Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9237

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 11. 2011

Výrobní číslo: 9879

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 382 905 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  402 út 19.2. 13:4419.2. 17:30 9237*MU
17 409 pá 15.2. 5:2915.2. 21:45 9237*MU
11 407 čt 14.2. 5:4915.2. 0:55 9237
17 411 st 13.2. 5:4613.2. 19:12 9237
 4  406 pá 8.2. 14:228.2. 19:38 9237
 4  402 čt 7.2. 6:067.2. 9:40 9237
 4  403 st 6.2. 13:546.2. 19:31 9237
18 415 st 6.2. 5:456.2. 9:35 9237
14 403 út 5.2. 14:575.2. 19:18 9237
 4  412 út 5.2. 6:125.2. 9:48 9237
 4  406 po 4.2. 14:224.2. 19:38 9237
 4  406 po 4.2. 5:314.2. 9:08 9237
11 409 pá 1.2. 14:231.2. 19:03 9237
 4  412 pá 1.2. 6:121.2. 9:48 9237
14 416 čt 31.1. 14:5731.1. 20:18 9237
 4  407 čt 31.1. 5:3831.1. 9:16 9237
14 416 st 30.1. 14:5730.1. 20:18 9237
 4  410 út 29.1. 13:1429.1. 18:44 9237
 4  403 út 29.1. 6:1329.1. 10:04 9237
 4  406 po 28.1. 14:2228.1. 19:38 9237
 4  406 po 28.1. 5:3128.1. 9:08 9237
14 416 pá 25.1. 14:5725.1. 20:18 9237
 4  403 pá 25.1. 6:1325.1. 10:04 9237
11 409 čt 24.1. 14:2324.1. 19:03 9237
11 414 čt 24.1. 7:0124.1. 9:53 9237
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.