Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9231

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 10. 2011

Výrobní číslo: 9870

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 489 673 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  407 po 18.1. 15:1318.1. 19:03 9231
 4  406 po 18.1. 6:0318.1. 9:53 9231
17 407 pá 15.1. 4:1415.1. 22:52 9231
18 412 čt 14.1. 6:4014.1. 22:49 9231
18 411 st 13.1. 6:3013.1. 22:30 9231
 3  407 po 11.1. 4:0711.1. 19:39 9231
 5  403 so 9.1. 6:489.1. 20:51 9231
11 410 pá 8.1. 4:368.1. 21:45 9231
18 403 čt 7.1. 5:127.1. 18:55 9231
 4  407 st 6.1. 15:136.1. 19:03 9231
 4  410 st 6.1. 6:436.1. 10:33 9231
 4  410 po 4.1. 6:434.1. 10:33 9231
Rok 2020
11 410 st 30.12. 4:3630.12. 13:35 9231*MU
15 409 út 29.12. 5:3329.12. 19:15 9231
14 407 po 28.12. 5:0628.12. 20:17 9231
 5  401 čt 24.12. 11:1024.12. 19:25 9231*Z
 5  401 čt 24.12. 4:2024.12. 10:45 9231*MU
 3  416 st 23.12. 15:2323.12. 20:53 9231
 3  414 st 23.12. 5:5623.12. 9:00 9231
 4  403 út 22.12. 6:4322.12. 20:01 9231
 3  404 po 21.12. 5:2221.12. 21:21 9231
14 408 ne 20.12. 4:5820.12. 22:18 9231
11 407 so 19.12. 7:5819.12. 20:45 9231
 4  408 pá 18.12. 6:2318.12. 19:13 9231
 3  411 čt 17.12. 4:4717.12. 19:56 9231
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9093

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.