Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9235

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Run Czech

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 11. 2011

Výrobní číslo: 9874

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 346 165 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 408 pá 19.7. 14:0620.7. 0:13 9235
18 412 pá 19.7. 5:3019.7. 9:19 9235
 3  408 čt 18.7. 14:3518.7. 22:38 9235
 3  403 čt 18.7. 4:0718.7. 9:40 9235
 3  413 st 17.7. 21:3518.7. 1:17 9235*Z
 3  211 st 17.7. 20:3017.7. 21:35 9235*Z
 3  413 st 17.7. 5:4317.7. 20:30 9235*MU
 3  408 út 16.7. 14:3516.7. 22:38 9235
 3  403 út 16.7. 4:0716.7. 9:40 9235
 3  413 po 15.7. 5:4316.7. 1:17 9235
20 402 ne 14.7. 8:5415.7. 0:53 9235
 9  406 so 13.7. 4:3914.7. 0:55 9235
12 406 pá 12.7. 5:3512.7. 20:19 9235
14 408 čt 11.7. 5:4811.7. 23:14 9235
11 410 st 10.7. 4:0910.7. 21:38 9235
16 406 út 9.7. 5:5010.7. 0:50 9235
Cvič 407 po 8.7. 14:008.7. 22:00 9235
Cvič 404 po 8.7. 6:008.7. 14:00 9235
13+99 463 ne 7.7. 20:368.7. 5:04 9235
 3  405 čt 4.7. 5:025.7. 0:17 9235
14 405 st 3.7. 14:253.7. 22:15 9235
 3  406 st 3.7. 4:273.7. 9:50 9235
 5  412 út 2.7. 4:412.7. 20:46 9235
17 422 po 1.7. 5:492.7. 1:04 9235
 6  407 st 26.6. 6:1327.6. 0:23 9235
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.