Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9232

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 421 224 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  405 st 8.7. 5:568.7. 22:04 9232
 7  408 pá 3.7. 4:263.7. 21:31 9232
 7  405 čt 2.7. 4:073.7. 0:41 9232
17 410 st 1.7. 5:232.7. 0:42 9232
 4  406 út 30.6. 15:4630.6. 19:21 9232
22 412 út 30.6. 6:1230.6. 9:33 9232
17 423 pá 7.2. 5:448.2. 0:12 9232
22 407 čt 6.2. 6:016.2. 19:01 9232
18 414 st 5.2. 5:305.2. 21:37 9232
11 414 út 4.2. 15:014.2. 21:38 9232
18 415 út 4.2. 5:454.2. 9:35 9232
11 414 po 3.2. 15:013.2. 21:38 9232
17 429 po 3.2. 5:033.2. 9:47 9232
17 408 so 1.2. 5:502.2. 1:24 9232
 3  415 pá 31.1. 14:2931.1. 22:21 9232
 3  414 pá 31.1. 4:2631.1. 9:56 9232
14 415 čt 30.1. 6:0831.1. 0:25 9232
14 401 st 29.1. 4:1829.1. 22:41 9232
22 430 út 28.1. 6:1128.1. 20:23 9232
17 411 po 27.1. 5:4627.1. 19:12 9232
11 401 ne 26.1. 4:2927.1. 1:15 9232
 3  407 so 25.1. 4:0726.1. 1:15 9232
18 410 pá 24.1. 14:5425.1. 0:48 9232
17 418 pá 24.1. 4:3224.1. 8:10 9232*MU
17 418 čt 23.1. 4:3223.1. 20:02 9232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.