Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9237

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 11. 2011

Výrobní číslo: 9879

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 380 719 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  401 pá 14.12. 5:3615.12. 0:55 9237
14 402 čt 13.12. 4:1813.12. 22:41 9237
 6  410 st 12.12. 9:3513.12. 1:03 9237*Z
14 409 út 11.12. 5:2611.12. 19:18 9237
14 402 po 10.12. 4:1810.12. 22:41 9237
 5  409 ne 9.12. 4:499.12. 22:26 9237
11 408 so 8.12. 4:299.12. 1:15 9237
 3  402 pá 7.12. 20:208.12. 1:15 9237*Z1
11 411 čt 6.12. 3:497.12. 0:55 9237
17 409 st 5.12. 5:296.12. 1:42 9237
 4  410 út 4.12. 13:144.12. 18:44 9237
 4  406 út 4.12. 5:314.12. 9:08 9237
11 409 po 3.12. 14:233.12. 19:03 9237
 3  413 po 3.12. 6:093.12. 9:40 9237
14 402 ne 2.12. 4:182.12. 9:40 9237*MU
14 403 so 1.12. 4:181.12. 22:15 9237
14 410 pá 30.11. 4:3830.11. 21:54 9237
12 404 čt 29.11. 4:4530.11. 0:30 9237
 3  413 st 28.11. 14:1228.11. 19:47 9237
18 415 st 28.11. 5:4528.11. 9:35 9237
 4  409 út 27.11. 13:0427.11. 18:36 9237
 3  401 po 26.11. 5:3627.11. 0:55 9237
17 416 so 24.11. 4:3124.11. 19:45 9237*MU
 3  401 pá 23.11. 5:3623.11. 22:46 9237
14 404 čt 22.11. 6:4723.11. 0:25 9237
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9231
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9280
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.