Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9238

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 25. 11. 2011

Výrobní číslo: 9880

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 268 635 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 408 st 25.4. 5:5126.4. 0:37 9238
 4  403 út 24.4. 13:5424.4. 19:31 9238
14 415 út 24.4. 5:3724.4. 10:28 9238
17 402 po 23.4. 6:0224.4. 1:28 9238
17 414 ne 22.4. 13:0023.4. 1:30 9238*Z
18+38 434 so 21.4. 8:1621.4. 23:48 9238
14 402 pá 20.4. 7:2420.4. 22:09 9238
11 411 čt 19.4. 4:5719.4. 19:23 9238
17 429 st 18.4. 5:4918.4. 23:03 9238
14 408 út 17.4. 4:1817.4. 20:33 9238
20 408 po 16.4. 5:5117.4. 0:37 9238
 4  412 pá 13.4. 15:1013.4. 19:01 9238
 4  409 pá 13.4. 5:4813.4. 9:24 9238
 4  406 čt 12.4. 5:3112.4. 9:08 9238
17 422 st 11.4. 5:2012.4. 0:58 9238
11 408 út 10.4. 6:2811.4. 0:35 9238
14 412 po 9.4. 4:589.4. 21:03 9238
17 415 ne 8.4. 4:328.4. 23:13 9238
3+6 407 so 7.4. 5:128.4. 0:38 9238
17 409 pá 6.4. 6:256.4. 19:08 9238
14 410 čt 5.4. 6:355.4. 23:04 9238
11 411 st 4.4. 4:574.4. 19:23 9238
17 427 út 3.4. 5:423.4. 20:19 9238
20 408 čt 29.3. 5:5130.3. 0:37 9238
12 406 st 28.3. 4:5029.3. 0:29 9238
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9246

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.