Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9236

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Equa bank (od 23. 2. 2020 do 6. 2. 2022)

Equa bank

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Equa bank (od 27. 3. 2016 do 22. 2. 2020)

Equa bank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 15. 11. 2011

Výrobní číslo: 9878

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 525 779 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 406 dnes 4:088.12. 0:08 9236
16 407 út 6.12. 4:596.12. 20:15 9236
24 413 po 5.12. 14:265.12. 20:21 9236
18 402 po 5.12. 5:595.12. 9:27 9236
18 409 pá 2.12. 6:332.12. 21:29 9236
24 409 čt 1.12. 14:451.12. 20:21 9236
12+14 416 čt 1.12. 5:471.12. 10:29 9236
11 410 st 30.11. 5:1530.11. 19:24 9236*Z1
18 413 út 29.11. 5:2930.11. 0:16 9236
17 406 po 28.11. 4:1628.11. 21:26 9236
17 408 ne 27.11. 7:0428.11. 1:28 9236
17 409 so 26.11. 8:0227.11. 0:28 9236
12+14 408 pá 25.11. 5:1125.11. 20:18 9236
 3  404 čt 24.11. 5:2824.11. 19:45 9236
12+14 409 st 23.11. 5:1923.11. 19:15 9236
12+14 404 út 22.11. 8:3022.11. 19:41 9236*Z2
12+14 418 po 21.11. 5:3221.11. 18:42 9236
16 405 ne 20.11. 4:5921.11. 0:29 9236
 6  404 so 19.11. 6:1119.11. 23:05 9236
12+14 401 pá 18.11. 5:0118.11. 21:35 9236
11 401 čt 17.11. 4:0818.11. 0:24 9236
 3  412 st 16.11. 4:3117.11. 1:02 9236
18 407 út 15.11. 4:3715.11. 19:14 9236
12+14 407 po 14.11. 5:0114.11. 22:54 9236
17 418 ne 13.11. 6:1414.11. 0:38 9236
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9294
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.