Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9234

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PriceFX (od 18. 8. 2019 do 11. 4. 2020)

PriceFX

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 11. 2011

Výrobní číslo: 9873

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 528 421 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 406 pá 24.6. 4:4925.6. 0:53 9234
 3  404 čt 23.6. 5:3223.6. 19:45 9234
17 418 st 22.6. 5:3022.6. 19:53 9234
20 406 út 21.6. 4:3522.6. 0:10 9234
24 407 po 20.6. 6:4520.6. 20:49 9234
 7  402 ne 19.6. 4:4219.6. 22:37 9234
22 402 so 18.6. 8:4718.6. 20:38 9234
11 406 pá 17.6. 4:4918.6. 0:53 9234
 3  402 čt 16.6. 5:2216.6. 22:02 9234
17 432 st 15.6. 15:5615.6. 18:48 9234
11 405 út 14.6. 14:4014.6. 19:42 9234
 3  409 út 14.6. 5:5314.6. 9:25 9234
 3  408 po 13.6. 14:4914.6. 0:21 9234
 3  408 po 13.6. 6:3013.6. 10:14 9234
18 412 pá 10.6. 7:1510.6. 19:53 9234
 3  407 čt 9.6. 14:399.6. 20:14 9234
 3  408 čt 9.6. 6:309.6. 10:14 9234
18 402 st 8.6. 14:598.6. 18:31 9234
 3  410 st 8.6. 6:198.6. 9:54 9234
 3  412 út 7.6. 5:208.6. 0:58 9234*Z1
14 408 po 6.6. 5:096.6. 22:36 9234
11 404 ne 5.6. 7:375.6. 22:28 9234
14 402 so 4.6. 4:214.6. 22:08 9234
11 406 pá 3.6. 4:494.6. 0:53 9234
18 414 čt 2.6. 16:353.6. 0:33 9234
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.