Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9241

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 2. 12. 2011

Výrobní číslo: 9883

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 320 854 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 417 st 4.7. 5:215.7. 0:57 9241
17 405 út 3.7. 5:194.7. 0:57 9241
11 404 po 2.7. 4:492.7. 20:23 9241
3+6 410 ne 1.7. 4:062.7. 1:17 9241
3+6 407 so 30.6. 4:311.7. 0:37 9241
17 422 pá 29.6. 5:2030.6. 0:58 9241
17 428 čt 28.6. 5:2929.6. 1:05 9241
3+6 426 st 27.6. 6:2128.6. 1:18 9241
17 409 út 26.6. 6:2526.6. 19:08 9241
17 409 po 25.6. 6:2525.6. 19:08 9241
20 408 čt 21.6. 5:5121.6. 13:10 9241*MU
17 432 st 20.6. 5:5220.6. 17:15 9241*MU
14 407 út 19.6. 6:0319.6. 19:08 9241
 4  403 po 18.6. 13:5418.6. 19:31 9241
 4  410 po 18.6. 5:5618.6. 9:32 9241
18 412 pá 15.6. 8:3015.6. 23:09 9241*Z
3+6 425 čt 14.6. 6:0914.6. 20:30 9241*MU
11 408 st 13.6. 6:2814.6. 0:35 9241
3+6 411 út 12.6. 6:1112.6. 23:03 9241
3+6 411 po 11.6. 6:1111.6. 23:03 9241
11 413 čt 7.6. 7:017.6. 15:20 9241*MU
 4  402 st 6.6. 13:446.6. 19:21 9241
 4  412 st 6.6. 6:126.6. 9:48 9241
18 415 út 5.6. 15:345.6. 19:28 9241
 4  401 út 5.6. 6:045.6. 9:56 9241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9217

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.