Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2011
V provozu od: 10. 11. 2011
Výrobní číslo: 9874
Profil kol: PR-1
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 434 601 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 407 | st 3.3. 4:14 | 3.3. 15:30 | 9235*MU | ||
17 | 424 | út 2.3. 5:18 | 2.3. 23:22 | 9235 | ||
17 | 424 | po 1.3. 5:18 | 1.3. 23:22 | 9235 | ||
3 | 401 | ne 28.2. 4:43 | 28.2. 21:57 | 9235 | ||
3 | 415 | pá 26.2. 5:02 | 26.2. 20:25 | 9235 | ||
3 | 412 | čt 25.2. 5:01 | 25.2. 22:55 | 9235 | ||
6 | 402 | st 24.2. 5:10 | 24.2. 21:19 | 9235 | ||
17 | 402 | út 23.2. 5:33 | 23.2. 21:27 | 9235 | ||
17 | 403 | po 22.2. 5:45 | 22.2. 21:42 | 9235 | ||
17 | 403 | ne 21.2. 4:34 | 21.2. 21:52 | 9235 | ||
17 | 415 | so 20.2. 6:20 | 20.2. 22:52 | 9235 | ||
18 | 409 | pá 19.2. 5:53 | 19.2. 22:50 | 9235 | ||
14 | 412 | čt 18.2. 4:18 | 18.2. 21:08 | 9235 | ||
18 | 404 | st 17.2. 5:08 | 17.2. 22:15 | 9235 | ||
3 | 416 | út 16.2. 15:23 | 16.2. 20:53 | 9235 | ||
4 | 407 | út 16.2. 6:14 | 16.2. 10:03 | 9235 | ||
5 | 407 | po 15.2. 4:49 | 15.2. 20:34 | 9235 | ||
14 | 402 | ne 14.2. 8:15 | 14.2. 23:04 | 9235 | ||
18 | 406 | so 13.2. 5:08 | 13.2. 22:00 | 9235 | ||
17 | 413 | pá 12.2. 5:43 | 12.2. 23:33 | 9235 | ||
3 | 409 | čt 11.2. 4:27 | 11.2. 22:17 | 9235 | ||
11 | 409 | st 10.2. 6:28 | 10.2. 23:13 | 9235 | ||
14 | 404 | út 9.2. 4:54 | 9.2. 22:14 | 9235 | ||
17 | 402 | po 8.2. 5:33 | 8.2. 21:27 | 9235 | ||
17 | 416 | ne 7.2. 8:19 | 7.2. 23:12 | 9235 |