Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9241

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Sedita Mila (od 8. 12. 2019 do 18. 2. 2023)

Sedita Mila

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slevomat (od 27. 10. 2018 do 27. 4. 2019)

Slevomat

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 2. 12. 2011

Výrobní číslo: 9883

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 514 910 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  414 čt 23.3. 5:4424.3. 0:40 9241
18 411 st 22.3. 5:1422.3. 17:51 9241
18 404 út 21.3. 13:2021.3. 22:56 9241*Z1
 6  410 po 20.3. 5:0120.3. 21:31 9241
11 403 ne 19.3. 9:4520.3. 0:59 9241
18 402 so 18.3. 4:3718.3. 22:17 9241
18 414 pá 17.3. 16:3518.3. 0:33 9241
24 413 pá 17.3. 7:0117.3. 9:08 9241
14 404 čt 16.3. 4:5216.3. 18:49 9241
14 411 st 15.3. 5:5015.3. 19:47 9241
17 418 út 14.3. 15:0415.3. 0:37 9241
 2  410 út 14.3. 7:0214.3. 9:34 9241
 2  405 po 13.3. 5:2313.3. 20:50 9241
 3  404 pá 10.3. 5:2810.3. 19:44 9241
24 405 čt 9.3. 5:559.3. 19:10 9241
24 405 st 8.3. 5:558.3. 19:10 9241
 6  413 út 7.3. 5:358.3. 0:20 9241
18 407 po 6.3. 4:376.3. 19:14 9241
 3  408 ne 5.3. 4:116.3. 0:21 9241
12+17 416 so 4.3. 5:545.3. 1:13 9241
 2  404 pá 3.3. 5:083.3. 18:44 9241
18 404 čt 2.3. 7:552.3. 22:56 9241
 2  404 st 1.3. 5:081.3. 18:44 9241
14 406 út 28.2. 5:0628.2. 18:59 9241
18 414 po 27.2. 16:3528.2. 0:33 9241
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9249

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.