Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9240

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 9. 12. 2011

Výrobní číslo: 9882

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 330 329 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 408 ne 22.7. 3:5523.7. 0:57 9240
5+16 405 so 21.7. 3:5022.7. 1:06 9240
17 422 pá 20.7. 5:5820.7. 23:05 9240
17 407 čt 19.7. 5:3919.7. 13:10 9240*MU
3+6 411 st 18.7. 4:4518.7. 18:30 9240*MU
11 402 út 17.7. 5:3817.7. 20:12 9240
17 418 po 16.7. 5:2417.7. 1:04 9240
17 413 ne 15.7. 7:0116.7. 1:12 9240
17 408 so 14.7. 3:5515.7. 0:57 9240
17 423 pá 13.7. 3:5614.7. 1:42 9240
14 405 čt 12.7. 6:3612.7. 20:45 9240
14 413 út 10.7. 4:5810.7. 10:12 9240
12 405 po 9.7. 4:469.7. 21:25 9240
3+6 412 čt 5.7. 4:066.7. 0:09 9240
11 408 st 4.7. 15:414.7. 22:26 9240
11 408 st 4.7. 5:574.7. 9:55 9240
17 423 út 3.7. 3:564.7. 1:42 9240
3+6 417 po 2.7. 5:213.7. 0:57 9240
3+6 408 ne 1.7. 12:041.7. 23:11 9240
3+6 411 pá 29.6. 6:1129.6. 23:03 9240
17 430 čt 28.6. 5:4628.6. 22:53 9240
3+6 413 st 27.6. 4:4328.6. 0:51 9240
11 404 út 26.6. 4:0926.6. 22:25 9240
 4  401 po 25.6. 13:3425.6. 19:11 9240
11 414 po 25.6. 3:4925.6. 10:13 9240
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.