Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9239

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 27. 9. 2011

Výrobní číslo: 9881

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 464 068 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  106 ne 27.9. 4:3627.9. 21:52 9239
16 105 so 26.9. 5:1326.9. 23:16 9239
15 108 pá 25.9. 5:3826.9. 0:27 9239
 7  107 čt 24.9. 6:2225.9. 0:43 9239
11 107 st 23.9. 4:1224.9. 1:12 9239
11 110 út 22.9. 6:0922.9. 22:27 9239
14 107 po 21.9. 4:4521.9. 21:03 9239
14 404 pá 18.9. 4:5218.9. 22:28 9239
 3  404 čt 17.9. 5:2217.9. 21:37 9239
 3  404 st 16.9. 5:2216.9. 21:37 9239
14 412 út 15.9. 4:1815.9. 21:03 9239
22 405 po 14.9. 5:4614.9. 22:45 9239
 4  406 pá 11.9. 15:4211.9. 18:17 9239
17 430 pá 11.9. 6:0811.9. 9:11 9239
18 414 čt 10.9. 5:3010.9. 9:09 9239
 7  413 st 9.9. 5:119.9. 10:14 9239
 3  414 út 8.9. 4:548.9. 20:30 9239
 4  404 po 7.9. 15:227.9. 18:57 9239
 4  404 po 7.9. 6:337.9. 10:16 9239
16 403 pá 4.9. 4:554.9. 20:19 9239
16 403 čt 3.9. 4:553.9. 20:19 9239
18 404 st 2.9. 5:453.9. 0:48 9239
14 413 út 1.9. 6:131.9. 21:18 9239
14 416 po 31.8. 5:0131.8. 10:38 9239
14 403 ne 30.8. 17:0030.8. 22:03 9239*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9135

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.