Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9241

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Slevomat (od 27. 10. 2018 do 27. 4. 2019)

Slevomat

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 2. 12. 2011

Výrobní číslo: 9883

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 373 694 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 406 út 25.6. 5:1025.6. 7:55 9241*MU
18 405 po 24.6. 4:3324.6. 20:07 9241
14 409 ne 23.6. 10:0723.6. 22:23 9241
11 405 so 22.6. 3:4722.6. 22:43 9241
17 424 pá 21.6. 5:5222.6. 1:04 9241
18 414 čt 20.6. 5:3020.6. 21:37 9241
 3  418 st 19.6. 5:1819.6. 20:26 9241
18 408 út 18.6. 4:5319.6. 0:08 9241
 3  414 po 17.6. 4:2617.6. 9:48 9241
17 416 ne 16.6. 7:3016.6. 22:20 9241
17 415 so 15.6. 6:2016.6. 1:42 9241
14 406 pá 14.6. 4:5814.6. 21:00 9241
 4  409 čt 13.6. 13:0413.6. 18:54 9241
11 410 čt 13.6. 4:0713.6. 10:43 9241
17 423 st 12.6. 4:3212.6. 22:02 9241
17 422 út 11.6. 4:1511.6. 19:32 9241
 3  403 po 10.6. 15:1811.6. 1:15 9241
 3  405 pá 7.6. 15:337.6. 21:06 9241
 4  410 pá 7.6. 5:557.6. 9:49 9241
24 407 čt 6.6. 6:276.6. 20:18 9241
14 416 st 5.6. 14:575.6. 20:18 9241
18 415 st 5.6. 5:455.6. 9:35 9241
14 406 út 4.6. 4:584.6. 21:00 9241
11 404 po 3.6. 5:513.6. 20:23 9241
14 406 ne 2.6. 4:382.6. 23:54 9241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.