Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2011
V provozu od: 15. 11. 2011
Výrobní číslo: 9878
Profil kol: K
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 537 262 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
3 | 404 | dnes 4:32 | 1.10. 0:37 | 9236 | ||
18 | 409 | pá 29.9. 6:49 | 30.9. 0:14 | 9236 | ||
6 | 408 | čt 28.9. 4:27 | 28.9. 22:26 | 9236 | ||
11 | 410 | st 27.9. 4:30 | 27.9. 21:50 | 9236 | ||
30 | 418 | út 26.9. 6:12 | 27.9. 0:41 | 9236 | ||
18 | 407 | po 25.9. 4:37 | 25.9. 20:02 | 9236 | ||
18 | 413 | pá 22.9. 21:00 | 22.9. 22:54 | 9236*Z1 | ||
11 | 411 | út 19.9. 4:48 | 19.9. 19:59 | 9236 | ||
30 | 421 | po 18.9. 14:48 | 18.9. 20:23 | 9236 | ||
17 | 431 | po 18.9. 6:41 | 18.9. 9:41 | 9236 | ||
22 | 413 | ne 17.9. 10:39 | 17.9. 22:22 | 9236 | ||
22 | 412 | so 16.9. 6:54 | 16.9. 21:08 | 9236 | ||
14 | 416 | pá 15.9. 15:06 | 15.9. 20:21 | 9236 | ||
17 | 431 | čt 14.9. 6:41 | 14.9. 9:41 | 9236 | ||
17 | 410 | út 15.8. 5:43 | 15.8. 9:17 | 9236*MU | ||
32 | 407 | po 14.8. 6:18 | 14.8. 19:56 | 9236 | ||
3 | 414 | pá 11.8. 15:01 | 11.8. 20:31 | 9236 | ||
18 | 408 | čt 10.8. 6:34 | 10.8. 10:30 | 9236*MU | ||
20 | 406 | st 9.8. 4:14 | 9.8. 21:10 | 9236 | ||
11 | 401 | út 8.8. 6:29 | 8.8. 20:13 | 9236 | ||
17 | 414 | po 7.8. 6:09 | 7.8. 23:43 | 9236 | ||
3 | 410 | pá 4.8. 5:37 | 4.8. 22:01 | 9236 | ||
Cvič | 411 | st 2.8. 14:00 | 2.8. 22:00 | 9236 | ||
3 | 402 | po 24.7. 4:31 | 24.7. 13:30 | 9236*MU | ||
14 | 401 | ne 23.7. 4:21 | 23.7. 23:37 | 9236 |