Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9238

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Run Czech

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 25. 11. 2011

Výrobní číslo: 9880

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 387 148 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 409 st 29.1. 14:1029.1. 19:18 9238*Z
14 406 út 28.1. 4:5828.1. 21:00 9238
17 424 po 27.1. 5:5227.1. 22:52 9238
11 407 ne 26.1. 4:0927.1. 0:55 9238
17 408 so 25.1. 5:5026.1. 1:24 9238
 3  402 pá 24.1. 5:4225.1. 1:15 9238
11 413 čt 23.1. 7:0124.1. 1:15 9238
11 411 st 22.1. 4:5722.1. 19:23 9238
17 427 út 21.1. 15:0321.1. 22:02 9238
 3  415 út 21.1. 6:3221.1. 10:05 9238
17 411 po 20.1. 5:4620.1. 19:12 9238
14 415 pá 17.1. 6:0818.1. 0:25 9238
 6  401 čt 16.1. 4:5016.1. 18:50 9238
 3  414 st 15.1. 14:2116.1. 0:17 9238
14 411 st 15.1. 6:5715.1. 10:08 9238
18 410 po 13.1. 7:0213.1. 8:55 9238
17 429 pá 10.1. 15:1911.1. 1:12 9238
 4  406 pá 10.1. 5:2710.1. 9:08 9238
14 416 čt 9.1. 14:579.1. 20:18 9238
 4  407 čt 9.1. 5:389.1. 9:16 9238
 6  401 st 8.1. 7:308.1. 18:50 9238*Z1
11 414 út 7.1. 15:017.1. 21:38 9238
11 414 út 7.1. 4:157.1. 10:13 9238
18 405 po 6.1. 4:336.1. 20:07 9238
14 405 ne 5.1. 8:245.1. 23:17 9238
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9236
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9210

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.