Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9243

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

Dodání: 2011

V provozu od: 24. 3. 2012

Výrobní číslo: 9885

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 605 254 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 411 dnes 6:2717.6. 20:01 9243
17 401 pá 14.6. 15:5014.6. 21:21 9243
17 414 pá 14.6. 5:5414.6. 8:46 9243
6+14 411 čt 13.6. 14:1314.6. 0:12 9243
6+14 405 čt 13.6. 4:2213.6. 10:13 9243
17 411 st 12.6. 14:5413.6. 1:08 9243
3+26 417 st 12.6. 5:4512.6. 9:32 9243
17 409 út 11.6. 5:3212.6. 0:48 9243
3+26 403 po 10.6. 5:2611.6. 0:02 9243
16 403 ne 9.6. 5:049.6. 21:14 9243
3+26 407 so 8.6. 4:329.6. 0:40 9243
11 411 pá 7.6. 6:277.6. 20:01 9243
3+26 411 čt 6.6. 4:326.6. 19:50 9243
19 405 st 5.6. 15:255.6. 21:01 9243
6+14 405 st 5.6. 4:225.6. 10:13 9243
16 410 út 4.6. 5:044.6. 20:44 9243
15 401 ne 2.6. 15:252.6. 20:31 9243*Z1
3+26 408 pá 31.5. 4:5931.5. 19:53 9243
 5  411 čt 30.5. 5:3630.5. 21:35 9243
24 410 st 29.5. 7:1029.5. 20:35 9243
6+14 402 út 28.5. 4:4228.5. 19:02 9243
18 410 po 27.5. 4:3828.5. 0:33 9243
6+14 407 ne 26.5. 10:1027.5. 0:38 9243
11 407 so 25.5. 4:5125.5. 23:47 9243
6+14 403 pá 24.5. 6:2124.5. 22:48 9243
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.