Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9240

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 9. 12. 2011

Výrobní číslo: 9882

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 411 149 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 414 pá 24.1. 5:3024.1. 21:37 9240
14 411 čt 23.1. 14:1723.1. 21:45 9240
 6  412 čt 23.1. 5:1923.1. 10:30 9240
24 403 st 22.1. 5:4722.1. 19:40 9240
 3  405 út 21.1. 4:0621.1. 19:10 9240
11 414 po 20.1. 15:0120.1. 21:38 9240
 4  407 po 20.1. 5:3820.1. 9:16 9240
11 403 ne 19.1. 4:3619.1. 21:53 9240
14 409 so 18.1. 4:5819.1. 0:33 9240
11 410 pá 17.1. 14:3117.1. 21:08 9240
11 414 pá 17.1. 4:1517.1. 10:13 9240
17 428 čt 16.1. 6:2117.1. 0:52 9240
 6  410 út 14.1. 4:4015.1. 1:03 9240
11 408 po 13.1. 6:2814.1. 0:55 9240
11 403 ne 12.1. 4:3612.1. 21:53 9240
17 409 so 11.1. 4:1411.1. 23:42 9240
14 415 pá 10.1. 6:0811.1. 0:25 9240
 7  411 čt 9.1. 5:519.1. 22:38 9240
 3  410 st 8.1. 4:478.1. 19:29 9240
 6  414 út 7.1. 5:017.1. 21:19 9240
14 415 po 6.1. 6:087.1. 0:25 9240
14 412 pá 3.1. 6:353.1. 23:16 9240
Rok 2019
14 412 út 31.12. 6:3531.12. 23:24 9240
18 407 po 30.12. 4:3330.12. 22:07 9240
11 401 ne 29.12. 4:2930.12. 1:15 9240


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.