Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9242

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Partners (od 18. 9. 2020 do současnosti)

Partners

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 9884

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 383 947 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  411 čt 13.5. 5:1813.5. 19:18 9242
18 402 st 12.5. 5:4712.5. 23:24 9242
16 402 út 11.5. 4:5211.5. 20:07 9242
17 141 po 10.5. 5:3510.5. 23:59 9242
16 406 so 8.5. 4:528.5. 8:50 9242*MU
17 424 pá 7.5. 5:347.5. 22:59 9242
17 411 čt 6.5. 5:406.5. 22:19 9242
17 420 st 5.5. 4:495.5. 20:03 9242
18 403 út 4.5. 4:354.5. 22:56 9242
17 141 po 3.5. 5:353.5. 21:20 9242
17 406 ne 2.5. 8:062.5. 13:25 9242*MU
 7  403 so 1.5. 7:321.5. 20:12 9242
16 402 pá 30.4. 4:5230.4. 20:07 9242
17 424 čt 29.4. 12:1529.4. 22:59 9242*Z
17 407 st 28.4. 4:3028.4. 16:30 9242*MU
17 407 út 27.4. 4:3027.4. 22:29 9242
17 407 po 26.4. 4:3026.4. 22:29 9242
 3  406 ne 25.4. 4:5825.4. 22:37 9242
 3  404 so 24.4. 5:5824.4. 21:58 9242
 3  409 pá 23.4. 4:5823.4. 21:38 9242
17 141 čt 22.4. 5:3522.4. 21:20 9242
11 105 st 21.4. 5:3421.4. 21:04 9242
11 102 út 20.4. 5:0120.4. 20:41 9242
 7  101 po 19.4. 4:2419.4. 22:43 9242
15 105 ne 18.4. 5:3218.4. 22:07 9242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9124

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.