Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9237

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 11. 2011

Výrobní číslo: 9879

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 479 828 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 101 čt 24.9. 6:1824.9. 21:23 9237
 7  344 st 23.9. 10:3023.9. 21:28 9237*Z
 9  301 st 23.9. 5:3923.9. 6:00 9237*MU*1
10 308 út 22.9. 4:1822.9. 20:03 9237
 9  308 po 21.9. 6:1221.9. 20:42 9237
 3  415 pá 18.9. 6:1818.9. 10:03 9237
 4  402 čt 17.9. 6:1717.9. 9:59 9237
22 415 st 16.9. 6:4316.9. 9:38 9237
22 416 út 15.9. 5:5515.9. 10:02 9237
 3  404 po 14.9. 5:2214.9. 21:37 9237
22 411 ne 13.9. 10:0213.9. 22:35 9237
14 412 pá 11.9. 4:1811.9. 21:03 9237
14 411 čt 10.9. 6:0010.9. 21:00 9237
11 405 st 9.9. 4:099.9. 22:05 9237
24 415 út 8.9. 6:438.9. 9:56 9237
 3  415 po 7.9. 14:438.9. 0:56 9237
18 414 po 7.9. 5:307.9. 9:09 9237
11 406 so 5.9. 6:255.9. 20:38 9237*Z1
11 411 pá 4.9. 6:164.9. 10:43 9237
14 409 čt 3.9. 5:273.9. 20:33 9237
17 420 st 2.9. 4:322.9. 23:12 9237
18 404 út 1.9. 5:452.9. 0:48 9237
14 412 po 31.8. 4:1831.8. 21:03 9237
14 405 ne 30.8. 5:2530.8. 22:36 9237
 4  404 st 26.8. 14:2726.8. 19:48 9237
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9245
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby v zastávce Hlušičkova ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9260

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.