Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9236

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Equa bank (od 27. 3. 2016 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 15. 11. 2011

Výrobní číslo: 9878

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 279 158 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  410 čt 18.4. 4:4718.4. 19:29 9236
17 423 st 17.4. 5:4418.4. 0:12 9236
17 429 út 16.4. 15:1917.4. 1:12 9236
 4  402 út 16.4. 6:0616.4. 9:57 9236
14 409 po 15.4. 5:2615.4. 19:18 9236
14 406 ne 14.4. 4:3814.4. 23:54 9236
17 403 so 13.4. 4:3214.4. 0:52 9236
17 406 pá 12.4. 7:4513.4. 1:27 9236*Z
17 428 čt 11.4. 6:2112.4. 0:52 9236
17 411 st 10.4. 5:4610.4. 19:12 9236
14 406 út 9.4. 4:589.4. 21:00 9236
11 404 po 8.4. 5:538.4. 20:23 9236
17 426 pá 5.4. 6:155.4. 19:32 9236
17 411 čt 4.4. 5:464.4. 19:12 9236
17 411 st 3.4. 5:463.4. 19:12 9236
 4  402 út 2.4. 13:442.4. 19:21 9236
 4  406 út 2.4. 5:312.4. 9:25 9236
11 414 po 1.4. 15:011.4. 21:38 9236
18 410 po 1.4. 7:021.4. 8:55 9236
17 401 ne 31.3. 8:081.4. 1:04 9236
 6  404 so 30.3. 7:4431.3. 0:23 9236
 3  410 pá 29.3. 4:4729.3. 19:29 9236
11 404 čt 28.3. 5:5328.3. 20:23 9236
17 411 st 27.3. 5:4627.3. 19:12 9236
11 408 út 26.3. 6:2826.3. 20:53 9236
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9237

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.