Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9235

Evidované reklamní polepy:

Run Czech

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 11. 2011

Výrobní číslo: 9874

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 287 610 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 405 pá 20.7. 5:2920.7. 19:41 9235
14 404 čt 19.7. 4:1819.7. 22:34 9235
17 423 st 18.7. 3:5619.7. 1:42 9235
3+6 417 út 17.7. 5:2118.7. 0:57 9235
11 407 po 16.7. 3:4917.7. 1:15 9235
17 412 ne 15.7. 11:4815.7. 22:52 9235
17 409 so 14.7. 6:2114.7. 22:32 9235
11 405 pá 13.7. 4:5613.7. 20:38 9235
17 422 čt 12.7. 5:5812.7. 23:05 9235
17 405 st 11.7. 20:5512.7. 0:57 9235*Z
11 406 út 10.7. 6:2710.7. 20:40 9235
14 411 po 9.7. 5:379.7. 21:05 9235
14 405 ne 8.7. 9:058.7. 22:39 9235
3+6 405 st 4.7. 5:294.7. 19:41 9235
5+16 410 út 3.7. 5:203.7. 21:31 9235
12 409 po 2.7. 5:092.7. 22:12 9235
3+6 415 pá 29.6. 4:4229.6. 21:09 9235
3+6 410 čt 28.6. 4:2628.6. 19:42 9235
18 414 st 27.6. 5:3027.6. 21:37 9235
18 412 út 26.6. 5:1326.6. 23:08 9235
18 409 po 25.6. 6:4626.6. 0:28 9235
14 401 so 23.6. 4:1823.6. 21:30 9235
11 410 pá 22.6. 14:3122.6. 22:59 9235
17 425 pá 22.6. 4:3422.6. 9:47 9235
17 426 čt 21.6. 5:3222.6. 1:13 9235
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9253

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.