Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9240

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 9. 12. 2011

Výrobní číslo: 9882

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 665 637 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 410 st 29.5. 5:0429.5. 20:44 9240
3+26 403 út 28.5. 5:2629.5. 0:02 9240
11 409 po 27.5. 4:1327.5. 19:46 9240
16 403 ne 26.5. 5:0426.5. 21:14 9240
3+26 407 so 25.5. 4:3226.5. 0:40 9240
16 410 pá 24.5. 5:0424.5. 20:44 9240
17 414 čt 23.5. 15:1823.5. 20:49 9240
3+26 417 čt 23.5. 5:4523.5. 9:32 9240
17 415 st 22.5. 5:1523.5. 1:28 9240
17 409 út 21.5. 5:3222.5. 0:48 9240
3+26 411 po 20.5. 4:3220.5. 19:50 9240
6+14 404 ne 19.5. 4:2219.5. 22:50 9240
3+26 405 so 18.5. 20:0719.5. 0:02 9240*Z1
3+26 411 pá 17.5. 4:3217.5. 19:50 9240
17 415 čt 16.5. 5:1517.5. 1:28 9240
24 410 st 15.5. 7:1015.5. 20:35 9240
12 414 út 14.5. 5:4814.5. 19:59 9240
11 404 po 13.5. 5:3114.5. 0:36 9240
6+14 404 ne 12.5. 4:2212.5. 22:50 9240
24 404 so 11.5. 4:5312.5. 0:01 9240
11 411 pá 10.5. 6:2710.5. 20:01 9240
12 417 čt 9.5. 5:279.5. 20:19 9240
6+14 405 st 8.5. 4:428.5. 23:08 9240
11 404 út 7.5. 5:318.5. 0:36 9240
11 401 po 6.5. 21:507.5. 0:16 9240*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9256
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9225

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.