Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9240

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 9. 12. 2011

Výrobní číslo: 9882

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 454 325 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  108 po 28.9. 4:2329.9. 0:43 9240
 5  105 ne 27.9. 11:0027.9. 21:21 9240
 7  344 pá 25.9. 4:2325.9. 21:28 9240
14 441 čt 24.9. 4:4424.9. 22:20 9240
 3  414 st 23.9. 5:1024.9. 0:37 9240
17 402 út 22.9. 5:4422.9. 21:10 9240
 3  406 po 21.9. 4:3821.9. 19:17 9240
16 343 ne 20.9. 5:3021.9. 0:50 9240
16 441 so 19.9. 4:5219.9. 21:23 9240
 3  407 pá 18.9. 4:2718.9. 23:37 9240
11 410 čt 17.9. 6:2917.9. 21:08 9240
18 403 st 16.9. 5:1316.9. 18:57 9240
22 405 út 15.9. 5:4615.9. 22:45 9240
22 403 po 14.9. 4:2414.9. 20:08 9240
 7  404 ne 13.9. 4:4713.9. 22:24 9240
14 404 so 12.9. 7:4612.9. 22:34 9240
17 427 čt 10.9. 5:1210.9. 10:08 9240
Cvič 418 st 9.9. 14:009.9. 22:00 9240
Cvič 414 st 9.9. 6:009.9. 14:00 9240
17 431 pá 4.9. 6:144.9. 9:19 9240
 3  418 čt 3.9. 5:403.9. 9:23 9240
17 427 st 2.9. 5:122.9. 10:08 9240
14 416 út 1.9. 5:011.9. 10:38 9240
26 417 po 31.8. 6:3731.8. 10:49 9240
17 401 ne 30.8. 4:1431.8. 0:12 9240


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.