Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 496 816 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  412 pá 15.1. 5:0115.1. 22:55 9233
11 404 čt 14.1. 4:0914.1. 5:30 9233*MU
11 410 út 12.1. 4:3612.1. 21:45 9233
 3  409 po 11.1. 4:2711.1. 22:17 9233
14 408 ne 10.1. 4:5810.1. 22:18 9233
14 403 so 9.1. 4:179.1. 21:03 9233
17 412 pá 8.1. 5:348.1. 23:03 9233
11 403 čt 7.1. 4:157.1. 20:24 9233
 4  408 st 6.1. 15:246.1. 19:13 9233
14 405 út 5.1. 5:035.1. 22:16 9233
 3  411 po 4.1. 4:474.1. 19:56 9233
11 401 ne 3.1. 10:313.1. 23:15 9233
14 406 so 2.1. 4:582.1. 21:54 9233
18 408 pá 1.1. 10:511.1. 22:49 9233
Rok 2020
18 412 st 30.12. 6:4030.12. 22:49 9233
14 410 út 29.12. 5:4529.12. 20:45 9233
18 410 po 28.12. 4:3228.12. 22:10 9233
 3  406 ne 27.12. 4:2727.12. 23:15 9233
 3  404 so 26.12. 9:4026.12. 22:47 9233
18 401 pá 25.12. 7:1225.12. 20:51 9233
 4  407 st 23.12. 6:0123.12. 19:03 9233
 5  409 pá 18.12. 5:0818.12. 21:00 9233
11 405 čt 17.12. 5:5117.12. 20:38 9233
 3  416 st 16.12. 15:2316.12. 20:53 9233
 4  408 út 15.12. 6:2315.12. 19:13 9233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.