Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2011
V provozu od: 8. 12. 2011
Výrobní číslo: 9886
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 686 811 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
11 | 406 | dnes 5:38 | 1.5. 0:56 | 9244 | ||
11 | 409 | út 29.4. 4:33 | 29.4. 19:46 | 9244 | ||
11 | 406 | po 28.4. 5:38 | 29.4. 0:56 | 9244 | ||
23 | 801 | so 26.4. 16:50 | 26.4. 19:13 | 9244*Z1 | ||
2 | 702 | so 26.4. 15:20 | 26.4. 16:15 | 9244*Z2 | ||
24 | 403 | pá 25.4. 6:00 | 25.4. 19:44 | 9244 | ||
17 | 431 | čt 24.4. 5:30 | 24.4. 18:20 | 9244*MU | ||
17 | 431 | st 23.4. 5:30 | 24.4. 1:07 | 9244 | ||
17 | 425 | út 22.4. 14:36 | 23.4. 0:47 | 9244 | ||
17 | 411 | po 21.4. 10:04 | 21.4. 21:58 | 9244 | ||
18 | 402 | ne 20.4. 4:38 | 20.4. 23:53 | 9244 | ||
14 | 408 | so 19.4. 4:24 | 19.4. 22:58 | 9244 | ||
17 | 412 | pá 18.4. 6:42 | 19.4. 0:28 | 9244 | ||
18 | 412 | čt 17.4. 4:58 | 17.4. 22:53 | 9244 | ||
14 | 413 | st 16.4. 14:46 | 16.4. 23:05 | 9244 | ||
17 | 425 | st 16.4. 5:39 | 16.4. 9:50 | 9244 | ||
17 | 424 | út 15.4. 6:17 | 16.4. 0:29 | 9244 | ||
17 | 424 | po 14.4. 6:17 | 15.4. 0:29 | 9244 | ||
3 | 403 | pá 11.4. 5:43 | 11.4. 20:01 | 9244 | ||
20 | 401 | čt 10.4. 6:02 | 10.4. 20:48 | 9244 | ||
3 | 414 | st 9.4. 5:14 | 9.4. 23:40 | 9244 | ||
18 | 403 | út 8.4. 4:58 | 8.4. 23:13 | 9244 | ||
18 | 410 | po 7.4. 5:58 | 8.4. 0:13 | 9244 | ||
14 | 406 | ne 6.4. 4:24 | 6.4. 22:45 | 9244 | ||
6 | 403 | so 5.4. 4:50 | 6.4. 0:49 | 9244 |