Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9241

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Sedita Mila (od 8. 12. 2019 do 18. 2. 2023)

Sedita Mila

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slevomat (od 27. 10. 2018 do 27. 4. 2019)

Slevomat

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Vokovice (od 29.6.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 2. 12. 2011

Výrobní číslo: 9883

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 590 632 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 702 pá 19.7. 5:4120.7. 0:16 9241
20 704 čt 18.7. 6:3219.7. 0:26 9241
25 702 st 17.7. 15:0917.7. 19:48 9241
 1  702 st 17.7. 4:3117.7. 10:02 9241
26 707 út 16.7. 6:2017.7. 0:56 9241
22 717 po 15.7. 19:0015.7. 22:15 9241*Z1
20 708 po 15.7. 5:2315.7. 11:04 9241
20 701 pá 12.7. 5:5112.7. 21:42 9241
26 710 čt 11.7. 4:2011.7. 22:33 9241
20 713 st 10.7. 5:5211.7. 1:06 9241
 8  710 út 9.7. 4:5410.7. 1:01 9241
26 702 po 8.7. 5:419.7. 0:16 9241
25 701 so 6.7. 4:426.7. 20:48 9241
26 710 pá 5.7. 4:395.7. 23:36 9241
26 701 čt 4.7. 5:334.7. 23:56 9241
 8  710 st 3.7. 5:064.7. 1:01 9241
22 721 út 2.7. 4:532.7. 20:04 9241
22 730 po 1.7. 15:282.7. 0:40 9241
20 704 po 1.7. 4:481.7. 10:40 9241
22 720 ne 30.6. 4:131.7. 0:20 9241
22 708 so 29.6. 7:3330.6. 1:03 9241
18 411 pá 28.6. 4:3929.6. 0:13 9241
11 410 čt 27.6. 4:3327.6. 21:48 9241
17 406 st 26.6. 5:1227.6. 0:28 9241
 3  409 út 25.6. 15:0426.6. 0:41 9241
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9282

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.