Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 475 606 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  116 st 30.9. 4:5030.9. 9:38 9233
11 105 út 29.9. 3:5229.9. 22:23 9233
 5  106 po 28.9. 4:3628.9. 21:52 9233
14 103 ne 27.9. 8:2727.9. 21:22 9233
 7  101 so 26.9. 4:2327.9. 1:03 9233
 5  111 pá 25.9. 7:3125.9. 20:07 9233
17 411 čt 24.9. 5:5124.9. 11:30 9233*MU
17 342 st 23.9. 6:2923.9. 19:49 9233
 4  302 út 22.9. 15:3822.9. 19:04 9233
 9  331 út 22.9. 6:3022.9. 8:34 9233
14 443 po 21.9. 4:1021.9. 21:20 9233
17 405 ne 20.9. 7:4621.9. 0:29 9233
 3  401 so 19.9. 5:1819.9. 21:08 9233
18 411 pá 18.9. 4:5319.9. 0:25 9233
 4  406 čt 17.9. 7:0617.9. 9:43 9233
 4  402 út 15.9. 6:1715.9. 10:00 9233
 4  404 po 14.9. 6:3314.9. 10:16 9233
 4  405 pá 11.9. 6:4111.9. 10:24 9233
 4  405 čt 10.9. 15:3210.9. 18:07 9233
 3  418 čt 10.9. 5:4010.9. 9:23 9233
18 402 st 9.9. 7:109.9. 20:51 9233
11 413 út 8.9. 4:158.9. 9:54 9233
 3  404 po 7.9. 5:227.9. 21:37 9233
11 406 ne 6.9. 4:096.9. 20:38 9233
17 406 so 5.9. 7:486.9. 1:12 9233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.