Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9243

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

Dodání: 2011

V provozu od: 24. 3. 2012

Výrobní číslo: 9885

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 555 154 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 413 pá 29.9. 5:4329.9. 22:16 9243
18 407 čt 28.9. 4:5628.9. 13:00 9243*MU
11 403 st 27.9. 5:3828.9. 0:34 9243
11 403 út 26.9. 5:3827.9. 0:34 9243
 7  416 po 25.9. 6:1725.9. 21:04 9243
30 408 čt 21.9. 5:2622.9. 0:11 9243
18 410 st 20.9. 14:4920.9. 18:54 9243
17 431 st 20.9. 6:4120.9. 9:41 9243
18 410 út 19.9. 14:4919.9. 18:24 9243
18 414 út 19.9. 5:2819.9. 9:20 9243
18 410 po 18.9. 14:4918.9. 18:24 9243
16 401 po 18.9. 6:5418.9. 10:19 9243
 3  408 ne 17.9. 4:1218.9. 0:22 9243
18 415 čt 14.9. 7:3614.9. 9:29 9243
18 409 st 13.9. 6:5613.9. 8:49 9243
 3  415 út 12.9. 14:4112.9. 20:15 9243
 3  417 út 12.9. 5:1812.9. 10:38 9243
14 411 po 11.9. 5:3812.9. 0:12 9243
18 413 pá 8.9. 5:268.9. 19:34 9243
17 435 čt 7.9. 15:247.9. 20:56 9243
17 435 čt 7.9. 6:037.9. 8:51 9243
22 407 st 6.9. 5:306.9. 22:54 9243
18 413 út 5.9. 13:305.9. 19:34 9243*Z1
Cvič 433 po 4.9. 6:004.9. 14:00 9243
Cvič 415 pá 1.9. 6:001.9. 14:00 9243
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.