Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2011
Dodání: 2011
V provozu od: 24. 3. 2012
Výrobní číslo: 9885
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Poznámka: Klimatizovaný vůz
Najeto: cca 476 310 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
3 | 414 | pá 15.1. 15:03 | 15.1. 23:15 | 9243 | ||
4 | 410 | pá 15.1. 6:43 | 15.1. 10:33 | 9243 | ||
4 | 406 | čt 14.1. 15:04 | 14.1. 18:53 | 9243 | ||
3 | 416 | čt 14.1. 6:35 | 14.1. 9:40 | 9243 | ||
4 | 406 | st 13.1. 15:04 | 13.1. 18:53 | 9243 | ||
4 | 406 | st 13.1. 6:03 | 13.1. 9:53 | 9243 | ||
18 | 412 | út 12.1. 6:40 | 12.1. 22:49 | 9243 | ||
17 | 420 | po 11.1. 4:34 | 11.1. 20:25 | 9243 | ||
3 | 401 | ne 10.1. 4:43 | 10.1. 21:57 | 9243 | ||
18 | 408 | so 9.1. 8:51 | 9.1. 22:49 | 9243 | ||
11 | 402 | pá 8.1. 5:17 | 8.1. 20:23 | 9243 | ||
4 | 408 | čt 7.1. 15:24 | 7.1. 19:13 | 9243 | ||
3 | 412 | út 5.1. 5:01 | 5.1. 22:55 | 9243 | ||
17 | 407 | po 4.1. 4:14 | 4.1. 22:52 | 9243 | ||
17 | 407 | ne 3.1. 7:00 | 3.1. 23:03 | 9243 | ||
18 | 407 | so 2.1. 6:52 | 2.1. 22:30 | 9243 | ||
3 | 405 | pá 1.1. 6:07 | 1.1. 23:05 | 9243 | ||
Rok 2020 | ||||||
17 | 413 | čt 31.12. 5:44 | 31.12. 23:33 | 9243 | ||
3 | 407 | st 30.12. 6:20 | 30.12. 19:39 | 9243*Z | ||
18 | 402 | st 23.12. 4:52 | 23.12. 20:51 | 9243 | ||
11 | 404 | út 22.12. 4:09 | 22.12. 20:26 | 9243 | ||
11 | 401 | ne 20.12. 10:31 | 20.12. 23:15 | 9243 | ||
5 | 403 | so 19.12. 6:48 | 19.12. 20:51 | 9243 | ||
3 | 409 | pá 18.12. 4:27 | 18.12. 22:17 | 9243 | ||
17 | 411 | čt 17.12. 5:24 | 17.12. 22:42 | 9243 |