Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9235

Evidované reklamní polepy:

Run Czech

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 11. 2011

Výrobní číslo: 9874

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 304 380 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  411 po 15.10. 4:4115.10. 19:39 9235
11 401 ne 14.10. 4:2915.10. 1:15 9235
14 401 so 13.10. 5:0513.10. 22:39 9235
17 424 pá 12.10. 5:5213.10. 1:04 9235
 4  406 čt 11.10. 5:3111.10. 7:10 9235*MU
 3  402 st 10.10. 5:4211.10. 1:15 9235
17 425 út 9.10. 6:079.10. 23:12 9235
17 423 po 8.10. 5:449.10. 0:12 9235
17 401 so 6.10. 6:106.10. 22:43 9235
12 406 pá 5.10. 4:506.10. 0:29 9235
14 416 čt 4.10. 14:574.10. 20:17 9235
11 414 čt 4.10. 3:494.10. 10:13 9235
17 406 st 3.10. 5:104.10. 1:27 9235
17 424 út 2.10. 5:523.10. 1:04 9235
17 403 po 1.10. 4:151.10. 20:17 9235
17 414 ne 30.9. 3:551.10. 1:12 9235
17 417 so 29.9. 7:4530.9. 1:42 9235
 3  403 pá 28.9. 5:0228.9. 23:57 9235
 4  406 čt 27.9. 14:2227.9. 19:38 9235
 4  409 čt 27.9. 5:4827.9. 9:24 9235
 4  406 st 26.9. 14:2226.9. 19:38 9235
 4  412 st 26.9. 6:1226.9. 9:48 9235
14 409 út 25.9. 5:2625.9. 19:18 9235
14 411 po 24.9. 14:1725.9. 0:25 9235
 4  407 po 24.9. 5:3824.9. 9:16 9235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.