Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9230

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 6. 10. 2011

Výrobní číslo: 9869

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 292 525 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2024
22 440 út 3.12. 5:193.12. 6:35 9230*MU
17 434 po 2.12. 5:083.12. 0:47 9230
22 411 ne 1.12. 6:592.12. 0:11 9230
11 407 so 30.11. 4:5130.11. 23:49 9230
19 405 pá 29.11. 15:2529.11. 19:14 9230
 3  415 pá 29.11. 4:1129.11. 9:41 9230
6+14 416 čt 28.11. 14:3428.11. 22:18 9230
 3  416 čt 28.11. 6:1028.11. 9:43 9230
6+14 404 st 27.11. 14:3127.11. 21:31 9230
 3  417 st 27.11. 6:4127.11. 10:12 9230
24 403 út 26.11. 5:5126.11. 19:22 9230
17 425 po 25.11. 5:5726.11. 1:27 9230
22 408 ne 24.11. 8:5824.11. 20:54 9230
11 401 so 23.11. 5:1024.11. 0:16 9230
19 405 pá 22.11. 15:2522.11. 19:14 9230
11 405 pá 22.11. 5:2022.11. 9:58 9230
11 407 čt 21.11. 4:1321.11. 19:31 9230
17 412 st 20.11. 15:1521.11. 1:08 9230
 3  415 st 20.11. 4:1120.11. 9:41 9230
17 414 út 19.11. 15:3120.11. 1:28 9230
 3  415 út 19.11. 4:1119.11. 9:41 9230
11 405 po 18.11. 14:4019.11. 0:36 9230
17 410 po 18.11. 5:3018.11. 9:46 9230
18 404 ne 17.11. 8:5317.11. 22:33 9230
18+26 431 so 16.11. 4:2916.11. 22:38 9230
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.