Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2011
V provozu od: 26. 8. 2011
Výrobní číslo: 9872
Profil kol: K
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 721 777 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
11 | 407 | dnes 4:13 | 9.10. 19:31 | 9233 | ||
17 | 407 | út 8.10. 14:25 | 9.10. 1:08 | 9233 | ||
3 | 416 | út 8.10. 6:10 | 8.10. 9:43 | 9233 | ||
11 | 405 | po 7.10. 14:40 | 8.10. 0:36 | 9233 | ||
17 | 412 | po 7.10. 6:21 | 7.10. 9:34 | 9233 | ||
14 | 404 | so 5.10. 4:22 | 5.10. 23:16 | 9233 | ||
11 | 406 | pá 4.10. 5:40 | 5.10. 0:56 | 9233 | ||
3 | 414 | čt 3.10. 4:31 | 4.10. 0:20 | 9233 | ||
5 | 411 | st 2.10. 5:35 | 2.10. 21:35 | 9233 | ||
17 | 405 | út 1.10. 5:51 | 2.10. 0:48 | 9233 | ||
11 | 405 | po 30.9. 14:40 | 1.10. 0:36 | 9233 | ||
22 | 419 | ne 29.9. 8:00 | 29.9. 22:52 | 9233 | ||
17 | 406 | pá 27.9. 14:15 | 27.9. 19:45 | 9233 | ||
18 | 412 | pá 27.9. 7:28 | 27.9. 9:18 | 9233 | ||
19 | 405 | čt 26.9. 6:45 | 26.9. 9:14 | 9233 | ||
19 | 405 | st 25.9. 15:25 | 25.9. 19:14 | 9233 | ||
11 | 405 | st 25.9. 5:20 | 25.9. 9:58 | 9233 | ||
11 | 405 | út 24.9. 14:38 | 25.9. 0:56 | 9233 | ||
3+9 | 405 | út 24.9. 6:43 | 24.9. 10:13 | 9233 | ||
3+9 | 402 | po 23.9. 4:11 | 23.9. 20:01 | 9233 | ||
17 | 409 | ne 22.9. 4:41 | 23.9. 1:08 | 9233 | ||
17 | 409 | so 21.9. 5:32 | 22.9. 1:13 | 9233 | ||
20 | 401 | pá 20.9. 6:47 | 20.9. 19:18 | 9233 | ||
17 | 418 | čt 19.9. 15:57 | 19.9. 19:01 | 9233 | ||
17 | 406 | čt 19.9. 5:54 | 19.9. 8:56 | 9233 |