Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9241

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Sedita Mila (od 8. 12. 2019 do současnosti)

Sedita Mila

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slevomat (od 27. 10. 2018 do 27. 4. 2019)

Slevomat

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 2. 12. 2011

Výrobní číslo: 9883

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 412 304 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  406 st 29.1. 14:2229.1. 19:38 9241
 3  414 st 29.1. 4:2629.1. 9:56 9241
24 407 út 28.1. 6:2728.1. 20:18 9241
22 407 po 27.1. 6:0127.1. 19:01 9241
16 408 ne 26.1. 4:5527.1. 0:25 9241
14 405 so 25.1. 6:1425.1. 23:03 9241
11 404 pá 24.1. 5:5324.1. 20:23 9241
17 427 čt 23.1. 15:0323.1. 22:02 9241
 3  415 čt 23.1. 6:3223.1. 10:05 9241
 3  415 st 22.1. 14:2922.1. 22:21 9241
11 410 st 22.1. 4:0922.1. 10:43 9241
24 406 út 21.1. 6:1021.1. 20:08 9241
18 405 po 20.1. 4:3320.1. 20:07 9241
 3  401 pá 17.1. 5:3618.1. 0:55 9241
 3  410 čt 16.1. 4:4716.1. 19:29 9241
 3  401 st 15.1. 5:3615.1. 19:25 9241*MU
 3  410 út 14.1. 4:4714.1. 19:29 9241
24 407 po 13.1. 6:2713.1. 20:18 9241
17 416 pá 10.1. 4:4210.1. 21:54 9241
14 411 čt 9.1. 14:179.1. 21:45 9241
 6  408 čt 9.1. 6:429.1. 9:50 9241
24 403 st 8.1. 5:478.1. 19:40 9241
11 410 út 7.1. 14:317.1. 21:08 9241
11 410 út 7.1. 4:097.1. 10:43 9241
18 414 po 6.1. 5:306.1. 21:37 9241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.