Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9235

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Run Czech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 11. 2011

Výrobní číslo: 9874

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 434 601 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 407 st 3.3. 4:143.3. 15:30 9235*MU
17 424 út 2.3. 5:182.3. 23:22 9235
17 424 po 1.3. 5:181.3. 23:22 9235
 3  401 ne 28.2. 4:4328.2. 21:57 9235
 3  415 pá 26.2. 5:0226.2. 20:25 9235
 3  412 čt 25.2. 5:0125.2. 22:55 9235
 6  402 st 24.2. 5:1024.2. 21:19 9235
17 402 út 23.2. 5:3323.2. 21:27 9235
17 403 po 22.2. 5:4522.2. 21:42 9235
17 403 ne 21.2. 4:3421.2. 21:52 9235
17 415 so 20.2. 6:2020.2. 22:52 9235
18 409 pá 19.2. 5:5319.2. 22:50 9235
14 412 čt 18.2. 4:1818.2. 21:08 9235
18 404 st 17.2. 5:0817.2. 22:15 9235
 3  416 út 16.2. 15:2316.2. 20:53 9235
 4  407 út 16.2. 6:1416.2. 10:03 9235
 5  407 po 15.2. 4:4915.2. 20:34 9235
14 402 ne 14.2. 8:1514.2. 23:04 9235
18 406 so 13.2. 5:0813.2. 22:00 9235
17 413 pá 12.2. 5:4312.2. 23:33 9235
 3  409 čt 11.2. 4:2711.2. 22:17 9235
11 409 st 10.2. 6:2810.2. 23:13 9235
14 404 út 9.2. 4:549.2. 22:14 9235
17 402 po 8.2. 5:338.2. 21:27 9235
17 416 ne 7.2. 8:197.2. 23:12 9235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.