Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9238

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
RunCzech (od 23. 3. 2024 do současnosti)

RunCzech

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
RunCzech (od 13. 5. 2018 do 21. 3. 2024)

RunCzech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 25. 11. 2011

Výrobní číslo: 9880

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 687 940 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 416 dnes 5:4310.10. 0:28 9238
11 409 út 8.10. 6:148.10. 19:46 9238
 3  415 po 7.10. 14:497.10. 22:20 9238
19 405 po 7.10. 6:457.10. 9:14 9238
 3  416 pá 4.10. 14:564.10. 20:31 9238
18 412 pá 4.10. 7:284.10. 9:18 9238
14 402 čt 3.10. 5:443.10. 19:14 9238
 3  407 st 2.10. 5:042.10. 19:32 9238
11 411 út 1.10. 4:511.10. 20:01 9238
 5  402 po 30.9. 6:1230.9. 21:38 9238
18 402 ne 29.9. 4:3829.9. 23:53 9238
22 416 so 28.9. 7:3928.9. 22:11 9238
3+9 411 pá 27.9. 4:5927.9. 21:17 9238
17 415 čt 26.9. 15:3327.9. 0:28 9238
3+9 410 st 25.9. 4:4825.9. 23:00 9238
18 410 út 24.9. 4:3825.9. 0:33 9238
20 408 po 23.9. 5:4323.9. 20:18 9238
17 408 ne 22.9. 9:1023.9. 0:28 9238
22 417 so 21.9. 7:5421.9. 22:21 9238
3+9 405 pá 20.9. 15:0020.9. 20:19 9238
3+9 405 pá 20.9. 6:4320.9. 10:13 9238
11 407 čt 19.9. 5:5719.9. 19:31 9238
3+9 414 st 18.9. 5:0318.9. 19:40 9238
5+14 412 út 17.9. 6:0817.9. 19:53 9238
11 409 po 16.9. 4:1316.9. 19:46 9238


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.