Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9237

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
SkyShowtime (od 25. 2. 2023 do současnosti)

SkyShowtime

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
TopObytneVozy.cz (od 6. 3. 2022 do 25. 2. 2023)

TopObytneVozy.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 11. 2011

Výrobní číslo: 9879

Kola: Bonatrans

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 630 008 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  401 út 21.3. 5:1721.3. 16:20 9237*MU
 2  405 po 20.3. 5:2320.3. 20:50 9237
17 414 ne 19.3. 7:5419.3. 21:36 9237
11 406 so 18.3. 4:0818.3. 21:24 9237
17 427 pá 17.3. 5:5118.3. 1:07 9237
17 431 čt 16.3. 6:1716.3. 18:41 9237
17 411 st 15.3. 4:3915.3. 19:26 9237
17 420 út 14.3. 5:3915.3. 0:57 9237
 3  404 po 13.3. 5:2813.3. 19:44 9237
18 406 so 11.3. 5:1711.3. 13:30 9237*MU
 3  409 pá 10.3. 14:5710.3. 20:28 9237
17 424 pá 10.3. 6:2910.3. 9:11 9237
16 407 čt 9.3. 4:599.3. 20:14 9237
17 431 st 8.3. 6:178.3. 18:41 9237
 3  415 út 7.3. 4:497.3. 19:16 9237
14 408 po 6.3. 5:116.3. 22:33 9237
18 402 ne 5.3. 4:575.3. 22:17 9237
12+17 412 so 4.3. 5:144.3. 23:50 9237
11 401 pá 3.3. 4:083.3. 22:42 9237
17 428 čt 2.3. 15:443.3. 1:17 9237
17 424 čt 2.3. 6:292.3. 9:11 9237
17 411 st 1.3. 4:391.3. 19:26 9237
17 411 út 28.2. 4:3928.2. 19:26 9237
14 411 po 27.2. 5:5027.2. 19:47 9237
 2  416 pá 24.2. 15:3124.2. 20:19 9237
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.