Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9232

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 328 853 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
4 402 út 23.1. 13:4423.1. 19:21 9232
4 409 út 23.1. 5:4823.1. 9:24 9232
11 404 po 22.1. 4:0922.1. 22:26 9232
17 429 pá 19.1. 5:4919.1. 23:03 9232
4 407 čt 18.1. 14:3018.1. 19:59 9232
4 402 čt 18.1. 6:0418.1. 9:40 9232
4 407 st 17.1. 14:3017.1. 20:29 9232
18 410 st 17.1. 7:0217.1. 8:55 9232
14 410 út 16.1. 14:4216.1. 20:00 9232
3 412 út 16.1. 5:2316.1. 10:21 9232
17 426 po 15.1. 5:3216.1. 1:13 9232
3 401 pá 12.1. 5:0112.1. 19:49 9232
3 405 čt 11.1. 4:0711.1. 20:08 9232
17 418 st 10.1. 5:2411.1. 1:05 9232
17 422 út 9.1. 5:579.1. 23:06 9232
14 401 po 8.1. 6:118.1. 20:15 9232
3 403 ne 7.1. 13:338.1. 0:56 9232
3 412 čt 4.1. 14:344.1. 19:40 9232
4 403 čt 4.1. 6:144.1. 9:51 9232
11 407 st 3.1. 5:273.1. 20:08 9232
14 406 po 1.1. 6:581.1. 22:08 9232
Rok 2017
14 403 ne 31.12. 4:1831.12. 21:15 9232
3 403 so 30.12. 5:0330.12. 23:58 9232
11 408 pá 29.12. 3:4930.12. 1:15 9232
3 413 čt 28.12. 5:4329.12. 1:16 9232


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.