Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9235

Evidované reklamní polepy:

Run Czech

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 11. 2011

Výrobní číslo: 9874

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 322 735 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 429 pá 22.2. 5:2022.2. 9:47 9235
17 428 čt 21.2. 6:2122.2. 0:52 9235
 3  405 st 20.2. 4:0620.2. 19:10 9235
14 405 út 19.2. 5:1719.2. 22:40 9235
17 429 po 18.2. 15:1919.2. 1:12 9235
 4  407 po 18.2. 5:3818.2. 9:16 9235
14 405 ne 17.2. 4:3817.2. 21:00 9235
14 405 so 16.2. 4:5817.2. 0:05 9235
17 428 pá 15.2. 6:2116.2. 0:52 9235
 4  403 st 13.2. 13:5413.2. 19:31 9235
14 408 st 13.2. 4:1813.2. 9:58 9235
 6  405 út 12.2. 5:0813.2. 1:08 9235
 6  405 po 11.2. 5:0812.2. 1:08 9235
17 401 ne 10.2. 7:0010.2. 22:43 9235
11 401 so 9.2. 6:179.2. 21:23 9235
 4  409 pá 8.2. 13:048.2. 18:36 9235
 4  410 pá 8.2. 5:568.2. 9:32 9235
11 410 čt 7.2. 4:097.2. 19:33 9235
 6  405 st 6.2. 10:007.2. 1:08 9235*Z
17 414 ne 3.2. 3:553.2. 20:00 9235*MU
 3  406 so 2.2. 8:103.2. 0:55 9235
14 403 pá 1.2. 4:381.2. 18:28 9235
17 425 čt 31.1. 6:0731.1. 23:12 9235
17 423 st 30.1. 5:4431.1. 0:12 9235
14 409 út 29.1. 5:2629.1. 19:18 9235
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.