Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9230

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 6. 10. 2011

Výrobní číslo: 9869

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 204 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  408 pá 29.9. 4:2729.9. 23:25 9230
30 411 čt 28.9. 5:0129.9. 0:41 9230
11 406 st 27.9. 5:5627.9. 19:30 9230
11 401 út 26.9. 4:5927.9. 0:14 9230
 5  409 po 25.9. 5:5525.9. 20:28 9230
 6  407 ne 24.9. 4:0724.9. 22:01 9230
 6  413 pá 22.9. 4:4723.9. 0:25 9230
 3  403 čt 21.9. 4:4622.9. 0:57 9230
 3  414 st 20.9. 14:3421.9. 0:21 9230
14 416 st 20.9. 4:5620.9. 9:51 9230
 3  402 út 19.9. 6:1820.9. 0:37 9230
17 430 po 11.9. 6:2111.9. 9:15 9230
 6  408 so 9.9. 4:279.9. 22:26 9230
18 409 pá 8.9. 14:569.9. 0:36 9230
 6  414 st 6.9. 5:067.9. 0:25 9230
11 401 út 5.9. 5:006.9. 0:14 9230
 3  412 po 4.9. 5:394.9. 20:00 9230
 6  408 ne 3.9. 10:214.9. 0:25 9230
16 409 st 30.8. 5:0330.8. 20:44 9230
 6  411 út 29.8. 4:0730.8. 0:05 9230
12 402 po 28.8. 5:0528.8. 22:19 9230
18 401 ne 27.8. 5:1627.8. 21:16 9230
 6  408 so 26.8. 4:2726.8. 22:26 9230
 6  408 pá 25.8. 9:5026.8. 0:45 9230*Z1
24 405 st 9.8. 6:279.8. 20:11 9230
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9234

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.