Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9232

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 350 033 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 427 st 25.4. 5:4225.4. 20:19 9232
11 408 út 24.4. 6:2825.4. 0:35 9232
14 407 po 23.4. 6:0323.4. 19:08 9232
17 425 pá 20.4. 15:1120.4. 20:11 9232
 4  403 pá 20.4. 6:1320.4. 10:04 9232
 4  403 čt 19.4. 13:5419.4. 19:31 9232
14 415 čt 19.4. 5:3719.4. 10:28 9232
14 408 st 18.4. 4:1818.4. 20:33 9232
3+6 413 út 17.4. 4:4318.4. 0:50 9232
17 422 po 16.4. 5:2017.4. 0:58 9232
17 409 ne 15.4. 5:5415.4. 22:33 9232
5+14 403 so 14.4. 7:3114.4. 21:54 9232
17 432 pá 13.4. 5:5213.4. 20:34 9232
3+6 415 čt 12.4. 4:4212.4. 19:59 9232
11 404 st 11.4. 4:0911.4. 22:25 9232
3+6 413 út 10.4. 4:4311.4. 0:50 9232
3+6 410 po 9.4. 4:269.4. 19:42 9232
17 408 ne 8.4. 3:559.4. 1:00 9232
17 402 so 7.4. 4:158.4. 1:43 9232
17 402 pá 6.4. 6:027.4. 1:30 9232
 4  403 čt 5.4. 13:545.4. 19:31 9232
17 421 čt 5.4. 4:155.4. 9:23 9232
17 418 st 4.4. 4:525.4. 0:43 9232
17 428 út 3.4. 5:294.4. 1:05 9232
3+6 425 čt 29.3. 6:0930.3. 0:58 9232


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.