Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9239

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Bosch (od 3. 7. 2022 do současnosti)

Bosch

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Dům zahraniční spolupráce (od 20. 12. 2020 do 3. 7. 2022)

Dům zahraniční spolupráce

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 27. 9. 2011

Výrobní číslo: 9881

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 584 818 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 419 dnes 5:3310.12. 0:48 9239
17 412 čt 8.12. 5:539.12. 0:18 9239
17 426 st 7.12. 6:107.12. 20:32 9239
12+14 407 út 6.12. 5:016.12. 23:24 9239
17 412 po 5.12. 5:536.12. 0:18 9239
17 415 ne 4.12. 4:394.12. 20:40 9239*MU
16 405 so 3.12. 4:594.12. 0:29 9239
 3  410 pá 2.12. 15:073.12. 0:42 9239
11 411 pá 2.12. 4:562.12. 9:54 9239
11 413 čt 1.12. 4:472.12. 0:24 9239
24 412 st 30.11. 6:3630.11. 20:49 9239
17 412 út 29.11. 5:5330.11. 0:18 9239
16 407 po 28.11. 4:5928.11. 20:15 9239
12+14 402 ne 27.11. 4:3028.11. 0:02 9239
 3  401 so 26.11. 4:1127.11. 0:42 9239
17 428 pá 25.11. 15:4426.11. 1:18 9239
17 414 pá 25.11. 5:4925.11. 8:32 9239
12+14 408 čt 24.11. 5:1124.11. 20:18 9239
11 407 st 23.11. 4:2023.11. 19:47 9239
17 417 út 22.11. 5:1822.11. 22:06 9239
17 423 po 21.11. 5:5421.11. 20:17 9239
18 409 pá 18.11. 4:3718.11. 19:14 9239
11 406 čt 17.11. 5:1617.11. 23:50 9239
16 407 st 16.11. 4:5916.11. 20:15 9239
18 414 út 15.11. 16:3516.11. 0:33 9239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.