Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9242

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 9884

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 312 652 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  416 po 25.5. 14:5126.5. 1:16 9242
 4  402 po 25.5. 6:1725.5. 10:00 9242
17 405 pá 22.5. 6:0123.5. 0:52 9242
18 412 čt 21.5. 6:4622.5. 0:28 9242
 4  401 st 20.5. 6:0920.5. 9:52 9242
 4  405 út 19.5. 15:3219.5. 18:07 9242
14 415 út 19.5. 4:3819.5. 10:08 9242
14 410 po 18.5. 5:4418.5. 20:45 9242
14 402 ne 17.5. 9:2717.5. 22:25 9242
11 405 so 16.5. 4:1517.5. 0:35 9242
11 409 pá 15.5. 4:0916.5. 0:55 9242
17 406 čt 14.5. 4:4215.5. 1:33 9242
17 424 st 13.5. 5:0314.5. 1:00 9242
18 410 út 12.5. 5:0513.5. 0:48 9242
11 410 po 11.5. 5:5811.5. 21:11 9242
11 407 ne 10.5. 4:0911.5. 0:55 9242
17 408 so 9.5. 5:5010.5. 1:24 9242
14 405 pá 8.5. 7:498.5. 22:40 9242
 2  507 čt 7.5. 18:007.5. 20:30 9242*Z
 3  406 st 6.5. 10:256.5. 21:36 9242*Z1
14 411 út 5.5. 5:465.5. 22:04 9242
 7  411 po 4.5. 5:284.5. 21:41 9242
14 405 ne 3.5. 4:183.5. 23:14 9242
18 407 so 2.5. 4:532.5. 23:48 9242
18 401 pá 1.5. 8:512.5. 0:28 9242
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9211

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.