Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9234

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
PriceFX (od 18. 8. 2019 do současnosti)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 11. 2011

Výrobní číslo: 9873

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 374 625 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  412 po 19.8. 15:1419.8. 22:55 9234
11 410 po 19.8. 5:3419.8. 9:43 9234
14 411 pá 16.8. 4:1816.8. 21:01 9234
11 404 čt 15.8. 6:3115.8. 22:45 9234
26 407 st 14.8. 4:3414.8. 20:17 9234
14 408 út 13.8. 5:4813.8. 23:14 9234
16 404 po 12.8. 4:5512.8. 20:52 9234
11 407 so 10.8. 4:1510.8. 22:25 9234
 3  413 pá 9.8. 5:4310.8. 1:16 9234
18 408 čt 8.8. 6:309.8. 0:08 9234
17 423 st 7.8. 5:577.8. 20:39 9234
18 401 út 6.8. 5:307.8. 0:48 9234
 3  405 po 5.8. 5:026.8. 0:17 9234
11 407 ne 4.8. 4:095.8. 0:55 9234
 3  407 so 3.8. 4:084.8. 1:15 9234
14 404 pá 2.8. 5:243.8. 0:25 9234
14 412 st 31.7. 6:3531.7. 16:05 9234*MU*1
 3  413 út 30.7. 5:4331.7. 1:18 9234
17 420 pá 26.7. 5:4626.7. 23:43 9234
14 411 čt 25.7. 4:1825.7. 21:01 9234
 9  416 st 24.7. 5:0425.7. 0:55 9234
18 408 út 23.7. 6:3024.7. 0:09 9234
17 418 po 22.7. 5:1922.7. 19:56 9234
17 406 ne 21.7. 9:3722.7. 1:13 9234
 3  403 pá 19.7. 13:4619.7. 19:49 9234
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Závada pohonu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.