Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9236

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Equa bank (od 23. 2. 2020 do současnosti)

Equa bank

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Equa bank (od 27. 3. 2016 do 22. 2. 2020)

Equa bank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 15. 11. 2011

Výrobní číslo: 9878

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 363 869 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  142 pá 25.9. 5:1825.9. 20:37 9236
11 106 čt 24.9. 7:2025.9. 0:42 9236*Z
11 107 čt 24.9. 6:3024.9. 7:20 9236*Z
11 106 čt 24.9. 5:3624.9. 6:30 9236*MU
11 110 st 23.9. 6:0923.9. 22:27 9236
11 107 út 22.9. 4:1223.9. 1:12 9236
 5  111 po 21.9. 7:3121.9. 20:07 9236
16 403 pá 18.9. 4:5518.9. 20:34 9236
22 415 čt 17.9. 4:1917.9. 10:08 9236*MU
 4  401 st 16.9. 14:4516.9. 18:18 9236
18 414 st 16.9. 5:4516.9. 9:18 9236
22 407 út 15.9. 7:0315.9. 20:27 9236
 2  415 po 14.9. 4:4314.9. 9:25 9236
18 405 ne 13.9. 4:3313.9. 23:49 9236
17 414 so 12.9. 7:5813.9. 0:42 9236
16 403 pá 11.9. 4:5511.9. 20:19 9236
24 407 čt 10.9. 5:3910.9. 19:49 9236
18 410 st 9.9. 4:339.9. 22:09 9236
18 402 út 8.9. 7:108.9. 20:51 9236
17 408 po 7.9. 6:307.9. 20:11 9236
18 403 pá 4.9. 5:134.9. 18:56 9236
14 402 čt 3.9. 6:453.9. 21:54 9236
 3  416 út 1.9. 4:071.9. 9:59 9236
 3  416 po 31.8. 14:511.9. 1:16 9236
18 414 po 31.8. 5:3031.8. 9:09 9236
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.