Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9239

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 27. 9. 2011

Výrobní číslo: 9881

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 359 747 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 410 st 19.12. 7:0219.12. 8:55 9239
17 427 út 18.12. 15:0318.12. 22:02 9239
17 427 út 18.12. 4:3218.12. 9:23 9239
 4  407 po 17.12. 14:3017.12. 19:59 9239
 4  412 st 12.12. 6:1212.12. 9:48 9239
 4  406 út 11.12. 14:2211.12. 19:38 9239
18 410 út 11.12. 7:0211.12. 8:55 9239
11 409 po 10.12. 14:2310.12. 19:03 9239
14 406 pá 7.12. 4:587.12. 21:00 9239
14 416 čt 6.12. 14:576.12. 20:18 9239
 4  401 čt 6.12. 6:046.12. 9:56 9239
14 409 st 5.12. 5:265.12. 19:18 9239
11 413 út 4.12. 5:555.12. 1:15 9239
11 411 po 3.12. 3:494.12. 0:55 9239
9+16 420 ne 2.12. 8:243.12. 0:24 9239
 3  406 so 1.12. 8:102.12. 0:55 9239
18 415 pá 30.11. 15:3430.11. 19:28 9239
11 414 pá 30.11. 5:2430.11. 10:33 9239
11 410 čt 29.11. 4:0929.11. 19:33 9239
 3  411 st 28.11. 9:2028.11. 19:39 9239*Z
11 402 út 27.11. 6:4127.11. 22:28 9239
14 402 po 26.11. 5:0626.11. 20:45 9239
 4  412 pá 23.11. 15:1023.11. 19:01 9239
 3  413 pá 23.11. 6:0923.11. 9:40 9239
 3  414 pá 9.11. 14:219.11. 22:06 9239
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9216

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.