Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9233

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 8. 2011

Výrobní číslo: 9872

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 442 703 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  418 st 29.1. 5:1829.1. 20:26 9233
24 403 út 28.1. 5:4728.1. 19:40 9233
11 408 po 27.1. 6:2828.1. 0:55 9233
18 406 ne 26.1. 4:5326.1. 23:48 9233
18 401 so 25.1. 8:5126.1. 0:28 9233
11 408 pá 24.1. 6:2825.1. 0:55 9233
17 416 čt 23.1. 12:0023.1. 21:54 9233*Z
11 404 st 22.1. 5:5322.1. 20:23 9233
 6  414 út 21.1. 5:0121.1. 21:19 9233
11 408 po 20.1. 6:2821.1. 0:55 9233
24 406 pá 17.1. 6:1017.1. 20:08 9233
24 405 čt 16.1. 6:0216.1. 19:58 9233
 3  415 st 15.1. 14:2915.1. 22:21 9233
 3  414 st 15.1. 4:2615.1. 9:56 9233
14 415 út 14.1. 6:0815.1. 0:25 9233
24 406 po 13.1. 6:1013.1. 20:08 9233
11 406 pá 10.1. 4:2810.1. 22:25 9233
18 414 čt 9.1. 13:309.1. 21:37 9233*Z1
 3  413 pá 3.1. 5:433.1. 13:30 9233*MU
18 408 čt 2.1. 6:303.1. 0:08 9233
 3  401 st 1.1. 9:011.1. 23:38 9233
Rok 2019
11 404 út 31.12. 6:3131.12. 20:38 9233
14 411 po 30.12. 4:1830.12. 21:01 9233
 3  406 ne 29.12. 4:0730.12. 0:55 9233
 3  406 so 28.12. 8:1029.12. 0:55 9233
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9236
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.