Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9232

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 399 420 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 410 st 21.8. 14:3322.8. 1:15 9232
18 412 st 21.8. 5:1221.8. 8:58 9232
24 409 út 20.8. 6:2120.8. 20:18 9232
18 409 po 19.8. 6:4020.8. 0:28 9232
14+94 462 ne 18.8. 5:3219.8. 5:18 9232
3+26 403 so 17.8. 7:5517.8. 23:50 9232
18 407 pá 16.8. 4:3316.8. 22:07 9232
14 412 čt 15.8. 18:2515.8. 23:16 9232*Z
26 405 st 14.8. 6:1914.8. 23:20 9232*MU
14 412 út 13.8. 6:3513.8. 23:16 9232
11 401 po 12.8. 4:2912.8. 20:30 9232
17 415 ne 11.8. 4:3212.8. 0:52 9232
26 404 so 10.8. 4:3411.8. 0:49 9232
 3  408 pá 9.8. 14:359.8. 22:37 9232
15 408 pá 9.8. 5:039.8. 10:40 9232
18 409 čt 8.8. 6:409.8. 0:28 9232
 3  410 st 7.8. 5:167.8. 20:36 9232
18 410 út 6.8. 4:536.8. 22:50 9232
14 404 po 5.8. 5:246.8. 0:25 9232
17 406 ne 4.8. 9:375.8. 1:12 9232
17 408 so 3.8. 6:143.8. 22:35 9232
17 408 pá 2.8. 15:053.8. 1:12 9232
 3  406 pá 2.8. 4:272.8. 9:52 9232
17 421 čt 1.8. 14:202.8. 1:41 9232
11 406 čt 1.8. 4:151.8. 9:55 9232
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.