Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9238

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Run Czech

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 25. 11. 2011

Výrobní číslo: 9880

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s wi-fi sítí.

Najeto: cca 373 093 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 401 ne 17.11. 4:2918.11. 1:15 9238
14 407 so 16.11. 4:1816.11. 21:26 9238
18 414 pá 15.11. 11:3015.11. 21:37 9238*Z
 3  413 čt 14.11. 14:1214.11. 19:47 9238
 3  414 út 12.11. 14:2113.11. 0:17 9238
 4  407 út 12.11. 5:3812.11. 9:16 9238
 4  407 po 11.11. 14:3011.11. 19:59 9238
 4  407 po 11.11. 5:3811.11. 9:16 9238
18+38 456 pá 8.11. 14:328.11. 20:00 9238
4+38 414 pá 8.11. 5:278.11. 8:59 9238
17 406 čt 7.11. 5:108.11. 1:27 9238
14 406 st 6.11. 4:586.11. 21:00 9238
20 410 út 5.11. 6:026.11. 1:00 9238
27 405 po 4.11. 5:344.11. 21:16 9238
11 401 so 2.11. 6:172.11. 21:23 9238
11 406 pá 1.11. 4:281.11. 22:25 9238
17+18 404 čt 31.10. 5:1331.10. 23:22 9238
11 414 st 30.10. 15:0130.10. 21:38 9238
17+18 412 st 30.10. 6:0330.10. 9:13 9238
 3  414 út 29.10. 14:2130.10. 0:17 9238
 3  413 út 29.10. 6:0929.10. 9:40 9238
17 411 pá 25.10. 5:4625.10. 19:12 9238
24 406 čt 24.10. 6:1024.10. 20:08 9238
24 407 st 23.10. 6:2723.10. 20:18 9238
14 410 út 22.10. 4:3822.10. 19:18 9238
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.