Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 721 777 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 407 dnes 4:139.10. 19:31 9233
17 407 út 8.10. 14:259.10. 1:08 9233
 3  416 út 8.10. 6:108.10. 9:43 9233
11 405 po 7.10. 14:408.10. 0:36 9233
17 412 po 7.10. 6:217.10. 9:34 9233
14 404 so 5.10. 4:225.10. 23:16 9233
11 406 pá 4.10. 5:405.10. 0:56 9233
 3  414 čt 3.10. 4:314.10. 0:20 9233
 5  411 st 2.10. 5:352.10. 21:35 9233
17 405 út 1.10. 5:512.10. 0:48 9233
11 405 po 30.9. 14:401.10. 0:36 9233
22 419 ne 29.9. 8:0029.9. 22:52 9233
17 406 pá 27.9. 14:1527.9. 19:45 9233
18 412 pá 27.9. 7:2827.9. 9:18 9233
19 405 čt 26.9. 6:4526.9. 9:14 9233
19 405 st 25.9. 15:2525.9. 19:14 9233
11 405 st 25.9. 5:2025.9. 9:58 9233
11 405 út 24.9. 14:3825.9. 0:56 9233
3+9 405 út 24.9. 6:4324.9. 10:13 9233
3+9 402 po 23.9. 4:1123.9. 20:01 9233
17 409 ne 22.9. 4:4123.9. 1:08 9233
17 409 so 21.9. 5:3222.9. 1:13 9233
20 401 pá 20.9. 6:4720.9. 19:18 9233
17 418 čt 19.9. 15:5719.9. 19:01 9233
17 406 čt 19.9. 5:5419.9. 8:56 9233


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.