Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9236

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Equa bank (od 27. 3. 2016 do současnosti)

Equa bank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 15. 11. 2011

Výrobní číslo: 9878

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 331 928 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 416 pá 10.1. 14:5710.1. 20:18 9236
 4  407 pá 10.1. 5:3810.1. 9:16 9236
 3  415 čt 9.1. 14:299.1. 22:21 9236
 3  415 čt 9.1. 6:329.1. 10:05 9236
 6  412 st 8.1. 15:328.1. 21:02 9236
17 427 st 8.1. 4:518.1. 9:39 9236
 6  410 út 7.1. 4:408.1. 1:03 9236
24 406 po 6.1. 6:106.1. 20:08 9236
11 401 ne 5.1. 4:296.1. 1:15 9236
14 409 so 4.1. 4:585.1. 0:33 9236
11 409 pá 3.1. 5:313.1. 21:23 9236
17 408 čt 2.1. 14:063.1. 0:12 9236
14 405 čt 2.1. 4:382.1. 10:00 9236
17 403 st 1.1. 6:421.1. 23:42 9236
Rok 2019
18 408 út 31.12. 6:3031.12. 22:22 9236
18 405 po 30.12. 6:0030.12. 19:47 9236
17 407 ne 29.12. 7:4030.12. 1:03 9236
17 417 so 28.12. 4:4228.12. 23:32 9236
14 408 pá 27.12. 5:4827.12. 22:39 9236
18 406 čt 26.12. 4:5326.12. 23:48 9236
17 406 st 25.12. 9:3726.12. 1:12 9236
18 407 út 24.12. 4:5324.12. 18:10 9236
18 409 po 23.12. 6:4024.12. 0:28 9236
18 405 ne 22.12. 4:3322.12. 21:52 9236
17 409 so 21.12. 4:1421.12. 23:42 9236


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.