Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9234

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 11. 2011

Výrobní číslo: 9873

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 323 980 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  409 so 26.5. 4:4926.5. 22:26 9234
17 430 pá 25.5. 5:4625.5. 22:53 9234
14 415 čt 24.5. 15:0624.5. 22:00 9234
14 415 čt 24.5. 5:3724.5. 10:28 9234
18 412 st 23.5. 5:1323.5. 23:08 9234
18 409 út 22.5. 6:4623.5. 0:28 9234
17 409 ne 20.5. 5:5420.5. 22:33 9234
17 410 so 19.5. 6:2920.5. 1:03 9234
14 407 čt 17.5. 6:0317.5. 19:08 9234
18 405 st 16.5. 8:1516.5. 20:07 9234*Z
14 410 út 15.5. 6:3515.5. 23:04 9234
3+6 415 po 14.5. 4:4214.5. 19:59 9234
3+6 413 ne 13.5. 4:4113.5. 23:02 9234
3+6 414 so 12.5. 4:4113.5. 0:31 9234
17 428 pá 11.5. 5:2912.5. 1:05 9234
3+6 426 čt 10.5. 6:2111.5. 1:18 9234
14 407 st 9.5. 6:039.5. 19:08 9234
 4  402 po 7.5. 13:447.5. 19:21 9234
 4  409 po 7.5. 5:487.5. 9:24 9234
11 408 pá 4.5. 6:284.5. 22:46 9234
3+6 413 čt 3.5. 4:434.5. 0:51 9234
11 406 st 2.5. 4:282.5. 20:38 9234
14 405 út 1.5. 9:051.5. 22:25 9234
17 427 po 30.4. 5:4230.4. 20:19 9234
3+6 413 ne 29.4. 4:4129.4. 23:02 9234
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9237

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.