Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9239

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dům zahraniční spolupráce (od 20. 12. 2020 do současnosti)

Dům zahraniční spolupráce

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 27. 9. 2011

Výrobní číslo: 9881

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 552 748 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 409 pá 1.7. 4:592.7. 0:27 9239
 3  408 čt 30.6. 14:491.7. 0:21 9239
18 703 čt 30.6. 6:1830.6. 11:40 9239*MU
20 711 st 29.6. 6:4729.6. 18:34 9239
26 703 út 28.6. 5:3628.6. 23:25 9239*MU*1
22 725 po 27.6. 15:4028.6. 0:33 9239
 8  707 ne 26.6. 10:1026.6. 21:48 9239
20 714 pá 24.6. 14:5925.6. 0:03 9239
22 722 pá 24.6. 5:5024.6. 9:09 9239
25 708 čt 23.6. 14:4523.6. 23:05 9239
20 714 čt 23.6. 5:1823.6. 9:14 9239
22 722 st 22.6. 15:1622.6. 21:41 9239
22 725 st 22.6. 5:3522.6. 8:53 9239
22 720 út 21.6. 15:0022.6. 0:13 9239
 1  714 út 21.6. 6:3021.6. 9:46 9239
22 720 po 20.6. 15:0020.6. 20:26 9239
25 703 po 20.6. 6:0420.6. 9:31 9239
22 726 pá 17.6. 15:4817.6. 19:17 9239
11 405 pá 17.6. 5:5617.6. 9:35 9239
18 408 čt 16.6. 6:3216.6. 19:24 9239
24 404 st 15.6. 14:4515.6. 20:21 9239
24 404 st 15.6. 6:0715.6. 9:51 9239
12 413 út 14.6. 6:0514.6. 21:40 9239
18 407 po 13.6. 4:3613.6. 19:14 9239
11 404 ne 12.6. 7:3712.6. 22:28 9239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Na Groši ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.