Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9232

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Ibalgin (od 29. 11. 2020 do současnosti)

Ibalgin

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 597 969 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 417 dnes 5:187.12. 22:06 9232
17 406 út 6.12. 4:166.12. 21:26 9232
17 401 po 5.12. 4:466.12. 1:28 9232
11 401 ne 4.12. 4:085.12. 0:24 9232
17 401 so 3.12. 4:394.12. 1:28 9232
12+14 403 pá 2.12. 7:222.12. 22:44 9232
11 405 čt 1.12. 4:081.12. 18:44 9232
17 401 st 30.11. 4:461.12. 1:28 9232
12+14 407 út 29.11. 5:0029.11. 23:24 9232
 4  304 po 28.11. 17:4028.11. 19:15 9232*Z1
17 401 po 28.11. 4:4628.11. 10:45 9232*MU
17 404 ne 27.11. 4:4628.11. 0:58 9232
17 410 so 26.11. 5:5426.11. 21:59 9232
17 416 pá 25.11. 5:2626.11. 0:28 9232
17 419 čt 24.11. 5:3325.11. 0:48 9232
17 416 st 23.11. 5:2624.11. 0:28 9232
17 401 út 22.11. 4:4623.11. 1:28 9232
17 417 po 21.11. 5:1821.11. 22:06 9232
11 401 ne 20.11. 4:0821.11. 0:24 9232
17 401 so 19.11. 4:3920.11. 1:28 9232
 3  408 pá 18.11. 4:3119.11. 0:42 9232
17 412 čt 17.11. 6:1418.11. 0:48 9232
17 412 st 16.11. 5:5317.11. 0:18 9232
17 419 út 15.11. 5:3316.11. 0:48 9232
17 418 po 14.11. 15:0415.11. 0:38 9232
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8451+8452
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.