Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 571 036 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 427 dnes 6:1028.6. 20:40 9233
21 408 po 27.6. 5:2727.6. 19:44 9233
3+17 434 so 25.6. 8:0425.6. 21:49 9233
 7  113 čt 23.6. 13:3023.6. 21:11 9233*Z1
17 432 čt 23.6. 6:2123.6. 9:08 9233
14 408 st 22.6. 5:0922.6. 13:45 9233*MU
17 414 út 21.6. 5:1621.6. 19:39 9233
17 423 po 20.6. 4:4521.6. 0:55 9233
12+17 416 ne 19.6. 4:5720.6. 1:14 9233
22 413 so 18.6. 17:3018.6. 23:39 9233*Z2
11 409 pá 17.6. 5:1817.6. 21:11 9233
17 432 čt 16.6. 15:5616.6. 18:48 9233
11 405 čt 16.6. 5:5616.6. 9:35 9233
11 401 st 15.6. 4:1415.6. 22:48 9233
17 411 út 14.6. 7:0615.6. 0:16 9233
17 405 po 13.6. 4:3813.6. 19:08 9233
16 405 ne 12.6. 5:0012.6. 23:22 9233
11 401 so 11.6. 4:1411.6. 22:48 9233
11 405 pá 10.6. 14:4010.6. 19:42 9233
 3  408 pá 10.6. 6:3010.6. 10:14 9233
21 409 čt 9.6. 5:379.6. 19:57 9233
17 411 st 8.6. 7:069.6. 0:16 9233
17 405 út 7.6. 4:387.6. 19:08 9233
 3  410 po 6.6. 15:047.6. 0:38 9233
14 419 po 6.6. 6:066.6. 9:39 9233
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8080+8067
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9286

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.