Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9239

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 27. 9. 2011

Výrobní číslo: 9881

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 359 903 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 408 so 16.2. 8:0617.2. 0:32 9239
 4  402 pá 15.2. 13:4415.2. 19:21 9239
11 414 pá 15.2. 3:4915.2. 10:33 9239
14 410 čt 14.2. 4:3814.2. 22:00 9239
11 408 st 13.2. 14:0113.2. 21:13 9239
 4  410 st 13.2. 5:5613.2. 9:32 9239
11 411 út 12.2. 6:0812.2. 12:00 9239*MU
11 407 po 11.2. 5:4912.2. 0:55 9239
 3  418 pá 8.2. 5:188.2. 20:26 9239
 3  411 čt 7.2. 4:417.2. 19:39 9239
 3  418 st 6.2. 5:186.2. 20:26 9239
16 413 út 5.2. 4:555.2. 21:07 9239
18 405 po 4.2. 4:334.2. 20:07 9239
17 402 so 2.2. 6:283.2. 1:02 9239
 3  401 pá 1.2. 5:362.2. 0:55 9239
 4  401 čt 31.1. 13:3431.1. 19:11 9239
17 411 pá 25.1. 5:4625.1. 19:12 9239
 3  410 čt 24.1. 4:4724.1. 19:29 9239
17 403 st 23.1. 4:1523.1. 20:17 9239
17 427 út 22.1. 15:0322.1. 22:02 9239
 3  415 út 22.1. 6:3122.1. 10:05 9239
18 410 pá 18.1. 7:0218.1. 8:55 9239
 4  409 čt 17.1. 5:4817.1. 9:24 9239
11 409 st 16.1. 14:2316.1. 19:03 9239
 4  401 st 16.1. 6:0416.1. 9:56 9239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.