Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2011
V provozu od: 11. 10. 2011
Výrobní číslo: 9871
Profil kol: VM-U13
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec
Najeto: cca 459 144 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
14 | 404 | po 18.1. 4:53 | 18.1. 22:14 | 9232 | ||
17 | 402 | pá 15.1. 5:38 | 15.1. 21:27 | 9232 | ||
17 | 403 | čt 14.1. 5:49 | 14.1. 21:42 | 9232 | ||
16 | 402 | st 13.1. 4:55 | 13.1. 20:18 | 9232 | ||
17 | 424 | út 12.1. 5:18 | 12.1. 23:22 | 9232 | ||
11 | 405 | po 11.1. 5:51 | 11.1. 20:38 | 9232 | ||
18 | 405 | ne 10.1. 4:32 | 10.1. 21:51 | 9232 | ||
17 | 415 | so 9.1. 6:20 | 9.1. 22:52 | 9232 | ||
14 | 402 | pá 8.1. 4:38 | 8.1. 21:01 | 9232 | ||
17 | 411 | čt 7.1. 5:24 | 7.1. 22:42 | 9232 | ||
11 | 403 | st 6.1. 4:15 | 6.1. 20:24 | 9232 | ||
11 | 409 | út 5.1. 6:28 | 5.1. 23:15 | 9232 | ||
Rok 2020 | ||||||
6 | 401 | út 29.12. 5:11 | 29.12. 21:09 | 9232 | ||
17 | 407 | po 28.12. 4:14 | 28.12. 22:52 | 9232 | ||
5 | 401 | ne 27.12. 3:58 | 27.12. 20:21 | 9232 | ||
17 | 407 | so 26.12. 7:00 | 26.12. 23:03 | 9232 | ||
11 | 402 | pá 25.12. 6:36 | 25.12. 21:45 | 9232 | ||
17 | 412 | st 23.12. 5:34 | 23.12. 23:03 | 9232 | ||
17 | 422 | út 22.12. 4:51 | 22.12. 23:12 | 9232 | ||
11 | 404 | po 21.12. 4:09 | 21.12. 20:26 | 9232 | ||
11 | 408 | ne 20.12. 4:29 | 20.12. 22:55 | 9232 | ||
17 | 416 | so 19.12. 4:42 | 19.12. 23:12 | 9232 | ||
17 | 422 | pá 18.12. 4:51 | 18.12. 23:12 | 9232 | ||
17 | 403 | čt 17.12. 5:49 | 17.12. 21:42 | 9232 | ||
17 | 413 | st 16.12. 5:44 | 16.12. 7:20 | 9232*MU |