Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9232

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 386 603 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 414 po 15.10. 15:0115.10. 21:38 9232
 3  414 po 15.10. 4:2615.10. 9:48 9232
14 406 pá 12.10. 4:5812.10. 21:00 9232
14 409 čt 11.10. 5:2611.10. 19:18 9232
14 415 st 10.10. 6:0310.10. 22:26 9232
 4  402 út 9.10. 13:449.10. 19:21 9232
 4  401 út 9.10. 6:049.10. 9:54 9232
11 414 po 8.10. 15:018.10. 21:38 9232
 4  407 po 8.10. 5:388.10. 9:14 9232
11 411 pá 5.10. 4:575.10. 15:25 9232*MU
11 413 čt 4.10. 7:015.10. 1:15 9232
 4  402 st 3.10. 13:443.10. 19:21 9232
 3  414 st 3.10. 4:263.10. 9:48 9232
14 413 út 2.10. 5:492.10. 22:00 9232
17 429 po 1.10. 15:192.10. 1:12 9232
 4  406 po 1.10. 5:311.10. 9:08 9232
 4  412 čt 27.9. 15:1027.9. 19:01 9232
 4  402 čt 27.9. 6:0627.9. 9:40 9232
17 426 st 26.9. 8:1926.9. 19:32 9232*Z
11 411 út 25.9. 4:5725.9. 19:23 9232
17 416 po 24.9. 3:5524.9. 21:54 9232
17 417 ne 23.9. 7:1024.9. 1:42 9232
 3  402 pá 21.9. 5:4222.9. 1:15 9232
11 408 čt 20.9. 6:2821.9. 0:55 9232
11 411 st 19.9. 4:5719.9. 19:23 9232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.