Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9232

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Ibalgin (od 29. 11. 2020 do současnosti)

Ibalgin

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 563 094 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 419 dnes 14:4430.6. 21:02 9232
11 405 dnes 5:5630.6. 9:35 9232
17 431 st 29.6. 4:1829.6. 20:56 9232
 3  408 út 28.6. 14:4929.6. 0:21 9232
11 405 út 28.6. 5:5628.6. 9:35 9232
 3  410 po 27.6. 15:0428.6. 0:58 9232
17 428 po 27.6. 6:3727.6. 9:28 9232
3+17 409 so 25.6. 4:1225.6. 7:20 9232*MU
14 402 pá 24.6. 4:2225.6. 0:11 9232
17 427 čt 23.6. 6:1023.6. 20:40 9232
24 402 st 22.6. 5:5522.6. 19:59 9232
 3  401 út 21.6. 5:1921.6. 19:46 9232
18 404 po 20.6. 7:5520.6. 22:53 9232
22 413 so 18.6. 8:4518.6. 16:00 9232*MU
17 423 pá 17.6. 4:4518.6. 0:55 9232
17 423 čt 16.6. 4:4517.6. 1:25 9232
18 410 st 15.6. 4:5615.6. 23:53 9232
24 402 út 14.6. 5:5514.6. 19:59 9232
 3  404 po 13.6. 5:3213.6. 19:45 9232
18 401 ne 12.6. 4:3612.6. 23:53 9232
 7  405 so 11.6. 4:4211.6. 21:40 9232
 3  408 pá 10.6. 14:4911.6. 0:21 9232
17 428 pá 10.6. 6:3710.6. 9:48 9232
11 409 čt 9.6. 5:189.6. 21:11 9232
11 409 st 8.6. 5:188.6. 21:11 9232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.