Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9241

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Sedita Mila (od 8. 12. 2019 do současnosti)

Sedita Mila

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slevomat (od 27. 10. 2018 do 27. 4. 2019)

Slevomat

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 2. 12. 2011

Výrobní číslo: 9883

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 456 343 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 408 po 28.9. 4:2129.9. 1:17 9241
16 343 ne 27.9. 5:3028.9. 0:50 9241
14 443 so 26.9. 4:2926.9. 21:35 9241
 3  414 pá 25.9. 5:1026.9. 0:37 9241
17 402 čt 24.9. 5:4424.9. 21:10 9241
 3  411 st 23.9. 5:1823.9. 19:18 9241
17 412 út 22.9. 6:0522.9. 22:59 9241
14 344 po 21.9. 5:1221.9. 20:36 9241
16 441 ne 20.9. 4:5220.9. 23:53 9241
17 401 so 19.9. 7:0419.9. 23:49 9241
 3  414 pá 18.9. 4:5418.9. 19:38 9241
 3  407 čt 17.9. 4:2718.9. 0:17 9241
11 410 st 16.9. 6:2916.9. 21:08 9241
17 430 út 15.9. 6:0815.9. 9:11 9241
18 402 po 14.9. 7:1014.9. 20:52 9241
 3  406 ne 13.9. 4:0714.9. 1:15 9241
17 416 so 12.9. 5:5913.9. 1:24 9241
17 413 pá 11.9. 5:3512.9. 1:22 9241
17 406 čt 10.9. 4:1411.9. 1:12 9241
17 414 st 9.9. 5:499.9. 23:22 9241
 3  415 út 8.9. 14:439.9. 0:56 9241
17 430 út 8.9. 6:088.9. 9:11 9241
17 414 ne 6.9. 9:527.9. 0:42 9241
17 430 pá 4.9. 6:084.9. 9:11 9241
 3  415 čt 3.9. 6:183.9. 10:03 9241


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.