Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9241

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Sedita Mila (od 8. 12. 2019 do 18. 2. 2023)

Sedita Mila

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slevomat (od 27. 10. 2018 do 27. 4. 2019)

Slevomat

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 2. 12. 2011

Výrobní číslo: 9883

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 610 207 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  402 dnes 6:1221.11. 21:38 9241
 3  414 st 20.11. 4:3121.11. 0:20 9241
 3  407 út 19.11. 5:0419.11. 19:32 9241
 3  414 po 18.11. 4:3119.11. 0:20 9241
 3  409 ne 17.11. 4:3118.11. 1:00 9241
22 416 so 16.11. 7:3916.11. 22:11 9241
14 411 pá 15.11. 5:0215.11. 22:47 9241
18 412 čt 14.11. 15:2814.11. 20:47 9241
19 405 čt 14.11. 6:4514.11. 9:14 9241
18 408 st 13.11. 5:5814.11. 0:13 9241
18 408 út 12.11. 5:5813.11. 0:13 9241
17 415 po 11.11. 5:5511.11. 20:41 9241
24 403 pá 8.11. 5:508.11. 19:22 9241
22 440 čt 7.11. 5:197.11. 19:24 9241
24 403 st 6.11. 5:506.11. 20:22 9241
11 409 út 5.11. 6:145.11. 19:46 9241
24 405 po 4.11. 6:114.11. 19:42 9241
11 404 ne 3.11. 4:334.11. 0:36 9241
14 403 so 2.11. 5:023.11. 0:12 9241
18 403 pá 1.11. 5:181.11. 19:29 9241
22 440 čt 31.10. 5:1931.10. 19:24 9241
22 422 st 30.10. 5:4130.10. 19:59 9241
18 406 so 26.10. 7:1826.10. 21:02 9241
17 418 pá 25.10. 6:0925.10. 20:42 9241
14 405 čt 24.10. 4:2224.10. 19:39 9241


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.