Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9234

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PriceFX (od 18. 8. 2019 do 11. 4. 2020)

PriceFX

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 11. 2011

Výrobní číslo: 9873

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 491 101 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 403 pá 3.12. 6:173.12. 20:10 9234
 3  410 čt 2.12. 15:043.12. 0:38 9234
 3  407 čt 2.12. 4:122.12. 9:45 9234
24 402 po 29.11. 5:5529.11. 19:59 9234
14 401 ne 28.11. 10:3928.11. 23:36 9234
17 414 so 27.11. 6:3527.11. 21:49 9234
17 423 pá 26.11. 4:1827.11. 0:26 9234
17 402 čt 25.11. 5:4526.11. 1:26 9234
16 408 st 24.11. 5:0024.11. 20:00 9234
24 407 út 23.11. 6:4523.11. 20:49 9234
Cvič 412 po 22.11. 13:0022.11. 14:00 9234*Z1
11 404 pá 19.11. 14:3820.11. 0:53 9234
 3  409 pá 19.11. 6:5519.11. 9:25 9234*Z2
14 415 čt 18.11. 15:0518.11. 20:20 9234
14 415 čt 18.11. 4:5518.11. 9:49 9234
14 410 út 16.11. 14:2517.11. 0:11 9234
24 404 út 16.11. 6:0716.11. 9:51 9234
 7  407 po 15.11. 6:1815.11. 9:35 9234
20 405 so 13.11. 5:3113.11. 23:37 9234
24 407 pá 12.11. 6:4512.11. 20:49 9234
24 403 čt 11.11. 6:1711.11. 20:10 9234
24 403 st 10.11. 6:1710.11. 20:10 9234
17 406 út 9.11. 6:009.11. 19:18 9234
 7  407 po 8.11. 14:418.11. 19:44 9234
14 410 po 8.11. 4:228.11. 9:09 9234
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9231

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.