Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9238

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
RunCzech (od 23. 3. 2024 do současnosti)

RunCzech

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
RunCzech (od 13. 5. 2018 do 21. 3. 2024)

RunCzech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 25. 11. 2011

Výrobní číslo: 9880

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 667 870 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 417 dnes 7:5420.7. 22:22 9238
12 401 pá 19.7. 5:4720.7. 0:40 9238
3+9 410 čt 18.7. 5:0219.7. 0:20 9238
17 414 st 17.7. 5:3218.7. 0:28 9238
5+14 411 út 16.7. 5:5016.7. 19:26 9238
3+9 410 po 15.7. 5:0216.7. 0:20 9238
3+9 405 ne 14.7. 8:4814.7. 23:20 9238
17 402 so 13.7. 7:5514.7. 1:28 9238
22 426 pá 12.7. 5:2212.7. 22:23 9238
12 401 čt 11.7. 5:4712.7. 0:40 9238
39 407 st 10.7. 5:3810.7. 10:09 9238
17 409 út 9.7. 4:479.7. 20:29 9238
11 407 po 8.7. 5:318.7. 20:31 9238
17 408 ne 7.7. 4:478.7. 0:28 9238
5+14 405 so 6.7. 4:486.7. 21:19 9238
22 417 pá 5.7. 7:545.7. 22:22 9238
17 404 čt 4.7. 5:344.7. 16:54 9238*MU
3+9 408 st 3.7. 4:483.7. 19:51 9238
22 432 út 2.7. 5:352.7. 20:43 9238
22 432 po 1.7. 5:351.7. 20:43 9238
11 404 ne 30.6. 4:331.7. 0:36 9238
11 405 so 29.6. 4:3330.6. 0:56 9238
33 408 pá 28.6. 6:1329.6. 0:44 9238
 3  409 čt 27.6. 15:0428.6. 0:41 9238
 3  405 čt 27.6. 6:0227.6. 9:33 9238
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.