Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9238

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
RunCzech (od 23. 3. 2024 do současnosti)

RunCzech

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
RunCzech (od 13. 5. 2018 do 21. 3. 2024)

RunCzech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 25. 11. 2011

Výrobní číslo: 9880

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 738 430 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  406 dnes 4:2919.7. 22:16 9238
 3  401 pá 18.7. 4:1119.7. 1:01 9238
11 405 čt 17.7. 5:3618.7. 0:17 9238
 3  414 st 16.7. 15:0517.7. 0:41 9238
17 425 st 16.7. 5:5216.7. 8:59 9238
11 405 út 15.7. 5:3616.7. 0:17 9238
14 405 po 14.7. 6:0614.7. 20:46 9238
 6  407 ne 13.7. 9:2713.7. 22:16 9238
17 417 so 12.7. 8:0813.7. 0:07 9238
11 401 pá 11.7. 4:5311.7. 19:51 9238
17 421 čt 10.7. 6:0711.7. 0:30 9238
 3  413 st 9.7. 14:579.7. 22:21 9238
17 430 st 9.7. 7:019.7. 9:29 9238
14 413 út 8.7. 5:048.7. 19:25 9238
14 408 po 7.7. 4:247.7. 23:48 9238
17 411 ne 6.7. 10:046.7. 21:59 9238
17 412 so 5.7. 6:426.7. 0:29 9238
12 401 pá 4.7. 5:505.7. 0:38 9238
11 401 čt 3.7. 4:533.7. 19:51 9238
14 402 st 2.7. 13:502.7. 22:59 9238
 3  412 st 2.7. 4:312.7. 10:15 9238
11 406 út 1.7. 5:391.7. 22:48 9238
 4  404 po 30.6. 5:5430.6. 21:00 9238
 3  407 pá 27.6. 6:0927.6. 9:43 9238
14 413 čt 26.6. 14:4626.6. 23:05 9238


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.