Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 412 838 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  401 ne 25.8. 4:4125.8. 23:18 9233
 6  409 so 24.8. 11:4524.8. 23:18 9233*Z
26 407 pá 23.8. 4:3423.8. 20:17 9233
11 407 čt 22.8. 4:1523.8. 0:55 9233
14 408 st 21.8. 5:4821.8. 23:14 9233
11 407 út 20.8. 4:1521.8. 0:55 9233
15 401 po 19.8. 5:4219.8. 21:53 9233
3+26 403 ne 18.8. 10:1018.8. 23:50 9233
11 403 so 17.8. 8:1817.8. 21:16 9233
15 403 pá 16.8. 6:0216.8. 20:15 9233
24 406 čt 15.8. 5:5515.8. 19:49 9233
18 401 st 14.8. 5:3015.8. 0:48 9233
18 407 út 13.8. 4:3313.8. 22:07 9233
15 406 po 12.8. 4:3712.8. 22:39 9233
11 403 ne 11.8. 4:2912.8. 0:55 9233
17 408 so 10.8. 5:5011.8. 1:02 9233
18 401 pá 9.8. 5:3010.8. 0:48 9233
 3  410 čt 8.8. 5:168.8. 20:36 9233
11 409 st 7.8. 5:318.8. 1:15 9233
 3  402 út 6.8. 4:446.8. 19:39 9233
 3  413 po 5.8. 5:436.8. 1:16 9233
14 404 ne 4.8. 6:404.8. 16:00 9233*MU
17 415 so 3.8. 4:314.8. 0:42 9233
11 401 pá 2.8. 4:282.8. 20:02 9233
11 404 čt 1.8. 6:311.8. 22:26 9233
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9240
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.