Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9243

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

Dodání: 2011

V provozu od: 24. 3. 2012

Výrobní číslo: 9885

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Klimatizovaný vůz

Najeto: cca 440 460 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 410 st 29.1. 7:0229.1. 8:55 9243
18 415 út 28.1. 15:3428.1. 19:28 9243
18 415 út 28.1. 5:4528.1. 9:35 9243
 3  418 po 27.1. 5:1827.1. 20:26 9243
18 405 ne 26.1. 4:3326.1. 21:52 9243
18 402 so 25.1. 5:1326.1. 0:48 9243
11 414 pá 24.1. 15:0124.1. 21:31 9243
17 429 pá 24.1. 5:0324.1. 9:47 9243
 3  414 čt 23.1. 14:2124.1. 0:17 9243
17 429 čt 23.1. 5:0323.1. 9:47 9243
17 403 st 22.1. 4:1422.1. 20:17 9243
14 406 út 21.1. 4:5821.1. 21:00 9243
17 427 po 20.1. 15:0320.1. 22:02 9243
 6  412 po 20.1. 5:1920.1. 10:30 9243
11 406 ne 19.1. 8:0019.1. 22:26 9243*Z
17 406 pá 17.1. 5:1018.1. 1:04 9243
16 413 čt 16.1. 4:5516.1. 21:07 9243
11 408 st 15.1. 6:2816.1. 0:55 9243
24 405 út 14.1. 6:0214.1. 19:58 9243
18 409 po 13.1. 6:4614.1. 0:28 9243
14 403 pá 10.1. 4:3810.1. 18:28 9243
18 409 čt 9.1. 6:4610.1. 0:28 9243
11 406 st 8.1. 4:288.1. 22:25 9243
 3  418 út 7.1. 5:187.1. 20:26 9243
 3  410 po 6.1. 4:476.1. 19:29 9243
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9273

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.