Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9241

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Sedita Mila (od 8. 12. 2019 do současnosti)

Sedita Mila

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slevomat (od 27. 10. 2018 do 27. 4. 2019)

Slevomat

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 2. 12. 2011

Výrobní číslo: 9883

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 410 563 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 401 čt 2.4. 4:182.4. 20:31 9241
 4  407 st 1.4. 15:551.4. 18:44 9241
 4  405 st 1.4. 6:351.4. 9:24 9241
 3  414 út 31.3. 14:1631.3. 20:07 9241
11 412 út 31.3. 5:0631.3. 10:07 9241
17 421 po 30.3. 4:3431.3. 0:32 9241
24 401 pá 27.3. 6:1727.3. 19:27 9241
Cvič 415 čt 26.3. 6:0026.3. 14:00 9241
11 402 st 25.3. 6:1925.3. 21:46 9241
 4  405 út 24.3. 15:3524.3. 18:24 9241
 4  405 út 24.3. 6:3524.3. 9:24 9241
14 402 po 23.3. 4:3723.3. 22:39 9241
 7  407 ne 22.3. 8:3222.3. 23:14 9241
18 406 so 21.3. 4:3321.3. 21:52 9241
17 425 pá 20.3. 6:0721.3. 1:32 9241
11 403 čt 19.3. 4:2819.3. 21:40 9241
11 402 st 18.3. 6:0819.3. 1:14 9241
 3  418 út 17.3. 5:1817.3. 20:25 9241
 6  401 po 16.3. 4:5016.3. 18:50 9241
17 419 so 14.3. 4:1414.3. 23:48 9241
17 423 pá 13.3. 5:4414.3. 0:12 9241
18 409 čt 12.3. 6:4613.3. 0:28 9241
17 423 st 11.3. 10:2011.3. 14:05 9241*MU
14 404 út 10.3. 5:0610.3. 22:25 9241
11 404 po 9.3. 5:539.3. 20:23 9241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.