Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9237

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 11. 2011

Výrobní číslo: 9879

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 318 949 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 410 út 23.1. 14:3124.1. 1:15 9237
11 410 út 23.1. 5:5323.1. 10:33 9237
17 425 po 22.1. 15:1122.1. 20:10 9237
4 410 po 22.1. 5:5622.1. 9:32 9237
20 408 pá 19.1. 5:5120.1. 0:37 9237
11 410 čt 18.1. 15:0719.1. 1:21 9237
14 409 út 16.1. 4:0816.1. 22:04 9237
12 406 po 15.1. 4:5015.1. 21:57 9237
14 402 ne 14.1. 4:2814.1. 21:04 9237
17 408 so 13.1. 3:5514.1. 0:58 9237
17 407 pá 12.1. 5:3913.1. 1:13 9237
17 405 čt 11.1. 5:1912.1. 0:58 9237
3 406 st 10.1. 5:4111.1. 1:16 9237
3 408 út 9.1. 6:109.1. 20:37 9237
17 422 po 8.1. 5:578.1. 23:06 9237
14 402 ne 7.1. 12:107.1. 21:04 9237*Z
15 401 so 6.1. 5:576.1. 21:54 9237
17 407 pá 5.1. 5:396.1. 1:13 9237
14 411 čt 4.1. 5:554.1. 19:45 9237
17 417 st 3.1. 5:123.1. 19:56 9237
17 406 út 2.1. 5:243.1. 1:05 9237
3 405 po 1.1. 6:082.1. 0:38 9237
Rok 2017
17 411 ne 31.12. 7:4531.12. 23:06 9237
14 402 pá 29.12. 6:1529.12. 22:34 9237
3 405 čt 28.12. 5:0429.12. 0:18 9237
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9216

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.