Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9242

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
SK Slavia Praha (od 27. 10. 2024 do současnosti)

SK Slavia Praha

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Partners (od 18. 9. 2020 do 17. 9. 2023)

Partners

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 9884

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 535 936 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  403 dnes 5:4330.4. 20:01 9242
 5  405 út 29.4. 4:3430.4. 0:19 9242
 5  402 po 28.4. 6:1328.4. 21:38 9242
 6  402 ne 27.4. 4:5027.4. 21:16 9242
14 409 pá 25.4. 5:0325.4. 22:25 9242
 3  405 čt 24.4. 4:3024.4. 20:03 9242
 3  414 st 23.4. 5:1423.4. 23:40 9242
 3  414 út 22.4. 5:1422.4. 23:40 9242
14 402 po 21.4. 5:0321.4. 21:40 9242
 6  402 ne 20.4. 4:5020.4. 21:16 9242
17 411 so 19.4. 6:2619.4. 21:58 9242
18 402 pá 18.4. 4:3818.4. 23:53 9242
11 408 čt 17.4. 6:2718.4. 0:56 9242
18 405 st 16.4. 5:1816.4. 19:30 9242
18 412 út 15.4. 4:3816.4. 0:33 9242
18 407 po 14.4. 5:4814.4. 23:53 9242
 6  407 ne 13.4. 4:2914.4. 0:29 9242
17 417 so 12.4. 8:0813.4. 0:06 9242
14 413 pá 11.4. 14:4611.4. 23:05 9242
24 412 pá 11.4. 7:3111.4. 9:38 9242
24 412 čt 10.4. 15:0710.4. 19:07 9242
17 425 čt 3.4. 5:393.4. 9:50 9242
17 423 st 2.4. 6:062.4. 20:16 9242
18 401 út 1.4. 6:281.4. 20:48 9242
18 405 po 31.3. 5:1831.3. 19:30 9242


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.