Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 505 021 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 407 so 27.2. 5:3427.2. 23:03 9233
17 403 pá 26.2. 5:4526.2. 21:42 9233
 4  408 čt 25.2. 15:2425.2. 19:13 9233
 4  408 čt 25.2. 6:2325.2. 10:13 9233
17 407 st 24.2. 4:1424.2. 22:52 9233
 3  416 út 23.2. 15:2323.2. 20:53 9233
 3  416 út 23.2. 6:3523.2. 9:40 9233
14 402 po 22.2. 4:3922.2. 13:10 9233*MU
20 405 ne 21.2. 4:3121.2. 22:17 9233
14 406 so 20.2. 4:5920.2. 21:54 9233
 3  409 pá 19.2. 4:2719.2. 22:17 9233
 3  409 čt 18.2. 4:2718.2. 22:17 9233
17 407 st 17.2. 4:1417.2. 22:52 9233
17 424 út 16.2. 5:1816.2. 23:22 9233
17 412 po 15.2. 5:3015.2. 23:03 9233
18 406 ne 14.2. 5:0814.2. 22:00 9233
 3  406 so 13.2. 4:0713.2. 23:15 9233
17 424 pá 12.2. 5:1812.2. 23:22 9233
 3  415 čt 11.2. 5:0211.2. 20:25 9233
17 407 st 10.2. 4:1410.2. 22:52 9233
 3  412 út 9.2. 5:019.2. 22:55 9233
18 402 po 8.2. 4:288.2. 22:00 9233
 5  407 pá 5.2. 4:495.2. 20:34 9233
18 413 čt 4.2. 6:334.2. 19:22 9233
 3  414 st 3.2. 15:033.2. 23:15 9233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.