Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9231

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 10. 2011

Výrobní číslo: 9870

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 468 463 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  112 pá 25.9. 5:5125.9. 23:33 9231
 6  106 čt 24.9. 6:5225.9. 0:53 9231
 5  105 st 23.9. 6:3523.9. 20:55 9231
 6  112 út 22.9. 5:5122.9. 23:33 9231
 7  108 po 21.9. 4:2322.9. 1:03 9231
 7  101 ne 20.9. 10:2121.9. 1:03 9231
15 102 so 19.9. 4:5219.9. 21:08 9231
11 406 pá 18.9. 5:5419.9. 0:51 9231
22 407 čt 17.9. 4:5817.9. 20:20 9231
11 406 st 16.9. 5:5417.9. 0:25 9231
 4  404 út 15.9. 15:1515.9. 18:48 9231
 4  406 út 15.9. 7:0515.9. 9:44 9231
18 406 ne 13.9. 4:5313.9. 10:25 9231*MU
11 405 so 12.9. 4:1513.9. 0:35 9231
11 406 pá 11.9. 11:4512.9. 0:25 9231*Z
24 204 čt 10.9. 12:2010.9. 13:20 9231*Z1
18 709 st 9.9. 18:109.9. 19:00 9231*Z2
17 218 st 9.9. 7:309.9. 8:10 9231*Z3
11 411 po 7.9. 6:167.9. 10:43 9231
 6  410 út 18.8. 4:2118.8. 20:47 9231
11 407 po 17.8. 4:5818.8. 1:15 9231
18 405 pá 14.8. 6:0014.8. 19:45 9231
 7  406 čt 13.8. 14:5013.8. 21:12 9231
 7  406 čt 13.8. 4:5213.8. 9:35 9231
11 403 st 12.8. 4:2912.8. 22:45 9231
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8345+8347
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9147

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.