Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9240

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 9. 12. 2011

Výrobní číslo: 9882

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 394 994 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 407 st 21.8. 4:3421.8. 20:17 9240
 6  402 út 20.8. 5:1720.8. 21:31 9240
18 412 po 19.8. 15:1019.8. 18:58 9240
17 407 po 19.8. 5:1319.8. 9:13 9240
18 405 pá 16.8. 6:0016.8. 19:47 9240
15 408 čt 8.8. 5:038.8. 10:40 9240
 3  406 st 7.8. 14:167.8. 19:58 9240
10+16 432 út 6.8. 4:577.8. 1:03 9240
17 423 po 5.8. 18:085.8. 20:39 9240*Z
11 403 ne 4.8. 4:364.8. 21:53 9240
11 407 so 3.8. 8:003.8. 20:53 9240
18 407 pá 2.8. 4:332.8. 22:07 9240
18 408 čt 1.8. 6:302.8. 0:09 9240
17 410 st 31.7. 4:501.8. 1:26 9240
18 407 po 29.7. 4:3329.7. 22:08 9240
 3  407 ne 28.7. 4:2829.7. 1:18 9240
 3  403 st 24.7. 13:4624.7. 19:49 9240
15 411 st 24.7. 5:1124.7. 10:37 9240
17 418 út 23.7. 5:1923.7. 19:56 9240
17 408 po 22.7. 14:0623.7. 0:13 9240
15 411 po 22.7. 5:1122.7. 10:37 9240
 7  409 pá 19.7. 5:0719.7. 21:45 9240
17 403 čt 18.7. 5:3419.7. 0:53 9240
 5  408 st 17.7. 4:3118.7. 0:24 9240
 7  406 út 16.7. 4:2616.7. 23:22 9240
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.