Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9236

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Equa bank (od 27. 3. 2016 do současnosti)

Equa bank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 15. 11. 2011

Výrobní číslo: 9878

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 302 003 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 401 ne 18.8. 5:1319.8. 0:48 9236
14 409 so 17.8. 5:3217.8. 22:34 9236
11 408 pá 16.8. 4:0916.8. 20:02 9236
15 406 čt 15.8. 4:3715.8. 22:39 9236
15 401 st 14.8. 5:4214.8. 21:53 9236
15 401 út 13.8. 5:4213.8. 21:53 9236
15 410 po 12.8. 5:1012.8. 19:38 9236
17 403 ne 11.8. 4:4211.8. 23:42 9236
26 408 so 10.8. 7:5510.8. 23:09 9236
17 403 pá 9.8. 5:3410.8. 0:52 9236
18 405 čt 8.8. 6:008.8. 19:47 9236
14 411 st 7.8. 4:187.8. 21:01 9236
14 406 út 6.8. 5:276.8. 22:25 9236
11 404 po 5.8. 6:315.8. 22:26 9236
 3  406 po 29.7. 14:1829.7. 20:00 9236
18 412 po 29.7. 5:3029.7. 9:19 9236
17 407 ne 28.7. 7:5528.7. 23:39 9236
11 401 so 27.7. 6:1727.7. 21:23 9236
14 405 pá 26.7. 14:2526.7. 22:15 9236
 3  408 pá 26.7. 6:2126.7. 10:05 9236
14 405 čt 25.7. 4:3825.7. 10:00 9236
14 412 st 24.7. 6:3524.7. 23:16 9236
 3  402 út 23.7. 4:4423.7. 19:40 9236
14 404 po 22.7. 5:2423.7. 0:26 9236
17 409 ne 21.7. 8:1822.7. 1:43 9236


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.