Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9242

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 9884

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 264 042 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 3  416 út 2.2. 6:232.2. 19:30 9242*MU*1
11 412 po 1.2. 5:361.2. 19:28 9242
 3  413 pá 29.1. 5:4429.1. 20:22 9242
11 412 čt 28.1. 5:3628.1. 19:28 9242
14+24 401 st 27.1. 5:3528.1. 1:10 9242
 3  414 út 26.1. 6:1526.1. 20:37 9242
 3  401 po 25.1. 14:4826.1. 0:20 9242
17 419 po 25.1. 4:0725.1. 9:13 9242
17 404 ne 24.1. 5:4725.1. 0:57 9242
18 406 so 23.1. 5:2623.1. 21:38 9242
17 418 pá 22.1. 5:3822.1. 22:51 9242
14+24 420 čt 21.1. 4:5022.1. 0:32 9242
14+24 407 st 20.1. 4:3821.1. 0:06 9242
 7  406 út 19.1. 6:1220.1. 0:05 9242
 3  432 po 18.1. 5:0918.1. 22:05 9242
 3  420 pá 15.1. 4:1915.1. 21:01 9242
14+24 417 čt 14.1. 4:3015.1. 0:07 9242
11 402 st 13.1. 6:1114.1. 0:38 9242
 3  409 út 12.1. 5:1912.1. 20:06 9242
 3  420 po 11.1. 4:1911.1. 21:01 9242
17 408 pá 8.1. 5:078.1. 19:37 9242
 3  432 čt 7.1. 5:097.1. 22:05 9242
17 403 st 6.1. 6:177.1. 0:27 9242
14+24 407 út 5.1. 4:386.1. 0:06 9242
11 402 po 4.1. 6:115.1. 0:38 9242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda, najetí 9242 do 9127 v zast. Kublov DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.