Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9239

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Cevro Institut (od 16. 9. 2023 do současnosti)

Cevro Institut

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Bosch (od 3. 7. 2022 do 16. 9. 2023)

Bosch

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Dům zahraniční spolupráce (od 20. 12. 2020 do 3. 7. 2022)

Dům zahraniční spolupráce

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 27. 9. 2011

Výrobní číslo: 9881

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 672 109 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 411 pá 19.4. 4:4219.4. 20:54 9239
14 404 čt 18.4. 5:3019.4. 0:12 9239
11 411 st 17.4. 6:2717.4. 20:00 9239
22 420 út 16.4. 5:4116.4. 19:46 9239
6+14 407 po 15.4. 4:4915.4. 19:48 9239
17 402 so 13.4. 16:5014.4. 0:48 9239*Z1
6+14 407 pá 12.4. 4:4912.4. 19:48 9239
 4  405 čt 11.4. 6:1411.4. 20:33 9239
 4  405 st 10.4. 6:1410.4. 20:33 9239
17 401 út 9.4. 5:2510.4. 0:08 9239
11 407 po 8.4. 5:398.4. 19:30 9239
6+14 412 ne 7.4. 5:097.4. 22:03 9239
3+7 436 so 6.4. 4:116.4. 12:44 9239
11 405 pá 5.4. 14:396.4. 0:56 9239
18 409 pá 5.4. 5:335.4. 9:45 9239
18 408 čt 4.4. 5:184.4. 18:51 9239
18 411 st 3.4. 7:363.4. 21:17 9239
18 415 čt 21.3. 6:4821.3. 8:35 9239
17 410 st 20.3. 5:4220.3. 19:59 9239
18 408 út 19.3. 5:1819.3. 18:51 9239
11 401 po 18.3. 4:5319.3. 0:16 9239
14 401 so 16.3. 5:2816.3. 23:45 9239
11 404 pá 15.3. 5:3916.3. 0:36 9239
14 409 čt 14.3. 6:0714.3. 20:14 9239
11 401 st 13.3. 4:5014.3. 0:16 9239
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9265

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.