Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9232

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Ibalgin (od 29. 11. 2020 do současnosti)

Ibalgin

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 618 024 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 413 dnes 7:0123.3. 9:08 9232
11 410 st 22.3. 14:4022.3. 19:40 9232
14 419 st 22.3. 6:0522.3. 9:39 9232
 6  407 út 21.3. 4:4721.3. 18:53 9232
 6  414 po 20.3. 5:4421.3. 0:40 9232
11 407 ne 19.3. 10:3020.3. 0:19 9232
18 406 so 18.3. 5:1718.3. 21:14 9232
18 413 pá 17.3. 5:2918.3. 0:16 9232
14 408 čt 16.3. 5:1116.3. 22:33 9232
14 406 st 15.3. 5:0615.3. 18:59 9232
11 405 út 14.3. 4:4515.3. 0:39 9232
18 411 po 13.3. 5:1413.3. 17:51 9232
18 402 ne 12.3. 4:3712.3. 22:17 9232
11 404 so 11.3. 6:2312.3. 0:59 9232
 2  409 pá 10.3. 5:5710.3. 19:24 9232
 6  410 čt 2.3. 5:012.3. 21:31 9232
18 407 st 1.3. 4:371.3. 19:14 9232
14 408 út 28.2. 5:1128.2. 22:33 9232
 6  413 po 27.2. 5:3528.2. 0:20 9232
17 418 ne 26.2. 6:1427.2. 0:37 9232
11 401 so 25.2. 4:2826.2. 0:19 9232
17 420 pá 24.2. 5:3925.2. 0:57 9232
17 418 čt 23.2. 15:0424.2. 0:37 9232
18 402 čt 23.2. 5:5923.2. 9:27 9232
 6  413 st 22.2. 5:3523.2. 0:20 9232


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.