Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9241

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Sedita Mila (od 8. 12. 2019 do současnosti)

Sedita Mila

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slevomat (od 27. 10. 2018 do 27. 4. 2019)

Slevomat

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 2. 12. 2011

Výrobní číslo: 9883

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 439 048 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 403 čt 9.7. 14:089.7. 22:11 9241
22 414 st 8.7. 6:318.7. 19:42 9241
18 408 út 7.7. 6:307.7. 20:21 9241
18 407 po 6.7. 6:537.7. 0:28 9241
17 414 ne 5.7. 9:526.7. 0:42 9241
17 403 so 4.7. 4:324.7. 21:52 9241
22 407 pá 3.7. 5:244.7. 0:26 9241
22 425 čt 2.7. 15:443.7. 0:45 9241
18 412 čt 2.7. 5:132.7. 8:56 9241
11 409 st 1.7. 4:151.7. 23:56 9241
17 416 út 30.6. 6:451.7. 1:33 9241*Z
18 401 po 29.6. 5:3030.6. 0:48 9241
22 412 ne 28.6. 4:2229.6. 0:55 9241
17 414 so 27.6. 7:5828.6. 0:42 9241
14 410 pá 26.6. 5:4426.6. 20:45 9241
 6  412 čt 25.6. 4:2125.6. 22:43 9241
 4  403 út 23.6. 15:1223.6. 18:47 9241
24 415 út 23.6. 6:4323.6. 9:56 9241
24 415 po 22.6. 6:4322.6. 9:56 9241
22 414 so 20.6. 7:3421.6. 1:25 9241
 7  404 pá 19.6. 4:4019.6. 20:24 9241
 7  406 čt 18.6. 5:1118.6. 20:40 9241
22 419 st 17.6. 4:5417.6. 22:47 9241
22 435 út 16.6. 4:3916.6. 19:54 9241
 7  409 po 15.6. 4:0716.6. 0:41 9241
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9226

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.