Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2011
V provozu od: 7. 12. 2011
Výrobní číslo: 9884
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 497 191 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
18 | 413 | čt 9.5. 7:21 | 9.5. 9:08 | 9242 | ||
17 | 406 | st 8.5. 4:47 | 9.5. 0:48 | 9242 | ||
24 | 404 | út 7.5. 6:24 | 7.5. 21:05 | 9242 | ||
3+26 | 417 | po 6.5. 14:49 | 6.5. 20:39 | 9242 | ||
3+26 | 419 | po 6.5. 6:34 | 6.5. 10:20 | 9242 | ||
11 | 405 | pá 3.5. 14:39 | 4.5. 0:56 | 9242 | ||
6+14 | 411 | pá 3.5. 7:03 | 3.5. 9:42 | 9242 | ||
17 | 411 | čt 2.5. 7:02 | 2.5. 9:59 | 9242 | ||
6+14 | 410 | út 30.4. 18:25 | 30.4. 20:09 | 9242*Z1 | ||
18 | 413 | út 30.4. 7:21 | 30.4. 9:08 | 9242 | ||
17 | 411 | po 29.4. 7:02 | 29.4. 9:59 | 9242 | ||
3 | 414 | pá 26.4. 4:31 | 27.4. 0:20 | 9242 | ||
14 | 407 | čt 25.4. 4:22 | 25.4. 20:09 | 9242 | ||
14 | 409 | st 24.4. 6:21 | 24.4. 22:27 | 9242 | ||
14 | 401 | út 23.4. 5:09 | 23.4. 19:24 | 9242 | ||
3 | 414 | po 22.4. 4:31 | 23.4. 0:20 | 9242 | ||
18 | 404 | ne 21.4. 4:58 | 22.4. 0:34 | 9242 | ||
18 | 402 | so 20.4. 4:38 | 20.4. 23:54 | 9242 | ||
4 | 406 | pá 19.4. 6:20 | 19.4. 20:43 | 9242 | ||
17 | 406 | čt 18.4. 5:12 | 19.4. 0:28 | 9242 | ||
4 | 405 | st 17.4. 6:14 | 17.4. 20:33 | 9242 | ||
17 | 413 | út 16.4. 15:58 | 16.4. 20:09 | 9242 | ||
6+14 | 421 | út 16.4. 6:19 | 16.4. 10:21 | 9242 | ||
17 | 410 | po 15.4. 15:34 | 15.4. 19:44 | 9242 | ||
6+14 | 413 | po 15.4. 5:44 | 15.4. 9:41 | 9242 |