Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9243

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

Dodání: 2011

V provozu od: 24. 3. 2012

Výrobní číslo: 9885

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Klimatizovaný vůz

Najeto: cca 408 818 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 405 st 3.7. 6:003.7. 19:47 9243
18 405 út 2.7. 6:002.7. 19:47 9243
11 404 po 1.7. 6:311.7. 22:26 9243
11 404 pá 28.6. 5:5328.6. 20:23 9243
11 406 čt 27.6. 4:2727.6. 22:23 9243
14 406 st 26.6. 4:5826.6. 21:00 9243
14 409 út 25.6. 5:2625.6. 19:18 9243
12 409 po 24.6. 4:4925.6. 0:50 9243
14 415 pá 21.6. 6:0821.6. 22:11 9243
12 409 čt 20.6. 4:4921.6. 0:50 9243
18 410 st 19.6. 14:5420.6. 0:48 9243
 4  407 st 19.6. 5:3719.6. 9:33 9243
 6  410 út 18.6. 4:2119.6. 1:03 9243
18 410 pá 14.6. 7:0214.6. 8:55 9243
 4  410 čt 13.6. 13:1413.6. 19:04 9243
 4  412 čt 13.6. 6:1213.6. 10:07 9243
 4  409 st 12.6. 13:0412.6. 18:54 9243
 4  403 st 12.6. 6:1312.6. 10:04 9243
18 414 pá 7.6. 5:307.6. 21:37 9243
14 416 čt 6.6. 14:576.6. 20:18 9243
14 411 čt 6.6. 6:576.6. 10:08 9243
17 426 st 5.6. 15:355.6. 20:10 9243
11 406 po 3.6. 4:273.6. 14:45 9243*MU
16 408 ne 2.6. 4:553.6. 0:24 9243
 3  411 pá 31.5. 4:4731.5. 19:39 9243
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.