Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9242

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Partners (od 18. 9. 2020 do současnosti)

Partners

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 9884

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 344 842 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 303 so 24.10. 4:5224.10. 21:47 9242
 7  142 pá 23.10. 5:1823.10. 20:37 9242
 5  107 čt 22.10. 5:0422.10. 23:11 9242
 5  105 st 21.10. 6:3521.10. 20:55 9242
 5  103 út 20.10. 4:3620.10. 20:36 9242
25 112 po 19.10. 5:3919.10. 22:13 9242
 5  104 ne 18.10. 5:3618.10. 21:06 9242
 5  104 so 17.10. 5:3617.10. 21:06 9242
 7  343 pá 16.10. 5:5316.10. 21:13 9242
14 441 čt 15.10. 4:4415.10. 22:20 9242
17 404 st 14.10. 6:0815.10. 0:29 9242
17 406 út 13.10. 4:4814.10. 1:10 9242
17 405 po 12.10. 4:3013.10. 0:49 9242
17 412 ne 11.10. 7:0612.10. 0:40 9242
 3  406 so 10.10. 4:3811.10. 0:37 9242
17 405 pá 9.10. 4:3010.10. 0:49 9242
17 341 čt 8.10. 20:209.10. 0:19 9242*Z
 9  322 st 7.10. 4:538.10. 0:49 9242
14 442 út 6.10. 5:136.10. 20:34 9242
17 418 po 5.10. 4:465.10. 22:49 9242
17 415 ne 4.10. 8:165.10. 0:40 9242
 3  408 so 3.10. 4:583.10. 23:17 9242
17 418 pá 2.10. 4:462.10. 22:49 9242
17 410 čt 1.10. 5:372.10. 0:41 9242
 3  407 st 30.9. 4:5830.9. 23:37 9242
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9224

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.