Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9244

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Arkády Pankrác (od 1. 9. 2024 do současnosti)

Arkády Pankrác

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 8. 12. 2011

Výrobní číslo: 9886

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 686 811 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 406 dnes 5:381.5. 0:56 9244
11 409 út 29.4. 4:3329.4. 19:46 9244
11 406 po 28.4. 5:3829.4. 0:56 9244
23 801 so 26.4. 16:5026.4. 19:13 9244*Z1
 2  702 so 26.4. 15:2026.4. 16:15 9244*Z2
24 403 pá 25.4. 6:0025.4. 19:44 9244
17 431 čt 24.4. 5:3024.4. 18:20 9244*MU
17 431 st 23.4. 5:3024.4. 1:07 9244
17 425 út 22.4. 14:3623.4. 0:47 9244
17 411 po 21.4. 10:0421.4. 21:58 9244
18 402 ne 20.4. 4:3820.4. 23:53 9244
14 408 so 19.4. 4:2419.4. 22:58 9244
17 412 pá 18.4. 6:4219.4. 0:28 9244
18 412 čt 17.4. 4:5817.4. 22:53 9244
14 413 st 16.4. 14:4616.4. 23:05 9244
17 425 st 16.4. 5:3916.4. 9:50 9244
17 424 út 15.4. 6:1716.4. 0:29 9244
17 424 po 14.4. 6:1715.4. 0:29 9244
 3  403 pá 11.4. 5:4311.4. 20:01 9244
20 401 čt 10.4. 6:0210.4. 20:48 9244
 3  414 st 9.4. 5:149.4. 23:40 9244
18 403 út 8.4. 4:588.4. 23:13 9244
18 410 po 7.4. 5:588.4. 0:13 9244
14 406 ne 6.4. 4:246.4. 22:45 9244
 6  403 so 5.4. 4:506.4. 0:49 9244
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8601
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8251
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.