Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9232

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Ibalgin (od 29. 11. 2020 do současnosti)

Ibalgin

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 648 858 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  402 dnes 6:1826.9. 0:37 9232
11 403 ne 24.9. 4:1525.9. 0:14 9232
11 401 so 23.9. 4:5324.9. 0:14 9232
 3  412 pá 22.9. 5:3922.9. 20:00 9232
14 414 čt 21.9. 4:4321.9. 19:58 9232
 6  407 st 20.9. 4:0720.9. 20:49 9232
 3  414 út 19.9. 14:3420.9. 0:21 9232
 3  417 út 19.9. 5:1819.9. 10:38 9232
17 437 po 18.9. 15:4018.9. 21:11 9232
 3  414 po 18.9. 5:5418.9. 9:26 9232
 3  401 ne 17.9. 4:3218.9. 0:37 9232
 3  404 so 16.9. 4:3217.9. 0:37 9232
 3  402 pá 15.9. 6:1816.9. 0:37 9232
 3  402 čt 14.9. 6:1815.9. 0:37 9232
14 411 st 13.9. 5:3814.9. 0:12 9232
14 411 út 12.9. 5:3813.9. 0:12 9232
11 404 po 11.9. 14:3912.9. 0:54 9232
 3  415 po 11.9. 4:3211.9. 10:05 9232
11 403 ne 10.9. 4:1511.9. 0:14 9232
22 414 so 9.9. 7:0010.9. 0:13 9232
 7  416 pá 8.9. 6:108.9. 21:04 9232
14 409 čt 7.9. 5:227.9. 19:29 9232
11 403 st 6.9. 5:317.9. 0:34 9232
11 409 út 5.9. 6:235.9. 19:45 9232
16 403 ne 3.9. 5:033.9. 23:26 9232


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.