Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9239

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dům zahraniční spolupráce (od 20. 12. 2020 do současnosti)

Dům zahraniční spolupráce

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 27. 9. 2011

Výrobní číslo: 9881

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 511 888 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  408 dnes 4:3229.11. 0:38 9239
5+6 416 so 27.11. 6:5028.11. 0:22 9239
11 403 pá 26.11. 5:3927.11. 0:33 9239
 3  401 čt 25.11. 5:1925.11. 19:46 9239
17 404 st 24.11. 5:5024.11. 21:26 9239
 3  404 út 23.11. 5:2723.11. 19:45 9239
17 427 pá 19.11. 5:3519.11. 18:37 9239
 6  406 čt 18.11. 5:4318.11. 23:06 9239
11 403 st 17.11. 4:3318.11. 0:53 9239
14+19 432 út 16.11. 5:4816.11. 19:19 9239
17 423 po 15.11. 4:1816.11. 0:26 9239
14 401 ne 14.11. 4:4214.11. 23:36 9239
 5  405 so 13.11. 4:4813.11. 22:22 9239
11 403 pá 12.11. 5:3913.11. 0:33 9239
 6  411 čt 11.11. 4:3011.11. 19:25 9239
11 408 st 10.11. 4:3410.11. 15:40 9239*MU
16 408 út 9.11. 5:009.11. 20:00 9239
11 408 po 8.11. 4:348.11. 19:36 9239
17 413 ne 7.11. 7:417.11. 21:36 9239
17 416 so 6.11. 8:317.11. 0:16 9239
 3  408 pá 5.11. 14:496.11. 0:21 9239
18 402 pá 5.11. 5:585.11. 9:27 9239
18 402 čt 4.11. 14:594.11. 18:31 9239
 3  408 čt 4.11. 6:304.11. 10:09 9239
16 408 st 3.11. 5:003.11. 20:00 9239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.