Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9235

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Run Czech (od 13. 5. 2018 do současnosti)

Run Czech

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 10. 11. 2011

Výrobní číslo: 9874

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 358 165 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 406 pá 15.11. 6:1015.11. 20:08 9235
24 403 čt 14.11. 5:4714.11. 19:40 9235
24 407 st 13.11. 6:2713.11. 20:18 9235
 4  407 čt 7.11. 5:387.11. 9:16 9235
 3  418 st 6.11. 5:186.11. 20:26 9235
 4  407 út 5.11. 14:305.11. 19:59 9235
21 401 út 5.11. 5:325.11. 9:24 9235
 4  407 po 4.11. 14:304.11. 19:59 9235
 4  406 po 4.11. 5:274.11. 9:08 9235
11 414 pá 1.11. 15:011.11. 21:31 9235
11 410 pá 1.11. 4:091.11. 10:43 9235
27 403 čt 31.10. 5:2431.10. 20:01 9235
27 406 st 30.10. 5:4431.10. 1:22 9235
20 403 út 29.10. 5:4929.10. 22:19 9235
17 402 po 28.10. 8:2828.10. 23:22 9235
17 403 pá 25.10. 4:1425.10. 20:17 9235
17 424 čt 24.10. 5:5225.10. 1:04 9235
 6  410 st 23.10. 5:2023.10. 21:19 9235
 3  401 út 22.10. 5:3623.10. 0:55 9235
17+34 403 po 21.10. 5:3521.10. 23:27 9235
18 401 ne 20.10. 5:1321.10. 0:48 9235
18 408 so 19.10. 12:4020.10. 0:08 9235*Z
 6  419 pá 18.10. 5:0018.10. 18:41 9235
18 414 čt 17.10. 5:3017.10. 21:37 9235
18 412 st 16.10. 5:1316.10. 23:08 9235
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9274

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.