Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9239

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 27. 9. 2011

Výrobní číslo: 9881

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 373 118 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  410 čt 25.4. 4:4725.4. 19:29 9239
18 414 st 24.4. 5:3024.4. 21:37 9239
18 408 út 23.4. 4:5324.4. 0:08 9239
27 401 po 22.4. 7:0022.4. 21:54 9239
14 402 ne 21.4. 5:2621.4. 22:54 9239
27 401 so 20.4. 7:0720.4. 21:54 9239
14 408 pá 19.4. 4:3819.4. 21:56 9239
17 416 čt 18.4. 5:4619.4. 1:02 9239
 4  410 st 17.4. 5:5617.4. 9:49 9239
 4  409 út 16.4. 13:0416.4. 20:08 9239
11 414 út 16.4. 3:4716.4. 10:13 9239
17 429 po 15.4. 16:3016.4. 1:12 9239*Z
 6  409 so 13.4. 7:5514.4. 0:31 9239
17 421 pá 12.4. 5:2512.4. 18:52 9239
Zvl 441 čt 11.4. 22:4511.4. 23:30 9239*1
11 410 čt 11.4. 14:3111.4. 22:45 9239
 4  407 čt 11.4. 5:3811.4. 9:33 9239
17 421 st 10.4. 5:2510.4. 18:52 9239
17 411 út 9.4. 5:469.4. 19:12 9239
14 402 po 8.4. 4:188.4. 22:41 9239
17 415 ne 7.4. 4:328.4. 0:52 9239
5+16 434 so 6.4. 4:596.4. 21:54 9239
14 402 pá 5.4. 4:185.4. 22:41 9239
11 414 čt 4.4. 15:014.4. 21:38 9239
 4  406 čt 4.4. 5:314.4. 9:25 9239
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8423+8424
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání Slavia-Chelsea

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.