Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9235

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Run Czech

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 11. 2011

Výrobní číslo: 9874

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 605 310 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 440 dnes 5:3129.11. 19:24 9235
17 423 út 28.11. 6:2929.11. 0:45 9235
18 415 po 27.11. 16:0027.11. 17:48 9235
18 415 po 27.11. 6:4827.11. 8:36 9235
17 430 pá 24.11. 15:2724.11. 19:43 9235
14 408 pá 24.11. 6:2324.11. 9:33 9235
11 407 čt 23.11. 6:0223.11. 19:31 9235
 3  415 st 22.11. 6:0122.11. 11:02 9235
 3  416 út 21.11. 14:5621.11. 20:18 9235
11 405 út 21.11. 5:1921.11. 9:58 9235
 3  417 po 20.11. 15:0421.11. 0:39 9235
 3  417 po 20.11. 6:4220.11. 10:12 9235
18 415 čt 16.11. 16:0016.11. 17:48 9235
17 433 čt 16.11. 6:0616.11. 10:08 9235
22 420 st 15.11. 5:4115.11. 19:45 9235
24 403 út 14.11. 15:2014.11. 19:22 9235*Z1
11 409 pá 10.11. 4:1310.11. 19:45 9235
11 405 čt 9.11. 14:3910.11. 0:36 9235
18 409 čt 9.11. 5:339.11. 9:16 9235
11 410 st 8.11. 4:338.11. 21:48 9235
12 404 út 7.11. 5:257.11. 20:43 9235
11 401 po 6.11. 4:537.11. 0:16 9235
 9  455 ne 5.11. 4:576.11. 0:15 9235
11 407 so 4.11. 4:534.11. 23:47 9235
18 411 pá 3.11. 7:363.11. 21:15 9235
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9121

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.