Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9235

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 11. 2011

Výrobní číslo: 9874

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 267 090 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 412 st 25.4. 4:5825.4. 21:03 9235
3+6 411 út 24.4. 6:1124.4. 23:03 9235
11 411 po 23.4. 4:5723.4. 19:23 9235
14 404 ne 22.4. 4:5822.4. 22:09 9235
14 403 so 21.4. 4:3821.4. 21:54 9235
14 409 pá 20.4. 4:3820.4. 21:23 9235
16 428 čt 19.4. 4:5619.4. 20:50 9235
17 432 st 18.4. 5:5218.4. 20:34 9235
17 405 út 17.4. 13:5017.4. 18:53 9235*Z
 4  402 po 16.4. 13:4416.4. 19:21 9235
11 410 po 16.4. 5:5316.4. 10:33 9235
17 406 so 14.4. 8:2914.4. 11:40 9235*MU
17 427 pá 13.4. 5:4213.4. 20:19 9235
17 427 čt 12.4. 5:4212.4. 20:19 9235
3+6 426 st 11.4. 6:2112.4. 1:18 9235
12 406 út 10.4. 4:5010.4. 8:15 9235*MU
18 408 ne 8.4. 15:069.4. 0:48 9235
17+18 433 so 7.4. 7:397.4. 23:48 9235
11 408 pá 6.4. 6:286.4. 18:45 9235*MU
17 421 čt 5.4. 14:555.4. 19:56 9235
 4  403 čt 5.4. 6:135.4. 10:04 9235
3+6 405 st 4.4. 14:124.4. 19:00 9235
14 415 st 4.4. 5:374.4. 10:28 9235
14 411 út 3.4. 14:363.4. 19:38 9235
 4  403 út 3.4. 6:133.4. 10:04 9235
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.