Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9243

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

Dodání: 2011

V provozu od: 24. 3. 2012

Výrobní číslo: 9885

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 539 895 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 409 st 7.6. 6:498.6. 0:14 9243
 3  415 út 6.6. 14:416.6. 20:14 9243
17 431 út 6.6. 6:416.6. 9:41 9243
11 407 po 5.6. 4:125.6. 19:30 9243
 6  406 ne 4.6. 4:215.6. 0:47 9243
17 425 so 3.6. 6:404.6. 1:05 9243
18 409 pá 2.6. 14:582.6. 18:33 9243
17 422 pá 2.6. 6:152.6. 9:07 9243
24 413 čt 1.6. 14:261.6. 20:21 9243
17 425 čt 1.6. 6:411.6. 9:39 9243
18 408 st 31.5. 5:2931.5. 22:38 9243
 3  415 út 30.5. 14:4130.5. 20:04 9243
11 410 út 30.5. 6:0030.5. 9:35 9243
21 405 po 29.5. 14:4729.5. 19:11 9243
21 405 po 29.5. 5:3529.5. 9:59 9243
22 401 ne 28.5. 8:5428.5. 22:39 9243
17 425 so 27.5. 6:4328.5. 1:08 9243
17 406 pá 26.5. 4:1526.5. 21:25 9243
14 403 čt 25.5. 4:3625.5. 21:33 9243
14 411 st 24.5. 5:4924.5. 19:47 9243
18 410 út 23.5. 7:3023.5. 18:25 9243
Cvič 473 po 22.5. 6:0022.5. 14:00 9243
18 410 pá 19.5. 7:3019.5. 18:25 9243
14 402 st 17.5. 4:1917.5. 20:05 9243*MU
17 419 út 16.5. 5:3217.5. 0:47 9243
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.