Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9238

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Run Czech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 25. 11. 2011

Výrobní číslo: 9880

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 604 960 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 409 pá 29.9. 4:2129.9. 19:31 9238
 6  408 st 27.9. 4:2727.9. 23:25 9238
18 406 út 26.9. 6:2226.9. 23:54 9238
 5  411 po 25.9. 4:5425.9. 22:46 9238
22 416 ne 24.9. 8:5824.9. 23:52 9238
 6  403 so 23.9. 14:0023.9. 21:21 9238*Z1
17 431 pá 22.9. 14:5223.9. 1:04 9238
17 435 pá 22.9. 6:0322.9. 8:51 9238
 6  413 čt 21.9. 4:4722.9. 0:25 9238
11 401 st 20.9. 4:5921.9. 0:14 9238
 3  401 út 19.9. 4:1219.9. 20:30 9238
17 431 po 18.9. 14:5219.9. 1:04 9238
18 414 po 18.9. 5:2818.9. 9:20 9238
17 435 čt 14.9. 15:2414.9. 20:56 9238
 3  414 čt 14.9. 5:5414.9. 9:26 9238
18 415 st 13.9. 7:3613.9. 9:29 9238
18 415 út 12.9. 15:2812.9. 19:24 9238
14 416 po 11.9. 15:0611.9. 20:21 9238
11 404 po 11.9. 5:2711.9. 9:55 9238
 6  409 ne 10.9. 4:2711.9. 0:45 9238
17 424 pá 8.9. 6:098.9. 21:26 9238
 6  407 čt 7.9. 4:077.9. 20:49 9238
 7  416 st 6.9. 6:106.9. 21:04 9238
16 409 čt 31.8. 5:0331.8. 20:44 9238
12 402 st 30.8. 5:0530.8. 22:19 9238
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9239

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.