Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9235

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Run Czech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 11. 2011

Výrobní číslo: 9874

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 420 366 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 108 pá 27.11. 5:3827.11. 21:13 9235
14 107 čt 26.11. 4:4926.11. 20:35 9235
 5  105 st 25.11. 4:5725.11. 21:31 9235
 5  102 út 24.11. 4:3724.11. 21:01 9235
15 101 po 23.11. 6:1723.11. 21:23 9235
 7  101 ne 22.11. 10:2122.11. 20:28 9235
25 106 so 21.11. 4:0221.11. 21:55 9235
24 112 pá 20.11. 6:5620.11. 20:25 9235
25 112 st 18.11. 5:3918.11. 21:14 9235
 7  343 po 16.11. 5:0016.11. 20:24 9235
 4  305 čt 12.11. 6:1712.11. 9:54 9235
 4  303 st 11.11. 15:4811.11. 19:25 9235
 4  305 st 11.11. 6:1711.11. 9:54 9235
17 442 út 10.11. 4:5010.11. 20:27 9235
 3  408 po 9.11. 4:589.11. 21:23 9235
17 417 ne 8.11. 8:558.11. 23:10 9235
17 409 so 7.11. 4:307.11. 21:10 9235
17 422 pá 6.11. 5:086.11. 22:49 9235
12 342 čt 5.11. 4:545.11. 23:38 9235
 5  303 st 4.11. 4:584.11. 20:38 9235
10 314 út 3.11. 5:253.11. 21:06 9235
 4  305 po 2.11. 16:082.11. 19:45 9235
14 443 pá 30.10. 4:1030.10. 21:20 9235
17 341 čt 29.10. 6:0130.10. 0:19 9235
14 441 út 27.10. 4:4427.10. 22:20 9235


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.