Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9236

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Equa bank (od 27. 3. 2016 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 15. 11. 2011

Výrobní číslo: 9878

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 267 593 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 421 čt 21.2. 5:2521.2. 18:52 9236
11 408 st 20.2. 14:0120.2. 21:13 9236
11 414 st 20.2. 3:4920.2. 10:33 9236
18 415 út 19.2. 15:3419.2. 19:28 9236
 4  407 út 19.2. 5:3819.2. 9:16 9236
 3  413 po 18.2. 14:1218.2. 19:47 9236
 3  414 po 18.2. 4:2618.2. 9:48 9236
11 408 ne 17.2. 10:0917.2. 20:53 9236
 3  401 so 16.2. 4:2716.2. 23:38 9236
 4  407 pá 15.2. 14:3015.2. 19:59 9236
 3  415 pá 15.2. 6:3115.2. 10:05 9236
14 411 čt 14.2. 6:1414.2. 18:48 9236
 3  402 st 13.2. 5:4214.2. 1:15 9236
 3  410 út 12.2. 4:4712.2. 19:29 9236
17 416 po 11.2. 3:5511.2. 21:54 9236
17 417 ne 10.2. 7:1011.2. 1:42 9236
17 426 pá 8.2. 6:158.2. 19:32 9236
17 403 čt 7.2. 4:157.2. 20:17 9236
17 429 st 6.2. 15:197.2. 1:12 9236
 3  415 út 5.2. 6:315.2. 10:05 9236
 3  413 po 4.2. 6:094.2. 9:40 9236
11 414 út 29.1. 15:0129.1. 21:38 9236
11 414 út 29.1. 7:0129.1. 9:53 9236
11 409 po 28.1. 14:2328.1. 19:03 9236
 4  401 po 28.1. 6:0428.1. 9:56 9236


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.