Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9235

Evidované reklamní polepy:

Run Czech

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 11. 2011

Výrobní číslo: 9874

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 313 920 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 406 po 10.12. 4:5810.12. 21:00 9235
14 406 ne 9.12. 4:589.12. 22:00 9235
 4  412 pá 7.12. 15:107.12. 19:01 9235
11 413 čt 6.12. 5:557.12. 1:15 9235
 3  405 st 5.12. 4:065.12. 19:10 9235
11 403 út 4.12. 4:284.12. 21:46 9235
 3  402 po 3.12. 5:424.12. 1:15 9235
14 404 so 1.12. 4:381.12. 20:45 9235
 3  418 pá 30.11. 5:1830.11. 20:26 9235
 3  411 čt 29.11. 4:4129.11. 19:39 9235
14 409 st 28.11. 6:0328.11. 21:39 9235
 4  407 út 27.11. 5:3827.11. 9:16 9235
11 407 po 26.11. 5:4927.11. 0:55 9235
17 416 so 24.11. 19:4525.11. 1:30 9235*Z
 4  406 čt 22.11. 5:3122.11. 9:08 9235
 3  414 st 21.11. 14:2121.11. 22:06 9235
 4  401 st 21.11. 6:0421.11. 9:56 9235
 3  413 út 20.11. 14:1220.11. 19:47 9235
21 403 út 20.11. 5:5020.11. 9:40 9235
14 403 po 19.11. 14:5719.11. 19:18 9235
 3  415 po 19.11. 6:3119.11. 10:05 9235
17 408 ne 18.11. 8:0819.11. 0:32 9235
14 415 pá 16.11. 6:4216.11. 22:37 9235
 4  412 čt 15.11. 15:1015.11. 19:01 9235
 3  414 čt 15.11. 4:2615.11. 9:48 9235
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9237

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.