Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 400 433 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  402 po 24.6. 5:4225.6. 1:15 9233
14 402 ne 23.6. 5:2623.6. 22:54 9233
17 411 so 22.6. 7:1523.6. 1:12 9233
18 407 pá 21.6. 6:3021.6. 18:23 9233
24 405 čt 20.6. 6:0220.6. 19:58 9233
24 405 st 19.6. 6:0219.6. 19:58 9233
14 409 út 18.6. 5:2618.6. 19:18 9233
17 423 po 17.6. 5:4418.6. 0:12 9233
 3  401 ne 16.6. 9:0116.6. 23:38 9233
11 405 so 15.6. 3:4715.6. 22:43 9233
17 421 pá 14.6. 6:2115.6. 1:42 9233
15 806 čt 13.6. 16:2013.6. 18:15 9233*Z
14 411 čt 13.6. 6:5713.6. 10:08 9233
 3  417 st 12.6. 5:1813.6. 0:37 9233
12 415 út 11.6. 5:5611.6. 20:49 9233
 4  412 po 10.6. 13:3410.6. 19:01 9233
11 414 po 10.6. 3:4710.6. 10:13 9233
1+96 462 so 8.6. 22:299.6. 4:46 9233
17 419 pá 7.6. 5:298.6. 0:12 9233
 3  417 čt 6.6. 5:187.6. 0:10 9233
 3  405 st 5.6. 15:335.6. 21:06 9233
17 427 st 5.6. 6:075.6. 9:03 9233
18 405 út 4.6. 4:334.6. 20:07 9233
 3  408 po 3.6. 6:223.6. 21:36 9233
 3  408 pá 31.5. 6:2231.5. 21:36 9233
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8302+8211

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.