Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9242

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Partners (od 18. 9. 2020 do 17. 9. 2023)

Partners

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 9884

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 497 191 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 413 čt 9.5. 7:219.5. 9:08 9242
17 406 st 8.5. 4:479.5. 0:48 9242
24 404 út 7.5. 6:247.5. 21:05 9242
3+26 417 po 6.5. 14:496.5. 20:39 9242
3+26 419 po 6.5. 6:346.5. 10:20 9242
11 405 pá 3.5. 14:394.5. 0:56 9242
6+14 411 pá 3.5. 7:033.5. 9:42 9242
17 411 čt 2.5. 7:022.5. 9:59 9242
6+14 410 út 30.4. 18:2530.4. 20:09 9242*Z1
18 413 út 30.4. 7:2130.4. 9:08 9242
17 411 po 29.4. 7:0229.4. 9:59 9242
 3  414 pá 26.4. 4:3127.4. 0:20 9242
14 407 čt 25.4. 4:2225.4. 20:09 9242
14 409 st 24.4. 6:2124.4. 22:27 9242
14 401 út 23.4. 5:0923.4. 19:24 9242
 3  414 po 22.4. 4:3123.4. 0:20 9242
18 404 ne 21.4. 4:5822.4. 0:34 9242
18 402 so 20.4. 4:3820.4. 23:54 9242
 4  406 pá 19.4. 6:2019.4. 20:43 9242
17 406 čt 18.4. 5:1219.4. 0:28 9242
 4  405 st 17.4. 6:1417.4. 20:33 9242
17 413 út 16.4. 15:5816.4. 20:09 9242
6+14 421 út 16.4. 6:1916.4. 10:21 9242
17 410 po 15.4. 15:3415.4. 19:44 9242
6+14 413 po 15.4. 5:4415.4. 9:41 9242
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9214

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.