

Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2011
V provozu od: 8. 12. 2011
Výrobní číslo: 9886
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 724 266 km
| Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
| Počet míst k sezení: | 61 |
| Počet míst ke stání: | 223 |
| Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
| Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
| Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
| Regulace: | Polovodičová |
| Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
| Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
| Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
| Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
| Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
| Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
| Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
| Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
| Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
| Řadič: | Dynamický 0-1500A |
| Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
| Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
| Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
| Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
| Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
| Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
| Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
| 17 | 436 | dnes 6:07 | 11.11. 9:02 | 9244 | ||
| 4 | 411 | po 10.11. 5:35 | 10.11. 20:50 | 9244 | ||
| 4 | 403 | so 8.11. 7:53 | 8.11. 20:59 | 9244 | ||
| 18 | 407 | pá 7.11. 5:48 | 7.11. 23:54 | 9244 | ||
| 24 | 408 | čt 6.11. 6:40 | 6.11. 20:24 | 9244 | ||
| 24 | 403 | st 5.11. 6:00 | 5.11. 19:44 | 9244 | ||
| 24 | 406 | út 4.11. 6:30 | 4.11. 20:13 | 9244 | ||
| 11 | 407 | po 3.11. 5:38 | 3.11. 20:31 | 9244 | ||
| 6 | 401 | ne 2.11. 4:52 | 2.11. 22:18 | 9244 | ||
| 4 | 403 | so 1.11. 7:53 | 1.11. 20:59 | 9244 | ||
| 6+14 | 420 | pá 31.10. 5:47 | 31.10. 19:15 | 9244 | ||
| 4 | 410 | čt 30.10. 5:24 | 30.10. 20:40 | 9244 | ||
| 24 | 404 | st 29.10. 6:11 | 29.10. 19:54 | 9244 | ||
| 6+14 | 403 | út 28.10. 4:42 | 28.10. 20:47 | 9244 | ||
| 11 | 408 | po 27.10. 4:33 | 28.10. 0:56 | 9244 | ||
| 3 | 408 | ne 26.10. 4:31 | 27.10. 1:01 | 9244 | ||
| 6+14 | 407 | so 25.10. 4:12 | 26.10. 0:59 | 9244 | ||
| 17 | 434 | pá 24.10. 5:08 | 25.10. 0:48 | 9244 | ||
| 3 | 403 | čt 23.10. 5:43 | 23.10. 20:01 | 9244 | ||
| 11 | 409 | st 22.10. 15:01 | 22.10. 19:34 | 9244 | ||
| 4 | 401 | so 11.10. 7:23 | 11.10. 20:29 | 9244 | ||
| 3 | 401 | pá 10.10. 5:25 | 10.10. 19:53 | 9244 | ||
| 11 | 409 | čt 9.10. 15:01 | 9.10. 19:34 | 9244 | ||
| 3 | 407 | čt 9.10. 6:09 | 9.10. 9:43 | 9244 | ||
| 24 | 412 | st 8.10. 15:07 | 8.10. 19:37 | 9244 |