Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9231

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 10. 2011

Výrobní číslo: 9870

Profil kol: PR-1

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 398 392 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 406 ne 18.8. 4:3818.8. 22:00 9231
17 408 so 17.8. 5:5018.8. 1:02 9231
 6  408 pá 16.8. 4:2117.8. 0:43 9231
11 410 čt 15.8. 14:3316.8. 1:15 9231
26 413 čt 15.8. 5:2215.8. 10:19 9231
11 401 st 14.8. 4:2914.8. 20:30 9231
24 408 út 13.8. 6:0813.8. 20:08 9231
24 408 po 12.8. 6:0812.8. 20:08 9231
14 404 ne 11.8. 6:4011.8. 23:03 9231
18 408 so 10.8. 6:5311.8. 0:08 9231
17 408 pá 9.8. 14:0610.8. 0:12 9231
 3  406 pá 9.8. 4:279.8. 9:50 9231
18 410 čt 8.8. 4:538.8. 22:50 9231
11 404 st 7.8. 6:317.8. 22:26 9231
18 412 út 6.8. 15:106.8. 18:58 9231
14 408 st 31.7. 5:4831.7. 23:14 9231
14 401 út 30.7. 4:5830.7. 21:30 9231
 3  408 po 29.7. 14:3829.7. 22:39 9231
11 406 po 29.7. 4:1529.7. 9:55 9231
17 406 ne 28.7. 4:1229.7. 1:13 9231
18 402 so 27.7. 5:1328.7. 0:49 9231
17 417 pá 26.7. 5:2926.7. 20:07 9231
14 412 čt 25.7. 13:5025.7. 23:16 9231*Z
12 404 st 24.7. 5:2025.7. 1:03 9231
17 405 út 23.7. 4:3424.7. 1:13 9231
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9249

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.