Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9230

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2011

V provozu od: 6. 10. 2011

Výrobní číslo: 9869

Profil kol: PR-1

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 332 860 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 430 dnes 6:2911.11. 9:18 9230
24 401 po 10.11. 5:5010.11. 19:34 9230
 5  409 pá 7.11. 6:537.11. 19:04 9230
11 409 čt 6.11. 6:386.11. 9:59 9230
6+14 415 st 5.11. 4:435.11. 21:40 9230
11 407 út 4.11. 5:384.11. 20:31 9230
18 413 po 3.11. 15:203.11. 18:55 9230
 3  407 po 3.11. 6:093.11. 9:43 9230
18 404 ne 2.11. 8:522.11. 22:34 9230
 4  404 so 1.11. 8:081.11. 21:14 9230
11 406 pá 31.10. 6:5131.10. 19:09 9230
18 413 čt 30.10. 7:2830.10. 9:19 9230
18 413 st 29.10. 15:2029.10. 18:55 9230
12 407 čt 23.10. 6:0623.10. 20:00 9230
 7  316 st 22.10. 18:0522.10. 20:26 9230*Z1
24 403 út 21.10. 6:0021.10. 19:44 9230
 4  413 po 20.10. 14:4320.10. 21:11 9230
 3  408 po 20.10. 6:3920.10. 10:20 9230
6+14 422 pá 17.10. 6:0517.10. 19:28 9230
6+14 414 čt 16.10. 5:0316.10. 19:57 9230
18 401 st 15.10. 6:2815.10. 20:48 9230
6+14 415 po 13.10. 4:4313.10. 21:40 9230
6+14 411 ne 12.10. 4:3212.10. 22:47 9230
18 405 so 11.10. 5:1812.10. 0:34 9230
 3  407 pá 10.10. 14:5610.10. 22:15 9230
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9400

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.