Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 641 107 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 435 dnes 15:242.10. 20:56 9233
17 435 dnes 6:032.10. 8:51 9233
22 413 ne 1.10. 7:541.10. 22:22 9233
 2  407 so 30.9. 6:1330.9. 21:07 9233
 7  416 pá 29.9. 6:1729.9. 21:04 9233
18 401 čt 28.9. 5:1628.9. 23:54 9233
11 401 st 27.9. 4:5928.9. 0:14 9233
18 409 út 26.9. 6:4927.9. 0:14 9233
12+36 420 so 23.9. 8:4223.9. 22:12 9233
22 420 pá 22.9. 6:4523.9. 0:36 9233
11 409 čt 21.9. 6:2321.9. 19:45 9233
18 404 st 20.9. 5:5820.9. 19:34 9233
22 403 po 18.9. 5:4118.9. 19:32 9233
18 401 ne 17.9. 5:1517.9. 22:56 9233
18 404 so 16.9. 6:1516.9. 23:56 9233
18 413 pá 15.9. 5:2615.9. 19:34 9233
22 404 čt 14.9. 5:5314.9. 19:42 9233
17 435 st 13.9. 15:2413.9. 20:56 9233
17 430 st 13.9. 6:2113.9. 9:15 9233
11 408 st 6.9. 4:156.9. 19:43 9233
 6  414 út 5.9. 5:066.9. 0:25 9233
 6  413 po 4.9. 4:475.9. 0:05 9233
 3  408 ne 3.9. 4:124.9. 0:22 9233
17 404 so 2.9. 4:473.9. 1:03 9233
17 407 pá 1.9. 4:471.9. 21:38 9233


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.