Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9232

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Ibalgin (od 29. 11. 2020 do 14. 1. 2024)

Ibalgin

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 705 243 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 405 dnes 14:3918.6. 0:56 9232
17 414 dnes 5:5417.6. 8:46 9232
17 415 pá 14.6. 5:1515.6. 1:28 9232
11 404 čt 13.6. 5:3114.6. 0:36 9232
 4  403 st 12.6. 6:0212.6. 20:27 9232
18 413 út 11.6. 15:3711.6. 21:02 9232
19 405 út 11.6. 6:4511.6. 9:14 9232
18 401 po 10.6. 4:5810.6. 23:13 9232
11 410 pá 7.6. 4:337.6. 21:48 9232
18 405 čt 6.6. 5:476.6. 23:53 9232
6+14 403 st 5.6. 6:215.6. 14:20 9232*MU
18 411 út 4.6. 6:284.6. 18:52 9232
6+14 405 ne 2.6. 4:422.6. 23:08 9232
17 408 so 1.6. 5:122.6. 1:08 9232
19 402 pá 31.5. 6:0331.5. 20:11 9232
3+26 408 čt 30.5. 4:5930.5. 19:53 9232
6+14 403 st 29.5. 6:2129.5. 22:48 9232
19 402 út 28.5. 6:0328.5. 20:11 9232
6+14 403 po 27.5. 6:2127.5. 22:48 9232
17 404 pá 24.5. 4:4724.5. 19:11 9232
11 410 čt 23.5. 4:3323.5. 21:48 9232
17 411 st 22.5. 14:5423.5. 1:08 9232
3+26 419 st 22.5. 6:3422.5. 10:20 9232
 5  402 út 21.5. 6:1221.5. 21:41 9232
6+14 405 po 20.5. 15:0320.5. 19:25 9232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.