Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9243

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

Dodání: 2011

V provozu od: 24. 3. 2012

Výrobní číslo: 9885

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Klimatizovaný vůz

Najeto: cca 383 523 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 403 pá 14.12. 4:1514.12. 20:17 9243
17 424 čt 13.12. 5:5214.12. 1:04 9243
11 409 st 12.12. 14:2312.12. 19:03 9243
 4  407 st 12.12. 5:3812.12. 9:16 9243
 4  407 út 11.12. 14:3011.12. 19:59 9243
 3  414 út 11.12. 4:2611.12. 9:48 9243
11 411 po 10.12. 3:4911.12. 0:55 9243
 5  310 pá 7.12. 4:267.12. 21:57 9243
16 306 čt 6.12. 5:527.12. 0:54 9243
 7  307 st 5.12. 15:125.12. 21:52 9243
 5  302 st 5.12. 4:075.12. 10:13 9243
20 303 út 4.12. 5:125.12. 1:33 9243
20 315 po 3.12. 4:524.12. 1:13 9243
9+10 312 ne 2.12. 7:002.12. 9:40 9243*Z
 9  332 pá 30.11. 13:0330.11. 23:09 9243*Z1
 5  308 pá 30.11. 6:2530.11. 11:20 9243*MU
16 307 čt 29.11. 14:1829.11. 22:23 9243
15 305 čt 29.11. 5:5629.11. 9:41 9243
 9  820 st 28.11. 10:1028.11. 11:25 9243*Z2
14 411 po 26.11. 6:1426.11. 18:48 9243
11 415 pá 23.11. 6:2923.11. 20:13 9243
21 402 čt 22.11. 15:1422.11. 19:02 9243
 4  407 čt 22.11. 5:3822.11. 9:16 9243
 3  413 st 21.11. 14:1221.11. 19:47 9243
17 416 st 21.11. 4:5221.11. 9:43 9243
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9350
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9367
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8741+8724

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.