Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9243

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

Dodání: 2011

V provozu od: 24. 3. 2012

Výrobní číslo: 9885

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Klimatizovaný vůz

Najeto: cca 450 045 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 428 út 7.7. 4:408.7. 1:25 9243
17 406 po 6.7. 7:487.7. 1:12 9243
11 407 ne 5.7. 9:585.7. 20:46 9243
11 407 so 4.7. 8:004.7. 20:46 9243
 7  405 pá 3.7. 4:074.7. 0:41 9243
22 426 čt 2.7. 6:423.7. 0:55 9243
11 402 út 30.6. 5:5430.6. 20:38 9243
22 413 ne 28.6. 4:3429.6. 1:07 9243
11 408 so 27.6. 4:2928.6. 1:15 9243
24 408 pá 26.6. 5:5126.6. 19:57 9243
14 410 čt 25.6. 5:4425.6. 20:45 9243
 6  403 st 24.6. 4:5924.6. 21:19 9243
18 403 út 23.6. 5:1323.6. 18:56 9243
18 402 po 22.6. 7:1022.6. 22:50 9243
 7  402 ne 21.6. 4:4021.6. 21:16 9243
18 408 so 20.6. 6:5321.6. 0:08 9243
18 402 pá 19.6. 9:0019.6. 22:50 9243*Z
 4  402 čt 18.6. 15:0218.6. 18:37 9243
22 442 čt 18.6. 5:5818.6. 9:17 9243
22 437 st 17.6. 5:0017.6. 11:03 9243
 4  402 út 16.6. 15:0216.6. 18:37 9243
17 431 út 16.6. 6:1416.6. 9:19 9243
 4  401 po 15.6. 14:5215.6. 18:27 9243
 4  401 po 15.6. 6:0915.6. 9:52 9243
22 414 ne 14.6. 4:5415.6. 1:25 9243
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.