Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9237

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 11. 2011

Výrobní číslo: 9879

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 430 905 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 415 po 11.11. 15:3411.11. 19:28 9237
11 413 čt 7.11. 7:017.11. 15:40 9237*MU
11 411 st 6.11. 4:576.11. 19:23 9237
 6  412 út 5.11. 15:325.11. 21:02 9237
 6  408 út 5.11. 6:425.11. 9:50 9237
17+18 410 po 4.11. 6:014.11. 19:03 9237
11 410 pá 1.11. 14:311.11. 21:08 9237
11 414 pá 1.11. 4:151.11. 10:13 9237
17+18 409 čt 31.10. 12:301.11. 0:02 9237*Z
27 404 čt 31.10. 5:5231.10. 10:05 9237
17+18 408 st 30.10. 5:4630.10. 19:06 9237
 6  414 út 29.10. 5:0129.10. 21:19 9237
18 415 čt 24.10. 15:3424.10. 19:28 9237
 3  413 čt 24.10. 6:0924.10. 9:40 9237
14 415 st 23.10. 14:5723.10. 19:57 9237
17+34 419 st 23.10. 5:1723.10. 10:28 9237
 6  409 út 22.10. 15:1322.10. 21:16 9237
17+34 419 út 22.10. 5:1722.10. 10:28 9237
 6  403 po 21.10. 9:3021.10. 23:23 9237*Z1
 6  403 po 21.10. 6:4221.10. 8:15 9237*MU
18 408 pá 18.10. 4:5319.10. 0:08 9237
18 410 čt 17.10. 14:5418.10. 0:48 9237
18 410 čt 17.10. 7:0217.10. 8:55 9237
17+34 412 st 16.10. 4:5816.10. 10:15 9237
17 424 út 15.10. 15:0815.10. 20:17 9237
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9434

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.