Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9239

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 27. 9. 2011

Výrobní číslo: 9881

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 352 052 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 418 čt 18.10. 15:0518.10. 18:28 9239
 4  407 čt 18.10. 5:3818.10. 9:16 9239
11 408 st 17.10. 6:2818.10. 0:55 9239
18 409 út 16.10. 6:4617.10. 0:28 9239
18 410 st 8.8. 4:538.8. 21:10 9239*MU
17 418 út 7.8. 5:248.8. 1:04 9239
14 406 po 6.8. 4:386.8. 22:39 9239
 6  402 ne 5.8. 5:006.8. 0:23 9239
17 406 so 4.8. 7:194.8. 22:12 9239
17 418 pá 3.8. 5:244.8. 1:04 9239
15+16 436 čt 2.8. 6:133.8. 0:56 9239
11 405 st 1.8. 4:562.8. 1:04 9239
12 405 út 31.7. 4:4631.7. 21:25 9239
11 406 po 30.7. 6:2730.7. 20:40 9239
17 408 ne 29.7. 3:5530.7. 0:57 9239
17 414 so 28.7. 6:1129.7. 1:15 9239
11 402 pá 27.7. 5:3827.7. 20:12 9239
11 407 čt 26.7. 3:4927.7. 1:15 9239
17 423 st 25.7. 3:5626.7. 1:42 9239
3+6 404 út 24.7. 6:4524.7. 19:31 9239
3+6 415 pá 20.7. 4:4020.7. 21:08 9239
 7  411 čt 19.7. 5:2319.7. 20:16 9239
12 405 st 18.7. 4:4618.7. 21:25 9239
12 409 út 17.7. 5:0917.7. 22:12 9239
3+6 408 po 16.7. 4:2616.7. 20:08 9239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.