Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9239

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dům zahraniční spolupráce (od 20. 12. 2020 do současnosti)

Dům zahraniční spolupráce

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 13.4.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 27. 9. 2011

Výrobní číslo: 9881

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 503 293 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  106 st 14.4. 5:5914.4. 9:55 9239
 4  106 út 13.4. 5:5913.4. 9:55 9239
Cvič 415 po 12.4. 6:0012.4. 14:00 9239
 5  442 ne 11.4. 4:2611.4. 20:16 9239
 3  404 so 10.4. 5:5810.4. 21:58 9239
17 406 pá 9.4. 16:009.4. 22:09 9239*Z
 4  110 pá 9.4. 6:399.4. 10:36 9239
 3  114 čt 1.4. 5:411.4. 9:14 9239
 5  442 st 31.3. 5:1531.3. 20:19 9239
17 141 út 30.3. 5:3530.3. 21:20 9239
16 114 po 29.3. 4:2929.3. 22:55 9239
 5  106 ne 28.3. 4:3728.3. 21:01 9239
14 106 so 27.3. 4:4327.3. 22:12 9239
18 410 pá 26.3. 4:3226.3. 22:06 9239
17 413 čt 25.3. 5:4325.3. 23:33 9239
 3  415 st 24.3. 5:0224.3. 20:25 9239
17 412 út 23.3. 5:3023.3. 23:03 9239
 3  414 po 22.3. 15:0322.3. 23:15 9239
 3  404 pá 19.3. 5:2219.3. 21:21 9239
14 407 čt 18.3. 5:0618.3. 20:17 9239
17 406 st 17.3. 4:4217.3. 22:32 9239
12 411 út 16.3. 4:4816.3. 23:06 9239
17 410 ne 14.3. 4:4214.3. 21:42 9239*MU*1
17 407 so 13.3. 5:3413.3. 23:03 9239
14 410 pá 12.3. 5:4612.3. 23:04 9239
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9207
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada pantografu v podjezdu Výtoň ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.