Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9243

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

Dodání: 2011

V provozu od: 24. 3. 2012

Výrobní číslo: 9885

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Klimatizovaný vůz

Najeto: cca 386 333 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  402 út 19.2. 17:3019.2. 19:21 9243*Z
 3  411 po 18.2. 4:4118.2. 19:39 9243
 5  409 ne 17.2. 4:4917.2. 22:26 9243
16 401 so 16.2. 4:5516.2. 21:54 9243
 3  415 pá 15.2. 14:2915.2. 22:21 9243
 4  412 pá 15.2. 6:1215.2. 9:48 9243
 3  402 čt 14.2. 5:4215.2. 1:15 9243
 3  401 st 13.2. 5:3614.2. 0:55 9243
 4  403 út 12.2. 13:5412.2. 19:31 9243
14 408 út 12.2. 4:1812.2. 9:58 9243
 4  407 po 11.2. 14:3011.2. 19:59 9243
11 408 po 11.2. 4:5611.2. 10:13 9243
14 402 ne 10.2. 4:1811.2. 0:14 9243
11 406 so 9.2. 4:099.2. 22:47 9243
 3  405 pá 8.2. 4:068.2. 19:10 9243
17 409 čt 7.2. 5:298.2. 1:42 9243
17 418 st 6.2. 5:046.2. 20:02 9243
17 423 út 5.2. 5:446.2. 0:12 9243
14 408 po 4.2. 13:574.2. 23:14 9243
14 408 po 4.2. 4:184.2. 9:58 9243
11 401 ne 3.2. 4:294.2. 1:15 9243
17 408 so 2.2. 8:063.2. 0:32 9243
 4  409 pá 1.2. 13:041.2. 18:36 9243
 3  415 st 30.1. 6:3130.1. 10:05 9243
 4  401 út 29.1. 13:3429.1. 19:11 9243
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9237

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.