Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9235

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Run Czech

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 11. 2011

Výrobní číslo: 9874

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 372 246 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  412 pá 3.4. 4:413.4. 22:19 9235
 3  408 čt 2.4. 5:152.4. 21:13 9235
 3  414 st 1.4. 14:161.4. 20:07 9235
11 412 st 1.4. 5:061.4. 10:07 9235
 3  406 po 30.3. 4:5730.3. 20:59 9235
11 406 ne 29.3. 4:1529.3. 22:26 9235
 4  405 pá 27.3. 15:3527.3. 18:24 9235
 3  414 pá 27.3. 5:4427.3. 9:39 9235
11 408 čt 26.3. 5:3926.3. 20:53 9235
11 412 st 25.3. 14:3325.3. 21:38 9235
11 412 st 25.3. 5:0625.3. 10:07 9235
17 403 út 24.3. 5:4825.3. 1:22 9235
17 411 po 23.3. 5:4023.3. 20:17 9235*Z
11 406 pá 20.3. 15:0120.3. 20:12 9235
17 429 pá 20.3. 5:0320.3. 9:46 9235
 4  402 út 17.3. 15:1117.3. 18:56 9235
11 415 út 17.3. 7:0117.3. 10:12 9235
 6  408 po 16.3. 6:4216.3. 9:50 9235
 6  412 pá 13.3. 15:3213.3. 21:02 9235
 4  407 pá 13.3. 5:3813.3. 9:16 9235
14 409 čt 12.3. 14:0712.3. 19:08 9235
 4  406 čt 12.3. 5:2712.3. 9:08 9235
 4  407 st 11.3. 5:3811.3. 9:16 9235
 6  412 út 10.3. 15:3210.3. 21:02 9235
17 429 út 10.3. 5:0310.3. 9:47 9235
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9261

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.