Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9240

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 9. 12. 2011

Výrobní číslo: 9882

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 412 010 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 412 pá 3.4. 5:313.4. 23:02 9240
14 408 čt 2.4. 14:022.4. 23:45 9240
11 412 čt 2.4. 5:062.4. 10:07 9240
17 424 st 1.4. 7:502.4. 0:52 9240*Z
Cvič 424 út 24.3. 6:0024.3. 14:00 9240
Cvič 411 po 23.3. 14:0023.3. 22:00 9240
Cvič 404 čt 19.3. 14:0019.3. 22:00 9240
 4  402 čt 19.3. 6:1519.3. 7:45 9240*MU
 6  414 čt 27.2. 5:0127.2. 21:19 9240
17 423 st 26.2. 5:4427.2. 0:12 9240
22 407 út 25.2. 6:0125.2. 19:01 9240
22 407 po 24.2. 6:0124.2. 19:01 9240
17 421 pá 21.2. 5:2421.2. 18:52 9240
14 415 čt 20.2. 6:0821.2. 0:25 9240
18 410 st 19.2. 14:5420.2. 0:48 9240
 3  414 st 19.2. 4:2619.2. 9:56 9240
 3  402 út 18.2. 5:4219.2. 1:15 9240
22 407 po 17.2. 6:0117.2. 19:01 9240
18 407 ne 16.2. 6:5317.2. 0:08 9240
11 407 so 15.2. 8:0015.2. 20:53 9240
14 409 pá 14.2. 5:2514.2. 19:18 9240
17 427 čt 13.2. 15:0313.2. 22:02 9240
 6  412 čt 13.2. 5:1913.2. 10:30 9240
18 412 st 12.2. 5:1312.2. 23:08 9240
 6  414 út 11.2. 5:0111.2. 21:19 9240
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9130
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.