Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9240

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 9. 12. 2011

Výrobní číslo: 9882

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 538 070 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 407 pá 1.7. 5:572.7. 0:39 9240
18 407 čt 30.6. 15:4030.6. 19:14 9240*Z1
17 405 čt 30.6. 4:3830.6. 13:25 9240*MU
17 423 st 29.6. 4:4530.6. 0:55 9240
17 422 út 28.6. 5:5028.6. 20:13 9240
 3  404 po 27.6. 5:3227.6. 19:45 9240
14 410 ne 26.6. 4:2126.6. 23:24 9240
22 413 so 25.6. 8:4525.6. 23:39 9240
 3  416 pá 24.6. 5:0424.6. 19:24 9240
24 407 čt 23.6. 6:4523.6. 20:49 9240
17 414 st 22.6. 5:1622.6. 19:39 9240
16 410 út 21.6. 5:0021.6. 19:58 9240
17 422 po 20.6. 5:5020.6. 20:13 9240
12+17 414 ne 19.6. 15:4020.6. 0:34 9240*Z2
18 407 pá 17.6. 4:3617.6. 19:14 9240
 3  407 čt 16.6. 14:3916.6. 20:14 9240
 3  401 st 15.6. 5:1915.6. 19:46 9240
14 406 út 14.6. 5:0614.6. 19:09 9240
18 413 po 13.6. 5:2814.6. 0:13 9240
14 401 ne 12.6. 4:2112.6. 22:08 9240
 6  407 so 11.6. 12:3011.6. 22:46 9240*Z3
14 104 so 11.6. 5:4011.6. 8:00 9240*Z4
21 406 pá 10.6. 5:0110.6. 19:28 9240
21 407 čt 9.6. 5:179.6. 19:38 9240
11 403 st 8.6. 4:339.6. 0:33 9240
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9260
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9227
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9128
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.