Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9234

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
PriceFX (od 18. 8. 2019 do 11. 4. 2020)

PriceFX

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 11. 2011

Výrobní číslo: 9873

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 396 691 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 410 út 4.2. 7:024.2. 8:55 9234
 3  418 po 3.2. 5:183.2. 20:36 9234
 3  407 ne 2.2. 4:273.2. 1:16 9234
18 406 so 1.2. 4:331.2. 21:52 9234
18 412 pá 31.1. 5:1331.1. 23:08 9234
18 414 čt 30.1. 5:3030.1. 21:37 9234
17 423 st 29.1. 5:4430.1. 0:12 9234
17 426 út 28.1. 6:1528.1. 19:32 9234
17 403 po 27.1. 4:1427.1. 20:17 9234
17 406 ne 26.1. 9:3727.1. 1:12 9234
11 407 so 25.1. 8:0025.1. 20:53 9234
24 406 pá 24.1. 6:1024.1. 20:08 9234
17 411 čt 23.1. 5:4623.1. 19:12 9234
22 407 st 22.1. 6:0122.1. 19:01 9234
11 413 út 21.1. 7:0122.1. 1:15 9234
14 403 po 20.1. 11:3020.1. 18:28 9234*Z
18 406 ne 19.1. 4:5319.1. 23:48 9234
14 407 so 18.1. 4:1818.1. 21:26 9234
18 408 pá 17.1. 4:5318.1. 0:08 9234
17 429 čt 16.1. 15:1917.1. 1:12 9234
11 410 čt 16.1. 4:0916.1. 10:43 9234
11 413 st 15.1. 7:0116.1. 1:15 9234
 3  413 út 14.1. 14:1214.1. 19:47 9234
 4  407 út 14.1. 5:3814.1. 9:16 9234
17 421 po 13.1. 5:2413.1. 18:52 9234
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.