Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9237

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Relax & Żubrówka (od 25. 2. 2024 do 29. 9. 2024)

Relax & Żubrówka

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Dyson (od 1. 10. 2023 do 24. 2. 2024)

Dyson

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
SkyShowtime (od 9. 4. 2023 do 30. 9. 2023)

SkyShowtime

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
SkyShowtime (od 25. 2. 2023 do 9. 4. 2023)

SkyShowtime

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
TopObytneVozy.cz (od 6. 3. 2022 do 25. 2. 2023)

TopObytneVozy.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 11. 2011

Výrobní číslo: 9879

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 766 148 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 433 dnes 15:3530.4. 19:45 9237
18 406 ne 27.4. 7:1827.4. 21:03 9237
17 417 so 26.4. 8:0827.4. 0:06 9237
18 413 pá 25.4. 15:2025.4. 18:55 9237
18 413 pá 25.4. 7:2825.4. 9:19 9237
20 401 čt 24.4. 9:0024.4. 20:48 9237*Z1
 3  401 st 23.4. 5:2523.4. 19:53 9237
14 401 út 22.4. 6:0322.4. 21:24 9237
 6  406 po 21.4. 4:0922.4. 0:09 9237
17 412 ne 20.4. 6:2621.4. 0:28 9237
14 409 so 19.4. 4:4219.4. 23:05 9237
 3  406 pá 18.4. 7:5619.4. 0:20 9237
 3  410 čt 17.4. 5:4318.4. 0:20 9237
14 409 st 16.4. 5:0316.4. 22:25 9237
11 407 út 15.4. 4:1315.4. 19:31 9237
17 432 po 14.4. 15:2715.4. 1:27 9237
17 433 po 14.4. 6:2514.4. 8:54 9237
 3  407 ne 13.4. 4:3114.4. 0:40 9237
11 404 so 12.4. 4:1313.4. 0:36 9237
 5  405 pá 11.4. 4:3412.4. 0:19 9237
 3  408 čt 10.4. 15:0511.4. 0:40 9237
24 412 čt 10.4. 7:3110.4. 9:38 9237
17 423 út 8.4. 6:068.4. 20:16 9237
 3  410 po 7.4. 4:468.4. 1:00 9237
 6  407 ne 6.4. 4:297.4. 0:29 9237
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9301

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.