Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9232

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: VM-U13

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s mazáním okolků Tribotec

Najeto: cca 407 250 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 415 pá 15.11. 6:0816.11. 0:25 9232
14 403 čt 14.11. 4:3814.11. 18:28 9232
11 406 st 13.11. 4:2813.11. 22:25 9232
14 401 út 12.11. 4:1812.11. 22:41 9232
 6  410 po 11.11. 4:4012.11. 1:03 9232
38 401 ne 10.11. 15:4011.11. 0:38 9232*Z
5+38 419 pá 8.11. 6:168.11. 19:57 9232
ZkJ 480 čt 7.11. 13:007.11. 14:00 9232
 3  402 st 6.11. 5:426.11. 9:20 9232*MU
17+34 403 pá 4.10. 5:354.10. 10:00 9232*MU
18 414 čt 3.10. 5:303.10. 21:37 9232
11 411 st 2.10. 4:572.10. 19:23 9232
11 411 út 1.10. 4:571.10. 19:23 9232
18 409 po 30.9. 6:461.10. 0:28 9232
24 405 pá 27.9. 6:0227.9. 19:58 9232
11 404 čt 26.9. 5:5326.9. 20:23 9232
18 407 st 25.9. 6:3025.9. 18:23 9232
18 407 út 24.9. 6:3024.9. 18:23 9232
 6  419 po 23.9. 5:0023.9. 18:41 9232
14 404 ne 22.9. 6:1022.9. 22:15 9232
18 409 pá 20.9. 6:4621.9. 0:28 9232
14 402 čt 19.9. 5:5119.9. 18:28 9232
18 415 st 18.9. 15:3418.9. 19:28 9232
24 412 út 17.9. 6:1217.9. 19:02 9232
24 405 po 16.9. 15:3116.9. 20:22 9232
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.