Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 350 957 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 404 ne 22.7. 4:3322.7. 23:48 9233
18 402 so 21.7. 17:1022.7. 0:48 9233*Z
18 410 pá 20.7. 4:5320.7. 22:50 9233
17 407 čt 19.7. 13:1020.7. 1:12 9233*Z1
14 405 čt 19.7. 6:3619.7. 8:10 9233*MU
18 407 pá 25.5. 6:3025.5. 18:23 9233
18 407 čt 24.5. 6:3024.5. 18:23 9233
18 407 st 23.5. 6:3023.5. 18:23 9233
18 412 út 22.5. 5:1322.5. 23:08 9233
18 408 po 21.5. 4:5322.5. 0:08 9233
18 406 ne 20.5. 5:1321.5. 0:08 9233
18 406 so 19.5. 6:1319.5. 23:48 9233
18 409 pá 18.5. 6:4619.5. 0:28 9233
18 407 čt 17.5. 6:3017.5. 18:23 9233
18 412 st 16.5. 17:1016.5. 23:08 9233*Z2
18 408 út 15.5. 4:5315.5. 14:30 9233*MU
18 408 po 14.5. 4:5315.5. 0:08 9233
18 404 ne 13.5. 4:3313.5. 23:48 9233
18 402 so 12.5. 5:1313.5. 0:48 9233
18 408 pá 11.5. 4:5312.5. 0:08 9233
18 410 čt 10.5. 14:5411.5. 0:48 9233
18 415 čt 10.5. 5:4510.5. 9:35 9233
18 412 st 9.5. 5:139.5. 23:08 9233
18 407 út 8.5. 7:139.5. 0:28 9233
18 415 po 7.5. 15:347.5. 19:28 9233
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9205
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9240
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.