Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9240

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aperol (od 2. 6. 2024 do současnosti)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 9. 12. 2011

Výrobní číslo: 9882

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 689 697 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+14 408 so 14.9. 4:4415.9. 0:47 9240
11 410 pá 13.9. 4:3313.9. 21:48 9240
5+14 402 čt 12.9. 6:5312.9. 23:27 9240
17 406 st 11.9. 5:5411.9. 8:56 9240
5+14 412 út 10.9. 6:0810.9. 19:53 9240
11 407 po 9.9. 5:579.9. 19:31 9240
5+14 409 so 7.9. 5:047.9. 22:48 9240
11 404 pá 6.9. 5:397.9. 0:36 9240
18 403 čt 5.9. 5:185.9. 19:29 9240
3+9 403 st 4.9. 14:445.9. 0:20 9240
3+9 406 st 4.9. 5:024.9. 10:29 9240
3+9 408 čt 29.8. 4:4829.8. 19:51 9240
3+9 412 st 28.8. 5:2529.8. 0:39 9240
5+14 406 út 27.8. 5:0427.8. 21:10 9240
18 406 po 26.8. 5:4827.8. 0:33 9240
19 402 pá 23.8. 6:4223.8. 19:34 9240
19 402 čt 22.8. 6:4222.8. 19:34 9240
11 402 st 21.8. 4:5321.8. 19:46 9240
22 426 út 20.8. 5:2220.8. 22:23 9240
11 401 po 19.8. 14:3120.8. 0:56 9240
17 407 po 19.8. 5:5219.8. 8:59 9240
5+14 410 čt 15.8. 5:4415.8. 8:15 9240*MU
22 432 st 14.8. 5:3514.8. 20:43 9240
3+9 414 út 13.8. 5:4313.8. 20:31 9240
19 401 po 12.8. 6:2212.8. 20:41 9240
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.