Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 329 117 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 409 út 23.1. 6:4624.1. 0:28 9233
18 415 po 22.1. 15:3422.1. 19:28 9233
18 414 po 22.1. 5:3022.1. 13:30 9233*MU
18 408 ne 21.1. 15:0622.1. 0:48 9233
18 407 so 20.1. 4:3320.1. 22:07 9233
18 410 pá 19.1. 14:5420.1. 0:48 9233
18 415 pá 19.1. 5:4519.1. 9:35 9233
18 410 čt 18.1. 14:5419.1. 0:48 9233
18 410 čt 18.1. 7:0218.1. 8:55 9233
18 407 st 17.1. 6:3017.1. 18:23 9233
18 407 út 16.1. 6:3016.1. 18:23 9233
18 409 po 15.1. 6:4616.1. 0:28 9233
18 406 so 13.1. 6:1313.1. 23:48 9233
18 408 pá 12.1. 6:3013.1. 0:08 9233
18 401 čt 11.1. 5:1311.1. 19:08 9233
18 408 st 10.1. 6:3011.1. 0:08 9233
18 405 út 9.1. 6:009.1. 19:47 9233
18 409 po 8.1. 6:408.1. 16:30 9233*MU
18 405 ne 7.1. 4:537.1. 22:07 9233
18 409 pá 5.1. 6:406.1. 0:28 9233
18 408 čt 4.1. 6:305.1. 0:08 9233
18 409 st 3.1. 6:404.1. 0:28 9233
18 401 út 2.1. 5:132.1. 19:08 9233
Rok 2017
18+96 454 ne 31.12. 5:131.1. 7:41 9233
18 408 so 30.12. 8:3631.12. 0:08 9233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.