Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9238

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Run Czech

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 25. 11. 2011

Výrobní číslo: 9880

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 357 058 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 411 st 21.8. 4:1821.8. 21:01 9238
17 402 út 20.8. 4:4221.8. 1:27 9238
18+26 431 po 19.8. 4:5419.8. 22:54 9238
3+26 407 ne 18.8. 4:3418.8. 22:40 9238
3+26 407 so 17.8. 4:3417.8. 22:40 9238
18 409 pá 16.8. 8:4017.8. 0:28 9238*Z
24 407 út 13.8. 6:0613.8. 19:58 9238
11 404 po 12.8. 6:3112.8. 22:45 9238
15 403 ne 11.8. 8:5711.8. 21:53 9238
 6  404 so 10.8. 7:4311.8. 0:23 9238
14 401 pá 9.8. 4:589.8. 21:30 9238
 3  403 čt 8.8. 13:468.8. 19:48 9238
11 406 čt 8.8. 4:158.8. 9:55 9238
18 409 út 30.7. 6:4031.7. 0:29 9238
 3  402 po 29.7. 4:4829.7. 19:42 9238
 3  403 so 27.7. 5:0227.7. 23:59 9238
18 405 pá 26.7. 6:0026.7. 19:48 9238
18 405 čt 25.7. 6:0025.7. 19:48 9238
18 409 st 24.7. 6:4025.7. 0:29 9238
14 412 po 22.7. 6:3522.7. 23:16 9238
10 404 ne 21.7. 4:2422.7. 1:20 9238
 9  406 so 20.7. 4:3921.7. 0:55 9238
11 406 pá 19.7. 14:3320.7. 1:17 9238
17 421 st 17.7. 5:2917.7. 22:44 9238
17 422 út 16.7. 5:4917.7. 1:05 9238
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9265

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.