Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9238

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Run Czech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 25. 11. 2011

Výrobní číslo: 9880

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 428 602 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  406 po 28.9. 4:3829.9. 0:37 9238
16 344 ne 27.9. 11:2028.9. 1:10 9238
16 441 so 26.9. 4:5226.9. 21:23 9238
17 403 pá 25.9. 5:5425.9. 21:40 9238
 3  402 čt 24.9. 5:1724.9. 20:23 9238
17 418 st 23.9. 4:4623.9. 22:49 9238
17 410 út 22.9. 5:3723.9. 0:41 9238
 3  407 po 21.9. 4:5821.9. 23:37 9238
11 408 ne 20.9. 11:4521.9. 1:17 9238*Z
17 430 pá 18.9. 6:0818.9. 9:11 9238
14 411 čt 17.9. 11:3017.9. 21:00 9238*Z1
 4  405 st 16.9. 15:2516.9. 17:58 9238
14 415 st 16.9. 4:3816.9. 10:08 9238
11 413 út 15.9. 4:1515.9. 9:54 9238
18 410 po 14.9. 4:3314.9. 22:10 9238
14 405 ne 13.9. 5:2513.9. 22:36 9238
18 402 so 12.9. 5:1313.9. 0:48 9238
17 402 pá 11.9. 5:2911.9. 21:32 9238
17 413 čt 10.9. 5:3511.9. 1:22 9238
17 407 st 9.9. 4:4210.9. 1:33 9238
14 404 út 8.9. 4:528.9. 22:03 9238
18 410 po 7.9. 4:337.9. 22:09 9238
11 408 ne 6.9. 4:297.9. 1:15 9238
17 415 so 5.9. 6:206.9. 1:03 9238
 3  412 pá 4.9. 5:034.9. 20:07 9238
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9363
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9441

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.