. 22:33 9244
18 408 pá 15.11. 5:5816.11. 0:13 9244
 3  410 čt 14.11. 5:2414.11. 19:53 9244
18 403 st 13.11. 5:1813.11. 19:29 9244
 5  405 út 12.11. 4:3413.11. 0:19 9244
19 402 po 11.11. 6:0311.11. 20:11 9244
 3  407 pá 8.11. 5:048.11. 19:32 9244
14 407 čt 7.11. 4:427.11. 19:54 9244
17 404 st 6.11. 4:476.11. 21:41 9244


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.