Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9231

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 10. 2011

Výrobní číslo: 9870

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 529 678 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 421 dnes 4:539.12. 9:24 9231
11 403 st 8.12. 14:459.12. 0:33 9231*Z1
11 401 út 7.12. 5:098.12. 0:13 9231
17 414 po 6.12. 4:456.12. 19:48 9231
18 402 ne 5.12. 4:566.12. 0:13 9231
 6  406 so 4.12. 4:425.12. 0:10 9231
17 411 pá 3.12. 5:494.12. 1:16 9231
17 420 čt 2.12. 6:313.12. 0:36 9231
24 404 st 1.12. 14:451.12. 20:21 9231
 3  409 st 1.12. 5:541.12. 9:25 9231
18 402 pá 26.11. 14:5926.11. 18:31 9231
17 422 pá 26.11. 5:2526.11. 9:44 9231
14 410 čt 25.11. 14:2526.11. 0:11 9231
17 422 čt 25.11. 5:2525.11. 9:44 9231
14 410 st 24.11. 14:2525.11. 0:11 9231
 3  408 st 24.11. 6:3024.11. 10:09 9231
11 401 út 23.11. 5:0924.11. 0:13 9231
18 412 po 22.11. 7:1522.11. 19:53 9231
 3  409 pá 19.11. 5:5419.11. 6:55 9231*MU
 6  410 čt 18.11. 4:1018.11. 21:26 9231
17 408 st 17.11. 7:3918.11. 1:25 9231
11 408 út 16.11. 4:3416.11. 19:46 9231
17 429 po 15.11. 16:0416.11. 0:56 9231
11 406 čt 11.11. 4:2011.11. 19:29 9231
17 411 st 10.11. 5:4911.11. 1:16 9231
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.