Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9243

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

Dodání: 2011

V provozu od: 24. 3. 2012

Výrobní číslo: 9885

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Klimatizovaný vůz

Najeto: cca 357 153 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 406 pá 20.7. 4:3820.7. 22:39 9243
18 412 čt 19.7. 15:1019.7. 18:58 9243
18 412 čt 19.7. 5:1319.7. 8:58 9243
18 412 st 18.7. 15:1018.7. 18:58 9243
18 412 st 18.7. 5:1318.7. 8:58 9243
5+16 410 út 17.7. 9:2517.7. 21:31 9243*Z
11 402 po 16.7. 5:3816.7. 20:12 9243
14 411 pá 13.7. 5:3713.7. 22:00 9243
5+16 416 čt 12.7. 6:2212.7. 22:31 9243
18 408 st 11.7. 20:4012.7. 0:08 9243*Z1
18 412 st 11.7. 5:1311.7. 8:58 9243
14 413 út 10.7. 14:3710.7. 22:00 9243
11 408 út 10.7. 5:5710.7. 9:55 9243
11 408 po 9.7. 15:419.7. 22:26 9243
11 408 po 9.7. 5:579.7. 9:55 9243
3+6 407 so 7.7. 4:358.7. 0:37 9243
5+16 405 pá 6.7. 3:507.7. 1:06 9243
17 424 čt 5.7. 5:535.7. 23:32 9243
11 407 st 4.7. 3:495.7. 1:15 9243
11 408 út 3.7. 15:413.7. 22:26 9243
11 408 út 3.7. 5:573.7. 9:55 9243
14 401 so 30.6. 4:1830.6. 21:30 9243
11 413 pá 29.6. 7:0130.6. 1:35 9243
14 411 čt 28.6. 14:3628.6. 19:38 9243
 4  410 čt 28.6. 5:5628.6. 9:32 9243
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9232
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9220

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.