Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9241

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 2. 12. 2011

Výrobní číslo: 9883

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 304 714 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 406 pá 27.4. 4:5028.4. 0:29 9241
3+6 408 čt 26.4. 4:0627.4. 0:30 9241
17 429 st 25.4. 5:4925.4. 23:03 9241
14 409 út 24.4. 4:3824.4. 21:23 9241
14 408 po 23.4. 4:1823.4. 20:33 9241
17 408 ne 22.4. 13:3023.4. 0:58 9241
14+38 432 so 21.4. 7:4621.4. 21:00 9241
3+6 411 pá 20.4. 6:1120.4. 23:03 9241
11 408 čt 19.4. 6:2820.4. 0:35 9241
11 404 st 18.4. 4:0918.4. 22:25 9241
17 402 út 17.4. 6:0218.4. 1:51 9241
11 408 po 16.4. 6:2816.4. 18:30 9241*MU
3+6 410 pá 13.4. 4:2613.4. 19:42 9241
11 406 čt 12.4. 4:2812.4. 20:38 9241
3+6 407 st 11.4. 14:2912.4. 0:10 9241
 4  401 st 11.4. 6:0411.4. 9:56 9241
17 429 út 10.4. 5:4910.4. 23:03 9241
 4  406 po 9.4. 14:229.4. 19:38 9241
 4  407 po 9.4. 5:389.4. 9:16 9241
 4  402 pá 6.4. 13:446.4. 19:21 9241
14 411 pá 6.4. 5:066.4. 9:58 9241
14 402 čt 5.4. 7:245.4. 22:09 9241
14 407 st 4.4. 6:034.4. 19:08 9241
11 411 út 3.4. 4:573.4. 19:23 9241
14 406 po 2.4. 18:302.4. 22:54 9241*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9256

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.