Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9231

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 10. 2011

Výrobní číslo: 9870

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 629 033 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  410 dnes 5:1625.9. 19:49 9231
18 413 pá 22.9. 7:2122.9. 21:00 9231*MU
 6  412 st 20.9. 6:3920.9. 19:35 9231
 6  414 út 19.9. 5:0620.9. 0:45 9231
18 407 po 18.9. 4:3718.9. 20:02 9231
Cvič 424 ne 17.9. 14:0017.9. 22:00 9231
Cvič 413 ne 17.9. 6:0017.9. 14:00 9231
Cvič 411 so 16.9. 6:0016.9. 14:00 9231
Cvič 431 pá 15.9. 6:0015.9. 14:00 9231
Cvič 424 čt 14.9. 14:0014.9. 22:00 9231
Cvič 437 čt 14.9. 6:0014.9. 14:00 9231
Cvič 431 út 12.9. 6:0012.9. 14:00 9231
11 409 po 11.9. 6:2311.9. 16:00 9231*MU
 6  402 ne 10.9. 4:4610.9. 23:05 9231
17 437 pá 8.9. 15:408.9. 21:11 9231
17 435 pá 8.9. 6:038.9. 8:51 9231
11 406 čt 7.9. 5:487.9. 19:30 9231
 3  414 st 6.9. 14:347.9. 0:21 9231
17 431 st 6.9. 6:416.9. 9:41 9231
 3  415 út 5.9. 14:415.9. 20:15 9231
17 430 út 5.9. 6:215.9. 9:15 9231
 6  407 po 4.9. 4:074.9. 20:49 9231
 3  402 ne 3.9. 4:524.9. 0:55 9231
17 410 so 2.9. 5:413.9. 0:43 9231
11 406 pá 1.9. 4:331.9. 21:48 9231
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.