Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9239

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 27. 9. 2011

Výrobní číslo: 9881

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 396 188 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  402 po 19.8. 5:1719.8. 21:31 9239
15 410 pá 16.8. 5:1016.8. 19:38 9239
14 405 čt 15.8. 14:2515.8. 22:15 9239
11 410 čt 15.8. 5:3415.8. 9:43 9239
18 405 st 14.8. 6:0014.8. 20:17 9239
11 401 út 13.8. 4:2913.8. 20:30 9239
 6  402 po 12.8. 5:1712.8. 21:31 9239
 6  405 ne 11.8. 9:5912.8. 0:23 9239
14 407 so 10.8. 4:1810.8. 21:26 9239
17 423 pá 9.8. 5:579.8. 20:39 9239
 3  408 čt 8.8. 14:358.8. 22:37 9239
 3  406 čt 8.8. 4:278.8. 9:50 9239
18 407 st 7.8. 4:337.8. 22:07 9239
17 408 út 6.8. 14:067.8. 0:12 9239
14 405 út 6.8. 4:386.8. 10:00 9239
18 407 po 5.8. 4:335.8. 22:07 9239
18 405 ne 4.8. 4:334.8. 21:52 9239
18 402 so 3.8. 5:134.8. 0:48 9239
18 410 pá 2.8. 4:532.8. 22:50 9239
 3  406 čt 1.8. 14:181.8. 20:00 9239
18 412 čt 1.8. 5:301.8. 9:19 9239
18 410 st 31.7. 4:5331.7. 22:51 9239
14 411 út 30.7. 4:1830.7. 21:01 9239
18 405 po 29.7. 6:0029.7. 19:48 9239
18 412 čt 25.7. 15:1025.7. 18:59 9239


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.