Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9232

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Ibalgin (od 29. 11. 2020 do současnosti)

Ibalgin

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 10. 2011

Výrobní číslo: 9871

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 522 099 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 411 st 8.12. 5:499.12. 1:16 9232
17 427 út 7.12. 5:357.12. 18:37 9232
17 423 po 6.12. 4:187.12. 0:26 9232
17 408 ne 5.12. 4:386.12. 1:25 9232
17 410 so 4.12. 4:385.12. 1:15 9232
17 426 pá 3.12. 4:384.12. 1:06 9232
17 426 čt 2.12. 4:383.12. 1:06 9232
17 423 st 1.12. 4:182.12. 0:26 9232
17 402 út 30.11. 5:451.12. 1:26 9232
11 407 po 29.11. 4:1429.11. 19:31 9232
14+17 432 ne 28.11. 4:2229.11. 1:25 9232
11 403 so 27.11. 4:3328.11. 0:53 9232
17 425 pá 26.11. 6:4626.11. 20:13 9232
18 408 čt 25.11. 6:3225.11. 19:24 9232
18 407 st 24.11. 4:3624.11. 19:14 9232
18 413 út 23.11. 5:2824.11. 0:13 9232
24 403 po 22.11. 6:1722.11. 20:10 9232
 5  405 ne 21.11. 9:4021.11. 22:22 9232
11 406 pá 19.11. 4:2019.11. 19:29 9232
11 407 čt 18.11. 4:1418.11. 19:31 9232
14 401 st 17.11. 4:2217.11. 23:36 9232
17 421 út 16.11. 15:4417.11. 0:16 9232
 3  410 út 16.11. 6:1916.11. 9:54 9232
 3  410 pá 12.11. 15:0413.11. 0:38 9232
18 414 pá 12.11. 7:0712.11. 8:47 9232


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.