Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9232

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 387 435 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 426 út 12.3. 6:1512.3. 19:32 9232
17 416 po 11.3. 3:5511.3. 21:54 9232
17 407 ne 10.3. 7:4011.3. 1:27 9232
 5  409 so 9.3. 4:499.3. 22:26 9232
17 429 pá 8.3. 15:199.3. 1:12 9232
 3  413 pá 8.3. 6:098.3. 9:40 9232
14 406 čt 7.3. 4:587.3. 21:00 9232
17 426 st 6.3. 6:156.3. 19:32 9232
18 407 út 5.3. 6:305.3. 18:23 9232
18 408 po 4.3. 4:535.3. 0:08 9232
 3  416 pá 1.3. 14:291.3. 20:21 9232
14 411 pá 1.3. 6:571.3. 10:08 9232
14 416 čt 28.2. 14:5728.2. 20:18 9232
14 411 čt 28.2. 6:5728.2. 10:08 9232
 6  407 st 27.2. 6:1028.2. 0:23 9232
 3  401 út 26.2. 5:3627.2. 0:55 9232
 3  410 po 25.2. 4:4725.2. 19:29 9232
 3  418 pá 22.2. 15:3022.2. 20:26 9232*Z
14 410 čt 21.2. 4:3821.2. 22:00 9232
14 404 st 20.2. 6:4721.2. 0:25 9232
18 405 út 19.2. 4:3319.2. 20:07 9232
14 405 po 18.2. 5:1718.2. 22:40 9232
 3  410 pá 15.2. 4:4715.2. 19:29 9232
17 406 čt 14.2. 5:1015.2. 1:27 9232
17 406 st 13.2. 5:1014.2. 1:27 9232
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9236

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.