Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9243

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

Dodání: 2011

V provozu od: 24. 3. 2012

Výrobní číslo: 9885

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Klimatizovaný vůz

Najeto: cca 476 310 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  414 pá 15.1. 15:0315.1. 23:15 9243
 4  410 pá 15.1. 6:4315.1. 10:33 9243
 4  406 čt 14.1. 15:0414.1. 18:53 9243
 3  416 čt 14.1. 6:3514.1. 9:40 9243
 4  406 st 13.1. 15:0413.1. 18:53 9243
 4  406 st 13.1. 6:0313.1. 9:53 9243
18 412 út 12.1. 6:4012.1. 22:49 9243
17 420 po 11.1. 4:3411.1. 20:25 9243
 3  401 ne 10.1. 4:4310.1. 21:57 9243
18 408 so 9.1. 8:519.1. 22:49 9243
11 402 pá 8.1. 5:178.1. 20:23 9243
 4  408 čt 7.1. 15:247.1. 19:13 9243
 3  412 út 5.1. 5:015.1. 22:55 9243
17 407 po 4.1. 4:144.1. 22:52 9243
17 407 ne 3.1. 7:003.1. 23:03 9243
18 407 so 2.1. 6:522.1. 22:30 9243
 3  405 pá 1.1. 6:071.1. 23:05 9243
Rok 2020
17 413 čt 31.12. 5:4431.12. 23:33 9243
 3  407 st 30.12. 6:2030.12. 19:39 9243*Z
18 402 st 23.12. 4:5223.12. 20:51 9243
11 404 út 22.12. 4:0922.12. 20:26 9243
11 401 ne 20.12. 10:3120.12. 23:15 9243
 5  403 so 19.12. 6:4819.12. 20:51 9243
 3  409 pá 18.12. 4:2718.12. 22:17 9243
17 411 čt 17.12. 5:2417.12. 22:42 9243
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9238

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.