Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 740 347 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 403 dnes 5:0424.1. 20:39 9233
 4  402 čt 23.1. 5:1523.1. 21:20 9233
12 401 st 22.1. 5:5023.1. 0:36 9233
6+14 405 út 21.1. 5:2421.1. 22:15 9233
6+14 419 po 20.1. 6:1520.1. 19:39 9233*Z1
6+14 402 ne 19.1. 4:2419.1. 22:38 9233
6+14 405 so 18.1. 5:0419.1. 0:38 9233
 3  401 čt 16.1. 4:3116.1. 23:00 9233
6+14 412 st 15.1. 12:3015.1. 21:58 9233*Z2
17 429 út 14.1. 6:2914.1. 23:46 9233
11 407 po 13.1. 6:1513.1. 19:18 9233
24 406 pá 10.1. 6:0010.1. 20:07 9233
11 408 čt 9.1. 4:3310.1. 0:56 9233
 3  413 st 8.1. 14:569.1. 0:40 9233
 3  413 st 8.1. 5:568.1. 9:30 9233
 3  410 út 7.1. 5:448.1. 0:20 9233
24 409 po 6.1. 6:206.1. 20:30 9233
Rok 2024
 9  816 po 30.12. 12:4530.12. 13:25 9233*Z3
 3  412 pá 27.12. 14:4627.12. 20:17 9233
 3  413 pá 27.12. 6:1127.12. 9:40 9233
6+14 404 čt 26.12. 5:0427.12. 0:18 9233
6+14 402 st 25.12. 7:0425.12. 22:38 9233
 3  415 pá 20.12. 14:4920.12. 22:20 9233
6+14 404 pá 20.12. 7:1920.12. 9:53 9233
6+14 420 čt 19.12. 5:4719.12. 19:13 9233
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9162
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9243
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8442+8474

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.