Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9231

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 10. 2011

Výrobní číslo: 9870

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 664 583 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  403 so 20.4. 4:3520.4. 23:21 9231
 3  406 pá 19.4. 5:1419.4. 21:16 9231
17 403 čt 18.4. 16:0618.4. 23:55 9231
18 415 st 17.4. 6:4817.4. 8:35 9231
18 415 út 16.4. 16:0016.4. 17:47 9231
17 410 út 16.4. 4:4716.4. 9:49 9231
12 404 po 15.4. 6:1816.4. 1:00 9231
18 415 pá 12.4. 16:0012.4. 17:47 9231
17 410 pá 12.4. 4:4712.4. 9:49 9231
17 412 čt 11.4. 5:1212.4. 1:28 9231
 3  407 st 10.4. 14:5311.4. 1:00 9231
17 402 st 10.4. 5:3410.4. 8:46 9231
18 408 út 9.4. 5:189.4. 18:51 9231
18 411 po 8.4. 7:368.4. 21:17 9231
18 408 pá 5.4. 5:185.4. 18:51 9231
 5  402 čt 4.4. 6:124.4. 21:41 9231
 4  405 st 3.4. 6:143.4. 20:33 9231
6+14 409 út 2.4. 5:092.4. 20:05 9231
11 405 po 1.4. 4:362.4. 0:56 9231
11 401 ne 31.3. 5:001.4. 0:16 9231
 5  411 čt 28.3. 5:3628.3. 21:35 9231
20 401 st 27.3. 6:4727.3. 19:17 9231
18 407 st 13.3. 7:0413.3. 8:30 9231*MU
11 410 út 12.3. 4:3012.3. 21:45 9231
11 404 po 11.3. 5:3912.3. 0:36 9231
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.