Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9231

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 10. 2011

Výrobní číslo: 9870

Profil kol: K

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 587 518 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  404 dnes 5:289.12. 19:45 9231
17 423 čt 8.12. 5:548.12. 20:17 9231
17 414 st 7.12. 14:487.12. 19:46 9231
18 402 st 7.12. 5:597.12. 9:27 9231
18 404 út 6.12. 7:556.12. 22:56 9231
 3  415 po 5.12. 4:495.12. 19:17 9231
17 406 ne 4.12. 9:225.12. 1:08 9231
12+14 403 so 3.12. 4:504.12. 0:18 9231
16 407 pá 2.12. 4:592.12. 20:15 9231
13 402 čt 1.12. 4:481.12. 20:57 9231
12+14 411 st 30.11. 14:0330.11. 20:40 9231
11 415 st 30.11. 5:1530.11. 10:04 9231
11 414 út 29.11. 17:3030.11. 0:39 9231*Z1
18 411 po 28.11. 5:1428.11. 17:51 9231
17 418 ne 27.11. 5:5428.11. 0:38 9231
17 412 so 26.11. 6:1427.11. 0:48 9231
18 411 pá 25.11. 5:1425.11. 17:51 9231
12+14 402 čt 24.11. 4:2924.11. 19:26 9231
11 402 st 23.11. 4:5823.11. 22:14 9231
11 402 út 22.11. 4:5822.11. 22:14 9231
18 413 po 21.11. 5:2922.11. 0:16 9231
11 402 ne 20.11. 4:2020.11. 20:01 9231
17 419 so 19.11. 4:1620.11. 1:08 9231
 3  409 pá 18.11. 15:3019.11. 1:02 9231*Z2
Cvič 414 st 16.11. 6:0016.11. 14:00 9231
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9082
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9206

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.