Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9234

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PriceFX (od 18. 8. 2019 do 11. 4. 2020)

PriceFX

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 11. 2011

Výrobní číslo: 9873

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 532 621 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 408 po 25.7. 5:5925.7. 13:50 9234*MU
11 403 ne 24.7. 9:4525.7. 0:19 9234
17 404 pá 22.7. 5:2523.7. 0:25 9234
 6  409 čt 21.7. 4:4721.7. 23:25 9234
17 408 st 20.7. 5:3721.7. 0:35 9234
17 409 út 19.7. 5:4520.7. 0:45 9234
17 414 po 18.7. 6:0918.7. 21:25 9234
 3  401 so 16.7. 4:1117.7. 0:21 9234
17 413 pá 15.7. 6:0316.7. 1:05 9234
 6  404 čt 14.7. 5:5115.7. 0:42 9234
18 403 st 13.7. 16:1014.7. 0:16 9234*Z1
Cvič 431 út 12.7. 6:0012.7. 14:00 9234
14 409 po 4.7. 4:184.7. 22:13 9234
24 406 pá 1.7. 5:551.7. 19:58 9234
17 423 čt 30.6. 4:451.7. 0:55 9234
14 412 st 29.6. 6:0429.6. 20:02 9234
16 410 út 28.6. 5:0028.6. 19:58 9234
11 406 po 27.6. 4:4928.6. 0:53 9234
11 406 pá 24.6. 4:4925.6. 0:53 9234
 3  404 čt 23.6. 5:3223.6. 19:45 9234
17 418 st 22.6. 5:3022.6. 19:53 9234
20 406 út 21.6. 4:3522.6. 0:10 9234
24 407 po 20.6. 6:4520.6. 20:49 9234
 7  402 ne 19.6. 4:4219.6. 22:37 9234
22 402 so 18.6. 8:4718.6. 20:38 9234
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9204

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.