Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9238

Evidované reklamní polepy:

Run Czech

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 25. 11. 2011

Výrobní číslo: 9880

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 323 518 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 410 út 19.2. 14:5420.2. 0:48 9238
 4  402 út 19.2. 6:0619.2. 9:40 9238
14 403 po 18.2. 14:5718.2. 19:18 9238
 4  401 po 18.2. 6:0418.2. 9:56 9238
 4  406 pá 15.2. 14:2215.2. 19:38 9238
 4  401 pá 15.2. 6:0415.2. 9:56 9238
 4  412 čt 14.2. 15:1014.2. 19:01 9238
 4  409 čt 14.2. 5:4814.2. 9:24 9238
 4  407 st 13.2. 5:3813.2. 9:16 9238
 4  402 út 12.2. 13:4412.2. 19:21 9238
 4  402 út 12.2. 6:0612.2. 9:40 9238
 4  401 po 11.2. 13:3411.2. 19:11 9238
 4  403 po 11.2. 6:1311.2. 10:04 9238
 4  403 pá 8.2. 13:548.2. 19:31 9238
 3  414 pá 8.2. 4:268.2. 9:48 9238
 3  413 čt 7.2. 14:127.2. 19:47 9238
14 403 čt 7.2. 4:587.2. 10:38 9238
14 412 st 6.2. 6:256.2. 20:30 9238
14 411 út 5.2. 6:145.2. 18:48 9238
 4  409 po 4.2. 13:044.2. 18:36 9238
14 403 po 4.2. 4:584.2. 10:38 9238
17 414 ne 3.2. 20:004.2. 1:12 9238*Z
17 424 pá 1.2. 5:521.2. 17:30 9238*MU
17 421 čt 31.1. 5:2531.1. 18:52 9238
17 426 st 30.1. 6:1530.1. 19:32 9238
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.