Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9231

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 10. 2011

Výrobní číslo: 9870

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 553 513 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  412 dnes 4:321.7. 0:58 9231
11 403 st 29.6. 4:3330.6. 0:33 9231
12 413 út 28.6. 6:0528.6. 21:40 9231
11 401 po 27.6. 4:1427.6. 22:48 9231
12 402 ne 26.6. 4:3026.6. 18:50 9231*MU
 6  408 so 25.6. 4:5025.6. 23:06 9231
17 427 pá 24.6. 6:1024.6. 20:40 9231
14 403 čt 23.6. 4:4223.6. 21:36 9231
12 413 st 22.6. 6:0522.6. 21:40 9231
18 402 út 21.6. 14:5921.6. 18:31 9231
24 404 út 21.6. 6:0721.6. 9:51 9231
11 405 po 20.6. 14:4020.6. 19:42 9231
 3  408 po 20.6. 6:3020.6. 10:14 9231
11 404 ne 19.6. 7:3719.6. 22:28 9231
17 405 so 18.6. 5:1418.6. 23:28 9231
 3  404 pá 17.6. 5:3217.6. 19:45 9231
 3  404 čt 16.6. 5:3216.6. 19:45 9231
17 405 st 15.6. 4:3815.6. 19:08 9231
11 403 út 14.6. 4:3315.6. 0:33 9231
14 403 po 13.6. 4:4213.6. 21:36 9231
11 402 ne 12.6. 4:3313.6. 0:33 9231
18 402 so 11.6. 4:3611.6. 18:30 9231*MU
17 424 pá 10.6. 15:2411.6. 1:05 9231
 3  410 pá 10.6. 6:1910.6. 9:54 9231
24 402 čt 9.6. 5:559.6. 19:59 9231
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.