Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9237

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 11. 2011

Výrobní číslo: 9879

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 487 808 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  301 pá 4.12. 14:404.12. 20:13 9237*Z
16 318 pá 4.12. 5:554.12. 8:47 9237
10 301 čt 3.12. 6:253.12. 22:06 9237
 4  304 st 2.12. 15:522.12. 19:50 9237
16 318 st 2.12. 5:552.12. 8:47 9237
10 317 út 1.12. 6:051.12. 21:54 9237
15 311 po 30.11. 5:3630.11. 19:59 9237
11 110 pá 27.11. 4:1927.11. 21:45 9237
15 108 čt 26.11. 5:3826.11. 20:53 9237
25 109 st 25.11. 5:1725.11. 20:54 9237
 7  102 út 24.11. 5:0324.11. 23:03 9237
14 111 po 23.11. 11:3023.11. 22:07 9237*Z1
 7  104 út 17.11. 5:0317.11. 23:03 9237
 5  111 po 16.11. 6:0616.11. 22:29 9237
 7  343 pá 13.11. 5:0013.11. 20:24 9237
15 303 čt 12.11. 5:4612.11. 20:43 9237
10 301 st 11.11. 6:2511.11. 22:06 9237
 7  141 pá 6.11. 4:436.11. 20:13 9237
14 111 čt 5.11. 5:045.11. 22:07 9237
15 101 st 4.11. 6:174.11. 21:23 9237
 5  114 po 2.11. 6:362.11. 20:32 9237
 7  109 pá 30.10. 5:4230.10. 9:42 9237
 5  109 čt 29.10. 5:2829.10. 21:36 9237
 7  343 út 27.10. 5:5327.10. 21:13 9237
15 313 po 26.10. 5:3626.10. 9:13 9237
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9428
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9201

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.