Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9232

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 372 068 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 405 po 23.7. 4:4623.7. 21:25 9232
3+6 412 ne 22.7. 13:0423.7. 0:31 9232
14 407 so 21.7. 8:0821.7. 21:00 9232
14 407 čt 19.7. 5:0319.7. 18:50 9232*MU
11 407 st 18.7. 3:4919.7. 1:15 9232
17 405 út 17.7. 17:2518.7. 0:57 9232*Z
5+16 410 út 17.7. 5:2017.7. 9:25 9232*MU
17 407 po 16.7. 5:3916.7. 10:55 9232*MU*1
14 404 ne 15.7. 4:5815.7. 22:09 9232
14 407 so 14.7. 8:0814.7. 21:00 9232
3+6 408 pá 13.7. 4:2613.7. 20:08 9232
17 423 čt 12.7. 3:5613.7. 1:42 9232
14 405 st 11.7. 6:3611.7. 20:45 9232
14 407 út 10.7. 5:0310.7. 23:03 9232
11 407 po 9.7. 3:4910.7. 1:15 9232
3+6 411 ne 8.7. 4:268.7. 23:52 9232
12+17 405 so 7.7. 5:478.7. 1:09 9232
17 424 pá 6.7. 5:536.7. 23:32 9232
3+6 413 čt 5.7. 4:265.7. 22:55 9232
12 409 st 4.7. 5:094.7. 22:12 9232
12 409 út 3.7. 5:093.7. 22:12 9232
14 405 po 2.7. 6:362.7. 20:45 9232
17 409 pá 29.6. 6:2529.6. 19:08 9232
14 407 čt 28.6. 6:0328.6. 19:08 9232
 4  403 st 27.6. 13:5427.6. 19:31 9232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9212
*1 = nehoda s os. vozem v 10:05 za zast. Staroměstská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.