Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 536 896 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 407 pá 3.12. 5:403.12. 18:57 9233
17 422 čt 2.12. 15:243.12. 0:46 9233
18 414 čt 2.12. 7:072.12. 8:47 9233
 7  402 st 1.12. 6:081.12. 19:05 9233
11 411 út 30.11. 4:4930.11. 19:58 9233
24 404 po 29.11. 14:4529.11. 20:21 9233
 3  408 po 29.11. 6:3029.11. 10:09 9233
18 411 pá 26.11. 5:1326.11. 17:51 9233
11 403 čt 25.11. 5:3926.11. 0:33 9233
 3  402 st 24.11. 5:2224.11. 22:01 9233
Cvič 433 út 23.11. 6:0023.11. 14:00 9233
 6  414 po 22.11. 4:5022.11. 19:51 9233
17 418 ne 21.11. 9:2222.11. 0:55 9233
 6  405 so 20.11. 4:5020.11. 21:16 9233
 3  410 pá 19.11. 15:0420.11. 0:38 9233
 3  407 pá 19.11. 4:1219.11. 9:45 9233
 3  412 čt 18.11. 4:3219.11. 0:58 9233
18 405 st 17.11. 6:0017.11. 22:53 9233*Z1
24 403 út 16.11. 6:1716.11. 20:10 9233
24 406 po 15.11. 6:2715.11. 20:34 9233
14+19 432 pá 12.11. 5:4812.11. 19:19 9233
11 403 čt 11.11. 5:3912.11. 0:33 9233
18 413 st 10.11. 16:3011.11. 0:13 9233*Z2
18 412 út 9.11. 7:159.11. 19:53 9233
 3  402 po 8.11. 5:228.11. 22:01 9233
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9207
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9223

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.