Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9232

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 437 439 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  313 so 26.9. 4:5326.9. 6:30 9232*MU*1
 7  141 pá 25.9. 5:0325.9. 20:13 9232
11 105 čt 24.9. 3:5224.9. 22:23 9232
 7  104 st 23.9. 5:5823.9. 19:56 9232
25 112 út 22.9. 5:3922.9. 22:13 9232
 7  101 po 21.9. 4:4321.9. 20:43 9232
11 405 pá 18.9. 4:0918.9. 22:31 9232
22 406 čt 17.9. 6:0917.9. 23:12 9232
 3  414 st 16.9. 4:5416.9. 20:30 9232
14 413 út 15.9. 6:1115.9. 23:35 9232
24 413 po 14.9. 5:5114.9. 9:44 9232
14 408 so 12.9. 4:1812.9. 23:17 9232
17 406 pá 11.9. 4:1412.9. 1:12 9232
17 420 čt 10.9. 4:3210.9. 23:12 9232
17 405 st 9.9. 6:0110.9. 0:42 9232
18 410 út 8.9. 4:338.9. 22:09 9232
16 403 po 7.9. 4:557.9. 20:19 9232
 3  401 ne 6.9. 4:476.9. 21:57 9232
 6  407 so 5.9. 4:215.9. 22:43 9232
11 406 pá 4.9. 5:545.9. 0:25 9232
 4  403 čt 3.9. 15:123.9. 18:47 9232
17 426 čt 3.9. 5:043.9. 9:55 9232
16 403 st 2.9. 4:552.9. 20:19 9232
17 430 út 1.9. 6:081.9. 9:11 9232
 4  401 po 31.8. 14:5231.8. 18:27 9232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nacouvání 9232 do 9264 ve smyčce Spojovací

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.