Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9244

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 8. 12. 2011

Výrobní číslo: 9886

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 329 857 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 407 út 25.6. 6:2725.6. 20:18 9244
17 428 po 24.6. 6:2125.6. 0:52 9244
14 403 po 17.6. 4:3817.6. 18:28 9244*MU
14 408 ne 16.6. 4:5816.6. 22:04 9244
14 408 so 15.6. 4:3815.6. 21:56 9244
11 408 pá 14.6. 6:2814.6. 20:53 9244
 3  417 čt 13.6. 5:1814.6. 0:37 9244
17 419 st 12.6. 5:2913.6. 0:12 9244
14 403 út 11.6. 4:3811.6. 18:28 9244
11 410 po 10.6. 14:3110.6. 22:45 9244
 3  401 po 10.6. 5:3610.6. 9:08 9244
14 409 ne 9.6. 10:079.6. 22:23 9244
3+5 431 so 8.6. 4:449.6. 0:43 9244
18 409 pá 7.6. 6:468.6. 0:28 9244
18 407 čt 6.6. 6:306.6. 18:53 9244
 3  413 út 4.6. 4:414.6. 19:47 9244
14 409 po 3.6. 5:273.6. 19:18 9244
14 405 ne 2.6. 4:182.6. 21:23 9244
18 401 so 1.6. 8:512.6. 0:28 9244
12 406 pá 31.5. 4:501.6. 0:30 9244
20 410 čt 30.5. 6:0231.5. 1:00 9244
 5  408 st 29.5. 6:1529.5. 19:31 9244
11 413 út 28.5. 7:0128.5. 9:15 9244*MU
14 403 po 27.5. 4:3827.5. 18:28 9244
18 401 ne 26.5. 5:1327.5. 0:48 9244
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.