Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9230

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 6. 10. 2011

Výrobní číslo: 9869

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 302 230 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 431 dnes 5:301.5. 1:07 9230
Cvič 406 so 26.4. 6:0026.4. 14:00 9230
17 424 pá 25.4. 6:1726.4. 0:29 9230
 3  407 čt 24.4. 14:5624.4. 22:14 9230
18 413 čt 24.4. 7:2824.4. 9:19 9230
18 413 st 23.4. 15:2023.4. 18:55 9230
 3  406 st 23.4. 4:1023.4. 9:41 9230
 3  408 út 22.4. 15:0523.4. 0:40 9230
 3  406 út 22.4. 4:1022.4. 9:41 9230
17 415 po 21.4. 7:0622.4. 1:08 9230
11 405 ne 20.4. 4:5120.4. 23:07 9230
11 405 so 19.4. 4:3320.4. 0:56 9230
 6  403 pá 18.4. 4:5019.4. 0:49 9230
 3  408 čt 17.4. 5:2517.4. 19:53 9230
18 403 st 16.4. 4:5816.4. 23:13 9230
 3  405 út 15.4. 4:3015.4. 20:03 9230
11 405 po 14.4. 14:4015.4. 0:36 9230
17 432 po 14.4. 6:4014.4. 9:10 9230
 6  402 ne 13.4. 4:5013.4. 21:16 9230
 3  401 so 12.4. 8:2712.4. 22:00 9230
14 409 pá 11.4. 5:0311.4. 22:25 9230
11 405 čt 10.4. 14:4011.4. 0:36 9230
17 425 čt 10.4. 5:3910.4. 9:50 9230
 3  410 st 9.4. 4:4610.4. 1:00 9230
11 401 út 8.4. 6:469.4. 0:16 9230


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.