Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9232

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Ibalgin (od 29. 11. 2020 do 14. 1. 2024)

Ibalgin

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 714 063 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+9 410 pá 9.8. 5:029.8. 17:29 9232*MU
5+14 403 čt 8.8. 14:368.8. 22:48 9232
19 405 čt 8.8. 5:518.8. 8:54 9232
19 402 st 7.8. 6:427.8. 19:34 9232
5+14 411 út 6.8. 5:506.8. 19:26 9232
11 410 po 5.8. 4:135.8. 14:30 9232*MU
11 403 ne 4.8. 4:135.8. 0:16 9232
12 408 so 3.8. 4:364.8. 1:00 9232
18 402 pá 2.8. 6:582.8. 23:53 9232
17 409 čt 1.8. 4:471.8. 20:29 9232
17 409 st 31.7. 4:4731.7. 20:29 9232
11 410 út 30.7. 4:1330.7. 22:47 9232
5+14 401 po 29.7. 4:2430.7. 0:47 9232
 6  403 ne 28.7. 10:0729.7. 0:18 9232
5+10 435 so 27.7. 4:1427.7. 22:48 9232
5+14 403 pá 26.7. 14:3626.7. 22:48 9232
17 407 pá 26.7. 5:5226.7. 8:59 9232
5+14 415 čt 25.7. 6:3225.7. 20:09 9232
22 426 st 24.7. 5:2224.7. 22:23 9232
11 401 út 23.7. 14:3124.7. 0:56 9232
3+9 402 út 23.7. 5:0323.7. 10:29 9232
22 431 po 22.7. 5:2322.7. 23:12 9232
5+14 402 ne 21.7. 4:4422.7. 0:47 9232
11 407 so 20.7. 19:0020.7. 23:47 9232*Z1
5+14 411 čt 18.7. 5:5018.7. 19:26 9232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9213

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.