Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9238

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
RunCzech (od 23. 3. 2024 do současnosti)

RunCzech

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
RunCzech (od 13. 5. 2018 do 21. 3. 2024)

RunCzech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 25. 11. 2011

Výrobní číslo: 9880

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 708 625 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 402 dnes 5:1824.1. 19:09 9238
 3  410 čt 23.1. 5:4424.1. 0:20 9238
11 407 st 22.1. 6:1522.1. 19:18 9238
17 425 út 21.1. 5:5721.1. 20:21 9238
6+14 417 po 20.1. 7:1120.1. 20:47 9238
18 405 pá 17.1. 5:4917.1. 21:32 9238
18 405 čt 16.1. 5:4916.1. 21:32 9238
17 433 st 15.1. 5:5316.1. 0:47 9238
 3  403 út 14.1. 4:4814.1. 21:01 9238
18 411 po 13.1. 6:4814.1. 0:33 9238
11 407 pá 10.1. 6:1510.1. 19:18 9238
18 404 čt 9.1. 5:349.1. 19:29 9238
 3  403 st 8.1. 4:488.1. 21:01 9238
17 428 út 7.1. 6:237.1. 20:50 9238
 3  412 po 6.1. 14:456.1. 20:17 9238
17 428 ne 5.1. 6:255.1. 23:46 9238
11 405 so 4.1. 4:335.1. 0:56 9238
11 402 pá 3.1. 4:533.1. 19:39 9238
 3  414 čt 2.1. 15:043.1. 1:00 9238
Rok 2024
11 402 po 30.12. 4:5330.12. 19:39 9238
18 405 ne 29.12. 5:1830.12. 0:33 9238
11 407 so 28.12. 4:5128.12. 23:49 9238
12 401 pá 27.12. 5:5028.12. 0:36 9238
22 417 út 24.12. 7:3924.12. 16:40 9238
6+14 416 po 23.12. 14:2523.12. 20:49 9238


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.