Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9243

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dovolená ve Štýrsku (od 30. 6. 2024 do současnosti)

Dovolená ve Štýrsku

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

Dodání: 2011

V provozu od: 24. 3. 2012

Výrobní číslo: 9885

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 626 674 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 405 dnes 5:209.10. 9:58 9243
11 401 út 8.10. 6:499.10. 0:16 9243
11 410 po 7.10. 4:337.10. 21:48 9243
11 407 ne 6.10. 6:407.10. 0:56 9243
17 408 so 5.10. 5:326.10. 0:16 9243
22 440 pá 4.10. 5:194.10. 19:24 9243
11 410 čt 3.10. 4:333.10. 21:48 9243
11 411 st 2.10. 4:512.10. 20:01 9243
17 414 út 1.10. 5:321.10. 23:35 9243
17 407 po 30.9. 14:251.10. 1:08 9243
14 408 po 30.9. 6:2330.9. 9:25 9243
14 406 so 28.9. 4:4228.9. 22:53 9243
17 408 pá 27.9. 4:4728.9. 1:08 9243
3+9 408 čt 26.9. 4:3127.9. 0:59 9243
12 414 st 25.9. 5:5025.9. 19:59 9243
18 403 út 24.9. 5:1824.9. 19:29 9243
19 402 po 23.9. 6:0323.9. 20:11 9243
5+14 406 ne 22.9. 4:4822.9. 21:10 9243
5+14 407 so 21.9. 4:2421.9. 22:18 9243
11 401 pá 20.9. 4:5121.9. 0:16 9243
5+14 415 čt 19.9. 6:4219.9. 20:11 9243
17 418 st 18.9. 5:2218.9. 9:52 9243
17 415 út 17.9. 15:3318.9. 0:28 9243
18 412 út 17.9. 7:2817.9. 9:18 9243
11 407 po 16.9. 5:5716.9. 19:31 9243


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.