Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9236

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Equa bank (od 27. 3. 2016 do současnosti)

Equa bank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 15. 11. 2011

Výrobní číslo: 9878

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 289 433 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 403 st 19.6. 4:3819.6. 18:28 9236
17 418 út 18.6. 5:0418.6. 20:02 9236
17 416 po 17.6. 3:5517.6. 21:54 9236
 3  407 ne 16.6. 4:2717.6. 1:15 9236
11 406 so 15.6. 4:0615.6. 22:45 9236
17 420 pá 14.6. 6:1415.6. 1:27 9236
17 422 čt 13.6. 4:1513.6. 19:32 9236
14 411 st 12.6. 14:1712.6. 21:45 9236
14 411 st 12.6. 6:5712.6. 10:08 9236
18 410 po 10.6. 14:5411.6. 0:48 9236
 4  412 po 10.6. 6:1210.6. 10:07 9236
 4  402 čt 6.6. 13:446.6. 19:21 9236*MU*1
 4  412 čt 6.6. 6:126.6. 10:07 9236
 4  402 st 5.6. 13:445.6. 19:21 9236
 4  409 st 5.6. 5:485.6. 9:41 9236
 4  406 út 4.6. 14:224.6. 19:38 9236
18 415 út 4.6. 5:454.6. 9:35 9236
Cvič 424 po 3.6. 6:003.6. 14:00 9236
 4  403 pá 31.5. 13:5431.5. 19:31 9236
11 410 pá 31.5. 4:0731.5. 10:43 9236
11 413 čt 30.5. 7:0131.5. 1:16 9236
11 414 st 29.5. 15:0129.5. 21:38 9236
14 411 st 29.5. 6:5729.5. 10:08 9236
 5  408 út 28.5. 6:1528.5. 19:31 9236
24 406 po 27.5. 6:0427.5. 20:02 9236
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada způsobená přívalovým deštěm

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.