Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9240

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
EPET (od 30. 11. 2024 do současnosti)

EPET

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Aperol (od 2. 6. 2024 do 30. 11. 2024)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 9. 12. 2011

Výrobní číslo: 9882

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 705 777 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  407 čt 5.12. 5:045.12. 19:32 9240
17 427 st 4.12. 6:034.12. 21:28 9240
22 440 út 3.12. 6:353.12. 19:24 9240*Z1
22 440 po 2.12. 5:192.12. 19:24 9240
6+14 402 pá 29.11. 6:2129.11. 19:54 9240
11 409 čt 28.11. 6:1428.11. 19:46 9240
17 427 st 27.11. 6:0327.11. 21:28 9240
18 408 út 26.11. 5:5827.11. 0:13 9240
 3  415 po 25.11. 14:4925.11. 22:20 9240
18 411 pá 22.11. 6:2822.11. 18:54 9240
18 408 čt 21.11. 5:5822.11. 0:13 9240
 5  411 st 20.11. 5:3520.11. 21:35 9240
 5  402 út 19.11. 6:1219.11. 21:38 9240
18 408 po 18.11. 5:5819.11. 0:13 9240
17 415 pá 15.11. 5:5515.11. 20:41 9240
14 407 čt 14.11. 4:4214.11. 19:54 9240
22 422 st 13.11. 5:4113.11. 19:59 9240
20 401 út 12.11. 6:4712.11. 19:18 9240
 3  416 po 11.11. 14:5611.11. 20:31 9240
14 408 po 11.11. 6:2311.11. 9:25 9240
14 405 pá 8.11. 4:228.11. 19:39 9240
17 414 čt 7.11. 15:318.11. 1:28 9240
 3  417 čt 7.11. 6:417.11. 10:12 9240
14 403 st 6.11. 5:476.11. 21:39 9240
 3  416 út 5.11. 14:565.11. 20:31 9240
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9230

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.