Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9237

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 17. 11. 2011

Výrobní číslo: 9879

Kola: Bonatrans

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 357 304 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 407 so 21.7. 4:3122.7. 0:37 9237
14 407 pá 20.7. 5:0320.7. 23:03 9237
17 418 čt 19.7. 5:2420.7. 1:04 9237
3+6 417 st 18.7. 5:2119.7. 0:57 9237
11 403 út 17.7. 4:2917.7. 21:38 9237
14 407 po 16.7. 5:0316.7. 23:03 9237
14 406 ne 15.7. 11:3815.7. 22:54 9237
15+16 431 so 14.7. 4:5015.7. 0:56 9237
3+6 415 pá 13.7. 4:4013.7. 21:08 9237
17 408 čt 12.7. 5:4413.7. 1:27 9237
5+16 416 st 11.7. 6:2211.7. 22:31 9237
 7  411 út 10.7. 5:2310.7. 17:10 9237*MU
14 405 po 9.7. 6:369.7. 20:45 9237
17 415 ne 8.7. 3:558.7. 23:13 9237
14 407 so 7.7. 8:087.7. 21:00 9237
17 407 po 2.7. 5:393.7. 1:12 9237
14 405 ne 1.7. 9:051.7. 22:39 9237
15+16 431 so 30.6. 4:501.7. 0:56 9237
20 408 pá 29.6. 5:5130.6. 0:37 9237
 4  412 čt 28.6. 15:1028.6. 19:01 9237
 4  409 čt 28.6. 5:4828.6. 9:24 9237
11 408 st 27.6. 6:2828.6. 0:35 9237
14 407 út 26.6. 6:0326.6. 19:08 9237
14 412 po 25.6. 4:5825.6. 21:03 9237
3+6 407 ne 24.6. 5:1125.6. 0:58 9237
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.